Prima!
1. Grudgie7
2. DarkElement
3. libbes
4.
5.
6.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Prima!
Verwijderd
Als ik klaar ben met de spindle missie kan ik ook wel meeGrudgie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:53:
[...]
Prima!
1. Grudgie7
2. TheNameIsMees
3. libbes
4.
5.
6.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2016 19:01 ]
Hoelaat wel?DarkElement schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:55:
20.00 kan ik niet meer aan een raid beginnen helaas.
Verwijderd
Je kan met mij en Dark mee om half 8 als je wiltsteffeh schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:52:
Ik wil ook wel helpen met spindles, kan vanaf nu.
Heb je hem nodig? Dan loop ik wel even mee om te helpen.Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:02:
[...]
Je kan met mij en Dark mee om half 8 als je wilt
[ Voor 77% gewijzigd door DarkElement op 06-01-2016 19:03 ]
Verwijderd
Ja ik heb hem nog nodig jasteffeh schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:03:
[...]
Heb je hem nodig? Dan loop ik wel even mee om te helpen.
[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 06-01-2016 19:09 ]
Just grow old with grace
Nadat Mees is geholpen kunnen Viper en ik je misschien helpen?Silverscope schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:10:
Iemand zin om nu te helpen met spindle missie? Kan daarna ook met raid mee evt
Zou super chill zijn :-)steffeh schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:22:
[...]
Nadat Mees is geholpen kunnen Viper en ik je misschien helpen?
Just grow old with grace
Ik kan je wel helpen, moet er wel een derde zijn haha.
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 06-01-2016 20:00 ]
Ik moet hem nog zelf op mijn warlock. Heb wel zwaard (arc) en shotgun (4th horseman).DarkElement schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:00:
Clanmaatje van me wil ook de spindle, is er een stormcaller met shotgun en zwaard in de house die ff mee wil?
Yes yesGrudgie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:27:
Als ik het goed begrijp is dit de groep tot nu toe.
1. Grudgie7
2. TheNameIsMees
3. libbes
4. Kunstenaar
5.
6.
Just grow old with grace
[ Voor 34% gewijzigd door MGSNK op 06-01-2016 20:49 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Wij willen je nog wel even helpen zometeen denk ik! Omdat je bosjuh kent!MGSNK schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:47:
Iemand die nog 1 rondje Spindle aan durft?
2x geweest maar net niet gehaald op de adds
Ben een Titan, defender helaas niet compleet unlocked (mis nog laatste rij skills)
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Heb je hem zelf nog nodig? Nee toch?Viper® schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:25:
Wat een schijt missie is het ook zeg.
3x geprobeerd, ads willen niet dood.
tijd voor adsblock
Ik heb die met: Hand Laid stock en firefly gekozen.Low_Profile schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:27:
Gunsmith heeft Cocytus SR4 Scout rifle met firefly en extended mag. Zeg maar een Hung Jury (want Omolon) met veel dikkere impact. (een andere roll is met firefly en triple tap, maar ik vind extended mag handiger)
Echt een beest van een scout rifle!
Houtvlot, Crashill, Steff, Shadow... Mijn helden van vandaagsteffeh schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:09:
[...]
Wij willen je nog wel even helpen zometeen denk ik! Omdat je bosjuh kent!
Ik wil je nog wel even helpen hoor.Viper® schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:01:
[...]
ja helaas, elke keer weer uitgesteld.
derde man had alleen geen zwaard, dat is poep ads clearen
Geen probleem!MGSNK schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:04:
[...]
Houtvlot, Crashill, Steff, Shadow... Mijn helden van vandaag![]()
Gehaald!
[ Voor 30% gewijzigd door steffeh op 06-01-2016 22:07 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Had het even geroepen, heb gisteren zes tweakerts geholpen, allemaal first try. Tegen die tijd wil ik je wel weer helpenViper® schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:13:
Txs maar ben er al mee gestopt voor vandaag.
Als die over een paar weken weer voorbij komt kijk ik wel ff of er nog gegadigde zijn
PSN: Brwmaster
Probeer elke dag wat bounties te doen. Deze leveren veel xp op.Br3wmaster schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:38:
Gister nog even uurtje kunnen spelen. Best wel verslavend dit zeg xD. Ondertussen level 6 maar zijne r nog dingen die ik moet weten tijdens het levelen of slimme keuzes die ik kan maken voor later?
Doe nu maar gewoon de questen die ik krijg en verken de quest gebieden een beetje om wat plantjes en kistjes te looten
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ah kijk wist al niet eens dat dat een mogelijkheid was haha. Bedankt vanavond is even kijkenfritske23 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:45:
[...]
Probeer elke dag wat bounties te doen. Deze leveren veel xp op.
Bij rank 25 krijg je een quest voor een exotic class item. Hoe veel ranks er zijn? dunnow.. zoveel als je wiltMars18 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:53:
Ik ben nu rank 6 van Dead Orbit, hoeveel ranks zijn er ?
En krijg je er nog wat waardevols uit?
Tot slot, hoeveel zijn jullie bij Dead Orbit
Wow zoveel...Crashhill schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:55:
[...]
Bij rank 25 krijg je een quest voor een exotic class item. Hoe veel ranks er zijn? dunnow.. zoveel als je wilt
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik ben rank 20, 34 en 5 bij Dead orbit.Mars18 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:53:
Ik ben nu rank 6 van Dead Orbit, hoeveel ranks zijn er ?
En krijg je er nog wat waardevols uit?
Tot slot, hoeveel zijn jullie bij Dead Orbit
Atlas#22744
Maar wij hebben ook nog een sociaal levenKasai schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:56:
[...]
Ik ben rank 20, 34 en 5 bij Dead orbit.
Rank 48 bij New Monarchy en rank 28 bij FWC.
Atlas#22744
Iedere dag om 10:00 ( en zomertijd 11:00 ) vindt er een zogeheten reset plaats. Vanaf dan kan je nieuwe quests ophalen, je kan er 10 tegelijk meenemen, dus pak er zoveel en probeer die af te ronden. Als het goed is krijg je nu ook quests voor een aantal missies en omdat je rank 5 bent, kan je de dagelijkse bountys meepakken.Br3wmaster schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:38:
Gister nog even uurtje kunnen spelen. Best wel verslavend dit zeg xD. Ondertussen level 6 maar zijne r nog dingen die ik moet weten tijdens het levelen of slimme keuzes die ik kan maken voor later?
Doe nu maar gewoon de questen die ik krijg en verken de quest gebieden een beetje om wat plantjes en kistjes te looten
Je bent er gewoon niet goed in. Eerst lvl'enKasai schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:01:
Sociaal leven is overrated, graphics zijn best sick, maar de gameplay is vet ruk.
Ah kijk weer wat geleerd. Vanavond maar even verder spelen dansteffeh schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:38:
[...]
Iedere dag om 10:00 ( en zomertijd 11:00 ) vindt er een zogeheten reset plaats. Vanaf dan kan je nieuwe quests ophalen, je kan er 10 tegelijk meenemen, dus pak er zoveel en probeer die af te ronden. Als het goed is krijg je nu ook quests voor een aantal missies en omdat je rank 5 bent, kan je de dagelijkse bountys meepakken.
Probeer eerst gewoon het verhaal door te lopen en je daarna bezig te houden met strikes e.d.
Ben bijna level 30Viper® schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:39:
[...]
Je bent er gewoon niet goed in. Eerst lvl'en
Atlas#22744
Ik moet mij helaas afmelden voor vanavond.Grudgie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:27:
Als ik het goed begrijp is dit de groep tot nu toe.
1. Grudgie7
2. TheNameIsMees
3. libbes
4. Kunstenaar
5.
6.
Just grow old with grace
Nog thx Steffeh, heb eindelijk de Spindle
[ Voor 9% gewijzigd door Silverscope op 07-01-2016 10:09 ]
Just grow old with grace
Atlas#22744
Schip? Of Ghost? Ghost dropt in raids ( vanaf 300) , iron banner rank 5 ( 310 ) en nightfalls.Mars18 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:49:
Mijn gear is allemaal tussen de 305 en 310 nu, alleen mijn ghost is 286, waardoor ik nog erg laag ben.
Waar kan ik een goed schip vandaan halen?
Een goed schip kun je nergens vandaan halen, alleen een mooi schip.Mars18 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:49:
Mijn gear is allemaal tussen de 305 en 310 nu, alleen mijn ghost is 286, waardoor ik nog erg laag ben.
Waar kan ik een goed schip vandaan halen?
Hoe laat ben je er ?
Atlas#22744
Cool! Om 1900 effe overzetten?
Atlas#22744
Ja is goed, misschien iets later, is net de tijd dat de kleine naar bed gaat.
Hebben jullie plek vanavond? Begreep dat bosjuh druk is. Heb n checkpointGriffx schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:24:
[...]
Ja is goed, misschien iets later, is net de tijd dat de kleine naar bed gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door san.okk op 07-01-2016 14:11 ]
Plek volgens mij niet, alle inglourious zijn aanwezig vanavond.san.okk schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:15:
[...]
Hebben jullie plek vanavond? Begreep dat bosjuh druk is. Heb n checkpoint
[ Voor 73% gewijzigd door -Mach!- op 07-01-2016 14:28 ]
ut=life
Voeg mij maar toe. Wil je altijd wel helpen als ik tijd heb. Plus als je serieus blijft spelen hebben we vast wel plekje in de clan.-Mach!- schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:18:
Ik ben zelf first buyer van het eerste deel van Destiny, tot lvl 12 gekomen en daarna boeide het mij eigenlijk niet meer. Afgelopen maandag de taken king gekocht, en ik moet eerlijk zeggen, ik ben helemaal hooked. Dit speelt echt lekker en verslavend, zoals het eigenlijk bij release moest zijn:)
Ik ben gisteren eergisteren lvl 40 geworden met m'n hunter, ik heb aardig wat strikes gespeeld nu, en ben bezig m'n light score (253 op dit moment) omhoog te krikken.
Gisteren m'n exits gekregen van het endoden van een epic drop, the 4th horseman shotgun:).
Tevens heb ik 25000 glimmer, wat moet ik hiermee allemaal?dit is volgens mij de max die je kan hebben maar ik heb geen idee hoe ik dit goed kan gaan spenden.
Ik zie dat ik nog 2 hard story queesten heb die ik moet doen, maar wilde ook daarvoor een groep hebben aangezien ik denk dat ik die niet alleen kan doen;) Is er iemand die hiermee kan helpen?
Ik heb mijn naam (Machoman44) in de lijst toegevoegd, wil ook even kijken voor een clan waarmee ik wat georganiseerde firestrikes/raids kan gaan doen. Is de GoT clan op de PS4 nog actief?
PSN - M4uSzi // -
Bedankt, heb je zojuist toegevoegd, ik zal m'n best doen:)M4uSzi schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:35:
[...]
Voeg mij maar toe. Wil je altijd wel helpen als ik tijd heb. Plus als je serieus blijft spelen hebben we vast wel plekje in de clan.
ut=life
Top. Zal je misschien vanavond en anders morgen even accepteren.-Mach!- schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:00:
[...]
Bedankt, heb je zojuist toegevoegd, ik zal m'n best doen:)
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 103% gewijzigd door Deef_K op 07-01-2016 16:30 ]
Ik ben wel benieuwd, wat is er precies veranderd. De game heft in y2 wel wat wijzigingen ondergaan maar het spelsysteem op zich is toch wel min of meer hetzelfde. Waarom ben je er destijds mee gestopt ?-Mach!- schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:18:
Ik ben zelf first buyer van het eerste deel van Destiny, tot lvl 12 gekomen en daarna boeide het mij eigenlijk niet meer.
Waarschijnlijk moordneigingen naar de CryptarchViper® schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:35:
[...]
Ik ben wel benieuwd, wat is er precies veranderd. De game heft in y2 wel wat wijzigingen ondergaan maar het spelsysteem op zich is toch wel min of meer hetzelfde. Waarom ben je er destijds mee gestopt ?
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Nu heb je er 2PSYVIRII schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:40:
[...]
Waarschijnlijk moordneigingen naar de Cryptarch
Join ons clubje met debielen maarfiftyfive schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:45:
Was afgehaakt bij de vorige expansions, maar moet zeggen dat TTK wel lekker wegspeelt.
Zijn er nog clans op zoek naar een titan rond 285 light level? Heb tot nu toe solo gespeeld met random fireteams, maar merk dat ik nu wel hulp nodig met bepaalde quests zoals the taken war questline.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Haha klinkt goed! Heb een request verstuurd.NLRev0lution schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:13:
[...]
Join ons clubje met debielen maar
valt elke dag wel wat te doen.
PSN Biacas
Heb wel Warpriest CP.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:46:
Heeft er iemand totem checkpoint?
\Ik kom eraan!Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:42:
We zoeken nog 1 iemand hard raid cp warpriest! Je kan joinen! Ruwi_NL ps4
Kak! Pfff...Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:43:
Net vol man!
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde! First buyer, zaterdag opnieuw gekocht, gisteren lvl 40 + sword gehaald met mijn Sunsinger. Nu Stormcaller talents even opkrikken. Ook ik zoek nog wat spelers om de laatste story missions te doorlopen. Zou ook graag de oude raids willen doen (nog nooit gedaan). PSN naam is Duinday. :W-Mach!- schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:18:
Ik ben zelf first buyer van het eerste deel van Destiny, tot lvl 12 gekomen en daarna boeide het mij eigenlijk niet meer. Afgelopen maandag de taken king gekocht, en ik moet eerlijk zeggen, ik ben helemaal hooked. Dit speelt echt lekker en verslavend, zoals het eigenlijk bij release moest zijn:)
Ik ben gisteren eergisteren lvl 40 geworden met m'n hunter, ik heb aardig wat strikes gespeeld nu, en ben bezig m'n light score (253 op dit moment) omhoog te krikken.
Gisteren m'n exits gekregen van het endoden van een epic drop, the 4th horseman shotgun:).
Tevens heb ik 25000 glimmer, wat moet ik hiermee allemaal?dit is volgens mij de max die je kan hebben maar ik heb geen idee hoe ik dit goed kan gaan spenden.
Ik zie dat ik nog 2 hard story queesten heb die ik moet doen, maar wilde ook daarvoor een groep hebben aangezien ik denk dat ik die niet alleen kan doen;) Is er iemand die hiermee kan helpen?
Ik heb mijn naam (Machoman44) in de lijst toegevoegd, wil ook even kijken voor een clan waarmee ik wat georganiseerde firestrikes/raids kan gaan doen. Is de GoT clan op de PS4 nog actief?
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 08-01-2016 07:22 ]
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
In dit document staan een aantal tweakers die op xbone spelen. Wellicht kan je hun benanderen.VirgoMossel schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:54:
Iemand tips hoe ik makkelijk een nederlandse xbox one clan kan zoeken voor Destiny? Zou graag wat raids willen spelen of trails of osiris.
Griffx schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:43:
De ene dag loop je 3 uur te kloten bij Oryx, en gisterenavond hadden we hem twee keer heel snel down.
Eindelijk een HM helm voor de warlock gekregen en een pulse met firefly.
Atlas#22744
Je mag mijn party altijd joinenBr3wmaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:59:
Gister helaas niet kunnen spelen maar vanaf vanavond uurtje of half 9 ben ik weer online. Zal is even kijken of ik zo'n gezellige muizenjacht party kan joinen van jullie
Ahhh! Bosjuh jongen, zorg is dat je firefly pulse krijgtKasai schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:57:
[...]
Ik kreeg wederom pulse met glass half full, ik wil vuurvlieg
[ Voor 11% gewijzigd door Crashhill op 08-01-2016 09:11 ]
FixedVerwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:06:
[...]
Je mag mijn party altijd joinen
Koppel je account btw nog even. https://www.bungie.net/en/ReferAFriend?code=RAF-VRA-KY3-RP
Ja soms is het overload.Crashhill schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:11:
[...]
Ahhh! Bosjuh jongen, zorg is dat je firefly pulse krijgtIk heb 320 pulse met firefly en 320titan helm gescoort. Moet alleen men Warlock nog ff Oryx CP doen
.. Op me hunter was niet normaal met primary drops, kreeg 5 wapens 3 harrowed en 2 normal..
[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 08-01-2016 09:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq