Wij waren iets teveel tijd kwijt aan 1van de snipers in de 2de roomDarkElement schreef op maandag 14 december 2015 @ 00:04:
En Gromm en Grudgie ook aan de spindle geholpenzo maar eens mn bedje in.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Wil ook weleens kijken wat voor gear ik uit Trials of Osiris kan slepen
Maar in mijn ToM gestopt.
Benieuwd wat morgen de "Challenge" gaat zijn haha
Elke keer een andere jumper lijkt me leukCrashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:48:
Gisteren van Oryx een 318 handcannon gekregen :O!
Maar in mijn ToM gestopt.
Benieuwd wat morgen de "Challenge" gaat zijn haha
Om eerlijk te zijn heb ik daar ook aan gedachtVerwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:00:
[...]
Elke keer een andere jumper lijkt me leuk
Warpriest: Verschillende aura dragers
Golgoroth: Iedereen de gaze gepakt hebben
Oryx: iedereen moet een keer jumpen
Dat wordt wel hilarisch
En met de klok mee op de platformen springen.Crashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:04:
[...]
Om eerlijk te zijn heb ik daar ook aan gedacht, en het kan hem ook nog wel eens heel goed zijn.
Warpriest: Verschillende aura dragers
Golgoroth: Iedereen de gaze gepakt hebben
Oryx: iedereen moet een keer jumpen
Dat wordt wel hilarisch..
Bommen fase ook in de Dome
Bij deze alvast de muziek ervoorGriffx schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:19:
[...]
En met de klok mee op de platformen springen.
Jammer, het is stom van Bungie, dat ze de challenge mode met de hardmode hebben verwikkeld.Griffx schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:19:
[...]
En met de klok mee op de platformen springen.
Als aparte fight opstarten zou veel gaver zijn, dan kun je elke week alles aanpassen, zelfs inderdaad de elementen die nodig zijn voor Hardmode.
Zo zou je bijv. ervoor kunnen zorgen, dat er bijv. iets extra's in de bommen fase komt etc.
Nu moeten ze het zo aanpassen dat de mensen die de hardmode gewoon willen lopen dat ook kunnen. dan niet.
Hm voorstel voor een emote bij Bungie doentha_crazy schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:21:
[...]
Bij deze alvast de muziek ervoor
[video]
Volgens mij kun je de challenge ook opstarten als normal er vallen dan alleen 310 itemsCrashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:23:
[...]
Jammer, het is stom van Bungie, dat ze de challenge mode met de hardmode hebben verwikkeld.
Als aparte fight opstarten zou veel gaver zijn, dan kun je elke week alles aanpassen, zelfs inderdaad de elementen die nodig zijn voor Hardmode.
Zo zou je bijv. ervoor kunnen zorgen, dat er bijv. iets extra's in de bommen fase komt etc.
Nu moeten ze het zo aanpassen dat de mensen die de hardmode gewoon willen lopen dat ook kunnen. dan niet.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
klopt, maar mijn punt is volgens mij duidelijkM0nkeymen schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:26:
[...]
Volgens mij kun je de challenge ook opstarten als normal er vallen dan alleen 310 items
Je had normal, hard, challenge mode apart moeten kunnen opstarten.
Desnoods de challenge mode alleen maar de baas die er die week aan de beurt is.
Lekker hakken bedoel je?Griffx schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:23:
[...]
Hm voorstel voor een emote bij Bungie doen
[ Voor 11% gewijzigd door Kasai op 14-12-2015 09:31 ]
Atlas#22744
Ze hebben niks aangepast volgens mijCrashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:27:
[...]
klopt, maar mijn punt is volgens mij duidelijk
Je had normal, hard, challenge mode apart moeten kunnen opstarten.
Desnoods de challenge mode alleen maar de baas die er die week aan de beurt is.
De challenge is dan ook een baas op een bepaalde manier verslaan.
same content, different approach
[ Voor 9% gewijzigd door M0nkeymen op 14-12-2015 09:33 ]
dat is wat ik zeg, ze kunnen niks aanpassen, daarom moet je Challenge mode ook kunnen opstarten. dan kan het WEL.M0nkeymen schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:31:
[...]
Ze hebben niks aangepast volgens mij. Alleen de manier hoe je een baas verslaat hebben ze triggers aan toegevoegd. En bungie kennende zaten ze er waarschijnlijk al in maar niet geactiveerd.
Maar maakt niet uit

Je punt is duidelijkCrashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:33:
[...]
dat is wat ik zeg, ze kunnen niks aanpassen, daarom moet je Challenge mode ook kunnen opstarten. dan kan het WEL.
Maar maakt niet uit
Fijn

[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 14-12-2015 09:37 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
ook #true, dus dan zal het wel worden wat shadow had gepost.Low_Profile schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:37:
No knight strat blijft iig mogelijk tijdens challenge. Aangezien er in nm geen knights zijn, kunnen ze ook niet deel zijn van een challenge mechanic
Verschillende jumpers everytime! Gelukkig heb je maar 4 man die kunnen jumpen nodig want er is altijd iemand die zijn dag niet heeft haha
Atlas#22744
Zou wel logisch zijn, zo heeft iedereen al kunnen oefenen bijvoorbeeld.Kasai schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:41:
Alleen maar random jumper zou wel beetje goedkoop zijn, gezien die mechanic gewoon in daughters encounter zit.
Als extraatje misschien ook 4 platformen activeren en je mag een platform niet 2x hebben.Kasai schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:41:
Alleen maar random jumper zou wel beetje goedkoop zijn, gezien die mechanic gewoon in daughters encounter zit.
Atlas#22744
Dat zou ook nog wel eens kunnen. Dat je perse moet rouleren.M0nkeymen schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:43:
[...]
Als extraatje misschien ook 4 platformen activeren en je mag een platform niet 2x hebben.
PSN - M4uSzi // -
sowieso een Artifact op 320M0nkeymen schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:14:
Ik zelf ben wel benieuwd naar de rewards. Hopelijk een 320 primaryen 320 helm
en niet de random rewards op 320
Atlas#22744
Qua gewicht of qua light?Crashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:34:
Is er iemand al 320 van tweakers?
NeeCrashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:34:
Ik kan wel een 320MlgNoScopeXxX doen?Crashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:34:
Rest van je gear moet ook op 320 zitten heHenkie schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:35:
[...]
Nee319 met mn hunter.. primary houdt me tegen, die is max 316
Maar je bent i.i.g. goed op weg zie ik damn..
Nee okee, dan weet ik weer dat ik nog minimaal 50x challenge modes moet doen voor alles op 320
álles 320? shiiiiiiiit. nevermind.Crashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:37:
[...]
Rest van je gear moet ook op 320 zitten he.
Maar je bent i.i.g. goed op weg zie ik damn..
Nee okee, dan weet ik weer dat ik nog minimaal 50x challenge modes moet doen voor alles op 320
Maar een hogere primary is nog steeds welkom hoor
Maar nog mensen die vanavond ff willen aansluiten om Court of Oryx te hosselen voor de 360yolonoscope-tricks Sparrow?
eventueel kunnen we 2 fireteams in dezelfde lobby krijgen (eerst met 2 man joinen, fireteam leaven en 2x2 man inviten)
T3 Court of Oryx:
-Henkiepenkie56
-
-
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Blijft bij 318 318 en 317 hangen. Ik weet dat Low_Profile een 319 heeft.Crashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:34:
Zit bij mij vooral in de ghost. Die is maar 311. Hoger nog niet gehad.
PSN - M4uSzi // -

Eerst Court of Oryx farmen voor de juiste bosses, tot ik eindelijk m'n 45e fragment had. Toen 50 hadium flakes farmen, dacht ik dat ik eindelijk klaar was.... Zie ik dat ik bij het upgraden van die gun er nog eens 30 nodig had
Iemand eventueel nog een CP voor mij. Wou tegen 1900/19300/2000 starten, even kijken wat iedereen het beste uit komt.
- M4uSzi
-
-
-
-
-
PSN - M4uSzi // -
Ik kom 2 light te kort.. Primary is 318 max.Crashhill schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:34:
I served in a company of heroes.
Is dat de PS exclusive missie/quest die bij de SRL update kwam?Henkie schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:40:
Maar nog mensen die vanavond ff willen aansluiten om Court of Oryx te hosselen voor de 360yolonoscope-tricks Sparrow?
Het is de quest "With Finesse and Speed". Is idd PS ExclusiveEreaser schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:01:
[...]
Is dat de PS exclusive missie/quest die bij de SRL update kwam?
Verwijderd
-TheNameIsMees
-
-
Joah zeker ik wel.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:11:
Zijn er nog mensen die zo/straks trials willen doen nog? Gewoon voor de fun en bounties. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je te slecht in pvp bent
-TheNameIsMees
- M4uSzi
-
PSN - M4uSzi // -
Wil je dit voor mij even duidelijk maken? Kan je via court of oryx een sparrow krijgen? Gisteren namelijk een uber lelijke roze sparrow gekregen bij racing. Daar wil ik graag vanaf.Henkie schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:40:
[...]
álles 320? shiiiiiiiit. nevermind.
Maar een hogere primary is nog steeds welkom hoor.
eventueel kunnen we 2 fireteams in dezelfde lobby krijgen (eerst met 2 man joinen, fireteam leaven en 2x2 man inviten)
T3 Court of Oryx:
-Henkiepenkie56
-
-
Verwijderd
Ah dat is mooi.
Komt 13,30uur goed voor je uit?
Rond die tijd hebben we vast wel ook een derde
Joah hoor. Mooie tijd.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:19:
[...]
Ah dat is mooi.
PSN - M4uSzi // -
Nee. Bij CoO zelf niet. Maar als jij de quest volgt bij amanda moet je 2x CoO tier 3 boss killen. En dan krijg je nog 1 stap en dan krijg je een andere sparrow.Neefdave schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:14:
[...]
Wil je dit voor mij even duidelijk maken? Kan je via court of oryx een sparrow krijgen? Gisteren namelijk een uber lelijke roze sparrow gekregen bij racing. Daar wil ik graag vanaf.
PSN - M4uSzi // -
Volgende keer omhoog springen, granaatje gooien en dan met je zwaard platslaan. Dan via 1 van die tunnels in het midden naar de andere kant naar boven springen en die laatste sniper op dezelfde manier.MGSNK schreef op maandag 14 december 2015 @ 07:20:
[...]
Wij waren iets teveel tijd kwijt aan 1van de snipers in de 2de room
Bedankt voor de tip btw
Baalde wel, aan de support lag het niet.
[ Voor 36% gewijzigd door MGSNK op 14-12-2015 12:32 ]
Verwijderd
Die roze kreeg ik ook nadat ik de Lightrunner al had.Neefdave schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:14:
[...]
Wil je dit voor mij even duidelijk maken? Kan je via court of oryx een sparrow krijgen? Gisteren namelijk een uber lelijke roze sparrow gekregen bij racing. Daar wil ik graag vanaf.
Leuk voor mijn vrouwelijke Titan, nu alleen de knal roze shader nog
Dat Solar zwaard werkt iets beter als het Arc zwaard
Armor of Light met 2 man solarzwaard erop (wel bijna al je heavy in een keer weg) Maar daarnaar woppa blights kapot en dan de adds clearen
die wizards zijn in 2 klappen weg en alle majors of shielded adds zijn ook in 1 a 2 klappen weg
[ Voor 17% gewijzigd door Crashhill op 14-12-2015 12:54 ]
Die roze shaders ZzzzVerwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:49:
[...]
Die roze kreeg ik ook nadat ik de Lightrunner al had.![]()
Leuk voor mijn vrouwelijke Titan, nu alleen de knal roze shader nog
Tot nu toe de enigste shader die ik heb gekregen

Roze scooter heb ik inderdaad ook, en de lightrunner
Nog eentje gezocht. Starten rond 1330 als we 3e hebben.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:11:
Zijn er nog mensen die zo/straks trials willen doen nog? Gewoon voor de fun en bounties. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je te slecht in pvp bent
-TheNameIsMees
- M4uSzi
-
PSN - M4uSzi // -
Ordinaire BumpM4uSzi schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:50:
Is der belangstelling om vanavond 2x de totems te doen? Ben opzoek naar een hogere ghost. Ben die 311 ghost wel zat.
Iemand eventueel nog een CP voor mij. Wou tegen 1900/19300/2000 starten, even kijken wat iedereen het beste uit komt.
- M4uSzi
-
-
-
-
-
PSN - M4uSzi // -
ik ben wel in voor TrialsVerwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:19:
[...]
Ah dat is mooi.
Gewoon die roze shader erbij aantrekken en je bent helemaal the manNeefdave schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:14:
[...]
Hoeveel mensen heb je minimaal nodig om de brug-sectie te clearen, zonder dat ik bovenop de map spring?
Ik wil nog steeds die flawless raider trophy halen

Als er mensen zijn hier die binnenkort willen helpen/meelopen, laat het maar weten!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
1dvdkiwi schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:01:
Vraag over de Crota raid:
Hoeveel mensen heb je minimaal nodig om de brug-sectie te clearen, zonder dat ik bovenop de map spring?
Ik wil nog steeds die flawless raider trophy halen![]()
Als er mensen zijn hier die binnenkort willen helpen/meelopen, laat het maar weten!
Atlas#22744
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Dat wil ik ook, maar weet je hoe lastig is om 6 man bij elkaar te vinden die mee willen
Vandaar dat ik hier eens vraag of er animo is.
't is dat er nog zoveel Oryx gecleared moet wordendvdkiwi schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:06:
[...]
Dat wil ik ook, maar weet je hoe lastig is om 6 man bij elkaar te vinden die mee willen
Vandaar dat ik hier eens vraag of er animo is.
We zullen eens kijken hoe ver we komen
Prognose: het eerste stuk gaat wel, de brug sectie gaat niet.
eerste stuk is piece of cake, maar kijk eens filmpjes. En je kunt blijven whipen bij brug sectie hedvdkiwi schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:15:
Ik heb een 314 hunter met Don't Touch Me handjes en een volledig gelevelde Bladedancer subclass.
Paar filmpjes van Crota zelf kijken is ook wel handig
Geef maar een gil, ff vol fireteam regelen en dan gaan we Crota eens ff slopendvdkiwi schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:15:
Ik heb een 314 hunter met Don't Touch Me handjes en een volledig gelevelde Bladedancer subclass.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Met crota valt er weinig te verknallen tbh... Denk dat de meeste hier wel de raid kunnen dromen.
Degenen die mee willen vanaf hier zijn meer dan welkom.
Mocht ik niemand vinden dan kijk ik wel hoe ver ik kom
Sterkte, mocht je mensen tekort komen.. stuur maar berichtje als ik online bendvdkiwi schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:53:
Ik heb op ps3trophies gezegd dat ik morgen rond 1900 een poging wil gaan wagen.
Maar kunnen ze hem ook flawless dromen?NLRev0lution schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:28:
[...]
Met crota valt er weinig te verknallen tbh... Denk dat de meeste hier wel de raid kunnen dromen.
Er zit dan toch altijd een bepaalde druk achter waardoor er bij sommige een foutje in sluipt
Het is van oorsprong een PS3 site maar alle PS4 games staan er ook opDarkElement schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:55:
PS3trophies? en daar plaats je een oproep voor een ps4 game? Kan je niet beter op destinylfg.com zoeken dan
Heb al vaker groepjes bij elkaar gezocht via die site, voor allerlei PS4 games.
Flawless raider kan je ook behalen door Prison of Elders level 32 of hoger te clearen zonder dood te gaan.dvdkiwi schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:01:
Vraag over de Crota raid:
Ik wil nog steeds die flawless raider trophy halen![]()
PoE is toch geen RAID?Blisterin_Bull schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:40:
[...]
Flawless raider kan je ook behalen door Prison of Elders level 32 of hoger te clearen zonder dood te gaan.
werkt die gewoon voor flawless raider? SAY WHUUT.
Kiwi, we doen PoE vanavond wel ff!
(heb de mijne ook solo crota gehaald).
[ Voor 27% gewijzigd door Blisterin_Bull op 14-12-2015 15:46 ]
Stelt niet veel meer voor die flawless met (onze) hoge light levels.dvdkiwi schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:53:
Ik heb op ps3trophies gezegd dat ik morgen rond 1900 een poging wil gaan wagen.
Zet wel ff je fireteam op closed, als iemand connect dan is je flawless run voorbij
Met andere woorden een disconnect kan niet ongedaan gemaakt worden.
Gaan ook voor de challenge!
1. DarkElement1987
2. Grommm99
3. Fardokinemba
4. Malt007
5.
6.
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 14-12-2015 16:28 ]
Mwa t is voor mij te lang geleden, denk dat ik de jump niet meer kan halen de 1e keer.NLRev0lution schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:28:
[...]
[ Voor 97% gewijzigd door DarkElement op 14-12-2015 18:31 ]
Eigenlijk wel bijzonder dat alles wat een instakill zou moeten zijn geblocked kan worden met zo'n zwaardM0nkeymen schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:05:
Je kunt vanaf een pilaar de overkant halen met het zwaard, dan die groene dude neerhalen, je kunt zelfs alles met een zwaard blocken bij crota.
19.30 uur, 310+ en ervaring op hard gewenst.
1. DarkElement1987
2. Grommm99
3. Fardokinemba
4. Malt007
5.Timmehhh84
6.?
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 14-12-2015 18:41 ]
als je me nou eens accept als vriend kunnen we allicht gaan praten
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan