1. jouk30
2.
3.
4.
5.
6.
Verwijderd
Ik kan wel waarschijnlijk. Ik kom dan met titaanGriffx schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:50:
[...]
Je zal de invective bedoelen, Chaperone zit alleen in een quest.
Nog ff mijn Shotgunkills maken in de trials dit weekend en de brothers dan heb ik hem eindelijk.
Even een klein bumpje.
20:30 Hm Oryx vanaf warpriest.
2man gezocht met 310+ light.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Gekocht!Pepper92 schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:31:
Ik zit te twijfelen Destiny The Taken King aan te schaffen. Tot nu toe eigenlijk alleen de demo gespeeld. Hoeveel uur content zit er in de totale storyline? Daarnaast vroeg ik me af hoe de pvp is; is dit net als bij bijvoorbeeld Battlefield?
Aasgier
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
I served in a company of heroes.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik wil wel, alleen dan wel later op de avondjimmeh22 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:37:
Nog meer mensen hier die voor een hogere ghost de totems willen doen? Vanavond 19:00? HM of course, wat mij betreft even snel twee keer doen. Evt één keer warpriest erachteraan doen
Heb op mijn Titan al HM gedaan vanaf Gor t/m Dochters. Totems moet ik nog doen. Anders chars moet ik nog HM doen. NM kan ik ook wel mee.Fonzie27 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:54:
Liefhebbers voor een raid vanavond rond 21:00/21:30? Mag HM maar NM kan ook. Moet nodig levellen en sta al een tijdje op lvl 305.
1. jouk30
2. Grudgie7
3.
4.
5.
6.
Refer a friend is zegmaar voor nieuwe spelers om het spel te leren. Dan kan een nieuwe speler een veteraan speler uitnodigen om samen dingen te gaan doen. En als je dat doet dan krijg je gratis spul!
https://www.bungie.net/en/Companion/ReferAFriend kijk hier voor meer info.
Als je interesse heb kan ik jou mijn link sturen en kunnen we samen dat gaan doen!
Top!Grudgie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:19:
[...]
Heb op mijn Titan al HM gedaan vanaf Gor t/m Dochters. Totems moet ik nog doen. Anders chars moet ik nog HM doen. NM kan ik ook wel mee.
Nog 4 gezocht, wie biedt!
im in!Griffx schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:50:
[...]
Je zal de invective bedoelen, Chaperone zit alleen in een quest.
Nog ff mijn Shotgunkills maken in de trials dit weekend en de brothers dan heb ik hem eindelijk.
Even een klein bumpje.
20:30 Hm Oryx vanaf warpriest.
2man gezocht met 310+ light.
Ben je wel op tijd?Gertve schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:53:
Ik kan wel meedoen, 313 Warlock. PS4 CinCilly
Top zie je wel verschijnen.Low_Profile schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:21:
[...]
Ik kan wel waarschijnlijk. Ik kom dan met titaan
Hebben we al 6 mensen?
Henkiepenkie en Zuperkiwi willen wel mee.
[ Voor 10% gewijzigd door Grudgie op 11-12-2015 21:17 ]
Wil wel meedoen, ben Hunter lvl 40 238 en kan alle upgrades goed gebruikenGrudgie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:59:
[...]
Hebben we al 6 mensen?
Je moet minimaal 290 zijn voor NM en 305/310 voor HM.Sjorre schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:23:
[...]
Wil wel meedoen, ben Hunter lvl 40 238 en kan alle upgrades goed gebruiken
kom net pas thuisGrudgie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:59:
[...]
Hebben we al 6 mensen?
CinCilly wilde ik nog mee gaan. Dus hebben we nog 1 nodig.Fonzie27 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:27:
[...]
kom net pas thuis, als ik het zo tel dan zijn het er 4 inc de namen die jij noemt, zal zo eens kijken of er nog meer online zijn.
Tis meer voor de bounties en zien wel hoever we komen.
NLRev0lution en M4uSzi
PSN - M4uSzi // -
Wie o wie, starten als er een 3e aanwezig is!M4uSzi schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:50:
Wie heeft er zin om rond 2330 a 2345 Trials te doen? We zoeken nog 1 persoon.
Tis meer voor de bounties en zien wel hoever we komen.
NLRev0lution en M4uSzi
Vandaag dus

[ Voor 75% gewijzigd door M4uSzi op 12-12-2015 10:46 ]
PSN - M4uSzi // -
Je bedoelt vijf iemanden? Of heb je vier man achter de hand?clockw1ze schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:06:
Iemand zin om mij te helpen met 1e HM Oryx kill? Vanochtend de hele raid HM gedaan kregen Oryx alleen niet down.. Heb checkpoint!
5 iemanden.. hahaJeroenMeloen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:55:
[...]
Je bedoelt vijf iemanden? Of heb je vier man achter de hand?
Het is nog vroeg, misschien dat het daar aan ligt, maar ik snap je zin na zeven keer lezen nog steeds nietclockw1ze schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:06:
[...]Toen straks maar eentje maar nu niemand haha

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN - M4uSzi // -
Ben even met Oryx bezig maar daarna wil ik wel meedoenM4uSzi schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:28:
Nog mensen die willen sparrowracen? Join de party maar. Of plek voor 4 mensen.
https://destinycalcifiedfragments.com/psn/clockwize89 Zijn die uit de Court of Oryx moeilijk te halen? Nog nooit in verdiept in Court of Oryx, alleen die rank 1 bosses wel is gedaan toen k nog aan 't levelen was :x
Bij de stolen runes (=tier 2) moet je elke keer een andere boss krijgen en verslaan, zo krijg je alle 3 de tier2 fragments.
Als je een tier 2 baas krijgt waarvan je de fragment al hebt verlaat je het event gewoon, je krijgt dan je stolen rune terug.
De Tier 3 bazen werken in principe hetzelfde, maar die rouleren om de week. Je hebt dus een hele week dezelfde Tier 3 baas.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee door tier 1 bosses te killenclockw1ze schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:03:
En die stolen runes charge ik door taken majors te killen? OP de dreadnaught
Dat is de Agonarch rune. 7 Taken majors killen, elke dag loopt er een andere rond op de dreadnaught.clockw1ze schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:03:
En die stolen runes charge ik door taken majors te killen? OP de dreadnaught
Ah zo! Ik heb voor.opig nog geen tijd om te spelen, maar ik hou het in mn achterhoofd!Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:23:
[...]
Refer a friend is zegmaar voor nieuwe spelers om het spel te leren. Dan kan een nieuwe speler een veteraan speler uitnodigen om samen dingen te gaan doen. En als je dat doet dan krijg je gratis spul!
https://www.bungie.net/en/Companion/ReferAFriend kijk hier voor meer info.
Als je interesse heb kan ik jou mijn link sturen en kunnen we samen dat gaan doen!
ik weet niet hoelang je het spel al heb maar : Players may qualify for referral for 7 days when playing Destiny: The Taken King for the first time after purchase.Pepper92 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:16:
[...]
Ah zo! Ik heb voor.opig nog geen tijd om te spelen, maar ik hou het in mn achterhoofd!
Als je hem al een keer heb opgestart dan moet je even kijken.
Je kan alsvast mn code pakken en dan gaan we gewoon een keer dingen doen als je tijd heb.
https://www.bungie.net/en/ReferAFriend?code=RAF-ACN-FJ3-MVM
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Scheelt het is nog geen kerst. Hup hup kapot maken die baasUTADDICT schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:52:
Jongens, even geen Black Spindle, daar moet je namelijk een baasje voor vermoorden en dat doe je gewoon niet met Kerst! Vrede op Aarde (en Venus, en Mars, en de Reef)
PSN - M4uSzi // -
Help mij dan maus!!M4uSzi schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:53:
[...]
Scheelt het is nog geen kerst. Hup hup kapot maken die baas
(Psn: Salerg)
Ok, goed punt.M4uSzi schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:53:
[...]
Scheelt het is nog geen kerst. Hup hup kapot maken die baas
Is het dan tijd voor de eerste Tweakers-Destiny-Challenge? Dus: vanaf kerstavond t/m tweede kerstdag vermoorden we als Tweakers-collectief niemand in het Destiny universum, mocht je online zijn mag je alleen dansen met enemies.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hmm. Dat klinkt als een leuke challengeUTADDICT schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:02:
[...]
Ok, goed punt.
Is het dan tijd voor de eerste Tweakers-Destiny-Challenge? Dus: vanaf kerstavond t/m tweede kerstdag vermoorden we als Tweakers-collectief niemand in het Destiny universum, mocht je online zijn mag je alleen dansen met enemies.
PSN - M4uSzi // -
Durf je t nog aan met me?L490 schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:59:
Nog mensen die Trials willen doen?
Ik heb aan het eind van de middag tijd. Ik moet hem zelf ook nog halen. Laat maar even weten.
Psn: DeNachtBaron hunter 308.
PSN: DeNachtBaron
Is prima! Ik voeg je aan het einde van de middag wel toe.Ronnio G schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:38:
[...]
Ik heb aan het eind van de middag tijd. Ik moet hem zelf ook nog halen. Laat maar even weten.
Psn: DeNachtBaron hunter 308.
prima
Yoo! Ik stuur je wel invite dan.tilt schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:08:
[...]
primalaat waar weten wanneer. ik ben de heledag beschikbaar
M'n warlock is nu 297 light, onder aanvoering van een veteraan moet dat zeker wel lukken. Heb ook de hung jury, eirene en 1k stare.
Hebben jullie hem al binnen of moet het nog gebeuren?
We moeten hem nog doen. Ik kom er zo aan. Was even boodschappen doen.Ronnio G schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:40:
[...]
Hebben jullie hem al binnen of moet het nog gebeuren?
Ik heb op zich wel zin in een n00brunnetje!Trishul schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:23:
Komt er binnenkort weer een kings fall raid op normal voor noobs?
M'n warlock is nu 297 light, onder aanvoering van een veteraan moet dat zeker wel lukken. Heb ook de hung jury, eirene en 1k stare.
PSN: Houtvlot
1. Darkelement1987
2. zuperkiwi
3. Henkie
4.
5.
6.
[ Voor 35% gewijzigd door DarkElement op 13-12-2015 18:53 ]
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 94% gewijzigd door DarkElement op 13-12-2015 19:37 ]
Als je nog iemand hebt wil ik wel een keer meedoenAlexMar schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:51:
Iemand die zometeen trials wilt doen?
Als de raid niet doorgaat sluit ik graag aan.AlexMar schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:51:
Iemand die zometeen trials wilt doen?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
[ Voor 103% gewijzigd door randy_e op 13-12-2015 20:16 ]
psn: Dutch-President
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Laat maar, denk dat ik ga afhaken.Henkie schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:19:
heb de trials mannen friend invites gestuurd....
edit: en weer 2 mensen blijgemaakt met hun spindle
Top run was dat jongens
[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 13-12-2015 21:58 ]
Wil je mij ook helpen met de Black Spindle?DarkElement schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:59:
stuur maar een vriendschapsverzoek dan join ik je als ik klaar ben met mn hunter wissen
Top run was dat jongens2:03 over op de teller.
Heel blij!DarkElement schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:59:
stuur maar een vriendschapsverzoek dan join ik je als ik klaar ben met mn hunter wissen
Top run was dat jongens2:03 over op de teller.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ja. Jij? Al eens eerder gedaan?MGSNK schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:26:
Meer Black Spindle gegadigden?
Nou het is kut
Wel nice als we iemand mee kunnen hebben met ervaring.
[ Voor 90% gewijzigd door MGSNK op 13-12-2015 22:34 ]
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan