PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Henkiepenkie56
Henkie schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:45:
voor de liefhebbers, ik ben aan het racen. join de party voor fun!
Henkiepenkie56
I served in a company of heroes.
heb je een party? laten we samen reeszen
Hulp nodig?DarkElement schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:13:
1 nodig voor Golgoroth challenge nu, wie wil aub even helpen?
Ik hoop op 16 bommen in 4 ronden en evt wisselende springers.
Het deel met de lampen is erg lastig, maar wel een paar keer tot de laatste lamp gekomen.
Wilde alleen steeds op het verkeerde steentje springen op het einde; dat lukte niet.
Onderweg de meeste thralls afgeknald met de Zalo Supercel, maar het zijn er zo veel
De invisibilty perks van de Bladedancer class incl Don't Touch Me gloves werken daar goed.
Later met Joene bij het tweede stuk wat aan het puzzelen geweest, maar het is lastig om de brug over te komen. Het beste werkte om telkens op de middelste plaat te gaan staan en als het beeld rood werd er even af te stappen, zodat de brug langzaam vormt. Dan hopen dat de Swordbearer in de buurt is, afschieten, relic pakken en over de (afbrekende) brug naar de overkant swingen.
Verder dan dat ben ik niet gekomen gisteren, vandaag een nieuwe poging.
Vanavond 1900 staat nog steeds in de planning, dus als mensen willen joinen laat het weten
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Chill toch, hoeft toch niet allemaal tegelijk
Atlas#22744
Je moet met het zwaard van de Swordbearer via de totem rechts over het ravijn heen springen.dvdkiwi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 07:09:
Gisteren eens een poging gewaagd op Crota, in mijn uppie
Het deel met de lampen is erg lastig, maar wel een paar keer tot de laatste lamp gekomen.
Wilde alleen steeds op het verkeerde steentje springen op het einde; dat lukte niet.
Onderweg de meeste thralls afgeknald met de Zalo Supercel, maar het zijn er zo veel
De invisibilty perks van de Bladedancer class incl Don't Touch Me gloves werken daar goed.
Later met Joene bij het tweede stuk wat aan het puzzelen geweest, maar het is lastig om de brug over te komen. Het beste werkte om telkens op de middelste plaat te gaan staan en als het beeld rood werd er even af te stappen, zodat de brug langzaam vormt. Dan hopen dat de Swordbearer in de buurt is, afschieten, relic pakken en over de (afbrekende) brug naar de overkant swingen.
Vanavond 1900 staat nog steeds in de planning, dus als mensen willen joinen laat het weten
Bij The Abyss kun je bij paal 2 op een steen staan en zo boven op het platform springen. Scheelt je een heel stuk lopen en je komt geen thralls meer tegen.
Een hunter met bladedancer en don't touch me niet voorbij de lampjes komen? Maat. Even wat meer filmpjes kijken. Er is ook nog een 2e manier. dan heb je helemaal geen adds tot de laatst paal (Wanneer je de brug activeert) Dit kan op Titan zowel op Hunter met bones of eao.dvdkiwi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 07:09:
Gisteren eens een poging gewaagd op Crota, in mijn uppie
Bij de 2e lamp spring je waar je vandaan komt op de steen linksachter, zorg dat je 0 darkness hebt en spring recht achter je naar boven dan kom je op een randje. Loop deze rand af, zorg dat je 0 darkness hebt bij de lamp die daar staat (doe dat voorzichtig daar staat een knight) loop daarnaar door naar boven.
Lol tegelijk. Bromance!Crashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:53:
[...]
Een hunter met bladedancer en don't touch me niet voorbij de lampjes komen? Maat. Even wat meer filmpjes kijken. Er is ook nog een 2e manier. dan heb je helemaal geen adds tot de laatst paal (Wanneer je de brug activeert) Dit kan op Titan zowel op Hunter met bones of eao.
Bij de 2e lamp spring je waar je vandaan komt op de steen linksachter, zorg dat je 0 darkness hebt en spring recht achter je naar boven dan kom je op een randje. Loop deze rand af, zorg dat je 0 darkness hebt bij de lamp die daar staat (doe dat voorzichtig daar staat een knight) loop daarnaar door naar boven.
Sorry hoor....Crashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:53:
[...]
Een hunter met bladedancer en don't touch me niet voorbij de lampjes komen? Maat. Even wat meer filmpjes kijken.
Ik wil het wel paar keer voor doen.. heb dat ding 120x gerend
ThanksCrashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:58:
[...]
Ik wil het wel paar keer voor doen.. heb dat ding 120x gerend. Alhoewel het nu wel weer 3 maanden geleden is denk ik
Ik ben ook geen jaar 1 speler he; heb Crota pas 3 keer gedaan sinds dat ik vanaf september begonnen met Destiny.
Mechanic wise is ie niet zo lastig imo. Het moeilijkste is een fireteam bij elkaar krijgen
Ik ga het vandaag gewoon weer proberen.
Het wordt eens tijd dat die flawless raider trophy er komt; tot die tijd ga ik ook niks anders doen dan oefenen, oefenen, oefenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 15-12-2015 09:22 ]
Zijn wij al vriendjes op PSN? als ik je bezig zie kan ik wel is keertje gewoon joinen.dvdkiwi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:16:
[...]
Thanks![]()
Ik ben ook geen jaar 1 speler he; heb Crota pas 3 keer gedaan sinds dat ik vanaf september begonnen met Destiny.
Mechanic wise is ie niet zo lastig imo. Het moeilijkste is een fireteam bij elkaar krijgen
Ik ga het vandaag gewoon weer proberen.
Het wordt eens tijd dat die flawless raider trophy er komt; tot die tijd ga ik ook niks anders doen dan oefenen, oefenen, oefenen.
Ik zal je vanmiddag een friend request sturen
Crashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:24:
[...]
Zijn wij al vriendjes op PSN? als ik je bezig zie kan ik wel is keertje gewoon joinen.
Burn!PSN ID= zuperkiwi // Nederland wordt steeds dommer: mijn ≠ me, eens ≠ is!!!
Griffx schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:52:
Zet wel ff je fireteam op closed, als iemand connect dan is je flawless run voorbij
LulligCrashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:24:
Zijn wij al vriendjes op PSN? als ik je bezig zie kan ik wel is keertje gewoon joinen.
Kijk maar uit met Richard, daar gaat je flawless.
Dat laten zien van hem ken ik

ToO is iets anders heGriffx schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:45:
[...]
![]()
![]()
Kijk maar uit met Richard, daar gaat je flawless.
Dat laten zien van hem ken ik![]()
![]()
Misschien maar weer eens een raidje plannen zodat we Kiwi door flawless heen trekken.Crashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:47:
[...]
ToO is iets anders he. verder ken je me niet
Gewoon met 6 man legit Crota HM flawless, of VoG
NM volstaat ookGriffx schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:53:
[...]
Misschien maar weer eens een raidje plannen zodat we Kiwi door flawless heen trekken.
6-8pm......
Als ik het goed heb is dat 3 tot 5 uur, 's nachts.
Op een woensdag.
Ja beetje jammer weer..tha_crazy schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:06:
https://www.reddit.com/r/...ty_sparrow_racing_league/
6-8pm......
Als ik het goed heb is dat 3 tot 5 uur, 's nachts.
Op een woensdag.
![]()
![]()
![]()
Deze week i.v.m. Oryx challenge nietGriffx schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:53:
[...]
Misschien maar weer eens een raidje plannen zodat we Kiwi door flawless heen trekken.
Zo mega lastig zal het ook niet wordenCrashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:10:
[...]
Deze week i.v.m. Oryx challenge niet.wil eerst die fucker 3 x down hebben
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:11:
Doe Poe lvl 32? Is super ez en je krijgt er flawless voor. Toch?

Flawless alleen in een raid
[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 15-12-2015 10:12 ]
Ah joh, crota doe je toch in 20 minuten.Crashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:10:
[...]
Deze week i.v.m. Oryx challenge niet.wil eerst die fucker 3 x down hebben
Hebben we vast wel ergens tijd voor.
3x Oryx down in dezelfde week is soms nog lastig haha
Nope krijgt wel die andere trophy maar niet flawless raider (raiding party?)Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:11:
Sure daarom heet het ook "Flawless Raider"Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:11:

Blisterin_Bull schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:40:
[...]
Flawless raider kan je ook behalen door Prison of Elders level 32 of hoger te clearen zonder dood te gaan.
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2015 10:17 ]
Iemand NF nu?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Nu?Low_Profile schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:18:
Shadow was al flawless before it was cool.
Iemand NF nu?
over 5 minuten ook goed?
Ook prima
Arc burn, get out yer zhalo's
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Yep zit ook mee te kijkenCrashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:25:
Iemand Gigglemonster aan het followen? gewoon warlock iedere keer self ressenzo dat hij heletijd jumper kan zijn lol. ben benieuwd of het werkt.
het is niet 16 bommen in 4 ronden iig
hij dacht onder verschillende jumpers uit te komen door iedere keer te selfressen met zijn warlock voor dat hij ging jumpen.
Zoeken altijd naar een Cheese oplossingVuvuzela schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:31:
Sowieso maar een raar idee? geen idee wat hij nu geprobeerd heeft eigenlijk. Maar jezelf doodmaken en rezzen maakt je geen andere speler.
het is niet 16 bommen in 4 ronden iig
nee die is al getest volgens mensen in de chatvegetto1983 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:31:
wat is de challenge dan? meerdere jumpers?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
4 man dus standaard een platform.
Diegene die niet hoeft mee te doen schiet mee bovenop voor Ogre's
Volgende jump switchen die 4 man allemaal tegen de klok in een platform.
Als het goed is bij 4x detonaten heb je hem. Nog makkelijker!
Heb gewoon het gevoel dat het iets met de ogres te maken heeft omdat dat toch wel als de cheese gezien werd.
Same hoe ze met golgotroll een manier bedacht hebben hoe we geen 1orb meer zouden kunnen doen (jokes on you bongo)
PSN: Flix20-NL
Nee denk het niet, niks met Ogre's en Knights, dat is er in Normal niet (zoals low zei) terwijl daar de "challenge" hetzelfde is.Flix20 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:41:
Maybe moet ieder zijn/haar eigen ogre en bijbehorende knight killen én daarvan de orb pakken.
Heb gewoon het gevoel dat het iets met de ogres te maken heeft omdat dat toch wel als de cheese gezien werd.
Same hoe ze met golgotroll een manier bedacht hebben hoe we geen 1orb meer zouden kunnen doen (jokes on you bongo)
Ogre's zijn er wel in Normal toch?!(heb zelf sinds HM release geen normal meer gedaan).Crashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:43:
[...]
Nee denk het niet, niks met Ogre's en Knights, dat is er in Normal niet (zoals low zei) terwijl daar de "challenge" hetzelfde is.
Maybe moet iedereen minstens 1 ogre killen en minstens 1 bomb laten ontploffen.
Atlas#22744
Wat je daar net zegt staat ergensFlix20 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:45:
[...]
Ogre's zijn er wel in Normal toch?!(heb zelf sinds HM release geen normal meer gedaan).
Maybe moet iedereen minstens 1 ogre killen en minstens 1 bomb laten ontploffen.
Bungie blijft me verbazen.
Tot nu toe heeft iedere challenge iets temaken gehad met iets dat op het scoreboard staat.
-aantal min aura vastgehouden
-aantal min gaze vastgehouden
Wat staat er bij Oryx op het scoreboard. Orge kills, bombs detonated en nog iets.
Ik las deze:Flix20 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:56:
Las net een reactie van iemand op Reddit welke ik wel logisch vind klinken.
Tot nu toe heeft iedere challenge iets temaken gehad met iets dat op het scoreboard staat.
-aantal min aura vastgehouden
-aantal min gaze vastgehouden
Wat staat er bij Oryx op het scoreboard. Orge kills, bombs detonated en nog iets.
rewards: 320 helm or 320 primaryEveryone needs to kill at least one ogre and and detonate at least one bomb. 4 different runners.
edit: linkje toegevoegd
[ Voor 15% gewijzigd door M0nkeymen op 15-12-2015 11:07 ]
Maar ome Steff ik heb vakantiesteffeh schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:51:
Jongens, weer aan jullie werk en terug het hok in!
PSN - M4uSzi // -
Dat klinkt wel te doen.M0nkeymen schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:57:
[...]
Ik las deze:
[...]
rewards: 320 helm or 320 primary
edit: linkje toegevoegd
PSN - M4uSzi // -
Ben hele avond beschikbaar. Ken de tactieken en heb alles voor mekaar. ToM enz.
[ Voor 9% gewijzigd door M4uSzi op 15-12-2015 11:16 ]
PSN - M4uSzi // -
Die link boven schijnt niet te kloppen.
iemand met het emblem...
[ Voor 7% gewijzigd door M0nkeymen op 15-12-2015 11:19 ]
Wil je even de challenge tacktiek toelichten dan?M4uSzi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:15:
Wie O wie heeft er vanavond nog een plekje vrij voor deze Noob voor de Challenge.
Iedereen moet een bom detonaten.
Vier verschillende runners.
En een 320 helmM0nkeymen schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:17:
[...]
Die link boven schijnt niet te kloppen.
iemand met het emblem...
Wij hebben om 20:00 misschien wel een plekkie MausM4uSzi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:15:
Wie O wie heeft er vanavond nog een plekje vrij voor deze Noob voor de Challenge.
[ Voor 35% gewijzigd door Griffx op 15-12-2015 11:21 ]
Kan ik eindelijk mijn 319 helm inruilen
Toppie. Ik hoor het welGriffx schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:20:
[...]
En een 320 helm
[...]
Wij hebben om 20:00 misschien wel een plekkie Maus
PSN - M4uSzi // -
Heb liever 320 Ghost.Crashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:21:
Ook nog een 320 Artifact?
PSN - M4uSzi // -
Ik ook maar helaas
Naah ik mag niet klagen naar gister. Toch nog maar eens totems gedaan met de reden hopen op hoger ghost. Dropt er een 319Crashhill schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:40:
[...]
Ik ook maar helaaszal Iron Banner moeten farmen na 29 december, want bij totems dropt er maar geen hogere dan 317
PSN - M4uSzi // -
ah kijk, netjesM4uSzi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:41:
[...]
Naah ik mag niet klagen naar gister. Toch nog maar eens totems gedaan met de reden hopen op hoger ghost. Dropt er een 319
Verwijderd
16 blights tegelijkertijd. zelfde runner kan, dood gaan kan.
https://www.reddit.com/r/...scussion_megathread_oryx/
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
betekend btw wel dat je op hardmode MOET dealen met de knigts die spawnen. dus no knight is een no go voor de HM challenge.
EN HET SHIP IS EEN POSSIBLE DROP JAAA
[ Voor 8% gewijzigd door Henkie op 15-12-2015 11:47 ]
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan