PSN - M4uSzi // -
Rond 19:45. Add me
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Wil je full raid HM?strompel schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:13:
ok kut weer buiten ,
is er nog plek over ergens om Oryx kapot te maken ?
in de tussentijd moet ik nog ergens een NF doen, meer animo daarvoor?
Atlas#22744
ps bij Oryx wil ik graag invallen
[ Voor 12% gewijzigd door strompel op 30-11-2015 19:42 ]
PSN: jansoe13
strompel schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:41:
laat sander maar mee , heb van de week al 3 raids gedaan voor alleen oryx, en eenmaal bij oryx haakt iedereen af , terwijl ik alleen oryx moest
ps bij Oryx wil ik graag invallen
PSN: Ky66881
Verwijderd
Heb het gelokaliseerd, het was poort 3074 die bij mij de connectie problemen gaf, verkeerd geconfigureerd in de mikrotik...M0nkeymen schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:14:
[...]
Bungie heeft een paar porten genoemd die je open moet zetten.
topKy66881 schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:45:
Wij zoeken er nog 2 voor oryx CP vanavond 21:00 met jou erbij nog 1
[...]
PSN: jansoe13
M4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:48:
[...]
Als je alles wilt ontdekken en wil doen dan kun je der heel veel uren insteken.
De pvp van Destiny is niet te vergelijken met battlefield, ik vind de pvp van Destiny leuker maar dat is denk ook meer omdat battlefield me niet zo heel erg ligt.
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:01:
Pvp is een mix van halo en cod.
Bedankt voor de reacties! Begrijp ik goed dat ik niet al in een uur of 10-20 klaar ben met alle missies en dergelijke? De PvP klinkt ook prima, de halo PvP staat mij in ieder geval meer aan dan die van CODGriffx schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:15:
[...]
En alle laggers die halo en cod niet in mogen zitten in Destiny, buiten dat vermaak ik me prima met de pvp in Destiny.
Heb even voor je gekeken en eeuh ik heb meer als 925 uur actieve speeltijd in Destiny zitten. Dus voor mij is het geld dubbel en dwars waard geweest.Pepper92 schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:33:
[...]
[...]
[...]
Bedankt voor de reacties! Begrijp ik goed dat ik niet al in een uur of 10-20 klaar ben met alle missies en dergelijke? De PvP klinkt ook prima, de halo PvP staat mij in ieder geval meer aan dan die van CODMmm hij is nu in de aanbieding
PSN - M4uSzi // -
Volgens wastedondestiny.com 1112 uur sinds januariM4uSzi schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:19:
[...]
Heb even voor je gekeken en eeuh ik heb meer als 925 uur actieve speeltijd in Destiny zitten. Dus voor mij is het geld dubbel en dwars waard geweest.
Thnx nog voor de run vanavond full Oryx HM in 1 uur en 13 minuten, duurde wat lang doordat Shadow naar de sniper platformen sprong bij De Daughters
[ Voor 18% gewijzigd door Griffx op 30-11-2015 23:55 ]
Dan valt dat van mij nog wel mee.Griffx schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:53:
[...]
Volgens wastedondestiny.com 1112 uur sinds januari![]()
Thnx nog voor de run vanavond full Oryx HM in 1 uur en 13 minuten, duurde wat lang doordat Shadow naar de sniper platformen sprong bij De Daughters
Schaduw die naar het verkeerde platform springt? Luuk je weet dat je in destiny niet kunt wallrunnen hé? Tijd dat je wat minder CoD speelt
PSN - M4uSzi // -
Jij ook bedankt! We gingen wel lekkerGriffx schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:53:
[...]
Volgens wastedondestiny.com 1112 uur sinds januari![]()
Atlas#22744
Verwijderd
Nu heb ik dus de storyline uitgespeeld en ik weet dat er gewoon veel te doen is.
Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen..
Bijna level 40, maar wat kan ik doen wat echt leuk is?
Thanks in advance!
Als je engrams gaat decrypten bij de cryptarch zorg er dan voor dat als je een hoger level item krijgt, je deze eerst equiped voor je verder gaat decrypten, dan zorg je er namelijk voor dat de volgende items hoger light level zijn. Als je dan rond de light level 290 ben, kan je proberen om King's Fall normal mode te doen (raid).
Atlas#22744
Trap je light level omhoog, vanaf ~280 kan je beginnen aan de nightfalls en ~300 kan je beginnen met de raid!
Begin wat Strange Coins en Legendary marks te sparen en hoop dat Xur vrijdag wat leuks mee brengt.
Plegde daarnaast vast bij Dead orbit en haal zodra je die 150 marks hebt de Hung Jury.
Voeg me overigens gerust toe op X-live.
En zorg bij het encrypten van engrams dat je ALTIJD! het hoogste light level mogelijk hebt.
Dus zodra je een wapen encrypt, check direct ff het light leven. Is deze hoger dan je huidig, equip deze dan en encrypt je volgende engram.
Hoe hoger je light level, hoe groter de kans dat je volgende encryption op een hoger lightlevel uitkomt.
Dit verhaal gaat op tot een light level of 290. En daarna komen exotics altijd op 310 uit wanneer je zelf >310 bent maar dat is voorlopig toekomst muziek.
[ Voor 38% gewijzigd door Flix20 op 01-12-2015 09:38 ]
PSN: Flix20-NL
Je X1 inruilen voor een PS4 en hier meedoen met de gezelligheidVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:25:
Hey boys, Zaterdag een xbox one aangeschaft met Destiny en ben nu een stormcaller level 39.
Nu heb ik dus de storyline uitgespeeld en ik weet dat er gewoon veel te doen is.
Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen..
Bijna level 40, maar wat kan ik doen wat echt leuk is?
Thanks in advance!
Ff zonder gein, persoonlijk zou ik een fireteam/clan zoeken om mee te raiden. Geruchten gaan dat er hier een aantal X1 spelers te vinden zijn.
I served in a company of heroes.
https://www.reddit.com/r/...ly_reset_thread_20151201/
Geen idee wat het inhoud verder..
werken en stream kijken tegelijkertijd. Hmm wordt lastig voor mij. JammerVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:13:
http://www.twitch.tv/giggle_monster Deze gast is goed in destiny en streamed het zo.
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Damn, thanks voor de info!Flix20 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:36:
Strikes, strikes en nog eens strikes. En wat Court of Oryx.
Trap je light level omhoog, vanaf ~280 kan je beginnen aan de nightfalls en ~300 kan je beginnen met de raid!
Begin wat Strange Coins en Legendary marks te sparen en hoop dat Xur vrijdag wat leuks mee brengt.
Plegde daarnaast vast bij Dead orbit en haal zodra je die 150 marks hebt de Hung Jury.
Voeg me overigens gerust toe op X-live.
En zorg bij het encrypten van engrams dat je ALTIJD! het hoogste light level mogelijk hebt.
Dus zodra je een wapen encrypt, check direct ff het light leven. Is deze hoger dan je huidig, equip deze dan en encrypt je volgende engram.
Hoe hoger je light level, hoe groter de kans dat je volgende encryption op een hoger lightlevel uitkomt.
Dit verhaal gaat op tot een light level of 290. En daarna komen exotics altijd op 310 uit wanneer je zelf >310 bent maar dat is voorlopig toekomst muziek.
Ik voeg je vanavond uit mijn werk wel even toe, misschien dat je mij en mijn maatjes wel kan helpen.
Ik speelde altijd Vanilla Destiny, maar ben dus sinds kort iemand met TTK.
lol wat een aanfluiting die challenge modeM4uSzi schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:14:
[...]
werken en stream kijken tegelijkertijd. Hmm wordt lastig voor mij. Jammer
320 artifact en 4 knights...
[ Voor 6% gewijzigd door M0nkeymen op 01-12-2015 10:39 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
oke.. niks anders gezien.. warpriest dood in 2 rondes zonder doden. Wel 320 artifacts.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:13:
http://www.twitch.tv/giggle_monster Deze gast is goed in destiny en streamed het zo.
--Got new emblem! --320 Artifact!! --Chance for exotic!
van reddit.
Guarenteed 320 heavy? Fuck yeah!Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:40:
en gegarandeerde 320 heavy. Heb ik helaas al
Eindelijk iets hoger dan 314
Atlas#22744
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Xbox master race heM0nkeymen schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:51:
Eerste 320 speler is er nu ook http://destinytracker.com/destiny/player/xbox/BonyTony600
Ja omdat ze een nieuwe char gemaakt hadden en de quiest voor de artifact nooit gedaan hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:53:
Er waren al heel veel lvl 320 mensen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Voltooien op normal krijg je een 310 Artifact
Voltooien op normalhard krijg je een 320 Artifact.
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2015 10:57 ]
maar ook maar 3 van 319. Ver van compleet
Koffie?
Atlas#22744
Neuh:DarkElement schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:57:
Warpriest (sorry net wakker), opdracht is 'm neerkrijgen in 2 fasen.
Fires faster, High tier ads spawn more quickly, Knights spawn quicker
kom eens onder die steen vandaanDarkElement schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:57:
Warpriest (sorry net wakker), opdracht is 'm neerkrijgen in 2 fasen.
Zijn vast wel meer gekken
https://www.reddit.com/r/...arpriest_challenge_is_up/
Wist je trouwens al dat challenge mode actief is? Warpriest om mee te beginnen.DarkElement schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:00:
Als iemand een Warpriest cp heeft wil ik nu ook wel ff meedoen
toch maar eens een ander spel erbij zoeken, jij speelde wel eens black ops he.? is dat wat?Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:04:
er is niets challanging aan. Zo doen goeie groepen het elke week 3x
Atlas#22744
(voornamelijk ook omdat ik dan eindelijk een VoG groep weet te krijgen:+)
Kuch, Inglourious Guardians NL, kuchKasai schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:05:
*kuch*NERF*kuch*
Uhuh. En naar 3 weken heb je het weer gehad en is de lol weer der af.Vuvuzela schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:06:
Was het nou de bedoeling dat elke week een andere baas de "challange mode" is?
PSN - M4uSzi // -
Hij mot mij niet.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
En iedereen is verplicht als level 29 te gaan, kijken wie VoG nu nog zo makkelijk vindKasai schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:08:
Volgende week Atheon.
Leugens.
Ik vind je een hele lieve jongen.
Met welke gearEreaser schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:23:
[...]
En iedereen is verplicht als level 29 te gaan, kijken wie VoG nu nog zo makkelijk vind
[ Voor 99% gewijzigd door Kasai op 01-12-2015 11:24 ]
Atlas#22744
kuch, LFG, kuch
https://www.reddit.com/r/...warpriest_challenge_mode/
Je mag niet wipenFlix20 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:24:
Hold up, er komen nu berichten van mensen die helemaal niets krijgen!
https://www.reddit.com/r/...warpriest_challenge_mode/
edit: hij is dus toch moeilijk
[ Voor 5% gewijzigd door M0nkeymen op 01-12-2015 11:25 ]
Lees 't anders ff.
Veel berichten van mensen die 0 wipes/0 deaths hebben t/m Warpriest en nog steeds niets.
Aangezien alle nieuwe legendaries enzo level 40 zijn, kan je die niet aan
Ik denk dat je dan vast zit aan de volgorde van sequence?Flix20 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:26:
[...]
Lees 't anders ff.
Veel berichten van mensen die 0 wipes/0 deaths hebben t/m Warpriest en nog steeds niets.
Dan moet ik naaktEreaser schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:31:
[...]
Aangezien alle nieuwe legendaries enzo level 40 zijn, kan je die niet aan
Atlas#22744
Volgorde sequence en verschillende aura dragers?Kasai schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:34:
[...]
Ik denk dat je dan vast zit aan de volgorde van sequence?
[...]
Dan moet ik naakt
Maar ik denk als je rechts uitkomt je ook achter die Monolith moet schuilen.
Dus als ie mid uitkomt eerste cycle, moet je ook mid schuilen.
Atlas#22744
Zoiets zal het wel zijn denk ik jah, omdat veel ook bijv. midden aura pakken en naar rechts gaan of andersomKasai schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:38:
De stream die ik keek, gingen ze 2x rechts, de eerste keer kwamen ze ook rechts uit, de tweede keer midden.
Maar ik denk als je rechts uitkomt je ook achter die Monolith moet schuilen.
Dus als ie mid uitkomt eerste cycle, moet je ook mid schuilen.
[ Voor 8% gewijzigd door Crashhill op 01-12-2015 11:39 ]
Atlas#22744
Niet gezien. Volgens mij niet..Kasai schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:40:
Kwamen ze ook rechts uit met de sequence?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Klopt.Low_Profile schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:41:
Ze denken misschien maar 1x per account per week, want ze gingen met alts en kregen niets?
sequence klopte inderdaad nietKasai schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:40:
Kwamen ze ook rechts uit met de sequence?
Dan zal dat het zijn.
Eerste cycle moet je dus mazzel hebben om rechts uit te komen.
Atlas#22744
Hoezo, je kan toch de sequence volgen?Kasai schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:43:
[...]
Dan zal dat het zijn.
Eerste cycle moet je dus mazzel hebben om rechts uit te komen.
of mis ik nu iets
Ja klopt, maar als we mid uitkomen, pakken we de rechter monolith omdat die het minst irritant is.Griffx schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:45:
[...]
Hoezo, je kan toch de sequence volgen?
of mis ik nu iets
Captain blinding ball vs hobgoblin defense matrix.
Atlas#22744
rechts mid (mid) is de makkelijkste manier. Warpriest krijgt verschillende aanvallen van de verschillende palen. Die van rechts is het minst erg.Griffx schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:45:
[...]
Hoezo, je kan toch de sequence volgen?
of mis ik nu iets
Nooit echt last van gehadVuvuzela schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:47:
[...]
rechts mid (mid) is de makkelijkste manier. Warpriest krijgt verschillende aanvallen van de verschillende palen. Die van rechts is het minst erg.
Atlas#22744
Nee klopt zo doen wij het ook, maar meer om het gemak
dus:
- verschillende aura holders verplicht
- max 2 rotations (niet confirmed, maar bijna niemand heeft 3 rotations nodig)
- je kan het opnieuw proberen als het de eerste keer niet lukt
- doodgaan mag
[ Voor 59% gewijzigd door Low_Profile op 01-12-2015 12:19 ]
Low_Profile schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:17:
op de stream downen ze em zonet in 1 rotation, dat kan natuurlijk ook
Ze kregen aparte drops voor de challenge mode. Ze hadden em daarvoor dus al gehaald op die characters, en al loot gekregen. Ze kregen opnieuw loot op die characters toen ze de challenge haalden.Crashhill schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:18:
[...]
holy crap
en ze kregen gelijk rewards natuurlijk? hahaha
Wipen maakt niet uit, doodgaan maakt niet uit en volgorde ook niet.
Hoptjop gaserop! Checkpointje bij Warpriest maken en die hufter even 3x downen
100% confirmed steps
Wiping does not matter
Different aura holder each time
Sides don't matter
Monoliths don't matter
Number of rounds doesn't matter
you CAN go back and redo the challenge on the same character if you failed it but beat the boss
*once per character, NOT account
[ Voor 38% gewijzigd door Crashhill op 01-12-2015 13:02 ]
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan