"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Of 2x midden etc. etc.
Helemaal met groepen die 3 aura's nodig hebben kan het lastig worden.
Vergeet niet dat 9/10 groepen 3 aura's nodig hebben. Op tweakers/reddit zitten meestal niet casual gamers. Maar vaak gasten die Oryx raid al 25-30x hebben gedaan. Helemaal de gasten die het gelijk gaan proberen te halen.
#nietiedereeniszoproalstweakers
Ow toch wel, gelukkig maar.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Niet iedereen is zo pro als jullie. Jullie zijn de professionals.Crashhill schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:23:
Denk dat de moeilijkheid hem erin zit dat als hij 2x rechts uitkomt dat dan niet dezelfde persoon aura pakt.
Of 2x midden etc. etc.
Helemaal met groepen die 3 aura's nodig hebben kan het lastig worden.
Vergeet niet dat 9/10 groepen 3 aura's nodig hebben. Op tweakers/reddit zitten meestal niet casual gamers. Maar vaak gasten die Oryx raid al 25-30x hebben gedaan. Helemaal de gasten die het gelijk gaan proberen te halen.
#nietiedereeniszoproalstweakers
PSN - M4uSzi // -
Alleen Maar! Vooral PvP dat zijn we echt de ultieme eindbazen..M4uSzi schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:26:
[...]
Niet iedereen is zo pro als jullie. Jullie zijn de professionals.
Iedereen vind jouw lief buizel
PSN - M4uSzi // -
Moet ik je nou ook verbeteren Maus?
Sorry meesteres Bosjuh moet het zijn.
Atlas#22744
Hij corrigeert iedereen die verkeerd 'Jouw' interpreteert, dat doet die ook al bij mij op whatsapp
Kan die het heel druk mee hebben. Zolang die alleen maar "jouw" gaat corrigeren valt het nog wel mee. Als die alles moet gaan corrigeren kan die het heel druk krijgen.Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:46:
[...]
Hij corrigeert iedereen die verkeerd 'Jouw' interpreteert, dat doet die ook al bij mij op whatsapp
Maar al iemand de challenge gecompleteerd?
PSN - M4uSzi // -
Atlas#22744
Gelukkig zit ik der dan niet in. Weet nu al dat je overspannen zou raken.Kasai schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:51:
We hebben 2 analfabeten in de whatsapp groep, gelukkig is 1 er van niet zo actief, dus qua drukte valt het nog mee
Want dat automatisch woordenboek heeft al heel vaak geholpen.
PSN - M4uSzi // -
Rekening houden met mensen die Dyslexie hebben.Kasai schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:51:
We hebben 2 analfabeten in de whatsapp groep, gelukkig is 1 er van niet zo actief, dus qua drukte valt het nog mee
Alweer dat excuus? Nu ben ik er wel een beetje klaar mee. Je verschuilt je altijd achter iets wat nooit wetenschappelijk is aangetoond bij jou, dus hou er nu eens over op!Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:37:
[...]
Rekening houden met mensen die Dyslexie hebben.
Warpriest challenge is goed te doen, ligt het in de lijn der verwachtingen dat Golgoroth ( 2 gazers en 6 bollen per fase doen ) moeilijker wordt?
1 pool strategy kun je inderdaad vergeten wat dus de echte wordt? ben benieuwdsteffeh schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:49:
[...]
Alweer dat excuus? Nu ben ik er wel een beetje klaar mee. Je verschuilt je altijd achter iets wat nooit wetenschappelijk is aangetoond bij jou, dus hou er nu eens over op!
![]()
Warpriest challenge is goed te doen, ligt het in de lijn der verwachtingen dat Golgoroth ( 2 gazers en 6 bollen per fase doen ) moeilijker wordt?
2 gazers en nooit eenzelfde pool gebruiken.. wordt leukCrashhill schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:50:
[...]
1 pool strategy kun je inderdaad vergeten wat dus de echte wordt? ben benieuwd
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Misschien is het inderdaad gewoon iedere keer andere pool gebruikenNLRev0lution schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:51:
[...]
2 gazers en nooit eenzelfde pool gebruiken.. wordt leuk
I served in a company of heroes.
Huh? wat is dat voor onzin haha?steffeh schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:49:
[...]
Alweer dat excuus? Nu ben ik er wel een beetje klaar mee. Je verschuilt je altijd achter iets wat nooit wetenschappelijk is aangetoond bij jou, dus hou er nu eens over op!
![]()
Ik ben hierop getest en ik heb hiervoor een officele dyslexie verklaring.
Als je het wilt zal ik hem eens onder jouw neus duwen.
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Edit: kwartiertje
[ Voor 18% gewijzigd door NippleWarrior op 01-12-2015 19:11 ]
Verwijderd
Kunnen we nog ergens aansluiten of willen er nog mensen meedoen?
Rond 19,30 HM of NM? King's Fall raid
-TheNameIsMees
-iManchuu
-iManchuu's vriend.
-..................
-..................
-..................
Half negen wordt te laat voor hem, hij moet namelijk 21u al wegVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:11:
Oke dan hebben we al 3 op zich zelf.
Kunnen we nog ergens aansluiten of willen er nog mensen meedoen?
Rond 20,30 HM of NM? King's Fall raid
-TheNameIsMees
-iManchuu
-Yimmie14.
-..................
-..................
-..................
Verwijderd
Al bewerkt ;PNippleWarrior schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:12:
[...]
Half negen wordt te laat voor hem, hij moet namelijk 21u al weg
Ja ik zie het haha.
Wil je HM doen?
Verwijderd
Ja is goed, heb ik pas 1x gedaan, maar als er wat ervaren mensen meegaan vind ik het goedNippleWarrior schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:16:
[...]
Ja ik zie het haha.
Wil je HM doen?
1. TheNameIsMees
2. iManchuu
3. Yimmie14
4.
5.
6.
Edit: fireteam al gevuld met Redditors
[ Voor 17% gewijzigd door NippleWarrior op 01-12-2015 19:30 ]
Dat moet haast wel. Gelukkig hebben wij heel erg vaak met 2 gazers gespeeld.Crashhill schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:50:
[...]
1 pool strategy kun je inderdaad vergeten wat dus de echte wordt? ben benieuwd
Dan kan je 2 2 2 doen en heb je 6 pools gebruikt met 2 gazers. Het zal meer iets zijn dat je je gaze niet mag kwijtraken ( gok ik .. )NLRev0lution schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:51:
[...]
2 gazers en nooit eenzelfde pool gebruiken.. wordt leuk
Haha, hap niet zo!Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:03:
[...]
Huh? wat is dat voor onzin haha?
Ik ben hierop getest en ik heb hiervoor een officele dyslexie verklaring.
Als je het wilt zal ik hem eens onder jouw neus duwen.
al vol!IIwouterNL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:29:
is er iemand die ons nu kan helpen met hard raid? hebben nog 1 speler nodig!
Edit: zoeken 2 personen
[ Voor 20% gewijzigd door NippleWarrior op 01-12-2015 23:44 ]
Verwijderd
-TheNameIsMees
-
-
-
-
-
Challenge mode was niet "it's even more challenging" als in moeilijk, maar meer "challenge to do it different".
Guaranteed drops van 320/310 artifact en 320/310 special of heavy. dikke prima! thanks bungie.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Loot eindelijk een keer nice met veel Harrowed shit boven de 315.
good busy!Griffx schreef op woensdag 02 december 2015 @ 00:21:
Lekker raid avondje, twee keer full HM Oryx run en een run tot golgoroth.
Loot eindelijk een keer nice met veel Harrowed shit boven de 315.
(aldus Low 'ik gooi m'n naad naar die ogre' Profile)
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ik was blij met mijn tripod launcher, maar zonder proximity detonation is dat toch kut
Atlas#22744
Wat heb je nou weer gedaan?Low_Profile schreef op woensdag 02 december 2015 @ 07:34:
[...]
good busy!
En vanavond dreamteam #omg
Men Black Spindle nu ook eindelijk op 320
Tijdens Oryx gevecht ging een Ogre bijna ongewenst dood door een sticky nade met vicking funeral. In mn enthousiasme zei ik 'ik gooi mn naad' ipv 'nade'steffeh schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:31:
[...]
Wat heb je nou weer gedaan?
En vanavond dreamteam #omg
En dreamteam ftw, we gaan voor snelheids record!
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Xûr@NineAgent
A Sunbreaker titan is harder to kill than the Warpriest challenge mode
"
Haha, echt geniaal, die Oger rennen voor die naadLow_Profile schreef op woensdag 02 december 2015 @ 07:34:
[...]
good busy!
[ Voor 56% gewijzigd door Griffx op 02-12-2015 09:15 ]
Mooi heGriffx schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:13:
"
Xûr@NineAgent
A Sunbreaker titan is harder to kill than the Warpriest challenge mode![]()
![]()
"
[...]
Haha, echt geniaal, die Oger rennen voor die naad
Kan ie ook 320 special droppen dan?Crashhill schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:49:
Gisteren 3x warpriest gedowned. Al mijn artifacts op 320en 320 heavy
Men Black Spindle nu ook eindelijk op 320Nu met challenge mode zijn er geen excuses meer om een secondary of heavy niet op 320 te hebben
Atlas#22744
Als je pech heb krijg je 3x heavy of 3x special.
[ Voor 3% gewijzigd door M0nkeymen op 02-12-2015 09:38 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
2x die kut sniperM0nkeymen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:38:
[...]
1x 320 rocket, maar mijn machine gun is nog maar 314 dus ff wachten tot ik er nog een hebt voordat die 320 kan worden
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ben ook benieuwd als deze challenge er over 3 weken weer is of er dan weer 320 items droppen.Bokkie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:40:
[...]
2x die kut sniperop 320 dus nu een 320 spinle en 1000y stare
1x 320 rocket, maar mijn machine gun is nog maar 314 dus ff wachten tot ik er nog een hebt voordat die 320 kan worden
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ah, ik verwacht in dat geval 3x heavyM0nkeymen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:38:
[...]
Nice tochBokkie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:40:
[...]
Atlas#22744
Yes, sir. heb 2x special gekregen en 1x heavy.
317 nu op menne huntert, zou die na volgende week alweer 318 zijn?
#uitgekekenopwarpriestchallengkommaaropgolgoroth
320 primaries bij Oryx challenge? YES PLX
Atlas#22744
HahaKasai schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:00:
Wel leuk dat het gegarandeerd 320 drops zijn.
320 primaries bij Oryx challenge? YES PLX
Golgoroth challenge zal wel stukje gear op 320 zijn en een ghost anders class item op 320.
Dochters challenge stukje gear op 320 en ghost of class item 320
Oryx Challenge Primary en Helm 320
Dan weet je 100% zeker dat je na 4 weken 320 bent
Maar de daughters zijn niet echt een boss toch? Dus zal nog Golgoroth en Oryx challenge zijn denk ik
Atlas#22744
Naja, ik denk vooral, waarom heb je maar 3 platforms nodig om bij de relic te komen? Daar zullen ze vast iets mee doen. (Of het nu bij Oryx of Dochters is)Kasai schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:05:
Dan ben je nog steeds afhankelijk van welke item er dropped bij Golgoroth.
Maar de daughters zijn niet echt een boss toch? Dus zal nog Golgoroth en Oryx challenge zijn denk ik
Op zich wel leuk inderdaad als je 4 platformen MOET gebruiken of dat iedereen maar 1 keer een platform mag gebruiken, zodat je moet roulerenCrashhill schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:06:
[...]
Naja, ik denk vooral, waarom heb je maar 3 platforms nodig om bij de relic te komen? Daar zullen ze vast iets mee doen. (Of het nu bij Oryx of Dochters is)
Atlas#22744
3x 320 heavy machine gun.Bokkie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:40:
[...]
Dus nu me raid machine op 320, me truth voor pvp op 320.
Maybe krijg je bij daughters geen aura of invincibility waardoor je geen ToM kan gebruiken?Kasai schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:05:
Dan ben je nog steeds afhankelijk van welke item er dropped bij Golgoroth.
PSN: Flix20-NL
Volgens mij had Bungie aangegeven, dat alleen de Warpriest, Golgoroth en Oryx een challenge zouden krijgen.Flix20 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:18:
[...]
Maybe krijg je bij daughters geen aura of invincibility waardoor je geen ToM kan gebruiken?
Klopt ook wel aangezien de Daughters niet als bosses worden gezien, maar meer als zoethoudertje.
Gaat niet gebeuren. Die aura heb je nodig anders ben je sowieso dood waneer het "witte licht" komt.Flix20 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:18:
[...]
Maybe krijg je bij daughters geen aura of invincibility waardoor je geen ToM kan gebruiken?
PSN - M4uSzi // -
Oftewel je hebt warlocks nodig
Atlas#22744
Touche. Je hebt helemaal gelijk wordt 6x Warlock met selfresKasai schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:26:
Je moet niet denken in problemen Mauz, maar in oplossingen.
PSN - M4uSzi // -
M'n PSN is Valandinz!
Wel een vraagje. Hoe viable zijn Bladedancers of Nightstalkers endgame?
Ben er nog niet over uit welke subclass ik het liefst speel. Kun je hier later mee switchen?
Mja had liever een 320 machien gun met goede perks gehadKasai schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:49:
[...]
Ah, ik verwacht in dat geval 3x heavy
[...]
Nice toch
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je kan altijd switchen, maar je moet alle subclasses apart levelen.Valandin schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:28:
Nou ik heb 'm gekocht. So far so good. Echt een tof spel.
M'n PSN is Valandinz!
Ben er nog niet over uit welke subclass ik het liefst speel. Kun je hier later mee switchen?
Nighstalker is de nieuwste en wat mij betreft ook de leukste, qua PvE de beste.
Atlas#22744
Je kan ten alle tijden van subclass switchen.Valandin schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:28:
M'n PSN is Valandinz!
Dat gezegd te hebben, Sunbreakers masterrace!
Maak een account aan op Bungie.net en voeg me toe als Refferal?! ofzoValandin schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:28:
M'n PSN is Valandinz!
Krijgen we beide leuke rewards, en dan moeten we wat missies samenspelen. (dat kan ik prima samen met jou doen, en in die tijd en daarnaar en ervoor kun je zoveel vragen stellen als je wilt
https://www.bungie.net/en/ReferAFriend?code=RAF-X3A-GTD-3XP
Atlas#22744
HahaKasai schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:50:
Ooeiiii Crashill is er als de kippen bij!
Done!Crashhill schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:49:
[...]
Maak een account aan op Bungie.net en voeg me toe als Refferal?! ofzo.
Krijgen we beide leuke rewards, en dan moeten we wat missies samenspelen. (dat kan ik prima samen met jou doen, en in die tijd en daarnaar en ervoor kun je zoveel vragen stellen als je wilt)
https://www.bungie.net/en/ReferAFriend?code=RAF-X3A-GTD-3XP
Je zegt precies het zelfde wat jij ook altijd tegen mij zegt.Kasai schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:26:
Je moet niet denken in problemen Mauz, maar in oplossingen.
Ik heb dibs op de volgende noobCrashhill schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:52:
[...]
Hahaals hij het niet wilt of iemand anders die hij toevallig al kent heb ik pech, maar kan het altijd proberen toch
. Hij en ik rewards is een betere wereld
Atlas#22744
Haha, voordeel is dat ik al veel noobs geholpen heb
Boosten hem even naar level 40, om vervolgens daarnaar hem door de RAID heen te loodsen
Zo ben ik dan ook wel weer hé
Atlas#22744
Dat is ook nog eens redelijk waar.Kasai schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:59:
Ik zou je clan hernoemen naar 'Alleen maar lieve jongens'.
Atlas#22744
Ohh nee waar begin je aan, die kost je gewoon een half jaar extra om alle content door te wandelen
Hahahaha.. maar 1 ding is zeker, het is altijd gezellig bij ons in de party. Dat kun je van sommigen andere groepen niet zeggen.Griffx schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:02:
[...]
Ohh nee waar begin je aan, die kost je gewoon een half jaar extra om alle content door te wandelen![]()
dit is niet voor clans van tweakers bedoeld btw
btw: PvP content bedoel je waarschijnlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 02-12-2015 11:08 ]
Ik vind het wel leuk om Destiny te spelen, maar ben nou niet bepaald de beste speler (maar ook niet de slechtste). Vind het wel leuk om af en toe met ervaren spelers een moeilijkere Strike te clearen
Enerzijds leerzaam, anderzijds easy 'loot'
PSN: MGSNK
[ Voor 6% gewijzigd door MGSNK op 02-12-2015 11:10 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Zeker, Crashill van de alleen maar liefde clan staat altijd open voor nieuwe (wisselende) contactenMGSNK schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:08:
Zijn er hier ook mensen die op PSN bereid zijn met 'noobs' af en toe casual te spelen of hebben we hier alleen 'hardcore spelers'?
Ik vind het wel leuk om Destiny te spelen, maar ben nou niet bepaald de beste speler (maar ook niet de slechtste). Vind het wel leuk om af en toe met ervaren spelers een moeilijkere Strike te clearen
Enerzijds leerzaam, anderzijds easy 'loot'
PSN: MGSNK
Griffx schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:11:
[...]
Zeker, Crashill van de alleen maar liefde clan staat altijd open voor nieuwe (wisselende) contacten
Ben alleen niet zo van spelen met volkomen onbekenden, Tweakers zijn wat dat betreft dan weer geen onbekenden
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
En niet teveel op Griffx letten, die houdt het meest van wisselende contacten. Zo gaat hij met Jantje, dan met Pietje, en toen weer met Klaasje.MGSNK schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:15:
Jazeker, ben ook al level 28 ofzo, dus zo low level is het niet.
Ben alleen niet zo van spelen met volkomen onbekenden, Tweakers zijn wat dat betreft dan weer geen onbekenden
Klopt het liefst in de raidCrashhill schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:17:
[...]
En niet teveel op Griffx letten, die houdt het meest van wisselende contacten. Zo gaat hij met Jantje, dan met Pietje, en toen weer met Klaasje.
Add me maar, geen probleem kan altijd wel ff helpen met een strike.
[ Voor 10% gewijzigd door Griffx op 02-12-2015 11:18 ]
Mocht je Taken King op of na 17 November hebben gekocht. Moet je psn=Bosjuh als referal opgeven
Golgotroll challenge mode.
Er is al gezegd dat 1orb strat niet gaat werken.
Dus uiteraard is de speculatie nu dus dat je de gaze niet mag verbreken, of minstens alle 6 de orbs moet gaan gebruiken.
Als we dat nu vergelijken met de challenge van deze week, steeds iemand anders moet de aura hebben..
Wat dan ook nog eens gaan krijgen dat je dit dus ook met de gaze gaat krijgen!
Dus dat iedereen maximaal één keer de gaze mag krijgen!
Dat zou wel écht een bitch worden. Want je staat dan sowieso met max 4 dmg te doen, waardoor het ook krap gaat worden om het in 6 orbs te doen!
Wij zijn al vriendjes GriffxGriffx schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:18:
[...]
Klopt het liefst in de raid
Add me maar, geen probleem kan altijd wel ff helpen met een strike.
Het escaleert weer eens.
Maar is prima, ik moet nog 2x Dark Blade en Shield Brothers
[ Voor 14% gewijzigd door Crashhill op 02-12-2015 11:22 ]
Was ook niet naar jou bedoeld, jou heb ik al gehadCrashhill schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:20:
[...]
Wij zijn al vriendjes Griffx. Wil liever je raid in.
Ik denk zelf dat Golgoroth gewoon 6 orbs strat moet doen, met twee gaze'rs.
Met tether, WoL kom je met 6 Orbs een heel eind.
Edit: on topic
Ik krijg alleen een referal link via Bungie.net, kan geen PSN naam selecteren?Crashhill schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:19:
[...]
MGSNK
Mocht je Taken King op of na 17 November hebben gekocht. Moet je psn=Bosjuh als referal opgeven.
Klopt, Bosjuh moet zijn link doorsturen.MGSNK schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:23:
[...]
Ik krijg alleen een referal link via Bungie.net, kan geen PSN naam selecteren?
Atlas#22744
Kijkend naar Warpriest Challenge, denk ik dat dat beetje te wordt. Ez mode 1 gazer gebruiken wordt sowieso al geschrapt, dus ga je terug naar 2 gazers. Misschien komt er ook 2de bom bij of iets dergelijksFlix20 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:19:
Trouwens, even speculerend op volgende week.
Golgotroll challenge mode.
Er is al gezegd dat 1orb strat niet gaat werken.
Dus uiteraard is de speculatie nu dus dat je de gaze niet mag verbreken, of minstens alle 6 de orbs moet gaan gebruiken.
Als we dat nu vergelijken met de challenge van deze week, steeds iemand anders moet de aura hebben..
Wat dan ook nog eens gaan krijgen dat je dit dus ook met de gaze gaat krijgen!
Dus dat iedereen maximaal één keer de gaze mag krijgen!
Dat zou wel écht een bitch worden. Want je staat dan sowieso met max 4 dmg te doen, waardoor het ook krap gaat worden om het in 6 orbs te doen!
Atlas#22744
Naja als iemand er al 1 heeft, gewoon niet meer de nieuwe gasten ronselen om bij hem te melden als refferal. Ik bedoel diegene die dan online is heeft geluk haha.Griffx schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:29:
Misschien een idee om die referafriend links op te nemen in het google document waar onze PSN's in staan?
Je moet behoorlijk wat samen doen, dus je moet ook wat tijd investeren.
Zo moet je story mission doorlopen, daily heroic, heroic weekly, nightfall. patrol missies, crucible match winnen. maar dan allemaal in een bepaalde volgorde natuurlijk. (Zelf ben ik superveel online, dus ik heb wel de tijd daarvoor. Maar sommigen zullen daar niet genoeg tijd voor hebben of geen zin. Dan moet je ook eerlijk zijn en de refferal aan iemand anders gunnen (vindt ik).
Ik zal je vanavond effe toevoegen op psn!
Atlas#22744
Zeker zeker, maar zonder aandacht weet men er niet vanaf.Crashhill schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:33:
[...]
Naja als iemand er al 1 heeft, gewoon niet meer de nieuwe gasten ronselen om bij hem te melden als refferal. Ik bedoel diegene die dan online is heeft geluk haha.
Je moet behoorlijk wat samen doen, dus je moet ook wat tijd investeren.
Zo moet je story mission doorlopen, daily heroic, heroic weekly, nightfall. patrol missies, crucible match winnen. maar dan allemaal in een bepaalde volgorde natuurlijk. (Zelf ben ik superveel online, dus ik heb wel de tijd daarvoor. Maar sommigen zullen daar niet genoeg tijd voor hebben of geen zin. Dan moet je ook eerlijk zijn en de refferal aan iemand anders gunnen (vindt ik).
Je kan natuurlijk altijd even iemand polsen voor je de link gebruikt.
En ik ga er vanuit dat mensen die dit niet willen doen hun link niet in het document zetten
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 02-12-2015 11:35 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan