PSN - M4uSzi // -
nee, maar wel een warpriest HMDarkElement schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:32:
Iemand een golgoroth cp voor me op hard? Werd daar straks geboot vlak voor de loot.
kun je een invite sturen als er een party is?M4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:34:
[...]
Super.
M0nkeymen kun jij ook of wou jij 8 uur starten.
PSN: djmurcielago
Kom eraan ff de kleine in bed stoppenM4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:34:
[...]
Super.
M0nkeymen kun jij ook of wou jij 8 uur starten.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
PSN: jansoe13
We zijn vol Dark, vin joint zoDarkElement schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:45:
Als je om 21:00 nog iemand zoekt ga ik wel mee.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Join maar, beetje fun run.AlexMar schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:25:
Ik wil wel Trials..
3 wins gehad en daarna achter elkaar teams met briljante snipers.
edit: zie net je invite pas
[ Voor 53% gewijzigd door DarkElement op 29-11-2015 23:59 ]

Hoge RoF en hoge impact (schijnbaar de enige in zijn soort). Met focused fire & life support. Schijnt een auto rifle variant van de Red Death te zijn (of beter gezegd, een legendary prototype)
Omschrijving zegt ook "Rumor has it that Red Death prototypes are circulating in the Crucible once again.".
Dikke gun
edit: Even mee geschoten en achteraf toch niet zo geweldig, schijnbaar is de impactbar gebugged als ik Reddit/Gamefaqs moet geloven. Jammer weer
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 30-11-2015 01:26 ]
Atlas#22744
Nou heb ik veel verschillende dingen gehoord over Destiny, maar hoe staat het er tegenwoordig voor?
De legendary edition is goed te betalen, is het nog te doen om als beginner in te komen?
Ik vind het lastig in te schatten.Valandin schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:13:
Van het weekend eindelijk een PS4 aangeschaft. Nu ben ik dus ook van plan om Destiny te kopen. Altijd een groot fan van het MMO genre geweest (WoW, FFXIV, Lineage 2, Wildstar etc etc etc), uiteraard ook van FPS's...
Nou heb ik veel verschillende dingen gehoord over Destiny, maar hoe staat het er tegenwoordig voor?
De legendary edition is goed te betalen, is het nog te doen om als beginner in te komen?
Taken King heeft mega veel content, vooral in het begin was er echt te veel te doen, dus in dat opzicht is het zeker te de moeite waard. Maar momenteel is het voor veel mensen wachten op challenge mode.
Atlas#22744
Absoluut, als je casual gamer bent, ben je echt net in een maandje klaar. Ben je diehard gamer. Ja dan ben je in 1 maand ver door de content heen en moet je je bezig houden met andere zaken (alle exotics verzamelen, grimoire, misschien PvP als je dat nog niet had gedaan).Valandin schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:13:
Van het weekend eindelijk een PS4 aangeschaft. Nu ben ik dus ook van plan om Destiny te kopen. Altijd een groot fan van het MMO genre geweest (WoW, FFXIV, Lineage 2, Wildstar etc etc etc), uiteraard ook van FPS's...
Ben je hardcore gamer, is ook voldende content voor een maand, misschien langer omdat je alles wilt halen inc. trophy's. (Bovenstaande is redelijke inschat voor niet teveel repetitief werk
Ik zelf ben gewoon iets te verslaafd en heb er nu een 1 jaar zitten
Laat maar weten als je gaat beginnen, wil je best meehelpen.
[ Voor 3% gewijzigd door Crashhill op 30-11-2015 08:52 ]
Klopt helemaal, maar dat blijf je houden, als je later instapt is de Oryx raid ook niets meer.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:49:
En het nadeel van het nu pas kopen van destiny is dat je niets aan de oude raids heb.
Over de raid gesproken, gaat er vanavond nog een groep voor HM Oryx?
[ Voor 10% gewijzigd door Griffx op 30-11-2015 09:15 ]
Alleen CP Oryx? Of hele run heb bij beiden wel belang eigenlijk.Griffx schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:12:
[...]
Klopt helemaal, maar dat blijf je houden, als je later instapt is de Oryx raid ook niets meer.
Over de raid gesproken, gaat er vanavond nog een groep voor HM Oryx?
Dan zouden we al met 3 zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door M4uSzi op 30-11-2015 09:19 ]
PSN - M4uSzi // -
Moet ff kijken Maus, krijg nog geen reactie uit de clan, als ik ergens kan mee hoppen dan kies ik daarvoor.M4uSzi schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:19:
[...]
Alleen CP Oryx? Of hele run heb bij beiden wel belang eigenlijk.Weet waarschijnlijk nog wel iemand.
Anders zet ik ff een run op.
[ Voor 22% gewijzigd door Griffx op 30-11-2015 09:41 ]
Atlas#22744
Hoe laat?Kasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:35:
Nerf zoekt ook nog 1 man voor HM Kings Fall vanaf totams.
Ben rond 19:00 online vanavond (zodra de kleine slaapt)
[ Voor 14% gewijzigd door Griffx op 30-11-2015 09:41 ]
Count me in.
Ik kom met de Titan #Masterrace
Heb bij interesse ook nog 2x een Oryx CP.
[ Voor 23% gewijzigd door Griffx op 30-11-2015 09:43 ]
Atlas#22744
Pas maar op, ik zet zo een bubble over ons heen als Oryx op 1% zit.
We hadden ook veel teamwisselingen. Maar toch dik 3 uur gedaan en niet gehaald
Voor de zekerheid boot ik je wel effe als oryx op 1% isGriffx schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:03:
[...]
Exotic boy...Crashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:06:
1e keer Oryx ging in 45 minuutjes plat, 2e keer hebben we er denk ik dik 3 uur opgezeten... niet gehaald.
We hadden ook veel teamwisselingen. Maar toch dik 3 uur gedaan en niet gehaald.. Maarja 1e keer wel een 317 pulse gekregen (zonder firefly ;'( ) en 316 schoentjes. Dus wat dat betreft was het hem wel waard haha!
Mijn hard mode primaries so far;
310 autorifle...
313 scout rifle met full auto
Atlas#22744
Jij hebt er al 2 gehadKasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:08:
[...]
Voor de zekerheid boot ik je wel effe als oryx op 1% is
[...]
Exotic boy...
Mijn hard mode primaries so far;
310 autorifle...
313 scout rifle met full auto
Mokay, netjes netjes. Heb nog steeds geen hallowed helm gekregenVerwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:12:
Mijn hardmode primaries:
3 autorifles
2 pulse waarvan 1 319
2 handcannons
Scroobs.
Ik heb nog helemaal geen helm gekregenCrashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:14:
[...]
Mokay, netjes netjes. Heb nog steeds geen hallowed helm gekregen.
Niet voor de hunter, warlock nog de titan.
Geen NM en geen HM
maar de RNG is beter geworden sinds TTK, je krijgt nu wat je nodig hebt.
Blijkbaar heb ik volgens Bungie schoentjes nodig.
[ Voor 20% gewijzigd door Griffx op 30-11-2015 10:16 ]
Ik 1!!!Griffx schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:14:
[...]
Ik heb nog helemaal geen helm gekregen![]()
Niet voor de hunter, warlock nog de titan.
Exotic boy in het kwadraatVerwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:12:
Mijn hardmode primaries:
3 autorifles
2 pulse waarvan 1 319
2 handcannons
Scroobs.
5 downsCrashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:10:
[...]
Jij hebt er al 2 gehaddit was mijn 1e in 5 Oryx hard downs hahaha
Grapje
Atlas#22744
Haha
grapje
Bij ons gekke groepje gaan we nu echt aan Oryx HM beginnen
Net op tijd voor challenge mode!
Atlas#22744
Haha, true true, ik ook he last minute, (Xennox nog steeds dankbaarKasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:49:
In year 1 3x per weekendTelt dat?
Net op tijd voor challenge mode!
Ja inderdaad, we zijn mooi op tijd voor Challenge Mode. Iedereen zijn main zit nu wel op de 310+ denk ik.
Ben benieuwd naar Challenge mode, hoop dat het een vette uitdaging wordt. i.p.v. even 3x in de week clearen haha
Atlas#22744
Tijdelijk. Waarschijnlijk kleine 3 weken lang. Dan heb je 3 challenge gehad en wordt het weer saaiKasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:54:
Yeah ben ook benieuwd! Vraag me af of het de destiny dip gaat verhelpen
PSN - M4uSzi // -
ligt aan de verslaving.Crashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:43:
Destiny wordt nooit saai! Ik log toch bijna elke keer weer in. Of ligt dat gewoon aan de verslaving?
PSN - M4uSzi // -
Atlas#22744
Dat doe ik ook. En naar een uur log ik uit omdat ik geen 6 man bij elkaar krijg.Kasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:01:
Ik log momenteel alleen in voor de raids.
Zometeen Fallout halen.
[ Voor 6% gewijzigd door M4uSzi op 30-11-2015 12:04 ]
PSN - M4uSzi // -
Atlas#22744
Haha. Iedere keer als der plek is kan ik niet.Kasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:04:
Haha aww, wil je keer met ons mee Mauzie?
PSN - M4uSzi // -
PSN - M4uSzi // -
AhhhhhM4uSzi schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:03:
[...]
Dat doe ik ook. En naar een uur log ik uit omdat ik geen 6 man bij elkaar krijg.![]()
Zometeen Fallout halen.
Was fun gisteren!Griffx schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:44:
Nog 1 gezocht voor trials, puur fun en bounties
Kostte me alleen wat opwarm potjes
Verslaving.Crashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:43:
Destiny wordt nooit saai! Ik log toch bijna elke keer weer in. Of ligt dat gewoon aan de verslaving?
ik heb just cause 3 zojuist besteld als afkick methode
[ Voor 26% gewijzigd door tha_crazy op 30-11-2015 13:49 ]
Net geen level40 ghaald zag ik vin hahatha_crazy schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:48:
[...]
Was fun gisteren!
Kostte me alleen wat opwarm potjes![]()
[...]
Verslaving.
ik heb just cause 3 zojuist besteld als afkick methode
Vanavond nog ff verder met me vieze titan.Crashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:50:
[...]
Net geen level40 ghaald zag ik vin hahajammer
Eens kijken hoelang JC3 in de folie blijft
Gewoon bij de daughters doen, dat opstapje naar het platform. "Jaa ze is bijna dood!!!" - INSERT TITAN BUBBLE'Griffx schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:03:
[...]
- " WEL GODVER... WTF IS DAT?! "
Vinden ze leuk bij NERF
Nee. Dat hoeft ook niet van mij.Kasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:54:
Yeah ben ook benieuwd! Vraag me af of het de destiny dip gaat verhelpen
[ Voor 23% gewijzigd door steffeh op 30-11-2015 13:53 ]
Ja ging wel nice toch, zaten een paar leuke potjes bij.tha_crazy schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:48:
[...]
Was fun gisteren!
Kostte me alleen wat opwarm potjes![]()
[...]
En ach, het gaat om het ouwehoeren.
Lekkage nog gevonden
Nog leuker is als Golgorth down gaat en je bent net de bom geworden.steffeh schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:51:
[...]
Gewoon bij de daughters doen, dat opstapje naar het platform. "Jaa ze is bijna dood!!!" - INSERT TITAN BUBBLE'
Vinden ze leuk bij NERF
"Omg ik krijg alleen maar sha..." BOOM "Huh wat gebeurt er?!"
Atlas#22744
Ja natte broek van t ff naar mn ouders lopenGriffx schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:51:
[...]
Ja ging wel nice toch, zaten een paar leuke potjes bij.
En ach, het gaat om het ouwehoeren.
Lekkage nog gevonden![]()
Als ik t levelen zat ben vanavond ga ik misschien ook nog wel ff trials in.
Met mn warlock
Verwijderd
PS4 + Mikrotik router (upnp is actief, NAT Type 2 in PS4).
Elk ander spel werkt zonder problemen online.
iemand enig idee?
Wat zegt de bungie.net support site?Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:08:
Krijg met geen mogelijkheid connectie met de servers om Destiny te spellen, krijg steeds de "cattle" melding![]()
iemand enig idee?
Doet mij altijd denken aan Crota, dat iedereen op het platform staat en voor de tweede keer zijn rockets wil schieten je snel een bubble popt.steffeh schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:51:
[...]
Gewoon bij de daughters doen, dat opstapje naar het platform. "Jaa ze is bijna dood!!!" - INSERT TITAN BUBBLE'
Vinden ze leuk bij NERF
[...]
Blijft echt een geniaal moment daarvoor, instant 4 man death.
Ja en dan serieus zeggen, 'ik had de bom niet' maar ben gek genoeg wel de enige die nog leeft.Kasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:53:
[...]
Nog leuker is als Golgorth down gaat en je bent net de bom geworden.
"Omg ik krijg alleen maar sha..." BOOM "Huh wat gebeurt er?!"
[ Voor 25% gewijzigd door Griffx op 30-11-2015 14:12 ]
Atlas#22744
Komt goed. Ga ik zeker onthoudenCrashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:58:
[...]
Ahhhhh, wij zoeken met enige regelmaat wel 1 iemand of anders als jullie nog 1 iemand zoeken. Misschien kan ik dan wel aanhaken :O!
PSN - M4uSzi // -
Zit je via kabel? Misschien een poort kapot van je router? Dat probleem hem ik gehad. Ene keer kwam ik der wel op dan weer niet en op gegeven moment helemaal niet meer. Van alles geprobeerd andere instellingen, andere kabel. Maar nooit gedacht aan die poort van je router en dat bleek het te zijn. Ik kon wel op andere games en in de psn store komen maar destiny lukte maar niet. Sinds ik in hem in andere poort heb is die bij mij weer super.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:08:
Krijg met geen mogelijkheid connectie met de servers om Destiny te spellen, krijg steeds de "cattle" melding![]()
iemand enig idee?
PSN - M4uSzi // -
Hey M4uSzi, wij gaan vanavond ook nog een poging wagen voor Oryx checkpoint hm om 21:00. Zin om te joinen?M4uSzi schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:19:
[...]
Alleen CP Oryx? Of hele run heb bij beiden wel belang eigenlijk.Weet waarschijnlijk nog wel iemand.
PS4 Oryx checkpoint HM 21:00:
- M0nkeymen81
- Trahdeog
- Ky66881
- M4uSzi o.v.
- M4uSzi(waarschijnlijk nog wel iemand) o.v.
-
Check ff welke DNS je hebt ingesteld, of stel zelf handmatig ff je IP settings in.
Misschien iets in de firewall van je router?
Kan je je PS4 niet in de DMZ zetten?
Ik moet hem op mn 3e character (313 hunter) ook nog neerhalen. Dus als er nog plaats is..M0nkeymen schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:52:
[...]
Hey M4uSzi, wij gaan vanavond ook nog een poging wagen voor Oryx checkpoint hm om 21:00. Zin om te joinen?
- M0nkeymen81
- Trahdeog
- Ky66881
- M4uSzi o.v.
-
PS4 Oryx checkpoint HM 21:00:fritske23 schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:54:
[...]
Ik moet hem op mn 3e character (313 hunter) ook nog neerhalen. Dus als er nog plaats is..
- M0nkeymen81
- Trahdeog
- Ky66881
- M4uSzi o.v.
- Klaasgier_NL
Er staat in zijn bericht dat hij nog wel iemand wist. Vandaar dat ik hem quoteCrashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:53:
Maus staat er al 2x in en dan moet hij nog een keer joinen
Zin om te joinen en zijn naam stond er al inM0nkeymen schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:00:
Er staat in zijn bericht dat hij nog wel iemand wist. Vandaar dat ik hem quote
Ik dwing hem gewoon om mee te doenCrashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:02:
[...]
Zin om te joinen en zijn naam stond er al indat was vooral wat wat apart was.
Klaasgier_NL (heb je in mn lijst staan) zie signatureM0nkeymen schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:00:
[...]
- M0nkeymen81
- Trahdeog
- Ky66881
- M4uSzi o.v.
- fritske23 psn? --> Klaasgier_NL
[...]
Er staat in zijn bericht dat hij nog wel iemand wist. Vandaar dat ik hem quote
Terecht ook
Verwijderd
Het is een firewall instelling in de mikrotik die de connectie tegenhoud.
Heb effe de mikrotik er tussenuit gehaald en hem rechtstreeks op mijn modem aangesloten en toen connecte hij gelijk.
Vreemd want hij heeft het wel gedaan, volgens mij had ik alle poorten open staan voor Destiny.
Ga wel verder zoeken...
Bungie heeft een paar porten genoemd die je open moet zetten.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:11:
Bedankt oor de tips ben er achter wat het is.
Het is een firewall instelling in de mikrotik die de connectie tegenhoud.
Heb effe de mikrotik er tussenuit gehaald en hem rechtstreeks op mijn modem aangesloten en toen connecte hij gelijk.
Vreemd want hij heeft het wel gedaan, volgens mij had ik alle poorten open staan voor Destiny.
Ga wel verder zoeken...
Echt he. En weet je wat erger is. Ik weet niet of ik 9 uur nu wel ga halen. Pff baal hier zo van. Steeds als der plek is kan ik niet of komt er iets tussendoor.Crashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:06:
[...]
Terecht ookLoopt allemaal te mouwe dat ie niemand kan vinden! KAN DIE HET KRIJGEN OOK hé :P!
PSN - M4uSzi // -
Is heel makkelijk toch, zet je telefoon uit, en mensen kunnen je gewoon niet meer bereikenM4uSzi schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:29:
[...]
Echt he. En weet je wat erger is. Ik weet niet of ik 9 uur nu wel ga halen. Pff baal hier zo van. Steeds als der plek is kan ik niet of komt er iets tussendoor.
Zult het haast gaan doen. Maar zal der nu toch aan moeten geloven. Toch wel even belangrijk dit keer.Crashhill schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:31:
[...]
Is heel makkelijk toch, zet je telefoon uit, en mensen kunnen je gewoon niet meer bereikentenzij het een chick is of vriend, always choose the chick of dick
PSN - M4uSzi // -
Atlas#22744
Je had mij er al bij zitten toch?Kasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:05:
Nerf zoekt nog 1 raider voor vanavond KF HM om 2000.
Heb anders nog wel iemand die mee wil.
[ Voor 10% gewijzigd door Griffx op 30-11-2015 18:09 ]
is er nog plek over ergens om Oryx kapot te maken ?
in de tussentijd moet ik nog ergens een NF doen, meer animo daarvoor?
PSN: jansoe13
Klopt en graagGriffx schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:07:
[...]
Je had mij er al bij zitten toch?![]()
Heb anders nog wel iemand die mee wil.
Atlas#22744
Berichtje verzonden ik weet het straks, misschien een reserve handig?
Reserve hadden ze al, die gaat nu mee neem ik aan?Griffx schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:16:
[...]
Berichtje verzonden ik weet het straks, misschien een reserve handig?
Mis ik ergens iets?NLRev0lution schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:17:
[...]
Reserve hadden ze al, die gaat nu mee neem ik aan?
Verkeerde quote.. moest deze hebben:
Je had er nog 1 op de reserve lijst toch (als je m gevraagd hebt).Kasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:05:
Nerf zoekt nog 1 raider voor vanavond KF HM om 2000.
Atlas#22744
Hoorde t ook net. Ik heb niks gezegd in dat geval!Kasai schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:32:
Heb ik gedaan, maar hij heeft situatie thuis.
Atlas#22744
Hrb nog geen reactie, app het zo nog ff
Edit: hij gaat voor COD vanavond
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 30-11-2015 19:16 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan