PSN: Houtvlot
Dankudinges schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:28:
Gefeliciteerd M4uSzi!
PSN - M4uSzi // -
Iemand wat tips?
Heb jij 'm al?dinges schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:41:
Het is vandaag weer black spindle dag!
Ja idd zijn er mensen die wat kunnen helpen?Smeldor schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:50:
Wat is eigenlijk de bedoeling als je lvl 40 bent? Ik ben vrij nieuw in dit spel en buiten light level omhoog krijgen door middel van die instance grinden weet ik niet zo goed wat ik moet/kan doen.
Iemand wat tips?
Als je alleen speelt blijft het idd grinden om richting de 320 te komen.Inhumanous schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:04:
[...]
Ja idd zijn er mensen die wat kunnen helpen?
Het is leuker als je met 6 man de raid / hard raid speelt.
Of strikes met z'n 3en of crucible / iron banner / Trials of Osiris.
Dan heb je nog de kans op leuke loot waarmee je weer dichter bij 320 komt en waarmee de raids gemakkelijker worden.
Met helpen bedoelde ik ook niet grinden door alle levels heen meer omdat ik geen vrienden in me friendlist heb die destiny spelen en dus wat mensen zoek om strikes pvp etc mee te doenFrijns.Net schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:11:
[...]
Als je alleen speelt blijft het idd grinden om richting de 320 te komen.
Het is leuker als je met 6 man de raid / hard raid speelt.
Of strikes met z'n 3en of crucible / iron banner / Trials of Osiris.
Dan heb je nog de kans op leuke loot waarmee je weer dichter bij 320 komt en waarmee de raids gemakkelijker worden.
Zo te zien heb je mij net weer toegevoegd... Dus je had me eerder verwijderdInhumanous schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:24:
[...]
Met helpen bedoelde ik ook niet grinden door alle levels heen meer omdat ik geen vrienden in me friendlist heb die destiny spelen en dus wat mensen zoek om strikes pvp etc mee te doen
Maar ik zal het je vergeven, en ik neem je wel weer eens mee
Natuurlijk! Maar ik ga vandaag wel anderen helpen om hem te halen
[ Voor 18% gewijzigd door dinges op 28-11-2015 12:30 ]
PSN: Houtvlot
Haha mijn wel oprechte excuses, mijn friendlist zat zo vol dat ik hem pas geleden helemaal heb opgeschoonddinges schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:29:
[...]
Zo te zien heb je mij net weer toegevoegd... Dus je had me eerder verwijderd
Maar ik zal het je vergeven, en ik neem je wel weer eens mee
[...]
Natuurlijk! Maar ik ga vandaag wel anderen helpen om hem te halen
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 46% gewijzigd door DarkElement op 28-11-2015 13:29 ]
Op xboxone .Heb nog 4 plaatsen over:
Contact me ingame voor invite :
Duijtzer
NM of HM?Qon schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:43:
Om 14:30 wil ik aan Kings fall beginnen.
Op xboxone .Heb nog 4 plaatsen over:
Contact me ingame voor invite :
Duijtzer
vreemd krijg geen verbindingDarkElement schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:25:
Nope niks aan de hand.
PSN: libbes1979
Gefeliciteerd M4uSzi!
[ Voor 23% gewijzigd door Vuvuzela op 28-11-2015 14:29 ]
I served in a company of heroes.
Dankje MaciejkVuvuzela schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:28:
Iemand uit m'n party komt er ook niet meer in..
Gefeliciteerd M4uSzi!
PSN - M4uSzi // -
Ik zoek er nog 2
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
nog steeds? ik ben ffff weg en dan moet ik sowieso nog wat games voor gold tier.DarkElement schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:56:
M4uSzi en ik wachten met smart op een 3de Trials medespeler voor de bounties!
ik moet mijn hele kaartje nog (alle bounties)
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 28-11-2015 16:18 ]
Nog een heel weekend de tijd danDarkElement schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:18:
Ik wil nog steeds trials doen ja. M4uSzi is intussen druk met verjaardagsvisite
Na 6 artefacts eindelijk wapens uit gold. Fusion en scout
[ Voor 12% gewijzigd door Vuvuzela op 28-11-2015 16:19 ]
[ Voor 50% gewijzigd door DarkElement op 28-11-2015 16:19 ]
Eventueel iemand vanavond die nog zin geeft om 10 potjes trials te doen. Gewoon voor de bounties?
PSN - M4uSzi // -
Stel je mist een normal helm op je Warlock en je hebt een normal helm op je titan, dan kan je dit ontbrekende piece overzetten en dan unlocked je shader.
Heb zo m'n Bone Marrow unlocked
na 23:00 kan ikM4uSzi schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:27:
Hmm. Ik zie nu pas de reacties. Haha. Had graag nog wel gewild.
Eventueel iemand vanavond die nog zin geeft om 10 potjes trials te doen. Gewoon voor de bounties?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik wil ook wel mee.
Ben jij jarig joh?
En dan nodig je mij niet eens uit, valt een beetje van je tegen hoor?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
PSN: jansoe13
Zijn we al met 2. Wil hem ook kapot hebben.strompel schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 19:40:
word oryx nog kapot gemaakt vanavond ergens? HM
PSN - M4uSzi // -
Sorry Buizerd. Maar vier het niet eens.Buizerd__NL schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 19:38:
[...]
Ben jij jarig joh?
En dan nodig je mij niet eens uit, valt een beetje van je tegen hoor?
PSN - M4uSzi // -
3M4uSzi schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 20:06:
[...]
Zijn we al met 2. Wil hem ook kapot hebben.
- Jansoe13
- Maciejk8
- M4uSzi
Starten waneer we met 6 zijn?
PSN - M4uSzi // -
is goed lijkt meM4uSzi schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 20:47:
CP Oryx HM
- Jansoe13
- Maciejk8
- M4uSzi
Starten waneer we met 6 zijn?
PSN - M4uSzi // -
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Atlas#22744
Just grow old with grace
Danku wel.Kasai schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 23:53:
Gefeliciteerd Mauzie!
PSN - M4uSzi // -
- Biacas
- M4uSzi
- NLRev0lution
- CinCilly
- Malev74
-
[ Voor 16% gewijzigd door M4uSzi op 29-11-2015 09:19 ]
PSN - M4uSzi // -
PSN - M4uSzi // -
Nee. Klaar met DestinyM4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:29:
Volgensmij heeft niemand zin.
Ik wil wel meeM4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 08:05:
Fresh run Oryx HM. Starttijd 1030/1100
- Biacas
- M4uSzi
- NLRev0lution
- CinCilly
- Malev74
-
Had al zo'n vermoeden dat de meeste dat waren.
PSN - M4uSzi // -
Als je het gisteren had geopperd was ik er vandaag vroeger mijn bed voor uitgekomenM4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:29:
Volgensmij heeft niemand zin.
Heb nog geen hard raid gedaan deze week
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Jep. Niet om het spel af te zeiken, want The Taken King is erg goed. Maar dit is de derde keer dat de content niet meer boeit na een tijdje. Het interesseert me weinig of ik 315 of 318 ben, RNG x3 bij een raid heb ik niet zoveel zin meer in, trials boeit niets meer ( lag na 5-0 en zo ), raid is leuk voor 1 keer in de week, dat soort dingen.M4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:35:
[...]
Had al zo'n vermoeden dat de meeste dat waren.
Dus nu maar wat singleplayer games die ik nooit heb gespeeld door Destiny
Oh ja, nog gefeliciteerd mauz!
Ik snap je helemaal die 3x RNG gaat nergens over.steffeh schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:24:
[...]
Jep. Niet om het spel af te zeiken, want The Taken King is erg goed. Maar dit is de derde keer dat de content niet meer boeit na een tijdje. Het interesseert me weinig of ik 315 of 318 ben, RNG x3 bij een raid heb ik niet zoveel zin meer in, trials boeit niets meer ( lag na 5-0 en zo ), raid is leuk voor 1 keer in de week, dat soort dingen.
Run de raids alleen maar tot Oryx om die gear te kunnen infusen in mijn pvp gear.
Oryx gevecht vind ik echt geen hol aan, en berust mijns inziens te veel op mazzel en geluk naast skills.
Trials is nog wel fun, ik ervaar zelf minder lagg dan year 1, en zie nu laggers regelmatig gedropt worden.
Wel jammer dat er in de lighthouse niet veel meer te behalen is.
Het is dat we altijd net 3 man in een fireteam spelen anders laat ik Destiny ook voor wat het is, alleen spelen begint saai te worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 29-11-2015 12:52 ]
Zeker wel!Biatch schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:18:
Vanmiddag rond 14uur liefhebbers HM? Tis toch klote weer
Crazyvin
Bas
DarkE
-
-
-
Ik ben online en Vin ook
Dankje.steffeh schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:24:
[...]
Jep. Niet om het spel af te zeiken, want The Taken King is erg goed. Maar dit is de derde keer dat de content niet meer boeit na een tijdje. Het interesseert me weinig of ik 315 of 318 ben, RNG x3 bij een raid heb ik niet zoveel zin meer in, trials boeit niets meer ( lag na 5-0 en zo ), raid is leuk voor 1 keer in de week, dat soort dingen.
Klopt ben het helemaal met je eens. Zit hier ook op het zelfde. Nu 3x 313 char en der dropt gewoon niks noemenswaardig meer. Iedere keer is het gewoon bijna "frustrerend" om dan toch weer te gaan raiden. En aan het eind der uit te komen met weinig bijzonders. Plus dat wij natuurlijk geen die hard spelers hebben die Oryx hard makkelijk neer krijgt dus blijven steeds steken bij de dochters.
Wordt gewoon tijd voor nieuwe content. Maar ben bang dat we daar nog wel even op moeten wachten.
PSN - M4uSzi // -
Misschien dat ik er nog 3 hebben. Weet niet zeker wie der nou allemaal mee ging bij ons. Kon ook wel eens zijn dat we met 4 waren en dan houdt het op. Wil niemand buiten sluiten.Biatch schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:00:
[...]
Crazyvin
Bas
DarkE
-
-
-
Ik ben online en Vin ook
Edit: Laat maar.
PSN - M4uSzi // -
Als maus met 3 is houdt het op. Anders wil ik wel mee.Biatch schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:00:
[...]
Crazyvin
Bas
DarkE
-
-
-
Ik ben online en Vin ook
[ Voor 17% gewijzigd door Vuvuzela op 29-11-2015 13:17 ]
ik loop ook wel mee, moet eigenlijk alleen oryx nog
strompel schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:17:
[...]
Crazyvin
Bas
DarkE
Maciejk8
Jansoe
Timmehhh84
PSN: Timmehhh84
Vin moest nog pissen en roken. Ik ben de hond uitlaten gezien t droog is. Tot zoDarkElement schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:41:
Ik kom eraan, ff dat ding aanslingeren.
Requirements: 310 Light, goed humeur
-M0nkeymen81
-ky66881
-
-
-
-
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
[ Voor 62% gewijzigd door M4uSzi op 29-11-2015 14:20 ]
PSN - M4uSzi // -
Helemaal mee eens. In je eentje was het alleen leuk met nieuwe content. Lighthouse stelt inderdaad niks voor, de frustratie niet waard. Lag vind ik erger geworden, maar dat ligt heel erg aan het moment van spelen. Helaas is er geen touw aan vast te knopen wanneer het goed of slecht gaat.Griffx schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:39:
[...]
Ik snap je helemaal die 3x RNG gaat nergens over.
Run de raids alleen maar tot Oryx om die gear te kunnen infusen in mijn pvp gear.
Oryx gevecht vind ik echt geen hol aan, en berust mijns inziens te veel op mazzel en geluk naast skills.
Trials is nog wel fun, ik ervaar zelf minder lagg dan year 1, en zie nu laggers regelmatig gedropt worden.
Wel jammer dat er in de lighthouse niet veel meer te behalen is.
Het is dat we altijd net 3 man in een fireteam spelen anders laat ik Destiny ook voor wat het is, alleen spelen begint saai te worden.
Oryx vind ik ook saai worden, challenge mode is te laat, want ben m'n focus al kwijt.
Hmm ja ik snap het. Dat is helemaal vervelend, want oryx met randoms is gewoon irritant als ze niet snappen wat gebeurd.M4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:11:
[...]
Dankje.
Klopt ben het helemaal met je eens. Zit hier ook op het zelfde. Nu 3x 313 char en der dropt gewoon niks noemenswaardig meer. Iedere keer is het gewoon bijna "frustrerend" om dan toch weer te gaan raiden. En aan het eind der uit te komen met weinig bijzonders. Plus dat wij natuurlijk geen die hard spelers hebben die Oryx hard makkelijk neer krijgt dus blijven steeds steken bij de dochters.
Wordt gewoon tijd voor nieuwe content. Maar ben bang dat we daar nog wel even op moeten wachten.
Het heeft een voordeel. Der komt meer tijd voor andere games. Van de week maar eens Fall Out halen. Lijkt me toch wel heel gaaf.steffeh schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:34:
[...]
Helemaal mee eens. In je eentje was het alleen leuk met nieuwe content. Lighthouse stelt inderdaad niks voor, de frustratie niet waard. Lag vind ik erger geworden, maar dat ligt heel erg aan het moment van spelen. Helaas is er geen touw aan vast te knopen wanneer het goed of slecht gaat.
Oryx vind ik ook saai worden, challenge mode is te laat, want ben m'n focus al kwijt.
[...]
Hmm ja ik snap het. Dat is helemaal vervelend, want oryx met randoms is gewoon irritant als ze niet snappen wat gebeurd.
PSN - M4uSzi // -
Fallout 4 is heel tof, maar toch start ik steeds Destiny op, haha.M4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:17:
[...]
Het heeft een voordeel. Der komt meer tijd voor andere games. Van de week maar eens Fall Out halen. Lijkt me toch wel heel gaaf.
edit: En kick nummer 2 en 3 bij de jumpfase. Bungie vind mij niet lief
[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 29-11-2015 15:31 ]
Destiny blijft ook gewoon super. Maar ben best wel uitgekeken of de raids na. En voor de tijd die ik nu over heb wil ik best wel een andere game.nFo schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:20:
[...]
Fallout 4 is heel tof, maar toch start ik steeds Destiny op, haha.
PSN - M4uSzi // -
edit: En nogmaals gekicked @ Daughters. Kutspel joh
[ Voor 40% gewijzigd door DarkElement op 29-11-2015 15:48 ]
Haha. Joah dat is ook nog een optie.DarkElement schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:46:
Koop die xbox met halo dan die je wil
edit: En nogmaals gekicked @ Daughters. Kutspel joh
PSN - M4uSzi // -
En hm kan frustrerend zijn tenzij je met een goed/ingespeeld team speelt.
Daarnaast aantal goeie andere games gereleased laatste maanden.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
edit: En weer gekicked. Echt raar dit, normaal nooit last van en nu 15x in 1 raid.
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 29-11-2015 16:31 ]
En die RNG gaat ze nu de das om doen.
Het maakt ook geen hol uit in pve of pvp of je 310/315 of hoger bent.
Vermaak me nu wel meer met pvp dan met pve, vanavond weer de trials.
Heel de avond met je vrouw/vriendin praten is ook niets
[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 29-11-2015 16:38 ]
Je slaat de spijker op zijn kop. Alleen jammer dat ze dat niet bungie zien.Griffx schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:35:
Er zit best veel potentie in Destiny maar ze maken de fout door te laat met nieuwe content te komen en als er nieuwe content komt dan is het year 1 gear die ze naar year 2 zetten.
En die RNG gaat ze nu de das om doen.
Het maakt ook geen hol uit in pve of pvp of je 310/315 of hoger bent.
Vermaak me nu wel meer met pvp dan met pve, vanavond weer de trials.
Heel de avond met je vrouw praten is ook niets, in die content zit ook geen vernieuwing
PSN - M4uSzi // -
Aub wat mensen die de raid vaker hebben gespeeld zodat weinig/geen uitleg nodig is. Hebben een goede zwaardslet.
[ Voor 40% gewijzigd door DarkElement op 29-11-2015 16:44 ]
Als je alles wilt ontdekken en wil doen dan kun je der heel veel uren insteken.Pepper92 schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:31:
Ik zit te twijfelen Destiny The Taken King aan te schaffen. Tot nu toe eigenlijk alleen de demo gespeeld. Hoeveel uur content zit er in de totale storyline? Daarnaast vroeg ik me af hoe de pvp is; is dit net als bij bijvoorbeeld Battlefield?
De pvp van Destiny is niet te vergelijken met battlefield, ik vind de pvp van Destiny leuker maar dat is denk ook meer omdat battlefield me niet zo heel erg ligt.
PSN - M4uSzi // -
En alle laggers die halo en cod niet in mogen zitten in Destiny, buiten dat vermaak ik me prima met de pvp in Destiny.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:01:
Pvp is een mix van halo en cod.
Zijn er nog mensen die zin hebben in Oryx HM Fresh run of als iemand cp heeft bij Totems is dat ook goed.
Starten zodra mogelijk.
- M4uSzi
- Malev74
- Biacas
-
-
-
Nog 3 mensen.
[ Voor 8% gewijzigd door M4uSzi op 29-11-2015 18:37 ]
PSN - M4uSzi // -
Wij hebben er mischien nog 1 nodig M4uSzi! Zal even snel in de app kijken of we je kunnen gebruiken, kom er zo op terugM4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:30:
Poging 3 vandaag.
Zijn er nog mensen die zin hebben in Oryx HM Fresh run of als iemand cp heeft bij Totems is dat ook goed.
Starten zodra mogelijk.
- M4uSzi
-
-
-
-
-
edit: We zitten schijnbaar toch vol, mochten we iemand nodig hebben dan hoor je het
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 29-11-2015 18:36 ]
Wil rond half 8/8 uur wel mee lopen eerder kan ik niet.M4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:30:
Poging 3 vandaag.
Starten zodra mogelijk.
- M4uSzi
- Malev74
- Biacas
-
-
-
Nog 3 mensen.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Prima. Dan zoeken we der nog 2.M0nkeymen schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:56:
[...]
Wil rond half 8/8 uur wel mee lopen eerder kan ik niet.
PSN - M4uSzi // -
Ik kan ook wel rond 19:30 of laterM4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:30:
Poging 3 vandaag.
Starten zodra mogelijk.
- M4uSzi
- Malev74
- Biacas
- Monkeyman
- TheAppie
-
Nog 3 mensen.
Ik join wel, ff fallout omwisselen voor DestinyM4uSzi schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:29:
Nog 1tje dan
PSN: djmurcielago
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan