Die staat onder mijn nickname hierJeroenMeloen schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:56:
Zie je psn naam niet staan, add mij maar: Paardenklit.
Ik ben zo online.
NERF zoekt voor vanavond een ervaren raider voor KF hardmode, voeg Bosjuh toe op psn
Atlas#22744
Misschien heb ik nog iemand, weet het zo dadelijk.Kasai schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:06:
NERF zoekt voor vanavond een ervaren raider voor KF hardmode, voeg Bosjuh toe op psn
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik kan wel denk ik, hoe laat?Kasai schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:06:
8 uur, als die dude van Revo niet kan, mag je mee.
Atlas#22744
Iemand zin om als 6de mee te gaan met Oryx CP HM?
Ik wel maar ik moet 22:45 kappen, kwartiertje langer kan misschien ook wel als het lekker gaat.
edit: toch maar slapen hehe.
Succes
edit: toch maar slapen hehe.
Succes
[ Voor 67% gewijzigd door DarkElement op 26-11-2015 22:19 ]
Nog bedankt Paard en Revo!
Atlas#22744
Waarom moest ik nou vergaderen.Kasai schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:11:
PSN - M4uSzi // -
Je hebt wat gemist!
Atlas#22744
Joah dat dacht ik al wel.
Achja Misschien volgende keer beter.
Achja Misschien volgende keer beter.
PSN - M4uSzi // -
Nope, was een one time deal Mauzie.
Atlas#22744
Jullie ookKasai schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:11:
Weer mooi troep bij xur
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Maus, die titan helm was toch mijn favo helm van year 1 (blinded enemiesM4uSzi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:16:
Weer mooi troep bij xur
Laat ik nou net te weinig coins hebben.......
Ik heb hem.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:21:
[...]
Maus, die titan helm was toch mijn favo helm van year 1 (blinded enemies)
Laat ik nou net te weinig coins hebben.......
Hoeveel coins heb je te weinig dan.
PSN - M4uSzi // -
Valt mee toch, zeker als je net start en wil gaan pvp'en dan is deze gear (op titan helm na) wel nice.M4uSzi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:16:
Weer mooi troep bij xur
three of coinsM4uSzi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:16:
Weer mooi troep bij xur
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Potverdorie. Hek weer pech. Dat wordt in hoekje zitten huilen.Kasai schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:55:
Nope, was een one time deal Mauzie.
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Ik heb nog maar 4 coins, dus dat wordt denk ik weekendje PoE farmenM4uSzi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:22:
[...]
Ik heb hem.
Hoeveel coins heb je te weinig dan.
Ga der daar eens paar van halen denk ik. Vergeet het ieder weekend. Plus ik vergeet ze steeds te gebruiken.
PSN - M4uSzi // -
Of weekendje pvp'en. Gaat ook hard.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:24:
[...]
Ik heb nog maar 4 coins, dus dat wordt denk ik weekendje PoE farmen
PSN - M4uSzi // -
Xur kan z'n naam gewoon in 3oC dealer veranderen op dit punt...
Hoewel binnenkort natuurlijk weer wat Y1 exotics een update krijgen. Zal ook wel langs gaan komen.
Heb momenteel nog wel een aantal exotic engrams liggen. Bewaar ik even tot die nieuwe reeks uit is in de hoop dat ik meteen wat van die 'nieuwe' gear krijg.
Hoewel binnenkort natuurlijk weer wat Y1 exotics een update krijgen. Zal ook wel langs gaan komen.
Heb momenteel nog wel een aantal exotic engrams liggen. Bewaar ik even tot die nieuwe reeks uit is in de hoop dat ik meteen wat van die 'nieuwe' gear krijg.
PSN: Flix20-NL
Heeft geen zin. Staat alvast wat er in zit. Alleen hoogte is nog verschillend.Flix20 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:26:
Xur kan z'n naam gewoon in 3oC dealer veranderen op dit punt...
PSN - M4uSzi // -
Zucht. 3x alpha poepie it is...M4uSzi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:29:
[...]
Heeft geen zin. Staat alvast wat er in zit. Alleen hoogte is nog verschillend.
PSN: Flix20-NL
Zekers. Als ik der ben en tijd heb doe ik mee.
PSN - M4uSzi // -
Er zijn geen andere exotic chests, is het wel?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zijn er genoeg, maar voor de hunter valt het tegen op dit moment.dvdkiwi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:51:
[...]
Er zijn geen andere exotic chests, is het wel?
Verwijderd
Super, ik stuur je tegen die tijd wel ff een appjeM4uSzi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:34:
[...]
Zekers. Als ik der ben en tijd heb doe ik mee.
Titan en hunter hebben momenteel alleen alpha leipo volgens mij.
Atlas#22744
Dat is ook de enige chest die in de exotic muur zit.
De chests die hier voorbij komen heb ik nog nooit gezien
Ik heb al redelijk wat exotic chest engrams open gemaakt, maar iedere keer is het Alpha Lupi...Griffx schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:53:
[...]
Zijn er genoeg, maar voor de hunter valt het tegen op dit moment.
De chests die hier voorbij komen heb ik nog nooit gezien
[ Voor 103% gewijzigd door Superkiwi op 27-11-2015 11:09 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Klopt, warlock heeft ook voidfangKasai schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:56:
Titan en hunter hebben momenteel alleen alpha leipo volgens mij.
En Praxic fire
Edit; en nog 1 waarvan ik de naam steeds vergeet
[ Voor 62% gewijzigd door Kasai op 27-11-2015 11:09 ]
Atlas#22744
Pvp liever VoidFangKasai schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:09:
En Praxic fire![]()
Alchemist's Rainment?Kasai schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:09:
En Praxic fire![]()
Die met die fusion nade
Atlas#22744
Starfire Protocol?Kasai schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:09:
En Praxic fire![]()
Iemand vanavond in voor Trials?
Zeker wij zoeken een 3de rond half 9AlexMar schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:16:
Iemand vanavond in voor Trials?
Is der eigenlijk al keertje wat los gelaten of zijn er al geruchten over de volgende DLC?
Volgensmij raken de meeste mensen langzaam wat uitgekeken TTK. Wordt hier steeds rustiger. =P
Volgensmij raken de meeste mensen langzaam wat uitgekeken TTK. Wordt hier steeds rustiger. =P
PSN - M4uSzi // -
Niets bekend... behalve challenge mode. Duidelijk dat ze het nog even willen rekken met dat soort dingen. Net als 'refer a friend' wat volgens mij niet echt een succes is. Gok dat we in december (hype fallout en cod is dan ook wel beetje voorbij) wel nieuws krijgen over de eerstvolgende uitbreiding en met beetje pech zitten we nog tot maart te wachten, afgaande op eerdere dlc's.M4uSzi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:46:
Is der eigenlijk al keertje wat los gelaten of zijn er al geruchten over de volgende DLC?
Afgaande op eerdere dlc's zouden we binnen nu en 2 weken de volgende "moeten" hebben. Dark below kwam 9 december uit.sbierman schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:53:
[...]
Niets bekend... behalve challenge mode. Duidelijk dat ze het nog even willen rekken met dat soort dingen. Net als 'refer a friend' wat volgens mij niet echt een succes is. Gok dat we in december (hype fallout en cod is dan ook wel beetje voorbij) wel nieuws krijgen over de eerstvolgende uitbreiding en met beetje pech zitten we nog tot maart te wachten, afgaande op eerdere dlc's.
Afgaande op bekend maken van nieuwe dlc en daadwerkelijk te spelen dlc... pakken ze rustig 3 maanden bij Bungie.NLRev0lution schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:57:
[...]
Afgaande op eerdere dlc's zouden we binnen nu en 2 weken de volgende "moeten" hebben. Dark below kwam 9 december uit.
Helaas wel. Kan wat mij betreft in ieder geval niet snel genoeg komen.sbierman schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:58:
[...]
Afgaande op bekend maken van nieuwe dlc en daadwerkelijk te spelen dlc... pakken ze rustig 3 maanden bij Bungie.
En ik denk dat het voor veel mensen geldt.NLRev0lution schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:00:
[...]
Helaas wel. Kan wat mij betreft in ieder geval niet snel genoeg komen.
PSN - M4uSzi // -
En met nieuwe exotics die volgende maand komen... is ook natuurlijk nog een manier van rekken. Het liefst zou ik ook zien dat ze tegen kerst een dlc hebben natuurlijk. Neem dan waarschijnlijk toch wat dagen vrij...NLRev0lution schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:00:
[...]
Helaas wel. Kan wat mij betreft in ieder geval niet snel genoeg komen.
Iemand rond 20:00 zin om een goede Trials of Osiris groep te maken? Light 300 hunter, Year2 Flawless
Hier ook flawless year 2 maar ik ben een fuckingpoepnoob en kan nietclockw1ze schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:58:
Iemand rond 20:00 zin om een goede Trials of Osiris groep te maken? Light 300 hunter, Year2 Flawless
[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 27-11-2015 16:09 ]
Uiteraard berust Trails geheel op skill, maar is lightlevel 300 niet een beetje.... laag?clockw1ze schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:58:
PS; zelf zit ik op 317 en een noob in trails/pvp. k/d van 0.8
Tussen de 295-305 zit je al zeker goed. Zo groot is het verschil in damage dan niet.gise schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:12:
[...]
Uiteraard berust Trails geheel op skill, maar is lightlevel 300 niet een beetje.... laag?
PS; zelf zit ik op 317 en een noob in trails/pvp. k/d van 0.8
Ik zoek nog een trials groepje, gewoon relaxed voor de bounties. Ben een pvp kneus dus zoek medekneuzen.
Vanavond rond een uurtje of 20:00.
1. darkelement1987
2.
3.
Vanavond rond een uurtje of 20:00.
1. darkelement1987
2.
3.
[ Voor 24% gewijzigd door DarkElement op 27-11-2015 16:20 ]
Hier wel.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:33:
Is psn down?
I served in a company of heroes.
Klaagt er bij ons ook al eentje in de app. Dus ik denk het wel. En waren ook al wat mensen op Twitter die klaagde zei onze RevoVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:33:
Is psn down?
PSN - M4uSzi // -
Luuk ga werken!Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:33:
Is psn down?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Luuk heeft weekend. Buizerd al uitgeleerd?
PSN - M4uSzi // -
Ps3 en Ps4 lijkt ook downIs anyone else having issues with connection? Have gotten caterpillar error 11 times now and everything is fine from my end. On Xbone.
Enjoy black Friday
Luuk heeft altijd weekend volgens mij, uit geleerd van wat?
Weet niet. Jij had pas excuus dat je met school bezig moest en niet mee kon met raiden.Buizerd__NL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:36:
Luuk heeft altijd weekend volgens mij, uit geleerd van wat?
PSN - M4uSzi // -
Ow ik ben nooit uitgeleerd.M4uSzi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:38:
[...]
Weet niet. Jij had pas excuus dat je met school bezig moest en niet mee kon met raiden.
https://twitter.com/BungieHelp/status/670260938176499712
Players on PlayStation 4 may be unable to connect to Destiny servers. Thank you for your patience as we investigate the cause of the issue.
Cause fuck you, that's why
ps. leesvoer: https://www.reddit.com/r/...de_strat_asshole_edition/
[ Voor 22% gewijzigd door Viper® op 27-11-2015 16:43 ]
Prima! We zijn al met zijn tweeen..clockw1ze schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:58:
PSN: Fruitschaaltje
De derde is er rond half 9..clockw1ze schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:58:
The Anomally @ trials
Ging gisteren lekker he, het pvp potje waarin ik tegenover je stond tijdens clashViper® schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:42:
[...]
Cause fuck you, that's why
ps. leesvoer: https://www.reddit.com/r/...de_strat_asshole_edition/
En snel leaven voordat de score er was
Gearloose schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:14:
[...]
Ging gisteren lekker he, het pvp potje waarin ik tegenover je stond tijdens clash
En snel leaven voordat de score er was
Ik moest nog 2 kills voor me zwaard quest
heb ik eindelijk heavy, kom ik de hoek om staan er 4 gasten te wachten met raketwerpers
3 potjes moeten doen voor 2 sword kills.
Me suck at pvp
[ Voor 6% gewijzigd door Viper® op 27-11-2015 19:17 ]
Als je hunter bent, gebruik je vanish in smoke om van de radar af te gaan.. En gebruik 3th person view om om hoekjes te kijkenViper® schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:16:
[...]
Ik moest nog 2 kills voor me zwaard quest
heb ik eindelijk heavy, kom ik de hoek om staan er 4 gasten te wachten met raketwerpers
3 potjes moeten doen voor 2 sword kills.
Me suck at pvp
Hadden wij ook.DarkElement schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:15:
Hele fireteam is uit Destiny getieft. Heeft iedereen dit hier?
[ Voor 4% gewijzigd door M0nkeymen op 27-11-2015 23:19 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Gelukkig net in orbit moeten nog twee wins voor flawless.DarkElement schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:17:
Lullig voor mensen die bijna flawless hadden dan.
Mercy boon nog in de pocket
Hier ook, kom er alleen niet meer in...
Kak psn
Kak psn
Matchmaking voor trials is echt vreemd, staan 7-0, komen we een team tegen dat 8-0 staat.... Lekker Bungie...
En toen kwamen we daarna een ander goed team tegen en was het over met 8-1.AlexMar schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:56:
Matchmaking voor trials is echt vreemd, staan 7-0, komen we een team tegen dat 8-0 staat.... Lekker Bungie...
FF de smartAss uithangen, psn is een keertje up, nu is Bungie down.Gearloose schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:16:
En psn weer dood...
Resultaat is hetzelfde smartassGriffx schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:25:
[...]
FF de smartAss uithangen, psn is een keertje up, nu is Bungie down.
Ruim een half jaar geleden gestopt met destiny op licht level 34 meen ik.
Nu is hij de complete game weer aan het downloaden inclusief taken King! Morgen, en de rest van het weekend weer is lekker uren destiny spelen! Is er een hoop veranderd? Zijn er hier nog Tweakers die samen willen spelen en me misschien weer beetje opweg kunnen helpen?
Speel op de ps4 gamertag: KraantjeD
Nu is hij de complete game weer aan het downloaden inclusief taken King! Morgen, en de rest van het weekend weer is lekker uren destiny spelen! Is er een hoop veranderd? Zijn er hier nog Tweakers die samen willen spelen en me misschien weer beetje opweg kunnen helpen?
Speel op de ps4 gamertag: KraantjeD
Is der nog belangstelling voor een HM? Rond uurtje of 1030/1100
- Biacas
- M4uSzi
-
-
-
-
- Biacas
- M4uSzi
-
-
-
-
PSN - M4uSzi // -
wil het eerste stuk met een titan doen en laatste met een warlock, heb ook eventueel checkpoint bij oryx himselfM4uSzi schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:13:
- Biacas
- M4uSzi
-jansoe13
-
-
-
PSN: jansoe13
strompel schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:29:
[...]
- Biacas
- M4uSzi
-jansoe13
- Klaasgier_NL
-
-
- Biacas
- M4uSzi
-jansoe13
- Klaasgier_NL
- NLRev0lution
- Tigo
Hoelaat starten ? Tegen 1030?
- Biacas
- M4uSzi
-jansoe13
- Klaasgier_NL
- NLRev0lution
- Tigo
Hoelaat starten ? Tegen 1030?
[ Voor 11% gewijzigd door M4uSzi op 28-11-2015 09:43 ]
PSN - M4uSzi // -
Heb eventueel een Warpriest CP als jullie daar willen beginnen
ok ff snel aankleden en blad ruimen dan .......M4uSzi schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:43:
- Biacas
- M4uSzi
-jansoe13
- Klaasgier_NL
- NLRev0lution
- Tigo
PSN: jansoe13
Wil eigenlijk kistje bij Totems ook wel. Wil toch wel eens een ghost hoger als 310 krijgen.fritske23 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:43:
[...]
Heb eventueel een Warpriest CP als jullie daar willen beginnen
PSN - M4uSzi // -
Ga ik dat even zoeken (ik weet het, heel slecht)M4uSzi schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:45:
[...]
Wil eigenlijk kistje bij Totems ook wel. Wil toch wel eens een ghost hoger als 310 krijgen.
Got it, let's go!
[ Voor 3% gewijzigd door fritske23 op 28-11-2015 10:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan