Just Dance 2016?Flix20 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:16:
Ha, wat een timing Bungie met dat refer a friend!
Toevallig heeft een maat dit weekend voor z'n verjaardag een Xbox gekregen van z'n meisje en één keer raden welke game ik 'm gegeven heb:+
Ok thx. Dan toch maar eens kijken of ik een keer een raid kan meedoen bij iemandDarkElement schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:09:
[...]
Raid, trials of osiris, court of oryx en nightfall.
Just grow old with grace
http://frontpage.fok.nl/n...edition-voor-destiny.html
Destiny legendary Edition
Wie heeft hem al gepreorderd ?
Lekker op tijd
Destiny legendary Edition
Wie heeft hem al gepreorderd ?
Lekker op tijd
BattlefrontFlix20 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:16:
Toevallig heeft een maat dit weekend voor z'n verjaardag een Xbox gekregen van z'n meisje en één keer raden welke game ik 'm gegeven heb:+
Fifa 16?Flix20 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:16:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hey sorry, 19.00 red ik toch net nietNippleWarrior schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:07:
[...]
Tuurlijk is dat mogelijk, maar het liefst tussen kwart voor en 7. De onervaren hebben ook allemaal ervaring in de NM
denk dat ik pas vanaf half 8 ga redden!
Zou het maar bij Destiny houden want comedy is overduidelijk niet aan jullie besteed.
PSN: Flix20-NL
Komt ie dan: HALLO!?!Flix20 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:40:
Zou het maar bij Destiny houden want comedy is overduidelijk niet aan jullie besteed.
Oh je speelt op de Xbox. Ik snap het al.
[ Voor 9% gewijzigd door steffeh op 24-11-2015 15:49 ]
NF, 2x, ETA 5 minGrudgie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:34:
Iemand zin in NF? Strikes?
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Mini crota @ Court met randoms blijft frustrerend. mensen die met de relic de boss willen neerhalen
(edit het schild eraf willen slaan
)
[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 24-11-2015 16:30 ]
Mjaa.. zou graag willen, alleen ga zo sporten. Wordt hem helaas voor mij niet meer. Sorry!
Ik doe nu ff daily, daarna wil ik wel NFAlexMar schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:26:
Iemand Nightfall?
Met al je zwaard ervaring (snap je de grapDarkElement schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:30:
Mini crota @ Court met randoms blijft frustrerend. mensen die met de relic de boss willen neerhalen(edit het schild eraf willen slaan
)
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Zijn al klaarjimmeh22 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:38:
[...]
Ik doe nu ff daily, daarna wil ik wel NF
Klopt. We hebben 'm samen gedaan koekenbakker
Nightfall of oryx HM?
Is er nog een team wat me kan gebruiken.
310 + light
Is er nog een team wat me kan gebruiken.
310 + light
PSN: Gewoon_GJ Destiny: Hunter/Titan/Warlock
Ik en gixxer zoeken nog een derde.
ong. 18.30 uur. Kan misschien 10 min later worden. ga je mee?
ong. 18.30 uur. Kan misschien 10 min later worden. ga je mee?
[ Voor 32% gewijzigd door DarkElement op 24-11-2015 17:44 ]
Oké top,
Erna ook HM, of nog geen plannen?
Erna ook HM, of nog geen plannen?
Verwijderd
Voor vanavond, om 18.45 - 19.00, heb iManchu en Yimmie14 een HM op de planning staan met een sherpa. Hiervoor is nog plaats voor 1 man. Bericht me als je mee wilt doen en voldoende LL bent.
Haha, mooi verhaal toch?jimmeh22 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:28:
[...]
Klopt. We hebben 'm samen gedaan koekenbakker
Ja op het nippertje. Was nog effe spannend. Moest er nog 2 winnen voor 1 van de weekly bounties, of een topscore neerzetten om de andere weekly te completen. Begon het 1e potje om 8.20 uur. Winst.Fruitschaal schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:41:
[...]
Vreemd. In het twitterbericht van Bungie stond dat het over 8 uur voorbij was.. en wat om 23:15(?) gepost.. Vandaar dat ik van de 7 uur uitging.. Maar goed, rank 5 nog gehaald?
2e potje verlies.
3e en laatste potje gewonnen en de hoogste score, dus allebei die weekly's binnen. Had nog 5 minuten over om de tower in te komen en daar lag een ghost (310) en een fusion rifle 313 te wachten.
Aii bummer...GMacD schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:29:
[...]
Hey sorry, 19.00 red ik toch net niet
denk dat ik pas vanaf half 8 ga redden!
Is er een andere ervaren persoon die ons kan helpen met de HM over een kwartier / halfuur?
Ja kan wel, heb eerst beloofd een nightfall nu.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:57:
Voor vanavond, om 18.45 - 19.00, heb iManchu en Yimmie14 een HM op de planning staan met een sherpa. Hiervoor is nog plaats voor 1 man. Bericht me als je mee wilt doen en voldoende LL bent.
Als je niemand hebt, ben k beschikbaar.
Zou je binnen nu en tien minuten kunnen?GerritjanNL schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:41:
[...]
Ja kan wel, heb eerst beloofd een nightfall nu.
Als je niemand hebt, ben k beschikbaar.
Jippiekayee. Dit was de laatste keer dat ik NF heb gedaan. Weer 3x een Ghost gekregen.
PSN - M4uSzi // -
Wie wil mij en nog iemand helpen met sealing the blade met de eindbaas? Die Arc knight moet in leven blijven de rest dood.
Plssss.. helppp
Ik moet er ook nog een doen. Misschien kunnen we het later deze week doenGrudgie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:16:
Wie wil mij en nog iemand helpen met sealing the blade met de eindbaas? Die Arc knight moet in leven blijven de rest dood.Plssss.. helppp
Inderdaad, wat een "rewards" weer, lijkt wel of ze het weer generfd hebben ?M4uSzi schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:48:
Jippiekayee. Dit was de laatste keer dat ik NF heb gedaan. Weer 3x een Ghost gekregen.
295 ghost, nou nou, Ik heb er al een van 320.
Vegas nl kreeg 19 coints ofzo, heb ik er ook al 300+ van.
[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 24-11-2015 22:43 ]
Nog 4 mensen die een fresh run willen doen op HM?
[ Voor 6% gewijzigd door NippleWarrior op 24-11-2015 23:05 ]
Hehe ik had ook weer 3 ghosts, vorige week 2.M4uSzi schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:48:
I served in a company of heroes.
Nog iemand die wakker is en NF wil doen?
Wat is dat toch dat mensen zoveel ghosts krijgen?
Ik heb er tot nu toe slechts 2 gehad: een 300 en een 306, beide uit de normal raid.
Geen uit IB, geen uit nf, geen uit de andere 13 raids... ik wil potver ook ghosts!
Ook al geen geluk met exotic engram decrypten:
Toen ik 304-306 light was kreeg ik ca 7 op de 10 keer keer een 310 wapen uit een exotic engram.
Nu ben ik 310 en een half en de laatste 7 exotic weapon engrams leverden enkel 290 spul op.
Snel nog eens een hard raid gaan doen om die 311 aan te tikken
Ik heb er tot nu toe slechts 2 gehad: een 300 en een 306, beide uit de normal raid.
Geen uit IB, geen uit nf, geen uit de andere 13 raids... ik wil potver ook ghosts!
Toen ik 304-306 light was kreeg ik ca 7 op de 10 keer keer een 310 wapen uit een exotic engram.
Nu ben ik 310 en een half en de laatste 7 exotic weapon engrams leverden enkel 290 spul op.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die ghosts zijn puur RNG. Heb in ik schat 15x raid ongeveer 3/4x een ghost gehad.dvdkiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:14:
In de NF 1x maar die was toen gelijk hoger dan mijn raidghost. Van 302 maar 306 of zo toen.
[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 25-11-2015 04:58 ]
Hele slechte RNG dan. Sinds TTK 15x NF gedaan en al 10x een ghost gehad 
Enige interessante was mijn 310 Truth. Rest was ook crap.
[ Voor 29% gewijzigd door M4uSzi op 25-11-2015 06:57 ]
PSN - M4uSzi // -
Nightfall loot blijft ondanks buff gewoon troep... Leuk als je nog aan het levelen bent, maar als je 310 light heb behaald dan heb je er bijna niks meer aan(met beetje geluk alleen 310 exotic). Wat me vooral niet aanstaat is dat bungie volgens mij niet echt nakomt wat ze beloofden. Je zou sneller loot krijgen die je nog niet had, er zou namelijk rekening gehouden worden in de loottable met wat je al heb. Na 8 keer een zhalo supercell gehad te hebben en na 15 keer de warpriest nog steeds niet die machine gun... geloof er niks van.M4uSzi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 06:56:
Hele slechte RNG dan. Sinds TTK 15x NF gedaan en al 10x een ghost gehad
Ik speel ook op Xbox en dacht ook comisch te zijn, dus dat zegt nikssteffeh schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:49:
[...]
Komt ie dan: HALLO!?!
Oh je speelt op de Xbox. Ik snap het al.
Is er iemand die morgenavond een raid gaat doen en waarbij ik kan joinen? (297 hunter)
Just grow old with grace
nog een groep die vanaaf KF raid gaat doen op HM ?
heb een warpriest CP if needed
heb een warpriest CP if needed
[ Voor 25% gewijzigd door libbes1979 op 25-11-2015 16:37 ]
PSN: libbes1979
19.15 uur KF HM Raid, eventueel CP Warpriest
1. Libbes1979 Titan 315
2. Darkelement
3.
4.
5.
6.
1. Libbes1979 Titan 315
2. Darkelement
3.
4.
5.
6.
PSN: libbes1979
Ja even die 311 aan tikken, dan droppen die exotic engrams wel allemaal op 310.dvdkiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:14:
Iron Banner rank 5 gaf ook steeds een ghost van 310+.
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 25-11-2015 17:24 ]
libbes1979 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:39:
1. Libbes1979 Titan 315
2. Darkelement
3.grommm99
4.
5.
6.
libbes1979 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:39:
1. Libbes1979 Titan 315
2. Darkelement
3.Grommm99
4.Holydiver1985
5.
6.
Verwijderd
1. Libbes1979 Titan 315
2. Darkelement
3.Grommm99
4.Holydiver1985
5. Riietish
6.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 19:01 ]
ik wil wel meelopen tot 21.15Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:00:
[...]
1. Libbes1979 Titan 315
2. Darkelement
3.Grommm99
4.Holydiver1985
5. Riietish
6.
PSN: jansoe13
Iemand zin/tijd om nu even te helpen met "The Sunless Cell", dit is de laatste stap voor m'n exotic zwaard. Zoeken nog 1 persoon.
[ Voor 9% gewijzigd door NLRev0lution op 25-11-2015 19:07 ]
Ik zoek nog hulp met "Sealing the blade" voor mijn Arc zwaard. Wie wil mij helpen?
Heeft iemand zo nog een plekje voor een raid?
Nog steeds hulp nodig?Grudgie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:51:
Ik zoek nog hulp met "Sealing the blade" voor mijn Arc zwaard. Wie wil mij helpen?
Ik heb de solar en void exotic, moet ook enkel het arc zwaard nog sealen.
NLRev0lution ook arc toevallig?
Ja nog steeds. Kom telkens in groep met mensen die het niet snappen, of het duurt lang voor er weer iemand joined. pffdvdkiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:37:
[...]
Nog steeds hulp nodig?
Als we een 3e hebben wil ik wel mee 
Met een random erbij werkt het gewoon niet.
Dan weet ik nog wel een 3e.dvdkiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:50:
Als we een 3e hebben wil ik wel mee
vol
[ Voor 189% gewijzigd door DarkElement op 25-11-2015 21:06 ]
Nope, ik moest solar. Is inmiddels binnen. Succes met arc, die is irritantdvdkiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:37:
[...]
Nog steeds hulp nodig?
Je hebt een friend request
Arc is het makkelijkst.NLRev0lution schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:05:
[...]
Nope, ik moest solar. Is inmiddels binnen. Succes met arc, die is irritant
Mag je me volgende week mee helpen dan
Arc knight is de boomer toch? Daar heb je continue last van dus..Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:37:
Arc is de zwaard Knight. Gewoon springen Enzo. Die boomers zijn kut.
Dankje. Ik zal hem zo accepteren !
Vanavond gaat 'm niet meer worden, dus dat wordt ergens anders
Buiten Ajax morgen heb ik alle tijd.
Is prima!dvdkiwi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:24:
[...]
Vanavond gaat 'm niet meer worden, dus dat wordt ergens anders
Buiten Ajax morgen heb ik alle tijd.
Ik moet nog 4 van die dingen verzamelen die uit spinmetal komen en dan kan ik ook de laatste fase van mn arc zwaard doen. Heb morgen waarschijnlijk ook wel tijd.
Ik ga morgen rond 19.00 mijn (2e) Touch of Malice ophalen.
Dat zou niet al te lang moeten duren (kwartiertje tot max een half uurtje denk ik).
Daarna heb ik tot 21.00 tijd voor de arc zwaard quest, Grudgie en fritske23 ook?
Dat zou niet al te lang moeten duren (kwartiertje tot max een half uurtje denk ik).
Daarna heb ik tot 21.00 tijd voor de arc zwaard quest, Grudgie en fritske23 ook?
Challenge modes incoming.
http://planetdestiny.com/challenge-modes/
Aan Screenshot te zien mogen we m nog naschieten terwijl hij wegvliegt.
Dan moet ik wel kunnen jadvdkiwi schreef op donderdag 26 november 2015 @ 00:57:
Wil de boel niet verpesten. Maar je weet dat je naar die 4 dingen hebt verzameld je het eerst moet inleveren, en dan moet wachten tot de volgende Arms Day. Voor de volgende stap.
PSN - M4uSzi // -
M4uSzi schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:39:
[...]
Wil de boel niet verpesten. Maar je weet dat je naar die 4 dingen hebt verzameld je het eerst moet inleveren, en dan moet wachten tot de volgende Arms Day. Voor de volgende stap.
Ik moet ook me exotic zwaard nogdvdkiwi schreef op donderdag 26 november 2015 @ 00:57:
DarkElement schreef op donderdag 26 november 2015 @ 05:55:
Challenge modes incoming.
aka één van de chalanges gaat worden "Kill golgotroll using all 6 pools"Each boss’s challenge requires that you defeat them in a very specific manner. How, exactly? We’re going to leave that up to you to discover (but apologies in advance to those that run the single-pool strat for Golgoroth).
Of igg minstens iets in de richting van dezelfde pool niet twee keer kunnen gebruiken of kill golgotroll zonder de gaze te verliezen.
Mijn gok is het laatste, dus 1 gaze = win.Flix20 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:03:
[...]
[...]
aka één van de chalanges gaat worden "Kill golgotroll using all 6 pools"
Of igg minstens iets in de richting van dezelfde pool niet twee keer kunnen gebruiken of kill golgotroll zonder de gaze te verliezen.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik ben nu een paar dagen lvl 40 en ik zit met mijn Llevel op 277.
Nu heb ik dus al een paar legendary marks, waar kan ik die het beste aan besteden ??
Nu heb ik dus al een paar legendary marks, waar kan ik die het beste aan besteden ??
Ligt aan je gear, is 1 item heel laag zou ik die eerst upgrade, als je voor wapens kijkt zijn hung jury/1000-yard state/truth goede optiessyntesia schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:19:
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik denk zelf ook gaze behouden.
Gezien de challenges op zowel hard als normal(neem aan dat hard mode betere rewards gaat krijgen, anders doet iedereen natuurlijk de challenges op normal) gedaan kan worden.
Met de light levels die sommige van ons nu al hebben, zijn 4 pools genoeg om Golgotroll neer te krijgen.
Hoewel je natuurlijk dmg kan doen en niet helemaal tot het einde hoeft te gaan. Dus zoveel mogelijk dmg in de eerste 3 pools doen, en daarna een beetje hits op 'm scoren en snel door wisselen om 'm in de 6e helemaal kapot te maken.
Maar ik gok zelf voor failed gaze <> failed challenge.
En natuurlijk ook sparen om gear te infusen.
Gezien de challenges op zowel hard als normal(neem aan dat hard mode betere rewards gaat krijgen, anders doet iedereen natuurlijk de challenges op normal) gedaan kan worden.
Met de light levels die sommige van ons nu al hebben, zijn 4 pools genoeg om Golgotroll neer te krijgen.
Hoewel je natuurlijk dmg kan doen en niet helemaal tot het einde hoeft te gaan. Dus zoveel mogelijk dmg in de eerste 3 pools doen, en daarna een beetje hits op 'm scoren en snel door wisselen om 'm in de 6e helemaal kapot te maken.
Maar ik gok zelf voor failed gaze <> failed challenge.
Hung Jury bij Dead orbit!syntesia schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:19:
En natuurlijk ook sparen om gear te infusen.
Ik zou alle quests doen bij de vanguard, dan krijg je een 1000 yard stare en een 300 shotgun. Primary kan je dan idd kopen bij dead orbit of weaponsmith.
Atlas#22744
Ja die 300 shotgun is erg goed voor pvp trouwens, dikke range met rangefinder.
(gaan ze wel nerfen trouwens.)
(gaan ze wel nerfen trouwens.)
Als je "mijn" goed getypt had, had ik je graag meegenomen
Nog mensen die vanavond een raid gaan doen en bij wie ik kan joinen? ( lvl 297 hunter )
Just grow old with grace
Neem hem/hij/die/het maar mee. Ik kan volgende week pasdvdkiwi schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:43:
[...]
Als je "mijn" goed getypt had, had ik je graag meegenomen
Is er vanavond nog een raid nm/hm waar ik bij aan kan sluiten?
Ja of exotic zwaard quest meehelpen
Jeej!JeroenMeloen schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:45:
Ook best, kan wel ff helpen.
Add je mij op PSN? Hoelaat kan je? Nog wel even 3e persoon vinden.
Zie je psn naam niet staan, add mij maar: Paardenklit.
Ik ben zo online.
Ik ben zo online.
Lol, ik ben de 3e toch : PGrudgie schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:46:
[...]
Jeej!![]()
Add je mij op PSN? Hoelaat kan je? Nog wel even 3e persoon vinden.
Pannenklek
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan