Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-11 18:34
Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:45:
[...]

Daar voor waren onze LL niet hoog genoeg denk ik.
Het is wel een poging waard.
Je gaat je leven heel moeilijk maken met de normale tactic. Dit vergt heel veel concentratie en vooral op elkaar zijn ingespeeld.

Die no knight tactic is gewoon de beste ivm dat je hier in principe maar 3 rollen kan hebben. Op de platform staan en gewoon NIKS doen. Relic drager zijn en springen springen springen of als laatste dat je op de grote platformen staat en ogres naar 25% brengen.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Headblast schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:50:
[...]

Je gaat je leven heel moeilijk maken met de normale tactic. Dit vergt heel veel concentratie en vooral op elkaar zijn ingespeeld.

Die no knight tactic is gewoon de beste ivm dat je hier in principe maar 3 rollen kan hebben. Op de platform staan en gewoon NIKS doen. Relic drager zijn en springen springen springen of als laatste dat je op de grote platformen staat en ogres naar 25% brengen.
En toch heb ik inmiddels met 6 á 7 random parties gemerkt dat ook de No-Knight strategy erg lastig is.
Ok, de platform holders hoeven in principe niks te killen/damagen, maar het gaat zo vaak mis na de eerste ronde. Zo vaak snappen mensen niet welke bom ze nu moeten pakken om dat Oryx van de voorkant naar de achterkant switcht. Bomb-runners waarbij er altijd wel ééntje dood gaat door iets.

Of de Relic runner welke kapot geschoten wordt door de Ogres tijdens het springen.

Gister Oryx op Hard gedaan met de normale tactic met 5 random people en na 3 wipes hadden we hem onwijs makkelijk kapot.

Ik zie de meerwaarde wel van de no-knight strat. maar als je met mensen zit die deze tactic niet kennen is het haast niet uit te leggen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Gisteren(en eergisteren) uren bezig geweest met een random LFG groep @ Oryx HM.

elke keer was er wel wat.. was er compleet klaar mee! zelf mensen die alleen maar hoeven te crouchen op hun platform gingen dood.

toen kreeg ik een inv @ LFG, joinde de groep. in 15 min was het klaar.:D mooi 319 helmpje.

daarna de gasten nog geholpen op hun 2e chars, tot aan de dochters.. bijna flawless. heerlijk

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Nog groepjes met plannen voor vanavond? oryx NM of HM, ben 306 light.

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
AlexMar schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:13:
Nog groepjes met plannen voor vanavond? oryx NM of HM, ben 306 light.
Kunnen wel groep starten, NM of HM? Ik moet ze nog op 2 chars runnen, light 303

edit: voorkeur gaat uit naar HM, eventueel tot oryx?

[ Voor 9% gewijzigd door kidicoke op 05-11-2015 10:25 ]

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 21:32

TiMMieJ

PSN: Orixez

kidicoke schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:20:
[...]

Afhankelijk van hoe laat zou ik ook nog wel kunnen joinen vanavond. zo rond 20:30 uur. Ben een 295 titan. Wel nieuw in de raid. Heb pas een keer een aantal pogingen op de totems kunnen doen om de strategy te leren. Misschien ook nog een maat online met een 296 light titan.

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:16
Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 00:29:
[...]

Thnx nog.
Heb nu sinds bungie de lootdrops in de Nf heeft aangepast op 1 ghost per 2 NF's. |:(

Oryx niet down gekregen vanavond na 2 uur wipen, niet eens de dome gehaald.

Deden de no knight strat.
Kwamen steeds de eerste ronde door, daarna ging er steeds wel iemand dood bij de bommen van Oryx of bij de Oger bommen of de Vessel slurpte een bom op.
Wij hadden steeds dat de Ogers helemaal bij deur liepen, en wij dus of te laat terug waren of twee knights op ons stonden in te hakken

Had zelf tot 3x toe dat ik werd gekilld na het droppen van de brand.

Weekend maar weer verder ;(
Yep oryx was een bitch gisteren....

Strategie was best OK, grootste probleem was tijdens het rennen voor de bommen van Oryx.
Daar ging er bijna iedere keer wel iemand kapoet, helaasch maar is niet anders...

[ Voor 10% gewijzigd door Gearloose op 05-11-2015 10:38 ]

• kidicoke
TiMMieJ schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:23:
[...]

Afhankelijk van hoe laat zou ik ook nog wel kunnen joinen vanavond. zo rond 20:30 uur. Ben een 295 titan. Wel nieuw in de raid. Heb pas een keer een aantal pogingen op de totems kunnen doen om de strategy te leren. Misschien ook nog een maat online met een 296 light titan.
Sorry maar ik ben van plan om eerst Hardmode te gaan doen (iig tot aan Oryx). Als ik dat klaar heb wil ik je best helpen met het uitleggen van de NM, moet even kijken hoe dat avond loopt.

• TiMMieJ

TiMMieJ

kidicoke schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:34:
[...]

Sorry maar ik ben van plan om eerst Hardmode te gaan doen (iig tot aan Oryx). Als ik dat klaar heb wil ik je best helpen met het uitleggen van de NM, moet even kijken hoe dat avond loopt.
Geen probleem maar mochten jullie NM doe ik graag mee. En je hoeft je niet in bochten te vringen hoor. Zoek ik gewoon rustig verder :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Paradox is de daily voor vandaag, als je "No Time to Explain" nog niet hebt, doe de daily en haal de ghosts :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Prison of Elders 35 Skolas
1 persoon nodig.
Playstation 4
psn: nethal-kyna

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

kidicoke schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:20:
[...]

edit: voorkeur gaat uit naar HM, eventueel tot oryx?
Doen we toch HM groepje maken, ik heb zelf ervaring op HM tot Sisters

• kidicoke
Bokkie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:46:
Paradox is de daily voor vandaag, als je "No Time to Explain" nog niet hebt, doe de daily en haal de ghosts :)
Thx, krijg je die quest nou eigenlijk na de daily reset of na armsday?

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:14
Shiiiiit. Tuurlijk weer op een dag dat ik écht geen tijd heb...
Oh wel. 4e keer gaat scheepsrecht zijn.

PSN: Flix20-NL

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:39
Flix20 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:14:
[...]

Shiiiiit. Tuurlijk weer op een dag dat ik écht geen tijd heb...
Oh wel. 4e keer gaat scheepsrecht zijn.
Je mist niks aan dat wapen hoor :)

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:10

Vuvuzela

My spire is forming

kidicoke schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:13:
[...]

Thx, krijg je die quest nou eigenlijk na de daily reset of na armsday?
Weekly reset was het voor mij.
EricNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:03:
[...]
En toch heb ik inmiddels met 6 á 7 random parties gemerkt dat ook de No-Knight strategy erg lastig is.
Ok, de platform holders hoeven in principe niks te killen/damagen, maar het gaat zo vaak mis na de eerste ronde. Zo vaak snappen mensen niet welke bom ze nu moeten pakken om dat Oryx van de voorkant naar de achterkant switcht. Bomb-runners waarbij er altijd wel ééntje dood gaat door iets.

Of de Relic runner welke kapot geschoten wordt door de Ogres tijdens het springen.

Gister Oryx op Hard gedaan met de normale tactic met 5 random people en na 3 wipes hadden we hem onwijs makkelijk kapot.

Ik zie de meerwaarde wel van de no-knight strat. maar als je met mensen zit die deze tactic niet kennen is het haast niet uit te leggen.
Het vervelende van de no knight strat is dat de 4 die bommen pakken dat een beetje naar eigen inzicht moeten doen (en kunnen). "ogres down go for the bombs" en dan 3 tellen later is er al 1 gedetonate door een slimmerd die zich recht naar beneden in een bom kon laten vallen.. en dan 3 mensen wiped of zorgt dat ze niet de tijd hebben om te detonaten. En diegene is zich van geen kwaad bewust want hij heeft z'n bom en hij leeft.

[ Voor 74% gewijzigd door Vuvuzela op 05-11-2015 11:24 ]

I served in a company of heroes.

• Flix20
To easy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:15:
[...]

Je mist niks aan dat wapen hoor :)
De OCDér in mij mist het wapen wel 8)7

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Vuvuzela schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:16:
[...]

Weekly reset was het voor mij.

[...]

Het vervelende van de no knight strat is dat de 4 die bommen pakken dat een beetje naar eigen inzicht moeten doen (en kunnen). "ogres down go for the bombs" en dan 3 tellen later is er al 1 gedetonate door een slimmerd die zich recht naar beneden in een bom kon laten vallen.. en dan 3 mensen wiped of zorgt dat ze niet de tijd hebben om te detonaten. En diegene is zich van geen kwaad bewust want hij heeft z'n bom en hij leeft.
Op zich is het vrij simpel, en je kunt de random factor beperken door iedere platform houder toch z'n eigen ogre/bom te laten killen en detonaten. Je moet voor dat Oryx slammed de ogres nog ff damagen zodat ze binnen 3 seconden allemaal dood zijn na de stagger-fase. Dan meteen naar beneden springen en de relic-holder telt af van 3 naar 1. Gaat zelden fout op die manier.
Alle ogres dood? -> pak de bom die het dichtst bij je eigen platform ligt. Als ze ietwat irritant liggen als beide in het midden maar een ligt ver en de ander dichtbij, dan roep je ff "ik pak de verre bom"
Verder is het routine erin krijgen, en dat krijg je alleen door te wipen... of door te weigeren om dood te gaan en die bitch in 1 try te clearen. :+

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-11 21:59

M0nkeymen

Monkeystyle!

Low_Profile schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:57:
[...]
Je moet voor dat Oryx slammed de ogres nog ff damagen zodat ze binnen 3 seconden allemaal dood zijn na de stagger-fase. Dan meteen naar beneden springen en de relic-holder telt af van 3 naar 1.
Zie bij veel groepen dat ze naar beneden springen dan eerst wat adds afknallen en dan pas aftellen om de bommen te detonaten.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

M0nkeymen schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:53:
[...]

Zie bij veel groepen dat ze naar beneden springen dan eerst wat adds afknallen en dan pas aftellen om de bommen te detonaten.
Hoe langer je wacht als de Ogre's dood zijn hoe meer problemen je hebt met de knights :).

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 17:14

nFo

• Flix20
Low_Profile schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:57:
[...]

Op zich is het vrij simpel, en je kunt de random factor beperken door iedere platform houder toch z'n eigen ogre/bom te laten killen en detonaten. Je moet voor dat Oryx slammed de ogres nog ff damagen zodat ze binnen 3 seconden allemaal dood zijn na de stagger-fase. Dan meteen naar beneden springen en de relic-holder telt af van 3 naar 1. Gaat zelden fout op die manier.
Alle ogres dood? -> pak de bom die het dichtst bij je eigen platform ligt. Als ze ietwat irritant liggen als beide in het midden maar een ligt ver en de ander dichtbij, dan roep je ff "ik pak de verre bom"
Verder is het routine erin krijgen, en dat krijg je alleen door te wipen... of door te weigeren om dood te gaan en die bitch in 1 try te clearen. :+
Hoe wij het deden was dat ieder die een platform had, zodra je de aura uit kan naar je eigen ogre kan vast beginnen met rennen terwijl de floaters die afmaakte. Mocht er een night te dicht in de buurt zijn dan of snel proberen te killen, of jammer maar dan maar een orb minder.
Liever een bomb run extra met iedereen levend dan iemand dood en haast wel moeten wipen.

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Crashhill schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:12:
[...]
Hoe langer je wacht als de Ogre's dood zijn hoe meer problemen je hebt met de knights :).
hmm ik ben in de war met de andere strategie :s
thx

M0nkeymen schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:19:
[...]

hmm ik ben in de war met de andere strategie :s
Bij de no knight strategie, wanneer je de Ogre's killed spawnen er weer knights he :).. Als je dus te lang wacht met Ogre's killen heb je een probleem :P

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Iemand zin om vanmiddag de daily mee door te lopen en de ghosts op te pikken?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• kidicoke
dvdkiwi schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:24:
Iemand zin om vanmiddag de daily mee door te lopen en de ghosts op te pikken?
Ik wel tegen 5en :P

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Cool, ik zal op je wachten :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• kidicoke
:Y

Zijn er nog mensen die vanavond ook de HM willen doen, hebben nog 4 personen nodig? Zolang je maar redelijk light level hebt en NM ervaring :) . In ieder geval tot aan Oryx, en vanaf daar maar ff bekijken hoe soepel het loopt :P

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:25

Rudios

Lost in space?

Hoelaat ongeveer?

Whole lot of stars ***

• GerritjanNL
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-02-2017
kidicoke schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:45:
[...]

:Y

Zijn er nog mensen die vanavond ook de HM willen doen, hebben nog 4 personen nodig? Zolang je maar redelijk light level hebt en NM ervaring :) . In ieder geval tot aan Oryx, en vanaf daar maar ff bekijken hoe soepel het loopt :P
Ik kan wel. Zit alleen op Light 305. Heb wel de touch of mallice

PSN: Gewoon_GJ Destiny: Hunter/Titan/Warlock

• kidicoke
19:00? Light geeft niet zolang het maar 300+ is, en wapens zoals ToM of spindle zijn wel handig om te hebben... Met een beetje drops gaat ons light waarschijnlijk nog wel omhoog tijdens de raid. En als ongeveer de helft ervaring heeft met HM, lijkt me ook wel handig :D

[ Voor 16% gewijzigd door kidicoke op 05-11-2015 14:00 ]

kidicoke schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:00:
19:00? Light geeft niet zolang het maar 300+ is, en wapens zoals ToM of spindle zijn wel handig om te hebben... Met een beetje drops gaat ons light waarschijnlijk nog wel omhoog tijdens de raid. En als ongeveer de helft ervaring heeft met HM, lijkt me ook wel handig :D
KabamBOO is beest 8)

• GerritjanNL
19 uur, prima tijd.

Gaat er vanaf 22:00 nog een groepje voor Oryx HM? of alleen Oryx CP.

[ Voor 21% gewijzigd door Griffx op 05-11-2015 14:27 ]

PC Specs

• kidicoke
Vanavond KF HM fresh run, rond 19:00. Wie o wie? Liefst 5 pro 320light mensen zodat ik lekker kan leechen :+

1. kidicoke (NLgixxerk9)
2. AlexMar (Lexzorz)
3. GerritjanNL (Gewoon_GJ)
4.
5.
6.

[ Voor 17% gewijzigd door kidicoke op 05-11-2015 14:23 ]

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:43
Laat ik even voorop stellen voor deze gehele reply dat ik absoluut geen expert ben met 1 Oryx HM kill op m'n naam, maar:
Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 00:29:
[...]

Thnx nog.
Heb nu sinds bungie de lootdrops in de Nf heeft aangepast op 1 ghost per 2 NF's. |:(

Oryx niet down gekregen vanavond na 2 uur wipen, niet eens de dome gehaald.

Deden de no knight strat.
Kwamen steeds de eerste ronde door, daarna ging er steeds wel iemand dood bij de bommen van Oryx of bij de Oger bommen of de Vessel slurpte een bom op.
Wij hadden steeds dat de Ogers helemaal bij deur liepen, en wij dus of te laat terug waren of twee knights op ons stonden in te hakken

Had zelf tot 3x toe dat ik werd gekilld na het droppen van de brand.

Weekend maar weer verder ;(
Je vergeet het gedeelte waarbij de knights op de pillars tijdens de bommen ineens de hobby hadden raak te schieten op personen die in een vorige party een heel uur niet geraakt werden. Ik snap dat nog steeds niet of mensen renden te strak om hun pillar heen (waarbij er elke 90 graden een dodge muur zit, dus dat hoeft niet), waardoor ze dachten: ik pak dat lekkere hapje in het midden 3-4 keer achter elkaar of de pillar knights hadden gewoon hun pms avond gister. En dan de bommen zelf, loop altijd met deze agility en wordt misschien 1-2 x geraakt in een hele run, gister gewoon 3-4 per wave :/

Wat eerlijk gezegd ook langer duurde dan m'n vorige party is het oppikken van de aura bij de vessel. Ik snap dat het veiliger is/voelt om te wachten tot die in het midden is, maar misschien moeten de 3 die op de pillars staan zich maar focussen op adds (poppen die uberhaupt dan al naast Ogres?) tot we allemaal naar het midden kunnen op de daughter pillar.

Ik denk eigenlijk sowieso dat de 3 pillar guys moeten wachten tot jij zo goed als de aura hebt, want ik denk dat er juist voor zorgde dat die Ogres niet helemaal naar achteren lopen in m'n vorige party om positie in te nemen op de mensen bovenop de daughter pillar, maar dat ze dan denken: hmmm lekker hapje voor m'n neus om "hulk smash" op te doen.
tha_crazy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:26:
[...]

Zorg dat je de ogres ongeveer tegelijk afmaakt.
En de verste als eerste gaan rennen, probeer dat als 'commander' wat aan te sturen en dan komt t wel goed.
Ogres gingen nagenoeg gelijk neer, misschien 5 sec verschil tussen alle vier. Wat betreft de bommen gelijk, meestal wel. Ik vraag me ook eigenlijk af of de bom mensen van ons groepje naar de bommen rende of "er bovenop sprongen", misschien dat het laatste kan schelen in damage taken.

@EricNL's post
Maakt het niet veel anders, maar wat we wel kunnen/moeten doen is idd even 10 sec de tijd nemen om adds te killen vanuit aura aangezien je 30 secs stagger hebt om Ogres en bombs te doen, wat ruim genoeg.

Vaste platforms voor mensen deed m'n vorige groepje niet en ben ik ook eigenlijk niet zo'n fan van, omdat Ogres killen het relaxed werkt met 2 Titans bovenop de daughter pillar die elke ronde hun bubble met blessing afwisselen (of je moet met 6 titans gaan). Simpeler vind ik om altijd een vast persoon met de runner met te laten lopen en dan een persoon aan te wijzen die ten alle tijden de pillar links pakt van de runner en nummer 3 de pillar links van de nummer 2. Zo hoef je alleen maar te kijken of je rechts staat van de persoon die je in de gaten moet houden.

De laser kannonen van Oryx niet zo'n last van gehad, want stond altijd bubble bovenop de pillar.
Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:45:
[...]

Daar voor waren onze LL niet hoog genoeg denk ik.
Het is wel een poging waard.
De normale manier had ook gekund denk ik. We waren 309-311. Knights gaan dood met 2-3 sniper shots, misschien nog beter dood met bubble malice. En er is behoorlijk wat tijd tijdens de stagger.
EricNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:03:
[...]

Het is misschien ook omdat ik er wat video's en guides van heb gelezen voor ik hem deed vorige week, maar ja, hij is blijkbaar best lastig.

Welke bomb ze moeten pakken is misschien wel super simpel op te lossen: ongeacht welke Ogre "bij jouw platform hoorde", je molt en triggered degene links voor, persoon 2: rechtsvoor, persoon 3 rechtsachter en 1 van de 2 titans op de daughter pillar doet #4. Ogres horen nu ook eigenlijk niet meer bij een platform, alles is van de titans op de daughter pillar :P
Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:22:
Moet morgen best vroeg me nest uit, om 21:00 uur of eerder wil ik wel een poging doen als je me wilt hebben tenminste.
dat wachten op het vessel deed ik bewust, aangezien ik anders 10/15 seconden stond te wachten tot het vessel verscheen, en ik dan oger voer was.
Weet niet hoe de andere relic runners dit doen?

PC Specs

• AppieNL
Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:36:
[...]

dat wachten op het vessel deed ik bewust, aangezien ik anders 10/15 seconden stond te wachten tot het vessel verscheen, en ik dan oger voer was.
Andere relic runners zie ik in filmpjes is indien de relic helemaal achterin (voor de kijkers thuis: bij de deur ;)) zit: op de daughters pillars springen en dan richting waar Oryx spawned en dan idd paar tellen staan te wachten om te dunken en als de relic vooraan bij Oryx spawned staan ze daar al direcht te chillen. Achter die muurtjes vooraan bij Oryx kan je redelijk schuilen tot de Vessel popped.

Toevallig gister nog dit filmpje gekeken voor runner:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L8uUUQETEYM%5B/media]

[ Voor 17% gewijzigd door AppieNL op 05-11-2015 14:45 ]

Die crucible quest line moet je die op al je chars doen ivm de Crucible quartermaster bounties?
Ik heb de Quest line gedaan op mijn titan, en kan nu op alle 3 mijn chars de weekly bounties op pakken bij Shaxx, maar niet bij de Quartermaster.

Voel er weinig voor om die questline ook op mijn hunter en warlock te doen :+

PC Specs

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:22:
Ik kan wel joinen voor beide, als er voldoende animo is.

M0nkeymen schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:47:
[...]

Ik kan wel joinen voor beide, als er voldoende animo is.
Start wel ff een groepje voor Oryx HM CP Oryx
Nog 3/4 anderen die ervaring hebben met Oryx op HM zin om mee te gaan?

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-
-
-

PC Specs

• Ky66881
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-03-2022
Loop ook wel mee , Griff
Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:53:
[...]

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-Ky6681
-
-

PSN: Ky66881

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:26
Ik loop ook wel mee.

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:16
Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:53:
[...]

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-
-
-
Kleine kans dat ik het ga redden maat, zet me maar reserve in ieder geval.
[...]

10/15 seconden wachten op vessel is wel heel erg lang :P.. Soms duurt het inderdaad wel even. Ligt de relic achterin (Vergeleken met waar oryx voor het eerst zijn koppie laat zien). Spring dan met de relic via de dochters platform naar waar de vessel spawned, als je goed springt is de vessel er precies wanneer jij net naar beneden valt.

Ligt de relic voorin (dus waar de vessel spawned) val gewoon van de relic plaat af en schuil achter de laatste 2 pilaren (of wat zijn het? obstakels?). Daar raken de Ogre's je niet, beweeg wel een beetje zo dat ze je niet kunnen zien (Ik houd altijd vierkantje in. Soms is de Vessel er nog niet maar pak ik wel de aura).

Dan spring ik via de pilars op de dochtersplatformen. Help een beetje de Ogre's bij te schaven (indien nodig) en stagger dan Oryx, ik schiet mee op Ogre's met meeste health, wanneer die down zijn schiet ik nog het een en ander (als ik zie dat er iets te dicht bij de bollenrapers komt en dan is alle damage op Oryx) en dan natuurlijk rondjes alleen maar rondjes of de teleport naar Oryx's naapertje.
Gearloose schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:17:
[...]

Kleine kans dat ik het ga redden maat, zet me maar reserve in ieder geval.

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-Ky6681
-
-

Reserve: Dumaytje

PC Specs

Crashhill schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:24:
[...]

10/15 seconden wachten op vessel is wel heel erg lang :P.. Soms duurt het inderdaad wel even. Ligt de relic achterin (Vergeleken met waar oryx voor het eerst zijn koppie laat zien). Spring dan met de relic via de dochters platform naar waar de vessel spawned, als je goed springt is de vessel er precies wanneer jij net naar beneden valt.

Ligt de relic voorin (dus waar de vessel spawned) val gewoon van de relic plaat af en schuil achter de laatste 2 pilaren (of wat zijn het? obstakels?). Daar raken de Ogre's je niet, beweeg wel een beetje zo dat ze je niet kunnen zien (Ik houd altijd vierkantje in. Soms is de Vessel er nog niet maar pak ik wel de aura).

Dan spring ik via de pilars op de dochtersplatformen. Help een beetje de Ogre's bij te schaven (indien nodig) en stagger dan Oryx, ik schiet mee op Ogre's met meeste health, wanneer die down zijn schiet ik nog het een en ander (als ik zie dat er iets te dicht bij de bollenrapers komt en dan is alle damage op Oryx) en dan natuurlijk rondjes alleen maar rondjes of de teleport naar Oryx's naapertje.
Klopt, misschien spring ik te snel >:)
Had gisteren wel tot 3x dat ik uit de lucht was geschoten voor ik de relic kan pakken, en full agro van twee ogers op me.

Ja ik schiet ook alles vol mee, en ook de vessel als hij irri loopt te doen.
Pakken aura was probleem niet gisteren vooral de fases erna, hopelijk wil iemand met (heeeeell veeeeel) ervaring ff mee vanavond ;)

Ben ff klaar met wipe after wipe after wipe after wipe :+

PC Specs

Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:27:
[...]

Klopt, misschien spring ik te snel >:)
Had gisteren wel tot 3x dat ik uit de lucht was geschoten voor ik de relic kan pakken, en full agro van twee ogers op me.

Ja ik schiet ook alles vol mee, en ook de vessel als hij irri loopt te doen.
Pakken aura was probleem niet gisteren vooral de fases erna, hopelijk wil iemand met (heeeeell veeeeel) ervaring ff mee vanavond ;)
10-15 seconden wachten lijkt eerder of je wacht dat de vessel naar het midden toeloopt, je moet wel de vessel halen he :+

Is alleen wanneer de relic plaat vooraan is (meestel 3-5 seconden. Anders durf ik wel te zeggen dat je maximaal 2 seconden moet wachten. Of je springt inderdaad zo super snel.. maar die kans lijkt me wel klein.

En als de Ogre's je raken spring je waarschijnlijk te langzaam :P hahaha.. (Tip, pak de blessing of light op als die op de dochters pillaren staan, waar je natuurlijk langskomt :P niet omlopen)

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:45:
Die crucible quest line moet je die op al je chars doen ivm de Crucible quartermaster bounties?
Ik heb de Quest line gedaan op mijn titan, en kan nu op alle 3 mijn chars de weekly bounties op pakken bij Shaxx, maar niet bij de Quartermaster.

Voel er weinig voor om die questline ook op mijn hunter en warlock te doen :+
ff op de november patch wachten. Die quest is niet erg geliefd en ze gaan het gelukkig veranderen dat je het maar 1 keer per account moet doen.

Crashhill schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:31:
[...]

10-15 seconden wachten lijkt eerder of je wacht dat de vessel naar het midden toeloopt, je moet wel de vessel halen he :+

Is alleen wanneer de relic plaat vooraan is (meestel 3-5 seconden. Anders durf ik wel te zeggen dat je maximaal 2 seconden moet wachten. Of je springt inderdaad zo super snel.. maar die kans lijkt me wel klein.

En als de Ogre's je raken spring je waarschijnlijk te langzaam :P hahaha.. (Tip, pak de blessing of light op als die op de dochters pillaren staan, waar je natuurlijk langskomt :P niet omlopen)
Ik ga de vessel halen, anders duurt het me te lang :D

met de plaat vooraan, sta ik gevoelsmatig erg lang te wachten, zal eens klokken haal de 7/8 seconden zeker wel.
Vuvuzela schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:33:
[...]

ff op de november patch wachten. Die quest is niet erg geliefd en ze gaan het gelukkig veranderen dat je het maar 1 keer per account moet doen.
Hopelijk krijg je hem dan op als je chards als je hem al gedaan hebt, ipv dan je hem weer moet doen.
Blijft Bungie ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Griffx op 05-11-2015 15:39 ]

PC Specs

Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:36:
[...]

Ik ga de vessel halen, anders duurt het me te lang :D

met de plaat vooraan, sta ik gevoelsmatig erg lang te wachten, zal eens klokken haal de 7/8 seconden zeker wel.

[...]

Hopelijk krijg je hem dan op als je chards als je hem al gedaan hebt, ipv dan je hem weer moet doen.
Blijft Bungie ;)
Klopt, vooraan duurt het ook wat langer. Daarom moet je daar beetje schuilen, Houd gewoon vierkantje ingedrukt, je hoeft toch nergens op te schieten. Zul je zien dat je hem soms sneller krijgt dan dat de vessel spawned. scheelt toch weer 1 a 2 se.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:23

tha_crazy

Mafketel

[...]

Indien veel te snel.
Naar de plek gaan waar ORyx de 1e keer spawnd.
Daar net om t hoekje rustig gaan dansen en vierkantje ingedrukt houden.
........
........
Profit

• kidicoke
Prima, zien we je dan. Ben er zelf rond 5u:)

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Net Oryx met de kill Ogres+knight strategy en dat vind ik uiteindelijk toch fijner. Team moet het qua LL wel aankunnen 311+ ofzo. Nu beide strats meerdere keren gedaan en voor mijn gevoel heb je meer controle als je gewoon alles doodmaakt. Na Oryx stagger 10sec. adds clearen richting bommen 321 en dan erin.. genoeg tijd omdat er geen adds en knights zijn.

Alleen moet je soms wel wat kunnen incasseren als de adds spawnen en je nog met de knight bezig bent of wacht op de relic.

[ Voor 22% gewijzigd door Vuvuzela op 05-11-2015 15:52 ]

Vuvuzela schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:48:
Net Oryx met de kill Ogres+knight strategy en dat vind ik uiteindelijk toch fijner. Team moet het qua LL wel aankunnen 311+ ofzo. Nu beide strats meerdere keren gedaan en voor mijn gevoel heb je meer controle als je gewoon alles doodmaakt. Na Oryx stagger 10sec. adds clearen richting bommen 321 en dan erin.. genoeg tijd omdat er geen adds en knights zijn.

Alleen moet je soms wel wat kunnen incasseren als de adds spawnen en je nog met de knight bezig bent of wacht op de relic.
Absoluut, bij kill knights strat hebben jumpers geen last van tilt ogre's, kunt de bommen beter regelen.
Maar je moet wel hoog genoeg zijn, met 2 onder de 305 gaat het heel lastig worden, terwijl met no knight strat dat wel wat makkelijker is.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:03
Het valt me op dat ik nooit iemand vind bij de matchmaking voor THE nexus op de x1. Zijn er zo weinig spelers?
giantgiantus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:58:
Het valt me op dat ik nooit iemand vind bij de matchmaking voor THE nexus op de x1. Zijn er zo weinig spelers?
Ligt eraan, de allereerste Nexus strike zullen nog maar heel weinig mensen spelen. Dat is namelijk Year 1 content. Heb je wel alle uitbreidingen?

• kidicoke
kidicoke schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:22:
Vanavond KF HM fresh run, rond 19:00. Wie o wie? Liefst 5 pro 320light mensen zodat ik lekker kan leechen :+

1. kidicoke (NLgixxerk9)
2. AlexMar (Lexzorz)
3. GerritjanNL (Gewoon_GJ)
4.
5.
6.
nog 3 mensen voor HM tot aan Oryx! Daarna zien we wel...

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:03
Crashhill schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:00:
[...]

Ligt eraan, de allereerste Nexus strike zullen nog maar heel weinig mensen spelen. Dat is namelijk Year 1 content. Heb je wel alle uitbreidingen?
Ja heb de taken king legendary. Ik speel gewoon vanaf het begin. Dus idd ook alle Year 1 content. De eerste strike op de aarde heb ik direct vriendjes. Maar bij die op Venus dus niet...
giantgiantus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:18:
[...]

Ja heb de taken king legendary. Ik speel gewoon vanaf het begin. Dus idd ook alle Year 1 content. De eerste strike op de aarde heb ik direct vriendjes. Maar bij die op Venus dus niet...
Ben je misschien verder als de rest, even doorbikkelen in het begin. Tot je bij the taken king content komt. Dan weet ik 100% zeker datje spelplezier beter wordt.

• Fynx
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-11-2024
Nog mensen die nu de raid op HM aan het doen zijn? Add me Astrokarijo titan LL 309

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:35
Ik ga heel graag mee... elke keer full run en afhaken bij Oryx is nu genoeg geweest. Nu gelijk de boel afronden :P
Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:25:
[...]

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-Ky6681
-
-

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-Ky6681
- Qtz
-

Hoelaat is het als ik vragen mag :p?

• AppieNL
Crashhill schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:41:
[...]

Klopt, vooraan duurt het ook wat langer. Daarom moet je daar beetje schuilen, Houd gewoon vierkantje ingedrukt, je hoeft toch nergens op te schieten. Zul je zien dat je hem soms sneller krijgt dan dat de vessel spawned. scheelt toch weer 1 a 2 se.
Dat viel me ook net op in die video die ik net postte. Soms is de vessel er nog niet eens en toch is die al aan het dunken.

Wat me ook opviel is dat ik te moeilijk denk :D
Hoeven natuurlijk niet per se 2 titans boven te staan, zolang die bubble maar tegenover Oryx staat. In de video, dropt die gast bubble en is daarna de runner. Vind ik zelfs een beter plan aangezien de runner in principe nergens z'n super voor nodig zou moeten hebben en dan heeft de runner ook nog blessing op z'n hoofd.
Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:25:
[...]

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-Ky6681
- Qtz
- TheAppie

Ik ga anders toch wel mee om 22:00 uur voor een CP Oryx if that's ok :)
Ik wil ook wel de runner zijn dit keer als je dat prettig vindt. Drop ik die bubble en ben ik weg :D

(edit voor Qtz erbij)

[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 05-11-2015 17:02 ]

P-Nut schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:56:
Ik ga heel graag mee... elke keer full run en afhaken bij Oryx is nu genoeg geweest. Nu gelijk de boel afronden :P

[...]

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-Ky6681
- Qtz
-

Hoelaat is het als ik vragen mag :p?
Top tot 22:00.
Relic of Oger slopert maak mij niet uit ;) :+

[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 05-11-2015 17:03 ]

PC Specs

• AppieNL
Ok :)

Even om verwarring te voorkomen is dit dus het lijstje voor 22:00 uur:

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-Ky6681
- Qtz
- TheAppie

• P-Nut
Aight cool! Btw ik kan ook aardig jumpen :) indien nodig

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Je kan achter de pilaren staan waar oryx spawnd.

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

AppieNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:57:
[...]
Wat me ook opviel is dat ik te moeilijk denk :D
Hoeven natuurlijk niet per se 2 titans boven te staan, zolang die bubble maar tegenover Oryx staat. In de video, dropt die gast bubble en is daarna de runner. Vind ik zelfs een beter plan aangezien de runner in principe nergens z'n super voor nodig zou moeten hebben en dan heeft de runner ook nog blessing op z'n hoofd.
Als de runner de bubbel neerzet let dan wel op dat de bubbel net te vroeg weg is.. het liefst sta je met 5 veilig in de bubbel terwijl het schip langskomt.

• AppieNL
Daar zeg je wat. Lijkt in die video best goed te gaan though, maar die gast springt en dunkt ook supersnel.

Verwijderd

Topicstarter
AppieNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:20:
Daar zeg je wat. Lijkt in die video best goed te gaan though, maar die gast springt en dunkt ook supersnel.
Zo snel ben ik ook met Titan. Beste jumpclass imo

• kidicoke
Zoek nog twee mensen voor HM raid tegen 7u

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:26
kidicoke schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:46:
Zoek nog twee mensen voor HM raid tegen 7u
Ik wil wel meedoen! Ben er om 19:15 als dat geen probleem Is.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• kidicoke
Geen probleem! Nog 1 iemand dan

• AppieNL
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:46:
[...]

Zo snel ben ik ook met Titan. Beste jumpclass imo
Ik ben best snel, maar zo snel weet ik nog niet, daarintegen, m'n agility staat meestal rond 50% en hiervoor kan die eigenlijk wel naar max. Maar idd ik vind Titan ook heerlijk jumpen. Ben ook een beetje Warlock aan het levelen, maar kan daar nog niet echt aan wennen met springen :D

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:26
Wellicht een beetje aan de vroege kant. Maar voor morgen avond zoek ik nog twee man/vrouw om trials te gaan doen.
Wil het liefst om 19:15 starten op de ps4. Heb nog niet zoveel trials gedaan, maar algemeen pvp gaat me redelijk goed af. Zoek twee man die zowel gedreven zijn, maar wel relaxed zijn om mee te spelen. Zal wellicht even paar runs nodig hebben om beetje in te spelen met elkaar, maar heb gelukkig dan ook de hele avond de tijd.

1.Sasha1103
2.
3.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 07:38

strompel

PSN: jansoe13

ik kan wel mee

PSN: jansoe13

• kidicoke
Mooi compleet!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Gaat er nog iemand een KF normal doen vanavond rond 20.30?

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 22:12
Wie doet vanavond mee hard mode kings fall zoeken er nog 2

Tollenaar24

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Toevallig nog een normal KF run aan de gang vanavond?
HM wil ik nog even mee wachten tot ik 305 + ben.

PSN: Res_Binshou

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-11 09:18
michel2412 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:00:
Wie doet vanavond mee hard mode kings fall zoeken er nog 2

Tollenaar24
Malt007
Paardenpiemol

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Binshou schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:15:
Toevallig nog een normal KF run aan de gang vanavond?
HM wil ik nog even mee wachten tot ik 305 + ben.
Ik wil wel

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Same here, uurtje of 9?

PSN: Timmehhh84

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
"Schaamteloze meeliftactie.." :X

Ik zoek het checkpoint ook nog!

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• TiMMieJ

TiMMieJ

Ik zoek een kf normal of nf run voor nu. Ben wel nieuw in kf en ll 295.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:27

Grudgie

PSN: Grudgie7

Iemand zin in daily's en NF run's?

• P-Nut
AppieNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:05:
Ok :)

Even om verwarring te voorkomen is dit dus het lijstje voor 22:00 uur:

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-Ky6681
- Qtz
- TheAppie

Waar blijft iedereen?

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 01:42

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Nog 1 voor een fresh run oryx op nomal, @nu, join de party

Edit: vol

[ Voor 10% gewijzigd door zekerpixels op 05-11-2015 22:41 ]

• TiMMieJ

TiMMieJ

Grudgie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:51:
Iemand zin in daily's en NF run's?
In voor de nf

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:55

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:27

Grudgie

PSN: Grudgie7

Top! Add mij maar op PSN. Ik kom eraan. :)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:55
Grudgie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:13:
Top! Add mij maar op PSN. Ik kom eraan. :)
Done
Join my maar, ben al tijdje bezig in de daily

Snel gedaan :9

[ Voor 22% gewijzigd door Wackmack op 05-11-2015 22:28 ]

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

NLRev0lution schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:49:
[...]

"Schaamteloze meeliftactie.." :X

Ik zoek het checkpoint ook nog!
heb het :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Vuvuzela op 05-11-2015 22:33 ]

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
zekerpixels schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:08:
Nog 1 voor een fresh run oryx op nomal, @nu, join de party
nog plek?

PSN: Timmehhh84

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Ben je met een minuut of 50 nog online? Anders even van het weekend over zetten als je tijd hebt?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 01:42

zekerpixels

Victory Loves Preparation

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

NLRev0lution schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:34:
[...]
Ben je met een minuut of 50 nog online? Anders even van het weekend over zetten als je tijd hebt?
Ja komt goed, stuur ff een psn berichtje als ik in crucible zit ofzo dan maak ik het potje af en vlieg ik richting vog.

Anderen hier ook.. tot dinsdagochtend heb ik een Atheon CP.

• GerritjanNL
Toevallig nog iemand mij nodig voor een hard raid?
Nightfall iemand mee doen?

Vrijdag de hele dag vrij, dan gaan we het opnieuw proberen!
Tot dan.

[ Voor 53% gewijzigd door GerritjanNL op 06-11-2015 00:58 ]

Pagina: 1 ... 102 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan