We hadden hem bijna, totdat de echo met Oryx op 95% er twee dood sloeg die de dome in spawndenAppieNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:05:
Ok
Even om verwarring te voorkomen is dit dus het lijstje voor 22:00 uur:
Start wel ff een groepje voor Oryx HM CP Oryx
Nog 3/4 anderen die ervaring hebben met Oryx op HM zin om mee te gaan?
-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-Ky6681
- Qtz
- TheAppie
Reserve: Dumaytje
We hebben hem zo vaak gedaan dat ik 3x een exotic heb gekregen uit mijn 3 of coins
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 06-11-2015 08:41 ]
echt 5x op 5% ofzo... Iedereen snap de tactics maar toch nog door kleine foutjes falenGriffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:40:
[...]
We hadden hem bijna, totdat de echo met Oryx op 95% er twee dood sloeg die de dome in spawnden
We hebben hem zo vaak gedaan dat ik 3x een exotic heb gekregen uit mijn 3 of coins
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Dat is echt balen! Laatst had onze groep 2x de 1% modifierM0nkeymen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:03:
[...]
echt 5x op 5% ofzo... Iedereen snap de tactics maar toch nog door kleine foutjes falenVolgende keer gaat die dikzak neer
Echt maar 1 klein foutje en het is klaar.
Misschien kun je met 3 Warlock Sunsingers gaan op de platformen, 2 Titans bovenop daughters en een springer (maakt niet uit gewoon de beste).
Heb je sowieso 3 man die eigenlijk die 1x dood kunnen. En dan het liefst 1 hunter.
Die kan iedere keer in het begin zorgen voor volle supers door te tetteren.
PS: of gewoon nog even doorbikkelen, en dan haal je hem ook
[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 06-11-2015 09:13 ]
Ja zeker, nieuwe exotic farm plek geworden die echoM0nkeymen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:03:
[...]
echt 5x op 5% ofzo... Iedereen snap de tactics maar toch nog door kleine foutjes falenVolgende keer gaat die dikzak neer
Vanavond 22:30 gaan we weer een poging doen. PS4 CP Oryx HM
-Griffx83
-Dumay
-Ky
-Monkey?
-
-
jup, zet mij er maar bij.Griffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:08:
[...]
Ja zeker, nieuwe exotic farm plek geworden die echo![]()
![]()
- Griffx83
- Dumay
- Ky
- M0nkeymen
-
-
Was faking geniaal en gekke is, ik zuig echt op het springen maar bij daughters kreeg ik 2x aan toe de torn en alles ging perfect!
Hopen dat we dit doorzetten en de clan beetje uitbreiden zodat we 2 groepen kunnen maken. Als iemand hier trouwens ook redelijk wat ervaring heeft of tenminste skills en light level boven 308 moet je me maar toevoegen. Genoeg ruimte nog voor nieuwe leden
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Misschien weten jullie het al, maar een kleine tip voor als de Echo naar het midden komt: laat 1 iemand naar hem toe springen in het midden. Als je naar hem toe springt (en dus omhoog) forceer je hem te slaan, en als je tegen/over z'n hoofd springt raakt hij je niet. Als iedereen weg blijft springen blijft hij maar zoeken om iemand te hitten.Griffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:40:
[...]
We hadden hem bijna, totdat de echo met Oryx op 95% er twee dood sloeg die de dome in spawnden
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Top thnx, die hadden we nog niet, wel naar zijn eerste/tweede hit een tether, maar het was echt spawnen in de dome en gelijk springen, en weg waren we.EricNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:31:
[...]
Misschien weten jullie het al, maar een kleine tip voor als de Echo naar het midden komt: laat 1 iemand naar hem toe springen in het midden. Als je naar hem toe springt (en dus omhoog) forceer je hem te slaan, en als je tegen/over z'n hoofd springt raakt hij je niet. Als iedereen weg blijft springen blijft hij maar zoeken om iemand te hitten.
Ik kan wel keertje meedoenGriffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:26:
- Griffx83
- Dumay
- Ky
- M0nkeymen
- Premius
- Low__Profile
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Dat vind ik misschien juist wel het leuke aan het online gamen. Zulk soort verrassingen en de mensen die je leert kennen. Pff wat "keek ik op" tegen de eerste keer met wat onbekende gamen.TiMMieJ schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:31:
Gisteren weer wat leuks mee gemaakt met medetweakers grudgie en versteegrob. Wij fijn de NF aan het doen wat prima ging! Joint er in de PS party een random die ik eerder die week ontmoet had rond een uur of 10. Begint het mannetje te praten is het een Vlaams ventje van 10 jaar oud. Dat mannetje heeft meer ervaring en wapens als dat wij bij elkaar hebben maar we waren alle drie wel even verrast. Blijft grappig wat je zoal niet tegen komt allemaal. Voor mij wel een van de positieve dingen aan het online gamen.
Maar nu tegenwoordig is dat juist het leukste. Met 6 a 8 man in een party beetje lopen ouwehoeren.
PSN - M4uSzi // -
Top, thnx Low en vol.Low_Profile schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:40:
[...]
Ik kan wel keertje meedoen
- Griffx83
- Dumay
- Ky
- M0nkeymen
- Premius
- Low__Profile
De raid master him self
Dan moet het helemaal goed gaan komen. Succes vanavond
PSN - M4uSzi // -
Griffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:44:
En wat zou Xur hebben?
Een black spindle misschien
Absoluut mee eens! Erg leuk om weer zoiets verrassends mee te maken.M4uSzi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:40:
[...]
Dat vind ik misschien juist wel het leuke aan het online gamen. Zulk soort verrassingen en de mensen die je leert kennen. Pff wat "keek ik op" tegen de eerste keer met wat onbekende gamen.
Maar nu tegenwoordig is dat juist het leukste. Met 6 a 8 man in een party beetje lopen ouwehoeren.
Wow eindelijk goed nieuws: http://planetdestiny.com/weapon-parts-being-sold/
Kan ik gewoon weapon parts kopen voor mijn upgrades
[ Voor 62% gewijzigd door TiMMieJ op 06-11-2015 09:51 ]
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) ..
4) ..
5) ..
6) ..
Qtz hier (de springer van gisteren)M0nkeymen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:03:
[...]
Gisteren was het echt zuur, zo vaak zo dicht bij en dan laatste ronde 2 personen die het loodje leggen.... als springer was het ook een hoop random shit. 3x tijdens de platformen uit de lucht geschoten door oryx/ogres (no joke)
Daarnaast de vessel die 3x op een touristische route gaat....
vanavond kan ik helaas niet de boel afronden maar ik wil hem echt kapot hebben.
Tenzij er mensen zijn die van (19 tot 20uur) tijd hebben
[ Voor 7% gewijzigd door P-Nut op 06-11-2015 10:06 ]
1) PaardenklitJeroenMeloen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:57:
Vanavond 19 u gaan we Oryx HM full run doen. Nog 4 man gezocht, we willen ook Oryx platleggen dus liefst spelers die dat zien zitten.
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) ..
4) ..
5) ..
6) ..
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) ..
5) ..
6) ..
Boojaaakashaaaa! Worden weer paar Strange Coins vernachelen
On that note, you’ll see yet more welcome changes to the in-game economy in the December update. Rumor has it that Petra will have use for your Etheric Light, and Eris has been asking if anyone out there is hoarding a surplus of Worm Spore. Turns out she loves the stuff.
[ Voor 41% gewijzigd door Crashhill op 06-11-2015 10:07 ]
Heb nog even opgezocht hoe dit overigens het beste kan, en als je snel genoeg bent met jumpen. kun je gewoon als hij spawned al op het vierkantje drukken en dan via zo'n platform naar het midden platform springen.P-Nut schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:02:
[...]
Qtz hier (de springer van gisteren)
Gisteren was het echt zuur, zo vaak zo dicht bij en dan laatste ronde 2 personen die het loodje leggen.... als springer was het ook een hoop random shit. 3x tijdens de platformen uit de lucht geschoten door oryx/ogres (no joke)
Daarnaast de vessel die 3x op een touristische route gaat....
vanavond kan ik helaas niet de boel afronden maar ik wil hem echt kapot hebben.
Tenzij er mensen zijn die van (19 tot 20uur) tijd hebben
vaag video begint niet met afspelen vanaf 1:11... directe link wel https://youtu.be/rDChsTgV7Mo?t=1m11s
[YouTube: https://youtu.be/rDChsTgV7Mo?t=1m11s]
[ Voor 6% gewijzigd door M0nkeymen op 06-11-2015 10:49 ]
Wil het liefst om 19:15 starten op de ps4. Heb nog niet zoveel trials gedaan, maar algemeen pvp gaat me redelijk goed af. Zoek twee man die zowel gedreven zijn, maar wel relaxed zijn om mee te spelen. Zal wellicht even paar runs nodig hebben om beetje in te spelen met elkaar, maar heb gelukkig dan ook de hele avond de tijd.
1.Sasha1103
2.
3.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
fritske23 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:02:
[...]
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) ..
6) ..
Dat deed ik in het begin maar die ogres schoten mij een aantal maal gelijk kapot. Ben ook voor mij gevoel sneller dan de Titan die in de video springt.M0nkeymen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:27:
[...]
Heb nog even opgezocht hoe dit overigens het beste kan, en als je snel genoeg bent met jumpen. kun je gewoon als hij spawned al op het vierkantje drukken en dan via zo'n platform naar het midden platform springen.
vaag video begint niet met afspelen vanaf 1:11... directe link wel https://youtu.be/rDChsTgV7Mo?t=1m11s
[video]
Kan het uiteraard nog eens proberen op de bovenstaande manier
Thnx voor de video
Het is wel de bedoeling dat de heren/vrouwen boven op de totems voorzichtig die ogres aggroen. Wij zorgen altijd dat er iets meer health op die links voor en rechts voor zit (40% ofzo) zodat er wat health afgeschoten kan worden en dus aggro op de mensen boven komt.P-Nut schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:03:
[...]
Dat deed ik in het begin maar die ogres schoten mij een aantal maal gelijk kapot. Ben ook voor mij gevoel sneller dan de Titan die in de video springt.
Kan het uiteraard nog eens proberen op de bovenstaande manier![]()
Thnx voor de video
Onze relic runner kan dan gewoon de knight slammen en via de platformen naar ons springen zonder moeite.
Zou dat is proberen, werkt voor ons top.
Ligt eraan wat je wilt "bereiken", wil je alle grimoire punten hebben etc. etc. Dan is er denk ik nog genoeg te doen.Lodo schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:01:
Is er trouwens eigenlijk PVE wise nog wat te doen naast Nightfall, Kingsfall en Court of Oryx?
PvE heb je natuurljk altijd nog VoG en Crota, en eventueel Prison of Elders.
Die zul je vooral voor het plezier doen, en niet te vergeten de onwaarschijnlijk dikke wapens die daar als loot krijgt die nu niet meer van toepassing zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Crashhill op 06-11-2015 12:08 ]
paar kleine dingen die je kunt doen:Lodo schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:01:
Is er trouwens eigenlijk PVE wise nog wat te doen naast Nightfall, Kingsfall en Court of Oryx?
trophies halen zoals flawless raider
weapon smith ranken voor speciale wapens
quests zoals blackspindle, NTTE, sleeper
grimoirescore grinden
ghosts zoeken
golden chests zoeken
calcified fragments zoeken
Dansen in de towerM0nkeymen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:10:
[...]
paar kleine dingen die je kunt doen:
grimoirescore grinden
ghosts zoeken
golden chests zoeken
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) ..
6) ..
Oryx hardmode full run om 19u, schrijft u in!
Vergeet de VOG en Crota niet.M0nkeymen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:10:
[...]
paar kleine dingen die je kunt doen:
grimoirescore grinden
ghosts zoeken
golden chests zoeken
Zeker de VoG blijft de leukste raid.
[ Voor 26% gewijzigd door Michaelg op 06-11-2015 12:39 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Light is op dit moment 293
Ligt aan je groepje.. als de rest 310 zijn en je hebt een redelijke sniper dan moet het lukken tot aan zuster.Michaelg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:38:
Kan ik tot aan de zusters mee met me 299 titan?Of is dat te laag? (bij zusters switch ik dan naar hunter van 308)
Oeps. Moest een quote bij.JeroenMeloen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:28:
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) ..
6) ..
Kan ik tot aan de zusters mee met me 299 titan?
Kijk even in de openingspost, ik weet niet of er mensen instaan met de 360. Maar die kun je misschien toevoegen / PM sturen.TheDude84 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:39:
Het zal inmiddels niet de meest gebruikte console zijn, maar als er mensen zijn die de NightFall en wellicht later ook de Raids willen doen op de Xbox 360.. GT: The Dude Nl 08
Light is op dit moment 293
Ik weet niet zo goed hoe dat met damage zit als je onder de light 300 bent. Bij die oude levels was het zo dat bij drie niveau's te laag je gewoon niks neer krijgt. Maar als je denkt dat je wel voldoende damage doet, zet je je er maar bijMichaelg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:45:
[...]
Oeps. Moest een quote bij.
Kan ik tot aan de zusters mee met me 299 titan?Of is dat te laag? (bij zusters switch ik dan naar hunter van 308)
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) SaSha1103
6) ..
Haal mij maar eraf. Mijn voorkeur op de vrijdag avond gaat toch uit naar trials
Yeah sure met 300 light moet dat wel goedkomen. Mijn beste PVP gear is ook rond de 300 a 302 dus moet goed komen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:33:
[...]
ik wil wel een keer de nieuwe trials proberen. 1probleem: ben maar 300light ik ben over het algemeen ook goed in pvp en heb wel wat trials gespeeld year1. Dus zeg maar of ik kan meedoen
Nog 1 man voor trials vanavond rond 19:15 PS4.
[ Voor 50% gewijzigd door Michaelg op 06-11-2015 14:42 ]
Ik twijfel of ik m'n oude gear en wapens ga aantrekken; wel stijlvol!
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
ik kan wel mee, heb wel zin in een VoG raidArrahant schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:17:
Iemand zin in VoG hard om 20:00u? Ik wil een Atheon cp kopiëren voor clan members (NTTE) en een nieuwe clanmember de eerste raid laten zien. We zijn met drie man vooralsnog. Full run.
Ik twijfel of ik m'n oude gear en wapens ga aantrekken; wel stijlvol!
PSN: tilt1080
Verwijderd
ik wil wel een keer de nieuwe trials proberen. 1probleem: ben maar 300light ik ben over het algemeen ook goed in pvp en heb wel wat trials gespeeld year1. Dus zeg maar of ik kan meedoenMichaelg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:33:
Voor vanavond zoek ik nog twee man/vrouw om trials te gaan doen.
Wil het liefst om 19:15 starten op de ps4. Heb nog niet zoveel trials gedaan, maar algemeen pvp gaat me redelijk goed af. Zoek twee man die zowel gedreven zijn, maar wel relaxed zijn om mee te spelen. Zal wellicht even paar runs nodig hebben om beetje in te spelen met elkaar, maar heb gelukkig dan ook de hele avond de tijd.
1.Sasha1103
2.
3.
Top, ik zal je rond 19:50 een invite sturen!tilt schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:38:
[...]
ik kan wel mee, heb wel zin in een VoG raid
PSN: tilt1080
Leek mij ook leuk om VoG nog een keer te doen voordat Fallout uitkomt.
[ Voor 14% gewijzigd door Arrahant op 06-11-2015 15:01 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) ..
6) ..
Jammer, had het vooral na gisteravond graag met dit groepje afgemaaktGriffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:41:
[...]
Top, thnx Low en vol.
De raid master him self
Slet ik ga eerder naar huis toe... Kom je wel helpen!DarkElement schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:06:
Nog iemand voor nf? Moet hem nog op mijn titanstart wanneer compleet anders rond 16:00.
1. darkelement1987
2.
3.
Komt goed app, we rennen er dit weekend nog een keer doorheen voor je.AppieNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:04:
[...]
Jammer, had het vooral na gisteravond graag met dit groepje afgemaakt
Verwijderd
-SaSha1103
-TheNameIsMees
-...........................
Rond de 300light of hoger is goed.
Nog 2 man gogo:)JeroenMeloen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:02:
) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) ..
6) ..
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
fritske23 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:02:
[...]
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) Gewoon_GJ
6) ..
[ Voor 5% gewijzigd door GerritjanNL op 06-11-2015 17:55 ]
PSN: Gewoon_GJ Destiny: Hunter/Titan/Warlock
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) Gewoon_GJ
5) NLgixxerk9
6) ..
Voor 19 u Oryx hm.
[ Voor 11% gewijzigd door JeroenMeloen op 06-11-2015 17:57 ]
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) Gewoon_GJ
5) NLgixxerk9
6) mikedeslager
17 uur oryx full run
Je bent een uur te laat.... Ghehe have fun!GerritjanNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:00:
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) Gewoon_GJ
5) NLgixxerk9
6) mikedeslager
17 uur oryx full run
Wij zoeken nog 1 man voor trials rond 19:15. Hoeft geen super pro te zijn, maar gedreven en beetje lol hebben dan komt het helemaal goed. Lighthouse zou super zijn, maar heb geen bijzonder hoge verwachtingen.
19 uur was het
Verwijderd
Kan ik nog meedoen 19:15?Michaelg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:21:
[...]
Je bent een uur te laat.... Ghehe have fun!
Wij zoeken nog 1 man voor trials rond 19:15. Hoeft geen super pro te zijn, maar gedreven en beetje lol hebben dan komt het helemaal goed. Lighthouse zou super zijn, maar heb geen bijzonder hoge verwachtingen.
Psn MrSlagroomtaart
Zaten toch vol?JeroenMeloen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:55:
Nog 1 persoon voor Oryx hard, willen zo starten.
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) Gewoon_GJ
5) NLgixxerk9
6) mikedeslager
Wanneer stuur je de uitnodiging?
[ Voor 15% gewijzigd door GerritjanNL op 06-11-2015 19:00 ]
Verwijderd
Atlas#22744
Heb je nu 1 man nodig dan?Kasai schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:12:
Iemand in voor Oryx hard?
Clan hebben voorrang.Kasai schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:12:
Iemand in voor Oryx hard?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Low_Profile schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:05:
Ik heb m'n black spindle gekocht voor 5000 silver bij de kiosk.
PSN: djmurcielago
Ja ik. Psn: djmurcielago
PSN: djmurcielago
Atlas#22744
Hmm. Uurtje later zou ik wel mee willen. Of moet vlot lopenKasai schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:06:
Wil iemand met mij en Shadow mee trials doen morgen om 1200?
Eerst poging op Oryx Hm fresh (tot Oryx) om 1000 a 1030
PSN - M4uSzi // -
Thnx mannen, Oryx is down.Low_Profile schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:40:
[...]
Ik kan wel keertje meedoen
- Griffx83
- Dumay
- Ky
- M0nkeymen
- Premius
- Low__Profile
320 scout
310 suros
307 titan helm
Lekker! Wij Oryx bijna 3x voor de 2e keer down vandaagGriffx schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:27:
[...]
Thnx mannen, Oryx is down.
320 scout
310 suros
307 titan helm
Toch nog een 310 suros gepakt, en een 304 scout
Als we nog niet zijn begonnen, sure.M4uSzi schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:17:
[...]
Hmm. Uurtje later zou ik wel mee willen. Of moet vlot lopen![]()
Eerst poging op Oryx Hm fresh (tot Oryx) om 1000 a 1030
Atlas#22744
1 Gewoon_GJ
2 daniel
3 mikedeslager
4 Adrian
5
6
[ Voor 5% gewijzigd door GerritjanNL op 07-11-2015 10:21 ]
PSN: Timmehhh84
Haha. Geniaal. Gaaf gedaan.
PSN - M4uSzi // -
Hoe laat? Al begonnen?GerritjanNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:41:
Fresh Oryx hard
1 Gewoon_GJ
2 daniel
3 mikedeslager
4 Adrian
5
6
We hebben nog niet genoeg mensen
Ook iemand for the first firewall quest.
[ Voor 32% gewijzigd door TiMMieJ op 07-11-2015 11:02 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan