Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
AppieNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:05:
Ok :)

Even om verwarring te voorkomen is dit dus het lijstje voor 22:00 uur:

Start wel ff een groepje voor Oryx HM CP Oryx
Nog 3/4 anderen die ervaring hebben met Oryx op HM zin om mee te gaan?

-Griffx83
-Monkeymen
-Psyviri (eventueel)
-Ky6681
- Qtz
- TheAppie

Reserve: Dumaytje
We hadden hem bijna, totdat de echo met Oryx op 95% er twee dood sloeg die de dome in spawnden :(
We hebben hem zo vaak gedaan dat ik 3x een exotic heb gekregen uit mijn 3 of coins :+

[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 06-11-2015 08:41 ]

PC Specs

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-11 21:59

M0nkeymen

Monkeystyle!

Griffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:40:
[...]
We hadden hem bijna, totdat de echo met Oryx op 95% er twee dood sloeg die de dome in spawnden :(
We hebben hem zo vaak gedaan dat ik 3x een exotic heb gekregen uit mijn 3 of coins :+
echt 5x op 5% ofzo... Iedereen snap de tactics maar toch nog door kleine foutjes falen :( Volgende keer gaat die dikzak neer :D

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

M0nkeymen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:03:
[...]

echt 5x op 5% ofzo... Iedereen snap de tactics maar toch nog door kleine foutjes falen :( Volgende keer gaat die dikzak neer :D
Dat is echt balen! Laatst had onze groep 2x de 1% modifier :'(..
Echt maar 1 klein foutje en het is klaar.

Misschien kun je met 3 Warlock Sunsingers gaan op de platformen, 2 Titans bovenop daughters en een springer (maakt niet uit gewoon de beste).

Heb je sowieso 3 man die eigenlijk die 1x dood kunnen. En dan het liefst 1 hunter.
Die kan iedere keer in het begin zorgen voor volle supers door te tetteren.

PS: of gewoon nog even doorbikkelen, en dan haal je hem ook :+

[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 06-11-2015 09:13 ]

[...]

Ja zeker, nieuwe exotic farm plek geworden die echo :+ :D
Vanavond 22:30 gaan we weer een poging doen. PS4 CP Oryx HM
-Griffx83
-Dumay
-Ky
-Monkey?
-
-

PC Specs

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Griffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:08:
[...]

Ja zeker, nieuwe exotic farm plek geworden die echo :+ :D
- Griffx83
- Dumay
- Ky
- M0nkeymen
-
-
jup, zet mij er maar bij.

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-11 18:34
Gingen gistere met 2 nieuwe gasten in de groep.. 1e character duurde wel 2 uurtjes voordat oryx down was maar na zo ingespeeld te zijn hebben we alles neer gerosst in 1 x met een verse run inc oryx.

Was faking geniaal en gekke is, ik zuig echt op het springen maar bij daughters kreeg ik 2x aan toe de torn en alles ging perfect!

Hopen dat we dit doorzetten en de clan beetje uitbreiden zodat we 2 groepen kunnen maken. Als iemand hier trouwens ook redelijk wat ervaring heeft of tenminste skills en light level boven 308 moet je me maar toevoegen. Genoeg ruimte nog voor nieuwe leden :)

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

- Griffx83
- Dumay
- Ky
- M0nkeymen
- Premius
-

[ Voor 16% gewijzigd door Griffx op 06-11-2015 09:33 ]

PC Specs

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 21:32

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren weer wat leuks mee gemaakt met medetweakers grudgie en versteegrob. Wij fijn de NF aan het doen wat prima ging! Joint er in de PS party een random die ik eerder die week ontmoet had rond een uur of 10. Begint het mannetje te praten is het een Vlaams ventje van 10 jaar oud. Dat mannetje heeft meer ervaring en wapens als dat wij bij elkaar hebben maar we waren alle drie wel even verrast. Blijft grappig wat je zoal niet tegen komt allemaal. Voor mij wel een van de positieve dingen aan het online gamen.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Griffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:40:
[...]

Misschien weten jullie het al, maar een kleine tip voor als de Echo naar het midden komt: laat 1 iemand naar hem toe springen in het midden. Als je naar hem toe springt (en dus omhoog) forceer je hem te slaan, en als je tegen/over z'n hoofd springt raakt hij je niet. Als iedereen weg blijft springen blijft hij maar zoeken om iemand te hitten.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

EricNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:31:
[...]

Misschien weten jullie het al, maar een kleine tip voor als de Echo naar het midden komt: laat 1 iemand naar hem toe springen in het midden. Als je naar hem toe springt (en dus omhoog) forceer je hem te slaan, en als je tegen/over z'n hoofd springt raakt hij je niet. Als iedereen weg blijft springen blijft hij maar zoeken om iemand te hitten.
Top thnx, die hadden we nog niet, wel naar zijn eerste/tweede hit een tether, maar het was echt spawnen in de dome en gelijk springen, en weg waren we.

PC Specs

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Griffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:26:
Ik kan wel keertje meedoen

- Griffx83
- Dumay
- Ky
- M0nkeymen
- Premius
- Low__Profile

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

TiMMieJ schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:31:
Gisteren weer wat leuks mee gemaakt met medetweakers grudgie en versteegrob. Wij fijn de NF aan het doen wat prima ging! Joint er in de PS party een random die ik eerder die week ontmoet had rond een uur of 10. Begint het mannetje te praten is het een Vlaams ventje van 10 jaar oud. Dat mannetje heeft meer ervaring en wapens als dat wij bij elkaar hebben maar we waren alle drie wel even verrast. Blijft grappig wat je zoal niet tegen komt allemaal. Voor mij wel een van de positieve dingen aan het online gamen.
Dat vind ik misschien juist wel het leuke aan het online gamen. Zulk soort verrassingen en de mensen die je leert kennen. Pff wat "keek ik op" tegen de eerste keer met wat onbekende gamen.

Maar nu tegenwoordig is dat juist het leukste. Met 6 a 8 man in een party beetje lopen ouwehoeren.

PSN - M4uSzi // -

Low_Profile schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:40:
[...]

- Griffx83
- Dumay
- Ky
- M0nkeymen
- Premius
- Low__Profile
Top, thnx Low en vol.
De raid master him self :>

PC Specs

Griffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:41:
[...]

Top, thnx Low.
Dan moet het helemaal goed gaan komen. Succes vanavond :)

PSN - M4uSzi // -

• TiMMieJ

TiMMieJ

M4uSzi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:40:
[...]
Dat vind ik misschien juist wel het leuke aan het online gamen. Zulk soort verrassingen en de mensen die je leert kennen. Pff wat "keek ik op" tegen de eerste keer met wat onbekende gamen.

Maar nu tegenwoordig is dat juist het leukste. Met 6 a 8 man in een party beetje lopen ouwehoeren.
Absoluut mee eens! Erg leuk om weer zoiets verrassends mee te maken.

Wow eindelijk goed nieuws: http://planetdestiny.com/weapon-parts-being-sold/

Kan ik gewoon weapon parts kopen voor mijn upgrades :). Awesome!

[ Voor 62% gewijzigd door TiMMieJ op 06-11-2015 09:51 ]

• JeroenMeloen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 07:48
Vanavond 19 u gaan we Oryx HM full run doen. Nog 4 man gezocht, we willen ook Oryx platleggen dus liefst spelers die dat zien zitten.

1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) ..
4) ..
5) ..
6) ..

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:35
[...]

Qtz hier (de springer van gisteren)

Gisteren was het echt zuur, zo vaak zo dicht bij en dan laatste ronde 2 personen die het loodje leggen.... als springer was het ook een hoop random shit. 3x tijdens de platformen uit de lucht geschoten door oryx/ogres (no joke)

Daarnaast de vessel die 3x op een touristische route gaat....

vanavond kan ik helaas niet de boel afronden maar ik wil hem echt kapot hebben.
Tenzij er mensen zijn die van (19 tot 20uur) tijd hebben :P

[ Voor 7% gewijzigd door P-Nut op 06-11-2015 10:06 ]

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

JeroenMeloen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:57:
Vanavond 19 u gaan we Oryx HM full run doen. Nog 4 man gezocht, we willen ook Oryx platleggen dus liefst spelers die dat zien zitten.

1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) ..
4) ..
5) ..
6) ..
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) ..
5) ..
6) ..
Boojaaakashaaaa! Worden weer paar Strange Coins vernachelen :P
On that note, you’ll see yet more welcome changes to the in-game economy in the December update. Rumor has it that Petra will have use for your Etheric Light, and Eris has been asking if anyone out there is hoarding a surplus of Worm Spore. Turns out she loves the stuff.

[ Voor 41% gewijzigd door Crashhill op 06-11-2015 10:07 ]

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

P-Nut schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:02:
[...]

Qtz hier (de springer van gisteren)

Gisteren was het echt zuur, zo vaak zo dicht bij en dan laatste ronde 2 personen die het loodje leggen.... als springer was het ook een hoop random shit. 3x tijdens de platformen uit de lucht geschoten door oryx/ogres (no joke)

Daarnaast de vessel die 3x op een touristische route gaat....

vanavond kan ik helaas niet de boel afronden maar ik wil hem echt kapot hebben.
Tenzij er mensen zijn die van (19 tot 20uur) tijd hebben :P
Heb nog even opgezocht hoe dit overigens het beste kan, en als je snel genoeg bent met jumpen. kun je gewoon als hij spawned al op het vierkantje drukken en dan via zo'n platform naar het midden platform springen.

vaag video begint niet met afspelen vanaf 1:11... directe link wel https://youtu.be/rDChsTgV7Mo?t=1m11s
[YouTube: https://youtu.be/rDChsTgV7Mo?t=1m11s]

[ Voor 6% gewijzigd door M0nkeymen op 06-11-2015 10:49 ]

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:26
Voor vanavond zoek ik nog twee man/vrouw om trials te gaan doen.
Wil het liefst om 19:15 starten op de ps4. Heb nog niet zoveel trials gedaan, maar algemeen pvp gaat me redelijk goed af. Zoek twee man die zowel gedreven zijn, maar wel relaxed zijn om mee te spelen. Zal wellicht even paar runs nodig hebben om beetje in te spelen met elkaar, maar heb gelukkig dan ook de hele avond de tijd.

1.Sasha1103
2.
3.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
fritske23 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:02:
[...]

1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) ..
6) ..

• P-Nut
M0nkeymen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:27:
[...]

Heb nog even opgezocht hoe dit overigens het beste kan, en als je snel genoeg bent met jumpen. kun je gewoon als hij spawned al op het vierkantje drukken en dan via zo'n platform naar het midden platform springen.

vaag video begint niet met afspelen vanaf 1:11... directe link wel https://youtu.be/rDChsTgV7Mo?t=1m11s
[video]
Dat deed ik in het begin maar die ogres schoten mij een aantal maal gelijk kapot. Ben ook voor mij gevoel sneller dan de Titan die in de video springt.

Kan het uiteraard nog eens proberen op de bovenstaande manier :)

Thnx voor de video

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-11 15:55
er springt een warlock in de video :+

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:41
Titan met een stofjas :+

• Headblast
P-Nut schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:03:
[...]

Dat deed ik in het begin maar die ogres schoten mij een aantal maal gelijk kapot. Ben ook voor mij gevoel sneller dan de Titan die in de video springt.

Kan het uiteraard nog eens proberen op de bovenstaande manier :)

Thnx voor de video
Het is wel de bedoeling dat de heren/vrouwen boven op de totems voorzichtig die ogres aggroen. Wij zorgen altijd dat er iets meer health op die links voor en rechts voor zit (40% ofzo) zodat er wat health afgeschoten kan worden en dus aggro op de mensen boven komt.

Onze relic runner kan dan gewoon de knight slammen en via de platformen naar ons springen zonder moeite.

Zou dat is proberen, werkt voor ons top.

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Is er trouwens eigenlijk PVE wise nog wat te doen naast Nightfall, Kingsfall en Court of Oryx?

• P-Nut
Faaz0 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:15:
er springt een warlock in de video :+
whoops :P wordt pijnlijk duidelijk dat ik maar 1 character heb op lvl 40 :P
Lodo schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:01:
Is er trouwens eigenlijk PVE wise nog wat te doen naast Nightfall, Kingsfall en Court of Oryx?
Ligt eraan wat je wilt "bereiken", wil je alle grimoire punten hebben etc. etc. Dan is er denk ik nog genoeg te doen.

PvE heb je natuurljk altijd nog VoG en Crota, en eventueel Prison of Elders.
Die zul je vooral voor het plezier doen, en niet te vergeten de onwaarschijnlijk dikke wapens die daar als loot krijgt die nu niet meer van toepassing zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Crashhill op 06-11-2015 12:08 ]

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Lodo schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:01:
paar kleine dingen die je kunt doen:
trophies halen zoals flawless raider
weapon smith ranken voor speciale wapens
quests zoals blackspindle, NTTE, sleeper
grimoirescore grinden
ghosts zoeken
golden chests zoeken
calcified fragments zoeken

• Headblast
M0nkeymen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:10:
[...]

grimoirescore grinden
ghosts zoeken
golden chests zoeken
Dansen in de tower 8)7

• JeroenMeloen
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) ..
6) ..

Oryx hardmode full run om 19u, schrijft u in!
M0nkeymen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:10:
[...]

grimoirescore grinden
ghosts zoeken
golden chests zoeken
Vergeet de VOG en Crota niet.
Zeker de VoG blijft de leukste raid.

PC Specs

• Michaelg
Kan ik tot aan de zusters mee met me 299 titan?:) Of is dat te laag? (bij zusters switch ik dan naar hunter van 308)

[ Voor 26% gewijzigd door Michaelg op 06-11-2015 12:39 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• TheDude84
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online

TheDude84

The Dude abides

Het zal inmiddels niet de meest gebruikte console zijn, maar als er mensen zijn die de NightFall en wellicht later ook de Raids willen doen op de Xbox 360.. GT: The Dude Nl 08
Light is op dit moment 293

• Headblast
Michaelg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:38:
Kan ik tot aan de zusters mee met me 299 titan?:) Of is dat te laag? (bij zusters switch ik dan naar hunter van 308)
Ligt aan je groepje.. als de rest 310 zijn en je hebt een redelijke sniper dan moet het lukken tot aan zuster.

• Michaelg
JeroenMeloen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:28:
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) ..
6) ..

Oeps. Moest een quote bij.

TheDude84 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:39:
Het zal inmiddels niet de meest gebruikte console zijn, maar als er mensen zijn die de NightFall en wellicht later ook de Raids willen doen op de Xbox 360.. GT: The Dude Nl 08
Light is op dit moment 293
Kijk even in de openingspost, ik weet niet of er mensen instaan met de 360. Maar die kun je misschien toevoegen / PM sturen.

• JeroenMeloen
Michaelg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:45:
[...]

Oeps. Moest een quote bij.

Ik weet niet zo goed hoe dat met damage zit als je onder de light 300 bent. Bij die oude levels was het zo dat bij drie niveau's te laag je gewoon niks neer krijgt. Maar als je denkt dat je wel voldoende damage doet, zet je je er maar bij :)

• Michaelg
Ja wapens zal het probleem niet zijn. Ik zet me er wel bij. Mocht blijken dat ik te weinig damage doe met mijn titan, switch ik wel naar mijn hunter.

1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) SaSha1103
6) ..

Haal mij maar eraf. Mijn voorkeur op de vrijdag avond gaat toch uit naar trials :) excuse moi
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:33:
[...]

ik wil wel een keer de nieuwe trials proberen. 1probleem: ben maar 300light ik ben over het algemeen ook goed in pvp en heb wel wat trials gespeeld year1. Dus zeg maar of ik kan meedoen
Yeah sure met 300 light moet dat wel goedkomen. Mijn beste PVP gear is ook rond de 300 a 302 dus moet goed komen.

Nog 1 man voor trials vanavond rond 19:15 PS4.

[ Voor 50% gewijzigd door Michaelg op 06-11-2015 14:42 ]

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11 10:25
Iemand zin in VoG hard om 20:00u? Ik wil een Atheon cp kopiëren voor clan members (NTTE) en een nieuwe clanmember de eerste raid laten zien. We zijn met drie man vooralsnog. Full run.

Ik twijfel of ik m'n oude gear en wapens ga aantrekken; wel stijlvol! :)

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

Arrahant schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:17:
Iemand zin in VoG hard om 20:00u? Ik wil een Atheon cp kopiëren voor clan members (NTTE) en een nieuwe clanmember de eerste raid laten zien. We zijn met drie man vooralsnog. Full run.

Ik twijfel of ik m'n oude gear en wapens ga aantrekken; wel stijlvol! :)
ik kan wel mee, heb wel zin in een VoG raid :)

• Fynx
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-11-2024
LFG Oryx HM. Titan LL 312. Vanaf nu tot 16.00. Add me Astrokarijo psn

Verwijderd

Michaelg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:33:
Voor vanavond zoek ik nog twee man/vrouw om trials te gaan doen.
Wil het liefst om 19:15 starten op de ps4. Heb nog niet zoveel trials gedaan, maar algemeen pvp gaat me redelijk goed af. Zoek twee man die zowel gedreven zijn, maar wel relaxed zijn om mee te spelen. Zal wellicht even paar runs nodig hebben om beetje in te spelen met elkaar, maar heb gelukkig dan ook de hele avond de tijd.

1.Sasha1103
2.
3.
ik wil wel een keer de nieuwe trials proberen. 1probleem: ben maar 300light ik ben over het algemeen ook goed in pvp en heb wel wat trials gespeeld year1. Dus zeg maar of ik kan meedoen

• Arrahant
  • Laatst online: 25-11 10:25
tilt schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:38:
[...]

ik kan wel mee, heb wel zin in een VoG raid :)
Top, ik zal je rond 19:50 een invite sturen!

Leek mij ook leuk om VoG nog een keer te doen voordat Fallout uitkomt.

[ Voor 14% gewijzigd door Arrahant op 06-11-2015 15:01 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• JeroenMeloen
) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) ..
6) ..

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:43
Griffx schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:41:
[...]

Top, thnx Low en vol.
Jammer, had het vooral na gisteravond graag met dit groepje afgemaakt :/
Nog iemand voor nf? Moet hem nog op mijn titan :) start wanneer compleet anders rond 16:00.

1. darkelement1987
2.
3.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Headblast
DarkElement schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:06:
Nog iemand voor nf? Moet hem nog op mijn titan :) start wanneer compleet anders rond 16:00.

1. darkelement1987
2.
3.
Slet ik ga eerder naar huis toe... Kom je wel helpen!

Mooi man, volgens mij wilde Paardenklit ook helpen als ik een 2de had. dus dan zijn we compleet/

Gear | Last.fm | twitch.tv

AppieNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:04:
[...]

Jammer, had het vooral na gisteravond graag met dit groepje afgemaakt :/
Komt goed app, we rennen er dit weekend nog een keer doorheen voor je.

PC Specs

• AppieNL
Nou ja, mocht er iemand uitvallen vanavond, ik kan ook om 22:30 uur.

Verwijderd

Wie wilt trials rond 19,15 vanavond. Nog 1 man nodig.
-SaSha1103
-TheNameIsMees
-...........................

Rond de 300light of hoger is goed.

• kidicoke
JeroenMeloen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:02:
) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) ..
6) ..

Nog 2 man gogo:)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-11 11:29

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zojuist m'n eerste twee missies voor TTK content gedaan, wat een verschil qua opzet en uitdaging! Erg leuk :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• GerritjanNL
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-02-2017
fritske23 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:02:
[...]

1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) NLgixxerk9
5) Gewoon_GJ
6) ..

[ Voor 5% gewijzigd door GerritjanNL op 06-11-2015 17:55 ]

PSN: Gewoon_GJ Destiny: Hunter/Titan/Warlock

• JeroenMeloen
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) Gewoon_GJ
5) NLgixxerk9
6) ..

Voor 19 u Oryx hm.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenMeloen op 06-11-2015 17:57 ]

• GerritjanNL
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) Gewoon_GJ
5) NLgixxerk9
6) mikedeslager

17 uur oryx full run

• Michaelg
GerritjanNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:00:
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) Gewoon_GJ
5) NLgixxerk9
6) mikedeslager

17 uur oryx full run
Je bent een uur te laat.... Ghehe have fun!

Wij zoeken nog 1 man voor trials rond 19:15. Hoeft geen super pro te zijn, maar gedreven en beetje lol hebben dan komt het helemaal goed. Lighthouse zou super zijn, maar heb geen bijzonder hoge verwachtingen.

• GerritjanNL
Oja thanx Michaelg,
19 uur was het

Verwijderd

Michaelg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:21:
[...]

Je bent een uur te laat.... Ghehe have fun!

Wij zoeken nog 1 man voor trials rond 19:15. Hoeft geen super pro te zijn, maar gedreven en beetje lol hebben dan komt het helemaal goed. Lighthouse zou super zijn, maar heb geen bijzonder hoge verwachtingen.
Kan ik nog meedoen 19:15?
Psn MrSlagroomtaart

• Michaelg
K cool. Dan hebben we drie man.

• JeroenMeloen
Nog 1 persoon voor Oryx hard, willen zo starten.

• GerritjanNL
JeroenMeloen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:55:
Nog 1 persoon voor Oryx hard, willen zo starten.
Zaten toch vol?

• GerritjanNL
1) Paardenklit
2) Paardenpiemol
3) Klaasgier_NL
4) Gewoon_GJ
5) NLgixxerk9
6) mikedeslager

Wanneer stuur je de uitnodiging?

[ Voor 15% gewijzigd door GerritjanNL op 06-11-2015 19:00 ]

Verwijderd

Zijn er mensen die de hard raid willen doen? Heb een cp voor the warpriest 310+ zijn al met 3 man

• P-Nut
Heb je nu 1 man nodig dan?

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:55
Clan hebben voorrang. :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 17:14

nFo

Low_Profile schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:05:
Ik heb m'n black spindle gekocht voor 5000 silver bij de kiosk. 8)
:P
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZqxEE8Kc6RDovO6icUjaGAaT/full.jpg

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Nog iemand nodig voor de raid? Hardmode heeft de voorkeur 😃

PSN: djmurcielago

• Michaelg
Iemand nu zin in trials? Zoeken nog 1 man

• AppieNL
Ik wil wel.

Psn TheAppie

Titan 312

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Crashhill schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:35:
Zoeken nog 2 mensen voor Oryx Hard :)
Ja ik. Psn: djmurcielago

PSN: djmurcielago

• kidicoke
Nog ergens plekje voor HM daughters/oryx :) ?

• Deef_K
  • Laatst online: 26-11 22:44
Mocht er ergens plek vrij komen dan join ik graag.

• GerritjanNL
Oryx hard, hele run, ik kan ook meedoen

Kasai schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:06:
Wil iemand met mij en Shadow mee trials doen morgen om 1200?
Hmm. Uurtje later zou ik wel mee willen. Of moet vlot lopen :+

Eerst poging op Oryx Hm fresh (tot Oryx) om 1000 a 1030

PSN - M4uSzi // -

Low_Profile schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:40:
[...]

- Griffx83
- Dumay
- Ky
- M0nkeymen
- Premius
- Low__Profile
Thnx mannen, Oryx is down.
320 scout
310 suros
307 titan helm

PC Specs

Griffx schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:27:
[...]

Thnx mannen, Oryx is down.
320 scout
310 suros
307 titan helm
Lekker! Wij Oryx bijna 3x voor de 2e keer down vandaag :P.. Maarja bijna 3 uur gefocused gamen betaalt zijn tol. Moet zeggen dat dat bij deze raid wel het meest is vergeleken met Oryx.

Toch nog een 310 suros gepakt, en een 304 scout 8)
M4uSzi schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:17:
[...]
Hmm. Uurtje later zou ik wel mee willen. Of moet vlot lopen :+

Eerst poging op Oryx Hm fresh (tot Oryx) om 1000 a 1030
Als we nog niet zijn begonnen, sure.

Atlas#22744

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Kwam deze tegen, is wel grappig.

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:28
Haha, tof!

• GerritjanNL
Fresh Oryx hard
1 Gewoon_GJ
2 daniel
3 mikedeslager
4 Adrian
5
6

[ Voor 5% gewijzigd door GerritjanNL op 07-11-2015 10:21 ]

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Nog animo voor een Fresh Normal run vanmiddag?

PSN: Timmehhh84

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 10:34
GerritjanNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:41:
Fresh Oryx hard
1 Gewoon_GJ
2 daniel
3 mikedeslager
4 Adrian
5
6
Hoe laat? Al begonnen?

• GerritjanNL
We kunnen starten, als de groep vol is.
We hebben nog niet genoeg mensen

• TiMMieJ

TiMMieJ

295 titan lfg normal kf. Eerste keer voor mij.

Ook iemand for the first firewall quest.

[ Voor 32% gewijzigd door TiMMieJ op 07-11-2015 11:02 ]

Pagina: 1 ... 103 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan