Ik moest hem alleen zelf ophalen. Zat geen bezorgservice bij. De verkoper wilde hem toen ook nog is niet afgeven. Werd een pittig gevecht! Uiteindelijk niet betaald en nu een gratis black spindle rijker
Ik heb m'n black spindle gekocht voor 5000 silver bij de kiosk.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ik had gisteren dat je je naam links onderin niet ziet dat de corrupted light bomb is geactiveerd.gise schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:10:
[...]
Enige punt waar ik problemen ervaar in de raid is bij Oryx zelf, dat hij bijvoorbeeld niet staggert terwijl er 6 man met ToM's op 'm staan te knallen of zelfs een keer gehad dat er geen ogres spawnen
En een keer dat we na ronde 1 al werden geteleport.
Voor de rest nog geen echte technische problemen in de raid tegengekomen.
[ Voor 3% gewijzigd door CCP op 04-11-2015 12:14 ]
De DMG op Oryx na de bombs lijkt ook wel een beetje RNG te zijn.CCP schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:14:
[...]
Ik had gisteren dat je je naam links onderin niet ziet dat de corrupted light bomb is geactiveerd.
En een keer dat we na ronde 1 al werden geteleport.
Voor de rest nog geen echte technische problemen in de raid tegengekomen.
Hebben gister met HM meerdere malen gehad dat we 100% zeker 4 bommen hebben af laten gaan, killfeed links onderin gaf dat ook aan. Maar hebben meerdere malen verschillende lengtes van de healthbar gekregen.
PSN: Flix20-NL
Kostte bij mij maar 4999,99!Low_Profile schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:05:
Ik heb m'n black spindle gekocht voor 5000 silver bij de kiosk.
Altijd zelfde met jullie. Wij zo'n leuke daily doen. En jullie kopen hem voor een beetje silver
PSN - M4uSzi // -
BUMPM4uSzi schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:01:
Wij zoeken voor vanavond 2 mensen voor een NM Raid. Wie wil der met ons mee lopen?
Beginnen rond 1930.
En zijn er nog mensen die eerst om 1900 nog even CoO tier 3 willen doen?
Tot vanavond
PSN - M4uSzi // -
Mocht ik om 19.00 online zijn dan mag je me wel uitnodigen voor Coo
Oryx hm down met randoms.
310 sealed ahamkara graps exotic gauntlets
312 harrowed midha's reckoning fusion rifle
310 sealed ahamkara graps exotic gauntlets
312 harrowed midha's reckoning fusion rifle
Ik wil je de volgende keer ook best helpen hoor met de Black Spindle quest. De eerste paar pogingen kwam ik er ook echt niet door heen tot we er achter kwamen dat Blights echt prioriteit nummer 1 is. 2 personen op Blights/Adds Patrol, 1 iemand die in de tussentijd damage probeert te doen.DarkElement schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:22:
[...]
Ok jij gaat me helpen de volgende keerkutjong.
Na enkele waves stoppen de Blights met spawnen en ook de adds en kun je met 3 man rammen op die boss. Heb hem op die manier 2 keer achter elkaar gehaald met nog iets van 1:30 op de klok.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Vorige week hadden wij hier ook ineens last van. Gedurende de rest van de raid hadden we wel vaker rare dingen, dus kwamen we tot de conclusie dat het lagspikes waren. Soms zag ik bijv. mensen nog steeds op de plaat in het midden staan, terwijl ze tegen mij zeiden dat ze al halverwege onderweg naar de totem waren. Grote kans dat dit er ook voor heeft gezorgd dat het overgeven fout ging.EricNL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:13:
[...]
Tjah dat is dus net het punt. Heb laatst een keer de raid gedaan waarin 3 keer achter elkaar bij exact dezelfde ronde de brand weigerde over te geven. De eerste keer denk je dan: Ok, iemand was te vroeg weg of wat dan ook. De 2e keer denk je: hmm, ik stond toch gewoon op de goeie plek. De 3e keer stond er ruim van te voren telkens 2 man bij de totem, en werd er zeker 1 á 2 seconden gewacht na het aflopen van de brand-timer.
PS5 PSN: UnrealKazu
Ook een tijdens de crota raid wel eens rare zaken gezien. Direct geteleporteerd worden terwijl je net de portal uit komt etc.
Ja dat is wel heel vreemd bij Crota inderdaad, dat er daar portals zijnViper® schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:15:
Ook een tijdens de crota raid wel eens rare zaken gezien. Direct geteleporteerd worden terwijl je net de portal uit komt etc.
Ik zou dan gewoon ff naar orbit gaan en de VoG starten
[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 04-11-2015 13:20 ]
Technisch gezien is er wél een "portal" bij Crota. Weet je wel, dat witte licht waar je in loopt na de lampen-fase. Dat is geen deur of liftGriffx schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:19:
[...]
Ja dat is wel heel vreemd bij Crota inderdaad, dat er daar portals zijn
Ik weet dat als er bommen overlappen en 1 persoon activeert 2 bommen tegelijk daardoor, dat de DMG minder is dan als 2 personen dit zouden doen. Mss kan 1 persoon een max DMG doen met bomactivatie oid?Flix20 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:29:
[...]
De DMG op Oryx na de bombs lijkt ook wel een beetje RNG te zijn.
Hebben gister met HM meerdere malen gehad dat we 100% zeker 4 bommen hebben af laten gaan, killfeed links onderin gaf dat ook aan. Maar hebben meerdere malen verschillende lengtes van de healthbar gekregen.
Fixedvegetto1983 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:24:
ik ben evt ook beschikbaar op me vieze titan vanavond voor hardmode shizzle
Het lijkt er inderdaad op dat er dan maar 1 van de 2 geregistreerd wordt. Zoiets hadden wij ook al geconstateerd.CCP schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:27:
[...]
Ik weet dat als er bommen overlappen en 1 persoon activeert 2 bommen tegelijk daardoor, dat de DMG minder is dan als 2 personen dit zouden doen. Mss kan 1 persoon een max DMG doen met bomactivatie oid?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Het materiaaltjes farmen ging sneller dan gedacht 
Na 140 spinmetal en 100 relic iron had ik daar mijn zeldzame materialen al uit.
Ongeveer anderhalf uur per zwaard mee bezig geweest.
Tussendoor een stuk of 7 Taken Champions neergelegd
Nu enkel de helium filaments nog, maar eerst wachten tot de speaker een helium ghost verkoopt.
Ik snap nu ook wat DarkElement bedoelde met "zet ze op je Warlock";
500 void ability kills maken met de granaat en melee van de Titan gaat een tijdje duren
Maar het is niet anders, had de quest al op mijn Titan staan...
Na 140 spinmetal en 100 relic iron had ik daar mijn zeldzame materialen al uit.
Ongeveer anderhalf uur per zwaard mee bezig geweest.
Tussendoor een stuk of 7 Taken Champions neergelegd
Nu enkel de helium filaments nog, maar eerst wachten tot de speaker een helium ghost verkoopt.
500 void ability kills maken met de granaat en melee van de Titan gaat een tijdje duren
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Daar is een oplossing voor :Pdvdkiwi schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:39:
PSN: Houtvlot
Hee dat is handig, danku!
Dat wordt handvat-kills maken dan
Dat wordt handvat-kills maken dan
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Een Lyudmila met een goede stability rollDarkElement schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:22:
Welke @ Ereaser?
Omdat wij de no knights methode deden kwam het voor dat 2 bombs laast elkaar lagen.CCP schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:27:
[...]
Ik weet dat als er bommen overlappen en 1 persoon activeert 2 bommen tegelijk daardoor, dat de DMG minder is dan als 2 personen dit zouden doen. Mss kan 1 persoon een max DMG doen met bomactivatie oid?
Het kwam regelmatig voor dat ookal stonden er 2 mensen, ieder in een orb, daarbij, dat de killfeed aangaf dat persoon x 2 bommen liet afgaan.
PSN: Flix20-NL
BumpCityhunter schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:03:
Hallo mensen, Ik probeer vanavond een Normal raid op te zetten met 2 vrienden (1 tje met raidervaring en allen Belgen). Dit is op PS4.
We willen tussen 20.30 -21u starten (we hebben een gezin), zijn allemaal 295+ en zoeken dus nog 3 meer ervaren raiders die ons helpen in de raid. Het doel is om plezier te maken, maar als we Oryx neer kunnen halen, des te beter. Zo niet, dan doen we later deze week(end) wel verder.
1. BE_Cityhunter
2. Kever-Hans
3. Cpex
4. Freepo
5.
6.
Hopelijk tot vanavond
Ik ben er weer bij, heb geoefend!snakeroel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:14:
vanavond rond 20:00 verder waar we gebleven waren bij oryx ps4
hieronder het lijstje van gisteren er kon er volgens mij eentje niet mee maar weet niet meer welke.
1. Snakeroel
2. Houtvlot
3. BasFromNL
4. Kwekkwek
5. Lodo
6. Timmehhh84
Zo dan denk ik he, Timmmeehhh mocht je rond 21:30 online zijn en ik ben er nogsnakeroel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:14:
vanavond rond 20:00 verder waar we gebleven waren bij oryx ps4
hieronder het lijstje van gisteren er kon er volgens mij eentje niet mee maar weet niet meer welke.
1. Snakeroel
2. Houtvlot
3. BasFromNL
4. Kwekkwek
5. Lodo
6. Richard19111989
Hey iedereen,
Ik zit al een tijd officieel bij de Gathering of Tweakers clan maar heb nog niet echt samengespeeld met clan-genoten. Ik ben het nu een beetje zat ben in m'n eentje te spelen (op een paar keer via LFG na) en wil ook wel eens epische gear hebben en wat sneller zooi bij elkaar sparen.
Ik heb nu "helaas" ineens weer wat meer tijd voor Destiny (TTK) dus als mensen op de Xbox One een teammate missen, add LucidWaker op Xbox Live!
(lvl40/240+ hunter, titan lvl40/~220, warlock zit nog op lvl 25)
Ik zit al een tijd officieel bij de Gathering of Tweakers clan maar heb nog niet echt samengespeeld met clan-genoten. Ik ben het nu een beetje zat ben in m'n eentje te spelen (op een paar keer via LFG na) en wil ook wel eens epische gear hebben en wat sneller zooi bij elkaar sparen.
Ik heb nu "helaas" ineens weer wat meer tijd voor Destiny (TTK) dus als mensen op de Xbox One een teammate missen, add LucidWaker op Xbox Live!
(lvl40/240+ hunter, titan lvl40/~220, warlock zit nog op lvl 25)
Hee Ninety, ik kan je geen PB sturen. Maar aangezien we gisteren 2x 1% modifier hebben gehaald ben ik benieuwd of je deze week nog een keer mee wilt doen?
Nu gewoon wel met zijn allen vanaf het begin raak knallen. (Stuur maar PM)
Cheers
Zijn er mensen die nog spelers nodig hebben voor de dochters van oryx, of oryx zelf? Die 2 moet ik nog voor deze week kontschoppen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 04-11-2015 15:19 ]
Richard,Crashhill schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:14:
[...]
Hee Ninety, ik kan je geen PB sturen. Maar aangezien we gisteren 2x 1% modifier hebben gehaald ben ik benieuwd of je deze week nog een keer mee wilt doen?
Nu gewoon wel met zijn allen vanaf het begin raak knallen. (Stuur maar PM)
Cheers
Ik had zondag ff je bericht niet door
Toevallig vanavond nog hulp nodig met een down?
Hahatha_crazy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:22:
[...]
Richard,
Wij lopen elkaar altijd mis hahaha!
[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 04-11-2015 15:22 ]
Yep, ja drukte he de laatste tijd.Crashhill schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:22:
[...]
Hahageen probleem. Nope, vanavond gaan we Normal doen om 20:00 met mensen van hier en een aantal ZUIGERS
Wij lopen elkaar altijd mis hahaha!
Zuig ze
Gistere na 3 weken n raid gedaan geen tijd gehad helaas.
Moet zeggen werdt niet vrolijk van deze week.
1x scout 309
1x shell 304
1x exotic chest warllock 290
nu nog met mn 2e account hoop dat ik daar meer lewt op krijg
Moet zeggen werdt niet vrolijk van deze week.
1x scout 309
1x shell 304
1x exotic chest warllock 290
nu nog met mn 2e account hoop dat ik daar meer lewt op krijg
Stance Fanatic
Maar maakt niet uit! ik heb hem nu 1x gehaald (Met knights killen tactic)tha_crazy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:23:
[...]
Yep, ja drukte he de laatste tijd.
Zuig ze
en 3x de 1% modifier en met 6 man niet afkrijgen
Maarja volgende keer gaat ie hoe dan ook DOWN! haha
Denk dat we dus wel kunnen concluderen dat die 1% fail door jou kwamCrashhill schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:25:
Maar maakt niet uit! ik heb hem nu 1x gehaald (Met knights killen tactic)
en 3x de 1% modifier en met 6 man niet afkrijgenen dan zelfs de no knight tactic gebruiken.
Maarja volgende keer gaat ie hoe dan ook DOWN! haha
Vanavond heb ik vanaf een uurtje of 22.10 ongeveer VoG op de planning staan, voor m'n eerste keer. Nog mensen aanwezig dan die me willen vergezellen/ondersteunen?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Alle 6Faaz0 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:42:
[...]
Denk dat we dus wel kunnen concluderen dat die 1% fail door jou kwam
Maybe kunnen wij nog iemand gebruiken op Oryx HM om 22:00 bij Oryx, weet niet of iedereen van gisterenavond aanwezig is.tha_crazy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:22:
[...]
Richard,
Huisje nog niet gereed Vinnie?tha_crazy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:23:
[...]
Yep, ja drukte he de laatste tijd.
Zuig ze
Tevens zoeken wij nog steeds 2 mensen voor NM Raid. Voor 1930. Mensen die willen join de party vanavond maar.
[ Voor 23% gewijzigd door M4uSzi op 04-11-2015 15:57 ]
PSN - M4uSzi // -
Vind het nog steeds vaag hoor, gisteren hebben we hem 2x afgemaakt met 4 man terwijl we hem met z'n zessen niet neer kregen met jou erbij toen.Crashhill schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:51:
Alle 6begonnen pas met schieten zodra het zwart zichtbaar was terwijl je gewoon door moet knallen op het moment dat zijn buik open gaat.
Ja maar Gisteren hebben we dat dus 2x achter elkaar gekregen, 1x met 5 man 1x met 6 man.Faaz0 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:58:
[...]
Vind het nog steeds vaag hoor, gisteren hebben we hem 2x afgemaakt met 4 man terwijl we hem met z'n zessen niet neer kregen met jou erbij toen.
Iemandkidicoke schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:15:
Nog mensen voor de NF vanavond? Zoek twee mensen voor 18:45-19:00, moet hem zelf twee keer lopen
Vanavond lukt me niet maar mocht je morgen nog iemand zoeken dan kan ik denk wel joinen
Zal ik doen, maar donderdagavond heb ik veel meer tijd, dus dan ga ik meestal de raid doenTiMMieJ schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:04:
[...]
Vanavond lukt me niet maar mocht je morgen nog iemand zoeken dan kan ik denk wel joinen
Ook voor de raid hou ik me dan aanbevolenkidicoke schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:05:
[...]
Zal ik doen, maar donderdagavond heb ik veel meer tijd, dus dan ga ik meestal de raid doen
Ik ga vanavond met een groepje die ik had gevonden via the100.io VoG doen. Maar dat is al om 7.30. Weet niet of je dat haalt. Je mag me altijd toevoegen. Misschien zijn we nog bezig als je erbij komt.Thrace Grumble schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:48:
Vanavond heb ik vanaf een uurtje of 22.10 ongeveer VoG op de planning staan, voor m'n eerste keer. Nog mensen aanwezig dan die me willen vergezellen/ondersteunen?
yes 22:00, in dat geval zijn we compleet vanavond.
Zo vroeg gaat t helaas niet worden voor mij.. Zal je toevoegen, mocht je bezig zijn en nog iemand kunnen gebruiken als ik online ben, join ik je graag! Wat is je PSN?Twammo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:07:
[...]
Ik ga vanavond met een groepje die ik had gevonden via the100.io VoG doen. Maar dat is al om 7.30. Weet niet of je dat haalt. Je mag me altijd toevoegen. Misschien zijn we nog bezig als je erbij komt.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Als ik moet gokken het punt dat je oryx nog ff in het midden moet schieten vlak voor de kill. (Als z'n health nog 1% is)Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:21:
Wat bedoel je met 1% modifier?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Dat hij in het midden waar hij begint zijn buik open doet.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:21:
Wat bedoel je met 1% modifier?
Dus gewoon echt het einde
juist Low
[ Voor 3% gewijzigd door Crashhill op 04-11-2015 18:49 ]
Is er nog plek?M4uSzi schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:55:
[...]
Huisje nog niet gereed Vinnie?
Tevens zoeken wij nog steeds 2 mensen voor NM Raid. Voor 1930. Mensen die willen join de party vanavond maar.
PSN-ID: Hettic1
Gaat niet door. Een naar de ander kan niet.
PSN - M4uSzi // -
Ik kan denk ik nog 2 anderen regelen.M4uSzi schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:01:
[...]
Gaat niet door. Een naar de ander kan niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Hettic op 04-11-2015 19:56 ]
Zijn er mensen die willen die willen raiden?
Normaal?
Ben nog te laag voor de hard 304 heb wel de touch of mallice.
Normaal?
Ben nog te laag voor de hard 304 heb wel de touch of mallice.
PSN: Gewoon_GJ Destiny: Hunter/Titan/Warlock
Ik wil samen met een vriend vanavond ook de Oryx Raid doen. Wij willen wel joinen. Hoe laat?
gamertags:
vvwat
Innohh
Verwijderd
Yow! Ik zoek nog mensen die vanavond gaan raiden
Voeg me toe als je wilt! Psn: MrSlagroomtaart
Heb 292 light
Voeg me toe als je wilt! Psn: MrSlagroomtaart
Heb 292 light
vwat schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:58:
[...]
Ik wil samen met een vriend vanavond ook de Oryx Raid doen. Wij willen wel joinen. Hoe laat?
gamertags:
- vvwat
- Innohh
- Hettic1
- Gewoon_GJ
- GamekabouterNL
-
Zo snel mogelijk. :-)
[ Voor 8% gewijzigd door Hettic op 04-11-2015 20:06 ]
Ik heb nog 2 mensen hettic
Join maar mn party kunnen we volgens mij starten
Ja dat is goed, 4 man is klaar.vwat schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:06:
Wij kunnen er over ongeveer een kwartier zijn!
Jullie 2 kunnen de chat joinen
Echt die bullshit op DestinyLFG dat je emblem moet hebben om met Oryx mee te kunnen... Gjallerhorn shit all over again... Grappig dat 70% van die mensen ook maar gewoon gecarried zijn door andere, en vervolgens wel eisen stellen.
[ Voor 31% gewijzigd door EricNL op 04-11-2015 20:36 ]
Tjah, niet iedereen wilt uren bezig zijn met 1 stuk omdat 1 a 2 mensen niet weten wat ze moeten doen of het nog nooit eerder hebben gedaan. Ik geef ze geen ongelijk maar aan de andere kant begrijp ik jou ook.EricNL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:35:
Echt die bullshit op DestinyLFG dat je emblem moet hebben om met Oryx mee te kunnen... Gjallerhorn shit all over again... Grappig dat 70% van die mensen ook maar gewoon gecarried zijn door andere, en vervolgens wel eisen stellen.
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Maar dat is dus net het hele punt. Ik heb liever 100 man met Touch of Malice en geen Hard-Mode emblem, dan 1 iemand met Hard-Mode emblem en geen Touch of Malice.piqueno11 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:37:
[...]
Tjah, niet iedereen wilt uren bezig zijn met 1 stuk omdat 1 a 2 mensen niet weten wat ze moeten doen of het nog nooit eerder hebben gedaan. Ik geef ze geen ongelijk maar aan de andere kant begrijp ik jou ook.
Ik ken de tactics ondertussen (no knight, wel knight, whatever), maar mensen blijven helaas zeiken over de hard-mode emblem.
Gaan er nog mensen de raid op normal doen?
Nvm.
[ Voor 96% gewijzigd door JasperBrouwer op 04-11-2015 22:05 ]
Liefhebbers voor een VoG run met een newbie?
Wij willen zaterdag een run doen. Ben je dan beschikbaar?Thrace Grumble schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:39:
Liefhebbers voor een VoG run met een newbie?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
iemand nog een NF?
PSN: jansoe13
Iemand nog raid? We zijn bij de zusters en nog 1 pers nodig.
Wie o wie, 1 persoon?Hettic schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:34:
Met een minuut of 20 kan ik er bij zijn..Hettic schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:34:
[ Voor 31% gewijzigd door NLRev0lution op 04-11-2015 22:59 ]
Maken wij onze raid niet af van het weekend?NLRev0lution schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:55:
[...]
Met een minuut of 20 kan ik er bij zijn..
staat hier los vanGrudgie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:59:
[...]
Maken wij onze raid niet af van het weekend?
Niet meer nodig. Hadden een 6de persoon maar nu gestopt.
Vrees dat em dat niet wordt zaterdag, meestal druk met huishoudelijke zakenNLRev0lution schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:02:
[...]
Wij willen zaterdag een run doen. Ben je dan beschikbaar?
Sidenote: zojuist ook HoW content/story gefinisht! Lvl 30 nu.
Lekker bezig!Thrace Grumble schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:43:
[...]
Vrees dat em dat niet wordt zaterdag, meestal druk met huishoudelijke zaken
Sidenote: zojuist ook HoW content/story gefinisht! Lvl 30 nu.
Iemand nf? Zijn al met twee, we zijn al begonnen.
Kom er aan!Griffx schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:54:
Iemand nf? Zijn al met twee, we zijn al begonnen.
Thnx nog.
Heb nu sinds bungie de lootdrops in de Nf heeft aangepast op 1 ghost per 2 NF's.
Oryx niet down gekregen vanavond na 2 uur wipen, niet eens de dome gehaald.
Deden de no knight strat.
Kwamen steeds de eerste ronde door, daarna ging er steeds wel iemand dood bij de bommen van Oryx of bij de Oger bommen of de Vessel slurpte een bom op.
Wij hadden steeds dat de Ogers helemaal bij deur liepen, en wij dus of te laat terug waren of twee knights op ons stonden in te hakken
Had zelf tot 3x toe dat ik werd gekilld na het droppen van de brand.
Weekend maar weer verder
Zorg dat je de ogres ongeveer tegelijk afmaakt.Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 00:29:
[...]
Thnx nog.
Heb nu sinds bungie de lootdrops in de Nf heeft aangepast op 1 ghost per 2 NF's.![]()
Kwamen steeds de eerste ronde door, daarna ging er steeds wel iemand dood bij de bommen van Oryx of bij de Oger bommen of de Vessel slurpte een bom op.
Wij hadden steeds dat de Ogers helemaal bij deur liepen, en wij dus of te laat terug waren of twee knights op ons stonden in te hakken
Weekend maar weer verder
En de verste als eerste gaan rennen, probeer dat als 'commander' wat aan te sturen en dan komt t wel goed.
Ging gisteren best soepel, en ik denk dat we 10 minuten eerder klaar waren, als 1 iemand niet ammo ging halen? dat was het toch?tha_crazy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:26:
[...]
Zorg dat je de ogres ongeveer tegelijk afmaakt.
En de verste als eerste gaan rennen, probeer dat als 'commander' wat aan te sturen en dan komt t wel goed.
Hey, ik had die sniper ammo nodig jaCrashhill schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:33:
[...]
Ging gisteren best soepel, en ik denk dat we 10 minuten eerder klaar waren, als 1 iemand niet ammo ging halen? dat was het toch?.
Kan ik er wat aan doen dat die thunderdome ineens zo snel tevoorschijn komt.
Rare is, ik was er allang buiten
Tegen mij is altijd gezegdtha_crazy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:37:
[...]
Hey, ik had die sniper ammo nodig ja
Kan ik er wat aan doen dat die thunderdome ineens zo snel tevoorschijn komt.
Rare is, ik was er allang buiten
Ach t was al 8 keer goed gegaanCrashhill schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:39:
[...]
Tegen mij is altijd gezegdniet te dicht bij die bol in de buurt komen
.. (volgens mij spawned die dan ook sneller namelijk
)
Wipen we ook eens door mij
Wipe door jou? LEUGENS!tha_crazy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:50:
[...]
Ach t was al 8 keer goed gegaan
PSN: Houtvlot
Ach ik was met een warlock
Denk dat ik maar een 3e hunter ga aanmaken
Aan de andere kant, ben nu wel 315 light
tha_crazy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:50:
[...]
Ach t was al 8 keer goed gegaan
CrazyVin987 - 27Deaths
Richard19111989 - 25 Deaths
Vegetto - 23 Deaths
RoystonRicky - 22 Deaths
Bogersss - 20 Deaths
physxx - 23 Deaths
Warlocks gaan overal wel het meeste dood
Gisteravond voor het eerst een raid gedaan. Had via the100.io een groepje samengesteld. Deden Vault of Glass. Er was 1 iemand die het eerder had gedaan en die moest diep in zijn herinneringen graven voor de mechanics. We waren binnen 2.5 uur klaar. I know, dat is lang zat maar goed...
Wel erg leuk om een keer te doen. De loot was wel bagger 2x schoentje van 130
. Nu door levelen naar light 290-310 en dan Kings Fall maar een keer doen.
Wel erg leuk om een keer te doen. De loot was wel bagger 2x schoentje van 130
VOG is leuk om te doen, maar lootdrops uuit oude raids zijn niet meer zo boeiend helaas...Twammo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:57:
Gisteravond voor het eerst een raid gedaan. Had via the100.io een groepje samengesteld. Deden Vault of Glass. Er was 1 iemand die het eerder had gedaan en die moest diep in zijn herinneringen graven voor de mechanics. We waren binnen 2.5 uur klaar. I know, dat is lang zat maar goed...
Wel erg leuk om een keer te doen. De loot was wel bagger 2x schoentje van 130. Nu door levelen naar light 290-310 en dan Kings Fall maar een keer doen.
En dan hoor je mij heel droog roepen: Te vroeg....Crashhill schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:55:
[...]
Macho, macho man
...
CrazyVin987 - 27Deaths
Richard19111989 - 25 Deaths
Vegetto - 23 Deaths
RoystonRicky - 22 Deaths
Bogersss - 20 Deaths
physxx - 23 Deaths
Warlocks gaan overal wel het meeste doodPANICRESS en dan alsnog door het witte gewhiped worden
(dat was ik
)
vind ik die met me hunter leuker
Ik zei de gek: 15 deaths
Pinjataaa 21
Vegetto 21
Royston 25
Physxx 20
Jansoe 21
Hunter Master Race
Maargoed, 3 Oryx downs in 2 dagen, niet slecht.
Nu alleen met me 2e hunter nog even de raid t/m de dochters rennen
't is een year one raid, dus de gear is ook de max van year one.Twammo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:57:
Wel erg leuk om een keer te doen. De loot was wel bagger 2x schoentje van 130. Nu door levelen naar light 290-310 en dan Kings Fall maar een keer doen.
Hoger als dat ga je daar ook niet vinden btw
[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 05-11-2015 09:00 ]
Kleine tip: doe eens de normale strategie.Griffx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 00:29:
[...]
Weekend maar weer verder
- 4 man een vast platform waarvan er 1 altijd "float" (omdat die zijn platform niet hoeft te houden)
- Nog één floater (liefste titan met blessing) in het midden/daughters platform (wat je zelf wilt)
- Kill alle 4 de Ogre's
- Kill 3 van de Knights
- De laatste knight spawned normaal gesproken net voordat Oryx z'n buik opent
- Laat 1 iemand even een rakketje naar die Knight schieten en dan is die bijna dood
- Na het staggeren van Oryx 5 á 10 seconde tijd nemen om adds te killen
Probleem is vaak dat mensen dood gaan op het moment dat het schip komt en/of Oryx even wat uit z'n ogen schiet. Als je croucht tegen de buitenste muur ben je in ieder geval veilig van Oryx en het schip is opzich redelijk makkelijk te ontwijken.
Gister na 2 wipe's op deze manier echt super makkelijk gehaald. Hadden hem wellicht 1 wipe eerder kunnen hebben en toen liepen we zelfs met 5 man.
[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 05-11-2015 09:01 ]
Netjes netjes! op normal ben ik wel minder vaak afgeweesttha_crazy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:59:
[...]
Yep, vind ik die met me hunter leuker
Ik zei de gek: 15 deaths
Pinjataaa 21
Vegetto 21
Royston 25
Physxx 20
Jansoe 21
Hunter Master Race
Mwa eerlijk is eerlijk.Crashhill schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:01:
[...]
Netjes netjes! op normal ben ik wel minder vaak afgeweest.. maar sowieso rond de 20 whipes zie je sowieso altijd wel bijna elka hard run.
Ik steek ook de meeste uren in m'n hunters en kan daar ook het beste mee overweg.
Het springen is echt heerlijk op een hunter, en als je dan over gaat naar een warlock ofzo dan is t enorm omschakelen.
Het verbaasd me dan ook dat ik zo weinig faal met het jumpen met een warlock.
Played time (geen orbit)
Hunter1 (main) 528 uur & 28 minuten
Warlock: 136 uur 22 minuten
Hunter2: 29 uur & 57 minuten
Alles (inclusief 5 verwijderde chars) 878 uur
Alleen verwijderde chars: 183 uur
Onder die verwijderde chars vallen een stuk of 2-3 hunters.
Steeds een nieuwe aanmaken om de laatste stukjes VoG gear in handen te krijgen
[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 05-11-2015 09:05 ]
Hier hetzelfde, had eerst ook 3 hunters, met hunter spring ik sowieso het snelst, Titan ga ik ook wel heel rap, alleen Warlocktha_crazy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:05:
[...]
Mwa eerlijk is eerlijk.
Ik steek ook de meeste uren in m'n hunters en kan daar ook het beste mee overweg.
Het springen is echt heerlijk op een hunter, en als je dan over gaat naar een warlock ofzo dan is t enorm omschakelen.
Het verbaasd me dan ook dat ik zo weinig faal met het jumpen met een warlock.
Played time (geen orbit)
Hunter1 (main) 528 uur & 28 minuten
Warlock: 136 uur 22 minuten
Hunter2: 29 uur & 57 minuten
Alles (inclusief 5 verwijderde chars) 878 uur
Alleen verwijderde chars: 183 uur
Daar voor waren onze LL niet hoog genoeg denk ik.EricNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:00:
[...]
Kleine tip: doe eens de normale strategie.
- 4 man een vast platform waarvan er 1 altijd "float" (omdat die zijn platform niet hoeft te houden)
- Nog één floater (liefste titan met blessing) in het midden/daughters platform (wat je zelf wilt)
- Kill alle 4 de Ogre's
- Kill 3 van de Knights
- De laatste knight spawned normaal gesproken net voordat Oryx z'n buik opent
- Laat 1 iemand even een rakketje naar die Knight schieten en dan is die bijna dood
- Na het staggeren van Oryx 5 á 10 seconde tijd nemen om adds te killen
Probleem is vaak dat mensen dood gaan op het moment dat het schip komt en/of Oryx even wat uit z'n ogen schiet. Als je croucht tegen de buitenste muur ben je in ieder geval veilig van Oryx en het schip is opzich redelijk makkelijk te ontwijken.
Gister na 2 wipe's op deze manier echt super makkelijk gehaald. Hadden hem wellicht 1 wipe eerder kunnen hebben en toen liepen we zelfs met 5 man.
Het is wel een poging waard.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan