Komt die daily heroic voor de Black spindle elke week een keer langs of moet je gewoon wachten totdat er ooit een keer die missie is??
Hij 's inmiddels al 4x de daily geweest. Dus komt vast nog wel regelmatig voorbijVerwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:08:
Komt die daily heroic voor de Black spindle elke week een keer langs of moet je gewoon wachten totdat er ooit een keer die missie is??
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Iemand zin om hard raid Oryx nu? Al vol
[ Voor 13% gewijzigd door Crashhill op 03-11-2015 18:43 ]
Iemand ergens tussen 1830 en 1900 nf starten? Liefst twee personen natuurlijk.
Yes me!JeroenMeloen schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:19:
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Verwijderd
Ah oke tnxLow_Profile schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:17:
[...]
Hij 's inmiddels al 4x de daily geweest. Dus komt vast nog wel regelmatig voorbij
Verwijderd
Ja ik wil ook wel ik ben er om 18,45JeroenMeloen schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:19:
Ik ben nog niet hoog genoeg met light level voor de raids, is er iemand die een paar fire team dingen met mij mee kan doen ? Een quest moet per se met een fire team en ik zoek nog wat mensen die met een laag level mee willen spelen.
PSN is xnutral btw (PS4)
(heb zelf wel vanilla/crota gedaan, aantal keer VoG gedaan)
PSN is xnutral btw (PS4)
(heb zelf wel vanilla/crota gedaan, aantal keer VoG gedaan)
[ Voor 4% gewijzigd door Nutral op 03-11-2015 18:27 ]
Top! Als vdNFS dan ook aanschuift komt het goed.
Zal er zijn!JeroenMeloen schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:29:
[...]
Top! Als vdNFS dan ook aanschuift komt het goed.
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Wij zoeken nog een 6e man voor Kings fall raid normal om 20:15.
Moet in het bezit zijn van een doosje rozijnen.
Zie psn hieronder..
Zie psn hieronder..
PSN: Fruitschaaltje
edit: Nevermind
[ Voor 71% gewijzigd door Tiduz op 03-11-2015 18:44 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Ik kan over een paar minuten wel!
PSN: Timmehhh84
iemand kon helaas niet meer mee dus zoeken nog 1 persoon voor fresh HM. Graag 305+ en een beetje ervaring zou geen kwaad zijn
add me maar als je ken!
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Ik wil wel, maar ik heb geen rozijnen.Fruitschaal schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:34:
Wij zoeken nog een 6e man voor Kings fall raid normal om 20:15.
Zie psn hieronder..
Ik wil wel, hoe laat?Headblast schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:22:
iemand kon helaas niet meer mee dus zoeken nog 1 persoon voor fresh HM. Graag 305+ en een beetje ervaring zou geen kwaad zijnadd me maar als je ken!
Zijn al begonnen man..
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Okay, voor deze ene keer dan! Tot zo.
We zoeken by the way nog één iemand! 20:15. Oryx normal
PSN: Fruitschaaltje
Ik kan jullie niet vinden op PSN, kunnen jullie mij adden?
PSN: Gitrektbruh
Hebben er trouwens meer mensen problemen met het toevoegen/zoeken van vrienden op de PS4?
Ja hadden wij ook last van. Konden daarom niet meer de raid gaan doen.Lodo schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:55:
[...]
Hebben er trouwens meer mensen problemen met het toevoegen/zoeken van vrienden op de PS4?
Overigens zoeken we nog 1 voor de NF
Ik kan jou ook niet vinden... Heb je al iemand hier van tweakers als vriendje toegevoegd?Lodo schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:55:
[...]
PSN: Houtvlot
Nee, kan niemand vinden.dinges schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:00:
[...]
Ik kan jou ook niet vinden... Heb je al iemand hier van tweakers als vriendje toegevoegd?
Keek net op de status pagina van PSN, daar staat dat alles up and running is.
Ach, gelukkig hebben we nog matchmaking..... oh nee
[ Voor 8% gewijzigd door Lodo op 03-11-2015 20:03 ]
Top, heb eventueel nog een +1Fruitschaal schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:53:
[...]
Okay, voor deze ene keer dan! Tot zo.
We zoeken by the way nog één iemand! 20:15. Oryx normal
Geef anders even je e-mail via DM. Blijkbaar is het ook mogelijk om via e-mail te invitenLodo schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:02:
[...]
Nee, kan niemand vinden.
Keek net op de status pagina van PSN, daar staat dat alles up and running is.
Ach, gelukkig hebben we nog matchmaking..... oh nee
Gewoon 3 titans, armor/Blessing (1 armor + blessing over mekaar heen kan ook) of light met gift of dawn erop, alledrie je bubbel op dat platform neerzetten (niet pal over mekaar heen, maar beetje speling!) waar hij staat en dan met zwaarden inhakken (liefst solar exo), als je eenmaal leeg bent heb je dan al zoveel damage op hem gedaan..dan kan je hem echt makkelijk afmaken..DarkElement schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:16:
We hebben echt 100.000 strategien geprobeert, van 3 stormcallers tot 3 titans, tot titan/2x stormcaller, baas eerst, blights eerst en dat alles gecombineerd.
En echt telkens als het bijna lukte ging er weer 1 weg voor de volgende poging.
Hoop dat er de volgende keer een paar mensen van hier zich geroepen voelen me te helpen want ik was niet van plan de 7-dailies-still-no-spindle-club te joinen
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Nvm
[ Voor 93% gewijzigd door GMacD op 03-11-2015 20:25 ]
Dat hebben we gedaan en met succes. probleem is de blights en adds.Only schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:09:
[...]
Gewoon 3 titans, armor/Blessing (1 armor + blessing over mekaar heen kan ook) of light met gift of dawn erop, alledrie je bubbel op dat platform neerzetten (niet pal over mekaar heen, maar beetje speling!) waar hij staat en dan met zwaarden inhakken (liefst solar exo), als je eenmaal leeg bent heb je dan al zoveel damage op hem gedaan..dan kan je hem echt makkelijk afmaken..
1 man gezocht voor Warpriest Oryx hardmode, liefst wle minimaal 300 light
rest maakt allemaal niet zo uit.
Zoeken jullie nog iemand? PSN is NinetyCrashhill schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:47:
1 man gezocht voor Warpriest Oryx hardmode, liefst wle minimaal 300 lightrest maakt allemaal niet zo uit.
Hoitjes,
We zoeken nog 1 speler voor normal kf raid. We hebben het al 100x gedaan dus gaan er snel doorheen. Wie o wie?
Psn: KoningTosti
Gevuld!
We zoeken nog 1 speler voor normal kf raid. We hebben het al 100x gedaan dus gaan er snel doorheen. Wie o wie?
Gevuld!
[ Voor 3% gewijzigd door Tostikoning op 03-11-2015 21:26 ]
Ik wil welTostikoning schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:03:
Hoitjes,
Zeker niet meer nodig?
PSN-ID: Hettic1
Nog mensen die de NF willen doen?
omg, die drops in hm kings fall zijn echt niet grappig meer, gewoon niks beters gekregen...
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik start er nu eentje, plaats voor 1 nog, dus je kan ons joinenHettic schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:01:
Nog mensen die de NF willen doen?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Kom eraanLow_Profile schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:17:
[...]
Ik start er nu eentje, plaats voor 1 nog, dus je kan ons joinen
En laat me raden. Hij was lager dan die je al had?Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:19:
Een hard mode bond is alles war ik kreeg deze hard run. Fking irritant.
PSN - M4uSzi // -
Even hoog...M4uSzi schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:27:
[...]
En laat me raden. Hij was lager dan die je al had?
Gister de raid gespeeld, was mijn 2e keer. Dat springen op ruimteschepen en verderop ook vindt ik zo lastig, al gaat het wat beter nu, maar gewoon een half uur daar aan verloren.
In totaal 4 uur gespeeld, en we zijn gestopt bij Oryx na 5x proberen.
http://destinytracker.com/dg/4139149770
Ben nu 296, en heb mooie dingen gekregen
In totaal 4 uur gespeeld, en we zijn gestopt bij Oryx na 5x proberen.
http://destinytracker.com/dg/4139149770
Ben nu 296, en heb mooie dingen gekregen
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 04-11-2015 06:39 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
We zijn tot oryx gekomen op HM, alleen 320 titan schoentjes, verder shards....Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:19:
Een hard mode bond is alles war ik kreeg deze hard run. Fking irritant.
[ Voor 20% gewijzigd door Griffx op 04-11-2015 08:44 ]
Ze moeten echt wat aan die drops doen, over 3 maanden ben je nog niet max light, als je maar 1 char hebt.Griffx schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:43:
[...]
We zijn tot oryx gekomen op HM, alleen 320 titan schoentjes, verder shards....
Hier zeggen ze dat je ongeveer 12% kans heb dat je 320 bent over 18 weken, als je 3 chars hebt...
[ Voor 26% gewijzigd door M0nkeymen op 04-11-2015 08:57 ]
Gisteren met een teampje wat eigenlijk nooit in die formatie had samengespeeld even tot en met de dochters afgemaakt. Daarnaar Oryx nog ff proberen te killen. Hebben we hem tot TWEE keer toe tot de 1% modifier gehaald.. toen was de rek er wel een beetje uit
en zijn we na nog een aantal keer toch maar gestopt.
Toch 310 Rocket Launcher en 319 hadnschoentjes gekregen
Voelde me toch een beetje genomen door Oryx...Crashhill schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:54:
Gisteren met een teampje wat eigenlijk nooit in die formatie had samengespeeld even tot en met de dochters afgemaakt. Daarnaar Oryx nog ff proberen te killen. Hebben we hem tot TWEE keer toe tot de 1% modifier gehaald.. toen was de rek er wel een beetje uiten zijn we na nog een aantal keer toch maar gestopt.
Ohja, Wes was awesome
Hallo mensen, Ik probeer vanavond een Normal raid op te zetten met 2 vrienden (1 tje met raidervaring en allen Belgen).
We willen tussen 20.30 -21u starten (we hebben een gezin), zijn allemaal 295+ en zoeken dus nog 3 meer ervaren raiders die ons helpen in de raid. Het doel is om plezier te maken, maar als we Oryx neer kunnen halen, des te beter. Zo niet, dan doen we later deze week(end) wel verder.
1. BE_Cityhunter
2. Kever-Hans
3. Cpex
4.
5.
6.
Hopelijk tot vanavond
We willen tussen 20.30 -21u starten (we hebben een gezin), zijn allemaal 295+ en zoeken dus nog 3 meer ervaren raiders die ons helpen in de raid. Het doel is om plezier te maken, maar als we Oryx neer kunnen halen, des te beter. Zo niet, dan doen we later deze week(end) wel verder.
1. BE_Cityhunter
2. Kever-Hans
3. Cpex
4.
5.
6.
Hopelijk tot vanavond
Als mensen in 1 week light 320 zijn is het ook niet goed, dan gaan ze zich vervelen omdat er dan niets meer te doen is. Vind dat mensen soms een beetje zeuren wat dat betreft, je kan het op dat gebied toch nooit goed doen (ik zeg ook niet dat het nu perfect is maar toch). Vraag me soms ook af of mensen wel weten wat normaal RPG elementen zijnM0nkeymen schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:53:
[...]
Ze moeten echt wat aan die drops doen, over 3 maanden ben je nog niet max light, als je maar 1 char hebt.
Hier zeggen ze dat je ongeveer 12% kans heb dat je 320 bent over 18 weken, als je 3 chars hebt...
Ik vloek ook wel als ik voor de zoveelste keer kut drops krijg van de raid waardoor ik niet verder kom, maar goed het is dan ook wel de charme van de game om de raid te blijven doen voor gear. Verder is er namelijk niet echt wat leuks te doen in de game.
[ Voor 7% gewijzigd door kidicoke op 04-11-2015 09:05 ]
de buit van 1 keer volledige HM en 1 x vanaf daughters checkpoint:
Harrowed smite of Merain op 311
Harrowed silence of Aárn op 320
Silence of Aárn op 305
Paar kingslayer shells (hoogste 314)
Harrowed Handschoenen voor lock
Cloak of seven bones voor hunter op lvl 312
Cloak op normal mode op 304
Graviton Forfeit uit engram op 310
Harrowed Anguish of Drystan op 316
Warlock bond op 320
Harrowed Qullims Terminus op 315
Genoeg loot dus voor 1,5 run :-)
Silence of Aárn op 305
Warlock bond op 320
[ Voor 67% gewijzigd door Physx op 04-11-2015 09:11 ]
Terecht! Hard, droog en zonder liefde toch?Jedi Geub schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:02:
[...]
Voelde me toch een beetje genomen door Oryx...
Ohja, Wes was awesome
Wes is altijd awesome
Ik zie net een aanbieding op tweakers V&A langskomen.
Voor de mensen die The Taken King nog niet gekocht hebben misschien wel interessant! V&A aangeboden: Destiny: The Taken King - Legendary Edition, PlayStation 4
Voor de mensen die The Taken King nog niet gekocht hebben misschien wel interessant! V&A aangeboden: Destiny: The Taken King - Legendary Edition, PlayStation 4
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Kan iemand hem een ban gevenPhysx schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:03:
de buit van 1 keer volledige HM en 1 x vanaf daughters checkpoint:
Silence of Aárn op 305
Warlock bond op 320
Doe je vanavond mee!? Normal fresh run raid rond 19:15?Irrival schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:12:
Verkoopverhaaltje
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
haha, alleen de MG, exotic helm, bond en handschoenen voor lock ga ik gebruiken. Had liever de harrowed chest en helm voor hunter zien droppen ;-)
Maar ik mag niet klagen idd, inventory zat goed vol
Maar ik mag niet klagen idd, inventory zat goed vol
[ Voor 15% gewijzigd door Physx op 04-11-2015 09:28 ]
Mooiste is nog wel, beide kills was er 2 man dood
Laatste run of laatste 2 runs met 4 man moeten doen omdat ik geen zin had om te wipen.
Ging best goed, en ja, stagger + 1% kan makkelijk met 4 ToM's
[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 04-11-2015 09:40 ]
Had je de laatste nu nog opgenomen?tha_crazy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:40:
[...]
Mooiste is nog wel, beide kills was er 2 man dood(waaronder physx volgens mij
)
Laatste run of laatste 2 runs met 4 man moeten doen omdat ik geen zin had om te wipen.
Ging best goed, en ja, stagger + 1% kan makkelijk met 4 ToM's
Yep, staat gesaved.
Zal em vanavond eens uploaden
Ging echt strak die laatste runs
[ Voor 9% gewijzigd door tha_crazy op 04-11-2015 09:45 ]
Mofo! Ik doe vanavond wel mee ^^ heb 2 chars, dus kunnen twee runs doen als meerdere een alt hebben. Het kan zijn dat ik iets later ben (19:30ish), want de dames hebben de woonkamer in gebruik vanavond dus ik moet eerst naar boven verhuizenMichaelg schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:26:
[...]
Doe je vanavond mee!? Normal fresh run raid rond 19:15?
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Iemand die het snapt. Altijd dat gezeur over die drops. Soms heb je pech en soms zit 't mee, das juist het leuke! Dat was bij HoW juist waardeloos, na 1 goede week was iedereen lvl42.kidicoke schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:03:
[...]
Als mensen in 1 week light 320 zijn is het ook niet goed, dan gaan ze zich vervelen omdat er dan niets meer te doen is. Vind dat mensen soms een beetje zeuren wat dat betreft, je kan het op dat gebied toch nooit goed doen (ik zeg ook niet dat het nu perfect is maar toch). Vraag me soms ook af of mensen wel weten wat normaal RPG elementen zijn, heb wel eens langer moeten grinden in games dan dat ik in Destiny moet. Heb het idee dat veel mensen heel veel willen in een korte tijd, en dan hebben ze alles en dan gooien ze Destiny in de hoek.
Ik vloek ook wel als ik voor de zoveelste keer kut drops krijg van de raid waardoor ik niet verder kom, maar goed het is dan ook wel de charme van de game om de raid te blijven doen voor gear. Verder is er namelijk niet echt wat leuks te doen in de game.
Whole lot of stars ***
Ik wil alleen maar geklaag horen over drops! Hoort er natuurlijk een beetje bijRudios schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:49:
[...]
Iemand die het snapt. Altijd dat gezeur over die drops. Soms heb je pech en soms zit 't mee, das juist het leuke! Dat was bij HoW juist waardeloos, na 1 goede week was iedereen lvl42.
#kont******
Gister nog even snel m'n tweede character geleveld naar 40 om de nightfall mee te kunnen doen.
Op light 260 was dat natuurlijk een eitje
Gister met /r/fireteams een HM group gejoined. Bleken ze al bij Oryx te zijn terwijl ik een fresh run wou doen.
Gezien ze allemaal hoger light level hadden en allemaal chille gasten waren dacht ik ah fuck it.
Na 3 runs bij de eerste orb ronde te falen, voornamelijk omdat we een beetje aan het kutten waren en nog aan elkaar moesten wennen. Voor mij en een ander was het eerste keer Oryx hard.
4e run ging het goed tot de tweede teleport phase. Toen had iemand z'n bubble recht in het midden van die arena waardoor die ghost maar rond bleef zwerven en vanuit het niets iemand in twee hakte.
5e run ging foutloos.
De loots was wel prima voor mij.
320 helm
316 chest
310 leg(had ik al 314 maar ach)
Al met al tevree dus(hoewel een >310 ook wel een keer mag droppen.
Maar daarna werd ik in de NF echt vol genaaid.
Had de mazzel dat iemand uit m'n friendslist even mee wou rennen. Konden 'm opzich makkelijk 2-mannen maar dacht ach, nemen wel iemand mee. ff snel een LFG post gedaan. Een 306 titan ging mee.
einde van de rit kreeg hij van Valus een exotic engram drop. Good for you.
Vervolgens kwam de post game loot.
Ik: 299 vanguard shell...
hij: 310 ruin wings.....
GG rando GG
Gezien ze allemaal hoger light level hadden en allemaal chille gasten waren dacht ik ah fuck it.
Na 3 runs bij de eerste orb ronde te falen, voornamelijk omdat we een beetje aan het kutten waren en nog aan elkaar moesten wennen. Voor mij en een ander was het eerste keer Oryx hard.
4e run ging het goed tot de tweede teleport phase. Toen had iemand z'n bubble recht in het midden van die arena waardoor die ghost maar rond bleef zwerven en vanuit het niets iemand in twee hakte.
5e run ging foutloos.
De loots was wel prima voor mij.
320 helm
316 chest
310 leg(had ik al 314 maar ach)
Al met al tevree dus(hoewel een >310 ook wel een keer mag droppen.
Maar daarna werd ik in de NF echt vol genaaid.
Had de mazzel dat iemand uit m'n friendslist even mee wou rennen. Konden 'm opzich makkelijk 2-mannen maar dacht ach, nemen wel iemand mee. ff snel een LFG post gedaan. Een 306 titan ging mee.
einde van de rit kreeg hij van Valus een exotic engram drop. Good for you.
Vervolgens kwam de post game loot.
Ik: 299 vanguard shell...
hij: 310 ruin wings.....
GG rando GG
PSN: Flix20-NL
Door eerdere story missies te spelen?Viper® schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:53:
Gister nog even snel m'n tweede character geleveld naar 40 om de nightfall mee te kunnen doen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wij zoeken voor vanavond 2 mensen voor een NM Raid. Wie wil der met ons mee lopen?
Beginnen rond 1930.
En zijn er nog mensen die eerst om 1900 nog even CoO tier 3 willen doen?
Tot vanavond
Beginnen rond 1930.
En zijn er nog mensen die eerst om 1900 nog even CoO tier 3 willen doen?
Tot vanavond
PSN - M4uSzi // -
True, maar een HM run voor alleen schoentjes ben je op een gegeven moment ook wel zat.Rudios schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:49:
[...]
Iemand die het snapt. Altijd dat gezeur over die drops. Soms heb je pech en soms zit 't mee, das juist het leuke! Dat was bij HoW juist waardeloos, na 1 goede week was iedereen lvl42.
Vanavond gaan wij weer verder met Oryx, gisteren eerst wat Oryx runs gedaan om de no Knight tactic aan te leren.
Vanavond gaan we hem afmaken
Appie nog zin om mee te gaan vanavond?
[ Voor 18% gewijzigd door Griffx op 04-11-2015 10:18 ]
Gister goede HM run gedaan met M0nkeyman & Co. En ook nog m'n eerste 320 (Chest Armor) item geloot. Tevens een 317 shotgun die mooi in m'n Black Spindle is gegaan. 312 Light nu
.
Op enkele wipes na bij de Warpriest ging het toch behoorlijk lekker. Golgoroth misschien wat slordig op het laatst, maar wel in 1 run neer. Daughters is tegenwoordig ook meer aim-practice dan een uitdaging. Die lagen echt binnen 3 minuten tussen 6 planken.
En voor zo ver nog niet bekend, even een Nightfall Tip (met name voor Warlocks):
- Pak Sunsinger en zet de "Angel of Light" perk aan
- Pak je sniper
- Spring en houdt daarna L2 (aim down sight) ingedrukt. Je blijft nu heel even zweven
- Geniet van de dubbele damage vanwege de modifier op de Nightfall.
- Dit werkt ook met een primary en rocket launcher. Het is een modifier van de Nightfall. Maar een crit met je sniper terwijl je in de lucht bent is echt dikke damage.
Volgens mij heb ik gister een 80k Crit voorbij zien komen op deze manier. Ik heb de Nightfall op deze manier echt onwijs simpel gesolo'd.
Er is nog 1 class die een perk heeft om even te blijven zweven in de lucht, weet alleen niet of het Titans of Hunters zijn.
Op enkele wipes na bij de Warpriest ging het toch behoorlijk lekker. Golgoroth misschien wat slordig op het laatst, maar wel in 1 run neer. Daughters is tegenwoordig ook meer aim-practice dan een uitdaging. Die lagen echt binnen 3 minuten tussen 6 planken.
En voor zo ver nog niet bekend, even een Nightfall Tip (met name voor Warlocks):
- Pak je sniper
- Spring en houdt daarna L2 (aim down sight) ingedrukt. Je blijft nu heel even zweven
- Dit werkt ook met een primary en rocket launcher. Het is een modifier van de Nightfall. Maar een crit met je sniper terwijl je in de lucht bent is echt dikke damage.
Volgens mij heb ik gister een 80k Crit voorbij zien komen op deze manier. Ik heb de Nightfall op deze manier echt onwijs simpel gesolo'd.
Er is nog 1 class die een perk heeft om even te blijven zweven in de lucht, weet alleen niet of het Titans of Hunters zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 04-11-2015 10:16 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Titan met die Empyrean Bellicose helmEricNL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:15:
Gister goede HM run gedaan met M0nkeyman & Co. En ook nog m'n eerste 320 (Chest Armor) item geloot. Tevens een 317 shotgun die mooi in m'n Black Spindle is gegaan. 312 Light nu.
- Pak je sniper
Vorige week toevallig een 310 gekregen.
Dacht nog ah, crappy perks. Ga ik nooit gebruiken.
Maar niet weg gedaan omdat ik wel alle Exotics wil hebben(en niet alleen in engram)
Toch maar even uit de kluis gehaald.
PSN: Flix20-NL
gaan er nog mensen hard mode run doen vanavond?
Deze heb ik ook gebruikt i.c.m. met een sidearm, ging erg goed
Maar de droprate van goede loot aangepast voor nightfall? Vorige week coins, deze week crappy legendaries van 290.
En HM dan: o.a. 2x shotgun (1x NM) en een 300 Chestpiece van Oryx gehad
[ Voor 10% gewijzigd door CCP op 04-11-2015 10:35 ]
Het is echt niet alleen altijd schoentjes, je kunt ook gerust 3x 310+ gear krijgen. Daarbij is loot voor mij niet het belangrijkste, ik heb al flink wat runs gedaan terwijl ik de rewards al had. Iedereen verliest het spelelement uit het oog en staart zich alleen maar blind op de loot. Of je nou 311 bent of 314, merk je amper iets van. Ik vind spelen en lol hebben in teamverband verreweg belangrijker dan de loot. Maarja, dat ben ik, veel mensen denken daar toch anders over schijnbaarGriffx schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:14:
[...]
True, maar een HM run voor alleen schoentjes ben je op een gegeven moment ook wel zat.
Vanavond gaan wij weer verder met Oryx, gisteren eerst wat Oryx runs gedaan om de no Knight tactic aan te leren.
Vanavond gaan we hem afmaken
Appie nog zin om mee te gaan vanavond?
Whole lot of stars ***
Ging aardig lekker inderdaadEricNL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:15:
Gister goede HM run gedaan met M0nkeyman & Co. En ook nog m'n eerste 320 (Chest Armor) item geloot. Tevens een 317 shotgun die mooi in m'n Black Spindle is gegaan. 312 Light nu.
Vooral warpriest vinden veel mensen moeilijk. ze kunnen hem niet stageren of hunters schieten hun shadowshot niet, tot geen blessings bubbel, killen van adds in de laatste seconde lukt niet, er zijn veel dingen die mis kunnen gaan.
Ach joh,CCP schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:34:
[...]
Deze heb ik ook gebruikt i.c.m. met een sidearm, ging erg goed
Maar de droprate van goede loot aangepast voor nightfall? Vorige week coins, deze week crappy legendaries van 290.
En HM dan: o.a. 2x shotgun (1x NM) en een 300 Chestpiece van Oryx gehad
Uit 2 runs 5-6 keer armpjes krijgen terwijl je die al op 320 hebt
Gister eindelijk weer een upgrade gekregen
311 primary
en een 319? chest dacht ik
Light 314 nu
Misschien toch maar me lock weg doen en een 3e hunter maken
[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 04-11-2015 10:55 ]
De "hectiek" is ook vaak het probleem. Dat zag je bij ons nu ook bij Warpriest. Hij ging echt met de laatste kogel dood, omdat iedereen 1-voor-1 om viel. Na 2 damage rondes stonden we nog met 6 man, en toen we de laatste damage ronde in gingen nog met 4, en 5 á 10 seconden ín de damage ronde stonden er nog 3 en uiteindelijk 2 geloof ik.M0nkeymen schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:44:
[...]
Ging aardig lekker inderdaad, alleen het begin ging wat stroef, met totems en warpriest een aantal wipes. Ik doe veel met verschillende groepen mee, maar deze lukken bijna nooit in 1x (buiten Oryx om uiteraard), terwijl golgoroth and daughters tegenwoordig altijd snel neer gaan.
Vooral warpriest vinden veel mensen moeilijk. ze kunnen hem niet stageren of hunters schieten hun shadowshot niet, tot geen blessings bubbel, killen van adds in de laatste seconde lukt niet, er zijn veel dingen die mis kunnen gaan.
Golgoroth een klein beetje hetzelfde verhaal. Ging heel erg soepel tot hij bijna dood ging. Verschillende mensen gingen dood en stukje bij beetje werd het steeds lastiger. De eerste 3 damage rondes haalden we telkens ~20% van z'n HP af. Uiteindelijk hadden we nog 4 damage rondes nodig om hem dood te krijgen. Timing van Gaze pakken / bubble killen ging steeds stroever, maar hij ging dood en dat is dan toch het enige wat telt.
Maar ik baal wel enorm van die glitches/bugs, met name bij de Totems. Het is niet de eerste keer dat ik de raid doe en de Brand/Aura weigert over te geven. Enige manier om dit "op te lossen" is naar Orbit gaan en weer de raid in.
Wat je bij golgo kan doen, doen wij ook.EricNL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:54:
[...]
[knip]
Golgoroth een klein beetje hetzelfde verhaal. Ging heel erg soepel tot hij bijna dood ging. Verschillende mensen gingen dood en stukje bij beetje werd het steeds lastiger. De eerste 3 damage rondes haalden we telkens ~20% van z'n HP af. Uiteindelijk hadden we nog 4 damage rondes nodig om hem dood te krijgen. Timing van Gaze pakken / bubble killen ging steeds stroever, maar hij ging dood en dat is dan toch het enige wat telt.
Schiet een tether bij je teammates zodra je bij de taken ben.
Krijgt er in ieder geval niemand damage meer, en hij blijft lang genoeg hangen
Geld btw alleen voor de 1 orb strat, of je moet 6 hunters hebben
Ik heb genoten van de raid, vond het voor de 1e keer op hard voor mezelf lekker gaan en zeer relaxed. Leuke groep en vooral relaxed in de samenwerking.EricNL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:54:
[...]
De "hectiek" is ook vaak het probleem. Dat zag je bij ons nu ook bij Warpriest. Hij ging echt met de laatste kogel dood, omdat iedereen 1-voor-1 om viel. Na 2 damage rondes stonden we nog met 6 man, en toen we de laatste damage ronde in gingen nog met 4, en 5 á 10 seconden ín de damage ronde stonden er nog 3 en uiteindelijk 2 geloof ik.
Maar ik baal wel enorm van die glitches/bugs, met name bij de Totems. Het is niet de eerste keer dat ik de raid doe en de Brand/Aura weigert over te geven. Enige manier om dit "op te lossen" is naar Orbit gaan en weer de raid in.
Leuke loot erbij gekregen van 306 naar 310 dus zeker een geslaagde run
bedankt manne
PSN: libbes1979
Ja was zeker een leuk groepje! Behalve die 2 Titans (just kiddinglibbes1979 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:57:
[...]
Ik heb genoten van de raid, vond het voor de 1e keer op hard voor mezelf lekker gaan en zeer relaxed. Leuke groep en vooral relaxed in de samenwerking.
Leuke loot erbij gekregen van 306 naar 310 dus zeker een geslaagde run
bedankt manne
mofoEricNL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:58:
[...]
Ja was zeker een leuk groepje! Behalve die 2 Titans (just kidding)
PSN: libbes1979
Nooit last van bij de Totems, weet je zeker dat de runner dan niet gewoon te vroeg weg gaat? Je krijgt die Deathsingers ding erbij, en dan zie je daarna de Brand verdwijnen, dan kan je pas gaan rennenEricNL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:54:
[...]
Enige punt waar ik problemen ervaar in de raid is bij Oryx zelf, dat hij bijvoorbeeld niet staggert terwijl er 6 man met ToM's op 'm staan te knallen of zelfs een keer gehad dat er geen ogres spawnen
[ Voor 7% gewijzigd door gise op 04-11-2015 11:11 ]
Wie hier heeft de Lyudmila-D bestelling klaar liggen van de Gunsmith? Super fijne pulserifle! Hoge impact en iets lagere rate of fire. De gunsmith heeft nu een bizar stabiele versie (Counter balance + Injection mold als ik het goed heb) en een uitvoering met injection mold+ Full auto)
Ik ben echt fan van Full auto, dus heb het full auto model gekozen, maar die andere optie is denk ik echt super voor PvP.
Ik ben echt fan van Full auto, dus heb het full auto model gekozen, maar die andere optie is denk ik echt super voor PvP.
Tjah dat is dus net het punt. Heb laatst een keer de raid gedaan waarin 3 keer achter elkaar bij exact dezelfde ronde de brand weigerde over te geven. De eerste keer denk je dan: Ok, iemand was te vroeg weg of wat dan ook. De 2e keer denk je: hmm, ik stond toch gewoon op de goeie plek. De 3e keer stond er ruim van te voren telkens 2 man bij de totem, en werd er zeker 1 á 2 seconden gewacht na het aflopen van de brand-timer.gise schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:10:
[...]
Nooit last van bij de Totems, weet je zeker dat de runner dan niet gewoon te vroeg weg gaat? Je krijgt die Deathsingers ding erbij, en dan zie je daarna de Brand verdwijnen, dan kan je pas gaan rennen
Enige punt waar ik problemen ervaar in de raid is bij Oryx zelf, dat hij bijvoorbeeld niet staggert terwijl er 6 man met ToM's op 'm staan te knallen of zelfs een keer gehad dat er geen ogres spawnen
vanavond rond 20:00 verder waar we gebleven waren bij oryx ps4
hieronder het lijstje van gisteren er kon er volgens mij eentje niet mee maar weet niet meer welke.
1. Snakeroel
2. Houtvlot
3. BasFromNL
4. Kwekkwek
5. Lodo
6. Timmehhh84
hieronder het lijstje van gisteren er kon er volgens mij eentje niet mee maar weet niet meer welke.
1. Snakeroel
2. Houtvlot
3. BasFromNL
4. Kwekkwek
5. Lodo
6. Timmehhh84
Nog mensen voor de NF vanavond? Zoek twee mensen voor 18:45-19:00, moet hem zelf twee keer lopen
Ik wordt warmer van de Strongbow-D shotgun met full auto, final round en rifled barrelDarkElement schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:10:
Wie hier heeft de Lyudmila-D bestelling klaar liggen van de Gunsmith? Super fijne pulserifle! Hoge impact en iets lagere rate of fire. De gunsmith heeft nu een bizar stabiele versie (Counter balance + Injection mold als ik het goed heb) en een uitvoering met injection mold+ Full auto)
Volgens mij kon Timmehhhhhhh niet, maar ik heb onze karmakeizer bereid gevonden om in te vallensnakeroel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:14:
vanavond rond 20:00 verder waar we gebleven waren bij oryx ps4
1. Snakeroel
2. Houtvlot
3. BasFromNL
4. Kwekkwek
5. Lodo
6. Timmehhh84
Ik sta present om 20:00. Even Oryx neermaaien.dinges schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:19:
[...]
Volgens mij kon Timmehhhhhhh niet, maar ik heb onze karmakeizer bereid gevonden om in te vallen
Zodra je een flits ziet (en hoort) weet je dat de brand is over gegeven, zelfs dan is het nog verstandig om nog even een tel te wachten (wij wachten op hard mode sowieso met rennen tot de knight kapot is boven voor we rennen, tijd zat en dan kan die andere veilig blijven staan) en dan gaan we. Nooit mis gegaan met overgeven op die manier.EricNL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:13:
[...]
Tjah dat is dus net het punt. Heb laatst een keer de raid gedaan waarin 3 keer achter elkaar bij exact dezelfde ronde de brand weigerde over te geven. De eerste keer denk je dan: Ok, iemand was te vroeg weg of wat dan ook. De 2e keer denk je: hmm, ik stond toch gewoon op de goeie plek. De 3e keer stond er ruim van te voren telkens 2 man bij de totem, en werd er zeker 1 á 2 seconden gewacht na het aflopen van de brand-timer.
Die heb ik ook meegepakt inderdaadFaaz0 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:17:
[...]
Ik wordt warmer van de Strongbow-D shotgun met full auto, final round en rifled barrel
[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 04-11-2015 11:21 ]
Hij is geloof ik al 3x bij de gunsmith geweest en iedere keer gekocht en hopen op zo'n roll en nu is hij er danDarkElement schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:10:
Ik had een Black Spindle besteld, jij ookDarkElement schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:10:
Welke @ Ereaser?
kutjong.
Ok jij gaat me helpen de volgende keerCrashhill schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:21:
[...]
Ik had een Black Spindle besteld, jij ook
[ Voor 87% gewijzigd door DarkElement op 04-11-2015 11:22 ]
ik ben evt ook beschikbaar op me titan vanavond voor hardmode shizzle
Die is bij mij ook geleverd!Crashhill schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:21:
[...]
Ik had een Black Spindle besteld, jij ook
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan