Gisteren even Wifi Analyzer geïnstalleerd en ik zie dat m'n Honor 7 steeds connectie maakt met het 2,4GHz netwerk (blijkbaar zendt dit sterker uit dan het 5GHz signaal). Heb nog geen tijd gehad om dat uit te schakelen dus ik zal vanavond een nieuwe poging doen. Op de Honor 7 zelf kan ik geen voorkeur ingeven met welk MAC adres van de SSID er connectie gemaakt moet worden (of ik vind dit niet), volgens mij kiest die dus gewoon het sterkste signaal.
M'n tempered glass protector heb ik ook verneukt. Had hem eraf gehaald om die hoek te fixen en dacht de binnenkant ook eens te kuisen in de hoek (er zijn filmpjes op Youtube die tonen hoe) -> geen goed idee
. Had het in een stomende badkamer gedaan om stof te vermijden maar zodra je de binnenkant aanraakt heb je prijs, daar hangt namelijk een soort lijm op die graag stof/haartjes vasthoudt
. Uiteindelijk de protector ondergedompeld in heet water, afgekuist en hem nat erop gelegd. Bij het kuisen merkte ik ook dat het uiteinde van het hoekje licht gebogen was wat waarschijnlijk de reden was waarom die niet hechtte. Dit heb ik wel bijna volledig kunnen fixen en de hoek hecht nu veel beter, maar aan de onderzijde van de protector zitten toch heel wat microscopische spikkeltjes dus ik ga 'm waarschijnlijk alsnog vervangen. Je ziet ze wel niet wanneer het scherm aan gaat dus op zich valt het mee. Ik heb in ieder geval weer iets bijgeleerd.
M'n tempered glass protector heb ik ook verneukt. Had hem eraf gehaald om die hoek te fixen en dacht de binnenkant ook eens te kuisen in de hoek (er zijn filmpjes op Youtube die tonen hoe) -> geen goed idee

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ