Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:33
Gisteren even Wifi Analyzer geïnstalleerd en ik zie dat m'n Honor 7 steeds connectie maakt met het 2,4GHz netwerk (blijkbaar zendt dit sterker uit dan het 5GHz signaal). Heb nog geen tijd gehad om dat uit te schakelen dus ik zal vanavond een nieuwe poging doen. Op de Honor 7 zelf kan ik geen voorkeur ingeven met welk MAC adres van de SSID er connectie gemaakt moet worden (of ik vind dit niet), volgens mij kiest die dus gewoon het sterkste signaal.

M'n tempered glass protector heb ik ook verneukt. Had hem eraf gehaald om die hoek te fixen en dacht de binnenkant ook eens te kuisen in de hoek (er zijn filmpjes op Youtube die tonen hoe) -> geen goed idee |:(. Had het in een stomende badkamer gedaan om stof te vermijden maar zodra je de binnenkant aanraakt heb je prijs, daar hangt namelijk een soort lijm op die graag stof/haartjes vasthoudt :). Uiteindelijk de protector ondergedompeld in heet water, afgekuist en hem nat erop gelegd. Bij het kuisen merkte ik ook dat het uiteinde van het hoekje licht gebogen was wat waarschijnlijk de reden was waarom die niet hechtte. Dit heb ik wel bijna volledig kunnen fixen en de hoek hecht nu veel beter, maar aan de onderzijde van de protector zitten toch heel wat microscopische spikkeltjes dus ik ga 'm waarschijnlijk alsnog vervangen. Je ziet ze wel niet wanneer het scherm aan gaat dus op zich valt het mee. Ik heb in ieder geval weer iets bijgeleerd.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

DropjesLover

Dit dus ->

Sinds vorige week donderdag heb ik ook een Honor 7, bevalt best aardig. Eigenlijk vind ik hem net ietsje te groot (ik kom van een 4,3" HTC one mini M4). Moet wel zeggen dat ik de HTC Sense skin, met alle intergratie van facebook, contacten en kalenders wel fijner vond... Is daar een optie of iets voor?

Ook gelijk een softcase en tempered glass screenprotector bestelt, maar niet gelet of het van een "merk" is. Ach, ik zie wel.

Weet iemand wanneer de update naar 5.1 of 6.0 eigenlijk uitgerold worden?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 23h23
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-10-2023
DropjesLover schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:12:

Weet iemand wanneer de update naar 5.1 of 6.0 eigenlijk uitgerold worden?
Via androidworld en via een link een paar reacties terug (+/- 10 a 20) kun je je aanmelden voor de beta versie van android 6. Deze word 11 december uitgerold. Ga ervanuit dat er begin februari dan een volledige versie OTA zal komen.

[ Voor 3% gewijzigd door 23h23 op 09-12-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Largamelion schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:53:
Gisteren even Wifi Analyzer geïnstalleerd en ik zie dat m'n Honor 7 steeds connectie maakt met het 2,4GHz netwerk (blijkbaar zendt dit sterker uit dan het 5GHz signaal). Heb nog geen tijd gehad om dat uit te schakelen dus ik zal vanavond een nieuwe poging doen. Op de Honor 7 zelf kan ik geen voorkeur ingeven met welk MAC adres van de SSID er connectie gemaakt moet worden (of ik vind dit niet), volgens mij kiest die dus gewoon het sterkste signaal.

M'n tempered glass protector heb ik ook verneukt. Had hem eraf gehaald om die hoek te fixen en dacht de binnenkant ook eens te kuisen in de hoek (er zijn filmpjes op Youtube die tonen hoe) -> geen goed idee |:(. Had het in een stomende badkamer gedaan om stof te vermijden maar zodra je de binnenkant aanraakt heb je prijs, daar hangt namelijk een soort lijm op die graag stof/haartjes vasthoudt :). Uiteindelijk de protector ondergedompeld in heet water, afgekuist en hem nat erop gelegd. Bij het kuisen merkte ik ook dat het uiteinde van het hoekje licht gebogen was wat waarschijnlijk de reden was waarom die niet hechtte. Dit heb ik wel bijna volledig kunnen fixen en de hoek hecht nu veel beter, maar aan de onderzijde van de protector zitten toch heel wat microscopische spikkeltjes dus ik ga 'm waarschijnlijk alsnog vervangen. Je ziet ze wel niet wanneer het scherm aan gaat dus op zich valt het mee. Ik heb in ieder geval weer iets bijgeleerd.
Plakbandje doet wonderen om pluisjes eraf te halen.
Wat voor tempered glass heb je dan, dat die verbogen is? Normaal is dat echte tempered glass hartstikke recht en meestal breekt het toch als je het buigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

23h23 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:08:
[...]

Via androidworld en via een link een paar reacties terug (+/- 10 a 20) kun je je aanmelden voor de beta versie van android 6. Deze word 11 december uitgerold. Ga ervanuit dat er begin februari dan een volledige versie OTA zal komen.
Ik doelde ook op de officiële uitrol, niet de bèta.
Dank voor de data, dat is best snel dan!

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help!
ik zit te twijfelen tussen de honor 7 en de mate 7.
het is een beetje een keuze tussen groot scherm en geweldige batterijduur en nieuwere software betere camera en meer features.
wat denken jullie dat een betere keuze is?

groeten,
jesper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 23h23
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:06:
help!
ik zit te twijfelen tussen de honor 7 en de mate 7.
het is een beetje een keuze tussen groot scherm en geweldige batterijduur en nieuwere software betere camera en meer features.
wat denken jullie dat een betere keuze is?

groeten,
jesper
Rare vraag op een forum voor de Honor 7
De Honor is iig een stuk goedkoper dan andere high-end telefoons. Dat heeft bij zeker doen besluiten deze te kiezen. Enige features die ik 'mis' zijn nfc en draadloos opladen. Weet niet of de mate7 die wel heeft, anders zou dat een enige twijfelpunt zijn in mijn ogen, als de prijs geen kwestie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Cosmo_nl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:49:
[...]
Plakbandje doet wonderen om pluisjes eraf te halen.
Wat voor tempered glass heb je dan, dat die verbogen is? Normaal is dat echte tempered glass hartstikke recht en meestal breekt het toch als je het buigt.
Gebogen is mss verkeerd uitgedrukt (dat is idd niet mogelijk). Ik voelde in die hoek op de rand iets met mijn vinger wat ik in de andere hoeken niet voelde. Door er wat met mijn nagel over te wrijven/krabben/duwen heb ik het bijna volledig weggekregen. Ik kon het ook niet waarnemen met het blote oog. De tip van plakband werkt vooral op het scherm denk ik maar aangezien de onderkant van de protector ook plakt ga ik daar weinig mee bereiken vrees ik.
Joene69 schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:02:
Iemand die, net als ik, ook problemen heeft met de WIFi ontvangst op 5 GHz? Of eigenlijk...het hele 5 GHz netwerk niet vindt? Andere apparaten bij mij thuis zien dit netwerk wel, maar de Honor 7 niet. Ik heb er nog geen SIM kaarten inzitten, maar het lijkt me dat dat geen invloed op de werking van de WiFi mag hebben?
Net even m'n WiFi 2,4GHz signaal op 802.11n gezet i.p.v. 802.11bgn en toen verbond m'n Honor 7 automatisch met het MAC adres van het 5GHz netwerk. Geen enkel probleem dus.

[ Voor 30% gewijzigd door Largamelion op 09-12-2015 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
23h23 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:26:
[...]

Rare vraag op een forum voor de Honor 7
De Honor is iig een stuk goedkoper dan andere high-end telefoons. Dat heeft bij zeker doen besluiten deze te kiezen. Enige features die ik 'mis' zijn nfc en draadloos opladen. Weet niet of de mate7 die wel heeft, anders zou dat een enige twijfelpunt zijn in mijn ogen, als de prijs geen kwestie is.
Ik vind het geen rare vraag, mate 7 is maar een geeltje duurder.
Ik zou zelf de Honor 7 nemen of wachten op de Mate 8 begin 2016.(wel stuk duurder)
Honor 7 heeft net weer FF wat nieuwere en betere spec's (soc, camera, etc) vind ik dan de Mate 7, alleen zou de nfc kunnen missen en het grote scherm van de Mate 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joene69
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:14
Largamelion schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:41:
[...]
Gebogen is mss verkeerd uitgedrukt (dat is idd niet mogelijk). Ik voelde in die hoek op de rand iets met mijn vinger wat ik in de andere hoeken niet voelde. Door er wat met mijn nagel over te wrijven/krabben/duwen heb ik het bijna volledig weggekregen. Ik kon het ook niet waarnemen met het blote oog. De tip van plakband werkt vooral op het scherm denk ik maar aangezien de onderkant van de protector ook plakt ga ik daar weinig mee bereiken vrees ik.

[...]
Net even m'n WiFi 2,4GHz signaal op 802.11n gezet i.p.v. 802.11bgn en toen verbond m'n Honor 7 automatisch met het MAC adres van het 5GHz netwerk. Geen enkel probleem dus.
Thanks!!... Een collega vertelde mij dat het ook aan de SIM kaart kan liggen omdat niet in elk land de 5 GHz band gebruikt mag worden. :+ Deze info komt blijkbaar van de SIM kaart (netwerkverbinding). En laat ik nu juist nog niet de SIM kaarten geïnstalleerd hebben omdat ik er nog 1 om moet laten zetten naar nano SIM. Ik ga dus nog ff er mee spelen. :9 :9

Edit: Hulde voor mijn Whizzkid collega!! _/-\o_ _/-\o_ Met de nano SIM sloten beide bezet (ff wat simmetjes geleend van familieleden) ziet de Honor 7 ineens mijn 5GHz netwerk!! Kan ik eindelijk verder met de definitieve installatie van de Honor en de montage van mijn Nilkin tempered glass protector :9 :+

[ Voor 12% gewijzigd door Joene69 op 09-12-2015 20:42 ]

• MicBomer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:31
MicBomer schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:30:
Ik heb een probleem die waarvan ik de oplossing nog niet heb kunnen vinden. Ik heb beaatiful widgets geïnstalleerd. Alleen wordt de tijd en weer niet gesynchroniseerd. Heeft iemand dit ook en een oplossing ? De laatste update b140 is op de telefoon geïnstalleerd.
Ik ben er achter waarom de widgets niet updaten. Bij instellingen - energiebesparing - beschermde apps kun je apps toestemming geven om actief te blijven als het scherm uit gaat. Misschien dat iemand er iets aan heeft.

• Cosmo_nl
Het stemmen is weer begonnen
http://awards.tweakers.ne...228/beste-smartphone.html

[ Voor 39% gewijzigd door Cosmo_nl op 10-12-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 23h23
Iemand al android 6 beta ota gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
23h23 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:27:
Iemand al android 6 beta ota gekregen?
Nope, nog niets. Ik veronderstel dat het wel gepaard zal gaan met een aankondiging op FB of per mail.

Wel vandaag m'n nieuwe wagen gaan ophalen en voorlopig geen problemen met Bluetooth meer. Hopen dat het zo blijft. :)

Edit: Bèta feedback gaat naar officiële forum.

[ Voor 90% gewijzigd door Largamelion op 17-12-2015 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:09
Ik heb die mail ook gehad.

Ik vind het jammer dat Tweakers nog steeds geen review heeft geschreven.
Ze hebben al enkele benchmarks gedaan (http://tweakers.net/benchdb/testcombo/4798) begin oktober, maar inmiddels 2 maanden en 3 software updates (en ongeveer netzoveel €50,- kortingsacties) verder en nog geen review...

[ Voor 8% gewijzigd door german8 op 11-12-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 23h23
Largamelion schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:24:
[...]
Nope, nog niets. Ik veronderstel dat het wel gepaard zal gaan met een aankondiging op FB of per mail.

Wel vandaag m'n nieuwe wagen gaan ophalen en voorlopig geen problemen met Bluetooth meer. Hopen dat het zo blijft. :)

Edit: Net een mail gehad dat mijn IMEI verzonden is naar het team in China. Zij zullen ervoor zorgen dat ik de OTA krijg.

[...]
Deze mail ook net ontvangen! Vol verwachting klopt mijn hart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Vandaag ook de mail ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
De update is 1.13gb en heeft 4 pagina's tekst over de features. Ik haal hem nu binnen. Download gaat heel erg langzaam. Na 6,5 uur pas 66% binnen :-( ...

De P8 heeft eenzelfde update:
http://forum.xda-develope...-l09-android-6-0-t3268757

[ Voor 54% gewijzigd door german8 op 12-12-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanske1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:09
Zou de update ook voor PLK-AL10 gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 23h23
Edit ze doen huilie huilie bij Honor Nederland dus we worden geachte hier niet te posten over de beta test maar op een eigen besloten forum.

[ Voor 219% gewijzigd door 23h23 op 17-12-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:46
Ik zit vast op 65% met downloaden. Krijg nu constant de melding dat het netwerk momenteel instabiel is.. Ik weet niet of dat nou over mijn netwerk gaat (wat niet waar zou zijn) of over het netwerk van Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
23h23 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:59:
Eerste indruk, net geïnstalleerd, jammer dat je gelijk je hele thema kwijt bent. Heb geen launcher geïnstalleerd. En standaard die bloatware weer terug. Duurde wel lang bij het binnen halen. Maar zeker geen 6,5uur

Edit: ik heb het idee dat de fingerprint scanner minder goed werkt. 1x tikken werkt niet meer als terug. En ik mis het echt. Onbewust ook al echt aan gewend geraakt.

Edit 2: tabblad beschermde apps bij instellingen weg? Inmiddels terug gevonden, maar niet op de plek waar het stond. Zit nu ergs de app telefoonbeheer

Edit 3: Zit nu standaard op maar 1gb werk geheugen vrij, waar t bij b140 nog zeker rond de 1,8gb vrij. Merk er verder nog niks van maar het valt me op

Edit 4: Merk ook dat de app snap (statusbalk widget drawer) steeds afgesloten word. Ondanks hij de juiste permissies heeft en tussen de beschermde apps staat.
Daarom is het ook de beta, en zoals in de mail staat word gevraagd om bugs/fouten te melden.
Fingerprint in gedrukt houden ga je terug naar start scherm wat nog wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 23h23
Cosmo_nl schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:32:
[...]

Daarom is het ook de beta, en zoals in de mail staat word gevraagd om bugs/fouten te melden.
Fingerprint in gedrukt houden ga je terug naar start scherm wat nog wel werkt.
Weet ik ook en geef ze dit ook door, maar misschien dat jullie het ook willen weten en ik vind t leuk om te weten of jullie dit ook ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
KlaasHof schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:51:
Ik heb die mail ook gehad.

Ik vind het jammer dat Tweakers nog steeds geen review heeft geschreven.
Ze hebben al enkele benchmarks gedaan (http://tweakers.net/benchdb/testcombo/4798) begin oktober, maar inmiddels 2 maanden en 3 software updates (en ongeveer netzoveel €50,- kortingsacties) verder en nog geen review...
Trouwens inderdaad jammer was wel benieuwd naar hun bevindingen.
Maar zal je zien dat de review pas na een half jaar weer komt als een beetje de eerste toestellen met snapdragon 820, Kirin 950, nieuwe samsung soc op de markt zijn met nieuwere camera's etc. Hebben ze wat af te kraken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Nu kan Tweakers ze netzo goed wachten tot Marshmellow is uitgerold.

MM bevalt mij prima op de Honor7, ik heb enkele kleine puntjes bij Huawei gemeld maar het voelt absoluut niet als een Beta. Goed bezig Huawei/Honor!

Overigens is er op XDA een hele lange thread over de MM update:
http://forum.xda-develope...2b313-update-zip-t3269520
Tewijl Honor heeft gezegd dat ze eventuele feedback graag besloten willen houden.
Ik heb verder ook weinig meer te melden over de update.

[ Voor 102% gewijzigd door german8 op 16-12-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Zojuist bericht gehad van de verkoper op Ebay dat ze vandaag een nieuwe tempered glass opsturen _/-\o_. Toch wel netjes en vermelden waard vond ik. De hoek van m'n huidige die eerst niet wou hechten, plakt nu wel na mijn handelingen maar door mijn gepruts zit er teveel vuil achter.

[ Voor 43% gewijzigd door Largamelion op 17-12-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb met de laatste €50,- korting actie de honor 7 besteld, en ik ben zeker tevreden.
wel zal ik moeten wennen aan de camera want komende van de lumia 1020 mis ik toch wel wat, de kleuren zijn iets beter maar inzoomen gaat niet half zo ver en hij is dus voor mijn gevoel een stuk minder scherp. ik zal dus voorlopig foto's blijven maken met mn 1020. nog heel even wachten op mijn nieuwe nano sim van tele2 en dan kan ik hem echt goed gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil morgen een Honor 7 bestellen. Heb alleen nog een vraagje over de compatibiliteit met smartwatches. Heb zelf een Moto 360.

Hebben mensen hier ervaring mee. Werkt het goed ivm notificaties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Succes met bestellen bij Vmall, reken minimaal op 3 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik had m'n Honor 7 met flipcover na drie werkdagen binnen dus het moet niet altijd lang duren ;).

Ik heb geen ervaring met smartwatches maar aangezien Huawei zelf een smartwatch heeft zou ik verwachten dat het gewoon goed werkt.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:54:
Wil morgen een Honor 7 bestellen. Heb alleen nog een vraagje over de compatibiliteit met smartwatches. Heb zelf een Moto 360.

Hebben mensen hier ervaring mee. Werkt het goed ivm notificaties etc.
Bij de duitse amazon is hij te krijgen vandaag voor 279

Verwijderd

alki schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:10:
[...]

Bij de duitse amazon is hij te krijgen vandaag voor 279
Thanks voor de info. Heb het zojuist besteld via amazon.de.

• alki
Geen probleem ga m zelf ook bestellen daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alki schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:20:
Geen probleem ga m zelf ook bestellen daar
Zojuist onderstaande mail gekregen van amazon.de:
um Ihre Bestellung weiter bearbeiten zu können, benötigen wir Ihre Unterstützung beim Abgleich Ihrer Zahlungsdaten. Der Zugang zu Ihrem Kundenkonto ist während dieser Prüfung vorübergehend nicht möglich. Bitte eröffnen Sie bis zum Abschluss der Überprüfung kein neues Kundenkonto.

Ihre Bestellung wird 3 Tage für den Datenabgleich aufrechterhalten. Nach Ablauf dieser Frist wird Ihre aktuelle Bestellung automatisch storniert.

Bitte lassen Sie uns eine aktuelle Kreditkartenabrechnung zukommen, aus der Folgendes hervorgeht:

Wat ik ervan begrijp is dat ze mijn creditcardgegevens en kopieen per post willen ontvangen. Heeft iemand dit eerder ontvangen. Lijkt me bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAT EEN KLOJO'S DIE LUI VAN AMAZON.DE

Gisteren Honor 7 besteld voor 283 euro of zo. Krijg vandaag een rare mail dat ze een creditcardafschrift per post willen ontvangen. Dacht even dat het phishing was. Heb dus gebeld. Maar ja hoor, moet dus echt naar duitsland per post mijn afschrift opsturen. Fuck hun. Heb dus de order geanulleerd.

Maar nu ben ik daardoor ook nog eens de actie bij vmall.eu misgelopen en is de Honor 7 nu overal 350 euro. Had wel de View Flip Cover besteld voor 9 euro (+6 euro verzendkosten) en een screenprotector. MAAR HEB DUS NU GEEN HONOR 7!!!!!

Weten jullie of Vmall regelmatig zulke acties heeft. Anders moet ik het toch voor 350 bestellen via coolblue of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Vmall doet om de week of 2 een actie dus maak u geen zorgen. Maar dergelijke zaken horen eigenlijk thuis in het levertijden & prijzen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Ik heb ook een berichtje gekregen over de beta, dat ik mijn berichten moet verwijderen. Ik twijfel alleen aan de echtheid omdat als je even in google intikt Honor 7 beta, heel internet er vol mee staat over berichten van de beta. En ze hadden ook gewoon contact met Tweakers kunnen zoeken om het te laten verwijderen.
En verder heb ik nergens iets inhoudelijks gezegd over de beta.
Ze zouden eigenlijk eerder blij moeten zijn als ze ergens op internet het er over hebben, dat is een teken dat Huawei Honor aan slaat onder de mensen.

Ik heb ook eindelijk na 3 weken mijn flip cover en de Huawei AM08 speaker binnen van Vmall.
Van de cover weet ik niet nog wat ik er moet van vinden. De speaker daarin tegen klinkt redelijk goed voor zoon klein ding.

[ Voor 25% gewijzigd door Cosmo_nl op 18-12-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Heb ik ook gehad, een van Tweakers en een van Honor. Denk dat het vrij kansloos is om alles binnen de groep te houden in een open bèta, want dat is het uiteindelijk toch. XDA staat ook vol, kunnen ze weinig tegen beginnen denk ik.

Heb m'n posts wel aangepast, ookal stond er weinig tot niets inhoudelijks in over de bèta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:50:
WAT EEN KLOJO'S DIE LUI VAN AMAZON.DE

Gisteren Honor 7 besteld voor 283 euro of zo. Krijg vandaag een rare mail dat ze een creditcardafschrift per post willen ontvangen. Dacht even dat het phishing was. Heb dus gebeld. Maar ja hoor, moet dus echt naar duitsland per post mijn afschrift opsturen. Fuck hun. Heb dus de order geanulleerd.

Maar nu ben ik daardoor ook nog eens de actie bij vmall.eu misgelopen en is de Honor 7 nu overal 350 euro. Had wel de View Flip Cover besteld voor 9 euro (+6 euro verzendkosten) en een screenprotector. MAAR HEB DUS NU GEEN HONOR 7!!!!!

Weten jullie of Vmall regelmatig zulke acties heeft. Anders moet ik het toch voor 350 bestellen via coolblue of zo.
Hmm vreemd die van mij is vandaag verzonden. Gewoon via cc betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb de Honor 7 nou een maandje, en ben er zeer tevreden mee.

Wat mij alleen wel irriteert is dat het scherm continue aanspringt (15 seconden aan, 5 seconden uit, 15 aan, 5 seconden uit.) tijdens het opladen. Zeker id auto opladen is dat best hatelijk; weet iemand of je dat zou kunnen uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Robbert079 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:22:
Ik heb de Honor 7 nou een maandje, en ben er zeer tevreden mee.

Wat mij alleen wel irriteert is dat het scherm continue aanspringt (15 seconden aan, 5 seconden uit, 15 aan, 5 seconden uit.) tijdens het opladen. Zeker id auto opladen is dat best hatelijk; weet iemand of je dat zou kunnen uitzetten?
Zit er geen breuk in de kabel en gebruik je wel de originele lader? Andere laders met een te lage spanning kunnen ook wel eens problemen geven.

[ Voor 11% gewijzigd door Cosmo_nl op 19-12-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipinholland
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11-2023
ik kreeg eerst geen meldingen binnen(van telegram en whatsapp)...nu met de beta werkt dit perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Alweer 2 weken in gebruik ondertussen, nog steeds erg tevreden. Prima vlot genoeg, snelle GPS-fix etc.

Vrijdag ook mn gel-cover en tempered glass binnen gekregen.
Gel-cover omdat ik een flip-over het net niet vind, en het spul wel schokken moet absorberen. Hij blijft wel goed zitten, maar past net niet (in 1 hoekje haakt het ribbeltje net niet achter de voorkant telefoon).

Het tempered glass was eenvoudig en goed te monteren.

Helaas van beiden geen merknaam oid op de verpakkingen, gekocht via E-bay, uit China voor zo'n 4 euro. Ik vind het wel prima zo :P

Ik had hem overigens gewoon bij CoolBlue gehaald, al helemaal omdat zij gewoon een redelijk aantal fysieke winkels hebben, tot laat open zijn en hem op voorraad hadden. Ook een 2,1A autolader meegenomen voor een goede prijs.

Hij gaat nu met mijn gebruik 2 dagen mee, maar dan zit ie ook echt te piepen op 8% in de avond.

Wel jammer is dat NiLS mn pattern-code blokkeert, en vaak (maar niet altijd) ik na het wegswypen van de NiLS meldingen het touchscreen niet meer reageert. Toch maar weer NiLS er af mikken denk ik.

Ander minpuntje (of pluspuntje) is dat een paar apps wat lastig op de achtergrond blijven draaien, zoals bijv. buienalarm... Pluspunt is dat het redelijk aggressief apps afsluiten om stroom en data te besparen wel goed werkt :P

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik heb 'm nu ook een goede maand en als ik 'm niet gebruik als gps dan haal ik ook 2 dagen.

Bij mij doet NiLS enkel raar met de flipcover. Normaal toont hij 10 sec de klok als ik hem dichtklap, maar als ik notificaties heb weggeswiped dan blijft hij een minuut ofzo de klok tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
In eerste instantie was ik meer geïnteresseerd in de one Plus 2.
Maar na een aantal argumenten... en dingen die tegen vielen viel mijn oog op de honor 7.
Ik vind het ook een donders mooi toestel, en de functies die hij heeft spreekt mij echt heel erg aan.
Ga na het verkopen van mijn Samsung S5 aan mijn tante dan zal ik denk ik ook echt voor de Honor gaan!
Ben super benieuwd wat jullie van het toestel vinden en of het een aanrader is als opvolger van mijn S5 ;P

[ Voor 14% gewijzigd door lindseysew op 21-12-2015 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Gisteren de Honor 7 binnen gekregen. Voelt goed en vlot aan, nu nog wachten op de nano sim :(
Welke backcover gebruiken jullie, volgens mij is dat aluminium toch wel kras gevoelig.

• Cosmo_nl
alki schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:49:
Gisteren de Honor 7 binnen gekregen. Voelt goed en vlot aan, nu nog wachten op de nano sim :(
Welke backcover gebruiken jullie, volgens mij is dat aluminium toch wel kras gevoelig.
Ik gebruik zelf nu de flip cover van honor. Deze ziet er op zich mooi uit en werkt wel handig je kan gewoon opnemen en je wekker uitzetten als die dicht is.
Min puntje vind ik wel dat deze op één of andere manier snel een vet scherm op leverd (standaard screen protector).
Volgens mij is die ook statisch waardoor er vaak wat troep op blijft zitten(kleine kruimels je weet wel).
Ik weet wel zodra ik mijn Nillkin hardcase en de transparante cover binnen heb dat die er op gaan met een Nillkin H9+ protector.
Mijn achterkant is trouwens nog krasvrij en werk in de bouw.

[ Voor 3% gewijzigd door Cosmo_nl op 24-12-2015 08:38 ]

• Largamelion
Ik heb ook de originele flip cover en die beschermt het toestel goed. Hij is alleen niet zo lief voor de standaard screen protector, die moest er bij mij na 2 weken af omdat hij te beschadigd was. Heb nu een tempered glass protector (9H) en die kan er beter mee om. Vind wel dat de flip cover een beetje de pracht van dit toestel teniet doet. Als ik hem eruit haal voor hem in m'n cardboard te steken ben ik nog altijd verwonderd hoe een mooi, dun toestel het eigenlijk is. Dat gevoel verlies je wel met de flip cover.

• german8
Je hebt geen cover nodig hoor, die achterkant blijft prima.
Een cover maakt de telefoon dik en lelijk. Past ook niet meer zo goed in je broekzak.
De standaard screen protector zit er hier nog op en er komt een tempered glass wanneer deze lostlaat.

@ lindseysew; van een S5 naar een Honor7!? Das niet echt een vooruitgang hoor... Ik heb de s5 nog overwogen maar vond hem te duur.

• lindseysew
KlaasHof schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:12:
Je hebt geen cover nodig hoor, die achterkant blijft prima.
Een cover maakt de telefoon dik en lelijk. Past ook niet meer zo goed in je broekzak.
De standaard screen protector zit er hier nog op en er komt een tempered glass wanneer deze lostlaat.

@ lindseysew; van een S5 naar een Honor7!? Das niet echt een vooruitgang hoor... Ik heb de s5 nog overwogen maar vond hem te duur.
Ik vind het design van de S5 lelijk, en wil toch een keer wat anders dan een Samsung of een Apple haha.
Een keer voor een Honor/Huawei gaan lijkt me wel wat, zal niet super veel vooruitgang zijn maar heeft wel 1gb meer ram, ziet er mooier uit en processor vreet minder ;)
*
Maar je hebt wel gelijk, gpu is wel een stuk minder. Daarentegen vind ik gamen op een telefoon niet leuk. :x

[ Voor 6% gewijzigd door lindseysew op 25-12-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
@ Van een Honor 7 terug naar een S5 is wel een achteruitgang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Cosmo_nl schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 18:28:
@ Van een Honor 7 terug naar een S5 is wel een achteruitgang
Qua GPU niet maar CPU en geheugen echt wel :o
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
lindseysew schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 18:57:
[...]

Qua GPU niet maar CPU en geheugen echt wel :o
8)
Oke oke ik geef toe, dit éénu puntje maakt de S5 natuurlijk een veel beter toestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Cosmo_nl schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 21:54:
[...]

Oke oke ik geef toe, dit éénu puntje maakt de S5 natuurlijk een veel beter toestel :+
Neehoor :'D
Daarom ga ik namelijk ook naar een honor 7 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Blijft een goede keuze hoor.

Ik zou de Marshmallow beta er nog niet opzetten wanneer je een vlekkeloze gebruikerservaring wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tMush
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-08 12:37
Omdat er op XDA geen antwoord op komt, een copy/paste:

As I'm not so techy, I was wondering if the fact that the honor7 has OpenCL API, allows the camera but also VIDEO to be improved with future updates?

Cause the quality of the video is really not what I'd like to see. The bad (or even lack of) autofocussing makes me cringe. This (and the better battery) is the only reason why I'm considering buying a moto x play instead.. Cause although it has the same sensor, the quality is much, much better.

Also, I know future updates CAN improve the camera, but WILL they? As far as I've heard there hasn't been any changes made to the quality of it in recent updates, or am I wrong?

Kind regards,

Mush

• Cosmo_nl
Foto genomen met de supernacht functie
Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/IMG_20151231_205915.jpg
Ben een beetje aan het experimenteren
Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/IMG_20151231_204925.jpg
Hier de originele foto's https://mega.nz/#F!s14zVIaY!seigybXMnGu4_DxBN6Qtww

[ Voor 45% gewijzigd door Cosmo_nl op 01-01-2016 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omerta
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:17
Knappe foto's!

[ Voor 82% gewijzigd door Omerta op 01-01-2016 12:05 ]

MSZ-LN35VGHZ2 | 3MXM52A met 2x FTXM20R en 1x FTXM25R | Ariston Nuos Split 270FS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik ben ook wel aangenaam verrast door de camera's in dit toestel. Zowel de front als back camera trekken zeer goede foto's imo. Alleen die 'mooi maken' modus die standaard geselecteerd is bij de front cam vind ik irritant. Als je vergeet even opzij te swipen heb je altijd van die onnatuurlijke foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Hier ook sinds vandaag eigenaar van de "Poor Man's P8", gelijk gekocht met een bookcase en een Homido headset. Was vooral als vervanger voor mijn Alcatel OneTouch 4022, en ik zocht gewoon een foon die in verhouding veel knal voor mijn knaak kon geven. Dual SIM was wel een vereiste.

VR met de Honor 7 loopt trouwens best lekker, geluid is ook prima en de camera's vallen mij ook goed mee. Zware GPU-prestaties hoef ik echt niet te hebben, het meeste wat ik er grafisch mee ga doen is film kijken of game-beelden streamen via Trinus Gyre.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:21
Heeft er iemand een idee wat het verschil is tussen een UK versie en EU versie?
Ik heb blijkbaar een UK versie gekocht via amazon.co.uk. Nog niet gearriveerd.

/edit:
Nevermind, het is gewoon de PLK-L01 versie, dus prima support voor alle LTE banden in NL. Misschien dat de firmware afwijkt? Of zou amazon.co.uk zo patriottisch zjin om zelfstandig van EU UK te maken omdat het anders afschrik?

[ Voor 42% gewijzigd door bas-r op 03-01-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Ik denk dat hooguit de taal in de ROM iets verschilt: De UK versie zal een Brits woordenboek hebben en de Benelux-versie een Nederlands.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Hoe verander je overigens de naam van je telefoon? Ik blijf het irritanti vinden dat mn autoradio weergeeft "verbonden met PLK-L01" ipv "verbonden met Dropjeslover" oid.
Ook handiger voor het connecten met andere bluetooth devices ed.

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
DropjesLover schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:22:
Hoe verander je overigens de naam van je telefoon? Ik blijf het irritanti vinden dat mn autoradio weergeeft "verbonden met PLK-L01" ipv "verbonden met Dropjeslover" oid.
Ook handiger voor het connecten met andere bluetooth devices ed.
Ben je verbonden via Bluetooth? In dat geval ga je naar de instellingen > Bluetooth > Apparaatnaam en die wijzig je. Heb de mijne 'Honor 7' genoemd en dat geeft m'n carkit gewoon netjes weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:57
Even een crosspost van het levertijden topic, waar ik dit verkeerd had gepost

Ben al enkele weken in het bezit van een Honor 7, heerlijk apparaatje! Ondanks een (voor mij) net iets te groot scherm wen je er snel aan.

Heb alleen een vraagje m.b.t. de smart knop, je kan hier veel mee instellen, maar scherm helderheid helaas niet. Is het mogelijk om toch op een manier dit voor elkaar te krijgen? Bijvoorbeeld wanneer je een maal klikt dat dan de helderheid naar 50% springt? Vind het naar beneden swipen, naar rechts swipen en het (kleine) bolletje van de helderheid naar rechts slepen (wat vaak enkele pogingen kost) veel moeite wanneer ik gewoon snel een berichtje wil lezen. Heb wat gelezen over apps zoals 'Configurable brightness preset (Cobrets)' die met één klik op het app icoontje de schermhelderheid naar een bepaald niveau zetten, maar weet niet of dit instelbaar is met de smart knop?

Also, erg fijn dat de telefoon een 'consumption reminder' geeft wanneer apps op de achtergrond veel gebruiken, maar is het ook mogelijk om met een shortcut naar ' settings->power saving -> power-intensive' te gaan? Ik gebruik een doubletwist (audio app) die ik onder protected apps heb staan omdat deze ook moet werken wanneer het scherm uit staat, echter wanneer ik klaar ben met muziek luisteren blijft deze steevast aan staan en moet ik (heeelemaal) naar dat power-intensive apps scherm om doubletwist uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
imafishlol schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:46:
Even een crosspost van het levertijden topic, waar ik dit verkeerd had gepost

Ben al enkele weken in het bezit van een Honor 7, heerlijk apparaatje! Ondanks een (voor mij) net iets te groot scherm wen je er snel aan.

Heb alleen een vraagje m.b.t. de smart knop, je kan hier veel mee instellen, maar scherm helderheid helaas niet. Is het mogelijk om toch op een manier dit voor elkaar te krijgen? Bijvoorbeeld wanneer je een maal klikt dat dan de helderheid naar 50% springt? Vind het naar beneden swipen, naar rechts swipen en het (kleine) bolletje van de helderheid naar rechts slepen (wat vaak enkele pogingen kost) veel moeite wanneer ik gewoon snel een berichtje wil lezen. Heb wat gelezen over apps zoals 'Configurable brightness preset (Cobrets)' die met één klik op het app icoontje de schermhelderheid naar een bepaald niveau zetten, maar weet niet of dit instelbaar is met de smart knop?

Also, erg fijn dat de telefoon een 'consumption reminder' geeft wanneer apps op de achtergrond veel gebruiken, maar is het ook mogelijk om met een shortcut naar ' settings->power saving -> power-intensive' te gaan? Ik gebruik een doubletwist (audio app) die ik onder protected apps heb staan omdat deze ook moet werken wanneer het scherm uit staat, echter wanneer ik klaar ben met muziek luisteren blijft deze steevast aan staan en moet ik (heeelemaal) naar dat power-intensive apps scherm om doubletwist uit te zetten.
Als je een app kan vinden die dat eerst voor je doet zou je die gewoon kunnen laten starten met de knop.
Ik denk niet dat er een speciale shortcut in EMUI zit.
Zit je toevallig op android 6.0? Want ik gebruik ook doubletwist, maar dat is echt helemaal verrot op de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:57
Zinloos1 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:20:
[...]
Zit je toevallig op android 6.0? Want ik gebruik ook doubletwist, maar dat is echt helemaal verrot op de beta.
Nee ik zit nog op 5, werkt allemaal naar behoren. Misschien dan meer eens een app-killer proberen ipv dat power-saving scherm te gebruiken, lijkt me hetzelfde te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Security patch vandaag gekregen, 111mb. Ik hoopte dat het Android 6 zou zijn. Maar nee, emui 3.1 en Android 5.0.2...
Hebben anderen die update ook gekregen?

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterkm65
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-10-2024
nieuwe update gehad, van b121 naar b170, merk niet veel verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 23h23
masterkm65 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 19:10:
nieuwe update gehad, van b121 naar b170, merk niet veel verschil.
Security patch ga je ook niet veel van merken. Heb van Honor Nederland te horen gekregen dat ze eind januari beginnen met het uitrollen van de officiële android 6 & EMUI 4.0. Met daarbij de kanttekening dat t wel enkele weken zou kunnen duren voor dat wij Nederlanders deze binnen krijgen.

Ik heb goede hoop. Kreeg de beta ook een dag na het uitrollen van deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Weet iemand hoe je je facebook kalender op de Honor 7 krijgt?

Of wat een goede, overzichtelijke, gratis kalender is die eenvoudig google, outlook en facebook kalenders kan importeren en die ook blijft syncen (mn HTC's deden dat altijd maar voor max een half jaar op de een of andere manier...). Iets met bomen en bos enzo qua apps :/

[ Voor 6% gewijzigd door DropjesLover op 11-01-2016 13:06 ]

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Weet iemand of het mogelijk is om spotify te bedienen via de lockscreen?

Ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maccert123
  • Laatst online: 19:22
xavento schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:52:
Weet iemand of het mogelijk is om spotify te bedienen via de lockscreen?

Ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar.
Op de 6.0 bèta werkt dat inmiddels wel! Je kunt dan niet meer de rest van de notificaties zien, maar het werkt tenminste eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Maccert123 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 01:13:
[...]

Op de 6.0 bèta werkt dat inmiddels wel! Je kunt dan niet meer de rest van de notificaties zien, maar het werkt tenminste eindelijk.
Top! goed om te horen, het is dus nog even wachten tot hij gereleased wordt. _/-\o_

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenvw
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-09 19:47
Nou, sinds enkele dagen ben ik eveneens een blije eigenaar van een Honor 7 :)

Ik zit echter nog met 3 vervelende beperkingen. Het is mss gewoon even wennen aan die EMUI maar bepaalde dingen vind ik toch nergens terug.

Eerste is de DND functie. Ik heb deze wel gevonden en ik krijg nu geen notificaties/telefoon of wat dan ook tussen 23u30 en 7u.
Voor het weekend zou ik dat willen uitbreiden tot 12u :9 maar ik zie nergens de optie staan om 2 verschillende schedules te maken. Laat staan ergens aan te duiden op welke dagen deze actief dienen te zijn.

2de is de led-notificaties. Deze zijn blijkbaar niet te wijzigen. Vroeger had ik voor elk type een verschillende kleur (hangout blauw, sms groen, email oranje, enz). Indien meerde actief waren wisselde de kleur elke 5sec.
Ik gebruikte hier vroeger 'Light Manager' voor en heb eveneens lightflow geprobeerd maar helaas geen effect. Iemand enig idee welke app werkt?

Een laatste punt is eigenlijk weinig belangrijk maar ik heb het idee dat ik ergens een volledige settings pagina aan het missen ben.
Op een van de review website die ik heb bezocht stonden deze screenshots.
Ik vind de magazine unlock settings echter nergens terug.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot/reviews/15/huawei-honor-7/shots/-200x200m/gsmarena_007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot/reviews/15/huawei-honor-7/shots/-200x200m/gsmarena_008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
stephenvw schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:29:
Eerste is de DND functie. Ik heb deze wel gevonden en ik krijg nu geen notificaties/telefoon of wat dan ook tussen 23u30 en 7u.
Voor het weekend zou ik dat willen uitbreiden tot 12u :9 maar ik zie nergens de optie staan om 2 verschillende schedules te maken. Laat staan ergens aan te duiden op welke dagen deze actief dienen te zijn.
Je kan meerdere tijdstippen toevoegen voor DND, maar ik mis ook de optie om te bepalen op welke dagen. Een methode zoals je hebt bij je alarmen had niet overbodig geweest. Dit had ik echter op mijn vorige toestel ook niet (HTC Desire HD).
2de is de led-notificaties. Deze zijn blijkbaar niet te wijzigen. Vroeger had ik voor elk type een verschillende kleur (hangout blauw, sms groen, email oranje, enz). Indien meerde actief waren wisselde de kleur elke 5sec.
Ik gebruikte hier vroeger 'Light Manager' voor en heb eveneens lightflow geprobeerd maar helaas geen effect. Iemand enig idee welke app werkt?
Ik heb die apps nog niet getest (wel al bekeken, maar niet bereid om ze toegang te geven tot al mijn gegevens) maar sommige apps zoals Whatsapp laten toe een LED kleur in te stellen, dit werkt wel perfect bij mij. Helaas zijn er zeer weinig apps die deze optie hebben en voor alle standaard meldingen van EMUI (bericht, gemist gesprek) is de LED groen dacht ik. Ik vind het zelf ook jammer dat EMUI hiervoor geen extra opties heeft.
Een laatste punt is eigenlijk weinig belangrijk maar ik heb het idee dat ik ergens een volledige settings pagina aan het missen ben.
Je screenshots zijn helaas wat klein om te zien wat erop staat, maar heb je al eens geprobeerd om omhoog te swipen op het vergrendelscherm? Dan krijg je opties te zien en kan je o.a. je wallpapers instellen. Ik heb dit scherm ook per toeval moeten ontdekken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omerta

[afbeelding]
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oXZLDtg.png

Je stelt de magazine unlock theme in, dan swipe je omhoog op het lockscreen en dan kies je instellingen. Hopelijk helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenvw
Thx, de magazine unlock zat idd goed verborgen maar via jullie aanwijzingen dan toch gevonden.
De LEDs werken ondertussen ook (LightFlow) al zijn niet alle kleuren ondersteund blijkbaar.
Voor DND zal ik dus naar een 3de partij app moeten kijken :)

Thx voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenvw
LED tests:

Volgende LED kleuren werken.
Andere tonen ofwel niets ofwel een andere kleur (geel wordt bv rood)

Wit
Licht paars (naar roze op)
Cyan (zeer licht blauw)
Blauw
Groen
Lichtgroen
Rood

Of het wel degelijk 2 verschillende groene kleuren zijn durf ik niet zeker te zeggen.
Ik heb een paar keer gekeken en zag precies een klein verschil.

In elk geval zijn er 6 bruikbare kleuren voor verschillende notificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik heb geel al gezien tijdens het opladen dacht ik dus de LED kan het zeker weergeven. Mss gebruikt de app een verkeerde kleurcode die de Honor 7 niet kan omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Zo vandaag mijn oude screenprotector eraf gehaald en een nieuwe H9 glas erop gedaan.
Maar zoheé wat is die oude screenprotector mishandeld door de Honor flip cover
Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/IMG_20160122_193333.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik heb er ook al een maand of langer een H9 ophangen en zelfs die is al redelijk beschadigd door de flip cover. Als je het meldt bij Vmall.eu sturen ze je blijkbaar een nieuwe flip cover op?? Ze zouden beter een stuk of 10 tempered glass protectors opsturen... Gelukkig heb ik nog een reserve toegestuurd gekregen omdat de eerste niet goed hechtte maar die hang ik er pas op als ik een ander hoesje heb.

Een collega van mij heeft trouwens donderdag ook de Honor 7 besteld en was bij de eerste 100. Hij krijgt bovenop de 50€ korting er gratis zo een Z Band bij (80€), toch wel mooie deal moet ik toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Largamelion schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:18:
Ik heb er ook al een maand of langer een H9 ophangen en zelfs die is al redelijk beschadigd door de flip cover. Als je het meldt bij Vmall.eu sturen ze je blijkbaar een nieuwe flip cover op?? Ze zouden beter een stuk of 10 tempered glass protectors opsturen...
Whahaha nou de mijne heb ik zojuist de kliko ingegooit, ik merkte nu ook al na één dag dat de flipcover een pit achterliet op mijn nieuwe Nillkin H9 glas.

Ik raad hem ook ernstig af, Ten zij je om de haverklap een nieuwe protector wil kopen. Deze cover sloopt screenprotectors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cosmo_nl schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 09:57:
[...]
Whahaha nou de mijne heb ik zojuist de kliko ingegooit, ik merkte nu ook al na één dag dat de flipcover een pit achterliet op mijn nieuwe Nillkin H9 glas.

Ik raad hem ook ernstig af, Ten zij je om de haverklap een nieuwe protector wil kopen. Deze cover sloopt screenprotectors
Volgens mij is dat een risico dat je met alle flipcovers loopt, ze schuiven nu eenmaal over je scherm en 1 'zandkorrel' is genoeg, ik heb om mijn H6 alleen een bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Ná, als jij als fabrikant zelf een hoesje uitbrengt op de markt voor jouw telefoon mag je best wel verwachten dat deze niet je scherm of protector beschadigd.
Ik ben het met je eens dat één zandkorrel al genoeg kan zijn, maar laat het in dit geval zo zijn dat de flipcover in nieuwstaat is zelfs zonder stofje er tussen, niets nada niente helemaal niets er tussen. Ik zeg dat het door het ontwerp komt, bijna alle beschadigingen zitten op een ribbel van de cover.
Op mijn oude telefoons had ik ook altijd een flipcover erop zitten en ik werk in de bouw. Daar kom je wel meer dan één zandkorrel tegen, en nog nooit is mijn scherm zo vernielt binnen een paar weken tijd dan door de Honor Flipcover.
Dit is geen risico, pech of toeval, dat ding deugd gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou idd niet mogen gebeuren, maar vaak gebeurt het toch, daarom gebruik ik die dingen niet maar wel een simpele bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
M'n vriendin heeft een Moto G 2015 met originele flipcover en die heeft nog geen krasje op haar scherm na 4 maand. Verschil is dat die flipcover stof heeft aan de binnenkant terwijl die van onze Honor 7 harde plastiek heeft binnenin. Is gewoon een fout design imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omerta
Largamelion schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:18:
Ik heb er ook al een maand of langer een H9 ophangen en zelfs die is al redelijk beschadigd door de flip cover. Als je het meldt bij Vmall.eu sturen ze je blijkbaar een nieuwe flip cover op??
Mij hebben ze een nieuwe opgestuurd. Jammergenoeg is DHL het pakketje kwijt waardoor ik nu al 2 weken wacht. Nieuwe zal wel niet beter zijn, dus dan zie ik wel welke stappen ik nog kan ondernemen.

Mijn negatieve review van de flipcover staat na enkele weken nog steeds niet op de website en de medewerkers van Vmall hebben mij al meerdere keren gezegd dat ze mij niet kunnen garanderen dat deze mijn scherm ook niet zal bekrassen.

Dit doet mij toch vermoeden dat Vmall zeker op de hoogte is van het probleem en dat ze bewust negatieve reviews niet plaatsen om nog meer mensen te misleiden.

Als ze denken dat ik het zo laat hebben ze toch met de verkeerde persoon te doen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik heb het vermeld in m'n review van de Honor 7 op Vmall. Er stond ook in dat ik vermoedde dat negatieve reviews er niet doorkomen maar de review is toch netjes geplaatst. Ik zal voor de cover zelf ook nog eens een review achterlaten. Het klopt wel dat het lang kan duren vooraleer de reviews nagekeken en geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
Weet iemand hoe je downgrade van de 6.0 beta naar de laatste android 5.0 versie (170?) ?
Ik ben namelijk niet echt tevreden met de beta op dit moment, crashes enz. dus liever even een wat stabielere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Pfff net dat ik de hoop had op gegeven dat mijn hoesjes plus de H9+ glass nog zou aan komen van uit China en vorige week maar een H9 besteld had bij Bol.com, krijg ik ze vandaag als binnen na 2 maanden.
Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/IMG_20160126_165217.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Cosmo_nl op 26-01-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 23h23
Cosmo_nl schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:05:
Pfff net dat ik de hoop had op gegeven dat mijn hoesjes plus de H9+ glass nog zou aan komen van uit China en vorige week maar een H9 besteld had bij Bol.com, krijg ik ze vandaag als binnen na 2 maanden.
[afbeelding]
Als ne van je screenprotectors af wil wil k ze wel van je over nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauvL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 13:23
Largamelion schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:10:
Ik heb het vermeld in m'n review van de Honor 7 op Vmall. Er stond ook in dat ik vermoedde dat negatieve reviews er niet doorkomen maar de review is toch netjes geplaatst. Ik zal voor de cover zelf ook nog eens een review achterlaten. Het klopt wel dat het lang kan duren vooraleer de reviews nagekeken en geplaatst worden.
Ik had de view flip cover (grijs) gekocht via eBay omdat-ie bij Vmall zo lang niet op voorraad was. Hier dus...
Ik moest er wel 2 weken op wachten. Maar gewoon, zonder verzendkosten, vanuit China, topdeal.

[ Voor 2% gewijzigd door MauvL op 27-01-2016 17:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
23h23 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:58:
[...]

Als ne van je screenprotectors af wil wil k ze wel van je over nemen.
Ik bewaar mijn H9+ Pro voor als deze stuk gaat of aan vervanging toe is.
Die H9+ Pro zijn hier in Nederland schofterig duur vind ik, bijna 30,-. En voor 24,- (Aliexpress betaald met I-deal)had ik dit setje van drie besteld bij Nillkin zelf. De hardcover bevat trouwens ook een plastic screen protector.
Hardcover en de transparante cover zijn wel een aanrader trouwens, past perfect en voelt luxe aan. De transparante beschermt ook de jack en USB plug-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
MauvL schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:11:
[...]

Ik had de view flip cover (grijs) gekocht via eBay omdat-ie bij Vmall zo lang niet op voorraad was. Hier dus...
Ik moest er wel 2 weken op wachten. Maar gewoon, zonder verzendkosten, vanuit China, topdeal.
Ik zou jouw scherm of screenprotector over een week of 2 a 3 wel eens willen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauvL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 13:23
Cosmo_nl schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 19:33:
[...]

Ik zou jouw scherm of screenprotector over een week of 2 a 3 wel eens willen zien :)
Kwaliteit is prima, waarschijnlijk dezelfde, dus: deal. Tot over 3 weken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Vanochtend om 08:35 ging mijn Honor 7 ineens, zonder aanleiding (geen alarm, telefoon oid) een liedje spelen dat ik nog nooit gehoord had :?
Was een best lang liedje, maar er stond niks op het lockscreen. Mn code ingeven en het stopte.

Kent iemand dit?

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 22:07

nwagenaar

God, root. What's the differen

Klinkt alsof je (wellicht?) per ongeluk een alarm hebt ingesteld...

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloudweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08 21:23
Wat is jullie mening, is de Honor 7 een goede opvolger voor een Samsung Galaxy S5?

Groet,

Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Hallo zeg, lees dit forum topic even door...
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Let op:
Voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Honor 7] Levertijden & Prijzen