Mijn Honor 7 gisteren mogen ontvangen, hier mijn eerste indrukken:
+ Reageert vlot, nog geen vertragingen kunnen waarnemen.
+ Vingerafdrukscanner werkt zeer snel en handig, unlocken met één aanraking.
+ Nova Launcher probleemloos kunnen installeren waardoor alles er wat meer stock uitziet.
+ Bloatware kan deels verwijderd worden (de spelletjes), de rest kan uitgeschakeld worden (dit was dan ook mijn eerste werk na het starten)
+ Flipcover toont een aparte klok door de voorkant wanneer je je vinger op de vingerafdrukscanner legt.
+ RGB notificatie led.
- Toestel ligt imo niet zo geweldig in de hand in vergelijking met mijn Desire HD of mijn vriendin haar Moto G. Dit komt vooral door de scherpere randen en het hoekigere design van de zijkanten. Gelukkig wordt dit grotendeels opgelost door de originele flipcover die ik erbij heb besteld. Die flipcover heeft dan wel weer een gladde achterkant waardoor het toestel makkelijker uit de hand zal glijden.
- Notificatie led is inderdaad minder opvallend dan ik dacht, dit komt vooral omdat hij wat dieper ligt waardoor hij minder goed zichtbaar is wanneer je niet recht op je toestel kijkt.
- Komende van CM mis ik het standaard notificatiecenter en de mogelijkheid om de sneltoetsen te wijzigen (of ik moet dit nog vinden). Dit is even aanpassen maar went wel veronderstel ik.
Ook vind ik niet direct een alternatief voor quiet hours nm al gevonden.
Mogelijks vul ik deze post nog aan naarmate ik het toestel langer in gebruik heb. De negatieve punten wegen zeker niet op tegen de positieve, ik ben zeer tevreden.
PS: Even gezocht naar updates maar nog geen OTA beschikbaar. Ik wacht even af en anders installeer ik hem manueel, momenteel op B121.
Hier nog een afbeelding van alles wat wordt meegeleverd (hoesje apart door bundel):
[
Voor 11% gewijzigd door
Largamelion op 17-11-2015 11:41
]