WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:00
orange.x schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:
@sapphire Ik zou dan eerder voor een andere headunit gaan als je ook daarbij weet dat die het probleem oplost. Ik herken je probleem ook wel met mijn Garmin 530 dus. Die is ook de snelste niet meer en dan maakt ook wel dat je eens verkeerd fietst. Geen complete ramp natuurlijk maar als het niet hoef!

Zo'n radar, ik fiets eigenlijk altijd met 1 oortje in (rechts), als ik solo rij, en heb nog nooit een probleem gehad met verkeer dat ik niet hoorde of graag had willen opmerken dat achter me zat etc. Daar kan je toch voor omkijken?

Gisteren reed ik door Doorn heen en zat gewoon op mijn helft en was een bocht naar rechts aan het maken toen er ineens een auto vol door die binnenbocht kwam zetten, ook niet zachtjes ofzo... Het ging allemaal gelukkig goed, maar je hebt er mensen bijzitten... Goed, heb je aan zo'n radar in die situatie ook niets :+

@Raznov Ah, maar die 20% van de rit is dan uiteindelijk een paar uur geweest en dan is de batterij van 70+ naar 40+ gegaan? Dat is nog best rap gegaan dan zou ik zeggen. Ik moet nog steeds even kijken op welke helderheid mijn 530 nu ingesteld staat. Dat is dan ook een beetje om te kunnen inschatten of die BiNavi Air helder genoeg zou kunnen zijn, lees daar ook nog wel wat over. Gisteren een YT filmpje gezien waarbij de 530 en een gewone BiNavi beide op 100% stonden en daar zag ik weinig verschil. Heb zelf geen problemen met het aflezen van de 530 in welke weersomstandigheid dan ook, dus dat euvel zou er niet moeten zijn.
Ik zag dat je uiteindelijk voor een iGPSport bent gegaan, maar om dan voor de anderen nog even er op terug te komen:

606 nu een paar ritten gebruikt, ook met scherm altijd aan en de batterij is prima. Wat er bij de Elfstedentocht precies is gebeurd, geen idee. Maar nu een aantal keer wat ritten van 1 a 2 uur gemaakt en het percentage liep heel netjes. In 1 uur van 42% naar 38% was geen probleem. Wel merkte ik dat het percentage wat sneller ging zodra de telefoon gekoppeld is, maar verder geen problemen bij "normaal" gebruik. Zeer tevreden, de Bolt v1 mag de deur uit.

Strava & Untappd - Do not combine!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:52
@Raznov Ben inderdaad gegaan voor de iets kleinere formfactor en daarbij toch een groot scherm. En de lichte hoop dat ze over een tijdje wat functionaliteit toevoegen mbt de bonusbuttons van SRAM. Ik ga ze hierin gewoon een beetje spammen en doen :)

Ik had eerder ook nog een bericht op de Strava Club van iGPSPORT gepost met wat vragen. Is uiteindelijk niet zoveel uitgekomen maar zag wel dat er een soort challenge was waarbij er 3 hartslagbanden verloot werden onder de deelnemers die in een halve maand 100km hadden gereden. Heb ik zowaar gewonnen, die hartslagband is ondertussen al binnen maar die BiNavi Air nog niet! Hopelijk ook snel zodat ik een ritje er mee kan maken en kan gaan testen. Maar een extra hartslagband is nooit verkeerd 8)

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:33
Ik heb de laatste tijd veel problemen met het verbinden van sensoren en/of wegvallende rtl515 radar op mijn Garmin Edge 530. Ik heb vandaag maar eens een factory reset gedaan om te kijken of dat wil helpen. Stiekem kijk ik ook al naar de Edge 850🤫

Zijn er meer mensen die de connectie problemen ervaren de laatste weken?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
arvidbeheerder schreef op zondag 7 juni 2026 @ 16:18:
Ik heb de laatste tijd veel problemen met het verbinden van sensoren en/of wegvallende rtl515 radar op mijn Garmin Edge 530. Ik heb vandaag maar eens een factory reset gedaan om te kijken of dat wil helpen. Stiekem kijk ik ook al naar de Edge 850🤫

Zijn er meer mensen die de connectie problemen ervaren de laatste weken?
Ik had dat laatst ook. Ook een reset van de edge gedaan en sindsdien is het goed.

Er gaan geruchten over een x60 serie die komen gaat, dus nu upgraden is niet zo handig

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
418O2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 16:27:
[...]

Ik had dat laatst ook. Ook een reset van de edge gedaan en sindsdien is het goed.

Er gaan geruchten over een x60 serie die komen gaat, dus nu upgraden is niet zo handig
Ik zou wachten op de x70.

• bwernsen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:14
Dat is zonde. De x80, die is pas écht goed.

https://www.strava.com/athletes/38143282

• 418O2
  • Nu online
La1974 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:04:
[...]

Ik zou wachten op de x70.
Hihaho

Zou binnen een maand of 2 zijn. Dan is het mi wel de moeite om even te wachten

• 418O2
  • Nu online
bwernsen schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:08:
Dat is zonde. De x80, die is pas écht goed.
Daar gaat het niet eens om, de oudere series worden dan goedkoper

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
418O2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:10:
[...]

Hihaho

Zou binnen een maand of 2 zijn. Dan is het mi wel de moeite om even te wachten
Er wordt gesproken over een 850. Als er een x60 komt is dat (tot nu toe) altijd eerst de grotere 1060 en vele maanden later een 5 en 860.

Dus dat zou nog heel lang wachten zijn.
Pagina: 1 ... 104 105 Laatste