George Bush had ook een hoge opleiding. Ik denk dat we het over een ander soort dom hebbenPWM schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:18:
[...]
Hoe kom je daarbijJe kan veel zeggen van Jeb Bush, maar niet dat hij dom is. Het is een man die, cum laude in zeer korte tijd afgestudeerd, goed uit zijn woorden kan komen en denkt voordat hij spreekt.
Hij lijkt in niets op zijn broer wat dat betreft. 1 van de slimmere Bushes.
Wel rechts conservatief in opvattingen, dus liever niet als president natuurlijk.
Daar kan ik mij uiteraard in vindenAnakha schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:20:
Hij zegt niet dat hij niet gelooft dat Trump liegt. Hij zegt dat het feit dat Trump liegt over zijn liefde voor de Bijbel geen reden is om teleurgesteld te zijn in Trump, maar meer om teleurgesteld te zijn in een electoraat voor wie dat blijkbaar zo belangrijk is dat een politicus mag kiezen tussen erover liegen, of niet meedoen.
Waarom moet ik daar objectief naar kijken danOverigens lijk jij ook niet heel objectief te kunnen kijken naar de politiek in Amerika, met je eenzijdige gebash van de Republikeinen. Je oordeel over Jeb Bush lijkt een indicatie dat je volstrekt niets over hem weet.
Wat ik van Jeb Bush weet. Tja, het is een Bush en een republikein met bijbehorende standpunten. Voor mij is dat genoeg
Ik verwacht ook niet dat Trump ver komt. Zeker omdat de republikeinen toch wel een "sterke" line up hebben. En met sterk bedoel ik erg conservatieve christenen die veel stemmen trekken in grote delen van het landVoor wie oprecht bang is dat Trump potten gaat breken bij de Republikeinse voorverkiezingen, kan ik deze goed onderbouwde artikelen van Fivethirtyeight aanraden.
[ Voor 57% gewijzigd door thewizard2006 op 02-09-2015 10:32 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation