PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl
Leuke gevechten! Wat ging er mis tijdens de eerste pitstop? Geen vers rubber en brandstof?M1d4s schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:33:
[video]
Hier de stream van gisteren, was een erg leuke en actieve 1e helft (13 ronden) met inhaalacties en gevechten maar na de dubbele pitstop beetje saai in m'n 1tje.
De keuze van je auto dient uiterlijk vrijdag 1 januari 2016 bekend te zijn.
Bekendmaken van je auto en livery gaan via een PM binnen Tweakers waarna ik deze zal aanpassen in de Sheet met standen.
De laatste race staat vooralsnog gepland op Bathurst, mocht er voor die tijd een Oval released worden dan zullen we daar racen in plaats van Bathurst. Beide races zullen dan droog zijn.
De tijden zullen gelijk zijn aan vorig seizoen;
Vrije training (1 uur): 20:00
Kwalificatie (30 minuten): 21:00
Race (45 minuten): 21:30
Race 1 - vrijdag 15 januari 2016 - Watkins Glen International GP Layout - Droog
Race 2 - zondag 17 januari 2016 - Watkins Glen International GP Layout - Droog
Race 3 - vrijdag 22 januari 2016 - Sonoma Raceway GP Layout - Droog
Race 4 - zondag 24 januari 2016 - Sonoma Raceway GP Layout - Droog
Race 5 - vrijdag 29 januari 2016 - Mazda Raceway Leguna Seca - Vochtig
Race 6 - zondag 31 januari 2016 - Mazda Raceway Leguna Seca - Nat
Race 7 - vrijdag 19 februari 2016 - Road America - Droog
Race 8 - zondag 21 februari 2016 - Road America - Droog
Race 9 - vrijdag 26 februari 2016 - Willow Springs International - Kurkdroog
Race 10 - zondag 28 febrauri 2016 Willow Springs International - Kurkdroog
Race 11 - vrijdag 4 maart 2016 - Mount Panorama Bathurst - Droog / Vochtig
Race 12 - zondag 6 maart 2016 - Mount Panorama Bathurst - Vochtig / Nat
Het blijft een best of 8 results competitie met dezelfde puntentelling als de vorige keer.
Officiële testdagen zullen gehouden worden op de volgende twee dagen:
Test 1 - vrijdag 8 januari 2016 - Watkins / Sonoma / Leguna Seca - 30 minuten practise per circuit
Test 2 - zondag 10 januari 2016 - Road America / Willow Springs / Bathurst - 30 minuten practise per circuit
Je hebt de mogelijkheid om te kiezen tussen de volgende auto's:
Aston Martin Rapide S Hydrogen Hybrid
Aston Martin V8 Vantage GT4
BMW M3 GT4
Ford Mustang Boss 302R1 (DLC)
Ginetta G55 GT4
Toyota GT-86 Rocket Bunny GT-Edition (DLC)
Iedere auto kan / mag rijden met TC en ABS (dit zal door de lobby aangezet worden).
Heel veel plezier de komende maanden met het nieuwe seizoen!
Ik zal zelf in de Rocket Bunny gaan rijden zodat er 100% zeker een andere kampioen zal gaan zijn!
PSN RobinNova
Alleen na het zien van video's hier heb ik het idee dat het niveau hier een stuk hoger is dan die van mij.
Is er ook een groep voor meer beginnende rijders?
PSN: whoojaa
In onze groep zitten echt enorm veel verschil tussen de niveaus.whoojaa schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:26:
Leek me erg leuk om mee te doen..
Alleen na het zien van video's hier heb ik het idee dat het niveau hier een stuk hoger is dan die van mij.
Tegelijkertijd zie je ook dat deelnemers die aan het begin nog wat moeite hebben om mee te komen gedurende het seizoen stijgen.
Dit seizoen rijden we met GT4 waarbinnen de auto's al veel niveauverschil zit.
Mijn tip: gewoon lekker meedoen en jezelf opgeven met een snelle auto (Ginetta is het meest vriendelijkst en snelst) en gewoon met ons mee oefenen. Je zult zien dat je de eerste vrije trainingen nog wat moet wennen om vervolgens aansluiting te vinden met groepjes mensen van hetzelfde niveau.
Vervolgens ga je vanzelf beter worden en sluit je weer aan bij een sneller groepje.
PSN RobinNova
Lijkt me erg leuk om mee te doen. Is er een groep om op aan te melden met de ps4? Ik neem aan dat er ook buiten de gegeven data wel een keer samen gereden word. Kijk dat graag aan om vervolgens aan te melden bij de races.Kronos1979 schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:44:
[...]
In onze groep zitten echt enorm veel verschil tussen de niveaus.
Tegelijkertijd zie je ook dat deelnemers die aan het begin nog wat moeite hebben om mee te komen gedurende het seizoen stijgen.
Dit seizoen rijden we met GT4 waarbinnen de auto's al veel niveauverschil zit.
Mijn tip: gewoon lekker meedoen en jezelf opgeven met een snelle auto (Ginetta is het meest vriendelijkst en snelst) en gewoon met ons mee oefenen. Je zult zien dat je de eerste vrije trainingen nog wat moet wennen om vervolgens aansluiting te vinden met groepjes mensen van hetzelfde niveau.
Vervolgens ga je vanzelf beter worden en sluit je weer aan bij een sneller groepje.
Kun je ook lekker meedoen met de Time Trials (die zijn wel pittig vind ik persoonlijk).
Zelf wil ik deze week ook weer ergens gaan rijden, ben aan het denken aan woensdagavond.
Dus mocht je zin / tijd hebben...
PSN RobinNova
Meld je gerust aan. Veel rijden op hoog niveau maar er zijn ook genoeg die wat minder snel zijn. Daar hoor ik ook bijwhoojaa schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:26:
Leek me erg leuk om mee te doen..
Leuke trachs, ben erbij met de Aston, zal vd week even een mooie livery uitzoeken.
Wanneer je zin hebt om te racen mag je me zeker toevoegden. PSN is whoojaa.
Zal van de week ook wat toevoegen en kijken hoe het gaat. Wel leuk om wat serieuzere races te houden ipv. het banger rijden wat veel online gebeurt.
Ik ook nog steeds, ook al zijn hulpmiddelen toegestaanVerwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:12:
[...]
haha ik rijd ook express zonder enige aid
Ik vind het juist leuk en uitdagend om zonder te rijden.
Vandaag komt de Renault pack uit op de PS4.
Om iedereen gratis van deze nieuwe wagens te laten genieten host ik vanavond een korte wedstrijd.
We rijden met iedere auto 30 minuten op een circuit, de 10 snelste mannen krijgen punten.
Nadat alle auto's de revue gepasseerd zijn hebben we een echte "King of Renault"
De planning is als volgt:
19:30 - 20:00 Renault Sport RS 01 op Brno
20:00 - 20:30 Renault 3.5 op Spa
20:30 - 21:00 Renault Megane RS 275 op Imola
21:00 - 21:30 Renaultt Megane Trophy V6 op Donnington
21:30 - 22:00 Renault Alpine op Rouen les Essarts
Hups gewoon even binnen en rij wat snelle tijden, het is niet erg als je maar een deel mee kunt doen en het is geheel vrijblijvend.
Het enige wat je moet doen is mij toevoegen op PSN als je dit nog niet gedaan hebt zodat je ook daadwerkelijk een uitnodiging kunt krijgen. PSN is RobinNova
PSN RobinNova
https://onedrive.live.com...lhbYutc&ithint=file%2cics
Thanx. Had het anders handmatig moeten doen. Dit is toch makkelijkerMichelatNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:23:
Ik heb even een ICS bestandje gemaakt met de datums voor de volgende races in 2016. Leek me wel handing om te importeren in je agenda. Zo kun je t nooit meer missen ;-)
Thnx! Superhandig!MichelatNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:23:
Ik heb even een ICS bestandje gemaakt met de datums voor de volgende races in 2016. Leek me wel handing om te importeren in je agenda. Zo kun je t nooit meer missen ;-)
PSN: MrMistral
Race 4/6 van de BMW E30 Niqo Woensdag Cup vanaf mijn dashboard. Ondanks de lage "kerst" opkomst een hele leuke race. De 1e helft top 3 strijd.
Hier mijn YTkanaal: http://www.youtube.com/user/m1d4s010 Elke Tweakers race door mij gereden word hier geupload. Abboneer als je dit leuk vind, doe ik bij de andere streamers ook, altijd tof en leerzaam om momenten terug te kijken bij anderen.
Einde reclameboodschap
Ben zo snel mogelijk met het doorgeven van je keuze, want is de livery niet meer beschikbaar dan zul je een andere moeten kiezen.
PSN RobinNova
Toffe setup, zo te zien aan je webcam feed.
Heb je er ergens wat meer foto's en uitleg van?
Groet!
Toevallig vandaag een overzichtfoto gemaakt omdat ik nu compleet ben ivm een kerst kado (ipad houder) http://www.mupload.nl/img/lplfr1u1un1.jpgkesj schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:09:
[...]
Toffe setup, zo te zien aan je webcam feed.
Heb je er ergens wat meer foto's en uitleg van?
Groet!
Grappig, ben sinds vanochtend aan het zoeken naar een tablet houder :-)M1d4s schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:38:
[...]
Toevallig vandaag een overzichtfoto gemaakt omdat ik nu compleet ben ivm een kerst kado (ipad houder) http://www.mupload.nl/img/lplfr1u1un1.jpg
Die app op de tablet, werkt die voor de PS4?
Ziet er vet uit hoor, lekker dicht op je scherm ook
EDIT:
Volgens mij is het deze, of niet?
http://www.pocketplayground.net/pcars-dash.html
[ Voor 9% gewijzigd door kesj op 28-12-2015 22:06 ]

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Ja, werkt hartstikke goed op de ps4. En ja, pcars-dash, goede app.kesj schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:58:
[...]
Die app op de tablet, werkt die voor de PS4?
EDIT:
Volgens mij is het deze, of niet?
http://www.pocketplayground.net/pcars-dash.html
Heb het nu 2x gebruikt, weet nog niet echt of het een toevoeging is of "too much" merk het vanzelf wel na verloop van tijd.
Betaalde app, toch?M1d4s schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:34:
[...]
Ja, werkt hartstikke goed op de ps4. En ja, pcars-dash, goede app.
Heb het nu 2x gebruikt, weet nog niet echt of het een toevoeging is of "too much" merk het vanzelf wel na verloop van tijd.
Op Android ook idd.
Maar ik speel PC zo weinig dat ik twijfel of het nut voor me heeft het te kopen.
Al voegt het wel weer iets toe aan de speelervaring.
Verwijderd
Hehe ja dat had ik ook! Toen maar uitgezet. En op t rechte stuk even snel kijken hoe ik er voor stond om het niet op 't laatste moment te verpestenFiguur84 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:47:
Die gebruik ik op dit moment ook het meeste. De rondetijden. Vooral fijn dat je de sectortijden van de rondes ervoor kan zien. Als je een mooie rig hebt, is het wel nice lijkt me om het als 'motec' display te gebruiken op je tel met een telefoon houder achter je stuurtje. Een tablet voor de tijden en alle 'on screen' info kun je dan uitschakelen. Ik merk ook bij de tt van nurburgring dat de tijden tov de vorige ronde mij teveel afleiden... Dus fouten hehe....
Ik heb al een tijdje niet meer naar de time trial stand gezien, hoe is dat afgelopen? Heb nu geen PS4 bij de hand namelijk
Het nieuwe jaar 2016 is begonnen. Ik wil NiQo bedanken voor de TT's van 2015. Ik zal voor 2016 de TT's voor mijn rekening nemen. De eerste challenge van 2016 loopt tot 16 januari 13.00 uur.
De eerste 'uitdaging' zal worden:
Track: Zhuhai
Auto: Ariel Atom V8
Succes iedereen.
[ Voor 49% gewijzigd door 19Joost85 op 02-01-2016 13:06 ]
vanavond (08 januari 2016) starten we met de eerste vrije trainingen gevolgd door de tweede vrije trainingen aanstaande zondag (10 januari 2016).
Een week later (15 januari 2016) staat de eerste race al op de agenda.
Van een aantal mensen heb ik nog geen aanmelding mogen ontvangen, kijk even op de volgende sheet of achter je naam ook daadwerkelijk een auto met een livery nummer staat (dit is de bevestiging van je aanmelding)
https://docs.google.com/s...ghHZI/edit#gid=1057294763
Vanavond (20:00) en zondag (ook 20:00) zullen we 3 circuits per avond rijden; 30 minuten per circuit kwalificatie afgesloten met een korte race van 5 ronden. Hierna heb je dan ook nog een week de kans om eventuele wijzigingen door te voeren met je auto (dus past je mooie roze livery bijvoorbeeld toch niet zo mooi met de achtergrond van Watkins Glen, of rij je in een Ford en wordt je voorbij gereden door Ginetta's? Nu is je kans om dit te veranderen).
Nog even ter overvloede de rest van het schema:
De tijden zullen gelijk zijn aan vorig seizoen;
Vrije training (1 uur): 20:00
Kwalificatie (30 minuten): 21:00
Race (45 minuten): 21:30
Race 1 - vrijdag 15 januari 2016 - Watkins Glen International GP Layout - Droog
Race 2 - zondag 17 januari 2016 - Watkins Glen International GP Layout - Droog
Race 3 - vrijdag 22 januari 2016 - Sonoma Raceway GP Layout - Droog
Race 4 - zondag 24 januari 2016 - Sonoma Raceway GP Layout - Droog
Race 5 - vrijdag 29 januari 2016 - Mazda Raceway Leguna Seca - Vochtig
Race 6 - zondag 31 januari 2016 - Mazda Raceway Leguna Seca - Nat
Race 7 - vrijdag 19 februari 2016 - Road America - Droog
Race 8 - zondag 21 februari 2016 - Road America - Droog
Race 9 - vrijdag 26 februari 2016 - Willow Springs International - Kurkdroog
Race 10 - zondag 28 febrauri 2016 Willow Springs International - Kurkdroog
Race 11 - vrijdag 4 maart 2016 - Mount Panorama Bathurst - Droog / Vochtig
Race 12 - zondag 6 maart 2016 - Mount Panorama Bathurst - Vochtig / Nat
PSN RobinNova
als ik mij niet vergis rijden de meeste tussen de 1:50:xx en 1:52:xxOLVG schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:47:
Wat voor tijden rijden jullie in je GT4 op Watkins Glen?
Ik zelf mag daar alleen van dromen
Straks een andere GT4 proberen....
PSN RobinNova
Verwijderd
dat is waar ik op elke baan mee begin.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2016 11:54 ]
[ Voor 99% gewijzigd door wimstradamus op 15-01-2016 11:39 ]
Maar ik kan daar niks toevoegen oid.
De volgende link kun je bevestigen of je aanwezig bent:
https://docs.google.com/s...EQsZYK6k/edit?usp=sharing
PSN RobinNova
Verwijderd
Ik lees nu dit topic en ik ben erg benieuwd of ik me nog ergens kan aanmelden voor de competitie? Het is voor PS4 toch?
Yes het is inderdaad voor de PS4.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:38:
Hallo allemaal,
Ik lees nu dit topic en ik ben erg benieuwd of ik me nog ergens kan aanmelden voor de competitie? Het is voor PS4 toch?
Vanavond beginnen we al met de eerste van 12 races in het tweede seizoen (best of
Je kunt je nog wel aanmelden indien je me even een PM stuurt met de volgende gegevens:
welke auto ga je rijden in de GT4 (tip: Ginetta en Aston Martin zijn favoriet)
wat is je PSN (mij ook graag toevoegen op PSN)
welke livery zou je willen gebruiken
mobielnummer als je bij de whatsapp groep wilt aansluiten
Mocht vanavond niet direct haalbaar zijn, of misschien zitten we vol vanavond dan zijn er nog altijd 11 andere races waarbij de beste 8 resultaten tellen.
PSN RobinNova
Verwijderd
Kronos1979 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:23:
[...]
Yes het is inderdaad voor de PS4.
Vanavond beginnen we al met de eerste van 12 races in het tweede seizoen (best of
Je kunt je nog wel aanmelden indien je me even een PM stuurt met de volgende gegevens:
welke auto ga je rijden in de GT4 (tip: Ginetta en Aston Martin zijn favoriet)
wat is je PSN (mij ook graag toevoegen op PSN)
welke livery zou je willen gebruiken
mobielnummer als je bij de whatsapp groep wilt aansluiten
Mocht vanavond niet direct haalbaar zijn, of misschien zitten we vol vanavond dan zijn er nog altijd 11 andere races waarbij de beste 8 resultaten tellen.
Merkte wel dat bij het remmen de wielen vaak blokkeerde. Mort nog kijken waar dit aan lag. Braking stond op 80%.
HerkenbaarCampo di Casa schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:30:
Ik was kansloos gisteravond. Maakte teveel fouten en haal jullie rondetijden echt niet. Maar vond het wel weer tof om aan het nieuwe seizoen te beginnen.
Merkte wel dat bij het remmen de wielen vaak blokkeerde. Mort nog kijken waar dit aan lag. Braking stond op 80%.

Heb een enkele keer een 1:54 gereden, maar dan zat echt alles mee in die rondes.
Had je bij 20 seconden die plek niet aan Dennis van der b terug moeten geven?MichelatNL schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:52:
1ste ronde zit erop. Hieronder mijn race. Alleen de eerste ronde is eigenlijk interessant, de rest is beetje eenzaam rondjes rijden.
[video]
ABS is toegestaanCampo di Casa schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:30:
Naar mijn idee reed Dennis tegen de vangrail en terug naar mij waardoor ik (volgens mij Willem) raakte. Ik raakte hem naar mijn idee in ieder geval niet.OLVG schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:59:
Had je bij 20 seconden die plek niet aan Dennis van der b terug moeten geven?
Lijkt me meer raceongeluk, maar weet niet wat Dennis er van vindt.
ik heb hetzelfde na het zien van de beelden.MichelatNL schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:42:
[...]
Naar mijn idee reed Dennis tegen de vangrail en terug naar mij waardoor ik (volgens mij Willem) raakte. Ik raakte hem naar mijn idee in ieder geval niet.
Lijkt me meer raceongeluk, maar weet niet wat Dennis er van vindt.
Gaat mij toch niet zeggen dat ik dat nog uit heb staan.... Straks ff controleren
[Edit]
Net wat rondes gereden met ABS aan. Bleek dat ik alle hulp uit had staan. En dat scheelt behoorlijk. Heb veel meer grip en sta niet telkens achterstevoren of in de grindbak. Rij ook meteen een seconde van mijn snelste tijd af. Kom nog steeds een seconde of 4 tekort maar Gaat wat beter nu.
[YouTube: http://youtu.be/6zWp1S_E82Y]
[ Voor 43% gewijzigd door Campo di Casa op 16-01-2016 19:35 ]
Ik ookwimstradamus schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:01:
[...]
ik heb hetzelfde na het zien van de beelden.
PSN: dennisvandenb
Schakel jij niet wat te vroeg? Volgens mij schakel ik veel later. Hoor die van jou niet echt in de toeren komen.Campo di Casa schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:50:
Net wat rondes gereden met ABS aan. Bleek dat ik alle hulp uit had staan. En dat scheelt behoorlijk. Heb veel meer grip en sta niet telkens achterstevoren of in de grindbak. Rij ook meteen een seconde van mijn snelste tijd af. Kom nog steeds een seconde of 4 tekort maar Gaat wat beter nu.
Haha ik zat op dat rechte stuk naar boven wel ff te denken...denk waarom geeft die geen gas....moest mijn gas loslatenDvdberg schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 22:00:
Ik ookHad ik gisteren al tijdens de race. Ik dacht knappe jongen als hij er langs komt...ik laat 'm staan. Helaas kwam hij(Michel) er langs. Wat mij betreft op een faire manier met een beetje duwen en trekken.
Maar fijn dat je er ook zo over denkt....geen probleem dus
En een beetje duwen en trekken vind ik geen probleem. Zo lang je het maar beheerst doet en niet iemand van de baan aftikt of naast de baan dwingt. ff t kontje aanraken moet kunnen
Je schakelt veels te vroeg, pas als je lampjes rood worden moet je schakelen.Campo di Casa schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:50:
[...]
Gaat mij toch niet zeggen dat ik dat nog uit heb staan.... Straks ff controleren
[Edit]
[video]
En je mag traction control ook aanzetten als je wilt.
(en weer een seconde sneller
aanmelden kan op: https://docs.google.com/s...ZedVpqEQsZYK6k/edit#gid=0
De nieuwe TT start vanaf nu.
Circuit: Sonoma Raceway Short
Auto: Formula Gulf 1000
De 2de TT is tot 31 januari 13:00 uur.
Gefeliciteerd MrMistral!19Joost85 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:08:
De eerste winnaar van de TT 2016 is bekend. MrMistral gefeliciteerd.
De nieuwe TT start vanaf nu.
Circuit: Sonoma Raceway Short
De 2de TT is tot 31 januari 13:00 uur.
Wordt er trouwens nog iets van een stand bijgehouden voor de TT? Voorheen werd de stand bijgehouden in dezelfde spreadsheet als waar het volledige seizoen in wordt bijgehouden, maar deze is bijgewerkt tot de TT van Laguna Seca.
Topic start:JeroenTheStig schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:29:
[...]
Gefeliciteerd MrMistral!
Wordt er trouwens nog iets van een stand bijgehouden voor de TT? Voorheen werd de stand bijgehouden in dezelfde spreadsheet als waar het volledige seizoen in wordt bijgehouden, maar deze is bijgewerkt tot de TT van Laguna Seca.
Dag mensen,
De eerste winnaar is bekend, MrMistral pakt de eerste TT overwinning. De stand zal zsm worden bijgewerkt. De tweede challenge van 2016 loopt tot 31 januari 13.00 uur.
De tweede 'uitdaging' zal worden:
Track: Sonoma Raceway Short
Succes iedereen.
Groet, Joost
Voor de Time Trial Challenge worden met directe ingang ook punten toegekend. Zie algemene spreadsheet.
Tijdens de TT challenge zijn alle assists toegestaan
19Joost85 wijzigde deze reactie 17-01-2016 16:11 (137%)
Wel links en rechts wat leuke gevechten, laatste ronden toch nog paar mensen in gehaald met verse banden en de snelste ronde

Ik zit te kijken naar de eindtijden en daar zitten we toch nog wel redelijk dicht bij elkaar.
Hoeveel stops jullie hebben gedaan? Ik 3x

[ Voor 22% gewijzigd door MichelatNL op 17-01-2016 23:08 ]
[ Voor 11% gewijzigd door OLVG op 17-01-2016 23:31 ]
Dankje!!JeroenTheStig schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:29:
[...]
Gefeliciteerd MrMistral!
Geheel traditiegetrouw dan ook mijn TT lap:
Leuk eerste raceweekend verder! Jammer alleen! dat mijn 1 stop strategie gefaald heeft haha! Was de laatste paar laps gewoon 10-20 seconden langzamer. Dan gaat het hard.
Verwijderd
Qua pitstops wou ik voor een 1-stop gaan en ging pas in ronde 14 naar binnen. Echter verkeerde pitstrategie dus werden er geen banden gewisseld. Ronde 15 weer naar binnen, verkeerde bandenkeuze, soft in plaats van medium, dus ronde 21 weer naar binnen.. Hierdoor helaas 12e geworden, gezien de race had er misschien een 11e of 10e plaats in gezeten
MichelatNL schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:57:
Pfff wat een race. Had nooit voor de mediums moeten gaan. Was toch wel een verschil met vrijdag en of dat aan de temperatuur lag, omdat het donkerder was?
Wel links en rechts wat leuke gevechten, laatste ronden toch nog paar mensen in gehaald met verse banden en de snelste ronde
[video]
Ik zit te kijken naar de eindtijden en daar zitten we toch nog wel redelijk dicht bij elkaar.
[afbeelding]
Je kan de settings aanpassen voor de TT alleen niet "IN" de TT sessie. (wel jammer)
Dit moet je verplicht doen in de garage of in een practice sessie bv, maar dan zit je weer met banden opwarmen. Denk dat de meeste; in de garage aanpassen, TT starten, exit en terug in de garage bijstellen, TT starten enz, omdat dit de minst tijdrovende methode is.
Als het anders is, moet iemand mij verbeteren want ikzelf doe vrij weinig TT.
Denk dat niemand met standaard setup rijdt.
Ook fijn dat ik mezelf steeds in de spiegel zie....MrMistral schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:54:
[...]
Dankje!!
Geheel traditiegetrouw dan ook mijn TT lap:
[video]
Leuk eerste raceweekend verder! Jammer alleen! dat mijn 1 stop strategie gefaald heeft haha! Was de laatste paar laps gewoon 10-20 seconden langzamer. Dan gaat het hard.
PSN: dennisvandenb
Dat mis ik wel. Dat practice altijd begint met koude banden. Ook ergens wel logisch, maar niet altijd handig wanneer je druk bezig bent om de juiste setup te vinden die bij je rijstijl past. Ff tank inhoud aanpassen en je begint weer met een set koude bandenM1d4s schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:31:
Campo,
Je kan de settings aanpassen voor de TT alleen niet "IN" de TT sessie. (wel jammer)
Dit moet je verplicht doen in de garage of in een practice sessie bv, maar dan zit je weer met banden opwarmen. Denk dat de meeste; in de garage aanpassen, TT starten, exit en terug in de garage bijstellen, TT starten enz, omdat dit de minst tijdrovende methode is.
Als het anders is, moet iemand mij verbeteren want ikzelf doe vrij weinig TT.
Denk dat niemand met standaard setup rijdt.
Haha! ThnxDvdberg schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:54:
[...]
Ook fijn dat ik mezelf steeds in de spiegel zie....Knap rondje!
Verwijderd
2 down 10 to go.....
1 stop. 2x 14 laps met softs gereden.MichelatNL schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:57:
En op welke datum en tijd van de dag in game?
Ik zou het handig vinden om te weten omdat ik ga beginnen met trainen.
En wat zijn de richtrondetijden zo'n beetje?
Ik reed net zelf een 1:37:356
[ Voor 16% gewijzigd door OLVG op 20-01-2016 22:44 ]
YouTube: How pCars was created English version...
PSN RobinNova
Super vet! Ze worden ook steeds mooier.
Race 4:
Race 6:
[ Voor 35% gewijzigd door addictive_rhymz op 01-02-2016 00:34 ]
Zo gaan we a.s. zondag (op reguliere tijdstippen zoals in de startpost) rijden met standaard setups en geen bandenslijtage. Het idee hierachter is om te kijken of de tijden dan dichter naar elkaar komen en of andere mensen (die niet veel tijd willen / kunnen steken in tunen) ook vooraan mee kunnen rijden.
Het achterliggende idee hiervan is dat we wellicht volgend seizoen met twee verschillende races per week gaan rijden waarbij de ene race zo realistisch mogelijk is en de ander iets meer toegankelijker.
Mocht je een keer willen racen met de PS4 Project Cars league om te kijken of het je bevalt schroom dan niet om contact met me op te nemen of zondagavond te joinen!
PSN RobinNova
Niet zozeer een kwestie van willen, maar wel van kunnenKronos1979 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:29:
(die niet veel tijd willen / kunnen steken in tunen)
Wat echter nog steeds meespeelt is baankennis, denk dat daar uiteindelijk meer winst te pakken is, dan in perfect uitgewerkte setups.
Ja, dat denk ik ook. Meer tijd in baankennis steken is minder tijd per lapralph075 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:29:
[...]
Niet zozeer een kwestie van willen, maar wel van kunnenIk zie dus wel voordelen in de "default settings"-races.
Wat echter nog steeds meespeelt is baankennis, denk dat daar uiteindelijk meer winst te pakken is, dan in perfect uitgewerkte setups.
De winnaar van de Formula Gulf challange is geworden....Boerejack. Gefeliciteerd.

De stand is bijgewerkt.
De nieuwe challange is alsvolgt:
Track: Bathurst
Car: Mercedes-Benz SLS AMG GT3
De derde TT loopt tot maandag 15 februari 20:00 uur.
Gefeliciteerd Boerejack, goeie keus Joost gister/vanacht de 12h gekeken toevallig19Joost85 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:27:
De tweede TT is ten einde.
De winnaar van de Formula Gulf challange is geworden....Boerejack. Gefeliciteerd.
[afbeelding]
De stand zal ik zsm bijwerken.
Nou ik zag in de app voorbij komen dat daar idd de 12hrs werd verreden, maar toevallig kwam het zo uitwimstradamus schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:37:
[...]
Gefeliciteerd Boerejack, goeie keus Joost gister/vanacht de 12h gekeken toevallig
Netjes Boerejack!! Gefeliciteerd!19Joost85 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:27:
De tweede TT is ten einde.
[afbeelding]
De stand is bijgewerkt.

Verwijderd
ik ga vanavond ff rommelen met sharefactory, Marco en ik hadden 2x een hele mooie bochtencombo die we naast elkaar namen in de oefen race gisteren...
deel ,1 heeft marco al in de app gegooid
[ Voor 38% gewijzigd door M1d4s op 09-02-2016 08:49 ]
De KTM race was idd tof! Prima vermaakt. Was ook niet gek na een race met die oude Astons op Snetterton 300. Dan is alles beterM1d4s schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:38:
Voor de liefhebbers, de test races staan op YT; YouTube: m1d4s010 de KTM race was de spannendse [video]
Ik heb na lang twijfelen ook Project Cars aangeschaft voor de ps4. Ik zal niet direct mee doen met de races maar wel leuk om mijn tijden te vergelijken met andere tweakers. Dus ik zal zeker een poging wagen!19Joost85 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:27: