[PS4] Project Cars: GoT Racing PS4

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:43
Korte samenvatting van de race op Donington Park National van afgelopen vrijdag. Ben er zelf niet helemaal tevreden mee, maar het is nu ook weer niet zo slecht om dit niet met jullie te delen :)

[YouTube: https://youtu.be/RGfhBslu2kk]

Had wat moeite me het vinden van een goeie soundtrack en heb eerst de beelden gedaan en pas later de soundtrack er onder gezet. Dus weinig interactie tussen beide... Was een experiment, maar niet geslaagd...

Vrijdagavond ga ik de laatste samenvatting maken voor dit seizoen. En door de problemen met de replay's, auto's die op de grid blijven staan, livery's die soms niet kloppen en maar een halve replay (waarschijnlijk is de race te lang...), is voor mij een reden om geen samenvattingen meer te doen. Wil het nog wel proberen, maar denk dat ik daar niet zoveel tijd in ga stoppen. Dat stop ik dan liever in het racen zelf, aangezien ik wel wat practice laps kan gebruiken...

Ik ga wel een preview monteren voor het volgende seizoen. Dat is wel tof om te doen! 8)

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Ziet er weer leuk uit Campo!!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Campo di Casa schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:37:
Korte samenvatting van de race op Donington Park National van afgelopen vrijdag. Ben er zelf niet helemaal tevreden mee, maar het is nu ook weer niet zo slecht om dit niet met jullie te delen :)

[video]

Had wat moeite me het vinden van een goeie soundtrack en heb eerst de beelden gedaan en pas later de soundtrack er onder gezet. Dus weinig interactie tussen beide... Was een experiment, maar niet geslaagd...

Vrijdagavond ga ik de laatste samenvatting maken voor dit seizoen. En door de problemen met de replay's, auto's die op de grid blijven staan, livery's die soms niet kloppen en maar een halve replay (waarschijnlijk is de race te lang...), is voor mij een reden om geen samenvattingen meer te doen. Wil het nog wel proberen, maar denk dat ik daar niet zoveel tijd in ga stoppen. Dat stop ik dan liever in het racen zelf, aangezien ik wel wat practice laps kan gebruiken...

Ik ga wel een preview monteren voor het volgende seizoen. Dat is wel tof om te doen! 8)
Weer tof gedaan, nu merk ik hoe goed de andere video's op de muziek gemonteerd waren.
Maar vond het heel tof om te zien en begrijp dat je er mee stopt is ook veel werk en heel irritant als er zo veel bugs in zitten.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:57
@Campo: Begrijp je afweging, zeker gezien de bugs die nog (steeds) in de replays zitten. Als de preview van seizoen 2 klaar is, geef maar een gil dan kan ie ook op de site worden gezet.

Aanmelden voor race 11 (1/2): Oschersleben National

Vanavond race een van twee op Oschersleben National.

Voor de mensen die mee willen rijden, stuur een DM of bericht via PSN naar de mensen die genoemd worden in de openingspost. Leden die reeds genoemd staan in de excel sheet, graag de aan-/afwezigheid doorgeven.

Gedurende de week is er weer driftig geoefend om Oschersleben National in de vingers te krijgen. Het circuit kenmerkt zich door een snelle afwisseling van bochten. De topsnelheid van onze Ginetta's wordt maar nauwelijks gehaald op het rechte stuk. De uitdaging zit in de chicane net na start finish, een halve seconde is hier zo verspeeld, en de snelle rechts links combinatie Shell-S.

De snelste tijden gereden tijdens de trainingen liggen rond de 1.15.5xx.

De strijd om het kampioenschap kan vanavond worden beslist. Weet RobinNova (Kronos1979) het hoofd koel te houden en als eerste winnaar van deze league de geschiedenis boeken in te gaan of zal wimstradamus zijn 14 punten achterstand kunnen inlopen?

Volg de race live via een van onze live streams op: http://got-pcars.xyz/multimedia

Om 21:00 uur begint de kwalificatie gevolgd door de race om 21:30 uur.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56
Ik zie in de excelsheet een vraagteken bij mijn psn-naam. Nog even voor de duidelijkheid: ik rijd onder de naam Jeroen_the_stig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Boktor schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:24:
Ik zie in de excelsheet een vraagteken bij mijn psn-naam. Nog even voor de duidelijkheid: ik rijd onder de naam Jeroen_the_stig. :)
Leuk dat je nog steeds van de partij bent met de time trials. Wat dacht je ervan om volgend jaar ook met seizoen 2 mee te rijden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
De allereerste seizoenswinnaar van Project Cars: GoT Racing op de PS4 is bekend! Gefeliciteerd RobinNova met de eerste plaats in dit kampioenschap! Met een tweede plek op Oschersleben National wist hij genoeg punten te pakken om het kampioenschap veilig te stellen.

Voor een kort raceverslag: http://got-pcars.xyz/race...rsleben-national-uitslag/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
DeTjuk schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:41:
De allereerste seizoenswinnaar van Project Cars: GoT Racing op de PS4 is bekend! Gefeliciteerd RobinNova met de eerste plaats in dit kampioenschap! Met een tweede plek op Oschersleben National wist hij genoeg punten te pakken om het kampioenschap veilig te stellen.

Voor een kort raceverslag: http://got-pcars.xyz/race...rsleben-national-uitslag/
Mooi verslag!
En idd wat een bende bij de start. Dan is het wel lekker om achteraan te staan. Heb nergens last van gehad en kon rustig de 'Destruction Derby' deelnemers voorbij rijden :+

Ik ben een aparte Youtube kanaal gestart waar ik mijn video's upload i.p.v. mijn eigen standaard kanaal. Iets meer onderscheid tussen diverse video's.

YouTube: Project Cars GOT Racing PS4

Is het misschien een idee om een gezamelijke Youtube kanaal te starten? Alle streamers zetten gewoon hun streams (als ze dat willen) op hun eigen account, maar voegen we samen in een afspeellijst per seizoen? Dan hebben we ook 1 plek waar we alle video's kunnen vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door Campo di Casa op 21-11-2015 09:39 . Reden: toevoeging ivm Youtube kanaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Registratie: September 2015
  • Niet online
Prima idee. Zat daar toevallig gisteren na de race over na te denken toen ik het kopje 'Multimedia' bekeek op de site. Wellicht dat het leuk is om alle replays en streams die geupload zijn te bundelen per track. Het zij met linkjes onder bijv het kopje: Season 1: Race 11: Oschersleben. Of op dezelfde manier maar dan met embedded clips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
DeTjuk schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:40:
[...]

Leuk dat je nog steeds van de partij bent met de time trials. Wat dacht je ervan om volgend jaar ook met seizoen 2 mee te rijden?
Ik denk dat ik het voorlopig bij de time trials houd. Ik heb er de tijd niet voor om een volledig seizoen mee te rijden.

[edit]

Ik ben even aan het pielen geweest met het bewerken en delen van video's (want ik wist nog niet hoe dat ging op de ps4 :o ) en heb direct even een opname van mijn hotlap op Laguna Seca in de McLaren P1 gedeeld. De laatste bocht laat ik jammer genoeg nog 2 tiende liggen, maar veel harder lukt mij niet. Ik heb de steering ratio trouwens flink omlaag geschroefd (of is het nou omhoog? :o ), want corrigeren is een stuk lastiger als je bij het insturen van een bocht je stuur 360 graden om moet draaien.

Hieronder het resultaat :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SteSQHfLE4Y]

Weet iemand of bij het delen van video's op youtube de kwaliteit nog omhoog geschroefd kan worden? Je kunt amper de rondetijden lezen...

[ Voor 50% gewijzigd door JeroenTheStig op 22-11-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Mooie ronde! Maar hoe staan je assists? Meesten van ons rijden de TT op 'real' namelijk.

Heb hem zelf nog niet echt gereden maar denk dat je sneller bent/kan zijn bumper/hood/roof- cam en het valt me op dat je vrij veel moet ingrijpen ivm overstuur e.d. wat natuurlijk allemaal tijd kost. Wellicht je diff. en TC Slip iets verder dichtzetten zodat je vloeiender kan rijden? Desalnietteplus mooie ronde, ik ga er morgen ofzo maar eens ff voor zitten :)

EDIT: Kwaliteitsinstellingen weet ik ook niet. Snap dat een bestand niet te geoot moet zijn maar leesbaar is toch wel een minumum. Is mij ook al opgevallen bij m'n eigen uploads.

[ Voor 16% gewijzigd door MikeOoh op 22-11-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wow, wat een strakke ronde!
Ik heb nog veel te leren/oefenen...
spoiler:
Nu rij ik een 1:36:xxx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
MikeOoh schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:55:
Mooie ronde! Maar hoe staan je assists? Meesten van ons rijden de TT op 'real' namelijk.

Heb hem zelf nog niet echt gereden maar denk dat je sneller bent/kan zijn bumper/hood/roof- cam en het valt me op dat je vrij veel moet ingrijpen ivm overstuur e.d. wat natuurlijk allemaal tijd kost. Wellicht je diff. en TC Slip iets verder dichtzetten zodat je vloeiender kan rijden? Desalnietteplus mooie ronde, ik ga er morgen ofzo maar eens ff voor zitten :)

EDIT: Kwaliteitsinstellingen weet ik ook niet. Snap dat een bestand niet te geoot moet zijn maar leesbaar is toch wel een minumum. Is mij ook al opgevallen bij m'n eigen uploads.
Mijn assists staan op real :) De campositie is zoals ik gewend ben om te rijden, ik hou van simracen en daarbij hoort imo een cockpitview.

Deze auto is idd erg nerveus en moet veel corrigeren, maar heb het idee dat doordat ik hem de bocht ingooi en overstuurd de bocht uitaccellereer ik harder ga met deze auto.

Dat hij op het rechte stuk na start finish zo nerveus is, komt ook omdat ik mn drs aan heb staan :)
ralph075 schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:13:
[...]

Wow, wat een strakke ronde!
Ik heb nog veel te leren/oefenen...
spoiler:
Nu rij ik een 1:36:xxx...
Thanx :)
Vooral veel blijven oefenen, dan komt de snelheid vanzelf :)

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenTheStig op 22-11-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:39
Boktor schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:33:
[...]

Mijn assists staan op real :) De campositie is zoals ik gewend ben om te rijden, ik hou van simracen en daarbij hoort imo een cockpitview.

Deze auto is idd erg nerveus en moet veel corrigeren, maar heb het idee dat doordat ik hem de bocht ingooi en overstuurd de bocht uitaccellereer ik harder ga met deze auto.

Dat hij op het rechte stuk na start finish zo nerveus is, komt ook omdat ik mn drs aan heb staan :)

[...]

Mooie lap hoor! En idd, de auto zelf is gewoon nerveus :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Boktor schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:33:
[...]

[...]

Ben het met je eens dat dat een veel beter sim-gevoel geeft. Echter wil ik wel de snelste zijn dus zoek de daarbij passende view :+

Mja zoals ik al zei, heb de auto nog niet echt gereden dus weet niet hoe de aardvan het beestje is mbt dat glijden enzo. Heb zelf een paar dagen geleden even een paar rondjes gedaan maar had geen tijd om met de setup enzo te spelen dus niets aangepast. Wat me wel gelijk opviel is dat ie enorm onderstuurd is en inderdaad erg tailhappy zodra je het gaspedaal aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Raceverslag van race 12 (race 2/2) op Oschersleben National lees je hier: http://got-pcars.xyz/race...rsleben-national-uitslag/

De top drie: STRiple-R, BoereJack en m1d4s010

Gefeliciteerd mannen! Op naar de volgende (en laatste race van seizoen 1). Dan kan het boek Ginetta G40 Junior defintief dicht. Een aantal zal hier niet rouwig om zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:07
Mijn stream van Race 12 op Oschersleben. Interessante wedstrijd met al die glijpartijen. Race begint op 42:10

Wim, wat gebeurde er nou in die eerste bocht? Zie 46:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Boktor schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:44:
[...]

Weet iemand of bij het delen van video's op youtube de kwaliteit nog omhoog geschroefd kan worden? Je kunt amper de rondetijden lezen...
Je rondetijden zijn goed leesbaar. Heb je misschien je video's snel bekeken na het uploaden? Het valt mij namelijk regelmatig op dat het ff duurt voordat Youtube geuploaden video's op de juiste kwaliteit weer geven. Waarschijnlijk worden de video's nog op de server van Youtube gecodeerd naar een ander formaat/codec en krijg je tijdelijk een mindere kwaliteit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
MikeOoh schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:45:
[...]

Ben het met je eens dat dat een veel beter sim-gevoel geeft. Echter wil ik wel de snelste zijn dus zoek de daarbij passende view :+

Mja zoals ik al zei, heb de auto nog niet echt gereden dus weet niet hoe de aardvan het beestje is mbt dat glijden enzo. Heb zelf een paar dagen geleden even een paar rondjes gedaan maar had geen tijd om met de setup enzo te spelen dus niets aangepast. Wat me wel gelijk opviel is dat ie enorm onderstuurd is en inderdaad erg tailhappy zodra je het gaspedaal aanraakt.
Gisteren toch al een paar rondjes gedaan en trek mn eerdere commentaar terug. De t*r*ng wat is het kontje van dat apparaat onstabiel wanneer je het vermogen aanspreekt. Wil continu z'n neus inhalen. Tot nu toe een hoge 1:28 gereden en er zal nog wel wat tijd in de setup gaan zitten om dit beter te krijgen.
DeTjuk schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:21:
Raceverslag van race 12 (race 2/2) op Oschersleben National lees je hier: http://got-pcars.xyz/race...rsleben-national-uitslag/

De top drie: STRiple-R, BoereJack en m1d4s010

Gefeliciteerd mannen! Op naar de volgende (en laatste race van seizoen 1). Dan kan het boek Ginetta G40 Junior defintief dicht. Een aantal zal hier niet rouwig om zijn.
Tranen van geluk, wat ik je brom.

[ Voor 47% gewijzigd door MikeOoh op 23-11-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:09

Kevinr1989

I am the danger

MikeOoh schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:25:
[...]

Gisteren toch al een paar rondjes gedaan en trek mn eerdere commentaar terug. De t*r*ng wat is het kontje van dat apparaat onstabiel wanneer je het vermogen aanspreekt. Wil continu z'n neus inhalen. Tot nu toe een hoge 1:28 gereden en er zal nog wel wat tijd in de setup gaan zitten om dit beter te krijgen.

[...]

Tranen van geluk, wat ik je brom.
Wat je zegt... Vind het racen voor een keer niet erg met een bepaalde auto maar deze was ik al snel zat 8)7 Heeft overigens niets te maken met het feit dat ik maar 1 race heb meegereden, dagen waarop de races plaatsvinden vind ik zelf niet geheel makkelijk :'(
Boktor schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:44:
[...]

Ik denk dat ik het voorlopig bij de time trials houd. Ik heb er de tijd niet voor om een volledig seizoen mee te rijden.

[edit]

Ik ben even aan het pielen geweest met het bewerken en delen van video's (want ik wist nog niet hoe dat ging op de ps4 :o ) en heb direct even een opname van mijn hotlap op Laguna Seca in de McLaren P1 gedeeld. De laatste bocht laat ik jammer genoeg nog 2 tiende liggen, maar veel harder lukt mij niet. Ik heb de steering ratio trouwens flink omlaag geschroefd (of is het nou omhoog? :o ), want corrigeren is een stuk lastiger als je bij het insturen van een bocht je stuur 360 graden om moet draaien.

Hieronder het resultaat :)

[video]

De tandjes zeg, wat een snelle ronde... Ik meen te zien dat je met een stuurtje rijd? Heb vorige week een aantal rondjes gereden maar met een controller is het echt een draak van een auto (nota bene zelf de track en auto uitgekozen |:( ) Krijg het echt niet voor elkaar om de auto soepel de bocht uit te accelereren en bij het afremmen en insturen voor een bochten komt de achterkant weer voorbij... Worden nog wel een aantal sessies om zo snel mogelijk die baan rond te kunnen 8)

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Kevinr1989 schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:37:

[...]

De tandjes zeg, wat een snelle ronde... Ik meen te zien dat je met een stuurtje rijd? Heb vorige week een aantal rondjes gereden maar met een controller is het echt een draak van een auto (nota bene zelf de track en auto uitgekozen |:( ) Krijg het echt niet voor elkaar om de auto soepel de bocht uit te accelereren en bij het afremmen en insturen voor een bochten komt de achterkant weer voorbij... Worden nog wel een aantal sessies om zo snel mogelijk die baan rond te kunnen 8)
Klopt, ik rij met een t300rs stuurtje. Ik kan mij voorstellen dat het met een controller niet te doen is met die nerveuze achterkant. Je moet namelijk constant corrigeren en om dat met een controller te doen lijkt mij erg lastig.

Ik heb gisteren mijn tijd trouwens nog met 2 tiende verbeterd, dat waren de 2 tienden die ik in de laatste bocht verloor :) Voor de aardigheid ook nog even een replay van buitenaf:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LhCTRIlKm0w]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Mijn streampie van gister. Mooi gevecht voor me tussen Striple en BoerJack waar ik me af en toe ook mee bemoeide. Hoopte op een 2 honden vechten om een bot scenario als pcars er weer is geen zin meer aan heeft. Jammer want kan de tweede plek nu wel vergeten en het was gewoon een mooie race.

Race start na ca 1 min

[YouTube: http://youtu.be/s4LcTk57zrM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
NiQo schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:36:
Mijn streampie van gister. Mooi gevecht voor me tussen Striple en BoerJack waar ik me af en toe ook mee bemoeide. Hoopte op een 2 honden vechten om een bot scenario als pcars er weer is geen zin meer aan heeft. Jammer want kan de tweede plek nu wel vergeten en het was gewoon een mooie race.

Race start na ca 1 min

[video]
Echt jammer want je ging lekker! Wij konden samen inderdaad nog aanspraak maken op P2 in het algemeen klassement dus baalde ook wel toen je wegviel want had nog erg leuk kunnen worden tijdens de inhaalrace van Hockenheim ;w

Eerlijk is eerlijk, ik kon gelukkig profiteren van het gevecht tussen jou en BoereJack en enkele kleine foutjes van jullie beiden waardoor mn eigen foutjes geen al te grote negatieve gevolgen hadden. Viel me ook op dat ik tijdens 'droog' flink moest pushen om een zo groot mogelijke buffer op te bouwen want jullie waren beiden beduidend sneller in de regen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
NiQo schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:36:

Race start na ca 1 min

[video]
Balen zeg dat je eruit werd gegooid :( Je reed trouwens wel mooie strakke rondes, en zo goed als foutloos d:)b Was wel mooi om te zien dat je op de natte baan vrij snel dichterbij kwam aan de leider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattenbeld
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 16:34
Hey allemaal,

Ik heb ook een ps4 met project cars aangeschaft nu. Ik speel nu nog met controller, is wel even wennen na gt6 en forza.

Ik moet even wachten op mijn teensy zodat ik mijn logitech driving force GT kan gaan gebruiken op de ps4 met gimx.
Dan ga ik oefenen en wil ik ook wel mee doen aan de races.

Hoe kan ik meedoen aan de time trial challenge? Dan kan ik me alvast een beetje meten aan jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
nassan schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:27:
Hey allemaal,

Ik heb ook een ps4 met project cars aangeschaft nu. Ik speel nu nog met controller, is wel even wennen na gt6 en forza.

Ik moet even wachten op mijn teensy zodat ik mijn logitech driving force GT kan gaan gebruiken op de ps4 met gimx.

Hoe kan ik meedoen aan de time trial challenge? Dan kan ik me alvast een beetje meten aan jullie.
In de TS staat een lijst met de deelnemers. Voeg iedereen toe aan PSN en dan kan je op de leaderboards in Pcars zien waar je staat. Wel even met R3 selecteren op "friends only". De TT is nu de McLaren P1 op Laguna Seca,, dus dan kies je de 'road' klasse aan de linkerkant van je scherm, aangezien de McLaren een roadcar is :) Succes d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
nassan schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:27:
Hey allemaal,

Hoi Nassan,

Welkom, wat is je psn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
wimstradamus schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:42:
[...]

Hoi Nassan,

Welkom, wat is je psn?
Ik gok kattenbeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattenbeld
inderdaad, kattenbeld met een d.
Ik heb iedereen toegevoegd uit de lijst van de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga de ginetta wel missen....ik vind dit namelijk het mooiste racen, trage auto, weinig af te stellen en hele kleine verschillen.
ik ben dan ook fan van one-make-races....en niet te snel want dan worden de verschillen vooral in setup gemaakt en niet in skills

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Voor seizoen 2 gaan we rijden in de GT4 klasse. Er kan uit meerde auto's worden gekozen. Specificaties van de bolides zijn verzameld door M1d4s en inzichtelijke gemaakt in onderstaand schema _/-\o_ :

Klik voor groot.

GT4 vergelijker

Doe er uw voordeel mee 8)

[ Voor 6% gewijzigd door DeTjuk op 24-11-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Nieuw seizoen begint in het nieuwe jaar toch pas? (just checking)

Ik neig overigens naar de AM V8. Brute power trekt meer dan de finesse van Ginetta >:) (hoewel de brute power van de AM V12 me dan weer teveel van het goede lijkt)

Zit nog eens naar de grafiek te kijken, maar als wijsheid meetelt, dan is de Ginetta toch wel de verstandigste keuze. Acceleert sneller, remt later en de top scheelt maar 11km/u (bovendien rijdt je de topsnelheid meer niet dan wel...).

[ Voor 91% gewijzigd door ralph075 op 24-11-2015 20:24 . Reden: overpeinzingen over autokeuze... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
ralph075 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:50:
Nieuw seizoen begint in het nieuwe jaar toch pas? (just checking)
Correct. Ergens in januari zullen we met gt4 beginnen.
Genoeg tijd om de auto te kiezen die bij je past.

Voor die tijd zal er ook nog wel wat georganiseerd worden, gok ik zo.

[ Voor 11% gewijzigd door DeTjuk op 24-11-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
ralph075 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:50:

Zit nog eens naar de grafiek te kijken, maar als wijsheid meetelt, dan is de Ginetta toch wel de verstandigste keuze. Acceleert sneller, remt later en de top scheelt maar 11km/u (bovendien rijdt je de topsnelheid meer niet dan wel...).
11 km/h vergeleken met? Volgens mij is het verschil groter of ik snap je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
DeTjuk schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:12:
[...]

11 km/h vergeleken met? Volgens mij is het verschil groter of ik snap je niet.
Je hebt gelijk, verschil is 36km/u... Beetje schee(l/f) gekeken naar de Toyota..... Mmm... dat is toch wel een flink verschil, nu begin ik weer te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Er gaat nog uitgebreid getest worden door diverse personen. Moet zelf ook nog beginnen.

Ben benieuwd naar de bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Zat te twijfelen tussen de Aston V8 en Rocket Bunny. Na gisteravond valt de Rocket Bunny waarschijnlijk af. Achterkant is mij veelste te zenuwachtig. Heb teweinig skills om dat ding onder bedwang te houden. Maar als ik naar de stats kijk van M1D4S is toch die vervloekte Ginetta de beste keus voor mij...

Btw, was gisteravond best tof om ff in die oude Lotus wagens te rijden. Ze moeten vroegah (toen mussen nog roofvogels waren...) echt een doodwens hebben gehad :P

WIP >:)
sneakpreview promo S02

[ Voor 18% gewijzigd door Campo di Casa op 25-11-2015 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo

*NIEUW* Midweekse Race League *NIEUW*

Hoi allen,
Gister is het idee ontstaan om naast de GT5/GT4 cup een extra league toe te voegen. Het gaat hier om een midweekse league waarbij de focus ligt op andere wagens dan de bekende GT klassen.

Het concept:

Een midweekse league bestaande uit 6 races, waarbij de beste 5 resultaten tellen. Puntentelling idem aan de GT league. Er lijkt voldoende animo te zijn en om die reden wil ik "langzaam" beginnen om vervolgens een sneller vervolg te geven aan een eventuele volgende league. Tevens zorgen "langzame" auto's nog altijd voor spannende races met kleine verschillen onderling.

Onderaan deze post heb ik een selectie gemaakt van verschillende auto's waarop je kunt stemmen. De auto met de meeste stemmen gaan we uiteindelijk rijden. (de reden voor auto's ipv klassen is simpelweg de te grote verschillen onderling, muv GT3/4.) Zodra de autokeuze definitief is zal ik een lijst met tracks samenstellen waarvan ik denk dat ze geschikt zijn voor de gekozen auto.
Uiteraard kunnen we discussiëren over de geschiktheid van tracks.

Het is moeilijk om iets op te zetten waarbij iedereen tevreden wordt gesteld. Ik probeer hier zo goed mogelijk invulling aan te geven (lang leve democratie) vandaar ook een poll voor de racedag. Beperkt tot wo en do om de GT league niet in de weg te zitten. Kun je op beide dagen, selecteer dan svp geen voorkeur. Het tijdstip is gelijk aan de GT league, Q 2100 uur, R 2130 uur, Raceduur +/- 45 min.

Gezien de decembermaand voor de deur staat, voetballers richting de winterstop gaan en deze periode toevallig ook tussen de beide GT leagues valt wil ik graag volgende week woensdag/donderdag 2/3-12 al starten. Enige haast is dan ook geboden om eea op te zetten. Om die reden lopen te polls tot morgenmiddag 1200 uur. Het zou tevens fijn zijn als iemand van de actieve rijders die deel wil nemen kan helpen met eea aan administratie. Mocht het overigens niet lukken volgende week te beginnen starten we gewoon een week later. Overigens rijden we niet in week 52, ik ga er vanuit dat mensen dan aan de oliebollen en nitraten zitten ;)

Aanvullingen, suggesties, tips ed nav bovenstaande zijn welkom, echter graag via pm/wa om niet teveel verwarring te schoppen in dit topic.

Wil je meedoen? Laat hieronder een berichtje achter met je PSN en ik voeg je toe aan de deelnemerslijst. (max 16+4 deelnemers).

Voorlopige deelnemerslijst

NiQo90
Rat075
Jjstyle
DennisvandenB
MrMistral
RobinNova
Detjuk
Kattenbeld
MichelNL

[ Voor 22% gewijzigd door NiQo op 30-11-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Ik meld me bij deze aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Leuk! Nu ik een nieuw stuur heb, wil ik ook mee gaan (proberen te) doen. Timemanagement is nog een dingetje, maar zonder voornemen wordt het bij voorbaat niks ;)

Bij deze meld ik me dus graag aan! PSN staat in de signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Sign me up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
.

[ Voor 105% gewijzigd door wimstradamus op 27-11-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Ik ga mijn best doen om er ook te zijn!

PSN RobinNova

• Campo di Casa
lijkt me echt tof, rij zelden met die oude bakken, maar sla het toch ff over. Ga mij de hele decembermaand focussen op het GT4 seizoen.

• DeTjuk
Prima idee.

Alleen ga ik niet volledig mee doen. Misschien dat ik af en toe een race mee pik.

• NiQo
Democracy has failed! :F

Ik begreep vanmorgen van Jeroen dat hij na de GT leagues de formula klassen door wil gaan lopen.
Om die reden schrap ik bij deze formula rookie van de lijst. Enerzijds begrijp ik dat ik nu het merendeel van de stemmers teleurstel. Anderzijds betekend het wel dat er straks een volwaardig seizoen van 12 races met de FRookie wordt gereden. Nog even geduld dus O-)

Voor de midweekse league betekent dit dat we de oldskool BMW e30 m3 DTM gaan rijden 8)
Woensdag is de gekozen dag. Ik ben vanmiddag vrij en ga nadat ik een tijd in de Mclaren heb gezet diverse tracks uittesten met de e30. Wordt vervolgd ;)

Afbeeldingslocatie: http://i100.photobucket.com/albums/m17/vlad-e30m3/Sig-Fest-2010/DSC_3578.jpg

EDIT De grid is reeds halfvol, ook meedoen? Laat hieronder een bericht achter met je PSN.

[ Voor 13% gewijzigd door NiQo op 26-11-2015 11:55 ]

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Ondanks dat we niet de Lotus doen ben ik er toch maar bij ;-) Graag op de lijst zetten NiQo....

Zie net dat je mij al hebt toegevoegd..... 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Dvdberg op 26-11-2015 12:29 ]

PSN: dennisvandenb

• wimstradamus
NiQo schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:52:
Democracy has failed! :F

Ik begreep vanmorgen van Jeroen dat hij na de GT leagues de formula klassen door wil gaan lopen.
Om die reden schrap ik bij deze formula rookie van de lijst.
:? dat duurt nog maanden! januari gt4 feb/maart gt3 tegen de zomer pas formula dus.

• kattenbeld
Als mijn onderdelen voor de driving force GT voor woensdag binnen zijn doe ik ook mee.

Schrijf mij maar in onder voorbehoud, als dat kan.
Psn: kattenbeld

• NiQo
wimstradamus schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:36:
[...]

:? dat duurt nog maanden! januari gt4 feb/maart gt3 tegen de zomer pas formula dus.
I know right. Maar begrijp de insteek wel en daarom toch maar niet...

Ohja en e30 :z

Verwijderd

e30 voor the win!!!!! Mooiste beamer ooit gemaakt!!!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
Zet mij er ook maar bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

God god god... Die Time Trial komt een beetje mijn neus uit 8)7 Heb het weten te presteren om 1:30:017 neer te zetten, spelend met een controller. zonder assist en met cockpitview. Nu kreeg ik de tip om eens met real assist te spelen, maar laat ik daar nou niet eens de 1:30 mee halen... |:( iemand nog tips?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op t dak of motorkap camera??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Geprobeerd maar dat stomme ding gaat driften als je maar iets te enthousiast op het gas gaat en het is voor mij makkelijker, spelend met een controller, om dan in de cockpit te zitten en het stuur te kunnen zien zodat ik beter kan tegensturen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
De race van vanavond is verplaats naar vrijdagavond dit in overleg met de mensen die zich hebben aangemeld voor vanavond. Om het seizoen met 6 man af te sluiten is toch iets minder leuk als met een volle bak. Aangezien we het hele seizoen een top opkomst hebben gehad willen we dit ook hebben in de laatste race van het seizoen. Vrijdagavond, zelfde tijd zelfde track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Goedemorgen allemaal! :*)

Vandaag is de dag dat jullie een laatste poging kunnen gaan wagen op het circuit van Mazda Laguna Seca. Tot op heden hebben 12 coureurs zich gewaagd aan een uitdagende auto op een minstens net zo uitdagende track. De tussenstand met de tijden is als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lDT5n/14bdc36b1c.jpg

De heren Jeroen_the_stig en STRiple-R hebben een zeer knappe tijd gereden, het lijkt onmogelijk om deze coureurs nog te verbeteren. Gevolgd worden ze door sp0rtl1fe, NeroProvocatore en NiQo90. De verschillen tussen deze coureurs bedraagt slechts een halve seconde dus hier is alles nog mogelijk. Daarop volgend een viertal coureurs met allemaal tijden, variërend in de 1:29. Wellicht dat zij hun tijd nog kunnen aanscherpen en een plaatsje kunnen stijgen!

Succes nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Raceje van gisteren op de green hell. Uiteindelijk gedisconnect, maar volgens mij zijn de eerste 2 Laps wel leuk om te zien. Mooi duel met Wim.

[YouTube: http://youtu.be/pALzDLoUdB8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
NiQo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:56:
Raceje van gisteren op de green hell. Uiteindelijk gedisconnect, maar volgens mij zijn de eerste 2 Laps wel leuk om te zien. Mooi duel met Wim.

[video]
Nice! Mooie move van Wim op 8:20 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiQo

Time Trial

Complimenten aan The Stig met het neerzetten van de snelste tijd. Was weer een mooie TT die tot de laatste minuut competitief was ;)

De nieuwe challenge is met Formule A op Dubai GP en loopt t/m 15 december
Eens kijken hoeveel Tweakers we op het algemene leaderboard kunnen krijgen ;) Succes!

Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Project%20CARS_20151201175308_zpscgzn5zcn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo

Classic BMW DTM League

Morgen gaat de league van start! De tracks hadden jullie nog tegoed; bij deze!

02-12-2015 Nurburgring GP
09-12-2015 Oulton Park International
16-12-2015 Le Circuit Bugatti
23-12-2015 Catalunya GP
06-01-2016 Zolder
13-01-2016 Nordschleife (Dubbele punten)

Deelnemers so far:
NiQo90
Rat075
Jjstyle
DennisvandenB
MrMistral
RobinNova
Detjuk
Kattenbeld
MichelNL
Roflmannetje

De e30 heeft overigens als enige assist ABS, welke handmatig aan en uitgezet kan worden. Tevens zal er een mandatory pitstop moeten worden gemaakt.
Q om 2100, Race om 2130. Rond 2000 gooi ik de practice open.
Tot morgen :)

[ Voor 10% gewijzigd door NiQo op 02-12-2015 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
NiQo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:11:

Time Trial

Complimenten aan The Stig met het neerzetten van de snelste tijd. Was weer een mooie TT die tot de laatste minuut competitief was ;)

De nieuwe challenge is met Formule A op Dubai GP en loopt t/m 15 december
Eens kijken hoeveel Tweakers we op het algemene leaderboard kunnen krijgen ;) Succes!

[afbeelding]
*O*

En aangezien ik ook een video heb gemaakt van mijn snelste ronde zal ik deze ook even met jullie delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Ziet er rapido uit zeg...! Ik ben wel naar 1 ding benieuwd: wie had zijn assist op real en wie had ze uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Boktor schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:30:
[...]

*O*

En aangezien ik ook een video heb gemaakt van mijn snelste ronde zal ik deze ook even met jullie delen.

[video]
Wow, great lap!
Kevinr1989 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:51:
Ziet er rapido uit zeg...! Ik ben wel naar 1 ding benieuwd: wie had zijn assist op real en wie had ze uit?
Irrelevant toch. Is toegestaan en als je abs en tc niet aanzet in een p1 ben je gewoon gek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

[...]

Irrelevant toch. Is toegestaan en als je abs en tc niet aanzet in een p1 ben je gewoon gek :+
Dan kan ik je vertellen dat ik knettergek ben, want ik heb geen assists gebruikt 8)7 heb het geprobeerd, ik denk voor een half uurtje maar ik was er echt niet sneller door... Ben gewoon benieuwd wie er met real en wie zonder heeft gereden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Kevinr1989 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:00:
[...]

Dan kan ik je vertellen dat ik knettergek ben, want ik heb geen assists gebruikt 8)7 heb het geprobeerd, ik denk voor een half uurtje maar ik was er echt niet sneller door... Ben gewoon benieuwd wie er met real en wie zonder heeft gereden :9
Ik heb ook met real assists gereden. De mate van traction control was trouwens instelbaar in de settings. Ik had de traction control slip op 7% staan. Ik heb niet geprobeerd om zonder TC te rijden, maar dat lijkt mij nog wel eens leuk om een keer te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Boktor schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:30:
[video]
Netjes hoor...je lijkt hem ook aardig onder controle te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
MichelatNL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:50:
[...]

Netjes hoor...je lijkt hem ook aardig onder controle te hebben
Met deze auto moest je de achterkant iets uit te laten breken om snel de bocht door te komen, dus je moest ook met het gaspedaal sprlen, en dat is aardig gelukt :)

Ik heb mijn nick gisteren overigens aan laten passen op tweakers, die is nu gelijk aan mijn psn nick. Op de underscores na :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M1d4s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-11-2023

M1d4s

PSN - M1d4s010

Topicstarter
The Stig heeft de snelste tijd, hoe toepasselijk.

Some say.................he has underscores in different accounts..................All we know is....................

PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

De tussenstand naar aanleiding van de tweede Time Trial is bijgewerkt :)
Koploper is ongewijzigd, een aantal coureurs daar achter zijn wel onderling gewijzigd.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lGxft/9482d8ced7.png
Succes met de derde TT! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Kak, mijn tijd lijkt niet opgeslagen... :(

Niet dat ik hoog zou scoren met 1:36:... maar altijd meer dan 0 punten

Edit: het is de vraag of ik er vanavond bij ben.... vrouwlief heeft vanavond tot inpakavond gebombardeerd.... *sigh*
Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet voor 21:00 uur klaar is...

[ Voor 43% gewijzigd door ralph075 op 02-12-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattenbeld
Ik kan vanavond er ook nog niet bij zijn helaas.
Volgende race ben ik wel van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Sommigen met tranen in de ogen, andere met hun handen in de lucht: Afscheid nemen van onze Ginetta G40 Junior deden we zo: http://got-pcars.xyz/seiz...d-van-ginetta-g40-junior/

Bedankt M1d4s voor de montage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Haha :D
Mooi filmpje! Zo te zien waren jullie allemaal erg blij dat het erop zit met deze auto.

Hoe gaat het met jullie time trial? Het lijkt nog vrij rustig in de huidige tussenstand, dus ik was benieuwd in hoeverre er al is geknutseld aan de setup van de auto en of er al serieuze pogingen zijn gedaan. Ik heb gisteren nog wat rondjes gereden en aan de setup gesleuteld en ben de eerste pagina van de algemene lijst al binnengedrongen. Ik verwacht van zeker een aantal van jullie nog scherpere tijden, dus ik ben benieuwd hoever we in de algemene lijst kunnen komen :)

[ Voor 92% gewijzigd door JeroenTheStig op 07-12-2015 20:45 ]

• NiQo
JeroenTheStig schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:30:
Mooi filmpje! Zo te zien waren jullie allemaal erg blij dat het erop zit met deze auto.

Hoe gaat het met jullie time trial? Het lijkt nog vrij rustig in de huidige tussenstand, dus ik was benieuwd in hoeverre er al is geknutseld aan de setup van de auto en of er al serieuze pogingen zijn gedaan. Ik heb gisteren nog wat rondjes gereden en aan de setup gesleuteld en ben de eerste pagina van de algemene lijst al binnengedrongen. Ik verwacht van zeker een aantal van jullie nog scherpere tijden, dus ik ben benieuwd hoever we in de algemene lijst kunnen komen :)

[video]
Lekkere lap hoor! _/-\o_ Ik ga er vant weekend nog ff voor zitten.

• ralph075
  • Niet online
O ja, wilde gisteravond ook met de TT beginnen....... toen ik naar bed ging kwam ik erachter dat ik met de TT van Driveclub bezig was geweest..... 8)7
Vanavond nieuwe poging.

[ Voor 24% gewijzigd door ralph075 op 10-12-2015 11:18 ]

• MikeOoh
  • Niet online
JeroenTheStig schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:30:

[video]
Mooie ronde weer!

Ik heb inmiddels in solo 1.31'ers gereden dus wilde maar eens een TT sessie pakken om het e.e.a. af te kijken van een snellere ghost, rijdt m'n auto in TT ineens TOTAAL anders. What. The. Fuck?! 1 ronde neergezet en shit afgesloten.

Ik betwijfel of ik nog een poging ga wagen. Ten eerste vind ik FA niet leuk (niet voor niets dat ik dit voor het eerst reed). Ten 2e erger ik me mateloos aan de idiote 'cut track' penalty's wanneer ik een stukje curbstone meepak, leg er dan verdomme gras neer ofzo. Ten 3e ben ik PCARS moe. Word schijtziek van al die bugs en merk dat ik de game soms echt met tegenzin opstart.

• Kronos1979
@ MikeOoh hoop dat je seizoen 2 straks in Januari nog lekker een kans geeft.
Ik merk nu zelf ook dat na het intensieve seizoen 1 ik ook redelijk moe ben en dat deze pauze eigenlijk prima uitkomt.
Tegelijkertijd, omdat ik die rust ook gewoon neem, krijg ik wel weer zin in Seizoen 2.
Dus hoop dat je ook die rust nog kunt vinden en straks weer lekker met me lak gaat uitwisselen!

PSN RobinNova

• NiQo
Filmpje van de race van gister! Als je het mij vraagt een gouden auto-track-weer combinatie :9

[YouTube: http://youtu.be/liW16z6_oy8]

• JeroenTheStig
MikeOoh schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:38:
[...]

Mooie ronde weer!

Ik heb inmiddels in solo 1.31'ers gereden dus wilde maar eens een TT sessie pakken om het e.e.a. af te kijken van een snellere ghost, rijdt m'n auto in TT ineens TOTAAL anders. What. The. Fuck?! 1 ronde neergezet en shit afgesloten.

Ik betwijfel of ik nog een poging ga wagen. Ten eerste vind ik FA niet leuk (niet voor niets dat ik dit voor het eerst reed). Ten 2e erger ik me mateloos aan de idiote 'cut track' penalty's wanneer ik een stukje curbstone meepak, leg er dan verdomme gras neer ofzo. Ten 3e ben ik PCARS moe. Word schijtziek van al die bugs en merk dat ik de game soms echt met tegenzin opstart.
Volgens mij ligt de tyre compound vast op medium in TT modus, misschien dat dit het verschil maakt?
Die cut track penalties zijn inderdaad irritant, maar dat er geen gras ligt is Herman Tilke z'n schuld ;)
De car settings leg ik in een excel sheet vast, zodat ik weet met welke setting ik welke tijd heb gezet. Dan ben ik tenminste niet mijn setting kwijt als ik teveel wijzig en het nergens toe leidt :)

Ik zou overigens het wel jammer vinden als je stopt met de TT competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
NiQo schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:44:
Filmpje van de race van gister! Als je het mij vraagt een gouden auto-track-weer combinatie :9

[video]
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Vandaag is de laatste dag om een poging te wagen voor de time trial met de formula a op Dubai.

Hoe gaat het verder met de competitie? Het is de laatste tijd wat stilletjes in dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Zojuist een PS4 en PC gehaald, hoop eerdaags mee te doen. Eerst even oefenen

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
JeroenTheStig schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:46:
Vandaag is de laatste dag om een poging te wagen voor de time trial met de formula a op Dubai.

Hoe gaat het verder met de competitie? Het is de laatste tijd wat stilletjes in dit topic..
De competitie ligt stil. In januari gaan we verder met seizoen 2 in de GT4 klasse. Een klein groepje rijd nu een mid-weeks tussendoortje in een oude BMW barrel ;) Maar de meeste houden nu een korte winterstop.

Ook in de Whatsapp groep is het vrij rustig de afgelopen dagen. Denk dat de meeste ff switchen naar andere games die door het vele racen op de achtergrond zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Een gezonde ontwikkeling die bewust gekozen is. Je merkte aan het einde van seizoen 1 dat veel mensen best "moe" waren.
Het is ook best intensief vind ik persoonlijk.

Deze week worden de circuits en het schema bekend gemaakt waarna mensen serieus kunnen gaan oefenen en dan zal ook de beleving weer toenemen (zeker omdat je voor de eerste race je auto en livery bekend moet maken)

Weet trouwens iemand of een van die Renaults nog als GT4 bestempeld zou kunnen worden? (De megane zou zomaar kunnen bijvoorbeeld of misschien die sport?)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
De poll voor de racedagen voor volgend seizoen dat gaat lopen van het weekend van 16 januari tot en met medio februari. Verder nog een poll met betrekking tot het weekend van carnaval en het weekend van Valentijn (of we die weekenden skippen).
Als laatste nog een poll over de lengte van de race.

Welke racedagen gaan we rijden:

Poll: Seizoen 2 Racedagen
Vrijdag / Zondag
Vrijdag / Maandag
Zondag / Maandag
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395974&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Skippen we het Carnavalsweekend (6-7-8 februari) en Valentijn (14 februari)
Kan me voorstellen dat we deze weekenden willen skippen omdat dan een verminderde aanwezigheid mogelijk is.

Poll: Skippen van weekenden (Carnaval en Valentijn)
Ik heb bezwaar tegen het verplaatsen
Ik heb geen bezwaar tegen het verplaatsen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395978&layout=2&sort=prc

De Raceduur:

Poll: De lengte van de race
Minder dan 30 minuten
Ongeveer 45 minuten
Ongeveer 1 uur
Langer dan 1 uur
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395977&layout=2&sort=prc

[ Voor 8% gewijzigd door Kronos1979 op 16-12-2015 08:30 ]

PSN RobinNova

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiQo

Time Trial Challenge

Ik weet ff niet of er racestars leden mee hebben gedaan aan de challenge, of dat Figuur84 deze toevallig gewoon gedaan heeft. Daarom geef ik maar credits aan beide, met sowieso hele strakke tijden; gefeliciteerd Figuur & Stig.
Helaas heb ik zelf niet echt een tijd neergezet, blame black ops :9

Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Project%20CARS_20151216134302_zpsra5f9oci.jpg

Nou gaan we dit jaar knallend afsluiten. De nieuwe & laatste TT van dit jaar wordt gereden op de Nordschleife met de BMW E30 320 Turbo en loopt t/m 31 december. Succes!

Alvast een rondje gedaan, wat een auto _/-\o_
[YouTube: http://youtu.be/EASPmg_qzKk]

PS vanaf volgend jaar zal Joost aka JJstyle de TT challenges verzorgen.

[ Voor 6% gewijzigd door NiQo op 16-12-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo

Classic DTM Wednesday

We hebben nog plekken vrij voor de race vanavond (Le Circuit Bugatti, BMW E30 M3).
Practice om 2000, Q om 2100, Race om 2130 uur.
Laat een bericht achter of voeg me toe op PSN om mee te doen!

Sorry voor de spam :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimstradamus
Congrats Figuur en Stig en NiQo bedankt voor de mooie auto track combo's in de TT, Joost succes verwacht van jou ook mooie TT's.
Nu oefenen op de groene hel, loving it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
NiQo schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:55:

Time Trial Challenge

Ik weet ff niet of er racestars leden mee hebben gedaan aan de challenge, of dat Figuur84 deze toevallig gewoon gedaan heeft. Daarom geef ik maar credits aan beide, met sowieso hele strakke tijden; gefeliciteerd Figuur & Stig.
Helaas heb ik zelf niet echt een tijd neergezet, blame black ops :9

[afbeelding]

Nou gaan we dit jaar knallend afsluiten. De nieuwe & laatste TT van dit jaar wordt gereden op de Nordschleife met de BMW E30 320 Turbo en loopt t/m 31 december. Succes!

Alvast een rondje gedaan, wat een auto _/-\o_
[video]

PS vanaf volgend jaar zal Joost aka JJstyle de TT challenges verzorgen.
Dank Niqo, geen RaceStars-initiatief... Ik zag toevallig dat jullie er mee bezig waren, en dacht: laat ik het ook eens proberen. heb mij er overigens echt even in moeten vastbijten :) De tijd van de 'stig' is goed, en die erboven buitenaards.....

3 seconden.... Bizar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
Hoe zit het met de BMW DTM race vanavond Niqo? Ik kan samen met een paar anderen van racestars op uwe verzoek vanavond wel meedoen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Ene 'barrynicolai' heeft zojuist wat invites verstuurd ;) Zal nog niet aan races deelnemen, maar voorlopig m'n tanden stukbijten op de TT.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Figuur84 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:07:
Hoe zit het met de BMW DTM race vanavond Niqo? Ik kan samen met een paar anderen van racestars op uwe verzoek vanavond wel meedoen namelijk.
Ik start rond 2000 een lobby. Zal je inviten waarop jij de rest kan uitnodigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Figuur84 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:27:
[...]

Dank Niqo, geen RaceStars-initiatief... Ik zag toevallig dat jullie er mee bezig waren, en dacht: laat ik het ook eens proberen. heb mij er overigens echt even in moeten vastbijten :) De tijd van de 'stig' is goed, en die erboven buitenaards.....

3 seconden.... Bizar....
Welkom Figuur84 en gefeliciteerd met de snelste tijd :)
Ik zag je tijd gisteravond pas op de leaderboard maar wist niet zo goed of je ook van GoT was. Toch wel dus :)

Dat er nog 3 seconden verschil is met de nummer één komt denk ik vooral omdat in de time trial ook met driving aids gereden mag worden. Ik denk dat ik ook nog een stuk sneller kan met traction control en abs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
NiQo schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:40:
[...]

Ik start rond 2000 een lobby. Zal je inviten waarop jij de rest kan uitnodigen ;)
Ok top! Weet niet of ik 20:00 haal, maar tot 21:00 is het practice als ik het goed gezien heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
JeroenTheStig schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:49:
[...]
Ik denk dat ik ook nog een stuk sneller kan met traction control en abs.
Dat is ook toegestaan bij ons, ik reed ook met abs aan anders ging het niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
JeroenTheStig schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:49:
[...]
Dat er nog 3 seconden verschil is met de nummer één komt denk ik vooral omdat in de time trial ook met driving aids gereden mag worden. Ik denk dat ik ook nog een stuk sneller kan met traction control en abs.
Kwam er later ook pas achter dat je dat aan kon zetten. Even geprobeerd maar het ging mij beter af zonder TC en ABS.

• JeroenTheStig
wimstradamus schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:56:
[...]

Dat is ook toegestaan bij ons, ik reed ook met abs aan anders ging het niet zo snel.
We rijden roch met real assists?

• wimstradamus
JeroenTheStig schreef op donderdag 17 december 2015 @ 06:23:
[...]

We rijden roch met real assists?
In de seizoen races, in de tt is alles toegestaan.

• JeroenTheStig
wimstradamus schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:00:
[...]

In de seizoen races, in de tt is alles toegestaan.
Hmm... oke, dat wist ik niet :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste