[PS4] Project Cars: GoT Racing PS4

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
Ik zat het filmpje te kijken en de persoon die in het begin nogal roekeloos (naar mijn idee) rijd op te speuren en dat is nr 72. Volgens de spreadsheet is dat MxGD22, maar die zie ik helemaal niet terug komen op de uitslag en ook niet dat die is ingeschreven voor de race????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
MikeOoh schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:29:
[...]
Hoe upload je je eigen gevechten dan?
Daar zullen wij dan ook wat moeite voor moeten doen. Dus de replay terug kijken en daar de momenten uitknippen.
Het uploaden kan wel op mijn FTP of wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:43
MichelatNL schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:37:
Ik zat het filmpje te kijken en de persoon die in het begin nogal roekeloos (naar mijn idee) rijd op te speuren en dat is nr 72. Volgens de spreadsheet is dat MxGD22, maar die zie ik helemaal niet terug komen op de uitslag en ook niet dat die is ingeschreven voor de race????
Race Zolder 01
MxGD22 staat er idd niet tussen. Misschien dat iemand met nr72 heeft gereden?
Maar volgens mij was het niet echt een groot probleem. Geloof dat MikeOoh (STRiple-R) er nog het meest last van had en heb hem niet echt gehoort tijdens de race...
MichelatNL schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:40:
[...]

Daar zullen wij dan ook wat moeite voor moeten doen. Dus de replay terug kijken en daar de momenten uitknippen.
Ik kan ook eventueel de FTP op mijn NAS open zetten. Maak ik gewoon een mapje aan en een paar accountjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Leuk filmpje Campo! Alleen nrtje 72 is wel behoorlijk wild in het begin, dat mag wel iets rustiger.

Edit ja wat Michel zegt dus ;)

[ Voor 14% gewijzigd door NiQo op 01-11-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0flmannetje
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-02-2021
Ik reed met nummer 72, ik krijg elke keer een random livery om wat voor reden dan ook. Kan mij niet echt vinden in het "wilde" rijden. Ik had een prima start, won 2 plekken maar kreeg in de 1e bocht een duw van die zwarte wagen daardoor vloog ik er zo hard af. Daarna was het vechten voor positie maar uiterst correct en heb nergens contact gemaakt naar mijn idee. Geweldig filmpje overigens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Campo di Casa schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:34:
[...]
Ik kan ook eventueel de FTP op mijn NAS open zetten. Maak ik gewoon een mapje aan en een paar accountjes.
Dat zou handiger zijn ja, dan hoef jij het ook niet nog eens ergens te downloaden.
Misschien dat degene die het filmpje upload ook een TXT bestand erbij doet en vermeld welke rijder en met wie hij de strijd aangaat. Kun je dat misschien in het filmpje erbij zetten als ondertitel.....altijd leuk om je eigen naam te zien in een filmpje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
R0flmannetje schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:05:
Ik reed met nummer 72, ik krijg elke keer een random livery om wat voor reden dan ook. Kan mij niet echt vinden in het "wilde" rijden. Ik had een prima start, won 2 plekken maar kreeg in de 1e bocht een duw van die zwarte wagen daardoor vloog ik er zo hard af. Daarna was het vechten voor positie maar uiterst correct en heb nergens contact gemaakt naar mijn idee. Geweldig filmpje overigens!!
Voordat je de race joint moet je eerst in je garage de auto kiezen en daar gelijk je livery kiezen. Dat racenummer krijg je dan vervolgens ook in de race.
Ga je daarna weer een andere race met een andere auto doen, dan moet je de volgende keer bovenstaande weer herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
MichelatNL schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:06:
[...]

Dat zou handiger zijn ja, dan hoef jij het ook niet nog eens ergens te downloaden.
Misschien dat degene die het filmpje upload ook een TXT bestand erbij doet en vermeld welke rijder en met wie hij de strijd aangaat. Kun je dat misschien in het filmpje erbij zetten als ondertitel.....altijd leuk om je eigen naam te zien in een filmpje :*)
Ik ga nu ff met het vrouwtje een filmpje kijken (Southpaw) en zal morgen wel ff de FTP instellingen goed zetten op de NAS. gooi er wel een quota op. 1gig per accountje?
.txt bestand met info zou idd handig zijn. Ik maak er waarschijnlijk 1 map voor aan. Dus misschien is het dan handig om dan wat te doen met bestandsnamen. zodat ik weet waar wat bij hoort :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
MichelatNL schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:40:
[...]

Beetje moeite doen is geen probleem. Ik weet alleen absoluut niet hoe dat moet, dat knippen enzo.
Campo di Casa schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:34:
[...]

[afbeelding]
MxGD22 staat er idd niet tussen. Misschien dat iemand met nr72 heeft gereden?
Maar volgens mij was het niet echt een groot probleem. Geloof dat MikeOoh (STRiple-R) er nog het meest last van had en heb hem niet echt gehoort tijdens de race...

[...]

Heb deze race niemand zien haperen of rondgeslingerd worden zoals ik dat op Brands Hatch zag gebeuren bij/met Glenn. :)
NiQo schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:44:
Leuk filmpje Campo! Alleen nrtje 72 is wel behoorlijk wild in het begin, dat mag wel iets rustiger.

Edit ja wat Michel zegt dus ;)
Denk niet dat die actie in het begin met opzet was hoor. Leek me meer een crash dan moedwillig iemand van de baan rijden. Trouwens, wie reed er nog meer met Convex #11? Dat is namelijk de auto die eraf gereden werd en Wim rijdt vast met die livery én hij reed voor mij op nummer 2 of 3. Ik nam namelijk zijn positie over omdat hij een DT penalty kreeg vanwege een valse start.

(Wellicht tóch handig dubbele liverys te vermijden, Jeroen?)

Zou me overigens niets verbazen als daar nog een auto bij betrokken was die je dus niet ziet vanwege die bugs.

Heb verder niemand echt horen klagen over voorvallen ofzo, volgens mij was de race behoorlijk clean.
R0flmannetje schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:05:
Dat dus, wss een auto die we niet zien door die bug.

[ Voor 12% gewijzigd door MikeOoh op 01-11-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vandaag weer even aan het racen geweest met mijn nieuwe stuur. Gisteravond ook trouwens, met een groepje van vier van hier. Ben echt superblij met mijn upgrade. Had een T100, maar dat nodigde niet echt uit tot racen, best een gammel ding. Gisteren een T300 overgenomen van een mede-Tweaker. Heb nu echt weer plezier in rondjes rijden, werkelijk een wereld van verschil. Misschien zit het tussen mijn oren, maar heb echt de indruk dat ik er beter/strakker mee kan sturen (het maakt me nog steeds geen top-coureur, helaas ;) )

Was wel een perfecte deal trouwens, die T300. Overgenomen voor €250 met bon en nog bijna volledige garantie. Vorige eigenaar heeft hem 3 maanden geleden gekocht. Als ik mijn T100 kan verkopen voor €50, kost de T300 me netto €200. De T100 heb ik zelf al afgeschreven, dus alles wat ie opbrengt is mooi meegenomen.

Zag vandaag dat er nog geen nieuwe Time Trial is. Aangezien dat voor mij qua tijd en planning een beter doel is dan de race-avonden twee keer per week, kijk ik daar wel naar uit. In combinatie met de suggestie (TT klassement) die in de Whatsapp-groep voorbij kwam, heb ik er ook wel zin in. Zal zelf nog steeds geen hoogvlieger zijn, vermoed ik, maar ik heb wel zin om daar progressie in te maken.

Mocht het nodig zijn, dan wil ik ook wel van hulp zijn bij de organisatie/administratie van het TT klassement. Ik weet niet of iemand al het voortouw genomen had?
Zelf het voortouw nemen doe ik liever niet, want ik kan niet beloven dat ik trouw tweewekelijks in het weekend een nieuwe Time Trial kan opzetten (druk werk- en gezinsleven zorgt ook regelmatig voor volle weekenden). In samenwerking kan en wil ik dat best wel af en toe voor mijn rekening nemen. Bijbehorende administratie kan ik wel bij helpen, dat hangt niet persé op het weekend (neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:09

Kevinr1989

I am the danger

Wat een schitterend filmpje heb je gemaakt Campo! Leuk om variatie te zien in het 'achtervolgen' van diverse auto's. Ook diverse leuke gevechten gezien, is interessant om terug te kijken ;)

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:39
Campo di Casa schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:15:
[...]

Ik ga nu ff met het vrouwtje een filmpje kijken (Southpaw) en zal morgen wel ff de FTP instellingen goed zetten op de NAS. gooi er wel een quota op. 1gig per accountje?
.txt bestand met info zou idd handig zijn. Ik maak er waarschijnlijk 1 map voor aan. Dus misschien is het dan handig om dan wat te doen met bestandsnamen. zodat ik weet waar wat bij hoort :p
Ik krijg de melding dat de video niet beschikbaar is op youtube. Klopt dat?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
MrMistral schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:35:
[...]

Ik krijg de melding dat de video niet beschikbaar is op youtube. Klopt dat?
Haha bedoel je nu Southpaw of video van de race? Southpaw zal je iig niet vinden op YouTube ;)

Voor zover ik kan zien moet video van de race het gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Campo di Casa schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:40:
[...]

Haha bedoel je nu Southpaw of video van de race? Southpaw zal je iig niet vinden op YouTube ;)

Voor zover ik kan zien moet video van de race het gewoon doen.
Haha! De racevideo ;) Oké! vreemd 8)7

Edit: Inmiddels wel! Wat een gaaf filmpje zeg _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door MrMistral op 02-11-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Komt er nog een filmpje van gisteren? Had iemand de stream aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Dvdberg schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:52:
Niet van mij. Ga mij ff bezig houden met materiaal voor de race van vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

Campo di Casa schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:14:
[...]

Niet van mij. Ga mij ff bezig houden met materiaal voor de race van vrijdag.
Damn jammer. Had wel een brute, beetje ongelukkige, maar wel geslaagde inhaalactie op jou. Zo'n beetje mijn enige de hele race maar wel leuk om terug te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
NiQooooo, wat is de nieuwe TT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Super vet filmpje man! Echt een genot om naar te kijken en haarscherpe beelden ook! Ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Campo, wanneer komt de volgende film? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Op http://got-pcars.xyz zal altijd een stream te zien zijn op race dagen. De stream is te vinden onder het kopje, multimedia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
19Joost85 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:22:
Campo, wanneer komt de volgende film? :p
In de loop van zaterdag. Word dan een samenvatting van de race van vrijdag (Snetterton 200). Ben nu al bezig met de soundtrack. Dit keer een paar nummers van de laatste album van Muse.

Ga ook wat testen met info van coureurs die je in beeld zal zien. Eens kijken hoe dit uitpakt, en zal het niet continue zien.

Heb ook een korte outro klaar liggen met een verwijzing naar de site ;)

Probeer het weer rond 15 minuten te houden. Lijkt me een mooie lengte. Niet te lang, maar ruimte genoeg om er wat moois van te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Campo di Casa op 04-11-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral

Had een mooi begin van de race. Ondanks Jeroen die mij grind liet happen :p. Toen van 12 naar 2. Daarna was het een hel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje laat heren, maar als nog mijn filmpje van de race van vrijdag.

YouTube: BoereJack Project Cars Zolder

helaas een heel irritant zwart vlak in de video. had waarschijnlijk te maken met het feit dat ik in ronde 16 een melding kreeg dat het uitzenden was gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Sorry voor de vertraging!!!

Time Trial Challenge

Complimenten aan STRiple-R met een hele nette tijd!!
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Project%20CARS_20151104112425_zpsqhursvkx.jpg

De nieuwe challenge is met de Lotus 98T op Silverstone Stowe en loopt t/m 15-11.

Voor de Time Trial Challenge worden met directe ingang ook punten toegekend. De bedoeling is een klassement te creëeren a la de league. Ik moet dit nog even uitwerken/overleggen. Meer info volgt dus. Voor de duidelijkheid, de tijden die met de Lotus worden gereden gaan al wel mee tellen voor het klassement.

Edit @ Striple heb je een filmpje van je lap?

[ Voor 3% gewijzigd door NiQo op 04-11-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
NiQo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:31:

Time Trial Challenge

[afbeelding]

De nieuwe challenge is met de Lotus 98T op Silverstone Stowe en loopt t/m 15-11.

Voor de Time Trial Challenge worden met directe ingang ook punten toegekend. De bedoeling is een klassement te creëeren a la de league. Ik moet dit nog even uitwerken/overleggen. Meer info volgt dus. Voor de duidelijkheid, de tijden die met de Lotus worden gereden gaan al wel mee tellen voor het klassement.

Jaaaaaa! Dat is een geweldige bak. Echt heerlijk om mee te rijden. Weet niet of ik snel zal zijn maar dat maakt me niet uit haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
NiQo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:31:

Time Trial Challenge

[afbeelding]

Yeey! En nieuwe, vanavond maar eens verkennen 8)

Eehm, ik ben het zelf vergeten op te slaan dus hoop dat ie dat automatisch doet, zal vanavond even kijken!

EDIT: helaas niet opgeslagen maar hij is te bekijken als ghost :+

NiQo ik waardeer overigens in je inzet mbt de TT maar om eerlijk te zijn is de combi van deze track + auto waanzin. Deze track kan leuk zijn met bijv. de Clio RS/Cooper GP maar deze auto is WAY overkill op deze kleine (kart)baan. Ik heb wel een tijd neergezet maar betwijfel of ik de zin kan vinden om deze aan te scherpen. Het is zeker mogelijk er nog een seconde of 2 vanaf te snoepen maar het plezier mist een beetje bij deze combinatie.

[ Voor 20% gewijzigd door MikeOoh op 04-11-2015 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1d4s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-11-2023

M1d4s

PSN - M1d4s010

Topicstarter
Niet vergeten aan te melden mannen, voor morgenavond race 7/12 Snetterton 200.

PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
M1d4s schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:06:
Niet vergeten aan te melden mannen, voor morgenavond race 7/12 Snetterton 200.
thanx voor de reminder. Zou bijna vergeten mij aan te melden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Campo di Casa op 05-11-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
MikeOoh schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:54:
[...]

Yeey! En nieuwe, vanavond maar eens verkennen 8)

Eehm, ik ben het zelf vergeten op te slaan dus hoop dat ie dat automatisch doet, zal vanavond even kijken!

EDIT: helaas niet opgeslagen maar hij is te bekijken als ghost :+

NiQo ik waardeer overigens in je inzet mbt de TT maar om eerlijk te zijn is de combi van deze track + auto waanzin. Deze track kan leuk zijn met bijv. de Clio RS/Cooper GP maar deze auto is WAY overkill op deze kleine (kart)baan. Ik heb wel een tijd neergezet maar betwijfel of ik de zin kan vinden om deze aan te scherpen. Het is zeker mogelijk er nog een seconde of 2 vanaf te snoepen maar het plezier mist een beetje bij deze combinatie.
Zou best kunnen, heb dexe keer voor het eerst niet getest. De lotus vind ik een vette bak en stowe was een suggestie. Maargoed sorry, had ff moeten testen (iets met nfs :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Wederom leuke en nette race mannen! Ook tof dat we vrijwel altijd met MINIMAAL12 racers zijn!

Ben nu al benieuwd naar de 'aftermovie' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Niet zo goed voor de punten maar mooie gevechten gehad met oa Joost, Niqo en Baco _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Campo di Casa
MikeOoh schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:38:
Wederom leuke en nette race mannen! Ook tof dat we vrijwel altijd met MINIMAAL12 racers zijn!

Ben nu al benieuwd naar de 'aftermovie' :)
Ben er mee bezig. Had gisteren niet veel tijd en mijn replay liep vast halverwege de race. Deel van de race word nu op de USB-stick gezet (duurt lang...) en probeer een deel daarvan nog te editen vanochtend. Na de klassieker maak ik het af. Lengte soundtrack staat op 11 minuten en dat word dus ook de lengte :p

Dit keer zorgde de 'bug' ervoor dat 2 wagens op de grid blijven staan. Valt dus mee ;)

Aangezien het een tijdrovende klus voor mij is om de hele 45-50 min aan replay te moeten terug kijken, en dat eigenlijk maal aantal deelnemers om niks te missen, zou het wel makkelijk zijn als iemand nog momenten weet die meegenomen 'moeten' worden. Laat het me dan s.v.p. weten. Voor de race van afgelopen vrijdag is dat nog niet zo belangrijk. Maar voor de aankomende races zou dit makkelijk zijn.

Voorbeeld:

Livery: 72
Wanneer (ronde of tijd): ronde 11
Reden: Gevecht met voorligger en mooie inhaalmanoeuvre

Livery: 16
Wanneer (ronde of tijd): Begin race. ronde 2?
Reden: Harde crash in bocht 3. Remt telaat en neemt tegenstander mee...

[ Voor 43% gewijzigd door Campo di Casa op 08-11-2015 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56
Tijdje niet wezen kijken hier, maar leuke filmpjes zie ik voorbij komen :)
Wat mij opvalt is de camview van het gros van de filmpjes. Rijden jullie altijd met de view vanaf het dak van de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
wimstradamus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:15:
Niet zo goed voor de punten maar mooie gevechten gehad met oa Joost, Niqo en Baco _/-\o_

[video]
Ik denk kijk ff de start, gewoon 12 laps zitten kijken haha. En hoe dt in die 2e lap allemaal goed ging snap ik ook niet, maar echt strak gereden door iedereen!
Boktor schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:12:
Tijdje niet wezen kijken hier, maar leuke filmpjes zie ik voorbij komen :)
Wat mij opvalt is de camview van het gros van de filmpjes. Rijden jullie altijd met de view vanaf het dak van de auto?
Heb laatst cockpitcam weer een kans gegeven maar ik zie dan gewoon TE weinig. En de gevolgen zijn niet alleen voor mezelf dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
wimstradamus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:15:

[video]
Ben halverwege het editen en kan idd zeggen dat er heel wat mooie gevechten waren. Kwam zelfs een dubieuze actie tegen... Werd een tikje uitgedeeld waardoor iemand een harde crash maakte tegen het beton. Staat op tape ;)

Zou zelf ook Mistral een tikje hebben gegeven op het moment dat ik van in een slip raakte en de baan op schoot. Zal dat ook ff terug kijken en zo monteren dat het niet mijn schuld was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Zat vrijdagavond te kijken op de verschillende streams en waren echt mooie gevechten bij. Ook close racing en netjes allemaal...top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Campo di Casa schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:34:
[...]
.. Werd een tikje uitgedeeld waardoor iemand een harde crash maakte tegen het beton. Staat op tape ;)
Hoeveel kost het om dat er uit te laten ;)
haha nee hoor als je maar laat zien ik de plek terug geef O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
wimstradamus schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:39:
[...]

Hoeveel kost het om dat er uit te laten ;)
haha nee hoor als je maar laat zien ik de plek terug geef O-)
Jij was het niet. Het was iemand in een licht blauwe Ginetta... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Campo di Casa schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:34:
[...]

Ben halverwege het editen en kan idd zeggen dat er heel wat mooie gevechten waren. Kwam zelfs een dubieuze actie tegen... Werd een tikje uitgedeeld waardoor iemand een harde crash maakte tegen het beton. Staat op tape ;)

Zou zelf ook Mistral een tikje hebben gegeven op het moment dat ik van in een slip raakte en de baan op schoot. Zal dat ook ff terug kijken en zo monteren dat het niet mijn schuld was :+
Ik zeg uitvergroten in slow motion en puntenstraf :+ :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Campo di Casa
En de race nr7 van afgelopen vrijdag staat op youtube. Korte samenvatting, mede door de zwaar irritante bug waardoor ik maar de eerste 30 minuten van de replay kon gebruiken... Hoop echt dat ze de bugs met replays gaan verhelpen. Maakt het toch leuker om dan samenvattingen te kunnen maken...

either way... enjoy! ;)

[YouTube: https://youtu.be/L_E_gO6v2Wc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Campo di Casa schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:14:
En de race nr7 van afgelopen vrijdag staat op youtube. Korte samenvatting, mede door de zwaar irritante bug waardoor ik maar de eerste 30 minuten van de replay kon gebruiken... Hoop echt dat ze de bugs met replays gaan verhelpen. Maakt het toch leuker om dan samenvattingen te kunnen maken...

either way... enjoy! ;)

[video]
Vet gedaan weer hoor _/-\o_
Maar die blauw witte auto 29 was ik 8)7 zag het aan de gevechten alleen ik reed toch echt met livery 11 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral

either way... enjoy! ;)

[video]
Weer genoten man! Keep up the good work!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichelatNL

either way... enjoy! ;)

[video]
Vet hoor
En heb je dat bewust gedaan met de muziek rond 2:10 de inhaalactie?
Timing is precies goed :)

Je zou nog je naam erbij kunnen zetten aan het einde...als dan Spielberg je vraagt voor een race te editen dan kun je zeggen kijk zo moet t ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door MichelatNL op 08-11-2015 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Campo echt enorm tof gemaakt weer man!!!

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
MichelatNL schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:47:
[...]

Vet hoor
En heb je dat bewust gedaan met de muziek rond 2:10 de inhaalactie?
Timing is precies goed :)

Je zou nog je naam erbij kunnen zetten aan het einde...als dan Spielberg je vraagt voor een race te editen dan kun je zeggen kijk zo moet t ;-)
Ja dat was bewust. Tof dat het is opgevallen. Probeer zoveel mogelijk de beelden te laten kloppen met de muziek. Voornamelijk met het switchen tussen fragmenten.

De korte promo die als test versie op de site staat word ook bepaald door de muziek. Weer wat nieuwe ideeën opgedaan en ga vd week dat uittesten. Word echt een knallend en rauwe promo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Je hebt in ieder geval genoeg stof na de race van zojuist. Tof gedaan man! Grote klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0flmannetje
  • Laatst online: 27-02-2021
wimstradamus schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:38:
[...]

Vet gedaan weer hoor _/-\o_
Maar die blauw witte auto 29 was ik 8)7 zag het aan de gevechten alleen ik reed toch echt met livery 11 :?
Nummer 29 is mijn livery en daar heb ik die race ook mee gereden. Ik kan me niet alle gevechten herrinneren die ik in de film zie. Volgens mij was ik wel degene die die rode wagen aantikte. Zeker geen bewuste actie en was dan ook dolgelukkig dat je het goed corrigeerde! Als ik me niet vergis was dat de leider op dat moment en dat wil ik niet op mijn geweten hebben O-)

Correctie: ik heb de stream van Wim nog eens bekeken en het is inderdaad Wim die daar dat tikje geeft. Ik had een vergelijkbare actie daar met een koploper. Wel vreemd dat die liveries dus niet altijd kloppen in de replay

[ Voor 14% gewijzigd door R0flmannetje op 08-11-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Hierbij mijn verslag van gisteravond. Vanaf minuut 40 start de race. YouTube: Tweakers PJ Cars League snetterton200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Hier de race vanuit mijn oogpunt, ook hier de start vanaf minuut 40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1d4s

M1d4s

PSN - M1d4s010

Topicstarter
Hierbij ook mijn stream: YouTube: Race 8/12 PS4 GoT Racing

Heb ook een vraag; Heeft iemand erop tegen dat de audiochat wordt meegestreamt ? Uit beleefdheid doe ik het niet. Maar als niemand er op tegen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Nu online
M1d4s schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:43:

Heb ook een vraag; Heeft iemand erop tegen dat de audiochat wordt meegestreamt ? Uit beleefdheid doe ik het niet. Maar als niemand er op tegen is...
Ik zou dat niet zo op prijs stellen. Is ook een besloten groepje tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
M1d4s schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:43:
Hierbij ook mijn stream: YouTube: Race 8/12 PS4 GoT Racing

Mag, mij hoor je dan toch niet, heb het geblokkeerd dat mijn audio word mee gestreamed met een ander.
Nadeel is dat ik jou (de streamer) dan niet meer kan horen en jij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1d4s

M1d4s

PSN - M1d4s010

Topicstarter
addictive_rhymz schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:58:
[...]

Ik zou dat niet zo op prijs stellen. Is ook een besloten groepje tenslotte.
Geen probleem, de audiochat word niet gestreamt.

[ Voor 9% gewijzigd door M1d4s op 09-11-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik zit te wachten op het streampie van striple R, beste gevecht sinds een tijdje.
Iemand een link naar zijn yt?

either way... enjoy! ;)

[video]
Mooi geedit. Die wit/rode nr80 ben ik, terwijl ik met #36 rijd. Vaag...

[ Voor 112% gewijzigd door NiQo op 09-11-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
NiQo schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:15:
Ik zit te wachten op het streampie van striple R, beste gevecht sinds een tijdje.
http://got-pcars.xyz/86-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ojaa, sorryy :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Campo di Casa
Joost was iets te snel met het plaatsen van de promo op de site... Ik had een deel aan beelden nog niet eens verwerkt in de promo.... Maar nu is het dan toch klaar. Ben nog niet helemaal tevreden, maar voor een eerste promo... kan het er mee door :p

[YouTube: https://youtu.be/kDBI5WFl2nw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online

either way... enjoy! ;)

[video]
Heel tof weer! Jammer dat ik degene ben die was blijven staan, had een leuk gevecht met BoereJack.
NiQo schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:15:

[...]

Mooi geedit. Die wit/rode nr80 ben ik, terwijl ik met #36 rijd. Vaag...
Dan moet ik je helaas teleurstellen, ik stream niet. En ik was na de race te druk met balen dat ik het zo verprutst had dat ik de replay weer eens niet heb opgeslagen. Wellicht handig als iemand na de race ff roept dat we dat moeten doen, ik vergeet het telkens weer 8)7

Maar inderdaad dat was echt een heel erg tof gevecht over aardig wat rondjes. Vond dat slingeren om je die slipstream niet te geven ook echt supergrappig :+
Campo di Casa schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:50:
Joost was iets te snel met het plaatsen van de promo op de site... Ik had een deel aan beelden nog niet eens verwerkt in de promo.... Maar nu is het dan toch klaar. Ben nog niet helemaal tevreden, maar voor een eerste promo... kan het er mee door :p

[video]
SUPERVET!!! _/-\o_

We zouden eigenlijk een keer een driftavondje enzo moeten doen. Gewoon wat meer verschillende dingen voor extra spectaculaire beelden enzo.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeOoh op 09-11-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Mensen, op de site staat wat info over de meeting. Onder het kopje Evenementen.
http://got-pcars.xyz

• 19Joost85
Er is informatie kenbaar gemaakt over Seizoen 2.
Op pagina 1 van dit topic staat informatie.

[ Voor 92% gewijzigd door 19Joost85 op 12-11-2015 12:42 ]

• MikeOoh
  • Niet online
Vergeet men niet de TT? De huidige loopt t/m 15 november en is vanaf deze huidige challenge ook in competitievorm gegoten! :)

Vergeet je ook niet aan te melden voor de komende 2 races op Donington Park National. Morgen en zondag mogen we weer los en de competitie is superspannend.

En als iemand die 1.19 kan halen, geef me je setup! Het wil maar niet lukken 8)7

[/checkmijnfilmpjemodus-uit] :+

• MichelatNL
Campo di Casa schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:50:

[video]
Je mag jezelf best wel op het einde wat credits geven, anders kan die spielberg je nooit vinden ;)

• Campo di Casa
MichelatNL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:04:
[...]

Je mag jezelf best wel op het einde wat credits geven, anders kan die spielberg je nooit vinden ;)
Ik zal in mijn volgende project (buiten de race samenvattingen om) wel mijn naam klein vermelden ;)

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:57
Morgenavond staat de eerste Donington race op het programma.

Aanmelden kan bij Kronos of wimstradamus via DM of via de excel sheet zoals genoemd in de topic start.

Lage 1.20 zijn al gereden. Persoonlijk heb ik dat nog niet mogen rijden. De echte aliens zullen een 1.19 op de borden gaan krijgen.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
MikeOoh schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:46:
Vergeet men niet de TT? De huidige loopt t/m 15 november en is vanaf deze huidige challenge ook in competitievorm gegoten! :)
Ik skip de TimeTrials... kan me niet echt vinden in deze timetrial en hierdoor loop ik al direct een achterstand op?
Ga me concentreren op de races en dan voorbereidingen treffen voor seizoen 2.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Thanks was ook wel trots op me zelf, 1x te veel afgesneden kreeg 5 sec penalty, voor de rest zo goed als foutloos gereden.
Laatste rondjes bang dat ik niet genoeg benzine had ging daarom wat besparen, was achteraf niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Hierbij de race vanuit mijn pov. Helaas plakte ik in de eerste bocht vast aan midas waardoor ik/wij achteraan konden beginnen. Leuke inhaalrace en vrij vlot naarvoren. Te weinig fuel geselecteerd waardoor ik uiteindelijk 3x moet pitten. Op de laatste 10 meter gelukkig fons nog in kunnen halen :)

Race start na +/_ 1 minuut.

[YouTube: http://youtu.be/3nSQCVcuBVA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:19
Hey,
Worden er naast de competitie ook nog wel eens losse races gedaan? Ik heb PC sinds kort weer opgepakt en wil ook online gaan racen. Alleen de competitie avonden kan ik vaak niet...

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
patricks8 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 15:30:
Hey,
Worden er naast de competitie ook nog wel eens losse races gedaan? Ik heb PC sinds kort weer opgepakt en wil ook online gaan racen. Alleen de competitie avonden kan ik vaak niet...
Hoi Patricks8,

Natuurlijk racen we ook nog andere races, wel gebeurt dit vaak direct na de "officiële" race.
We hebben nog een paar weken te gaan en dan hebben we pauze tot half januari, in die tijd mag je flink wat andere races verwachten.
Ook is er een timetrial die we organiseren en spreken we dikwijls adhoc zaken af via whatsapp.

Er zijn meerdere sheets met PSN namen die je zou kunnen toevoegen, en mocht interesse hebben om toch een keer een "officiële" race mee te rijden dan stuur me even een PM met je gegevens (ook als je naar de whatsapp groep wilt).

Trouwens voor volgend seizoen is er een waarschijnlijkheid dat we een dag gaan wisselen.

PSN RobinNova

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Had hem hier nog niet gedeeld geloof ik, dus bij deze mijn 'eindelijk gelukt' momentje.

[ Voor 20% gewijzigd door MikeOoh op 15-11-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
De samenvatting van afgelopen vrijdag laat nog ff op zich wachten. Heb dit weekend niet veel tijd en zin gehad. Ben daarnaast aan het kijken geweest om het editen in een andere programma te doen i.p.v. Adobe Premiere Elements. Ben aan het testen geweest met Lightworks maar moet behoorlijk wennen aan de layout die bestaat uit losse vensters. Heb ook gekeken of ik Reaper (DAW) niet alleen voor de soundtrack kan gebruiken, maar ook meteen video editing kan doen. Dit kan wel, maar is heel spartaans. Hoop dat ik snellere workflow kan vinden. Vooral het opzoeken van scenes in de replay, en het exporteren naar de PC.

Door de bugs in de replay heeft het weinig nut om te vragen welke momenten ik niet moet vergeten. Het is bekend dat in sommige gevallen livery's op de verkeerde auto's worden geplakt. En ik heb al gezien dat er, helaas, weer 2 auto's op de grid blijven staan. Best jammer. Want vrijdag hadden we een volle grid.

Verzoekje
Is het mogelijk dat we initialen introduceren?
Ik zou dan in de samenvattingen de initialen kunnen gebruiken i.p.v. de volledige nicknames. Scheelt mij veel type werk met sommige nicknames. De nicknames komen wel volledige te staan op de medailles aan het eind van de samenvatting.

[ Voor 45% gewijzigd door Campo di Casa op 16-11-2015 07:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 19Joost85
Goedemorgen mannen,

Hierbij verslagje van mijn kant. Vanaf 43:07 start race.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sGh6FeaZqfY]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
Campo di Casa schreef op maandag 16 november 2015 @ 06:49:
De samenvatting van afgelopen vrijdag laat nog ff op zich wachten. Heb dit weekend niet veel tijd en zin gehad. Ben daarnaast aan het kijken geweest om het editen in een andere programma te doen i.p.v. Adobe Premiere Elements. Ben aan het testen geweest met Lightworks maar moet behoorlijk wennen aan de layout die bestaat uit losse vensters. Heb ook gekeken of ik Reaper (DAW) niet alleen voor de soundtrack kan gebruiken, maar ook meteen video editing kan doen. Dit kan wel, maar is heel spartaans. Hoop dat ik snellere workflow kan vinden. Vooral het opzoeken van scenes in de replay, en het exporteren naar de PC.

Door de bugs in de replay heeft het weinig nut om te vragen welke momenten ik niet moet vergeten. Het is bekend dat in sommige gevallen livery's op de verkeerde auto's worden geplakt. En ik heb al gezien dat er, helaas, weer 2 auto's op de grid blijven staan. Best jammer. Want vrijdag hadden we een volle grid.

Verzoekje
Is het mogelijk dat we initialen introduceren?
Ik zou dan in de samenvattingen de initialen kunnen gebruiken i.p.v. de volledige nicknames. Scheelt mij veel type werk met sommige nicknames. De nicknames komen wel volledige te staan op de medailles aan het eind van de samenvatting.
Vooropgesteld dat eenieder jouw werk waardeert en in de meeste gevallen zelfs adoreert!
Wat voor jou het meeste plezier oplevert Campo, we stellen jouw bijdrage enorm op prijs en ik geniet altijd van je filmpjes. Daarentegen moet het ook werkbaar blijven voor jou...
Dus welke keuze je ook maakt ik denk dat onze waardering niet zal veranderen

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Nu online
19Joost85 schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:06:
Goedemorgen mannen,

Hierbij verslagje van mijn kant. Vanaf 43:07 start race.
[video]
Haha, kan goed mijn valse start zien (rechts voor je). Zo afgeleid dat ik hem veel te vroeg in de 1 zette. Aan het eind van de stille ronde dan ook meteen de pit in voor de drive-thru penalty.

Hier is mijn stream. Enige boeiende moment is een paar minuten vanaf 01:18:00 waar ik een paar mensen probeer te passeren. De rest van de race heb ik alleen gereden.
[YouTube: https://youtu.be/V7E6kiryQNM?t=1h18m1s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Kronos1979 schreef op zondag 15 november 2015 @ 08:50:
[...]

Hoi Patricks8,

Natuurlijk racen we ook nog andere races, wel gebeurt dit vaak direct na de "officiële" race.
We hebben nog een paar weken te gaan en dan hebben we pauze tot half januari, in die tijd mag je flink wat andere races verwachten.
Ook is er een timetrial die we organiseren en spreken we dikwijls adhoc zaken af via whatsapp.

Er zijn meerdere sheets met PSN namen die je zou kunnen toevoegen, en mocht interesse hebben om toch een keer een "officiële" race mee te rijden dan stuur me even een PM met je gegevens (ook als je naar de whatsapp groep wilt).

Trouwens voor volgend seizoen is er een waarschijnlijkheid dat we een dag gaan wisselen.
Bedankt voor de info :). Time Trials laat ik schieten. Das niks voor mij :)
Wie zijn handig om toe te voegen? Of is iedereen handig om toe te voegen? Vanuit GTA heb ik al Niqo en Fonsmeister in mijn lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
patricks8 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:33:
[...]

Wie zijn handig om toe te voegen? Of is iedereen handig om toe te voegen? Vanuit GTA heb ik al Niqo en Fonsmeister in mijn lijst staan.
Ik zou iedereen toevoegen, zo kun je altijd wel met iemand in een lobby racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
patricks8 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:33:
[...]

Hey Skippy,

Het beste kun je robinnova, wimstradamus, jjstyle, detjuk, m1d4s en Striple R toevoegen. Die zijn uit mijn hoofd het vaakst online. Check de exacte psns ff in de TS

PS Vanavond komt de nieuwe time trial online, dit keer wel weer een goed doordachte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Ik zal er even een aantal toevoegen vanavond. Met welke instellingen qua assists wordt altijd geracet eigenlijk? Kan ik daarop oefenen. Ik zie het al. Zonder assists. Wordt lastig met controller denk ik :)

[ Voor 22% gewijzigd door patricks8 op 17-11-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
patricks8 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:39:
Ik zal er even een aantal toevoegen vanavond. Met welke instellingen qua assists wordt altijd geracet eigenlijk? Kan ik daarop oefenen. Ik zie het al. Zonder assists. Wordt lastig met controller denk ik :)
Dat word het zeker, maar er rijden nog een aantal met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo

Time Trial Challenge

Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/20151117215525_zps9409q2w7.jpg

De nieuwe challenge is met de Mclaren P1 op Laguna Seca en loopt t/m 30-11.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Net even een paar rondjes gereden in Ginetta G40 zonder assists. Damn wat een verschil. Moet er echt om denken om voor de bochten al klaar te zijn met remmen. Maar ik was wel sneller als de snelste tijd die ik gisteren zelf reed. (Op Oschersleben National). 1.17.9 tegenover 1.18.5 met assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
NiQo schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:06:
Succes!
Nice, daar ga ik eens goed voor zitten. Circuit is me goed bekend, benieuwd of dat me (eindelijk eens) tot betere resultaten brengt dan bij de laatste 3 eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oef mooie combo niqo,....

ik ga weer ergens wat tijd zoeken deze twee weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien ook een idee om de beste van beide werelden te eren, dus ook mistral voor snelste controller...netjes man

• addictive_rhymz
  • Nu online
NiQo schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:06:

Time Trial Challenge

[afbeelding]

Succes!
Worden hier nu ook punten voor toegekend en een stand bijgehouden?

• Campo di Casa
addictive_rhymz schreef op donderdag 19 november 2015 @ 00:44:
[...]

Worden hier nu ook punten voor toegekend en een stand bijgehouden?
Ja klopt. Punten kan je terug vinden in het excel bestand. 2e tabblad.
Excel bestand puntentelling.

[ Voor 20% gewijzigd door Campo di Casa op 19-11-2015 06:01 ]

• MrMistral
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:38:
mischien ook een idee om de beste van beide werelden te eren, dus ook mistral voor snelste controller...netjes man
Haha dankje! Maar dat hoeft niet per se hoor :)

• ralph075
  • Niet online
ralph075 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:26:
[...]

Nice, daar ga ik eens goed voor zitten. Circuit is me goed bekend, benieuwd of dat me (eindelijk eens) tot betere resultaten brengt dan bij de laatste 3 eindigen.
Gisteravond paar rondjes geprobeerd. Man, wat moet je vroeg remmen met een roadcar. En behoorlijk last van onderstuur, dus moet nog vroeger remmen... Nog genoeg ruimte om de tijd te verbeteren.

Ik heb ergens een keer een redelijk simpel overzicht gezien met een soort "If this, then that"-stappenplan om een auto te tunen. Weet iemand toevallig wat ik bedoel en is daar een linkje van?

• 19Joost85
ralph075 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:39:
[...]
Ik heb ergens een keer een redelijk simpel overzicht gezien met een soort "If this, then that"-stappenplan om een auto te tunen. Weet iemand toevallig wat ik bedoel en is daar een linkje van?
Heb je hier misschien iets aan?
http://gamingbolt.com/pro...eries-all-tracks-and-more

of
http://forum.projectcarsg...d.php?p=919047#post919047

of
http://forum.projectcarsgame.com/sho...9-Tuning-Chart

of http://forum.projectcarsg...entid=201418&d=1431329506

[ Voor 19% gewijzigd door 19Joost85 op 19-11-2015 11:01 ]

• ralph075
  • Niet online
Dank je, dat is zeer uitgebreid en leerzaam. Ga het zeker doornemen, maar het is helaas niet wat ik zocht.

Wat ik zocht is tuning op 1 A4-tje. Handig om bij de hand te hebben als ik achter het stuur zit. Eens kijken of Google me kan helpen (tips/links van anderen blijven welkom ;) ). Zal het delen als ik vind wat ik zoek.

• 19Joost85
Dat laatste bestand ook niet handig?
Kun je zien wat er veranderd moet worden als er iets speciaals gebeurd.

• ralph075
  • Niet online
19Joost85 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:21:
Dat laatste bestand ook niet handig?
Kun je zien wat er veranderd moet worden als er iets speciaals gebeurd.
Ja, de laatste 3 links zijn inderdaad erg handig! Dat soort overzicht(en) zocht ik. Super!

Mijn reactie was op jouw post met het gamingbolt-overzicht, voordat je de laatste 3 linkjes had toegevoegd.... halverwege mijn reactie afgeleid, daarna verder getypt en niet gezien dat jij jouw post al had aangevuld..... 8)7

Enorm bedankt! Eens kijken hoever ik hiermee kom met tuning.

[ Voor 20% gewijzigd door ralph075 op 19-11-2015 14:29 ]

• ralph075
  • Niet online
Heb nu dit gevonden, niet wat ik in herinnering had, maar wel soortgelijk:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WMxPxOU0uxXmqUXfq9iF2GQ2/medium.jpg

Ook nog een pdf van 12 pagina' gevonden. Best overzichtelijk, ondanks de 12 pagina's.
Linkje

[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 19-11-2015 15:30 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste