[PS4] Project Cars: GoT Racing PS4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Registratie: September 2015
  • Niet online
NiQo schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:01:
We hebben hiervoor gekozen omdat assists in de TT niet te controleren zijn. Daarnaast hebben de wat langzamere rijders (no offence) wat meer kans dan dat ze normaal tijdens races zullen hebben ;)

Overigens heb ik mijn tijd nog zonder assists gereden, zal het deze week is met proberen :)
Uitgaande van eerlijk en oprecht heeft imo evenveel kans op 'real'. Ook de 'langzamere' rijders. Kwestie van oefenen. Ik zou me iig meer happy voelen met een 4e tijd met dezelfde assists aan/uit dan een eerste met alle assists aan. Maar ok, draait uiteindelijk om de competitie.

Ik ben zonder alle assists niet verder gekomen dan 1.44.2xx. Toen was mn geduld helemaal op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:09

Kevinr1989

I am the danger

Gisteren ook eens aan de slag gegaan met de TT... Man man man, wat heeft het lang geduurd voordat ik een tijd had neer gezet. Al ga je maar 1 mm van de baan af, zien ze het als afsnijden en telt je tijd niet 8)7 Maargoed, de aanhouder wint en voor elkaar gekregen om een tijd neer te zetten van 2:33:997 8)

Wat blijkt nou, heb ik (zoals wel vaker) het forum niet goed gelezen en reed ik in de GT3 versie |:( Vanavond nog maar eens een poging wagen dan... :F

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56
wimstradamus schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 23:55:
[...]

Lijkt me meer de afstelling van je ffb met die auto.
Heb je het met andere auto's ook ?
Sinds afgelopen weekend heb ik dit met alle auto's die ik heb geprobeerd. Ik heb hier de FFB-settings niet van aangepast, maar merk dat na een paar minuten er geen kracht meer in zit en de auto aanvoelt als een natte dweil. Op de nordschleife komt het stuur op het lange rechte stuk blijkbaar weer tot rust, want in het gedeelte direct na dit rechte stuk voelt het stuur weer goed aan.
Assist op real, scheelt al een hoop :) en van de setup site 1 gekozen (die met veel favorieten waarschijnlijk.)
ik probeer er meestal een paar uit tot er 1 bij mij en de auto past.
Ik ga het eens proberen :) Maar misschien moet eerst mijn stuur terug voor RMA :(
NiQo schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:03:
[...]

Ja volgens mij ook. Thnx, haha.
Heerlijke bak hoor die Ford, hard werken.

Lijkt me iig een hardware probleem dan met je stuur. Heb je nog garantie?
Inderdaad een leuke auto om te rijden, hij beweegt heel veel maar is vrij eenvoudig onder controle te houden.

Ik heb het stuur net 3 maanden, ik had hiervoor een Logitech g27 die waardeloos bleek op mijn PS4 (kwam ik pas achter toen ik de PS4 al op z'n plek had staan). Dus garantie heb ik nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Kevinr1989 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:32:
Gisteren ook eens aan de slag gegaan met de TT... Man man man, wat heeft het lang geduurd voordat ik een tijd had neer gezet. Al ga je maar 1 mm van de baan af, zien ze het als afsnijden en telt je tijd niet 8)7 Maargoed, de aanhouder wint en voor elkaar gekregen om een tijd neer te zetten van 2:33:997 8)

Wat blijkt nou, heb ik (zoals wel vaker) het forum niet goed gelezen en reed ik in de GT3 versie |:( Vanavond nog maar eens een poging wagen dan... :F
Hahaha érg herkenbaar stukje frustratie! En de poging daarna vol tegen de vangrail voor/in de tunnel en dan is er niets aan de hand. 8)7

Heb de GT3 nog niet gereden maar deze 'standaard' RUF is een behoorlijk lastige auto, vind ik.
Boktor schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:26:
[...]

Ik heb het stuur net 3 maanden, ik had hiervoor een Logitech g27 die waardeloos bleek op mijn PS4 (kwam ik pas achter toen ik de PS4 al op z'n plek had staan). Dus garantie heb ik nog :)
Tijd voor een G29 :+

[ Voor 4% gewijzigd door MikeOoh op 07-10-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Tja, en dan zit ik over 2 jaar weer met een waardeloos stuur als de PS5 uitkomt. Ik weet er alles van, mijn G27 van amper een jaar oud kon ik op marktplaats zetten nadat ik de PS4 heb gekocht. Dus, nee, dank je, Logitech heeft wat dat betreft afgedaan bij mij. Qua hardware is het onovertroffen, maar ik vind de ondersteuning van Logitech dermate slecht dat ik de G29 links heb laten liggen en voor de Thrustmaster ben gegaan.

Maargoed, aan de andere kant, wat heb je aan lange ondersteuning van Thrustmaster als het apparaat bij mij maar 3 maand meegaat :+

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenTheStig op 07-10-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-01 21:48
Boktor schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:18:
[...]Tja, en dan zit ik over 2 jaar weer met een waardeloos stuur als de PS5 uitkomt.
Die kans is nog steeds ruim aanwezig hoor. Het probleem zit niet bij Logitech; Sony heeft een systeempje geimplementeerd in de PS4 en alle peripherals waardoor accessoires van derden niet meer zomaar gebruikt kunnen worden. Dus geen goedkope fake controllers, alleen gelicenseerde sturen etc.
Alles om mensen maar te dwingen hun geld aan Sony uit te geven. Niet bepaald ondenkbaar dat ze dat voor de PS5 weer opnieuw doen ;-)

Ontopic: Wat een verschil om te rijden met assists aan! Voor de timetrial heb ik het nu in de Ruf eens met real assists geprobeerd, het is alsof je in een andere auto rijdt..
Gebruikten jullie in de Ford (vorige TT) ook assists? Real of All? Zou namelijk wel een gaatje in het klassement kunnen verklaren...

[ Voor 19% gewijzigd door B.Schuimpje op 08-10-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
B.Schuimpje schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:50:
[...]

Die kans is nog steeds ruim aanwezig hoor. Het probleem zit niet bij Logitech; Sony heeft een systeempje geimplementeerd in de PS4 en alle peripherals waardoor accessoires van derden niet meer zomaar gebruikt kunnen worden. Dus geen goedkope fake controllers, alleen gelicenseerde sturen etc.
Alles om mensen maar te dwingen hun geld aan Sony uit te geven. Niet bepaald ondenkbaar dat ze dat voor de PS5 weer opnieuw doen ;-)

Ontopic: Wat een verschil om te rijden met assists aan! Voor de timetrial heb ik het nu in de Ruf eens met real assists geprobeerd, het is alsof je in een andere auto rijdt..
Gebruikten jullie in de Ford (vorige TT) ook assists? Real of All? Zou namelijk wel een gaatje in het klassement kunnen verklaren...
Ik reed de vorige zonder assists, heb bij deze tt voor het eerst aangezet omdat ik het zonder niet te doen vond, en we hadden besloten dat het mocht ivm niet te controleren of er nu wel of niet met assist word gereden.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ik rijd de TT eigenlijk altijd op real assists. Dus bij de Ford kwam dat neer op geen assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Zal voor de duidelijkheid ook even in TS posten dat assists zijn toegestaan tijdens TT.

spoiler:
overigens een hele mooie TT challenge gevonden voor de komende 2 weken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
B.Schuimpje schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:50:
[...]

Dat verhaal heb ik vaker gehoord over chips die aanwezig moeten zijn, maar dan zouden de oudere fanatech-sturen ook niet moeten werken op de PS4, terwijl ze daar prima op werken. Het ligt dus niet alleen aan Sony, maar ook aan Logitech.
Ik heb de vorige trial zonder assists gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Boktor schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:18:
[...]

Tja, en dan zit ik over 2 jaar weer met een waardeloos stuur als de PS5 uitkomt. Ik weet er alles van, mijn G27 van amper een jaar oud kon ik op marktplaats zetten nadat ik de PS4 heb gekocht. Dus, nee, dank je, Logitech heeft wat dat betreft afgedaan bij mij. Qua hardware is het onovertroffen, maar ik vind de ondersteuning van Logitech dermate slecht dat ik de G29 links heb laten liggen en voor de Thrustmaster ben gegaan.

Maargoed, aan de andere kant, wat heb je aan lange ondersteuning van Thrustmaster als het apparaat bij mij maar 3 maand meegaat :+
De horrorverhalen mbt TM hebben mij naar Logitech gestuurd. Overigens is er een soort converter zodat je je G27 op een PS4 kan gebruiken, geloof ik. M4 oid.
wimstradamus schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:46:
[...]

Ik reed de vorige zonder assists, heb bij deze tt voor het eerst aangezet omdat ik het zonder niet te doen vond, en we hadden besloten dat het mocht ivm niet te controleren of er nu wel of niet met assist word gereden.
Ik zet ze gewoon op real en ga ervoor. Zo ga ik dat bij de komende TT's ook doen, dan weten jullie dat :+
NiQo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:39:
Zal voor de duidelijkheid ook even in TS posten dat assists zijn toegestaan tijdens TT.

spoiler:
overigens een hele mooie TT challenge gevonden voor de komende 2 weken :*)
Deze duurt nog een week toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MikeOoh schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:30:
[...]

De horrorverhalen mbt TM hebben mij naar Logitech gestuurd. Overigens is er een soort converter zodat je je G27 op een PS4 kan gebruiken, geloof ik. M4 oid.
Welke horrorverhalen met TM doel je op?
De convertors voor Logitech geven volgens mij wel lag/vertraging in je stuurbewegingen. Ideaal is dat dus zeker niet.
Deze duurt nog een week toch?
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
ralph075 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:24:
[...]

Welke horrorverhalen met TM doel je op?
De convertors voor Logitech geven volgens mij wel lag/vertraging in je stuurbewegingen. Ideaal is dat dus zeker niet.
Toen ik me aan het inlezen was mbt tot mijn keuze G29/T300RS kwam ik (behoorlijk) veel klachten tegen jegens de TM. Ze schijnen nogal vaak stuk te gaan/last van defecten. Heb zo geen bron maar via google vindt je (vond ik) genoeg.

Aah ok. Heb me niet ingelezen omdat ik daar toch niet naar op zoek was omdat ik mijn zinnen had gezet op een van bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Als er een nieuw product komt dat een tijd lang een soort van monopolie positie heeft binnen een segment krijg je altijd meer klachten dan positieve reacties.
Zo werkt het internet ook gewoon, mensen die tevreden zijn hebben geen reden om dit te delen met anderen en gaan ook niet op zoek naar lotgenoten. Mensen die echter ontevreden zijn zullen dit in veel gevallen wel delen en zijn dan ook op zoek naar lotgenoten.
Zo heb ik de topic op GTplanet in de gaten gehouden over de T300 bij release. Enorm veel ontevreden reacties. Als je dan gaat kijken hoeveel mensen voor deze talloze reacties verantwoordelijk zijn blijken dat er opeens maar een handvol.
Denk wel dat Logitech een degelijker product heeft gemaakt dan Thrustmaster, daarentegen is dat ook niet moeilijk als je technisch niet veel veranderd aan je product...

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Kronos1979 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:12:
Als er een nieuw product komt dat een tijd lang een soort van monopolie positie heeft binnen een segment krijg je altijd meer klachten dan positieve reacties.
Zo werkt het internet ook gewoon, mensen die tevreden zijn hebben geen reden om dit te delen met anderen en gaan ook niet op zoek naar lotgenoten. Mensen die echter ontevreden zijn zullen dit in veel gevallen wel delen en zijn dan ook op zoek naar lotgenoten.
Zo heb ik de topic op GTplanet in de gaten gehouden over de T300 bij release. Enorm veel ontevreden reacties. Als je dan gaat kijken hoeveel mensen voor deze talloze reacties verantwoordelijk zijn blijken dat er opeens maar een handvol.
Denk wel dat Logitech een degelijker product heeft gemaakt dan Thrustmaster, daarentegen is dat ook niet moeilijk als je technisch niet veel veranderd aan je product...
Ben het volledig met je eens dat mensen sneller klagen dan prijzen en dat je altijd wel klachten zult vinden omtrent een product, vooral wanneer er ook nog eens enorm veel van verkocht is. Ik zit al jaren in de auto's en maak het ook daar erg veel mee.

Neemt natuurlijk niet weg dat er vast een kern van waarheid in zit en dit heeft mij weerhouden van de TM. (Plus 'klachten' over de out of the box pedalen). Juist het feit dat Logitech hun beproefde en bewezen techniek hergebruikt vind ik wel prettig, minder kans op eventuele kinderziektes.

Ook logisch dat ik vrijwel geen klachten kon vinden over de G29, ding is relatief kort geleden gelanceerd dus wellicht dat het in de toekomst een totale miskleun blijkt. Hoewel ik juist door die 'oude' techniek in een nieuw jasje denk dat dat wel meevalt.

Hoe dan ook ben ik niet thuis in deze wereld en heb er nagenoeg geen verstand van. Hoop alleen maar dat ik tevreden blijf met mijn aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Leuke race weer zojuist gereden. Op naar de start van de competitie vrijdag. Benieuwd naar de daadwerkelijke opkomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
Regelement van Tweakers League PS4

Headset verplicht
Het racen met een werkende headset is in deze league verplicht. Een aantal regels die hieronder namelijk vermeld worden maken het gebruik hiervan noodzakelijk. Bij voorkeur een headset met een mute functie opdat andere spelers niet afgeleid worden door bijgeluiden. Probeer ook op een rustige plek te gamen als je geen mute knop hebt of deze niet kunt / wilt gebruiken.

Reset knop
Het gebruik van de reset knop is verboden. Mocht je hem desondanks toch gebruiken dan volgt uitsluiting van de race. De reden hiervoor is dat je opeens op de ideale lijn weer terug gezet wordt en dit kan leiden tot schrikreacties bij andere deelnemers.

Recovery na een Crash
Indien je van de baan af bent gegaan dan is het jouw verantwoordelijkheid om op een veilige manier terug te keren op die baan. Geef via de microfoon aan waar je de baan weer opkomt en wat je huidige positie is. Bijvoorbeeld: Positie 5 komt de baan op bij bocht 6. Op die manier weet iedereen dat ze daar op moeten passen.

Pitlane exit
Indien er een witte lijn is bij de pit uitgang dan mag deze niet overschreden worden.

Replay
Indien er een incident heeft plaatsgevonden waarbij je betrokken bent geraakt dien je de herhaling op te slaan (dit kan op het einde van de race). Indien je er voor kiest om dit niet te doen kan jouw versie van het verhaal niet getoetst worden na afloop.

Incident
Mocht er een incident hebben plaatsgevonden waar jij van vindt dat er een straf voor uitgeschreven moet worden dan stuur je het videofragment inclusief onderbouwing naar mij in een persoonlijk bericht op Tweakers. Ik kies vervolgens twee vrijwilligers (die niet betrokken zijn bij het incident) en toetsen dit incident. De tegenpartij wordt in de mogelijkheid gesteld om te reageren met zijn onderbouwing (enkel als ook de replay te zien is). Indien er een incident heeft plaatsgevonden waarbij ik betrokken ben dan zullen NiQo / Wimstradamus / Bacotje dit van mij overnemen.

Straffen
Bij een geconstateerde overtreding krijgt men stafpunten. Bij 5 strafpunten vervalt de mogelijkheid om mee te doen met de league. Ook kan diskwalificatie van een race als straf opgelegd worden. Het aantal strafpunten dat men ontvangt wordt bepaald door de raceleiding.

Leaven
Iedereen kan opeens een race moeten verlaten. Dit kan door privé omstandigheden maar ook door technische problemen veroorzaakt worden. Leavers worden geregistreerd en bij meerdere malen leaven volgt een waarschuwing. Bij het leaven na deze waarschuwen volgt uitsluiting van de league. Dit vindt plaats in overleg om persoonlijke situaties mee te nemen in de beoordeling.

Aanmelden
Bijgaand is de deelnemerslijst (sta je hier niet op meld je dan snel aan!!!). De week voorafgaande aan het raceweekend kun je jezelf bevestigen voor de race. De aanmelding sluit om vrijdag 17:00. Mocht je jezelf voor dat tijdstip niet bevestigd hebben dan kun je helaas niet meedoen dit weekend. Bevestigen doe je middels een persoonlijk bericht via Tweakers. Wij zullen dit vervolgens muteren in de spreadsheet.

Link naar Spreadsheet

Afmelden gebeurt op dezelfde wijze als aanmelden. Indien je jezelf niet afmeldt maar ben je vervolgens niet aanwezig dan krijg je een strafpunt (zie straffen)

Aanwezigheid
Kwalificatie start om 21:00. Iedereen wordt verzocht om tenminste 15 minuten voor deze kwalificatie aanwezig te zijn. Mocht dit niet uitkomen kun je dit altijd doorgeven.

Puntentelling
In een race kunnen 25 punten behaald worden bij een eerste plaats en 1 punt door diegene die 25e wordt. Tussenin zijn er stappen van 1 punt. Aan het einde van het seizoen worden je slechtste 3 resultaten geschrapt (afwezigheden gelden hier ook onder).
Alleen coureurs die de race uitrijden ontvangen punten.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
De bevestigingen voor de race van dit weekend is nu geopend, deze periode sluit op vrijdag om 17:00.

Indien je NIET voor dat tijdstip bevestigd hebt kun je niet deelnemen aan de races van dit weekend!

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:39
Helder!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:59:
Er zit 2x een dubbele livery in (12&18).
Ik sla het seizoen over, omdat ik nu al weet dat ik te weinig aanwezig zal zijn.

Als ik het zo voorbij zie komen in de app, dan is er meeste avonden wel wat casual racing, dat is voorlopig al uitdaging genoeg :)
Heren, mbt livery moeten hier nog keuzes gemaakt worden geloof ik, nog steeds dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Dat klopt bepaalde liveries blijven gewoon dubbel :-)
Mochten mensen zich toch willen onderscheiden en hebben ze een nummer gevonden dat niet (actief) gebruikt wordt geef dit dan door. Dan pas ik het graag voor je aan!
Ook als je liever een andere livery hebt trouwens!

[ Voor 67% gewijzigd door Kronos1979 op 13-10-2015 15:49 ]

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Mijn Nexus zit al een tijdje vast in bootloop mode dus als jullie me gemist hebben ;) Hij moet ff geflasht maar als niet echte tweaker ( :$ ) moet ik wachten tot iemand het voor me doet.

Zie dat o.a. Jeroen weer goed bezig is geweest, count me in voor as vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
NiQo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:23:
Mijn Nexus zit al een tijdje vast in bootloop mode dus als jullie me gemist hebben ;) Hij moet ff geflasht maar als niet echte tweaker ( :$ ) moet ik wachten tot iemand het voor me doet.

Zie dat o.a. Jeroen weer goed bezig is geweest, count me in voor as vrijdag!
http://www.wugfresh.com/nrt/ voor je nexus, super simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Oh thnx, zal straks thuis ff proberen of dat werkt voor een leek :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
NiQo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:57:
[...]

Oh thnx, zal straks thuis ff proberen of dat werkt voor een leek :9
Als je hulp nodig hebt contact je maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:02
Bij deze, noteer mij ook ff voor vrijdag en zondag race. Had wel een PM verzonden naar Kronos maar is nog niet verwerkt in sheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Campo di Casa schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:25:
Bij deze, noteer mij ook ff voor vrijdag en zondag race. Had wel een PM verzonden naar Kronos maar is nog niet verwerkt in sheet.
Ben een paar dagen eruit geweest wegens opleiding. Morgen overdag maak ik eventueel nog de laatste wijzigingen en kijken we of we een of twee lobbies moeten maken

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
De start van de race van vanavond tot de game crashte GVD...van 9 naar 2 gereden ;w
YouTube: Project Cars Brands Hatch Indy G40 Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
MichelatNL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:27:
De start van de race van vanavond tot de game crashte GVD...van 9 naar 2 gereden ;w
YouTube: Project Cars Brands Hatch Indy G40 Junior
Zonde man.

Hier mijn recording:

[ Voor 11% gewijzigd door wimstradamus op 16-10-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Vond het wel een leuke race gisteravond. Alleen was ik op een gegeven moment continue bezig om van mijn lijn te moeten afwijken door een blauwe vlag. Moet al moeite doen om mee te kunnen komen, maar ik kon daardoor helemaal geen (voor mijn doen) normale tijden rijden.

Dat ga ik dus zondag maar anders aanpakken. Zal dan nog steeds op de laatste plek rijden, maar hoef dan minder de grindbak in :)

[ Voor 4% gewijzigd door Campo di Casa op 17-10-2015 06:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Campo di Casa schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 06:07:
Vond het wel een leuke race gisteravond. Alleen was ik op een gegeven moment continue bezig om van mijn lijn te moeten afwijken door een blauwe vlag. Moet al moeite doen om mee te kunnen komen, maar ik kon daardoor helemaal geen (voor mijn doen) normale tijden rijden.

Dat ga ik dus zondag maar anders aanpakken. Zal dan nog steeds op de laatste plek rijden, maar hoef dan minder de grindbak in :)
Dit is dus de grootste misvatting van een blauwe vlag! Blijf op de racelijn en laat de snellere deelnemer er voorbij op een recht stuk.

Diegene die inhaalt moet van de lijn af! Jij hoeft alleen even van je gas af!

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Kronos1979 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 07:46:
[...]

Dit is dus de grootste misvatting van een blauwe vlag! Blijf op de racelijn en laat de snellere deelnemer er voorbij op een recht stuk.

Dat is waar maar je wilt het zo netjes mogelijk doen. Herken het wel wat Campo zegt. Beetje het nadeel van een kortere baan, het moment dat je in de blauwe vlaggen komt kan je je eigen ambities om bijv van plaats 9 naar 8 te gaan een tijdje in de ijskast zetten. In theorie win je die tijd later weer terug....maar ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Kronos1979 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 07:46:
[...]

zo ga ik het zondag ook aanpakken. Blijf gewoon stug mijn lijn rijden en probeer zoveel mogelijk mijn eigen rempunten te pakken. Het gebeurde mij nu ook regelmatig dat ik 'te laat' remde omdat ik iemand in mijn spiegel zag en rekening ermee hield dat ik, waarschijnlijk, eerder rem en daardoor de bocht niet meer kon houden.

Maar het meest bizarre vond ik nog wel de druk die ik voelde in mijn 2e ronde toen ik op plek 7/8 lag doordat er een aantal tikjes werden uitgedeeld in de eerste ronde. In ronde 3 of 4 werd de druk te hoog, ging van de baan, en kon weer relaxt achter aanhaken. Dat voelde weer veel vertrouwder :+

kan eigenlijk wel een bumper sticker op mijn livery plakken.... :P
SlowDriver

[ Voor 11% gewijzigd door Campo di Casa op 17-10-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Wat betreft blauwe vlaggen, ging het gister goed.
Ik wacht vaak tot een recht stuk om dan aan het einde de achterligger uit te remmen (soort van) dan hadden we beide weinig last van elkaar.
Wat dan wel prettig is als de gene die ingehaald word even iets eerder remt of ze gas even los laat zodat we niet op het allerlaatst gaan remmen en evt het rempunt missen of blokkeren.
Nogmaals gister heb ik een hele nette wedstrijd meegemaakt. _/-\o_ zondag weer!

Dit is trouwens de officiele FIA lezing betreft blauwe vlaggen:

Blauwe vlag[list][/list]Gezwaaid langs de baan: U wordt ingehaald of u wordt zeer binnenkort ingehaald door een snellere rijder. U mag deze rijder(s) niet hinderen.
Tijdens de training: blijf uw eigen rijlijn volgen maar geef gelegenheid tot inhalen.
Tijdens de wedstrijd: u moet zo spoedig mogelijk ruimte maken om de snellere rijder(s) te laten passeren.
Gezwaaid getoond aan een rijder die de pits verlaat wordt een onbewogen blauwe vlag getoond, indien er op de baan andere wagens naderen.

[ Voor 41% gewijzigd door wimstradamus op 17-10-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
wimstradamus schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:14:
Wat betreft blauwe vlaggen, ging het gister goed.
Ik wacht vaak tot een recht stuk om dan aan het einde de achterligger uit te remmen (soort van) dan hadden we beide weinig last van elkaar.
Wat dan wel prettig is als de gene die ingehaald word even iets eerder remt of ze gas even los laat zodat we niet op het allerlaatst gaan remmen en evt het rempunt missen of blokkeren.
Nogmaals gister heb ik een hele nette wedstrijd meegemaakt. _/-\o_ zondag weer!

Dit is trouwens de officiele lezing betreft blauwe vlaggen:

Blauwe vlag[list][/list]Gezwaaid langs de baan: U wordt ingehaald of u wordt zeer binnenkort ingehaald door een snellere rijder. U mag deze rijder(s) niet hinderen.
Tijdens de training: blijf uw eigen rijlijn volgen maar geef gelegenheid tot inhalen.
Tijdens de wedstrijd: u moet zo spoedig mogelijk ruimte maken om de snellere rijder(s) te laten passeren.
Gezwaaid getoond aan een rijder die de pits verlaat wordt een onbewogen blauwe vlag getoond, indien er op de baan andere wagens naderen.
Kunnen we hier duidelijkheid in scheppen door wat we hanteren bij een blauwe vlag?

Je krijgt een blauwe vlag.
  • Lijn houden en snelheid minderen.
  • Van je lijn af en ruimte geven aan de snellere rijder(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Campo di Casa schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:27:
[...]

Kunnen we hier duidelijkheid in scheppen door wat we hanteren bij een blauwe vlag?

Je krijgt een blauwe vlag.
  • Lijn houden en snelheid minderen.
  • Van je lijn af en ruimte geven aan de snellere rijder(s).
Gewoon zoals Kronos zei: Lijn houden en ruimte geven (door even van je gas te gaan of eerder remmen)

Voorbeeld: hier lap ik Dennis die gaat f van ze gas om mij ruimte te geven.

YouTube: TRL Season 1: Race 1 Brands Hatch Indy

[ Voor 42% gewijzigd door wimstradamus op 17-10-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Baalde toch ff dat ik last minute moest afhaken :(
Net een stukje van Wims sfream gekeken. Zag rr leuk uit en felicidados met de ovrwinning :)

Vwb het blauwe vlag verhaal is het natuurlijk wel verschillend per track. Op BH indy kan ik het me voorstellen. Op bv spa kun je er zo goed als overal wel langs. (Eau rouge, geen probleem :9)

Ps post zo de nieuwe TT. Iets te laat, scoozy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
NiQo schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:57:
Baalde toch ff dat ik last minute moest afhaken :(
Net een stukje van Wims sfream gekeken. Zag rr leuk uit en felicidados met de ovrwinning :)

Vwb het blauwe vlag verhaal is het natuurlijk wel verschillend per track. Op BH indy kan ik het me voorstellen. Op bv spa kun je er zo goed als overal wel langs. (Eau rouge, geen probleem :9)

Ps post zo de nieuwe TT. Iets te laat, scoozy
thanks, nog een tip voor de tt Silvertone stowe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Sorry, had al een mooie gevonden. Zal voor de volgende Silverstone wel ff testen ;)

Time Trial Challenge

Felicitaties aan Striple-R met het neerzetten van de snelste tijd!
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/Project%20CARS_20151017124557_zpseaqptuxz.jpg

De nieuwe challenge is op Sonoma Raceway Short met de GT3 klasse (vrije keus) en loopt t/m 31-10.
Leuke snelle track, getest met de RUF GT3. Succes!!

Edit Kan aan mij liggen maar vond een p2p track niet echt een succes. Moeilijk (tijdrovend) om de track te leren, korte onderbreking na elke "lap" en helaas soms erg random met penaltys e.d.

[ Voor 17% gewijzigd door NiQo op 17-10-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
wimstradamus schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:52:
[...]

Zonde man.

Hier mijn recording:
[video]
Zó jammer van m'n crash, was erg leuk racen die eerste paar ronden! Valt me trouwens nu pas op wat een close call dat was, vanuit mijn perspectief gisteren had je ruimte en tijd zat om me te ontwijken maar vanuit jouw oogpunt gezien... Damn!

Overigens mijn complimenten mbt je race-stijl. Heerlijk rustig en gecontroleerd _/-\o_ ik was erg aan het vechten tegen de auto, had een paar last minute aanpassingen aan mn setup gedaan die ik beter niet had kunnen doen. Zo lekker als het de vorige keer ging, zo slecht ging het nu. :F
NiQo schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:54:
Sorry, had al een mooie gevonden. Zal voor de volgende Silverstone wel ff testen ;)

Time Trial Challenge

Felicitaties aan Striple-R met het neerzetten van de snelste tijd!
[afbeelding]

De nieuwe challenge is op Sonoma Raceway Short met de GT3 klasse (vrije keus) en loopt t/m 31-10.
Leuke snelle track, getest met de RUF GT3. Succes!!

Edit Kan aan mij liggen maar vond een p2p track niet echt een succes. Moeilijk (tijdrovend) om de track te leren, korte onderbreking na elke "lap" en helaas soms erg random met penaltys e.d.
Yeey! 8)

Goddank geen P2P meer inderdaad, wat een verschrikking was deze zeg.. |:( ben nog enigszins brak van gisteren dus straks maar een paar rondjes maken op de volgende track lijkt me een prima bezigheids-therapie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

... hier lap ik Dennis die gaat f van ze gas om mij ruimte te geven.

YouTube: TRL Season 1: Race 1 Brands Hatch Indy
Fijn zeg om als voorbeeld van gelapt worden te worden gebruikt ;) Maar graag gedaan en op deze manier kostte het idd weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
De race van vanavond met op 17:50 de vreemde crash van Striple. Blijft vreemd om te zien dat je in 1x zo crasht. Als je kijkt dan zie ik MX een stuk daarvoor rijden en dat is ook wat Jeroen zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus

Zie nu die mijn crash hier ook door de lag van Mx was.
Zonde hoop dat het snel opgelost wordt.

[ Voor 63% gewijzigd door wimstradamus op 18-10-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Inschrijving / Bevestiging voor volgende race is open.
Let op: race is vrijdag en maandag in verband met de grandpix van VS in de Formule 1.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Leuke race gisteren. Na van P8 terug te zijn geklommen naar P3 had ik al snel in de gaten dat ik Jeroen en Michel niet bij ging houden. Tegen het einde vd race verloor ik mijn concentratie en kwam Joost snel dichterbij maar gelukkig kon ik nog finishen op P3.

@Jeroen, maandag aanwezig, vrijdag nog niet zeker, kom ik op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Mensen van het goede leven.
Om de coureurs pagina op de website http://got-pcars.xyz/ bij te werken heb ik jullie hulp nodig.
Mijn verzoek is dan om de volgende korte vragenlijst in te vullen en te sturen in een DM aan mij.
Alvast dank.

Naam:
Leeftijd:
Favoriet auto:
Sinds wanneer sim racer?
Stuur of Joystick rijder ?
Wat voor setup gebruik je thuis? Playseat? Wheelstand?
Gebruik je een monitor, tv of beamer ?
Stream je tijdens de races? Zo ja, wat is je YouTube kanaal ?
Bezoek je ook live race events/wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Ingevuld en opgestuurd Joost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

19Joost85 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:30:
Mensen van het goede leven.
Om de coureurs pagina op de website http://got-pcars.xyz/ bij te werken heb ik jullie hulp nodig.
Mijn verzoek is dan om de volgende korte vragenlijst in te vullen en te sturen in een DM aan mij.
Alvast dank.

Naam:
Leeftijd:
Favoriet auto:
Sinds wanneer sim racer?
Stuur of Joystick rijder ?
Wat voor setup gebruik je thuis? Playseat? Wheelstand?
Gebruik je een monitor, tv of beamer ?
Stream je tijdens de races? Zo ja, wat is je YouTube kanaal ?
Bezoek je ook live race events/wedstrijden?
Vergeet trouwens je PSN niet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Foutje, knip

[ Voor 97% gewijzigd door MikeOoh op 23-10-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1d4s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-11-2023

M1d4s

PSN - M1d4s010

Topicstarter
Voor de mensen met een stuur;
Ik gebruik vanaf release de geadviseerde instelling; input mode 3 bij controller options.
Gisteren las ik ergens op het WDM forum iemand die adviseerde om input mode 2 te gebruiken omdat deze vele malen beter is en werd gebackt door anderen. Gisteren ingesteld en zo'n 50 laps gereden. In mijn geval; Fanatec CSR;
Alles in de ffb voelt sneller, directer en gedetaileerder, vooral tractie van de banden, wanneer ik bv grip verlies, en voelde meer effecten die ik voorheen niet of weinig voelde. Ik had altijd al het gevoel dat ik iets miste in de ffb, het was wel nice, maar niet geweldig, beetje stroef. Nu met mode 2 is het gewoon goed, heel goed.
Probeer het een keer een dag of avond uit, factor fun en beleving is bij mij goed toegenomen.

ps; niet vlak voor de GoT race instellen, anders betichten jullie mij zodadelijk van sabotage. :)

PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
FFB is behoorlijk bepalend mbt het racen en goede instellingen zijn dan ook een must. Heb zelf mijn instelling ook van het PCARS forum alleen dan specifiek gericht op mijn G29. Kan me niet voorstellen dat niemand hier z'n settings zo optimaal mogelijk beeft afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Ik heb des tijds de instellingen van Jack Spade overgenomen, was op dat moment nog erg onervaren met stuur racen. Niet dat ik nu er veel op vooruit bent gegaan qua ervaring :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichelatNL
Kom op Fons dat laatste rondje kun je ook nog wel :X
YouTube: Project Cars Hockenheimring National Ginetta G55 GT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Hierbij mijn stream van eerder vanavond, incl. gt4 race.
Mijn auto voelde bij de race totaal anders aan dan in de Q. Me 1ste set banden in no time weg. Op naar maandag, hopen op een beter resultaat.
YouTube: Tweakers PJ Cars League race3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

:D mooie actie was dat ja

Had jij ook het filmpje waar ik op de kop langs kwam zetten?

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
fonsmeister schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 14:11:
[...]
Had jij ook het filmpje waar ik op de kop langs kwam zetten?
Nee die heb ik niet. Ben wel benieuwd wat dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:57
Even een overzicht van de mij bekende YouTube streamers (Naam Tweakers // Naam PSN):

DeTjuk // DeTjuk:
YouTube: detjuk

wimstradamus // wimstradamus:
YouTube: Wim

MichelatNL // Michel--NL
YouTube: Michel NL

19Joost85 // jjstyle333:
YouTube: Joost Lammers

Kevinnr1989 // NeroProvocatore:
YouTube: Kevin R

M1d4s // M1d4sOIO
YouTube: m1d4s010

MikeOoh -- STRiple-R
YouTube: My Junk

Nu nog even uitvogelen hoe de streams op één pagina weergegeven kunnen worden als er wordt gestreamd, moet vast kunnen.

[ Voor 13% gewijzigd door DeTjuk op 15-11-2015 15:30 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Volgens mij krijgen de streams elke keer een andere url, anders had je een html pagina kunnen maken met de URL's erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:57
Ja, dat is het probleem inderdaad. Maar er is wel een oplossing al door iemand bedacht: http://www.wordpressyoutubelivestream.com/

Maar dat moet ook anders kunnen, maar ben nog maar net aan het googlen geslagen.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1d4s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-11-2023

M1d4s

PSN - M1d4s010

Topicstarter
Stream van op de kop langs komen is niet gelukt, stream startte achteraf daadwerkelijk later. Jammer.

PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Campo di Casa
Jammer dat mijn saved replay van gisteren niet helemaal gelukt was. Te weinig materiaal om er wat moois van te maken.

[YouTube: https://youtu.be/0kBngMpHLHs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0flmannetje
  • Laatst online: 27-02-2021
Hallo racers,

Ik ben sinds kort ook begonnen met het sim racen en volg dit forum al een tijdje. Ik wil graag mee doen met de races die jullie organiseren. Ik heb echter altijd mijn bijgeleverd oortje als headset gebruikt. Op mijn nieuwe TM T150RS kom ik echter nergens een ingang tegen. Ben ik nu veroordeeld tot de aanschaf van een wireless headset?
Kan ik me ergens aanmelden op de site? Wil in ieder geval een poging wagen op de timetrial.
Mijn PSN is roflmannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Campo di Casa schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:18:
Jammer dat mijn saved replay van gisteren niet helemaal gelukt was. Te weinig materiaal om er wat moois van te maken.

[video]
Erg mooi man Campo!!
Die fade-out op het einde duurt misschien net te lang? Maar verder erg goed gemaakt! Morgen weer een?

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
R0flmannetje schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:32:
Hallo racers,

Ik ben sinds kort ook begonnen met het sim racen en volg dit forum al een tijdje. Ik wil graag mee doen met de races die jullie organiseren. Ik heb echter altijd mijn bijgeleverd oortje als headset gebruikt. Op mijn nieuwe TM T150RS kom ik echter nergens een ingang tegen. Ben ik nu veroordeeld tot de aanschaf van een wireless headset?
Kan ik me ergens aanmelden op de site? Wil in ieder geval een poging wagen op de timetrial.
Mijn PSN is roflmannetje.
Hallo Rolfmannetje en welkom;

Met betrekking tot de headset zou je gewoon het oortje in een controller kunnen stoppen en dan racen met het stuurtje. Let wel op dat je de autosleep van je controller even uitzet.

Voor de races kun je me even een PM sturen met je voorkeuren (livery) zodat ik je opneem in de lijst.

Qua timetrial is het een kwestie van iedereen toevoegen als friend en dan gaan racen.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Kronos1979 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:34:
[...]

Erg mooi man Campo!!
Die fade-out op het einde duurt misschien net te lang? Maar verder erg goed gemaakt! Morgen weer een?
Thanx.
Ja klopt, vond achteraf gezien de fade-out aan het eind ook te lang. Maar kwam voornamelijk dat ik aan het rekken was ivm de muziek. Maar het was ook nog maar een test clipje :)
Maar echt balen dat de opgeslagen replay behoorlijk buggy was. Bij de start blijven van de 12 wagens zeker 7 wagens staan. En die blijven daar dan ook de hele race staan. Kon wel switchen in de replay naar een auto bij de grid, maar dat was het dan ook. Echt jammer.

Het ideetje was om een samenvatting te maken van de race van ongeveer 3.5 minuten. Had ook screendumps gemaakt van alle livery's om via photoshop (eerst mijn skills flink oppoetsen) te verwerken in zo'n samenvatting.

Ik weet nog niet of ik het vanavond ga redden om erbij te zijn. Hoop het wel. Vind de track eigenlijk wel lekker rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
MichelatNL schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:11:
Volgens mij krijgen de streams elke keer een andere url, anders had je een html pagina kunnen maken met de URL's erin.
Als je een stream werkend wil krijgen op de webpagina dan moet je een API key 'aanmaken'. De onderstaande stappen heb ik uitgevoerd.

YouTube API Credentials

Full detailed instructions with images can be found on the plugins admin settings page, making things nice and simple.

1.Go to the Google Developers Console http://www.console.developers.google.com/project
2.Select a project, or create a new one
3. In the sidebar on the left, expand APIs & auth. Next, click APIs. In the list of APIs, make sure the status is ON for the YouTube Data API v3 by creating a new Public API access key.

YouTube Channel ID Code

Find your YouTube Channel ID by visting YouTube: YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0flmannetje
  • Laatst online: 27-02-2021
Misschien een domme vraag maar hoe kan ik met mijn wheel racen en tegelijk een controller connecten? Je kan toch maar op 1psn profiel inloggen met je controller? Mocht het lukken dan race ik graag mee vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
R0flmannetje schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:33:
Misschien een domme vraag maar hoe kan ik met mijn wheel racen en tegelijk een controller connecten? Je kan toch maar op 1psn profiel inloggen met je controller? Mocht het lukken dan race ik graag mee vanavond.
Controller blijft gewoon aan naast je stuur hoor. Tot vanavond dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Ben je er bij vanavond ? je staat namelijk als afgemeld in de sheet.
btw zie je nog steed niet in de whatsapp mobiel nog steeds kaduk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
wimstradamus schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:23:
[...]

Ben je er bij vanavond ? je staat namelijk als afgemeld in de sheet.
btw zie je nog steed niet in de whatsapp mobiel nog steeds kaduk?
Afgemeld?
NiQo schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:45:

@Jeroen, maandag aanwezig, vrijdag nog niet zeker, kom ik op terug.
Gebruik mijn werk tel tijdelijk even. Verwacht mijn nexus deze week terug. Overigens die rootkit gebruikt. 2x naar stock geflashed maar hij blijft in bootloop hangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
NiQo schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Afgemeld?

[...]

Gebruik mijn werk tel tijdelijk even. Verwacht mijn nexus deze week terug. Overigens die rootkit gebruikt. 2x naar stock geflashed maar hij blijft in bootloop hangen :(
ok zal het ff aanpassen, jammer dat die rootkit niet werkte.
spreek je vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
wimstradamus schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:42:
[...]

ok zal het ff aanpassen, jammer dat die rootkit niet werkte.
spreek je vanavond.
Thnx. Vraagje nog; wil je je setup delen? Die van jou lijkt zo soepel te rijden terwijl ik altijd nog wel issues heb met die G40. Bvd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
NiQo schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Thnx. Vraagje nog; wil je je setup delen? Die van jou lijkt zo soepel te rijden terwijl ik altijd nog wel issues heb met die G40. Bvd O-)
min of meer deze heb alleen de brake presure en (de-)acceleration lager gezet naar mijn smaak.

deze is van Dtjuk/RobinNova:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/24g7h1v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
wimstradamus schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:52:
[...]

min of meer deze heb alleen de brake presure en (de-)acceleration lager gezet naar mijn smaak.

deze is van Dtjuk/RobinNova:
[afbeelding]
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Nog even voor de zekerheid, ik wil vanavond graag mee racen! Is via de app gevraagd maar wil het hier nog even bevestigen 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
https://docs.google.com/s...EQsZYK6k/edit?usp=sharing

Link voor aanmeldingen / afmeldingen

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Echt zo zonde van alle disconnects vanavond. Ik was host maar m'n verbinding kan het niet geweest zijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4779002602.png

[ Voor 4% gewijzigd door addictive_rhymz op 26-10-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Heeeel zonde :(

Hoogtepunt vd avond: :N
[YouTube: https://youtu.be/8u1Yl4djJmI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Ik begrijp van voorgaande posts dat het maandag een drama was door vele disconnects. Dat is ook de reden dat er geen uitslag van de race is?

Vrijdag en zondag doe ik weer mee. Heb me al aangemeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
De race van afgelopen maandag wordt aan het einde van het seizoen ingehaald... Was echt bizar dat de helft opeens wegviel.

Let op: wegens de GP van Mexico rijden we dit weekend weer vrijdag / maandag

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Wellicht een idee:
We houden nu natuurlijk een aantal races in ons eerste seizoen, we maken hierbij natuurlijk gebruik van een puntentelling. Tussendoor hebben we elke twee weken een Time Trial, waar we (behalve de eer) eigenlijk niets mee doen? :?

Kunnen we ook hier niet een soort van competitie van maken? Het is toch anders, tevens voelt dit minder verplicht wat de drempel voor een ieder wel verlaagd. Het is natuurlijk ook op elke dag van de week te doen, waardoor de kans groter is dat meer mensen hieraan mee doen en een limiet heb je hiervoor niet. Hoor graag jullie meningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Kevinr1989 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:51:
Wellicht een idee:
We houden nu natuurlijk een aantal races in ons eerste seizoen, we maken hierbij natuurlijk gebruik van een puntentelling. Tussendoor hebben we elke twee weken een Time Trial, waar we (behalve de eer) eigenlijk niets mee doen? :?

Kunnen we ook hier niet een soort van competitie van maken? Het is toch anders, tevens voelt dit minder verplicht wat de drempel voor een ieder wel verlaagd. Het is natuurlijk ook op elke dag van de week te doen, waardoor de kans groter is dat meer mensen hieraan mee doen en een limiet heb je hiervoor niet. Hoor graag jullie meningen :)
Het is natuurlijk al een soort competitie. Ik begrijp niet zo goed wat je wil eigenlijk, prijzengeld aan koppelen oid? :+

Misschien dat we er voor volgend seizoen punten aan toe kunnen voegen die meetellen voor het kampioenschap, food for thought ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

NiQo schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:46:
[...]

Het is natuurlijk al een soort competitie. Ik begrijp niet zo goed wat je wil eigenlijk, prijzengeld aan koppelen oid? :+

Misschien dat we er voor volgend seizoen punten aan toe kunnen voegen die meetellen voor het kampioenschap, food for thought ;)
Heb het ook al in de app groep gegooid, de reacties die ik krijg zijn vrij positief 8)
Wat ik wil c.q. voor ogen heb:
We hebben om de twee weken een willekeurige track en auto, hierbij geven we iedereen deze twee weken de tijd om met hartenlust de snelste tijd te rijden. De winnaar krijgt hetzelfde aantal punten als met bij het seizoen ;)

Zou het wel gescheiden willen houden, dus een soort van tweede klassement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben benieuwd of er nog plek is in jullie leagues? Ik
Race ook bij racestars, en heb al
Wat van jullie voorbij zien komen.

Of is t handiger als
Ik een keet in een party chat kom ?
Boerejack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimstradamus
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:33:

Of is t handiger als
Boerejack
He Willem!

Leuk man gaat goed komen Kronos zal je wel contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:33:

Of is t handiger als
Boerejack
Hallo Boerejack,

natuurlijk ben je van harte welkom. We hebben zowel een kort durend seizoen als ook een timetrial.
Momenteel zitten we nog in de GT5 om begin volgend jaar naar de GT4 over te stappen. Voorjaar zal GT3 worden.
Zou je me een PM willen sturen met je PSN naam en eventueel je telefoonnummer (voor de whatsapp groep). We hebben momenteel twee sheets in gebruik, een met een stand en een met de aanmeldingen. Deze links zal ik je doorsturen nadat ik je PM heb ontvangen.

Tot ziens op het circuit!

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
De race van gisteravond. Naar mijn idee ging het er netjes aan toe...
Had op een gegeven moment wel moeite met sturen. Het leek erop alsof de forcefeedback van het stuur helemaal niks deed en kreeg ook niks van de auto terug in het stuur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Campo di Casa
Het was zeker een nette race gisteravond. Vond alleen jammer van het slechte weer bij onze zuiderburen. Was daar totaal niet op voorbereid. Maar voorspellingen voor maandag zijn ook niet echt goed had ik begrepen. Regen, mist, storm? ;)

Merk wel dat ik veel moeite had met de eerste paar bochten. Lastig om daar een goede lijn en snelheid te vinden. Ga daar vandaag wat tijd aan besteden.

Waar ik wel van baalde is dat de opgeslagen replay weer een aantal auto's op de grid laat staan. Dit keer een stuk of 4. Maar vanmorgen replay terug gekeken en wat materiaal op de USBstick gezet om op de PC te verwerken tot een korte samenvatting. Hopelijk verhelpt SMS de bug in de volgende patch.

[YouTube: https://youtu.be/QCqM_Sdfmdo]

[ Voor 3% gewijzigd door Campo di Casa op 31-10-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Erg tof filmpje Campo! Ga je dit vaker doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Mooi filmpje weer!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
MikeOoh schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:35:
Erg tof filmpje Campo! Ga je dit vaker doen?
Dat is wel de bedoeling. Het is nu allemaal nog uittesten wat wel en niet werkt, hoelang je de samenvatting moet maken en artwork bedenken wat er zeer netjes uitziet en met een kleine aanpassing voor elke race gebruikt kan worden.

Wil ook nog de start volgorde en het eindresultaat zichtbaar maken. Moet daarvoor nog wat maken...

Soundtrack word ook nog een dingetje. Moet een strakke mix zien te krijgen van begin tot eind en interactie hebben met de beelden.

Bij de start van seizoen 2 moet alles klaar zijn en worden het toffe filmpjes ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Campo di Casa op 01-11-2015 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
*dubbele post*

[ Voor 97% gewijzigd door Campo di Casa op 01-11-2015 06:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Campo di Casa schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:50:
Maar vanmorgen replay terug gekeken en wat materiaal op de USBstick gezet om op de PC te verwerken tot een korte samenvatting.

[video]
Vette shit Campo! lekere soundtrack, en erg tof om de andere in gevecht te zien.

Hoe doe je dat dan met een usb ?
doe je eerst op de ps4 beelden verzamelen of kan je de replay exporteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Campo di Casa schreef op zondag 01 november 2015 @ 06:02:
[...]

Dat is wel de bedoeling. Het is nu allemaal nog uittesten wat wel en niet werkt, hoelang je de samenvatting moet maken en artwork bedenken wat er zeer netjes uitziet en met een kleine aanpassing voor elke race gebruikt kan worden.

Wil ook nog de start volgorde en het eindresultaat zichtbaar maken. Moet daarvoor nog wat maken...

Soundtrack word ook nog een dingetje. Moet een strakke mix zien te krijgen van begin tot eind en interactie hebben met de beelden.

Bij de start van seizoen 2 moet alles klaar zijn en worden het toffe filmpjes ;)
Ik vind dit al tof. Heb er dan ook totaal geen verstand van en vind het cool dat je dit doet _/-\o_

Soundtrack lijkt me inderdaad best lastig om daar een strak lopend geheel van te maken zonder fade out/fade in van de seperate nummers, maar dat is deels toe te wijzen aan de stijl van muziek. Op het moment dat je meer electronische muziek gaat gebruiken of bijvoorbeeld muziek van The Prodigy (als ik dat luister in de auto zijn boetes bijna gegarandeerd :+ ) is dit al makkelijker te realiseren. Hoewel ik persoonlijk The Prodigy meer iets vind voor meer 'hardcore' beelden van bijvoorbeeld een GT3 ofzo.

Het enige dat ik een beetje mis zijn wat meer gevechten, voor de rest vind ik het echt heel cool in ieder geval _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
wimstradamus schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:40:
[...]

Vette shit Campo! lekere soundtrack, en erg tof om de andere in gevecht te zien.

Hoe doe je dat dan met een usb ?
doe je eerst op de ps4 beelden verzamelen of kan je de replay exporteren ?
Ik hang vaak achteraan en mis daardoor veel gevechten vooraan. Daarom vind ik het ook wel tof om zo toch wat mee te krijgen wat er allemaal gebeurt.

Ik bekijk de replay op de PS4 en maak daar filmpjes van. Dat zet ik op een USBstick om te editen op de PC met Premiere-Elements. Doe dit nu nog een beetje met de Franse slag. Mis daardoor vast nog wel mooie beelden. Maar gaat best veel tijd in zitten.

De nummers van de soundtrack zijn van White Lies. Album: To lose my life... Uit 2009. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
MikeOoh schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:03:
[...]

Ik vind dit al tof. Heb er dan ook totaal geen verstand van en vind het cool dat je dit doet _/-\o_

Soundtrack lijkt me inderdaad best lastig om daar een strak lopend geheel van te maken zonder fade out/fade in van de seperate nummers, maar dat is deels toe te wijzen aan de stijl van muziek. Op het moment dat je meer electronische muziek gaat gebruiken of bijvoorbeeld muziek van The Prodigy (als ik dat luister in de auto zijn boetes bijna gegarandeerd :+ ) is dit al makkelijker te realiseren. Hoewel ik persoonlijk The Prodigy meer iets vind voor meer 'hardcore' beelden van bijvoorbeeld een GT3 ofzo.

Het enige dat ik een beetje mis zijn wat meer gevechten, voor de rest vind ik het echt heel cool in ieder geval _/-\o_
Zat eerst te denken aan Triggerfinger als soundtrack. Mede omdat deze band uit België komt. Maar het album wat ik in mijn iTunes collectie heb staan is een live album. Dus niet geschikt. Prodigy is wel tof maar kon geen lekkere track vinden voor de juiste vibe.

Wat gebrek aan gevechten betreft; dat kwam deels doordat we een aantal auto's miste. Geloof dat we reden met 12 man. Van deze 12 bleven er een stuk of 4-5 op de grid staan in mijn replay. Heb daar dus geen materiaal van :(.
Voor de rest lag het veld best ver uit elkaar waardoor je ook niet veel duels kreeg...
Daar kan ik niks aan editen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Mooi gedaan Campodicasa. Altijd leuk om terug te zien.

Zou het wat zijn dat mensen eigen gevechten kunnen uploaden naar jou, zodat je die kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
Campo di Casa schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:09:
[...]

Zat eerst te denken aan Triggerfinger als soundtrack. Mede omdat deze band uit België komt. Maar het album wat ik in mijn iTunes collectie heb staan is een live album. Dus niet geschikt. Prodigy is wel tof maar kon geen lekkere track vinden voor de juiste vibe.

Wat gebrek aan gevechten betreft; dat kwam deels doordat we een aantal auto's miste. Geloof dat we reden met 12 man. Van deze 12 bleven er een stuk of 4-5 op de grid staan in mijn replay. Heb daar dus geen materiaal van :(.
Voor de rest lag het veld best ver uit elkaar waardoor je ook niet veel duels kreeg...
Daar kan ik niks aan editen :)
Hahaha god over nagedacht, die muziekkeuze ivm 'plaatselijke' bands enzo :)

Dus die auto's die blijven staan zie je later helemaal niet terug?! Ik vind de game echt heel tof maar die bugs.. |:(
MichelatNL schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:26:
Mooi gedaan Campodicasa. Altijd leuk om terug te zien.

Zou het wat zijn dat mensen eigen gevechten kunnen uploaden naar jou, zodat je die kunt gebruiken?
Best een idee waar ik ook al mee speelde. Gewoon je positie en rondenummers doorgeven van de actie. Maar als er auto's blijven staan heeft dat dus soms totaal geen nut.

Hoe upload je je eigen gevechten dan?

[ Voor 24% gewijzigd door MikeOoh op 01-11-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Niet online
knip

[ Voor 98% gewijzigd door MikeOoh op 01-11-2015 13:32 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste