Verwijderd
Lijkt me een goed idee. Het is dan wel de vraag hoe dat opgezet moet gaan worden. Mechanica is zo verschrikkelijk breed....
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verder is dit een algemene vraag die door de adjes beantwoord moet worden, en niet door de devvers, dus ik geef het topic even een schop.
Mooie Features => Lieve Adjes
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Joep in "De EL-kroeg - Deel 4" (de laatste)
3D printen met een robotarm
Hulp bij modden Arctic Z3 Pro monitorsteun
Wat ouder:
Frees dienst (mag dit wel ?)
Mooie gaten maken in Plexi
Even wat voorbeelden snel opgezocht.
Met name in de electronica kroeg is regelmatig over een CNC frees gepraat.
De opkomst van betaalbare CNC (en ook non-CNC) machines als ook 3D printers door hobby's zoals drones lijkt het mij gewoon een idee om het op dit forum een appart hoekje te geven waar mensen hun creaties kunnen tonen en vragen kunnen stellen over gereedschappen, lijmen en al het andere wat met eigenbouw te maken heeft.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.