Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Arethusa schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:26:
Marvel aan de slag met sitcom misschien niet de plek maar wilde het toch onder de aandacht brengen.
Whow dit klinkt behoorlijk ruk.
De serie volgt de schoonmakers die de verwoestingen en het puin van de gevechten van superhelden moeten opruimen. Denk hierbij aan het terugbrengen van verschillende voorwerpen aan de rechtmatige eigenaren, maar ook het opnieuw inplannen van een huwelijk dat dankzij het gevecht tussen Iron Man en The Incredible Hulk in de soep is gelopen.
ABC en de herinnering aan de S.H.I.E.L.D serie beloven ook al niet echt veel goeds.

Van mij mag marvel zich blijven richten op de Strips en de Films en TV lekker laten voor wat het is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vind S.H.I.E.L.D. juist een superleuke serie en ga als ik seizoen 2 heb afgezien beginnen aan DareDevil.

[ Voor 26% gewijzigd door Jorgen op 04-10-2015 21:19 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:47
S.H.I.E.L.D serie begon zwak, maar is ondertussen één van mijn favoriete series geworden. Uiteraard komt het niet in de buurt als een Daredevil, maar dat doet niks af van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het allebei wel wat hebben. Maar die komedie moet natuurlijk wel een apart uitgangspunt hebben en ik denk dat ze met de huidige opzet wel ver kunnen komen, mits het schoonmaken zelf niet gaat irriteren. Of dat het meer een ondekkingsreis is wat ze allemaal uit het puin vissen.

Ik wacht rustig af, vind Marvel prima series en films uitbrengen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 23:48
IJzerlijm schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:34:
http://www.channel4.com/programmes/hunted

Hunted op Channel 4 is een boeiende reality show waarin 10 deelnemers een maand lang uit de handen moeten blijven van een team speurders dat alle middelen wordt verondersteld te hebben die de staat ook zou hebben. Bij de speurders zitten veel ex-politieagenten en medewerkers van de veiligheidsdiensten. De hunted hebben een bankpas met 750 pond en een opnamelimiet en krijgen zomaar op een dag een uur waarschuwing waarna de speurtocht begint.

Het is een kijkje in de surveillance staat van 2015. Natuurlijk hebben de speurders niet echt toegang tot alle camera's en kenteken scanners maar zo te zien is er een soort control center dat de hunted volgt en als ze een camera passeren de positie doorgeeft aan de speurders. Elke hunted heeft een cameraman bij zich die denk ik er voor zorgt dat alles dat tot ontdekking zou leiden door wordt gegeven.

Van de hunted zijn er een paar die goed nagedacht hebben over wat ze moeten doen en ook een paar die maar wat aanklooien. Grappig genoeg zijn de prutsers juist met moeilijkst te vinden omdat ze zo onvoorspelbaar zijn. Een van de deelnemers gaat zelfs zover dat hij een val legt voor de speurders en ze gaat observeren.

Ze hebben het proces van het opsporen van de hunted mooi neergezet en je gaat onvermijdelijk denken hoe je zelf dit zou aanpakken.
Ik moet meteen aan een soortgelijke show denken. Werd uitgezonden in de vroege jaren 90. Wel meer een spelshow opzet was dat. Weet alleen niet meer hoe heet.

Morgen eens kijken of ik hunted kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 02:43

SECURITEH

Man of legend.

Donstil schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:33:
[...]
Whow dit klinkt behoorlijk ruk.
Persoonlijk denk ik dat dit best nog een leuk idee kan zijn, maar het zal volledig afhangen van de uitvoering... Het belangrijkste zal de hoofdpersoon en het dagelijks leven zijn... Maar tegelijk zal het nooit een volwaardige serie zijn en meer een gimmick tenzij ze echt iets goeds bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:11

KenVerburg

Race-fan

Bedankt voor de tip, Hunted is erg interessant.

Het heette Wanted: Wikipedia: Tros Wanted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CSI Cyber is weer begonnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/The.Simpsons.S27E02.jpg
Boo! _O-

Wat heeft Fox nu weer uitgespookt? :+

[ Voor 77% gewijzigd door Raven op 05-10-2015 07:39 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Makers GoT en Rome komen met nieuwe serie - bron

Game of Thrones-producent Frank Doegler en Jonathan Stamp, producent van de serie Rome bundelen hun krachten en gaan samen een nieuwe serie maken. Dat maakte Beta Film zondag bekend op de Mipcomthis-conferentie in Cannes, zo schrijft The Hollywood Reporter.

The Perished Land moet een twaalfdelige fantasyserie worden, verspreid over meerdere seizoenen. De serie speelt zich af in het fictieve land Talanton, volgens Beta een soort kruising tussen Lord of the Rings en Avatar. In het land leven stammen en er spelen zich 'rauwe, sensuele, soms schokkende dingen af, maar het is ook een wereld met geesten, rituelen en bovennatuurlijke zaken', aldus de productiemaatschappij.

Doelger en Stamp moeten een wereld gaan creëren die de mensheid een spiegel voorhoudt. Zo heeft Talanton zijn eigen wereldoorlogen, een Koude Oorlog, ineenstortende dictaturen, ideologieën en crises in middelen en religies. De serie komt in 2017 uit.

:) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond S01E01 van From Darkness gezien op BBC One. Een mooie psychologische crime met veel suspense, mooi gefilmd met hier en daar schitterende plaatjes en goede acteerprestaties. Nog de komende 4 zondagavonden te zien.

Met de comedy's zit het voorlopig wel goed. Naast Blunt Talk en Modern Family nu ook met stip genoteerd: Grandfathered die al eerder is genoemd. Gaat weliswaar met zevenmijlslaarzen door het (dunne) verhaaltje heen, Je zou bijna kunnen zeggen dat wanneer je de trailer hebt gezien, je ook E01 hebt gezien. maar was erg leuk. Niet zo flitsend als Blunt Talk maar was veelbelovend en moeten nog ff E02 afwachten.
Ook de al eerder genoemde The Grinder was leuk en ben benieuwd naar het vervolg.

S01E01 van You, Me and the Apocalypse van Sky gezien. Net als The Grinder met Rob Lowe, hoewel hij hier niet centraal staat. Deze nieuwe comedy heeft wat absurdistische trekjes die mij zeer bevallen.

S02E01 + E02 van Les revenants gezien. Op S02 hebben we veel te lang moeten wachten, is onvergelijkelijk veel beter dan de US versie "The Returned", die mistte in mijn beleving vooral de Franse suspense hoewel ik van de US versie slechts 1 afl heb bekeken.

Eindelijk is dan toch en maar liefst de volledige S01 van Hand of God binnengekomen. Daar heb ik ruim 4 maanden geleden de pilot van gezien. 1tje die ik denk ik in 1x helemaal wil gaan bekijken.

Nu nog tijd zien te vinden om al dit moois te bekijken want ik zit qua hoeveelheid series al ver over mijn tax heen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, CSI crossover in Cyber? :o

Christina "Kelly Bundy" Applegate in The Muppets :D

[ Voor 51% gewijzigd door Raven op 06-10-2015 10:09 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:18

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vond epi 2 van Quantico erg goed. Het is toch niet zo'n standaard FBI serie als ik had gedacht van te voren

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:20
Ricmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:53:
Vond epi 2 van Quantico erg goed. Het is toch niet zo'n standaard FBI serie als ik had gedacht van te voren
Zoveel mysterie, Lost is er niks tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:54
Ricmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:53:
absoluut mee eens. Daarnaast het is ook geen case of the week serie dus dat is ook wel een welkome afwisseling op dit moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
eniux schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:28:
[...]

Daarnaast het is ook geen case of the week serie
Maar het is van ABC dus dat wordt het heus snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetty als model in die fotoshoot :D

(NCIS: L.A :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat stukje zag ik toevallig net:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/NCIS.Los.Angeles.S07E03.jpg
"Oh, how did that get in there?"

Lijkt wel een of andere James Bond houding/pose :P

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 06-10-2015 19:13 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Blindspot pilot zojuist gekeken. Echt een aanrader! Nu EP 2 en 3 :)

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Iemand een vergelijkbare serie zoals Homeland.. Liefst vrij recent en NL subs beschikbaar zou ook mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Tomski1986 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:25:
Iemand een vergelijkbare serie zoals Homeland.. Liefst vrij recent en NL subs beschikbaar zou ook mooi zijn.
Quantico?

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:21

The_Worst

Unox

The Last Man on Earth bevalt dit seizoen weer erg goed.

Gisteren was Quantico een positieve verrassing. Ik was bang dat dit een case-of-the-week serie zou worden maar in aflevering 2 was dit nog niet het geval. Leuke manier van verhaal vertellen, deels historie en deels huidige tijd en de acteurs en meeste karakters zijn goed te pruimen.

Code Black ben ik nog wat minder van onder de indruk. Ik hoopte op iets meer Chicago PD/Fire maar ik vond dit teveel over the top. Chicago PD en Fire hebben dit ook wel een beetje maar die serie voelt toch wat meer menselijker en down-to-earth aan.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lewis is weer begonnen :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 09:28

jmk

Over een week begint Fargo weer! Ben benieuwd, het eerste seizoen was heel leuk.
Het wordt weer een totaal nieuw verhaal heb ik begrepen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Quantico en Blindspot mogen van mij blijven. Homeland is ook weer lekker begonnen. Ik vermaak me weer goed s'avonds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Flash en iZombie *O* zijn weer begonnen :D

Brains :9

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 07-10-2015 09:29 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iZombie O+

Ik heb de witty opmerkingen gemist, dat T-shirt alleen al :D

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Welk t-shirt?
Never mind :P

En die witty opmerkingen heb ik ook gemist :D

Nieuw seizoen The X-Files komt mede door NSA-onthullingen
De onthullingen van Edward Snowden over de Amerikaanse inlichtingendienst NSA hebben er mede voor gezorgd dat het nieuwe seizoen van The X-Files in productie ging.

Dat vertelt bedenker Chris Carter aan The Guardian.

De bedenker van de serie zegt dat het nu een ideaal moment is om een nieuw seizoen uit te brengen. "Gezien het huidige politieke klimaat komt het ons perfect uit", vertelt hij. "We hebben goed gekeken naar de manieren waarop overheden zijn gaan spioneren. Het is duidelijk dat de Verenigde Staten de burger tegenwoordig goed in de gaten houden."

"Daarom kun je in de nieuwe afleveringen de grootste complottheorieën tegenkomen. Het Roswell-incident is daar niets bij. Het is veel erger geworden. Elke dag lees ik in de krant weer een mogelijke X-Files-aflevering."

Eigen verhaal
The X-Files telde negen seizoenen voor er in 2002 een einde aan kwam. Iedere nieuwe aflevering vertelt een eigen verhaal. Het nieuwe seizoen telt zes afleveringen en gaat in januari 2016 in première.

Het is niet de eerste keer dat de Amerikaanse tv-zender Fox een oudere serie nieuw leven in blaast. In 2014 gebeurde dat al met 24.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:03:
Welk t-shirt?
Never mind :P

En die witty opmerkingen heb ik ook gemist :D
...
Heb je ze uit Veronica Mars en Buffy ook gemist dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemist als in: eindelijk weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Gisteren The Flash gestart met seizoen 2, vandaag Arrow's seizoen 4 (met Damien Darhk en daarachteraan dus ook automatisch The League...)

Fijne week voor comic fans! :)

[ Voor 11% gewijzigd door mindcrash op 07-10-2015 11:46 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:51
Bijna Supernatural en Arrow, hoeplijk kunnen ze weer het niveau opkrikken met Supernatural. Zo een goede serie, alleen is t wel ver gedaald. :(

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Musta schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:13:
Bijna Supernatural en Arrow, hoeplijk kunnen ze weer het niveau opkrikken met Supernatural. Zo een goede serie, alleen is t wel ver gedaald. :(
Op een gegeven moment ben je wel klaar met verhalen vertellen, zeg maar. Bij Supernatural hadden ze dat punt bereikt toen Eric (Kripke) besloot om ermee te stoppen. Seizoen 6, 7. 8. 9 en 10 was feitelijk trekken aan een spreekwoordelijk dood paard (en daarbij was het vertrek van Eric ook duidelijk te merken aan de kwaliteit van de verhaallijn, trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 11:07

Tripl3 D

Brother in Arms

Nadat ze de Yellow Eyed Demon hadden omgelegd was het sowieso al een stuk minder.

Toen ze met die Leviathans op de proppen kwamen was het voor mij echter helemaal gedaan.
Ik heb seizoen 7 doen ook nooit afgekeken.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Wat ik jammer vind van Limitless is dat de hoofdpersoon zijn eigen situatie niet beter maakt.

Je kan ook net alsof doen bij het slikken van de pil, 2/10e van de pil afsnijden en de rest slikken. Dan heb je iedere 5 dagen een pil voor jezelf.

De hoofdpersoon in de film gebruikte zijn pillen wel om een plan te maken dingen beter te maken. De hoofdpersoon in de serie denk te veel op korte termijn.
Werken aan het grote plaatje biedt juist een interessante serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:07

Goner

What can I do you for ?

Net was er op BBC (na de finale van Great British Bakeoff) een 'trailer teaser' van de Victorian Sherlock kerstspecial ... ziet er goed uit.
Aankondiging : http://www.bbc.co.uk/programmes/p034jpn7
zal binnenkort wel on-line komen.

Yep ; https://twitter.com/Sherlock221B?ref_src=twsrc

[ Voor 38% gewijzigd door Goner op 07-10-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 18:13

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

mindcrash schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:21:

Op een gegeven moment ben je wel klaar met verhalen vertellen, zeg maar. Bij Supernatural hadden ze dat punt bereikt toen Eric (Kripke) besloot om ermee te stoppen. Seizoen 6, 7. 8. 9 en 10 was feitelijk trekken aan een spreekwoordelijk dood paard (en daarbij was het vertrek van Eric ook duidelijk te merken aan de kwaliteit van de verhaallijn, trouwens).
Ik weet eerlijk gezegd niet of het met Kripke wel goed was gekomen. Het verhaal zat op dat moment behoorlijk aan z'n eind. Ik kijk vooral nog voor de afleveringen waarin ze zichzelf en het hele genre parodieeren, dat kunnen ze wel nog erg goed.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Goner schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:09:
Net was er op BBC (na de finale van Great British Bakeoff) een 'trailer teaser' van de Victorian Sherlock kerstspecial ... ziet er goed uit.
Aankondiging : http://www.bbc.co.uk/programmes/p034jpn7
zal binnenkort wel on-line komen.

Yep ; https://twitter.com/Sherlock221B?ref_src=twsrc
Leuk! Best wel een uitgebreid verhaal voor een special.

Ik ben ook benieuwd naar het nieuwe seizoen. Toch 1 van de beste series allround.
Hij zet wel een goede rol neer, die Benedict Cumcumbersnatch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Van de nieuwe lichting series is bij mij enkel Quantico vooralsnog gebleven.
Ep 2 beviel prima, wel erg veel lijntjes en plotjes maar met die flashbacks wel leuk gedaan.

Iets geheel anders, op Canvas loopt de nieuwe reeks Bevergem.
Vond het erg onderhoudend en vermakelijk en ook daar wordt het al ondertiteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:19
24 en Covert Affairs. Vond Homeland geweldig en vind Covert Affairs ook briljant! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

American Horror Story en Supernatural zijn weer begonnen :D

Gaat weliswaar over een film, maar aangezien er een serie aan vooraf ging toch maar ff posten :P
Naomi Scott Is The Pink Ranger In ‘Power Rangers’
Following roles in The Martian and Chilean miners drama The 33, Naomi Scott has signed on to fight evil alien magic users as the Pink Ranger in the upcoming Power Rangers reboot movie planned for release in 2017. The production made the announcement on Instagram.

The Pink Ranger was originally played by Amy Jo Johnson from 1993-1996. The film, originally slated for summer 2016 but now looking at a January 2017 release, updates the television series, about a group of ordinary high school kids infused with extraterrestrial powers to become science fictional martial arts superheroes, who must harness their powers as a team to save the world. Previous reports are that it will have some connection to the long-running television series, though how much remains unknown.

Based in part on the Japanese tv show Super Sentai, the original series began in 1993 as Mighty Morphin Power Rangers, referring to the main characters’ transformation into their superheroic incarnations. Various title changes followed as the show adjusted its premise and setting, most recently this year’s Power Rangers Dino Charge, which began airing on Nickelodeon February 7, 2015.
Naomi Scott is bekend van de snel gecancelde serie IMDB: Terra Nova (TV Series 2011)
edit: En blijkbaar zat ze gister ook in Lewis :o

Ali G-acteur Sacha Baron Cohen gaat weer tv maken
Sacha Baron Cohen heeft een nieuw productiebedrijf opgericht om nieuw komisch talent naar televisie te brengen. Dat doet hij in samenwerking met de Britse tv-zender Channel 4.

Zijn nieuwe bedrijf heet Spelthorne Community Television, vernoemd naar de buurt waar zijn eerste typetje Ali G vandaan komt.

Cohen debuteerde met Ali G in 1998 in The 11 O'Clock Show, later volgde er een eigen serie, Da Ali G Show. De acteur wil nu nieuw komisch talent een kans geven ook op televisie te komen.

"Het moet een kans bieden om carrières te lanceren van ambitieuze mensen die zich nog moeten vestigen op de Britse televisie", vertelt Cohen in een verklaring.

Verheugd
De komisch acteur is verheugd om terug te keren naar de televisiezender die hem beroemd maakte.

"Na meer dan een decennium weg te zijn geweest van Channel 4 ben ik blij weer terug te keren naar de Britse televisie-industrie die mijn carrière lanceerde en die van mijn tijdgenoten Ricky Gervais, John Oliver en die gasten die The Inbetweeners deden. Allemaal hebben ze groot internationaal succes geboekt, iets te groot als ik eerlijk ben."

Mensen met goede komische ideeën moeten er wel rekening mee houden dat als het een succes wordt, Cohen aan de haal gaat met de internationale eer.

"Uiteindelijk is ons doel nieuw talent te ontdekken, nieuwe shows te ontwikkelen en ze dan te testen op het Britse publiek voordat we, met mij in de hoofdrol, een remake maken voor de Amerikaanse markt."

[ Voor 126% gewijzigd door Raven op 08-10-2015 09:36 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

The flash is ook weer verder gegaan :D 1 van (voor mij) de leukste series die ik momenteel in het afgelopen jaar keek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

American Horror Story Hotel is lekker nasty :o oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bones _O-

Benjamin Metzger: Excuse me, I don't mean to interrupt, I am looking for Angela Montenegro.
Hodgins: Yeah I'm her husband, who are you?
Bones: Whoever you are, this is not a good time for a massage or a striptease or whatever societal functions you perform.
Benjamin Metzger: I'm doctor Benjamin Metzger, eh agent Miller send me, I'm the digital forensic scientist with the Bureau.
*ongemakkelijke stilte*
Dr. Camille Saroyan: :o
Benjamin Metzger: If it helps, I usually wear my glasses, oh and I have carpal tunnel and two cats at home, named Stephen and Hawking :)
*ongemakkelijke stilte*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Deze ronde American Horror Story kijk ik ook weer mee. Al blijft het eerste seizoen nog steeds ongeëvenaard wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bones is weer een dag eerder? Oh ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep :)

Dit keer geen South Park though :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Vampire Diaries, The Originals en (2 ep's van) Haven zijn weer begonnen :D

edit: Crap, had de laatste moeten editten |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 09-10-2015 09:25 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy shit wtf did I just watch ? het einde van arrow was best.... heftig (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-09 09:56
Teckna schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:51:
Deze ronde American Horror Story kijk ik ook weer mee. Al blijft het eerste seizoen nog steeds ongeëvenaard wat mij betreft :)
Bij die serie kun je toch gewoon elk seizoen 'los' kijken? Vond seizoen 1 ook tof, maar ben in het tweede halverwege afgehaakt. Seizoen 3 heb ik niks van meegekregen eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep, elk seizoen een totaal ander verhaal.

Amsterdam in The Vampire Diaries :o
edit: En 't lijkt ook nog eens daar daadwerkelijk opgenomen te zijn: nummerplaten kloppen, borden met Nederlandse tekst, de hoeveelheid fietsen klopt ook :P

[ Voor 87% gewijzigd door Raven op 09-10-2015 13:58 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:43
Raven schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:41:
Jep, elk seizoen een totaal ander verhaal.

Amsterdam in The Vampire Diaries :o
edit: En 't lijkt ook nog eens daar daadwerkelijk opgenomen te zijn: nummerplaten kloppen, borden met Nederlandse tekst, de hoeveelheid fietsen klopt ook :P
Grappig, dit weekend de episode maar eens kijken. Ben heel erg benieuwd hoe dit seizoen gaat worden...
spoiler:
nu Nina Dobrev niet meer meespeelt
.
Heb er nog wel redelijk wat twijfels bij, heb het gevoel dat de serie een aflopende zaak aan het worden is, maar goed na 7 seizoenen is dat geen schande. Echter, wie weet verrast dit seizoen mij.. we zullen het zien.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gelukkig zijn er nog 2 andere schoonheden :+

Maar denk niet dat het zonder haar nog lang goed blijft lopen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:43
Meestal gaat het niet (lang) goed wanneer men zo'n belangrijk personage eruit haalt. Enige waar ik me kan bedenken waar het goed gaat is Game of Thrones, omdat daar heel veel belangrijke personages in zitten, een meer of minder maakt dan niet veel uit (en er zijn er al velen dood gegaan daar).

Ik weet niet hoever de serie nu is in vergelijking met het verhaal van de boeken. Ik ken het verhaal van de boeken heel globaal (heb de boeken wel, nooit gelezen op de eerste 20 pagina's na) en door de seizoenen heen herkende ik wel stukken uit het verhaal. Echter zijn ze in de serie ook flink wat afgeweken van het originele verhaal (b.v. met de personages van Caroline en Meredith) dus in dat opzicht kan de serie ook heel anders eindigen dan de boeken (langer doorgaan b.v.).

Maar goed, ik ga de dame in kwestie zeker missen... blijft mijn inziens een van de mooiste vrouwen op deze aardbol <3 Hopelijk komt ze snel in een nieuwe serie of film.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Moi_in_actie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:29:
Maar goed, ik ga de dame in kwestie zeker missen... blijft mijn inziens een van de mooiste vrouwen op deze aardbol <3 Hopelijk komt ze snel in een nieuwe serie of film.
:Y

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 22-09 11:36

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Supernatural blijf ik toch wel geweldig vinden. Het hele sfeertje, de one-liners, ja zelfs de impala :+

Het verhaal is soms inderdaad wat 'mwah' en het drama is soms wel drama drama :P maar ik blijf het graag kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wel jammer dat het tijdelijke andere uiterlijk van Crowley niet langer duurde, had leuke commentaren op kunnen leveren :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond S01E01 van Unforgotten op ITV gezien. Een 6-delige cold case crime/drama. Mooie opvolger voor Doctor Foster die afgelopen woensdag afliep. Erg goed geacteerd, mooi verhaal, goede sfeer, mooie muziek, mooi gefilmd.
Tegen deze Britse pareltjes kunnen in mijn beleving slechts de allerbeste US series op. En dat zijn er maar weinig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:51
Moi_in_actie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:29:
Meestal gaat het niet (lang) goed wanneer men zo'n belangrijk personage eruit haalt. Enige waar ik me kan bedenken waar het goed gaat is Game of Thrones, omdat daar heel veel belangrijke personages in zitten, een meer of minder maakt dan niet veel uit (en er zijn er al velen dood gegaan daar).
Game of Thrones is ook één van de weinige series die het kan maken om een personage te introduceren, in de loop van de aflevering uit te diepen, je het gevoel geven dat er een nieuwe main character bij komt, en deze personage in dezelfde aflevering nog gruwelijk van kant te maken :+ dat is een heel vreemd iets :-P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/candacecameron-12118602_10153223662071309_9169728091267130645_n.jpg
Guess who is stopping by @theellenshow today?! Tune in!! @andreabarber @jodiesweetin
Aldus Candace "DJ Tanner" Cameron :D

Ben benieuwd of ze wat vertellen over Fuller House :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat is toch wel één van de series waar ik zin in heb. Full House keken we hier vroeger thuis altijd. Gezellig!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Full House was toch echt van een kinderachtigheid, iedere week weer een moraliserend verhaaltje afgewisseld met brave grapjes. Dat vond je leuk omdat je kind was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Extant is Extinct :+ (niet mijn grap) Het tweede seizoen is het laatste. De ratings waren niet goed. Ik hoop dat ze een mooi einde laten zien.
Ik moet nog aan het tweede seizoen beginnen, het eerste seizoen was best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 21:31
Wow sinds een tijdje Gotham weer opgepakt, vond de eerste paar afleveringen maar matig maar begint echt heel heftig te worden allemaal richting einde seizoen! Bli dat ik toch ff heb doorgekeken

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Gotham lijkt in het tweede seizoen ook wel iets beter te worden. Nog steeds heel campy, maar wel minder freak of the week.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Teen Wolf Season 5B Trailer

Voor de verandering een keer geen "this content is not available in your country" :D

Lotte Verbeek heeft hoofdrol in Marvel-serie
De Nederlandse actrice Lotte Verbeek heeft een hoofdrol in het nieuwe seizoen van de Marvel-serie Agent Carter. Dat heeft Marvel zaterdag bekendgemaakt op de Comic-Con-beurs in New York.

De 33-jarige Verbeek speelt een vrouw met wie hoofdpersonage Peggy (Hayley Atwell) bevriend raakt. Agent Carter is een spin-off van de filmserie Captain America, die zich afspeelt in de Tweede Wereldoorlog en vertelt hoe de Amerikaanse overheid om de nazi's te bestrijden een superagent creëert.

Het is de tweede grote Engelstalige serie waar Verbeek in te zien zal zijn. Eerder speelde de Nederlandse ster al de hoofdrol in de serie Outlander, over een verpleegster uit de twintigste eeuw die plotseling in het Schotland van 1743 belandt. Verbeek speelde hierin een mysterieus kruidenvrouwtje.

Verder was de actrice te zien in een belangrijke bijrol in hitfilm The Fault in our Stars, over twee tieners met kanker die naar Amsterdam reizen. Zij viel in het buitenland op met haar rollen in de Nederlandse films Nothing Personal en Sonny Boy.

Seizoen 2 van Agent Carter is volgend jaar op televisie te zien.

[ Voor 73% gewijzigd door Raven op 10-10-2015 10:49 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
mowa schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:13:
Gisteravond S01E01 van Unforgotten op ITV gezien. Een 6-delige cold case crime/drama. Mooie opvolger voor Doctor Foster die afgelopen woensdag afliep. Erg goed geacteerd, mooi verhaal, goede sfeer, mooie muziek, mooi gefilmd.
Tegen deze Britse pareltjes kunnen in mijn beleving slechts de allerbeste US series op. En dat zijn er maar weinig.
Nicola Walker _/-\o_

Ik heb een jaar geleden alle afleveringen back-to-back bekijken van Spooks, voor de tweede keer.
Bovendien kijk ik uit naar Last Tango in Halifax S4, en ben benieuwd naar River:
IMDB: River (TV Series 2014– )

mowa kiijkt kennelijk dezelfde series zoals wij, UK en scandi 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
En het eerste slachtoffer in het nieuwe seizoen is al gevallen. Minority Report gaat maar tien afleveringen krijgen ipv dertien afleveringen. Dit wilt meestal zeggen dat een cancellation dicht in de buurt komt. Bron: http://variety.com/2015/t...-episodes-fox-1201615074/

Blindspot moet dan weer niets vrezen, want het heeft een full season order gekregen. De toekomst van deze serie is min of meer verzekerd. Bron: http://screencrush.com/nbc-blindspot-full-season-order/ Ik heb deze serie inmiddels bij mijn watchlist toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Le Enfant! schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 15:27:
En het eerste slachtoffer in het nieuwe seizoen is al gevallen. Minority Report gaat maar tien afleveringen krijgen ipv dertien afleveringen. Dit wilt meestal zeggen dat een cancellation dicht in de buurt komt. Bron: http://variety.com/2015/t...-episodes-fox-1201615074/

Blindspot moet dan weer niets vrezen, want het heeft een full season order gekregen. De toekomst van deze serie is min of meer verzekerd. Bron: http://screencrush.com/nbc-blindspot-full-season-order/ Ik heb deze serie inmiddels bij mijn watchlist toegevoegd.
Zeker niet, NBC = Now Being Cancelled.
De pilot van Minority Report was ook helemaal niks dus dat kan dan ook wel per direct van de buis. Blijkbaar ziet Fox er hetzelfde in (of op het internet gelezen :+).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:18
Phyxion schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:25:
[...]

Zeker niet, NBC = Now Being Cancelled.
De pilot van Minority Report was ook helemaal niks dus dat kan dan ook wel per direct van de buis. Blijkbaar ziet Fox er hetzelfde in (of op het internet gelezen :+).
Lijkt er op dat ik niet de enige ben die Minority report heeft gedroped. O-)
Na aflevering 3 vond ik het wel welletje. Acteurs leken wel van hout. Ik kon totaal geen binding krijgen met ze.
De CGI was netjes, dat weer wel, maar verder kon het mij niet echt boeien.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:51
apollo13 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:27:
[...]

Lijkt er op dat ik niet de enige ben die Minority report heeft gedroped. O-)
Na aflevering 3 vond ik het wel welletje. Acteurs leken wel van hout. Ik kon totaal geen binding krijgen met ze.
De CGI was netjes, dat weer wel, maar verder kon het mij niet echt boeien.
Ik vind die serie gewoon niks meer te maken hebben met de film, behalve de naam. Limitless mag van mij ook schrappen. Kan niet eens de tweede aflevering kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Le Enfant! schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 15:27:

Een full season order wil niet zeggen dat een serie ook renewed wordt na het eerste seizoen. Zie bijvoorbeeld Forever. Die kreeg ook een full season order maar is na 1 seizoen gecancelled(helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

jmk schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:13:
[...]

Een full season order wil niet zeggen dat een serie ook renewed wordt na het eerste seizoen. Zie bijvoorbeeld Forever. Die kreeg ook een full season order maar is na 1 seizoen gecancelled(helaas)
Mja bij Forever was het ook wel jammer, maar hebben we in ieder geval nog een leuk seizoen gehad :)
En bij Blindspot is het ook wel fijn dat we toch wat meer te horen krijgen over wat er nou allemaal aan de hand is.
Minority Report blijf ik overigens ook gewoon volgen tot er wat boeienders komt of het verhaal rare wendingen gaat nemen. Dat het niet veel op de film lijkt is jammer, maar voor mij geen reden om te laten droppen. Vind de Sci-Fi verder prima gedaan en heb ook geen hekel aan de karakters, dus waarom stoppen? Omdat het niet een topserie is? Ach, je moet wat op te sparen hebben :+

Ik zie trouwens aan de TS dat wel wel een beetje door alle nieuwe series heen zijn en er niet echt meer veel bij gaat komen? Jammer, had nog wel meer nieuws willen zien :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2015 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 20:51

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Martinspire schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 01:24:
[...]
Ik zie trouwens aan de TS dat wel wel een beetje door alle nieuwe series heen zijn en er niet echt meer veel bij gaat komen? Jammer, had nog wel meer nieuws willen zien :*)
Komen nog nieuwe series, maar de website waar alle data vandaan komt (tvrage) ligt sinds begin september plat. Kan in onze database niks meer toevoegen op dit moment daardoor.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wontcachme schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 09:05:
[...]

Komen nog nieuwe series, maar de website waar alle data vandaan komt (tvrage) ligt sinds begin september plat. Kan in onze database niks meer toevoegen op dit moment daardoor.
Ah ok, maar is er ergens anders dan nog een overzicht wat tijdelijk gebruikt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 20:51

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Martinspire schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

Ah ok, maar is er ergens anders dan nog een overzicht wat tijdelijk gebruikt kan worden?
Wellicht deze tijdelijk: http://www.metacritic.com/feature/tv-premiere-dates

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:16

Nitai

Live the life you love.

Martinspire schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

Ik gebruik zelf dit:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
* Stukfruit is overgestapt op TVMaze

Die gasten hebben ook nog eens een leuke API waarmee je de TS wellicht zelfs (bijna) automatisch kan genereren :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Stukfruit schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:27:
* Stukfruit is overgestapt op TVMaze

Die gasten hebben ook nog eens een leuke API waarmee je de TS wellicht zelfs (bijna) automatisch kan genereren :)
Kun je even die site mailen naar followmytv? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Le Enfant! schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:14:
[...]

Jah, wazmetdie? Ik krijg de laatste twee, drie weken niet alle meldingen meer. Als ik nou helemaal niks zou krijgen, zou ik het snappen, maar sommige komen binnen en anderen niet.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
followmy.tv lijkt helaas een stille dood te sterven. Zelfs de blog-items werken blijkbaar niet meer, gezien het laatste item dat alleen te bereiken is via de twitter-feed en niet via de blog-pagina:
http://followmy.tv/blog/16/the-tvrage-situation

Is overigens prima te begrijpen dat je geen tijd meer hebt om aan zo'n site te werken als je al 15+ uur per dag met andere dingen bezig bent, maar het is inderdaad wel jammer.
Le Enfant! schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:14:
Zie commentaarsectie van dat blogitem op de url hierboven:
Hey Jelle,

Jan from TVmaze here. We've offered to help a month ago and attempted to communicate several times with you guys but there has been virtually no communication. If you have the tvrage show id's you can use those to lookup the information for the desired shows on TVmaze. www.tvmaze.com/api

Good luck with your deadline btw. We know all too well how it goes.
Hebben ze zelf al gedaan ;)
Met "bijna automatisch genereren" doelde ik trouwens vooral op een scriptje voor de startpost van dit topic he? Voor followmy.tv zal het vast heel veel meer werk zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 11-10-2015 15:16 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Stukfruit schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:14:
followmy.tv lijkt helaas een stille dood te sterven. Zelfs de blog-items werken blijkbaar niet meer, gezien het laatste item dat alleen te bereiken is via de twitter-feed en niet via de blog-pagina:

Is overigens prima te begrijpen dat je geen tijd meer hebt om aan zo'n site te werken als je al 15+ uur per dag met andere dingen bezig bent, maar het is inderdaad wel jammer.

[...]

[...]

Met "bijna automatisch genereren" doelde ik trouwens vooral op een scriptje voor de startpost van dit topic he? Voor followmy.tv zal het vast heel veel meer werk zijn.
Hm, zonde, maar op zich inderdaad wel begrip voor op te brengen. Ik heb nu als alternatief de TV Shows app geïnstalleerd op mijn telefoon, eens kijken of dat een beetje werkt.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Stukfruit schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:14:

[...]

[...]

Ik ga het nog even bekijken en als het niet betert dan ga ik naar trakt.tv. Alleen jammer dat de calendar daar VIP-only is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Net maar even de overstap gemaakt naar TV Maze vanaf followmy.tv. Bedankt voor de tip SF, is mijn agenda weer goed gevuld.

[ Voor 30% gewijzigd door MegaTronics op 11-10-2015 17:29 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 18:13

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik wil er ook wel eens kijken maar ik vrees de overstap, ik volg nogal veel, dat wil ik niet met de hand allemaal in moeten gaan voeren. Is dat op een of andere manier te automatiseren? Wat ik zo snel van hun API zie gaat alleen maar om het opvragen van info.

Voorlopig blijf ik echter nog bij FMTV, dat vind ik een enorm fijne site en ik reken er op dat het vroeg of laat weer goed komt.

[ Voor 20% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 11-10-2015 17:31 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Le Enfant! schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:41:
[...]

Ik ga het nog even bekijken en als het niet betert dan ga ik naar trakt.tv. Alleen jammer dat de calendar daar VIP-only is.
Ik gebruik trakt.tv en sonarr. Sonarr heeft een hele fijne calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:14
Zo te zien is MyEpisodes nu geswitcht van TVRage naar TVmaze als bron voor de data. In ieder geval is de boel weer behoorlijk up to date. Niet zo interessant voor alle andere services die TVRage als bron gebruiken, maar deze werkt in ieder geval weer.

Wel ongeveer hetzelfde scenario als bij followmy.tv: die Jan van TVmaze neemt meteen contact met ze op, maar de makers zelf hebben het eigelijk te druk om er iets aan te doen...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ze hebben bij followmy.tv laatst wel eens een blog geplaatst dat er weer aan de site gewerkt wordt maar ze hebben in het verleden wel eens vaker soortgelijke aankondingen gedaan waar ook nooit wat van is gekomen. Ondertussen is er aan de site zo onderhand al een aantal jaar niks meer gedaan.

Wel jammer want het is w.m.b. de fijnste site met een goede balans tussen features en simplicity. (trakt is mij bijvoorbeeld veel te druk en 'groot').

Maar ik ben bang dat ook deze site nu dood aan het gaan is als er niet snel een oplossing voor tvrage wordt gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Twylight schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:40:
... ze hebben in het verleden wel eens vaker soortgelijke aankondingen gedaan waar ook nooit wat van is gekomen. Ondertussen is er aan de site zo onderhand al een aantal jaar niks meer gedaan.
Dat is inderdaad ook een van de redenen dat ik naar tvmaze ben geswitched.

Het is de eerste paar keer even zoeken, maar daarna heb je eigenlijk alles wat je bij fm.tv ook had en de layout is daar ook relatief simpel.

Dat Sonarr ziet er trouwens ook wel interessant uit :) Jammer dat ik het niet mag opstarten van El Capitan!
Niet vanwege restricties, maar gewoon omdat er totaal niets te zien is na het starten ervan.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
van Followmytv
-- Update Saturday 10 October --
I (Jelle) am swamped with work at the moment. Will be for another week probably. I secretly hoped tvrage would have come back online but it seems like it's dead for good.
This means that I have to completely rewrite the importer and figure out how to map existing data to new external data.
This takes a long time because that part of the application was designed for speed and is very complex. It would take me several days to change, optimize and test with live data.
Currently I just have no time at all to do this. I'm working 15h + daily at my regular job to finish a big project before its deadline.
I might be able to start work on this update tomorrow for a couple of hours. But it being finished, tested and deployed will take at least a week or two.
TVMaze wil blijkbaar ook graag helpen om followmytv weer aan de praat te krijgen.
Hey Jelle,
Jan from TVmaze here. We've offered to help a month ago and attempted to communicate several times with you guys but there has been virtually no communication. If you have the tvrage show id's you can use those to lookup the information for the desired shows on TVmaze. www.tvmaze.com/api
Good luck with your deadline btw. We know all too well how it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Misschien een idee om de code van FollowmyTV opensource te maken of de community eigenaar te laten worden van de site zodat anderen de site in leven kunnen houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:28:
Dat Sonarr ziet er trouwens ook wel interessant uit :) Jammer dat ik het niet mag opstarten van El Capitan!
Niet vanwege restricties, maar gewoon omdat er totaal niets te zien is na het starten ervan.
Werkt hier prima onder 10.11. Je weet dat het een programma is wat je benaderd via de browser he? (op poort 8989)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik zal eens kijken of ik de data importer voor de TS om kan zetten naar TVMaze en/of TvDB.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:16

Nitai

Live the life you love.

jmk schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:13:
[...]

Ik gebruik trakt.tv en sonarr. Sonarr heeft een hele fijne calendar.
Ja alleen kan ik die (bewust) niet raadplegen als ik niet thuis ben. Verder staat daar natuurlijk alleen in wat ik zelf toegevoegd heb. Met het andere overzicht ontdek ik ook nog eens nieuwe series.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Nitai schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 06:39:
[...]

Ja alleen kan ik die (bewust) niet raadplegen als ik niet thuis ben. Verder staat daar natuurlijk alleen in wat ik zelf toegevoegd heb. Met het andere overzicht ontdek ik ook nog eens nieuwe series.
Dat is inderdaad een nadeel, klopt. Voor nieuwe series heb ik dit dit tpic. Onmogelijk een goede serie te missen op deze manier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

shyblue schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:06:
[...]

Nicola Walker _/-\o_

Ik heb een jaar geleden alle afleveringen back-to-back bekijken van Spooks, voor de tweede keer.
Bovendien kijk ik uit naar Last Tango in Halifax S4, en ben benieuwd naar River:
IMDB: River (TV Series 2014– )

mowa kiijkt kennelijk dezelfde series zoals wij, UK en scandi 8)
UK en Scandi bij voorkeur. Kijk idd ook uit naar Last Tango in Halifax en River.
En dit najaar wat de BBC betreft ook naar o.a.:Afgelopen zaterdag is The Last Kingdom van BBC America gestart. Lijkt me een mooie historische drama-serie. Nog niet gezien

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=l6j5bDoga9Y]

Komende vrijdag op BBC One het laatste deel E03 van The Kennedys. Heb E01+E02 al eerder opgenomen maar helaas nog geen tijd voor gehad om te kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 19:07

Goner

What can I do you for ?

mowa schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:10:
[...]
Sherlock S04 zou dit jaar nog moeten starten
Alleen de Kerstspecial in Victoriaanse stijl. De nieuwe serie zal wel wat langer gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
mowa schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:10:

UK en Scandi bij voorkeur. Kijk idd ook uit naar Last Tango in Halifax en River.
En dit najaar wat de BBC betreft ook naar o.a.:
Ken je al Øyevitne Eyewitness (2014) - miniserie, 6 aflev., heel goed. Met NL ondertitels verkrijgbaar.
IMDB: Øyevitne (TV Mini-Series 2014)
Pagina: 1 ... 5 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.