Gisteravond S01E01 van
From Darkness gezien op
BBC One. Een mooie psychologische crime met veel suspense, mooi gefilmd met hier en daar schitterende plaatjes en goede acteerprestaties. Nog de komende 4 zondagavonden te zien.
Met de comedy's zit het voorlopig wel goed. Naast Blunt Talk en Modern Family nu ook met stip genoteerd:
Grandfathered die al eerder is genoemd. Gaat weliswaar met zevenmijlslaarzen door het (dunne) verhaaltje heen,
Je zou bijna kunnen zeggen dat wanneer je de trailer hebt gezien, je ook E01 hebt gezien. maar was erg leuk. Niet zo flitsend als Blunt Talk maar was veelbelovend en moeten nog ff E02 afwachten.
Ook de al eerder genoemde
The Grinder was leuk en ben benieuwd naar het vervolg.
S01E01 van
You, Me and the Apocalypse van Sky gezien. Net als The Grinder met Rob Lowe, hoewel hij hier niet centraal staat. Deze nieuwe comedy heeft wat absurdistische trekjes die mij zeer bevallen.
S02E01 + E02 van
Les revenants gezien. Op S02 hebben we veel te lang moeten wachten, is onvergelijkelijk veel beter dan de US versie "The Returned", die mistte in mijn beleving vooral de Franse suspense hoewel ik van de US versie slechts 1 afl heb bekeken.
Eindelijk is dan toch en maar liefst de volledige S01 van
Hand of God binnengekomen. Daar heb ik ruim 4 maanden geleden de pilot van gezien. 1tje die ik denk ik in 1x helemaal wil gaan bekijken.
Nu nog tijd zien te vinden om al dit moois te bekijken want ik zit qua hoeveelheid series al ver over mijn tax heen