Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.275 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
mowa schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:05:
[...]
Zo zie je maar weer dat over smaak niet valt te twisten en dat elke mening die we hebben subjectief is.
Soms zijn er overlappingen waarbij we allemaal om een andere reden dezelfde serie kijken.
Er zijn series waarvan ik het verhaal en acteerprestaties verfoei maar waarvan anderen juist zeer genieten en vice versa. Soms zie je aan sommige reacties (waarvan ik er ook wel 's 1 kan geven) dat we het volstrekt onbegrijpelijk vinden dan iemand een bepaalde serie goed of slecht kan vinden en vice versa. Dat is toch helemaal fantastisch?
Het gaat mij niet over smaak en welke serie men wel of niet kijkt en wel of niet leuk vindt. Uiteraard is dat subjectief en persoonlijk. Ik gun iedereen waar die van kan genieten en oordeel daar geheel niet over.

Echter over acteerprestaties is in het algemeen redelijk objectief te oordelen, daar zijn gewoon (vuist)regels voor. Ik krijg de indruk dat men geregeld hier (discussies over series) en in de film-discussies niet zo goed de kwaliteit van het acteren sec kan onderscheiden van of men de personages in het verhaal en/of de kop, stem, priveleven e.d. van de acteurs wel aanstaat. Niet dat dit een doodzonde is, maar ik vind dat wel jammer - ik vind persoonlijk dat onderscheid essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:18

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren die eerste aflevering gezien van Limitless, ik vond hem leuk.
Weer een serie erbij die ik ga volgen :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09 11:07
Same here, ik zie wel potentie in Limitless.
Hij staat op mijn watchlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel leuk dat een drugsgebruiker zo gekoppeld word aan een kind van een verslaafde. Als ep2 al een case of the week word dan kijk ik ep3 niet meer. Dat hele samen een duo vormen ging veel te snel in ep1, los van het feit dat het verhaal gewoon rammelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:31:
Dat hele samen een duo vormen ging veel te snel in ep1, los van het feit dat het verhaal gewoon rammelt
Dat ben ik wel met je eens ja, zonder te weinig poes is die ineens consultant van FBI.
Maar ben heel erg benieuwd naar het verhaal van de afgelope paar jaar achter die gozer die hem die shit gaf waardoor die side effects geen effect hebben. hoop dat je daar ook wat van te zien krijgt. Betwijfel dat alleen erg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

arsimo schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:00:
[...]

Het gaat mij niet over smaak en welke serie men wel of niet kijkt en wel of niet leuk vindt. Uiteraard is dat subjectief en persoonlijk. Ik gun iedereen waar die van kan genieten en oordeel daar geheel niet over.

Echter over acteerprestaties is in het algemeen redelijk objectief te oordelen, daar zijn gewoon (vuist)regels voor. Ik krijg de indruk dat men geregeld hier (discussies over series) en in de film-discussies niet zo goed de kwaliteit van het acteren sec kan onderscheiden van of men de personages in het verhaal en/of de kop, stem, priveleven e.d. van de acteurs wel aanstaat. Niet dat dit een doodzonde is, maar ik vind dat wel jammer - ik vind persoonlijk dat onderscheid essentieel.
Je hebt gelijk. Echter gaat objectiviteit niet op in de entertainmentindustrie. Daar heersen de harde cijfers.
Een serie waarin jij en ik nog geen minuut aan zulllen spenderen omdat de acteerprestaties, het verhaal, de muziek, etc "objectief" pulp zijn kan een enorme hit worden/zijn en vice versa. Wie heeft er dan gelijk?
Zien degenen die een pulpfabricaat hoog waarderen het dan zo slecht? Snappen ze er helemaal niets van?

Imho heeft iedereen gelijk. Voordat een serie een succes is/wordt zijn vele factoren afhankelijk, waaronder idd Acteerprestaties. Echter kan een acteur die "objectief" goed acteert mij helemaal niet raken, of niets zeggen (ook al zijn dat belangrijke facetten voor "objectief" goed acteren). Zie ik het dan niet goed?
Of heeft dat wel degeljk met "smaak" (subjectiviteit) te maken.

Ik vond bijv House of Cards een fantastische serie waarin alles klopte. Het werd door miljoenen bekeken en hoog gewaardeerd door de critici/journalisten/kenners. Echter hebben ook miljoenen mensen de serie niet bekeken omdat ze er wellicht niets aan vonden of om andere redenen. Wie heeft er dan gelijk?
Of Patrick "Picard" Stewart nu wel of niet "objectief" een goed acteur is. In mijn beleving is hij in (meer dan alleen) Blunt Talk (om maar iets recents te nemen) onvergelijkbaar, briljant en geloofwaardig. Of kijk ik teveel door een roze trekkie bril? Echter durf ik ook te beweren dat er hele volksstammen er niets aan vinden. Wie heeft er dan gelijk?
Blijkbaar heeft toch iedereen zijn eigen (subjectieve) normen die bepalen of we een serie wel of niet waarderen/kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
mowa schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:06:
[...]
Blijkbaar heeft toch iedereen zijn eigen (subjectieve) normen die bepalen of we een serie wel of niet waarderen/kijken.
100% waar.

Maar nogmaals, geheel mijn punt niet. Ik ken series en films die perfect geacteerd zijn maar waar ik niets aan vindt. Omdat het verhaal of thema niet mijn ding is bijvoorbeeld. Maar ik gebruik dan niet "slecht acteren" als argument waarom ik er niets aan vindt. En ik zie dat sommigen dat wel geregeld doen en dat vind ik jammer. Juist omdat slecht of goed acteren in regel behoorlijk objectief is vast te stellen. Of iemand een serie of film leuk vindt echter niet, dat is altijd subjectief.

Als er wel slecht geacteerd wordt dan kan dat ook een goede reden zijn dat men een serie of film negatief beoordeelt, vanzelfsprekend. Alleen dat is niet vaak het geval. Bijvoorbeeld als een personage in een serie iemand niet aanspreekt is dat meestal juist omdat de acteur hem of haar goed neerzet, omdat de makers die persoon juist onsympathiek of ergelijk willen doen overkomen. Mogelijk dat ze daar de plank commercieel mee misslaan, maar dat ligt dan niet aan de acteerkwaliteit.

Jij vindt The Affair geen leuke serie of wellicht zelfs een slechte serie. Dat is prima en kan ik best inkomen - al denk ik daar zelf anders over, maar daar val ik je zeker niet op aan. Echter jij gebruikt voor je afwijzing van die serie de reden "slecht acteren", en dat vind ik onterecht . Omdat behoorlijk objectief is vast te stellen dat in die serie juist heel goed geacteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ben de laatste CSI aan 't kijken, er komen een aantal oude bekenden voorbij :D

spoiler:
Grissom in handboeien, Willows met FBI badge, Lady Heather, Lindsey (Willows) als CSI1 :o

...

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/CSI-The.Series.Finale.jpg
:/

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 28-09-2015 16:02 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:35

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Ik had het niet verwacht, maar Blood & Oil vond ik best leuk :).

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:37:
[...]

Dat ben ik wel met je eens ja, zonder te weinig poes is die ineens consultant van FBI.
Maar ben heel erg benieuwd naar het verhaal van de afgelope paar jaar achter die gozer die hem die shit gaf waardoor die side effects geen effect hebben. hoop dat je daar ook wat van te zien krijgt. Betwijfel dat alleen erg haha
Ik vind het al heel wat dat hij voor vijf minuten in de serie wilde zitten. Is hij soms betrokken bij de productie of iets? Kan me niet voorstellen dat ie weer terug komt van de films. Het is nog geen wesley snipes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
wontcachme schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:58:
Ik had het niet verwacht, maar Blood & Oil vond ik best leuk :).
Ik vond het niets, Quantico vond ik okayish, maar het verhaal daar is ook weer flinterdun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teckna schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:01:
[...]

Ik vond het niets, Quantico vond ik okayish, maar het verhaal daar is ook weer flinterdun.
Idee is zeker gejat van de season 4 pitch van Veronica Mars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:48:
[...]

Ik vind het al heel wat dat hij voor vijf minuten in de serie wilde zitten. Is hij soms betrokken bij de productie of iets? Kan me niet voorstellen dat ie weer terug komt van de films. Het is nog geen wesley snipes :D
ja hij is de executive producer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.... the F, d'r zit een Miss World in Quantico :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Groot probleem wat ik met Quantico heb: ik zie dit weer als een enkel seizoen verhaal wat eigenlijk nooit echt goed verlengd kan worden (of het gaat niet meer om Quantico. Pilot zelf vond ik overigens wel prima, maar het is nog even afwachten waar het naartoe gaat en hoe ze het langer willen gaan maken. Zal snel als tijdrekken voelen, heb ik zo'n vermoeden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:30:
[...]

Idee is zeker gejat van de season 4 pitch van Veronica Mars :P
Ja die mistte ik dus gelijk hierin. Gemiste kans!

Vond de pilot wel redelijk, al is het enigszins voorspelbaar, de acteurs erg wisselend en zie ik er geen verhaal voor langer dan 1 seizoen in zonder in oeverloos gerekend te verzanden wat steeds gekker wordt. Kijk het in ieder geval nog een paar afleveringen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik blijf ook wel ff kijken, deels dankzij de Miss World :9 :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Teckna schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:01:
[...]

Na 10 minuten al zo veel domme dingen gezien in Blood & Oil, dat kan nooit wat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Vage eerste aflevering van OUAT. Nog veel onduidelijkheid hoe Emma evalueert (of devalueert in a matter of perspective) in Dark Swan. Hopelijk laten ze de komende weken toch even zien wat er in die time jump tussen blond en grijs haar is voorgevallen...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bij Quantico heb ik ook nog m'n twijfels. Het kan nog wat worden.
Wie is miss world? Die blonde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Coenen schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 07:40:
Oh ik vond het juist echt vet, zat met heel veel vragen en wilde het liefst gelijk door naar epi2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
nee, die blonde kennen we nog uit Video Game High School.
Het hoofdpersonage gespeeld door Priyanka Chopra ging het om.

Blood & Oil vond ik niet zo veel. Hoofdpersonages vond ik direct al irritant en het hangt aan elkaar van domme dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nope, die Indische ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

arsimo schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:38:
[...]

100% waar.

Maar nogmaals, geheel mijn punt niet. Ik ken series en films die perfect geacteerd zijn maar waar ik niets aan vindt. Omdat het verhaal of thema niet mijn ding is bijvoorbeeld. Maar ik gebruik dan niet "slecht acteren" als argument waarom ik er niets aan vindt. En ik zie dat sommigen dat wel geregeld doen en dat vind ik jammer. Juist omdat slecht of goed acteren in regel behoorlijk objectief is vast te stellen. Of iemand een serie of film leuk vindt echter niet, dat is altijd subjectief.

Als er wel slecht geacteerd wordt dan kan dat ook een goede reden zijn dat men een serie of film negatief beoordeelt, vanzelfsprekend. Alleen dat is niet vaak het geval. Bijvoorbeeld als een personage in een serie iemand niet aanspreekt is dat meestal juist omdat de acteur hem of haar goed neerzet, omdat de makers die persoon juist onsympathiek of ergelijk willen doen overkomen. Mogelijk dat ze daar de plank commercieel mee misslaan, maar dat ligt dan niet aan de acteerkwaliteit.

Jij vindt The Affair geen leuke serie of wellicht zelfs een slechte serie. Dat is prima en kan ik best inkomen - al denk ik daar zelf anders over, maar daar val ik je zeker niet op aan. Echter jij gebruikt voor je afwijzing van die serie de reden "slecht acteren", en dat vind ik onterecht . Omdat behoorlijk objectief is vast te stellen dat in die serie juist heel goed geacteerd wordt.
Ik begrijp je punt heel goed. Mijn bedoeling is het om dit in een breder perspectief te zien. Jij beweert dat wel of niet goed acteren objectief vast te stellen is. Ik beweer dat dit slechts ten dele waar is en dat acteren altijd een subjectief aspect heeft. Wellicht heb jij de (natuurlijke) neiging om iets als acteren overzichtelijk te maken en vast te willen leggen in definities. Neem het me niet kwalijk wanneer je hierdoor mogelijk het gevoel krijgt dat ik je op een bepaalde manier kwalificeer, dat is niet mijn bedoeling want ik ken je niet. Het is namelijk een neiging die ik herken bij een aantal bèta vrienden van mij. Echter is acteren geen exacte wetenschap. Ik ben van mening dat acteren een ambacht/kunst is wat niet precies te definieren valt. Kunst is in mijn beleving zowel objectief als subjectief te beoordelen. Wat ik dus al eerder zei kan een acteur volgens "de regels" uitstekend acteren maar tegelijkertijd zijn boodschap niet overtuigend overbrengen. En wanneer deze acteur mij niet kan overtuigen vind ik het ook niet goed. Overtuigen/overtuigingskracht is immers een belangrijk aspect van acteren. Tegelijkertijd is het heel goed mogelijk dat deze acteur jou wel degelijk overtuigd.
Jouw overtuiging is het (wellicht) dat jij het wat dit betreft bij het juiste eind hebt. Mijn overtuiging is dat we het beiden bij het juiste eind hebben.

Neem nu een ander aspect van geloofwaardigheid vs objectiviteit, wat voor mij in het geval van Quantico doorslaggevend is geweest om deze serie bij voorbaat te cancelen. In de trailer zie ik dat de vermoedelijke hoofdpersoon ontwaakt in de restanten van een gebouw dat met de grond gelijk is gemaakt door ongetwijfeld een grote ontploffing. Ik heb E01 niet gezien dus wanneer ik er naast zit hoor ik dat graag. Wanneer een ontploffing van dergelijke proporties plaatsvind blijft er door de drukgolf van een lichaam niet meer over dan fragmenten die ze bij elkaar moeten zoeken. Voor mij heeft deze serie daarom bij voorbaat afgedaan, ongeacht of er wellicht schitterende acteerprestaties zijn te bewonderen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
mowa schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:19:
[...]

Neem nu een ander aspect van geloofwaardigheid vs objectiviteit, wat voor mij in het geval van Quantico doorslaggevend is geweest om deze serie bij voorbaat te cancelen. In de trailer zie ik dat de vermoedelijke hoofdpersoon ontwaakt in de restanten van een gebouw dat met de grond gelijk is gemaakt door ongetwijfeld een grote ontploffing. Ik heb E01 niet gezien dus wanneer ik er naast zit hoor ik dat graag.
Je zit er niet naast
Wanneer een ontploffing van dergelijke proporties plaatsvind blijft er door de drukgolf van een lichaam niet meer over dan fragmenten die ze bij elkaar moeten zoeken. Voor mij heeft deze serie daarom bij voorbaat afgedaan, ongeacht of er wellicht schitterende acteerprestaties zijn te bewonderen.
En in dit stuk gaat er iets mis met wat ze in de serie wel uitleggen :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ja klopt.
spoiler:
Nadien lijkt het erop dat ze na de ontploffing daar is geraakt. Ze was ook op "perimeter surveillance" en niet in het gebouw toegewezen. Hoe of wat ze daar dan bewusteloos raakt, is nog even afwachten.

Natuurlijk zijn dergelijke beelden voor het promo-effect (zodat ze even wat extra drama genereren en het kunnen gebruiken met de promotiefilmpjes), maar dat wil niet zeggen dat dergelijke dingen zijn zoals ze op het eerste gezicht eruit zien. Zat series gehad waar de promo helemaal een andere kant op ging om mensen op het verkeerde been te zetten.

En verder hou je er met de vernietiging geen rekening mee dat het ook als kaartenhuis in elkaar gezakt kan zijn. Als je maar de zwakste schakels weet te pakken, dan kan het ook gewoon in elkaar vallen, zonder grote explosie. Of je het dan nog kunt overleven is een tweede, maar helemaal onmogelijk is het niet.

Ik vond Quantico ook wel prima te kijken en had inderdaad zoiets van "doe mij maar aflevering 2". En hoe lang het leuk blijft, is nog even afwachten, maar het begin was imo prima.

Als je al met dergelijke trailers dingen gaat afschieten, doe je veel series tekort imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Martinspire schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:51:
Ja klopt.
spoiler:
Nadien lijkt het erop dat ze na de ontploffing daar is geraakt. Ze was ook op "perimeter surveillance" en niet in het gebouw toegewezen. Hoe of wat ze daar dan bewusteloos raakt, is nog even afwachten.
spoiler:
Misschien van iemand een spuitje gekregen en daar neergelegd om haar verdacht te maken?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Raven schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:06:
[...]

spoiler:
Misschien van iemand een spuitje gekregen en daar neergelegd om haar verdacht te maken?
spoiler:
Dan maakte die dodelijke aanslag op een collega met haar wapen haar nog even extra verdacht. Maar daar wordt helemaal niet kritisch naar gekeken hoor, ze moet het gewoon gedaan hebben volgens haar voormalige collega's :F

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:38
Seizoen 3 van The Bridge is vrij heftig begonnen. Nu geduldig wachten op de volgende aflevering... ;)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Haas schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:46:
Seizoen 3 van The Bridge is vrij heftig begonnen. Nu geduldig wachten op de volgende aflevering... ;)
Bedankt voor de tip, ik heb seizoen 1 en 2 wel gezien, maar was nog onwetend dat er een derde seizoen zou komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:38
Ik keek er ook van op. Had zelfs niet gedacht dat er een vervolg zou komen.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 09:23
Lijkt Homeland erg op Covert Affairs?

Ontdek net dat REVOLUTION ruim een jaar geleden al gecancelled is, zat te wachten op S03.
Echt een topserie, heeeel prettig om te kijken. Helaas was er in de VS geen peil op te trekken wanneer een aflevering werd uitgezonden (sloeg regelmatig een week of 2 over, verhuisde 2x naar slechter timeslot, hele grote gaps mid season en tussen de 2 seizoenen).

Ontzettend jammer als je je zo verheugd op slechts 1 serie, dit seizoen. En dus ook verwacht dat je eigenlijk maar 1 serie gaat volgen komende maanden. Maar nu weer op zoek moet naar iets nieuws.. en dus met 3 of 4 series gaat beginnen om te kijken welke leuk is.

Tips voor een semi-sci-fi serie? Niks kan Revolution vervangen helaas, net zoals Sarah Connor Chronicles.

Misschien beter om alleen nog maar oude series te kijken zodat je in elk geval weet dat het verhaal niet abrupt stopt. Ben begonnen met Six Feet Under, heel goede serie maar beetje suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Klopt het dat ik ergens las dat de eerste aflevering van Minority Report is aangepast ten aanzien van de pilot? Zo ja, waard om deze nogmaals te kijken of gewoon overslaan en doorgaan naar aflevering 2?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep, de laatste ~10min zijn anders. Het stuk dat ze de aanval met de duiven proberen tegen te houden en de scene daarna.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Jazco2nd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:59:
Ontdek net dat REVOLUTION ruim een jaar geleden al gecancelled is, zat te wachten op S03.
Echt een topserie, heeeel prettig om te kijken. Helaas was er in de VS geen peil op te trekken wanneer een aflevering werd uitgezonden (sloeg regelmatig een week of 2 over, verhuisde 2x naar slechter timeslot, hele grote gaps mid season en tussen de 2 seizoenen).
Revolution had een redelijke standaard aflevering verdeling. Elke serie heeft er regelmatig gaten van twee weken inzitten. Ook mid season gaps zijn altijd aanwezig en groot. Zomerstop is natuurlijk ook altijd groot.

Bedenk wel dat ze met 22 afleveringen 52 weken moeten overbruggen. Dan krijg je gewoon gaten in de programmering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online

Misschien beter om alleen nog maar oude series te kijken zodat je in elk geval weet dat het verhaal niet abrupt stopt. Ben begonnen met Six Feet Under, heel goede serie maar beetje suf.
Topserie! Staat nog steeds in m'n alltime top 3.
Dat 'suffe' blijft wel, beetje typisch HBO uit die tijd maar sterke karakters, veel humor en sterk drama.

Revolution vond ik niet echt een topper, was prima kijkbaar en best vermakelijk maar wel van niveau Under the Dome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hebben jullie The Best Time Ever with Neil Patrick Harris al gezien? Die show is epic! :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:40:
Hebben jullie The Best Time Ever with Neil Patrick Harris al gezien? Die show is epic! :D
Verwijderd in "Buitenlandse TV Series 2015-2016"

Um :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Daar kan ik nog steeds niet uit opmaken of je het al gezien hebt :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Watch: ‘The X-Files’ Trailer Teases Familiar Faces, Mulder’s ‘Personal Obsession’
Fox has unveiled the first trailer for its upcoming revival of “The X-Files,” which is set to premiere in January 2016. The network debuted the two-part promo during episodes of its Monday night shows “Gotham” and “Minority Report.”
[YouTube: https://youtu.be/kteho5bgxLI]
De potloden zitten nog steeds in het plafond :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 29-09-2015 14:56 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hopen dat ze The X Files een beetje maken zoals in de jaren negentig, met iets meer tempo. Dus ook gewoon met een normale intro (niet eventjes drie seconden de titel door beeld laten zweven), de bekende sfeer en geen overdreven slecht uitgewerkte situaties. Geen Blacklist-achtige troep, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, zit Sanctuary te herkijken, komt Chaka (van Stargate) ineens voorbij :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Raven schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:06:
Ik zou bijna zeggen: Duh. Hint: Kijk eens naar het creatieve team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
X-Files heb ik wel zin in.

Limitless vond ik wel leuk en ga ik een kans geven. Nieuwe Heroes tot nu toe wel leuk, was ook een fan van de eerste serie. Hopelijk verpesten ze het nu niet. Fear the Walking Dead tot nu toe boeiend genoeg maar niet spectaculair en sta ook nog niet echt om een nieuwe aflevering te springen elke week. Minority Report is bagger. Quantico heb ik snel doorgeskipt en is te cliche en gericht op tieners

Blindspot ben ik nog niet aan begonnen.

Vanaf volgende week weer een nieuwe Homeland en ben ook erg benieuwd hoe ze verder gaan met The Leftovers die ook volgende week weer begint :)

[ Voor 6% gewijzigd door jmxd op 29-09-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Blindspot is ook eindelijk officieel uit zie ik. net epi 2 gekeken. wordt een leuke/goeie serie voor mij om te volgen vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:42:
Blindspot is ook eindelijk officieel uit zie ik. net epi 2 gekeken. wordt een leuke/goeie serie voor mij om te volgen vermoed ik
Ik verwacht persoonlijk dat dit heel snel richting Case of the week gaat.

Het is eigenlijk het antwoord op The Blacklist van een concurrerende zender,

De presentatie op kantoor ging zo: "Hee weet je wat we doen, we vervangen Raymond Reddington (Met zijn kennis van misdaad enz) door een Chick met Tattoos (die kennis over misdaad bevatten) en verwijzen dan op een of andere manier naar 1 specifieke agent (Via voorkeur RR of Tattoos) en we hebben ook een mysterieus politie dingetje".

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik snap echt niet waarom die case of the week series zo populair zijn/blijven. Heb daar persoonlijk echt een hekel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Donstil schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:49:
[...]

Ik verwacht persoonlijk dat dit heel snel richting Case of the week gaat.

Het is eigenlijk het antwoord op The Blacklist van een concurrerende zender,

De presentatie op kantoor ging zo: "Hee weet je wat we doen, we vervangen Raymond Reddington (Met zijn kennis van misdaad enz) door een Chick met Tattoos (die kennis over misdaad bevatten) en verwijzen dan op een of andere manier naar 1 specifieke agent (Via voorkeur RR of Tattoos) en we hebben ook een mysterieus politie dingetje".
Works for me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor mijn vriendin ook, die vind het "spannend".
Ik zie er dus ook nog wel het een en ander van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik snap het probleem met case of the week niet helemaal. Het zorgt ervoor dat je makkelijk een keer een aflevering kan missen (iets wat voor Netflix misschien minder probleem is, maar voor cable wel degelijk) en het draait vaak toch al om de karakters en minder om het verhaal. Zie een Castle of Mentalist. Met een andere cast was dat gewoon nooit zo lang doorgegaan en ook zonder moord is het leuk genoeg om naar te kijken.

Als je geen case of the week wilt kijken, dan moet je geen series kijken van kabel maar puur bij Netflix en andere bronnen blijven. Bij veel series met een rode draad zie je de kijkcijfers alsmaar dalen, puur omdat het te ingewikkeld wordt om er later in te stappen of wat afleveringen te missen. En ja, dan houdt het vaak na 1 seizoen alweer op. Dus wen eraan of ga iets anders kijken. Zeuren helpt toch niet en is alleen maar irritante bevuiling in het topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 30-09-2015 00:41 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40

Tips voor een semi-sci-fi serie? Niks kan Revolution vervangen helaas, net zoals Sarah Connor Chronicles.
Skyfall misschien? Gaat over een alien-invasie en de mensheid die daarmee om probeert te gaan en ze van de planeet probeert te flikkeren. Deed wat denken aan revolution, maar dan met externe factor.

Heb je Jericho ooit al gezien? Soort post-apocalyptische serie over een dorpje nadat er in grote steden in de VS diverse atoombommen zijn geëxplodeerd.
Ook gecanceld op een gegeven moment, maar wel met een einde.

Wel jammer dat al dit soort series eigenlijk nooit echt goed lopen. ;(

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Hebben ze nu ook al een James Bond tv serie? :P. Je bedoelt Falling skies

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Uncle Jesse is (in afwachting van Fuller House) weer op de buis :o IMDB: Grandfathered (TV Series 2015– )
Geen idee of het wat is though :P

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 30-09-2015 09:53 ]

Oscar Wilde

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
wontcachme schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:51:
[...]

Oh ja. Toen ik het nalas, dacht ik al dat er iets niet in de haak was, kon het alleen niet plaatsen. :+

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

wontcachme schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:29:
[...]
Je zit er niet naast

[...]

En in dit stuk gaat er iets mis met wat ze in de serie wel uitleggen :+
:+ Zo zie je maar weer. Ik schiet wel 90% af op basis van de trailer. Ik moet "streng" selecteren omdat ik gewoon niet de tijd heb om zoveel te kijken en zit daarom op slechts zo'n 6 of 7 afl per week wat op de nas binnenkomt en 'n stuk of 3 wat ik van tv opneem. Met bij voorkeur Brits/Scandinavisch en comedy.
Raven schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:53:
Uncle Jesse is (in afwachting van Fuller House) weer op de buis :o IMDB: Grandfathered (TV Series 2015– )
Geen idee of het wat is though :P
Is vannacht binnengelopen. De trailer vond ik kostelijk.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1V7u8Jdo63A]

Ook The Grinder (het als Grandfathered van Fox) kwam binnen maar lijkt op basis van de trailer iets minder leuk maar ik geef het zeker een kans. Met Rob Lowe. Fred Savage herken ik uit duizenden uit The Wonder Years wat voor mij wat jeugd(ig) sentiment was. Daarna nooit meer wat van/met hem gezien.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9mybEO-Hb0Y]

iRacing Profiel

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

The Minority Report gaat waarschijnlijk niks worden. Acteerwerk helt niet over, verhaal is flinterdun. Als ze dan ook nog vergeet om de warmte camera aan te zetten, die ook nog foutloos werkt door muren heen, omdat ze niet weet waar de vijand zit...

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• winwiz
  • Laatst online: 21:23
The Bridge Seizoen 3 is ook weer begonnen. :) Niets beter dan het origineel in mijn ogen. Er zijn dus nog 2 kopieën: De Amerikaanse versie en een Engelse (The Tunnel) die wat mij betreft op de 2e plaats komt

Afbeeldingslocatie: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02223/thebridge_2223544b.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door winwiz op 30-09-2015 13:12 ]

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 18:13

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Martinspire schreef op woensdag 30 september 2015 @ 00:41:
Ik snap het probleem met case of the week niet helemaal.
Het begrip "televisieserie" is een beetje veranderd. Vroeger waren bijna alle series case-of-the-week. Tegenwoordig hebben we steeds meer series die eigenlijk een lange speelfilm zijn. Ze worden ook gefilmd en geproduceerd als speelfilms en hebben een budget dat daar bij past, top acteurs en goede special effects.

Twintig jaar geleden was dat nog praktisch onmogelijk vanwegen de redenen die jij geeft; je bent afhankelijk van een vast tijdstip en niet iedereen kan altijd kijken en videorecorders waren (en zijn) voor de meeste mensen te onhandig.

Netflix is inderdaad een organisatie die zich daar niks van hoeft aan te trekken maar ook de traditionele zenders hebben zich aangepast. Zo'n beetje iedere zender heeft wel een "uitzending gemist" en anders hebben de mensen zelf we een PVR.

Het woord "serie" is eigenlijk ook maar onhandig gekozen. Dat er meerdere programma's na elkaar worden uitgezonden is tegenwoordig niks bijzonders meer, dat geldt voor het grootste deel van de programma's. Dat ze "in serie" worden uitgezonden impliceert overigens dat volgorde belangrijk is. Je zou dus kunnen zeggen dat een typisch "case-of-the-week" programma geen serie is, de volgorde van de afleveringen doet er immers niet toe. Eens kijken of ik de wereld kan overtuigen dat we het voortaan over een "set" of een "verzameling" aan afleveringen moeten hebben ;)

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:21
Twylight schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:50:
Ik snap echt niet waarom die case of the week series zo populair zijn/blijven. Heb daar persoonlijk echt een hekel aan
Ik ook.
Daarmee worden ook lang verwachte series gebaseerd op goede films verkracht.

Waaronder:

- Minority Report
- Limitless

Bah. Had ze al heeeel lang in mijn lijstje staan, na eerste pilot: ;w
Blijven weinig series over zo om te kijken. Beetje jammer.
Martinspire schreef op woensdag 30 september 2015 @ 00:41:
Als je geen case of the week wilt kijken, dan moet je geen series kijken van kabel maar puur bij Netflix en andere bronnen blijven. Bij veel series met een rode draad zie je de kijkcijfers alsmaar dalen, puur omdat het te ingewikkeld wordt om er later in te stappen of wat afleveringen te missen. En ja, dan houdt het vaak na 1 seizoen alweer op. Dus wen eraan of ga iets anders kijken. Zeuren helpt toch niet en is alleen maar irritante bevuiling in het topic.
Ach, ooit was het anders. Toen je nog series als 24 had. Meerdere rode lijnen door 1 heel seizoen, elke aflevering eindigde spannend, en kijkcijfers zijn bij 24 nooit laag geweest.

LOST kon dit ook (eerste seizoen), en zo nog meer series.

En .. Bevuiling van het topic? Het is een mening geven over de insteek van een serie, prima toegestaan.

[ Voor 48% gewijzigd door xoniq op 30-09-2015 20:34 ]

• jmxd
  • Niet online
Er zijn ook nog een hele hoop goede series hoor.

Homeland begint binnenkort weer. Seizoen 1 van Narcos is geweldig, The Leftovers vond ik persoonlijk ook leuk en seizoen 2 komt er aan.

The Knick begint over 3 weken weer (aanrader!).

Banshee, Hannibal, Game of Thrones, House of Cards, Mr. Robot, The Americans, Daredevil :)

Minority Report is inderdaad grote bagger. Limitless vond ik aflevering 1 wel leuk maar als dat ook case of the week wordt dan haak ik af

• sambalbaj
  • Niet online
wontcachme schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:51:
[...]

Fleming gemist?

Maar inderdaad er is tegenwoordig zoveel aanbod van series en ook nog van kwalitatief goede series dat de selectie wat te volgen bij mij steeds sneller en steeds strenger gaat. En nog kom ik niet aan alles toe wat ik wil zien.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:21
Twylight schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:40:
Er zijn ook nog een hele hoop goede series hoor.

Homeland begint binnenkort weer. Seizoen 1 van Narcos is geweldig, The Leftovers vond ik persoonlijk ook leuk en seizoen 2 komt er aan.

The Knick begint over 3 weken weer (aanrader!).

Banshee, Hannibal, Game of Thrones, House of Cards, Mr. Robot, The Americans, Daredevil :)

Minority Report is inderdaad grote bagger. Limitless vond ik aflevering 1 wel leuk maar als dat ook case of the week wordt dan haak ik af
Banshee en Hannibal zijn gecanceld toch?

• jmxd
  • Niet online
CRXDelSol schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:35:
[...]

Banshee en Hannibal zijn gecanceld toch?
Er komt nog een laatste seizoen van Banshee en Hannibal is inderdaad na 3 seizoenen afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bones is een dag te vroeg begonnen :o :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:14
Raven schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:59:
Bones is een dag te vroeg begonnen :o :P
Niet toevallig een database die de Amerikaanse uitzendtijden bijhoudt, terwijl het een dag eerder al op CTV in Canada is? Dat was vorig seizoen ook bij een paar series.

Myepisodes is trouwens een paar series vergeten, voornamelijk op dinsdag. TBBT staat er netjes op, maar bijvoorbeeld Castle en Blindspot houden op bij e01... Dat is niet zo heel handig...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen idee :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 09:23
Prosac2010 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:31:
[...]

Skyfall misschien? Gaat over een alien-invasie en de mensheid die daarmee om probeert te gaan en ze van de planeet probeert te flikkeren. Deed wat denken aan revolution, maar dan met externe factor.

Heb je Jericho ooit al gezien? Soort post-apocalyptische serie over een dorpje nadat er in grote steden in de VS diverse atoombommen zijn geëxplodeerd.
Ook gecanceld op een gegeven moment, maar wel met een einde.

Wel jammer dat al dit soort series eigenlijk nooit echt goed lopen. ;(
Falling Skies idd al gezien, eerste paar seizoenen erg leuk om te kijken... veel actie. Laatste duidelijk minder en de finale was lachwekkend. Dit is nou een serie waarbij ik de finale liever niet had gekeken.

Dark Matter is trouwens wel een OK serie als je van scifi houdt. Een beetje Stargate Atlantis niveau (dus niet super). Richting einde van het seizoen werd het wel steeds beter en onvoorspelbaar. Fijn. Seizoen 2 is bevestigd dus dat is mooi.
Raven schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:06:
Die is geannuleerd zie ik, leuk om te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jaren terug al, ik vind van wel :)

Kun je Captain Samantha Carter ook weer eens zien :P

Lorraine McFly in The Muppets :o

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 01-10-2015 15:18 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 19:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dreamscape schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Myepisodes is trouwens een paar series vergeten, voornamelijk op dinsdag. TBBT staat er netjes op, maar bijvoorbeeld Castle en Blindspot houden op bij e01... Dat is niet zo heel handig...
heeft te maken dat tvrage plat is/ermee gestopt is waar ze hun info vandaan haalden,hier hebben ze nog geen oplossing voor momenteel,ik mis meerdere series erin wat het wat onhandig maakt nu :( (zie ook hun forum)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

winwiz schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:11:
The Bridge Seizoen 3 is ook weer begonnen. :) Niets beter dan het origineel in mijn ogen. Er zijn dus nog 2 kopieën: De Amerikaanse versie en een Engelse (The Tunnel) die wat mij betreft op de 2e plaats komt

[afbeelding]
Geheel mee eens en een sterk begin van S03.

S03E01 + E02 van Crossing Lines is binnengekomen met zo te zien een grotendeels nieuwe cast met o.m: Goran Visnjic, Elizabeth Mitchell, Naomi Battrick en Michelle Fairley. Ben benieuwd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een white noise machine met "slasher movie" instelling voor Jamie Lee Curtis in Scream Queens, hoe origineel :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker nasty einde van Criminal Minds :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Graceland is gecancelled :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging ook nergens meer over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zit toevallig halverwegen het laatste seizoen (Heb het even opgespaard). Is ook gewoon niet zo goed, vooral de ongeloofwaardige karakters stoort me sinds dit seizoen ineens.

Wordt seizoen 3 netjes afgerond? Want anders stop ik er nu alvast mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 19:07

Goner

What can I do you for ?

mowa schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:40:
[...]
Geheel mee eens en een sterk begin van S03.
Is er al een versie zonder Zweedse of Deense ingebakken ondertitels ? Nogal irritant, 2 talen subtitles door elkaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:08:
[...]

Ik zit toevallig halverwegen het laatste seizoen (Heb het even opgespaard). Is ook gewoon niet zo goed, vooral de ongeloofwaardige karakters stoort me sinds dit seizoen ineens.

Wordt seizoen 3 netjes afgerond? Want anders stop ik er nu alvast mee :)
Moet eerlijk bekennen, ik heb niet meer gekeken na ep 5 ofzo. De eerdere seizoenen vermaakten mij wel, maar nu kon het mij niet pakken. Had gehoopt op een goed 4e seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:59:
[...]

Moet eerlijk bekennen, ik heb niet meer gekeken na ep 5 ofzo. De eerdere seizoenen vermaakten mij wel, maar nu kon het mij niet pakken. Had gehoopt op een goed 4e seizoen.
Nee precies. Hier hetzelfde, pakt mij totaal niet.

Ik kap er maar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Goner schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:49:
[...]

Is er al een versie zonder Zweedse of Deense ingebakken ondertitels ? Nogal irritant, 2 talen subtitles door elkaar ...
Een versie met NL subs is al een aantal dagen beschikbaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zag ik nou net een kleine Full House reünie in Grandfathered? :o
(16m48s)

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 02-10-2015 10:30 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Seizoen 3 van The Blacklist begint uitermate sterk. Wellicht wordt dit nog weleens het beste seizoen tot nu toe... we shall see :)

Voor de mensen die nog moeten kijken: goed opletten, de scene in het appartement is briljant geschreven en geacteerd. James Spader ownage strikes again _O-

[ Voor 40% gewijzigd door mindcrash op 02-10-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:09

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Raven schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:30:
Zag ik nou net een kleine Full House reünie in Grandfathered? :o
(16m48s)
Wellicht bedoelt als aanloop naar Fuller House?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:37
mindcrash schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:31:
Seizoen 3 van The Blacklist begint uitermate sterk. Wellicht wordt dit nog weleens het beste seizoen tot nu toe... we shall see :)

Voor de mensen die nog moeten kijken: goed opletten, de scene in het appartement is briljant geschreven en geacteerd. James Spader ownage strikes again _O-
... wow wat een aflevering :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Blindspot is wel grappig... doet me denken aan Chuck maar dan met een chick :+
Die gast die Kurt Weller speelt mag nog wel wat acteer lessen gaan volgen.
Maar Jaimie Alexander maakt dat wel goed <3

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
ah, Les Revenants is ook weer begonnen.

Heeft toch wel wat die Franse series, pas Les témoins gezien en dat was ook al erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch wat jammer dat Limitless in de tweede aflevering al een Case of The week serie is geworden. De manier van vertellen enz sprak mij wel aan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Case of the week shows hebben bij mij de voorkeur om eerlijk te zijn.
Ik verlies nog wel eens een show uit het oog voor een tijd en dan is het altijd weer wat lastig instappen en dat heb ik met case of the week shows niet.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit in ieder geval een beetje humor in. Dat is wel prettig.

Minority report daarentegen....... Pffff, wat een aanfluiting is dat geworden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

The blacklist is idd weer lekker begonnen, ik heb ervan genoten gister.
Hoe is de nieuwe Sleepy Hollow? Ik ben er nog niet aan toegekomen om die te bekijken.
Hawii Five O is niet binnen gekomen vannacht, ik zie wel een aflevering 2 van seizoen 7, dus daar lijkt wat fout te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Laatst online: 21-09 14:04
Ik zelf vond de 1e afl. van Sleepy Hollow tegen vallen,als de volgende 2 afl. op het zelfde niveau is dan kap ik er mee!

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Coenen schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 08:47:
Hawii Five O is niet binnen gekomen vannacht, ik zie wel een aflevering 2 van seizoen 7, dus daar lijkt wat fout te gaan. :)
Die is hier wel gedownload (s07e02), overigens zie ik bij mijn bron volk klagen dat bij Blue Bloods dezelfde f*ck-up is gemaakt :P , ff report ingediend daar. Ze hebben het bij alle versies (720p/1080p/sd) verkeerd gedaan |:(

edit: Nou moet ik niet vergeten deze straks uit de geschiedenis te verwijderen, anders wordt volgend jaar de échte s07e02 niet gedownload :P

[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 03-10-2015 11:09 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Even renamen, dan is Sickbeard ook weer tevreden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ScrooLoose schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:18:
Case of the week shows hebben bij mij de voorkeur om eerlijk te zijn.
Ik verlies nog wel eens een show uit het oog voor een tijd en dan is het altijd weer wat lastig instappen en dat heb ik met case of the week shows niet.
Precies de reden waarom ik dat ook prefereer. Ik kijk een serie om me op dat moment mee te vermaken. Ik heb helemaal geen zin om van al de series die ik kijk, bij te gaan houden wat er nou de vorige keer ook al weer gebeurd was.
Limitless is wat dat betreft een leuke nieuwe serie. Maar ook Blindspot heb ik in mijn lijstje gezet

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
kendo schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:12:
[...]

Precies de reden waarom ik dat ook prefereer. Ik kijk een serie om me op dat moment mee te vermaken. Ik heb helemaal geen zin om van al de series die ik kijk, bij te gaan houden wat er nou de vorige keer ook al weer gebeurd was.
Daarom krijg je vooraf altijd een preview te zien? :)

Ik vergeet (als liefhebber van series die geen case, enemy of tattoo of the week hebben) ook wel eens iets en die stukjes helpen voor mij prima om bij te blijven.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:13

The.Terminator

Un boer met bier

Coenen schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 08:47:
The blacklist is idd weer lekker begonnen, ik heb ervan genoten gister.
Hoe is de nieuwe Sleepy Hollow? Ik ben er nog niet aan toegekomen om die te bekijken.
De Blacklist is idd goed begonnen.
Sleepy Hollow vond ik wel leuk! Keer anders dan Mollock (hoe je het ook schrijft). Mis alleen wel Henry. Paste goed in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:50

Arethusa

Niet die server

Marvel aan de slag met sitcom misschien niet de plek maar wilde het toch onder de aandacht brengen.

[ Voor 21% gewijzigd door Arethusa op 03-10-2015 21:27 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 19:07

Goner

What can I do you for ?

Zitten we klaar voor CanvasTV om Jordskott, nieuwe (nou ja) Scandinavische thriller te kijken, krijgen we de eerste 2 delen van Fortitude ... lijkt wel goeie serie, trouwens. Moeite waard om te blijven kijken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slooffmaster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-07 23:39
Goner schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:27:
Zitten we klaar voor CanvasTV om Jordskott, nieuwe (nou ja) Scandinavische thriller te kijken, krijgen we de eerste 2 delen van Fortitude ... lijkt wel goeie serie, trouwens. Moeite waard om te blijven kijken ??
Zeker wel, laatste aflevering is alleen een twijfelachtige cliffhanger : :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

http://www.channel4.com/programmes/hunted

Hunted op Channel 4 is een boeiende reality show waarin 10 deelnemers een maand lang uit de handen moeten blijven van een team speurders dat alle middelen wordt verondersteld te hebben die de staat ook zou hebben. Bij de speurders zitten veel ex-politieagenten en medewerkers van de veiligheidsdiensten. De hunted hebben een bankpas met 750 pond en een opnamelimiet en krijgen zomaar op een dag een uur waarschuwing waarna de speurtocht begint.

Het is een kijkje in de surveillance staat van 2015. Natuurlijk hebben de speurders niet echt toegang tot alle camera's en kenteken scanners maar zo te zien is er een soort control center dat de hunted volgt en als ze een camera passeren de positie doorgeeft aan de speurders. Elke hunted heeft een cameraman bij zich die denk ik er voor zorgt dat alles dat tot ontdekking zou leiden door wordt gegeven.

Van de hunted zijn er een paar die goed nagedacht hebben over wat ze moeten doen en ook een paar die maar wat aanklooien. Grappig genoeg zijn de prutsers juist met moeilijkst te vinden omdat ze zo onvoorspelbaar zijn. Een van de deelnemers gaat zelfs zover dat hij een val legt voor de speurders en ze gaat observeren.

Ze hebben het proces van het opsporen van de hunted mooi neergezet en je gaat onvermijdelijk denken hoe je zelf dit zou aanpakken.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:20
Donstil schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:16:
Toch wat jammer dat Limitless in de tweede aflevering al een Case of The week serie is geworden. De manier van vertellen enz sprak mij wel aan namelijk.
Ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht. Het grootste deel van de eerste aflevering dacht ik dat ze al een remake van de film gemaakt hadden, met een nieuwe cast. Het feit dat ze daar al niet echt origineel waren, geeft mij weinig hoop voor de ontwikkelingen in de rest van het seizoen. Ik ga zeker een paar afleveringen kijken, maar ben bang dat het een 13 in een dozijn serie gaat zijn.
Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.