Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.308 views

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zedd, niet Zed :+

*O*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:48:
Nieuwe afbeelding van een vijand in Supergirl (blijkbaar een of andere zelfbewuste robot):

[afbeelding]

Ziet er uit alsof het niveau van de Power Rangers eindelijk is gehaald 8)
Deze kwam ook voor in Age of Ultron ... is een onderdeel van die AI die daar uit voortkwam.
( maar ik had een paar nachtdiensten ervoor gehad, dus de film is niet helemaal ingedaald, zeg maar :| )

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
FreshMaker schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:19:
[...]

Deze kwam ook voor in Age of Ultron ... is een onderdeel van die AI die daar uit voortkwam.
( maar ik had een paar nachtdiensten ervoor gehad, dus de film is niet helemaal ingedaald, zeg maar :| )
Ik hoop dat dit een grappig bedoelde opmerking was? :P

Dat zit wel Schnorr.

• FreshMaker
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:35:
[...]

Ik hoop dat dit een grappig bedoelde opmerking was? :P
Niet zo bedoelt, maar zoals ik al aangaf, na mijn 5e nachtdienst was het niet verstandig om een film te kijken ( aandacht niet zo héél scherp )

Deze is uit AoU

Afbeeldingslocatie: http://static.srcdn.com/slir/w700-h350-q90-c700:350/wp-content/uploads/Avengers-Age-of-Ultron-Ending-Explained-Vision.jpg

bron

* FreshMaker word ook al een dagje ouder :|

[ Voor 4% gewijzigd door FreshMaker op 19-09-2015 21:38 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
FreshMaker schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:19:
[...]

Superman/Supergirl is DC comics. Avengers is Marvel :+ :+

Lijkt me sterk dat het dezelfde karakter is gezien het dan een franchise crossover is. En aangezien beide op dit moment "hot" zijn lijkt mij dat geen optie :+

[ Voor 16% gewijzigd door wontcachme op 19-09-2015 21:46 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Stukfruit
  • Niet online
FreshMaker schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:37:
[...]

Niet zo bedoelt, maar zoals ik al aangaf, na mijn 5e nachtdienst was het niet verstandig om een film te kijken ( aandacht niet zo héél scherp )

Deze is uit AoU

[afbeelding]

bron

* FreshMaker word ook al een dagje ouder :|
Ok :) Wat wontcachme dan zei dus ;)

Zijn twee verschillende karakters. En in dit geval is de DC-variant slechter geschminkt / aangekleed dan de gemiddelde bezoeker van Comic-Con.

Dat zit wel Schnorr.

• FreshMaker
  • Niet online
hmmkay ....
Ik hou me daar eerlijk gezegd niet mee bezig ( net als discussies tussen fabrikant A en B )

Maar ik zal het onthouden, DC & Marvel do not mix :+
Thanks

• Stukfruit
  • Niet online
Het geeft wel een beetje aan dat de Marvel-variant blijkbaar ook niet zo heel denderend is qua aankleding :+
Wat ik ook al vanaf het begin vond. Maar het ziet er wel een stuk netter en "realistischer" uit dan dit DC-euh.. ding :P

Dat zit wel Schnorr.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

sambalbaj schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:28:
[...]

ik heb het een kwartier volgehouden maar wilde het eigenlijk na 3 minuten al uitzetten.

Vond het erg matig, zowel het verhaal wat me niet pakte als het acteerwerk en de settings. En de muziek paste er ook niet bij.
Nou een kwartier is wel heel snel om een serie op af te schrijven. Ik geef meestal wel wat meer tijd, zodat "ze er een beetje in kunnen komen". De muziek was niks inderdaad, maar de rest wacht ik nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
De volgende TS update zal vermoedelijk even op zich laten wachten. De gegevens provider die wij gebruikten voor series (plaatjes, namen, duur etc...) is er plotseling mee gestopt....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

welke provider was dat?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Same problem here. Apparently TVRage.com has been down for over a week. As a result the guys at SickRage put something into one of the latest updates that tried to convert every show that was being scraped on TVRage to update from TheTVDB instead. Apparently, for a lot of people, myself included, that went south.
Ah dat was het dus 2 weken geleden met Mythbusters waarin hij spontaan de laatste paar seizoenen ging downloaden :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
The Brink bevalt de eerste afleveringen prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Morgen is de rust voorbij, dan begint er weer het een en ander :P

Castle, Blindspot, Gotham, NCIS LA en Minority Report staan hier op het programma (plus SaB die al weer even aan de gang is), tussen het huiswerk maken door :+

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 21-09-2015 22:35 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 01-10 16:56
Raven schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:34:
Morgen is de rust voorbij, dan begint er weer het een en ander :P

Castle, Blindspot, Gotham, NCIS LA en Minority Report staan hier op het programma (plus SaB die al weer even aan de gang is), tussen het huiswerk maken door :+
Blindspot heb ik al sinds 14 augustus de eerste aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 22:29

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

The Big Bang, Scorpion, Fast and Loud staan hier ook nog op het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CRXDelSol schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:25:
[...]

Blindspot heb ik al sinds 14 augustus de eerste aflevering.
Ik niet :P

Oh, en was The Muppets nog vergeten. * Raven maakt filter aan
De rest was al binnengekomen zonder iets te doen :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Raven schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:03:
[...]

Married with Children :D _/-\o_ Zit dat zo nu en dan nog wel eens te kijken, blijft geweldig :D

En niet alleen vanwege Christina Applegate O-)
Kijk ik idd ook nog regelmatig een afl, lig nog steeds in een deuk..!!
"Peg" vond ik destijds een milf. Nu is Christina Applegate dat (volgens mij is ze alweer ergens in de 40 zijn) echter heb ik van haar nooit meer iets noemenswaardigs gezien. Niet 1 uit de serie beschikte over grote acteerkwaliteiten maar zijn er toch nog enigzins mee weggekomen.
Morgen start S07 van Modern Family weer. *O* In mijn beleving momenteel met Blunt Talk de enige leuke comedy. In E05 daarvan weer 'n glimp van Data gezien, met ook wat tekst, ik hoop dat ie 'n wat prominentere rol krijgt _/-\o_

S01E01 van Life in Pieces gezien, een nieuwe comedy van CBS. Heeft iets weg van Modern Family, alleen vind ik het niet leuk.

Eindelijk is S02 van Gotham gestart. Ben ongetwijfeld niet de enige die daar zeer naar heeft uitgekeken, is toch een briljante serie. Heb vanmorgen, voordat ik weg moest, ff 10 min zitten kijken, heb 'n hele mooie 1080 kwaliteit. Voor minder moet je deze serie ook niet willen. Het heeft dat heerlijke druilerige en duistere, dus wil je alle contrasten goed waar kunnen nemen. Vanmiddag vrij 8) kan ik de rest bekijken.

Om de 1 of andere reden zag ik ook dat Castle S08E01 is binnengelopen, ik denk dat m'n vrouw dat heeft ingesteld want ik heb destijds ondanks Stana Katic :9 alleen S01 gezien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mowa schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:59:
Eindelijk is S02 van Gotham gestart. Ben ongetwijfeld niet de enige die daar zeer naar heeft uitgekeken,
Ben benieuwd naar Jessica Lucas :9
mowa schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:59:
Om de 1 of andere reden zag ik ook dat Castle S08E01 is binnengelopen, ik denk dat m'n vrouw dat heeft ingesteld want ik heb destijds ondanks Stana Katic :9 alleen S01 gezien.
Ik heb liever Molly <3 , al mag Stana er ook wel zijn.

Net mee begonnen:
spoiler:
Captain Beckett
:o

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 22-09-2015 12:10 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 22:58

Goner

What can I do you for ?

27 september begint de Deens/Zweedse serie The Bridge (Broen/Bron) weer.
Later dit jaar bij BBC Four.

trailer seizoen 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
Goner schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:18:

trailer seizoen 3
WooHoo :)
Lange trailer:
YouTube: Bron säsong 3 - Lång trailer (The Bridge Season III longer trail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, zat net Minority Report ep 1 te kijken, leek hetzelfde als de pilot van een tijdje terug, alleen heeft deze aflevering een ander einde :S , blijkbaar verandert sindsdien(?).

Vind de veranderingen trouwens niet erg :9 (het stukje net na 42m :+ )

Muppets aan het kijken: Statler en Waldorf doen ook mee :D _O-

En nu zit ik naar een helemaal onder tatoeages bedekte Jaimie Alexander te kijken.

[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 22-09-2015 18:53 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Raven schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:40:
Hmm, zat net Minority Report ep 1 te kijken, leek hetzelfde als de pilot van een tijdje terug, alleen heeft deze aflevering een ander einde :S , blijkbaar verandert sindsdien(?).
Pilots willen ze nog weleens wijzigen na feedback van proefkonijnen testpubliek. Zo komt het ook nog weleens voor dat niet enkele scenes opnieuw worden geschoten, maar de hele aflevering, met een (licht) gewijzigde cast en script.

Een heel goed voorbeeld is bijvoorbeeld de geheel door Joss zelf gefinancierde pilot van BtVS, zonder Ally. Zwerft ergens op Jijbuis rond als je wil weten hoe dat eruit zag, trouwens.

[ Voor 31% gewijzigd door mindcrash op 22-09-2015 20:37 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 14:31

Michelli

LL.M

mindcrash schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:29:
[...]

Pilots willen ze nog weleens wijzigen na feedback van proefkonijnen testpubliek. Zo komt het ook nog weleens voor dat niet enkele scenes opnieuw worden geschoten, maar de hele aflevering, met een (licht) gewijzigde cast en script.

Een heel goed voorbeeld is bijvoorbeeld de geheel door Joss zelf gefinancierde pilot van BtVS, zonder Ally. Zwerft ergens op Jijbuis rond als je wil weten hoe dat eruit zag, trouwens.
Een ander goed voorbeeld is trouwens The Big Bang Theory, waar Penny, Howard en Raj niet bestonden en de twee andere personages waren die niet zijn gebruikt in de uiteindelijke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zombievoer @Masterchef NZ :X :F

Castle was heerlijk, kan niet wachten op volgende week;

Scorpion was weer een :') aflevering, een lastig probleem onmogelijk oplossen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mindcrash schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:29:
[...]

De "bron" die ik gebruik om BtVS te herkijken heeft die pilot er bij in gestopt O-)
Ep 16? Ben ik net aan het kijken :P

Oscar Wilde

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:18:

trailer seizoen 3
JOEPIE! Je hebt mij heel blij gemaakt- ik wist dat hij in de maak was, maar wanneer precies...binnenkort weer genieten dus! Nu maar hopen of er weer van die goede Noorse rips t.b. komen :D

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:03
The Man in the High Castle
http://www.imdb.com/title/tt1740299/?ref_=nv_sr_1

Afbeeldingslocatie: http://www.cinecomca.com/wp-content/uploads/2015/01/MTI3NDIzNzIyMTcxNzAxNzI2.png

De Pilot is al lang uit, de serie zelf start eindelijk op 20 november bij Amazon. *O* Nog meer mensen die hier op zitten te wachten? En/of het boek kennen?

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:02
Public_Enemy_#1 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:03:

[afbeelding]

De Pilot is al lang uit, de serie zelf start eindelijk op 20 november bij Amazon. *O* Nog meer mensen die hier op zitten te wachten? En/of het boek kennen?
Boek paar maanden geleden gelezen en de pilot vond ik erg goed gedaan. Ik ben erg benieuwd naar de rest van de serie ook :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NCIS en NCIS NO zijn weer verder gegaan en de eerste 2 ep's van Scream Queens zijn er :)

Oscar Wilde

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:16
Gisteravond de eerste aflevering van Blindspot gekeken. Interessante opzet, ik vond de laatste 2 minuten bijna jammer. Dat hadden ze misschien beter in een latere aflevering in flashback kunnen doen. Nam naar mijn idee toch iets teveel van het mistery weg. Desalniettemin zal ik volgende week zeker kijken hoe dit verder gaat.

Verwijderd

Limitless gezien, de eerste helft is boring, maar de rest is interessant. Leuk ook om Sloane te zien (Alias :P)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 16:11

[afbeelding]

Dat is wat mij betreft het beste nieuws op seriegebied. Die pilot smaakte zo ontzettend naar meer.

Punctuality is the politeness of kings

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja zin in, pilot smaakte naar meer.
Sowieso bevallen de Amazon series die ik gezien heb me erg goed; Transparent, Mozart in the Jungle en Bosch. Is een serieuze partij geworden.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Scream Queens.... Ben er nog niet over uit wat ik hier van moet vinden (al kan dat door de afleiding komen :+), ep 2 maar eens kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 23-09-2015 15:59 ]

Oscar Wilde

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:58:
Scream Queens.... Ben er nog niet over uit wat ik hier van moet vinden (al kan dat door de afleiding komen :+), ep 2 maar eens kijken.
Heb alleen ep1 even doorgeskipt naar een bepaalde actrice, voor de rest ziet het er erg druk uit met veeel blabla ik ben rijk yo :N

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:01:
[...]

Heb alleen ep1 even doorgeskipt naar een bepaalde actrice, voor de rest ziet het er erg druk uit met veeel blabla ik ben rijk yo :N
Ariana? O-) .... Melden op Facebook hoe
spoiler:
ze op dat moment aan haar einde wordt geholpen 8)7

Tussen 't gegil door vloeit er iig genoeg bloed :P en dan die dudes die gillen als meiden _O-

Oh, en Rose van Dr. Hart doet/deed ook mee :D

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 23-09-2015 18:09 ]

Oscar Wilde

Verwijderd

/me doet niet aan Facebook :P

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Haar personage is er blijkbaar aan verslaafd, en niet zo'n klein beetje ook :X

edit: Ik doel wel op de inhoud van Scream Queens he, wat ze daar aan het uitspoken is, niet IRL :P

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 23-09-2015 18:12 ]

Oscar Wilde

Verwijderd

IRL spookt ze genoeg uit op social media :P

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Limitless was leuk. Ik had vaak hetzelfde gevoel als bij het kijken naar de film. Goede spanningopbouw.

Wel een beetje jammer dat de hoofdrolspeler een loonslaaf wordt van de FBI, een proefkonijn van de FBI en afhankelijk is van "mr. President". Zo blijven er wel heel erg weinig opties open.

Hopelijk wordt het een leuke serie die zich niet te veel richt op het "case of the week" gedeelte.

Yippie kayak, other buckets!

• dreamscape
Ja, dat hoop je, maar je weet gewoon dat dat wel gaat gebeuren...

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Door die veranderingen in de pilot van minority report voelde het wel heel anders aan :P Ik denk zelfs dat ik deze versie beter vind :)

• Donstil
  • Niet online

[afbeelding]

Goeie boeken worden vanzelf verfilmd dat zien we maar weer. Lezen hoeft dus niet :)

De pilot vond ik persoonlijk erg tof

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Niemand die Gotham volgt? S02E01 is net uit!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net? 3 dagen terug al :+

Ik werd gelijk afgeleid door een nieuw personage :9

[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 24-09-2015 18:17 ]

Oscar Wilde

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 15:59

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Yes, vraag me af wat er precies achter die deur zit.
James Gordon kreeg toch iets te vlug de bovenhand, mocht wat langer geduurd hebben om een "oplossing" te vinden.
En Barbara wat een vrouw plots

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MorosMyrddin schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:17:
Afgaand op de films zit daar toch de (nog te bouwen?) batcave?

Oscar Wilde

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 15:59

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Raven schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:50:
[...]

Afgaand op de films zit daar toch de (nog te bouwen?) batcave?
feit, maar wat deed zen vader daar precies, denk niet dat het een gewone man-cave is om even weg te zijn van zen vrouw, kind en de wereld

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:17

Martinspire

Awesomeness

MorosMyrddin schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:45:
[...]

feit, maar wat deed zen vader daar precies, denk niet dat het een gewone man-cave is om even weg te zijn van zen vrouw, kind en de wereld
Batcave heeft Bruce sowieso zelf aan laten leggen, maar dit zou goed zijn geheime werkkamer kunnen zijn. Vraag me af of ze daar nog meer laten zien. Heb het idee dat het toch vooral bij dat briefje blijft.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Ben ik de enige die Scream Queens tenenkrommend slecht vond? (Althans, de pilot dan. Misschien hebben ze vervolgens op mysterieuze wijze de acteerkwaliteiten en script flink verbeterd)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Nee, dat zag ik binnen een paar minuten ook wel. Na een kwartier gewoon gestopt want het was ook niet leuk genoeg om dat te compenseren als bewust slechte serie. Nog even door de aflevering geskipt en die grasmaaier vond ik nog wel aardig, maar dit ga ik niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Grey's Anatomy en Saving Hope zijn weer begonnen en 1e twee ep's van Heroes Reborn zijn er :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Raven schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:43:
Grey's Anatomy en Saving Hope zijn weer begonnen en 1e twee ep's van Heroes Reborn zijn er :D
Ik ben erg benieuwd naar Heroes Reborn, de originele serie vondt ik erg leuk, hopenlijk kunnen ze weer het oude niveau oppakken.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ze hebben iig weer een lieftallig blondje voor de afleiding :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

MorosMyrddin schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:17:
Goeie vraag. Ben benieuwd wat ze hiervan maken. De grot is al generaties lang bekend, ook dat Bruce het in zijn jeugd ontdekt en er zijn hightech crime-lab van maakt maar ik hoop dat ze er een eigen invulling aan geven. Dat zal de Batman fans beslist niet tegen de haren instrijken want alleen al de ingang tot de grot is elke keer weer anders.
mindcrash schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:10:
Ben ik de enige die Scream Queens tenenkrommend slecht vond? (Althans, de pilot dan. Misschien hebben ze vervolgens op mysterieuze wijze de acteerkwaliteiten en script flink verbeterd)
Gezien de cast kan je deze bij voorbaat skippen. Hoef je zelfs niet eens 'n trailer voor te zien.

Afgelopen woensdag E01 van de mystery/thriller mini-serie Midwinter of the Spirit op ITV gezien. Op 30 september het 2e en laatste deel.

Vanmiddag ff The Player checken.
Met Wesley Snipes en Philip Winchester en een obligaat leuk snoetje. Ziet er eerlijk gezegd niet heel veelbelovend uit. Waarschijnlijk veel macho, testosteron en om je heen schieten met automatische wapen terwijl er nooit iemand wordt geraakt.

Zag ook dat Saving Hope S04E01 en The Mysteries of Laura S02E01 zijn binnengelopen. Kijkt mijn vrouw naar. Hoewel ik niet uitsluit Erica Durance ff te checken :9
Toch ook maar S05E01 van Scandal checken. Ben ik na S02 mee gestopt maar benieuwd hoe de stand van zaken is.

[ Voor 23% gewijzigd door mowa op 25-09-2015 10:58 . Reden: Toevoeging ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:36
iemand al heroes reborn gezien? Hopelijk kunnen ze de sfeer van seizoen 1 beetje neerzetten

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Musta schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:02:
iemand al heroes reborn gezien? Hopelijk kunnen ze de sfeer van seizoen 1 beetje neerzetten
Nope, met Saving Hope begonnen.
mowa schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:33:
Zag ook dat Saving Hope S04E01 en The Mysteries of Laura S02E01 zijn binnengelopen. Kijkt mijn vrouw naar. Hoewel ik niet uitsluit Erica Durance ff te checken :9
Vergeet Julia Taylor Ross (Maggie) En Lexa Doig (Dr. Selena Quintos) niet O-)

[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 25-09-2015 11:25 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 01-10 11:21
jmk schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:16:
Limitless was leuk. Ik had vaak hetzelfde gevoel als bij het kijken naar de film. Goede spanningopbouw.

Wel een beetje jammer dat de hoofdrolspeler een loonslaaf wordt van de FBI, een proefkonijn van de FBI en afhankelijk is van "mr. President". Zo blijven er wel heel erg weinig opties open.

Hopelijk wordt het een leuke serie die zich niet te veel richt op het "case of the week" gedeelte.
Gisteren ook Limitless gekeken. Keek best goed weg al ben ik het wel met je eens dat het vastzitten aan de FBI het wel weer erg beperkt maakt qua opties inderdaad en cases oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe zou zo iemand anders aan zijn dagelijkse/wekelijkse portie spannende situaties moeten komen? Als privé-detective of A-Team-lid? Ik denk dat je al gauw bij politie of FBI terechtkomt. Kijk naar Scorpion; die krijgen ook vrijwel al hun opdrachten binnen via Homeland Security.

[ Voor 35% gewijzigd door Jorgen op 25-09-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Jorgen schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:21:
Hoe zou zo iemand anders aan zijn dagelijkse/wekelijkse portie spannende situaties moeten komen? Als privé-detective of A-Team-lid? Ik denk dat je al gauw bij politie of FBI terechtkomt. Kijk naar Scorpion; die krijgen ook vrijwel al hun opdrachten binnen via Homeland Security.
Genoeg series die dit wel kunnen.
Er zijn zoveel series die prima te pruimen waren en niet gekoppeld aan CIA/FBI/NSA/HS etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Raven schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:20:
[...]

Nope, met Saving Hope begonnen.

[...]

Vergeet Julia Taylor Ross (Maggie) En Lexa Doig (Dr. Selena Quintos) niet O-)
Bij dergelijke series kan je blijkbaar van S01 naar S04 springen zonder het idee te hebben iets te missen.
Hoewel Alex en Charlie nu een kind grootbrengen waarvan Charlie niet de vader is.
Er was uiteraard ook een vermoedelijke ebola patiënt. Ik zal er niet ver naast zitten als het afgelopen jaar niet elke ziekenhuisserie een ebola geval heeft gehad. :+

Lexa Doig heb ik helaas niet gezien. Zag wel Michelle Nolden die nog steeds een hoog milf-gehalte heeft en ene Alexandra Castillo :9
Afbeeldingslocatie: http://www.magweb.com/picts/nm0145009.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door mowa op 25-09-2015 14:57 . Reden: Vergissing ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Heroes reborn heeft hetzelfde gevoel als de oude heroes, wel nog veel in de 'ontdek' fase weer, maar vond het niet slecht of zo. Hier en daar wel weer het typische cliche gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

CRXDelSol schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:31:
[...]

Genoeg series die dit wel kunnen.
Er zijn zoveel series die prima te pruimen waren en niet gekoppeld aan CIA/FBI/NSA/HS etc.
Natuurlijk, dat is zeker zo. Er zijn nog heel veel andere ideeën te bedenken, maar kennelijk is men in Hollywood / bij de TV-zenders gewend om vanuit een bepaald format te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Nice, netflix gaat 12 nieuwe afleveringen van Black Mirror produceren. Steengoede serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Teckna schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:15:
Nice, netflix gaat 12 nieuwe afleveringen van Black Mirror produceren. Steengoede serie :)
Dat is inderdaad wel heel erg briljant! _/-\o_

Door het non-nieuws over Cameron en dat varkentje moest ik afgelopen week ineens weer aan Black Mirror denken en hoopte ik stiekem op nog een nieuw seizoen. :)

[ Voor 24% gewijzigd door dreamscape op 25-09-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
mindcrash schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:10:
Heb het na 10 minuten uitgezet. Vond het een vrouwenserie, weet ook niet echt welke kant het op moest gaan. Een soort horrorparodie ofzo? Een van de makers zit ook achter American Horror Story. Die seizoenen houd ik ook nooit vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

dreamscape schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:21:
Door het non-nieuws over Cameron en dat varkentje moest ik afgelopen week ineens weer aan Black Mirror denken en hoopte ik stiekem op nog een nieuw seizoen. :)
"The National Anthem" was dan ook zo'n beetje een van de beste Britse TV episodes van de afgelopen 5 jaar.

IMHO.
mowa schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:33:
Waarschijnlijk veel macho, testosteron en om je heen schieten met automatische wapen terwijl er nooit iemand wordt geraakt.
Oh, er wordt genoeg geraakt hoor. Wat wel weer knap is trouwens, als je op een gegeven moment volgens natuurkundige wetten geen gevulde ammoclip meer hebt ;)
haribold schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:13:
Een van de makers zit ook achter American Horror Story.
Die serie is echt een paar duizend keer beter dan deze troep, in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teckna schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:54:
Heroes reborn heeft hetzelfde gevoel als de oude heroes, wel nog veel in de 'ontdek' fase weer, maar vond het niet slecht of zo. Hier en daar wel weer het typische cliche gevoel.
Ik vond het dan wel weer heel erg dat het allemaal zo gewoon gevonden word. Elke scene waarin er een introductie was, was het meteen zo van: "oh, ja, ik denk dat we samen verder moeten". En dan heb ik het inderdaad over Noah, en ook over de Japanner die een open deur opent en binnenwandelt en zo van alles triggert. En met " van alles" doel ik dan inderdaad op een deur die dat meisje gewoon open had kunnen doen en zelf een beetje haar ogen gebruiken. Het leek even alsof ze "geactiveerd" moest worden. Heel erg random vond ik dat. Want het bleek gewoon vrij makkelijk om te komen waar ze uiteindelijk gekomen is.

Nog even los van het feit dat ze natuurlijk niets hebben laten zien van de weg van katana girl van de vloer naar het bed. Als ze lief waren geweest hadden ze die jongen een paar bloedneuzen gegeven onderweg ;)

Het moet blijkbaar weer heel snel gaan naar een scenario waarin de wereld er slecht voor staat en waarvoor hulp nodig is van wat "evo's".

En de slechteriken zijn zo uit home alone komen vallen, kom ff op zeg! :) ik kon bijna mijn lach niet inhouden. Ik noem als voorbeeld even het kapot schieten van lampen. met in totaal 6 schoten. En ze moesten ook heel snel even een achtergrond hebben. heel mager vond ik dat. Ik zou wel wat meer diepte
willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

mindcrash schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:44:
Oh, er wordt genoeg geraakt hoor. Wat wel weer knap is trouwens, als je op een gegeven moment volgens natuurkundige wetten geen gevulde ammoclip meer hebt ;)
Heb 't daarstraks gezien en er werd idd wel 1 en ander geraakt. Alleen gek (in dit soort series) dat toen Alex met die motor over die galerij reed en met machinegeweren werd beschoten alleen de omgeving werd geraakt. Hij had alleen wat auw aan z'n schoudertje maar weet ff niet meer of dat 'n kogel was.

Voor mij heeft The Player veel weg van Person of Interest met een twitch.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er klopt nog niet veel van, want hij gaat dus mee om onderzoek te doen naar zijn vrouw, maar hij was dus al een boefje in zijn vorige carrière, waarom hij dan ja zegt op het aanbod aan te blijven is me nog even een raadsel. Als hij terroristen kan neermaaien als FBI-er dan kan ie ook jacht maken op de personen die hij nu kent, zonder mee te doen aan het spel wat zij willen dat hij gaat spelen.

Plus punt was eigenlijk de muppet show, minority report (wat een lekker stuk zit daar in zeg, niet normaal. Die legging zat haar echt goed!) Blindspot ook wel ok.

Limitless vind ik een plot ver te zoeken, want hij weet nu toch waar het spul vandaan komt? En ik vind het weer erg mager hoe hij daar gewoon gekoppeld word aan een agente (die weer behoorlijk licht is) dat lijkt nergens op. Bij een Castle duurde het nog langer voordat er gesproken werd van een partnership :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Net The Player gezien, ik vond het wel wat hebben. Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ik vond The Player eigenlijk teleurstellend, ja de actie ziet er leuk uit, en het kijkt wel weg maar het verhaal is zo ontzettend slecht en onrealistisch geschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
En de kijkcijfers van ep 1 zijn al in ruim in bereik dat het gecanceld kan worden. En dat wil wat zeggen voor een serie op NBC :P

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

wontcachme schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:55:
En de kijkcijfers van ep 1 zijn al in ruim in bereik dat het gecanceld kan worden. En dat wil wat zeggen voor een serie op NBC :P
Zou me niets verbazen.

Hoewel....The Affair heeft ook een S02 gekregen, S02E01 kwam net toevallig binnendruppelen. Is ook geen serie die uitblinkt in acteerprestaties of een ijzersterk verhaal. Integendeel.
S01 heb ik gekeken vanwege Maura Tierney en vooral Ruth Wilson. Overigens vind ik in dit genre dat in onze eigen Overspel beter wordt geacteerd. Of...minder slecht zoals je wilt. Die volg ik ook. Daar speelt tegenwoordig Thekla Reuten in mee die ik bloedmooi vind.

Bepaald geen ijzersterk argument maar zo hebben we allemaal onze guilty pleasure.

iRacing Profiel

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 16:39

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hawaii Five-o is weer begonnen :)

Oscar Wilde

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik blijf toch wel heel benieuwd naar Supergirl.

Verwijderd

het uitblijven van een echte vechtscene (afgezien van wat laser-ogen op 5 meter afstand) vind ik toch wel duiden op iets luchtigs. We hebben al een Arrow en Flash waar het vreemd genoeg vaak over liefde gaat en minder over boeven vangen. Ik ben wel benieuwd, maar ik ben er tegelijkertijd ook bang voor :)

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Nog geen tijd gehad voor Hawaii Five-O, maar wel weer zin in. :)

• geert1
  • Laatst online: 03-10 13:08
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:19:
het uitblijven van een echte vechtscene (afgezien van wat laser-ogen op 5 meter afstand) vind ik toch wel duiden op iets luchtigs. We hebben al een Arrow en Flash waar het vreemd genoeg vaak over liefde gaat en minder over boeven vangen. Ik ben wel benieuwd, maar ik ben er tegelijkertijd ook bang voor :)
Verwachtte je iets anders dan? Alle info tot nu toe duidt erop dat Supergirl inderdaad een luchtige serie wordt, met veel aandacht voor het leven van de personages, hun relaties en persoonlijke ontwikkelingen. Het is een dramaserie met een superhelden-aspect erbij. Het is goed mogelijk dat een deel van de die-hard comic-fans het ook leuk gaat vinden, maar het wordt vooral gemaakt voor een veel bredere doelgroep (o.a. jongeren, meisjes, vrouwen, ook die normaliter niet veel hebben met superhelden). Wie verwacht dat het duistere, serieuze actie en spanning wordt, zal hoogstwaarschijnlijk teleurgesteld worden. Maar voor wat het is, kan het alsnog een vermakelijke serie worden.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:55

Nitai

Live the life you love.

mowa schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:17:
[...]

Zou me niets verbazen.

Hoewel....The Affair heeft ook een S02 gekregen, S02E01 kwam net toevallig binnendruppelen. Is ook geen serie die uitblinkt in acteerprestaties of een ijzersterk verhaal. Integendeel.
S01 heb ik gekeken vanwege Maura Tierney en vooral Ruth Wilson. Overigens vind ik in dit genre dat in onze eigen Overspel beter wordt geacteerd. Of...minder slecht zoals je wilt. Die volg ik ook. Daar speelt tegenwoordig Thekla Reuten in mee die ik bloedmooi vind.

Bepaald geen ijzersterk argument maar zo hebben we allemaal onze guilty pleasure.
Ik ben halverwege vast blijven zitten (geen tijd, geen zin meer), maar keek ook vanwege Ruth :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 16:39

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Gisteren American Odyssey afgekeken. Jammer van het open einde. En erg jammer dat er geen seizoen 2 meer komt. Vond het best wel een goede serie.

Vanochtend begonnen met Bosch. (jaja ik loop een beetje achter)
Goede sfeer in de eerste paar afleveringen en het kijkt lekker weg.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:13
Nu maar hopen dat het de kwaliteit van Daredevil weet te evenaren.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Morgen(nacht) de laatste CSI ep :o

Oscar Wilde

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:48

Pinobigbird

doesn't share food!

Raven schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:35:
De status wisselt steeds van 'lopend' naar 'afgelopen', ik wist even niet meer wat er nou nog zou komen. Er komt dus nog 1 finale-aflevering?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Verwijderd

Coenen schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:33:
Nog geen tijd gehad voor Hawaii Five-O, maar wel weer zin in. :)
Gave en heftige ep _/-\o_

En pirates matey :D

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pinobigbird schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:58:
[...]

De status wisselt steeds van 'lopend' naar 'afgelopen', ik wist even niet meer wat er nou nog zou komen. Er komt dus nog 1 finale-aflevering?
Dubbel-ep als afsluiting :)
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:34:
[...]

Gave en heftige ep _/-\o_

En pirates matey :D
:Y , al had ik in het begin wel ff zoiets van, is dit wel Hawaii Five-o? :P

Oscar Wilde

Verwijderd

Raven schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:03:
[...]
...

:Y , al had ik in het begin wel ff zoiets van, is dit wel Hawaii Five-o? :P
Ik ook, wtf heb ik nu op mijn scherm, this is not where I parked my car

Well done _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Raven schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:35:
Bedankt voor de tip, ik had de serie al verwijderd. :) Het is een "special" die Immortality heet. (Dus geen S15E19 ofzo). Hopelijk wordt deze goed opgepakt.

Ik ben heel benieuwd. Hopelijk zit er een goed standalone verhaal in zoals "Grave Danger".

[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 27-09-2015 01:44 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:17:
[...]

this is not where I parked my car
Cooper _O-
jmk schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:42:
[...]

Bedankt voor de tip, ik had de serie al verwijderd. :) Het is een "special" die Immortality heet. (Dus geen S15E19 ofzo). Hopelijk wordt deze goed opgepakt.

Ik ben heel benieuwd. Hopelijk zit er een goed standalone verhaal in zoals "Grave Danger".
IMDB heeft er S16E01 en E02 van gemaakt.

Hier verwacht ik geen problemen, mijn filter download alles dat matched met "CSI*", ongeacht de episode nummer (mits het niet al in de geschiedenis staat).

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Inderdaad, had allang opgehouden moeten worden. Ik hou er niet van om met series op te houden dus ik kijk HF0 altijd op 1.2 speed om er tenminste iets sneller door te komen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geert1 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:13:
[...]

Verwachtte je iets anders dan? Alle info tot nu toe duidt erop dat Supergirl inderdaad een luchtige serie wordt, met veel aandacht voor het leven van de personages, hun relaties en persoonlijke ontwikkelingen. Het is een dramaserie met een superhelden-aspect erbij. Het is goed mogelijk dat een deel van de die-hard comic-fans het ook leuk gaat vinden, maar het wordt vooral gemaakt voor een veel bredere doelgroep (o.a. jongeren, meisjes, vrouwen, ook die normaliter niet veel hebben met superhelden). Wie verwacht dat het duistere, serieuze actie en spanning wordt, zal hoogstwaarschijnlijk teleurgesteld worden. Maar voor wat het is, kan het alsnog een vermakelijke serie worden.
Nee, ik verwachtte niks anders. Het is Supergirl, en daar horen vrouwen problemen bij. Maar we zijn wel een beetje voorbij het Buffy of Charmed tijdperk. Er moet toch een beetje wat van te maken zijn? Je kan dan wel op de jeugd willen mikken maar het is wel 2015. Het normale journaal is al enger. Je laser-ogen aanzetten (Als je ze dan toch hebt 8) ) moet gewoon effectiever kunnen.

Als je daarbij (als ik zo vrij mag zijn) wil mikken op jongeren/ vrouwen die niks met superhelden hebben, moet je dan wel een serie maken over een superheld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CSI staat bij mijn bron niet als S16E0102, maar als CSI-The.Series.Finale.720p.HDTV.X264-releaseteam. Gelukkig toch opgepikt hier :P

Daarnaast is The Simpsons is weer begonnen en ep1 van Quantico is er.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 28-09-2015 07:08 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
mowa schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:17:
[...]
Over The Affair valt een hoop op te merken, maar juist wat heel goed is in die serie is het acteerwerk, die is echt topkwaliteit. Het verhaal, het thema, de wijze van vertellen, tja, daar zitten wat zwakheden in mijn inziens maar hoe het gespeeld en gebracht wordt is een van de allerbesten. Ben zelf nu halverwege seizoen 1 nog, weet nog niet of ik het afkijk, maar ik wou dat alle Hollywood series dit nivo aan acteerwerk hadden. Wat een zegen zou dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

arsimo schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:37:
Over The Affair valt een hoop op te merken, maar juist wat heel goed is in die serie is het acteerwerk, die is echt topkwaliteit. Het verhaal, het thema, de wijze van vertellen, tja, daar zitten wat zwakheden in mijn inziens maar hoe het gespeeld en gebracht wordt is een van de allerbesten. Ben zelf nu halverwege seizoen 1 nog, weet nog niet of ik het afkijk, maar ik wou dat alle Hollywood series dit nivo aan acteerwerk hadden. Wat een zegen zou dat zijn.
Zo zie je maar weer dat over smaak niet valt te twisten en dat elke mening die we hebben subjectief is.
Soms zijn er overlappingen waarbij we allemaal om een andere reden dezelfde serie kijken.
Er zijn series waarvan ik het verhaal en acteerprestaties verfoei maar waarvan anderen juist zeer genieten en vice versa. Soms zie je aan sommige reacties (waarvan ik er ook wel 's 1 kan geven) dat we het volstrekt onbegrijpelijk vinden dan iemand een bepaalde serie goed of slecht kan vinden en vice versa. Dat is toch helemaal fantastisch?

Zag vanmorgen dat S01E01 van Quantico en Blood & Oil zijn binnengelopen.
Voor sommigen om onbegrijpelijke redenen ga ik ze beiden, op basis van de trailers, niet kijken

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mowa schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:05:
[...]

Zo zie je maar weer dat over smaak niet valt te twisten en dat elke mening die we hebben subjectief is.
Soms zijn er overlappingen waarbij we allemaal om een andere reden dezelfde serie kijken.
Er zijn series waarvan ik het verhaal en acteerprestaties verfoei maar waarvan anderen juist zeer genieten en vice versa. Soms zie je aan sommige reacties (waarvan ik er ook wel 's 1 kan geven) dat we het volstrekt onbegrijpelijk vinden dan iemand een bepaalde serie goed of slecht kan vinden en vice versa. Dat is toch helemaal fantastisch?

Zag vanmorgen dat S01E01 van Quantico en Blood & Oil zijn binnengelopen.
Voor sommigen om onbegrijpelijke redenen ga ik ze beiden, op basis van de trailers, niet kijken
ABC op de flyer is voor mij reden genoeg om er niet eens aan te beginnen 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik vond die trailer van Quantico juist wel interessant.
Pagina: 1 ... 3 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.