After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Deze kwam ook voor in Age of Ultron ... is een onderdeel van die AI die daar uit voortkwam.Stukfruit schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:48:
Nieuwe afbeelding van een vijand in Supergirl (blijkbaar een of andere zelfbewuste robot):
[afbeelding]
Ziet er uit alsof het niveau van de Power Rangers eindelijk is gehaald
( maar ik had een paar nachtdiensten ervoor gehad, dus de film is niet helemaal ingedaald, zeg maar
Ik hoop dat dit een grappig bedoelde opmerking was?FreshMaker schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:19:
[...]
Deze kwam ook voor in Age of Ultron ... is een onderdeel van die AI die daar uit voortkwam.
( maar ik had een paar nachtdiensten ervoor gehad, dus de film is niet helemaal ingedaald, zeg maar)
Dat zit wel Schnorr.
Niet zo bedoelt, maar zoals ik al aangaf, na mijn 5e nachtdienst was het niet verstandig om een film te kijken ( aandacht niet zo héél scherp )Stukfruit schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:35:
[...]
Ik hoop dat dit een grappig bedoelde opmerking was?
Deze is uit AoU

bron
* FreshMaker word ook al een dagje ouder
[ Voor 4% gewijzigd door FreshMaker op 19-09-2015 21:38 ]
Superman/Supergirl is DC comics. Avengers is MarvelFreshMaker schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:19:
[...]
Deze kwam ook voor in Age of Ultron ... is een onderdeel van die AI die daar uit voortkwam.
( maar ik had een paar nachtdiensten ervoor gehad, dus de film is niet helemaal ingedaald, zeg maar)
Lijkt me sterk dat het dezelfde karakter is gezien het dan een franchise crossover is. En aangezien beide op dit moment "hot" zijn lijkt mij dat geen optie
[ Voor 16% gewijzigd door wontcachme op 19-09-2015 21:46 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
OkFreshMaker schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:37:
[...]
Niet zo bedoelt, maar zoals ik al aangaf, na mijn 5e nachtdienst was het niet verstandig om een film te kijken ( aandacht niet zo héél scherp )
Deze is uit AoU
[afbeelding]
bron
* FreshMaker word ook al een dagje ouder
Zijn twee verschillende karakters. En in dit geval is de DC-variant slechter geschminkt / aangekleed dan de gemiddelde bezoeker van Comic-Con.
Dat zit wel Schnorr.
Ik hou me daar eerlijk gezegd niet mee bezig ( net als discussies tussen fabrikant A en B )
Maar ik zal het onthouden, DC & Marvel do not mix
Thanks
Wat ik ook al vanaf het begin vond. Maar het ziet er wel een stuk netter en "realistischer" uit dan dit DC-euh.. ding
Dat zit wel Schnorr.
Nou een kwartier is wel heel snel om een serie op af te schrijven. Ik geef meestal wel wat meer tijd, zodat "ze er een beetje in kunnen komen". De muziek was niks inderdaad, maar de rest wacht ik nog even af.sambalbaj schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:28:
[...]
ik heb het een kwartier volgehouden maar wilde het eigenlijk na 3 minuten al uitzetten.
Vond het erg matig, zowel het verhaal wat me niet pakte als het acteerwerk en de settings. En de muziek paste er ook niet bij.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik denk dat hij TVRage bedoeldeJorgen schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:24:
welke provider was dat?
Zie:
https://www.reddit.com/r/...e_with_tvrage_since_last/
Dat zit wel Schnorr.
Ah dat was het dus 2 weken geleden met Mythbusters waarin hij spontaan de laatste paar seizoenen ging downloadenSame problem here. Apparently TVRage.com has been down for over a week. As a result the guys at SickRage put something into one of the latest updates that tried to convert every show that was being scraped on TVRage to update from TheTVDB instead. Apparently, for a lot of people, myself included, that went south.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Castle, Blindspot, Gotham, NCIS LA en Minority Report staan hier op het programma (plus SaB die al weer even aan de gang is), tussen het huiswerk maken door
[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 21-09-2015 22:35 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Blindspot heb ik al sinds 14 augustus de eerste aflevering.Raven schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:34:
Morgen is de rust voorbij, dan begint er weer het een en ander
Castle, Blindspot, Gotham, NCIS LA en Minority Report staan hier op het programma (plus SaB die al weer even aan de gang is), tussen het huiswerk maken door
Ik nietCRXDelSol schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:25:
[...]
Blindspot heb ik al sinds 14 augustus de eerste aflevering.
Oh, en was The Muppets nog vergeten. * Raven maakt filter aan
De rest was al binnengekomen zonder iets te doen
Oscar Wilde
Kijk ik idd ook nog regelmatig een afl, lig nog steeds in een deuk..!!Raven schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:03:
[...]
Married with Children![]()
Zit dat zo nu en dan nog wel eens te kijken, blijft geweldig
![]()
En niet alleen vanwege Christina Applegate![]()
"Peg" vond ik destijds een milf. Nu is Christina Applegate dat (volgens mij is ze alweer ergens in de 40 zijn) echter heb ik van haar nooit meer iets noemenswaardigs gezien. Niet 1 uit de serie beschikte over grote acteerkwaliteiten maar zijn er toch nog enigzins mee weggekomen.
Morgen start S07 van Modern Family weer.

S01E01 van Life in Pieces gezien, een nieuwe comedy van CBS. Heeft iets weg van Modern Family, alleen vind ik het niet leuk.
Eindelijk is S02 van Gotham gestart. Ben ongetwijfeld niet de enige die daar zeer naar heeft uitgekeken, is toch een briljante serie. Heb vanmorgen, voordat ik weg moest, ff 10 min zitten kijken, heb 'n hele mooie 1080 kwaliteit. Voor minder moet je deze serie ook niet willen. Het heeft dat heerlijke druilerige en duistere, dus wil je alle contrasten goed waar kunnen nemen. Vanmiddag vrij
Om de 1 of andere reden zag ik ook dat Castle S08E01 is binnengelopen, ik denk dat m'n vrouw dat heeft ingesteld want ik heb destijds ondanks Stana Katic
Ben benieuwd naar Jessica Lucasmowa schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:59:
Eindelijk is S02 van Gotham gestart. Ben ongetwijfeld niet de enige die daar zeer naar heeft uitgekeken,
Ik heb liever Mollymowa schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:59:
Om de 1 of andere reden zag ik ook dat Castle S08E01 is binnengelopen, ik denk dat m'n vrouw dat heeft ingesteld want ik heb destijds ondanks Stana Katicalleen S01 gezien.

Net mee begonnen:
[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 22-09-2015 12:10 ]
Oscar Wilde
Later dit jaar bij BBC Four.
trailer seizoen 3
WooHooGoner schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:18:
27 september begint de Deens/Zweedse serie The Bridge (Broen/Bron) weer.
trailer seizoen 3
Lange trailer:
YouTube: Bron säsong 3 - Lång trailer (The Bridge Season III longer trail)
Vind de veranderingen trouwens niet erg
Muppets aan het kijken: Statler en Waldorf doen ook mee

En nu zit ik naar een helemaal onder tatoeages bedekte Jaimie Alexander te kijken.
[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 22-09-2015 18:53 ]
Oscar Wilde
Pilots willen ze nog weleens wijzigen na feedback van proefkonijnen testpubliek. Zo komt het ook nog weleens voor dat niet enkele scenes opnieuw worden geschoten, maar de hele aflevering, met een (licht) gewijzigde cast en script.Raven schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:40:
Hmm, zat net Minority Report ep 1 te kijken, leek hetzelfde als de pilot van een tijdje terug, alleen heeft deze aflevering een ander einde, blijkbaar verandert sindsdien(?).
Een heel goed voorbeeld is bijvoorbeeld de geheel door Joss zelf gefinancierde pilot van BtVS, zonder Ally. Zwerft ergens op Jijbuis rond als je wil weten hoe dat eruit zag, trouwens.
[ Voor 31% gewijzigd door mindcrash op 22-09-2015 20:37 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Een ander goed voorbeeld is trouwens The Big Bang Theory, waar Penny, Howard en Raj niet bestonden en de twee andere personages waren die niet zijn gebruikt in de uiteindelijke serie.mindcrash schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:29:
[...]
Pilots willen ze nog weleens wijzigen na feedback van proefkonijnen testpubliek. Zo komt het ook nog weleens voor dat niet enkele scenes opnieuw worden geschoten, maar de hele aflevering, met een (licht) gewijzigde cast en script.
Een heel goed voorbeeld is bijvoorbeeld de geheel door Joss zelf gefinancierde pilot van BtVS, zonder Ally. Zwerft ergens op Jijbuis rond als je wil weten hoe dat eruit zag, trouwens.
Verwijderd

Castle was heerlijk, kan niet wachten op volgende week;
Scorpion was weer een

De "bron" die ik gebruik om BtVS te herkijken heeft die pilot er bij in gestoptmindcrash schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:29:
[...]
Pilots willen ze nog weleens wijzigen na feedback van proefkonijnen testpubliek. Zo komt het ook nog weleens voor dat niet enkele scenes opnieuw worden geschoten, maar de hele aflevering, met een (licht) gewijzigde cast en script.

Ep 16? Ben ik net aan het kijken
Oscar Wilde
Verwijderd
JOEPIE! Je hebt mij heel blij gemaakt- ik wist dat hij in de maak was, maar wanneer precies...binnenkort weer genieten dus! Nu maar hopen of er weer van die goede Noorse rips t.b. komenGoner schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:18:
27 september begint de Deens/Zweedse serie The Bridge (Broen/Bron) weer.
trailer seizoen 3
http://www.imdb.com/title/tt1740299/?ref_=nv_sr_1

De Pilot is al lang uit, de serie zelf start eindelijk op 20 november bij Amazon.

Boek paar maanden geleden gelezen en de pilot vond ik erg goed gedaan. Ik ben erg benieuwd naar de rest van de serie ookPublic_Enemy_#1 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:03:
The Man in the High Castle
[afbeelding]
De Pilot is al lang uit, de serie zelf start eindelijk op 20 november bij Amazon.Nog meer mensen die hier op zitten te wachten? En/of het boek kennen?
Oscar Wilde
Verwijderd
Dat is wat mij betreft het beste nieuws op seriegebied. Die pilot smaakte zo ontzettend naar meer.Public_Enemy_#1 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:03:
[afbeelding]
De Pilot is al lang uit, de serie zelf start eindelijk op 20 november bij Amazon.Nog meer mensen die hier op zitten te wachten? En/of het boek kennen?
Punctuality is the politeness of kings
Sowieso bevallen de Amazon series die ik gezien heb me erg goed; Transparent, Mozart in the Jungle en Bosch. Is een serieuze partij geworden.
[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 23-09-2015 15:59 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Heb alleen ep1 even doorgeskipt naar een bepaalde actrice, voor de rest ziet het er erg druk uit met veeel blabla ik ben rijk yoRaven schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:58:
Scream Queens.... Ben er nog niet over uit wat ik hier van moet vinden (al kan dat door de afleiding komen), ep 2 maar eens kijken.

Ariana?Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:01:
[...]
Heb alleen ep1 even doorgeskipt naar een bepaalde actrice, voor de rest ziet het er erg druk uit met veeel blabla ik ben rijk yo

Tussen 't gegil door vloeit er iig genoeg bloed

Oh, en Rose van Dr. Hart doet/deed ook mee
[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 23-09-2015 18:09 ]
Oscar Wilde

edit: Ik doel wel op de inhoud van Scream Queens he, wat ze daar aan het uitspoken is, niet IRL
[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 23-09-2015 18:12 ]
Oscar Wilde
Wel een beetje jammer dat de hoofdrolspeler een loonslaaf wordt van de FBI, een proefkonijn van de FBI en afhankelijk is van "mr. President". Zo blijven er wel heel erg weinig opties open.
Hopelijk wordt het een leuke serie die zich niet te veel richt op het "case of the week" gedeelte.
Yippie kayak, other buckets!
Goeie boeken worden vanzelf verfilmd dat zien we maar weer. Lezen hoeft dus nietPublic_Enemy_#1 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:03:
[afbeelding]
De pilot vond ik persoonlijk erg tof
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik werd gelijk afgeleid door een nieuw personage
[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 24-09-2015 18:17 ]
Oscar Wilde
James Gordon kreeg toch iets te vlug de bovenhand, mocht wat langer geduurd hebben om een "oplossing" te vinden.
En Barbara wat een vrouw plots
Afgaand op de films zit daar toch de (nog te bouwen?) batcave?MorosMyrddin schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:17:
Yes, vraag me af wat er precies achter die deur zit.
Oscar Wilde
feit, maar wat deed zen vader daar precies, denk niet dat het een gewone man-cave is om even weg te zijn van zen vrouw, kind en de wereldRaven schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:50:
[...]
Afgaand op de films zit daar toch de (nog te bouwen?) batcave?
Batcave heeft Bruce sowieso zelf aan laten leggen, maar dit zou goed zijn geheime werkkamer kunnen zijn. Vraag me af of ze daar nog meer laten zien. Heb het idee dat het toch vooral bij dat briefje blijft.MorosMyrddin schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:45:
[...]
feit, maar wat deed zen vader daar precies, denk niet dat het een gewone man-cave is om even weg te zijn van zen vrouw, kind en de wereld
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Oscar Wilde
Ik ben erg benieuwd naar Heroes Reborn, de originele serie vondt ik erg leuk, hopenlijk kunnen ze weer het oude niveau oppakken.Raven schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:43:
Grey's Anatomy en Saving Hope zijn weer begonnen en 1e twee ep's van Heroes Reborn zijn er
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Oscar Wilde
Goeie vraag. Ben benieuwd wat ze hiervan maken. De grot is al generaties lang bekend, ook dat Bruce het in zijn jeugd ontdekt en er zijn hightech crime-lab van maakt maar ik hoop dat ze er een eigen invulling aan geven. Dat zal de Batman fans beslist niet tegen de haren instrijken want alleen al de ingang tot de grot is elke keer weer anders.MorosMyrddin schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:17:
Yes, vraag me af wat er precies achter die deur zit.
Gezien de cast kan je deze bij voorbaat skippen. Hoef je zelfs niet eens 'n trailer voor te zien.mindcrash schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:10:
Ben ik de enige die Scream Queens tenenkrommend slecht vond? (Althans, de pilot dan. Misschien hebben ze vervolgens op mysterieuze wijze de acteerkwaliteiten en script flink verbeterd)
Afgelopen woensdag E01 van de mystery/thriller mini-serie Midwinter of the Spirit op ITV gezien. Op 30 september het 2e en laatste deel.
Vanmiddag ff The Player checken.
Met Wesley Snipes en Philip Winchester en een obligaat leuk snoetje. Ziet er eerlijk gezegd niet heel veelbelovend uit. Waarschijnlijk veel macho, testosteron en om je heen schieten met automatische wapen terwijl er nooit iemand wordt geraakt.
Zag ook dat Saving Hope S04E01 en The Mysteries of Laura S02E01 zijn binnengelopen. Kijkt mijn vrouw naar. Hoewel ik niet uitsluit Erica Durance ff te checken
Toch ook maar S05E01 van Scandal checken. Ben ik na S02 mee gestopt maar benieuwd hoe de stand van zaken is.
[ Voor 23% gewijzigd door mowa op 25-09-2015 10:58 . Reden: Toevoeging ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Nope, met Saving Hope begonnen.Musta schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:02:
iemand al heroes reborn gezien? Hopelijk kunnen ze de sfeer van seizoen 1 beetje neerzetten
Vergeet Julia Taylor Ross (Maggie) En Lexa Doig (Dr. Selena Quintos) nietmowa schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:33:
Zag ook dat Saving Hope S04E01 en The Mysteries of Laura S02E01 zijn binnengelopen. Kijkt mijn vrouw naar. Hoewel ik niet uitsluit Erica Durance ff te checken

[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 25-09-2015 11:25 ]
Oscar Wilde
Gisteren ook Limitless gekeken. Keek best goed weg al ben ik het wel met je eens dat het vastzitten aan de FBI het wel weer erg beperkt maakt qua opties inderdaad en cases oplossen.jmk schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:16:
Limitless was leuk. Ik had vaak hetzelfde gevoel als bij het kijken naar de film. Goede spanningopbouw.
Wel een beetje jammer dat de hoofdrolspeler een loonslaaf wordt van de FBI, een proefkonijn van de FBI en afhankelijk is van "mr. President". Zo blijven er wel heel erg weinig opties open.
Hopelijk wordt het een leuke serie die zich niet te veel richt op het "case of the week" gedeelte.
[ Voor 35% gewijzigd door Jorgen op 25-09-2015 14:23 ]
Genoeg series die dit wel kunnen.Jorgen schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:21:
Hoe zou zo iemand anders aan zijn dagelijkse/wekelijkse portie spannende situaties moeten komen? Als privé-detective of A-Team-lid? Ik denk dat je al gauw bij politie of FBI terechtkomt. Kijk naar Scorpion; die krijgen ook vrijwel al hun opdrachten binnen via Homeland Security.
Er zijn zoveel series die prima te pruimen waren en niet gekoppeld aan CIA/FBI/NSA/HS etc.
Bij dergelijke series kan je blijkbaar van S01 naar S04 springen zonder het idee te hebben iets te missen.Raven schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:20:
[...]
Nope, met Saving Hope begonnen.
[...]
Vergeet Julia Taylor Ross (Maggie) En Lexa Doig (Dr. Selena Quintos) niet
Hoewel Alex en Charlie nu een kind grootbrengen waarvan Charlie niet de vader is.
Er was uiteraard ook een vermoedelijke ebola patiënt. Ik zal er niet ver naast zitten als het afgelopen jaar niet elke ziekenhuisserie een ebola geval heeft gehad.
Lexa Doig heb ik helaas niet gezien. Zag wel Michelle Nolden die nog steeds een hoog milf-gehalte heeft en ene Alexandra Castillo

[ Voor 10% gewijzigd door mowa op 25-09-2015 14:57 . Reden: Vergissing ]
Natuurlijk, dat is zeker zo. Er zijn nog heel veel andere ideeën te bedenken, maar kennelijk is men in Hollywood / bij de TV-zenders gewend om vanuit een bepaald format te denken.CRXDelSol schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:31:
[...]
Genoeg series die dit wel kunnen.
Er zijn zoveel series die prima te pruimen waren en niet gekoppeld aan CIA/FBI/NSA/HS etc.
Dat is inderdaad wel heel erg briljant!Teckna schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:15:
Nice, netflix gaat 12 nieuwe afleveringen van Black Mirror produceren. Steengoede serie
Door het non-nieuws over Cameron en dat varkentje moest ik afgelopen week ineens weer aan Black Mirror denken en hoopte ik stiekem op nog een nieuw seizoen.
[ Voor 24% gewijzigd door dreamscape op 25-09-2015 16:28 ]
Heb het na 10 minuten uitgezet. Vond het een vrouwenserie, weet ook niet echt welke kant het op moest gaan. Een soort horrorparodie ofzo? Een van de makers zit ook achter American Horror Story. Die seizoenen houd ik ook nooit vol.mindcrash schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:10:
Ben ik de enige die Scream Queens tenenkrommend slecht vond? (Althans, de pilot dan. Misschien hebben ze vervolgens op mysterieuze wijze de acteerkwaliteiten en script flink verbeterd)
"The National Anthem" was dan ook zo'n beetje een van de beste Britse TV episodes van de afgelopen 5 jaar.dreamscape schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:21:
Door het non-nieuws over Cameron en dat varkentje moest ik afgelopen week ineens weer aan Black Mirror denken en hoopte ik stiekem op nog een nieuw seizoen.
IMHO.
Oh, er wordt genoeg geraakt hoor. Wat wel weer knap is trouwens, als je op een gegeven moment volgens natuurkundige wetten geen gevulde ammoclip meer hebtmowa schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:33:
Waarschijnlijk veel macho, testosteron en om je heen schieten met automatische wapen terwijl er nooit iemand wordt geraakt.
Die serie is echt een paar duizend keer beter dan deze troep, in ieder geval.haribold schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:13:
Een van de makers zit ook achter American Horror Story.
Verwijderd
Ik vond het dan wel weer heel erg dat het allemaal zo gewoon gevonden word. Elke scene waarin er een introductie was, was het meteen zo van: "oh, ja, ik denk dat we samen verder moeten". En dan heb ik het inderdaad over Noah, en ook over de Japanner die een open deur opent en binnenwandelt en zo van alles triggert. En met " van alles" doel ik dan inderdaad op een deur die dat meisje gewoon open had kunnen doen en zelf een beetje haar ogen gebruiken. Het leek even alsof ze "geactiveerd" moest worden. Heel erg random vond ik dat. Want het bleek gewoon vrij makkelijk om te komen waar ze uiteindelijk gekomen is.Teckna schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:54:
Heroes reborn heeft hetzelfde gevoel als de oude heroes, wel nog veel in de 'ontdek' fase weer, maar vond het niet slecht of zo. Hier en daar wel weer het typische cliche gevoel.
Nog even los van het feit dat ze natuurlijk niets hebben laten zien van de weg van katana girl van de vloer naar het bed. Als ze lief waren geweest hadden ze die jongen een paar bloedneuzen gegeven onderweg
Het moet blijkbaar weer heel snel gaan naar een scenario waarin de wereld er slecht voor staat en waarvoor hulp nodig is van wat "evo's".
En de slechteriken zijn zo uit home alone komen vallen, kom ff op zeg!
willen zien.
Heb 't daarstraks gezien en er werd idd wel 1 en ander geraakt. Alleen gek (in dit soort series) dat toen Alex met die motor over die galerij reed en met machinegeweren werd beschoten alleen de omgeving werd geraakt. Hij had alleen wat auw aan z'n schoudertje maar weet ff niet meer of dat 'n kogel was.mindcrash schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:44:
Oh, er wordt genoeg geraakt hoor. Wat wel weer knap is trouwens, als je op een gegeven moment volgens natuurkundige wetten geen gevulde ammoclip meer hebt
Voor mij heeft The Player veel weg van Person of Interest met een twitch.
Verwijderd
Plus punt was eigenlijk de muppet show, minority report (wat een lekker stuk zit daar in zeg, niet normaal. Die legging zat haar echt goed!) Blindspot ook wel ok.
Limitless vind ik een plot ver te zoeken, want hij weet nu toch waar het spul vandaan komt? En ik vind het weer erg mager hoe hij daar gewoon gekoppeld word aan een agente (die weer behoorlijk licht is) dat lijkt nergens op. Bij een Castle duurde het nog langer voordat er gesproken werd van een partnership
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 20:58 ]
Zou me niets verbazen.wontcachme schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:55:
En de kijkcijfers van ep 1 zijn al in ruim in bereik dat het gecanceld kan worden. En dat wil wat zeggen voor een serie op NBC
Hoewel....The Affair heeft ook een S02 gekregen, S02E01 kwam net toevallig binnendruppelen. Is ook geen serie die uitblinkt in acteerprestaties of een ijzersterk verhaal. Integendeel.
S01 heb ik gekeken vanwege Maura Tierney en vooral Ruth Wilson. Overigens vind ik in dit genre dat in onze eigen Overspel beter wordt geacteerd. Of...minder slecht zoals je wilt. Die volg ik ook. Daar speelt tegenwoordig Thekla Reuten in mee die ik bloedmooi vind.
Bepaald geen ijzersterk argument maar zo hebben we allemaal onze guilty pleasure.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Oscar Wilde
Verwijderd
Verwachtte je iets anders dan? Alle info tot nu toe duidt erop dat Supergirl inderdaad een luchtige serie wordt, met veel aandacht voor het leven van de personages, hun relaties en persoonlijke ontwikkelingen. Het is een dramaserie met een superhelden-aspect erbij. Het is goed mogelijk dat een deel van de die-hard comic-fans het ook leuk gaat vinden, maar het wordt vooral gemaakt voor een veel bredere doelgroep (o.a. jongeren, meisjes, vrouwen, ook die normaliter niet veel hebben met superhelden). Wie verwacht dat het duistere, serieuze actie en spanning wordt, zal hoogstwaarschijnlijk teleurgesteld worden. Maar voor wat het is, kan het alsnog een vermakelijke serie worden.Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:19:
het uitblijven van een echte vechtscene (afgezien van wat laser-ogen op 5 meter afstand) vind ik toch wel duiden op iets luchtigs. We hebben al een Arrow en Flash waar het vreemd genoeg vaak over liefde gaat en minder over boeven vangen. Ik ben wel benieuwd, maar ik ben er tegelijkertijd ook bang voor
Ik ben halverwege vast blijven zitten (geen tijd, geen zin meer), maar keek ook vanwege Ruthmowa schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:17:
[...]
Zou me niets verbazen.
Hoewel....The Affair heeft ook een S02 gekregen, S02E01 kwam net toevallig binnendruppelen. Is ook geen serie die uitblinkt in acteerprestaties of een ijzersterk verhaal. Integendeel.
S01 heb ik gekeken vanwege Maura Tierney en vooral Ruth Wilson. Overigens vind ik in dit genre dat in onze eigen Overspel beter wordt geacteerd. Of...minder slecht zoals je wilt. Die volg ik ook. Daar speelt tegenwoordig Thekla Reuten in mee die ik bloedmooi vind.
Bepaald geen ijzersterk argument maar zo hebben we allemaal onze guilty pleasure.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=T5g8v7szix0]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Vanochtend begonnen met Bosch. (jaja ik loop een beetje achter)
Goede sfeer in de eerste paar afleveringen en het kijkt lekker weg.
Nu maar hopen dat het de kwaliteit van Daredevil weet te evenaren.
Oscar Wilde
De status wisselt steeds van 'lopend' naar 'afgelopen', ik wist even niet meer wat er nou nog zou komen. Er komt dus nog 1 finale-aflevering?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Gave en heftige epCoenen schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:33:
Nog geen tijd gehad voor Hawaii Five-O, maar wel weer zin in.
En pirates matey
Dubbel-ep als afsluitingPinobigbird schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:58:
[...]
![]()
De status wisselt steeds van 'lopend' naar 'afgelopen', ik wist even niet meer wat er nou nog zou komen. Er komt dus nog 1 finale-aflevering?

Oscar Wilde
Verwijderd
Ik ook, wtf heb ik nu op mijn scherm, this is not where I parked my carRaven schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:03:
[...]
...
, al had ik in het begin wel ff zoiets van, is dit wel Hawaii Five-o?
Well done
Bedankt voor de tip, ik had de serie al verwijderd.
Ik ben heel benieuwd. Hopelijk zit er een goed standalone verhaal in zoals "Grave Danger".
[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 27-09-2015 01:44 ]
Yippie kayak, other buckets!
Cooper

IMDB heeft er S16E01 en E02 van gemaakt.jmk schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:42:
[...]
Bedankt voor de tip, ik had de serie al verwijderd.Het is een "special" die Immortality heet. (Dus geen S15E19 ofzo). Hopelijk wordt deze goed opgepakt.
Ik ben heel benieuwd. Hopelijk zit er een goed standalone verhaal in zoals "Grave Danger".
Hier verwacht ik geen problemen, mijn filter download alles dat matched met "CSI*", ongeacht de episode nummer (mits het niet al in de geschiedenis staat).
Oscar Wilde
Inderdaad, had allang opgehouden moeten worden. Ik hou er niet van om met series op te houden dus ik kijk HF0 altijd op 1.2 speed om er tenminste iets sneller door te komen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Nee, ik verwachtte niks anders. Het is Supergirl, en daar horen vrouwen problemen bij. Maar we zijn wel een beetje voorbij het Buffy of Charmed tijdperk. Er moet toch een beetje wat van te maken zijn? Je kan dan wel op de jeugd willen mikken maar het is wel 2015. Het normale journaal is al enger. Je laser-ogen aanzetten (Als je ze dan toch hebtgeert1 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:13:
[...]
Verwachtte je iets anders dan? Alle info tot nu toe duidt erop dat Supergirl inderdaad een luchtige serie wordt, met veel aandacht voor het leven van de personages, hun relaties en persoonlijke ontwikkelingen. Het is een dramaserie met een superhelden-aspect erbij. Het is goed mogelijk dat een deel van de die-hard comic-fans het ook leuk gaat vinden, maar het wordt vooral gemaakt voor een veel bredere doelgroep (o.a. jongeren, meisjes, vrouwen, ook die normaliter niet veel hebben met superhelden). Wie verwacht dat het duistere, serieuze actie en spanning wordt, zal hoogstwaarschijnlijk teleurgesteld worden. Maar voor wat het is, kan het alsnog een vermakelijke serie worden.
Als je daarbij (als ik zo vrij mag zijn) wil mikken op jongeren/ vrouwen die niks met superhelden hebben, moet je dan wel een serie maken over een superheld?
Daarnaast is The Simpsons is weer begonnen en ep1 van Quantico is er.
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 28-09-2015 07:08 ]
Oscar Wilde
Over The Affair valt een hoop op te merken, maar juist wat heel goed is in die serie is het acteerwerk, die is echt topkwaliteit. Het verhaal, het thema, de wijze van vertellen, tja, daar zitten wat zwakheden in mijn inziens maar hoe het gespeeld en gebracht wordt is een van de allerbesten. Ben zelf nu halverwege seizoen 1 nog, weet nog niet of ik het afkijk, maar ik wou dat alle Hollywood series dit nivo aan acteerwerk hadden. Wat een zegen zou dat zijn.mowa schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:17:
[...]
Zo zie je maar weer dat over smaak niet valt te twisten en dat elke mening die we hebben subjectief is.arsimo schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:37:
Over The Affair valt een hoop op te merken, maar juist wat heel goed is in die serie is het acteerwerk, die is echt topkwaliteit. Het verhaal, het thema, de wijze van vertellen, tja, daar zitten wat zwakheden in mijn inziens maar hoe het gespeeld en gebracht wordt is een van de allerbesten. Ben zelf nu halverwege seizoen 1 nog, weet nog niet of ik het afkijk, maar ik wou dat alle Hollywood series dit nivo aan acteerwerk hadden. Wat een zegen zou dat zijn.
Soms zijn er overlappingen waarbij we allemaal om een andere reden dezelfde serie kijken.
Er zijn series waarvan ik het verhaal en acteerprestaties verfoei maar waarvan anderen juist zeer genieten en vice versa. Soms zie je aan sommige reacties (waarvan ik er ook wel 's 1 kan geven) dat we het volstrekt onbegrijpelijk vinden dan iemand een bepaalde serie goed of slecht kan vinden en vice versa. Dat is toch helemaal fantastisch?
Zag vanmorgen dat S01E01 van Quantico en Blood & Oil zijn binnengelopen.
Voor sommigen om onbegrijpelijke redenen ga ik ze beiden, op basis van de trailers, niet kijken
ABC op de flyer is voor mij reden genoeg om er niet eens aan te beginnenmowa schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:05:
[...]
Zo zie je maar weer dat over smaak niet valt te twisten en dat elke mening die we hebben subjectief is.
Soms zijn er overlappingen waarbij we allemaal om een andere reden dezelfde serie kijken.
Er zijn series waarvan ik het verhaal en acteerprestaties verfoei maar waarvan anderen juist zeer genieten en vice versa. Soms zie je aan sommige reacties (waarvan ik er ook wel 's 1 kan geven) dat we het volstrekt onbegrijpelijk vinden dan iemand een bepaalde serie goed of slecht kan vinden en vice versa. Dat is toch helemaal fantastisch?
Zag vanmorgen dat S01E01 van Quantico en Blood & Oil zijn binnengelopen.
Voor sommigen om onbegrijpelijke redenen ga ik ze beiden, op basis van de trailers, niet kijken

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit topic is gesloten.