Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.127 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08 10:43
CRXDelSol schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:32:
[...]

Het verschil is wel, dat ze Bradley Cooper ook in de serie gaan gebruiken om de serie te verweven met de originele film.
Laten we hopen dat het iets moois wordt daardoor.
rolandos582 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:03:
Moet zeggen dat ik steeds meer naar Fox kijken.
Favoriete series op dit moment :
- Covert Affairs - USA Network
- Chicago Fire - NBC
- Spitsbroers - VTM
- Sharktank - ABC
Wel grappig dat je vervolgens geen enkele 'eigen' FOX serie noemt. Het lijkt erop dat je verwijst naar de Nederlandse versie van Fox die veel series van andere tv zenders uitzend. Offtopic: hier staat Fox niet zo gek veel aan. Vooral ook vanwege The Simpsons en House waarvan iedere keer 3 afleveringen achter elkaar worden geplakt en vrijwel dagelijks te zien zijn. Andere series die ze uitzenden zijn wel tof (The Middle, The Bridge, Shark Tank).

[ Voor 61% gewijzigd door funrider op 31-08-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 00:53
funrider schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:12:
[...]

Laten we hopen dat het iets moois wordt daardoor.
Ik hoop het in ieder geval ook. Meestal worden bij film 'rip-offs' onbekende acteurs gebruikt, maar Cooper is toch wel 1 van de grootste acteurs van dit moment. (Toen ie nog redelijk onbekend was bij het grote publiek kende ik em al zeer goed uit Alias)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

CRXDelSol schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:19:
[...]

Ik hoop het in ieder geval ook. Meestal worden bij film 'rip-offs' onbekende acteurs gebruikt, maar Cooper is toch wel 1 van de grootste acteurs van dit moment. (Toen ie nog redelijk onbekend was bij het grote publiek kende ik em al zeer goed uit Alias)
Rip-off zou ik denigrerend noemen. Het is meestal dat ze iets baseren op een karakter en daar iemand bijzoeken.

Zo vond ik dat bij Constantine erg duidelijk en zelfs goed gedaan. De rest van de serie was matig opgezet en daarom is die ook gecancelled vermoedelijk :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Touchdomex schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:38:
[...]

Rip-off zou ik denigrerend noemen. Het is meestal dat ze iets baseren op een karakter en daar iemand bijzoeken.

Zo vond ik dat bij Constantine erg duidelijk en zelfs goed gedaan. De rest van de serie was matig opgezet en daarom is die ook gecancelled vermoedelijk :+
Daarom ook tussen quotes. Soms is het een rip-off, en soms gewoon een slechte/matige spin-off. Maar het kan ook goed uitpakken. Dat laatste hoop ik voor Limitless, dat het niet zo wordt als alle andere series. Neem Minority Report, weer een verkapte 'politie' serie. Wordt ik onderhand wel beu van. Er zijn maar weinig series die een eigen vorm aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

CRXDelSol schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:48:
[...]

Daarom ook tussen quotes. Soms is het een rip-off, en soms gewoon een slechte/matige spin-off. Maar het kan ook goed uitpakken. Dat laatste hoop ik voor Limitless, dat het niet zo wordt als alle andere series. Neem Minority Report, weer een verkapte 'politie' serie. Wordt ik onderhand wel beu van. Er zijn maar weinig series die een eigen vorm aannemen.
Ik krijg ook een beetje vibe van leuk voor 1 seizoen maar daarna gecanceld om in de vergetelheid te raken. Net als almost human.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Voor de liefhebbers van Britse humor ; Doc Martin seizoen 7 gaat van start :
http://docmartinseries7.blogspot.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:44
Dit weekend tot aflevering 7 gekomen van Narcos. Leuk om dingen te herkennen uit de eerdere serie over Pablo Escobar.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:40

Martinspire

Awesomeness

Hoe zijn de reviews van Narcos eigenlijk? En dan met name die uit Colombia?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Wat ik lees zijn de meeste Colombianen wel te spreken over hoe het verhaal is neergezet en in Colombia is opgenomen maar vallen heel erg over het Spaans van Wagner Moura die Escobar speelt. Moura is Braziliaan en sprak tot voor kort alleen Portugees. In de cast komen maar heel weinig Colombianen langs, de meest prominente is de acteur die de president speelt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Jsunnyreports

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Raven schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:21:
Ik mis imdb linkjes :S

Toegevoegd aan mijn lijst: Blindspot, Quantico, Minority Report en Scream Queens. Heroes Reborn stond er al op :)
Minority report en Heroes reborn kijk ik ook naar uit.

Kudos voor de nette TS wontcatchme _/-\o_ !

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haas schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:12:
Dit weekend tot aflevering 7 gekomen van Narcos. Leuk om dingen te herkennen uit de eerdere serie over Pablo Escobar.
Medellin met Vincent Chase zeker ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

IJzerlijm schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:55:
Wat ik lees zijn de meeste Colombianen wel te spreken over hoe het verhaal is neergezet en in Colombia is opgenomen maar vallen heel erg over het Spaans van Wagner Moura die Escobar speelt. Moura is Braziliaan en sprak tot voor kort alleen Portugees. In de cast komen maar heel weinig Colombianen langs, de meest prominente is de acteur die de president speelt.
Welke president bedoel je? Ze gaan er nogal snel doorheen :+

Maar als dat alles is, dan vind ik dat nog erg knap. Ben nog wel bezig, maar kijk in ieder geval uit naar het einde.

Gokje, maar er komt zeker niet een 2e seizoen. Gewoon alleen het verhaal over Pablo en daar blijft het bij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Kans is aanwezig dat er een tweede seizoen komt, aangezien Pablo nog niet de voicemail erop heeft staan. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
Donstil schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:38:
[...]

Medellin met Vincent Chase zeker ;)
Nee, dat is een goede tip!
Ik bedoel: Escobar: El Patrón del Mal
Bij die serie ben ik bij aflevering 56 gebleven. Die is echt super uitgebreid. :)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zijn ze bij Thrill Factor ook al aan het rotzooien met de ep-nummers? Slaan ze er zo even 2 over |:(

Lost Girl S05E09 lijkt al beschikbaar te zijn :o

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 01-09-2015 13:21 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Syfy renews Dark Matter and Killjoys for second seasons *O*

edit: Crap, had bij vorige bericht gemoeten |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 01-09-2015 19:15 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerd topic ook nog eens maar *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heroes reborn? Overgebleven heroes die nog geen bioscoopfilm op hun naam hebben staan bedoelen ze? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:31:
Heroes reborn? Overgebleven heroes die nog geen bioscoopfilm op hun naam hebben staan bedoelen ze? :)
Een aantal oude (o.a. Hiro) en wat nieuwe, waaronder een lieftallige jonge blondine met Oekraïens, Russisch, Deens en Zweeds bloed in haar aderen, leuke combinatie :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 seizoen en dan axed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik gok dat ze eerst de hele opbouw mogen doen, en dan daarna als het einde wel op een bepaalde manier zou moeten lopen, dus na 2,5 seizoenen ofzo, zeggen ze dat ze het zelf ook niet meer snappen en er maar mee stoppen.

(ik moet toegeven dat ik de laatste aflevering van Heroes niet gekeken heb, ik liep al achter toen ik hoorde dat er niks nieuws zou komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:31:
bioscoopfilm?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Hij bedoelt waarschijnlijk een Heroes serie met de overgebleven karakters die wat relatief onbekender zijn en het dus nog niet zo ver geschopt hebben.
Ik verwacht dat Peter Patrelli ook nog opduikt, en Claire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Jammer dat 'The Whispers' is afgelopen. Vond het wel een leuke serie, weer es wat nieuws.

[ Voor 100% gewijzigd door xoniq op 02-09-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:19:
[...]
Claire zou ik niet op hopen als ik jou was.
spoiler:
Claire is dood.
Dit word duidelijk in de 6 delige korte preview afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:09

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vind zelf Lucifer echt geniaal. Hele tijd geleden de trailer paar keer bekeken en leek me echt geweldig.
Toen paar weken terug is de eerste episode gelekt en was inderdaad erg vermakelijk :)

Kijk uit naar episode 2 en dan de rest :P andere die dit ook hebben gekeken?

Maarja voordat het verder gaat duurt wel even denk ik aangezien episode 1 officieel pas eind dit jaar of zelfs begin volgend jaar moest uitkomen. (kwam ik helaas pas achter nadat ik epi 1 had gekeken XD)

[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 02-09-2015 11:36 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:34:
Ik vind zelf Lucifer echt geniaal. Hele tijd geleden de trailer paar keer bekeken en leek me echt geweldig.
Toen paar weken terug is de eerste episode gelekt en was inderdaad erg vermakelijk :)

Kijk uit naar episode 2 en dan de rest :P andere die dit ook hebben gekeken?
:Y Geniale 1e episode, helaas inderdaad lang wachten op de rest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

M a r c o schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:28:
[...]

spoiler:
Claire is dood.
@Spoiler: Doel je op IMDB: Heroes Reborn: Dark Matters (TV Series 2015– ) ? Dan heb ik wat gemist bij het kijken van die 6 delen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
M a r c o schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:28:
[...]

spoiler:
Claire is dood.
Oh okee. Ja heb alleen seizoen 1 van de 'oude' Heroes gezien. Dus moet de rest nog ff inhalen komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:05:
[...]

Oh okee. Ja heb alleen seizoen 1 van de 'oude' Heroes gezien. Dus moet de rest nog ff inhalen komende tijd.
Maar Heroes Reborn speelt zich af voor het originele verhaal toch? Daarin kan ze dus nog leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:13:
[...]

Maar Heroes Reborn speelt zich af voor het originele verhaal toch? Daarin kan ze dus nog leven.
Dit dus:
According to the official website, the series takes place one year after a terrorist attack in Odessa, Texas. The attack destroyed the city and the government blamed those with extraordinary abilities.
En aangezien de regering de mensen met 'krachten' beschuldigd, is dat na of tijdens de oude Heroes. Sowieso niet ervoor.

Overigens zie ik op Wikipedia dat deze personages de eerste bevestigde oude spelers zijn:
  • Micah Sanders
  • The Haitian
  • Hiro Nakamura
  • Mohinder Suresh
  • Angela Petrelli
  • Matt Parkman
  • Noah Bennet
Daar ben ik dan wel blij mee.

[ Voor 29% gewijzigd door xoniq op 02-09-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Raven schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:03:
[...]
@Spoiler: Doel je op IMDB: Heroes Reborn: Dark Matters (TV Series 2015– ) ? Dan heb ik wat gemist bij het kijken van die 6 delen :P
spoiler:
Als je zoekt op google zie je meerdere berichten dat de producers bevestigen dat ze dood is.
Als ik het me goed herinner hoor je in Dark Matters tijdens een nieuwsbericht over de aanslag in Odessa dat Claire Bennet bij die aanslag is omgekomen.

Dit is dan gelijk de kickstart voor de serie, en de reden dat Noah Bennet er bij betrokken raakt.
Donstil schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:13:
[...]
nope:
Five years have passed
“The exact amount of time that it’s off [the air] is the amount of time that has passed in the story world. We’re not treating it as the fifth season, we’re treating it as the 10th season, as if there are five seasons in between,” says King.
Het hoofdonderwerp van het verhaal van Heroes Reborn is ook de gevolgen van Claire's "coming out" aan het einde van Heroes. Dat de hele wereld dus weet dat er mensen met krachten rondlopen.

[ Voor 35% gewijzigd door M a r c o op 02-09-2015 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Claire? Dat maakt het makkelijk, ik hoef het niet te zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:04:
Geen Claire? Dat maakt het makkelijk, ik hoef het niet te zien. :P
Dan beeld je Danika Yarosh toch in als cheerleader? :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 25-07 23:38
Best een lijstje veelbelovende series, maar zoals ieder jaar zullen er vast ook weer een hoop tegenvallers tussen zitten. Echt goede televisie blijft de hoge uitzondering, maar gelukkig is er bij de sub-toppers ook veel te genieten. En bijzonder veel sci-fi dit jaar!

Ik ben voorzichtig benieuwd naar:

- Blindspot
- Minority Report
- Limitless
- Heroes Reborn
- Childhood’s End
- The Expanse
- Ash vs. Evil Dead (staat niet in de startpost?)
- Ringworld (nog weinig over bekend, zal wel 2016 of later worden)

Wel gaaf dat SyFy in elk geval weer een poging doet om echte sci-fi te maken. Die zender was sinds het eind van Battlestar Galactica aan het vervallen in totale onzin, maar heeft met Killjoys en Dark Matter al een stap in de goede richting gezet. En komend seizoen dus The Expanse en Childhood's End; ben benieuwd!

De afgelopen tijd heb ik trouwens de series Mr. Robot en Humans gezien en beide bevielen me erg goed. Beide lijken me ook interessant voor de Tweakers hier (Mr. Robot = hacking, Humans = androids). Aanraders!

[ Voor 3% gewijzigd door geert1 op 02-09-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:19:
[...]

Hij bedoelt waarschijnlijk een Heroes serie met de overgebleven karakters die wat relatief onbekender zijn en het dus nog niet zo ver geschopt hebben.
Dat bedoelde ik :) ik miste de boef namelijk, en die is ondertussen al ?Spock?? geweest, dus die zal wel teveel kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:09

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MR robot is inderdaad echt super vet. Erg jammer dat de laatste episode van dit seizoen is uitgesteld. (volgens mij morgen btw)
Ik ben zelf iemand die super gauw tevreden is met series en films. Ik heb blijkbaar ook bijna 5 maanden van me leven verkloot aan series (exclusief Anime) :P

zo'n handige website: http://followmy.tv/ kan je precies bijhouden wat je gekeken hebt en zie je wanneer de volgende episode uit komt. Maar vervolgens geeft die ook aan hoeveel tijd je "wasted" hebt haha.

hier een lijstje van mijn series die ik allemaal gekeken heb.

http://followmy.tv/u/ricmaniac/time_wasted

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:43:
[...]

Dat bedoelde ik :) ik miste de boef namelijk, en die is ondertussen al ?Spock?? geweest, dus die zal wel teveel kosten.
Je bedoelt Gabriel "Sylar" Gray. (Gespeeld door Zachary Quinto)
Geen idee hoe dat zit, misschien past ie niet meer in het verhaal, of ontwikkelen ze een nieuwe doorgeslagen 'bad guy'. Sowieso weet ik wel dat Zachary het druk heeft met andere projecten.
Zo zit hij nu midden in de opnames van "Star Trek Beyond" als, jawel; 'Spock'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ricmaniac schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:43:
MR robot is inderdaad echt super vet. Erg jammer dat de laatste episode van dit seizoen is uitgesteld. (volgens mij morgen btw)
Ik ben zelf iemand die super gauw tevreden is met series en films. Ik heb blijkbaar ook bijna 5 maanden van me leven verkloot aan series (exclusief Anime) :P

zo'n handige website: http://followmy.tv/ kan je precies bijhouden wat je gekeken hebt en zie je wanneer de volgende episode uit komt. Maar vervolgens geeft die ook aan hoeveel tijd je "wasted" hebt haha.

hier een lijstje van mijn series die ik allemaal gekeken heb.

http://followmy.tv/u/ricmaniac/time_wasted
Morgen (vannacht) is de laatste aflevering van Mr. Robot inderdaad.
Zelf gebruik ik Trakt voor het volgen wat ik kijk etc. (Mede omdat deze ook alles synced tussen mijn Kodi en Plex etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:45:
[...]

Je bedoelt Gabriel "Sylar" Gray. (Gespeeld door Zachary Quinto)
Dit wist ik, want die bedoelde ik (gewoon ter volledigheid)

• xoniq

[ Voor 41% gewijzigd door xoniq op 03-09-2015 16:21 ]

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 22:15
geert1 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:35:
Best een lijstje veelbelovende series, maar zoals ieder jaar zullen er vast ook weer een hoop tegenvallers tussen zitten. Echt goede televisie blijft de hoge uitzondering, maar gelukkig is er bij de sub-toppers ook veel te genieten. En bijzonder veel sci-fi dit jaar!

- Blindspot
- Minority Report
- Limitless
- Heroes Reborn
- Childhood’s End
- The Expanse

Wel gaaf dat SyFy in elk geval weer een poging doet om echte sci-fi te maken. Die zender was sinds het eind van Battlestar Galactica aan het vervallen in totale onzin, maar heeft met Killjoys en Dark Matter al een stap in de goede richting gezet. En komend seizoen dus The Expanse en Childhood's End; ben benieuwd!

De afgelopen tijd heb ik trouwens de series Mr. Robot en Humans gezien en beide bevielen me erg goed. Beide lijken me ook interessant voor de Tweakers hier (Mr. Robot = hacking, Humans = androids). Aanraders!
Kan mij helemaal vinden in jouw lijstje, ik ben vooral erg benieuwt wat ze van The Expanse maken, ik vind de boeken erg goed, dus ik hoop dat de serie enigszins trouw blijft daaraan.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ze zijn zo te zien begonnen met wat promo's voor de Muppets. Op zich wel geinig tot grappig, maar niet meesterlijk zoals vroeger imo.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dfwV0IsF57g]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4FPi0LZkUOQ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-51gpPJ5ZwA]

Wat vinden we ervan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Totale onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe tak van Masterchef :D : Masterchef Asia oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Sambal bij? :+

[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 06-09-2015 10:00 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 08:56:
Er is een nieuwe tak van Masterchef :D : Masterchef Asia oOo
:o

Zie trouwens net dat er ook een Brasil versie is.

Men in Black-regisseur verantwoordelijk voor Lemony Snicket-serie
Men in Black-regisseur Barry Sonnenfeld zal verantwoordelijk zijn voor de Netflix-serie die gebaseerd is op de boeken van Lemony Snicket.

Dat meldt Variety.

De regisseur wordt geholpen door True Blood-producent Mark Hudis, die ook als producent aan het project verbonden is.

Lemony Snicket, pseudoniem van Daniel Handler, schreef tussen 1996 en 2006 dertien boeken, die door het publiek zeer goed ontvangen werden. Netflix maakte bijna een jaar geleden bekend dat het de rechten van de boeken heeft gekocht en krijgt bij het ontwikkelen van de serie de hulp van Paramount Television.

Weeskinderen
In 2004 verscheen al een film over de verhalen van Lemony Snicket, met Jim Carrey, Meryl Streep en Jude Law in de hoofdrol. A Series of Unfortunate Events vertelt het verhaal van de weeskinderen Violet, Klaus en Sunny Baudelaire, die de vijandige Count Olaf ontmoeten. De drie kinderen proberen via Olaf er achter te komen wie hun ouders heeft vermoord.

Het is vooralsnog niet bekend wanneer A Series of Unfortunate Events op Netflix zal verschijnen.

[ Voor 74% gewijzigd door Raven op 06-09-2015 12:15 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
geert1 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:35:

- Blindspot
- Minority Report
- Limitless
- Heroes Reborn
- Childhood’s End
- The Expanse
Minority Report een eerste aflevering van gezien en was niet best.
Ik kijk ook uit naar Limitless.
Door de slechte kwaliteit van afgelopen jaren van SyFy series ben ik de hoop een beetje verloren in goede series van die zender. Laten we hopen dat Childhood's End en The Expanse toch wat gaan worden.
De rest van de series die je noemt zijn minder mijn ding.

Mr. Robot is inderdaad top. Vergeet overigens ook niet Halt & Catch Fire (net 2e seizoen van afgelopen).
Ik kijk ook uit naar het 2e seizoen van het Franse Les Revenants (The returned) wat 28 september '15 weer begint. Ook ben ik benieuwd naar Westworld en The X-Files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Eindelijk E03 van Blunt Talk.
Door de beginscène kreeg ik een Clouseau vs Cato reminiscentie.
funrider schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:36:

Ik kijk ook uit naar Limitless.
Door de slechte kwaliteit van afgelopen jaren van SyFy series ben ik de hoop een beetje verloren in goede series van die zender. Laten we hopen dat Childhood's End en The Expanse toch wat gaan worden.
De rest van de series die je noemt zijn minder mijn ding.

Mr. Robot is inderdaad top. Vergeet overigens ook niet Halt & Catch Fire (net 2e seizoen van afgelopen).
Ik kijk ook uit naar het 2e seizoen van het Franse Les Revenants (The returned) wat 28 september '15 weer begint. Ook ben ik benieuwd naar Westworld en The X-Files.
Sci-Fi series vind ik,op 1 of 2 uitzonderingen na en na vaak een goed begin, in het algemeen teleurstellend.
Ik kijk ook uit naar S02 van Les Revenants. De US Remake "The Returned" miste in mijn beleving de suspense van de originele Franse versie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
mowa schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:54:

Sci-Fi series vind ik,op 1 of 2 uitzonderingen na en na vaak een goed begin, in het algemeen teleurstellend.
Ik kijk ook uit naar S02 van Les Revenants. De US Remake "The Returned" miste in mijn beleving de suspense van de originele Franse versie.
De VS versie vond ik ook echt niks na het zien van de originele Franse versie. De Franse film (van jaren geleden) was overigens ook treurig. Het einde van seizoen 1 was wel vrij apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
funrider schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:36:
Ai, jammer. We zullen zien of het wat wordt.
funrider schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:36:Ik kijk ook uit naar het 2e seizoen van het Franse Les Revenants (The returned) wat 28 september '15 weer begint. Ook ben ik benieuwd naar Westworld en The X-Files.
Bedankt voor de info over Les Revenants! Eerste seizoen was prachtig en ik had nog geen idee dat de tweede al zo dichtbij was. Ben benieuwd!

The X-Files hou ik ook in de gaten, en Westworld belooft ook wat.

Als van alle kanshebbers van dit seizoen ook maar een kwart echt goed blijkt, is het al een prima vangst :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Eens even in het Britse gedoken en kwam tegen:

War and Peace
datum nog onbekend. 6 delig kostuumdrama
http://www.bbc.co.uk/medi...s/2015/war-and-peace-pics

The Living and the Dead
BBC 1, SF/ mysterie
Verwacht 2016
http://www.bbc.co.uk/medi...5/living-and-dead-casting

Thirteen
5 delig drama op BBC 3
Seizoen 2015/16
http://www.bbc.co.uk/medi...s/2015/bbc-three-thirteen

One of Us
4 delig drama, BBC 1
Seizoen 2015/16
http://www.bbc.co.uk/mediacentre/latestnews/2014/one-of-us

En tenslotte een TV film die ik nog wil noemen:
The Gamechangers
BBC 2 vanaf 15 september
Soort GTA, beschrijving en trailer op:
http://uk.businessinsider...t-grand-theft-auto-2015-9

National Treasure
Aangekondigd voor 2016
Channel 4
http://www.channel4.com/i...nounces-national-treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-07 19:34

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Fast N Loud is ook weer begonnen. :) Heb er weer zin in.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

sambalbaj schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:29:
Eens even in het Britse gedoken en kwam tegen:
E01 van Doctor Foster gezien, een mooi jaloezie-drama. Nog de komende 4 woensdagavonden op BBC One te zien.

Huh..!? In S04E02 van Continuum klopt volgens mij iets niet. Voor/tijdens die "verdrinkings" scene had Kiera nog zo'n schitterend strak jurkje aan maar was daarna in mijn beleving iets TE snel omgekleed.

[ Voor 0% gewijzigd door mowa op 12-09-2015 15:25 . Reden: foutief afl nr ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:30

Caveman

whahoehaha

mowa schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 13:28:
[...]

E01 van Doctor Foster gezien, een mooi jaloezie-drama. Nog de komende 4 woensdagavonden op BBC One te zien.

Huh..!? In S04E02 van Continuum klopt volgens mij iets niet. Voor/tijdens die "verdrinkings" scene had Kiera nog zo'n schitterend strak jurkje aan maar was daarna in mijn beleving iets TE snel omgekleed.
Er klopt wel meer in Continuum niet, namelijk het hele verhaal.....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Caveman schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:17:
[...]

Er klopt wel meer in Continuum niet, namelijk het hele verhaal.....
T'is Canadees en daar er zijn er in mijn beleving nauwelijks acceptabele van.
Waarschijnlijk kijk jij wel een zeer strenge selectie van series want er zijn er zeer weinig die volledig geloofwaardig zijn. Aan vrijwel elke serie mankeert wel iets.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
Zaterdag begint seizoen 9 van doctor Who weer op de BBC

http://www.bbc.co.uk/programmes/b06dpx8x

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

BBC heeft proloog voor serie 9 uitgebracht, zie ook hier : [Serie] Doctor Who - Deel 3

Verwijderd

Best Time Ever met Neil Patrick Harris :D oOo

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

‘The Mist’ TV Series Emerges From Dimension & Scribe Christian Torpe
The Weinstein Company’s Dimension Television is developing a TV series based on The Mist, first a Stephen King novella and then a 2007 MGM film directed by Frank Darabont. The project, which Dimension says is moving forward with King’s blessing, is from writer Christian Torpe, who created the Danish series Rita which is now finishing its fourth season.

The series will tell an original story about a seemingly innocuous mist that seeps into a small town but contains limitless havoc. From psychological terrors to otherworldly creatures, the mist causes the town residents’ darkest demons to appear forcing them to battle the supernatural event and, more importantly, each other.

“The terror and drama in Stephen King’s novella are so vast that we felt serialized television is the best place to explore them in greater depth,” said Bob Weinstein, co-chairman The Weinstein Company and Dimension Films. “With this show, Christian has created a fascinating band of characters and a story with infinite scares.”

Dimension TV’s Megan Spanjian, Matthew Signer and Keith Levine will oversee the project.

TWC has been active on the TV front, most recently mining the Toronto Film Festival to pick up U.S. rights to the crime drama Trapped, an Icelandic TV series created by Everest director Baltasar Kormakur. Then today, it revealed that it has come aboard to snag North American rights to Downton Abbey creator Julian Fellowes’ Doctor Thorne, a three-part drama for ITV.

Torpe is repped by ICM Partners.

Oscar Wilde

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:31
Wat vonden jullie van de pilot van The Bastard Executioner?
Ikzelf heb mij er prima mee vermaakt. Het verhaal gaat een beetje van de hak op de tak en sommige plot "twists" zie je van mijlenver aankomen maar toch is het prima om naar te kijken.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

South Park is weer begonnen *O*

Oscar Wilde

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Welke noemenswaardige series lopen er nu nou op dit moment. Ik kijk best veel maar heb het gevoel alsof er echt helemaal niets is nu.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er zijn nogal wat seizoenstops op het moment, maar volgende week begint er geloof ik weer het een en ander.

South Park: _O-

Oscar Wilde

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:48

Elvhenk

/me hartje GO

Nou The Bastard Executioner is net begonnen, van Kurt Sutter. :*)
Moet nog kijken.

• geert1
Thunder00x schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:18:
Welke noemenswaardige series lopen er nu nou op dit moment. Ik kijk best veel maar heb het gevoel alsof er echt helemaal niets is nu.
Het is op 't moment nog geen vetpot inderdaad; het herfstseizoen moet nog een beetje op gang komen. Ik kijk op 't moment Fear The Walking Dead (nog niet geweldig, maar ik heb een zwak voor TWD) en The Strain (eigenlijk niet echt goed, maar wel vermakelijk).

De komende weken beginnen voor mij Gotham, Homeland en Agents of Shield, in oktober gevolgd door The Flash, Arrow, The Walking Dead en Fargo.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-08 14:05
Jullie weten toch dat het seizoen meestal begint eind september? Sowieso is het maar vanaf januari dat we worden doodgegooid met kwalitatieve series.

[ Voor 39% gewijzigd door Le Enfant! op 17-09-2015 13:26 ]

• sambalbaj
  • Niet online
Longmire blijft een topserie, Netflix gooide er vorige week het hele seizoen uit. Fijn dat die het van TNT hebben overgenomen en het verder gaat.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:28

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

sambalbaj schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:02:
Longmire blijft een topserie, Netflix gooide er vorige week het hele seizoen uit. Fijn dat die het van TNT hebben overgenomen en het verder gaat.
Fijn dat ze inderdaad verder konden gaan, het is een erg vermakelijke serie :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Ook aardig:

-From Dusk till Dawn S02 (lekkere vampire-bitches, als je daar van houdt)
-Graceland (Undercover narco's FBI/DEA in een beachhouse) S03 (vanaf S01 beginnen, verhaallijn loopt door)
-Ray Donovan S02 (Bad-ass fixer-dude)

Voor de rest is het maar so-so imo. Snap niet dat ze van sommige series nog aan een S02 beginnen, zo bagger is het soms. Ook Mr. Robot begon goed, maar na 3-4 afl. was het maar matig imo. :/

• sambalbaj
  • Niet online
Elvhenk schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:48:
Nou The Bastard Executioner is net begonnen, van Kurt Sutter. :*)
Moet nog kijken.
ik heb het een kwartier volgehouden maar wilde het eigenlijk na 3 minuten al uitzetten.

Vond het erg matig, zowel het verhaal wat me niet pakte als het acteerwerk en de settings. En de muziek paste er ook niet bij.

• Haas
Show Me A Hero afgelopen weekend helemaal uitgekeken. Aanrader! :)

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:40

spartacusNLD

This is Sparta!!

Wat denken jullie hier van, gaat het goed zijn?

IMDB: Limitless (TV Series 2015– )

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 12:46

jmk

Blindspot en vooral Lucifer smaken naar meer.

Lucifer is een mooie vervanging voor Forever. Ik hou wel van overpowered Engelsmannen. :P

Yippie kayak, other buckets!

• xoniq
Wat mij aanspreekt, is dat ze Bradley Cooper hebben gecast om deze serie naadloos aan te laten sluiten op de (erg amusante) film met Bradley Cooper. En dat smaakte naar meer. Niet zo triest als 'Minority Report' wat ineens een 'detective'-serie is geworden. Heb er goede hoop op dat Limitless een unieke serie wordt juist als ze het film-model aanhouden.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:52
geert1 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:40:
[...]
... The Strain (eigenlijk niet echt goed, maar wel vermakelijk).
Als je de boeken trilogy gelezen hebt, zeker tijdens het eerste seizoen, smullen _/-\o_

Verwijderd

spartacusNLD schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:56:
Wat denken jullie hier van, gaat het goed zijn?
Dat ziet er wel vet uit, bedankt voor de tip! :)

Of het top of bagger is, zien we snel genoeg als hij eenmaal loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:40

spartacusNLD

This is Sparta!!

CRXDelSol schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:11:
[...]
Wat mij aanspreekt, is dat ze Bradley Cooper hebben gecast om deze serie naadloos aan te laten sluiten op de (erg amusante) film met Bradley Cooper. En dat smaakte naar meer. Niet zo triest als 'Minority Report' wat ineens een 'detective'-serie is geworden. Heb er goede hoop op dat Limitless een unieke serie wordt juist als ze het film-model aanhouden.
tjah.. je kan dat aan de trailer niet zien.. wie weet zit Cooper alleen in de pilot.. vond de trailer niet heel erg speciaal. De film is echter wel goed. We zullen zien

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 18-09-2015 01:39 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
spartacusNLD schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 01:39:
[...]

tjah.. je kan dat aan de trailer niet zien.. wie weet zit Cooper alleen in de pilot.. vond de trailer niet heel erg speciaal. De film is echter wel goed. We zullen zien
Cooper zal enkel in de pilot en in enkele afleveringen te zien zijn, niet het hele seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
geert1 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:40:
[...]

Het is op 't moment nog geen vetpot inderdaad; het herfstseizoen moet nog een beetje op gang komen. Ik kijk op 't moment Fear The Walking Dead (nog niet geweldig, maar ik heb een zwak voor TWD) en The Strain (eigenlijk niet echt goed, maar wel vermakelijk).

De komende weken beginnen voor mij Gotham, Homeland en Agents of Shield, in oktober gevolgd door The Flash, Arrow, The Walking Dead en Fargo.
Ok thanks. FTWD heb ik 1 ep van gekeken. Gotham en Homeland volg ik ook, goed om te horen dat die ook weer beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Le Enfant! schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 02:09:
[...]

Cooper zal enkel in de pilot en in enkele afleveringen te zien zijn, niet het hele seizoen.
Ik verwacht dat Bradley Cooper vooral als marketingmateriaal wordt gebruikt, met een rol in de pilot en verder hooguit een cameo hier en daar. De serie zal op eigen benen moeten staan. Het concept van de film vind ik niet eens zo slecht voor een serie, dus het zou kunnen werken. Maar de serie zou ook gemakkelijk kunnen vervallen in de standaardopzet van een duo (één met een bijzondere gave) die elke week een "zaak" oplossen. Ik zie een stuk liever long-form-series (één groot verhaal) dan serialized (zaak van de week). Ik denk dat ik wacht met kijken tot er in elk geval een aflevering of vier uit is en de reviews positief zijn. Maar dat geldt eigenlijk voor zowat elke serie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
geert1 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:57:
[...]

Ik verwacht dat Bradley Cooper vooral als marketingmateriaal wordt gebruikt, met een rol in de pilot en verder hooguit een cameo hier en daar. De serie zal op eigen benen moeten staan. Het concept van de film vind ik niet eens zo slecht voor een serie, dus het zou kunnen werken. Maar de serie zou ook gemakkelijk kunnen vervallen in de standaardopzet van een duo (één met een bijzondere gave) die elke week een "zaak" oplossen. Ik zie een stuk liever long-form-series (één groot verhaal) dan serialized (zaak van de week). Ik denk dat ik wacht met kijken tot er in elk geval een aflevering of vier uit is en de reviews positief zijn. Maar dat geldt eigenlijk voor zowat elke serie voor mij.
Ja, ik ga ook even wachten tot er een aantal afleveringen zijn. Ik vrees een beetje voor een nieuwe 'The Mentalist'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Limitless kan echt nog alle kanten op, maar wat mij betreft was de pilot wel okay eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

De trailer van The Bastard Executioner zag er goed uit maar E01 vond ik helaas een slechte poging om verschillende verhaallijnen parallel te laten lopen. Ik hield het slechts zo'n 15 min vol, ik was eigenlijk meer benieuwd hoe Katey "peg" Sagal het deed.

De pilot van Limitless kon mij ook niet geheel overtuigen, echter heeft het thema me nieuwsgierig gemaakt. Jennifer Carpenter draagt daar in niet geringe mate toe bij. :9 Lt. Debra Morgan lijkt alweer zo lang geleden.
Ik zag dat de serie (voorlopig nog) maar 5 afl heeft.

Veel erger is dat Impastor is afgelopen. Hopen op een S02.

[ Voor 5% gewijzigd door mowa op 18-09-2015 16:27 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Deze serie is nu al gecancelled bij mij. Net als Minority Report.
Beide hebben een fantastische film, en een serie met een originele potentie die smaakt naar meer. Wat doen ze, net als al die andere graf series wordt de FBI/CSI/NSA wat voor officieel instantie dan ook, erbij betrokken, en wordt het een verkapte bagger politie serie met een 'case-of-the-week' mentaliteit. Wat wordt ik daar momenteel toch flauw van. Geen enkele originele serie, allemaal verkapte politie series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dat is nu eenmaal het lot van series op de grote Amerikaanse netwerken. Ieder origineel idee wordt afgestompt tot een wekelijkse politieshow, iedere week volgens dezelfde voorspelbare formule en van een onmetelijke ongeloofwaardigheid, ingevuld door matig acteerspel. Televisie voor en door mensen die de lat heeeeel laag leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Married with Children :D _/-\o_ Zit dat zo nu en dan nog wel eens te kijken, blijft geweldig :D

En niet alleen vanwege Christina Applegate O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:06

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
mowa schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:22:
Veel erger is dat Impastor is afgelopen. Hopen op een S02.
Die is vernieuwd voor een 2e seizoen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

CRXDelSol schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:30:
Beide hebben een fantastische film, en een serie met een originele potentie die smaakt naar meer. Wat doen ze, net als al die andere graf series wordt de FBI/CSI/NSA wat voor officieel instantie dan ook, erbij betrokken, en wordt het een verkapte bagger politie serie met een 'case-of-the-week' mentaliteit. Wat wordt ik daar momenteel toch flauw van. Geen enkele originele serie, allemaal verkapte politie series.
Maar dan ligt het genre je gewoon niet wat ze ontwikkelen. Feit blijft gewoon dat politieseries of series met een bepaalde format, het gewoon goed doen en daar vraag naar is. Plus dat er vorig seizoen enkele politieseries zijn gestopt, dus er is weer plek voor nieuws.

Jammer voor je, maar dat het format je niet ligt is niet zozeer het probleem van de serie, alswel dat van jou. Plus dat je een serie op de format afkraakt ipv de productiewaarden. Die zijn bij Minority Report namelijk nog best van redelijk niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Martinspire schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:27:
[...]

Maar dan ligt het genre je gewoon niet wat ze ontwikkelen. Feit blijft gewoon dat politieseries of series met een bepaalde format, het gewoon goed doen en daar vraag naar is. Plus dat er vorig seizoen enkele politieseries zijn gestopt, dus er is weer plek voor nieuws.

Jammer voor je, maar dat het format je niet ligt is niet zozeer het probleem van de serie, alswel dat van jou. Plus dat je een serie op de format afkraakt ipv de productiewaarden. Die zijn bij Minority Report namelijk nog best van redelijk niveau.
Het is niet zozeer de format die ik afkraak, ik hou er niet van, dus kijk er niet naar, behalve Person of Interest. Maar het is gebaseerd op een film, dan verwacht je dat ze dat van de film doorvertalen in een serie, maar er wordt 5 min iets uit de film gebruikt en ineens is diegene een personeelslid van de FBI oid. En dat is gewoon zo flauw. Probeer het dan niet aan een film te verweven die totaal niet op die manier is opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CRXDelSol schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:30:
13 in een dozijn rommel idd, hier ook al heel snel geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het trieste is dat er nu serieus de volgende tv-series worden ontwikkeld:

In the line of fire: centers on a Secret Service agent who, after a fall from grace, gets the chance to redeem himself when a rogue CIA hitman threatens to assassinate the president. The agent and his female partner will investigate cases...

Sawyer & Huck: After a murder case brings them together in St. Louis, Tom Sawyer hires his previously estranged boyhood friend Huck Finn as an investigator for his foundering one-man legal firm and together they take on cases...

Taken: The series will focus on how Mills acquires his “very particular set of skills” and becomes the character we all know. The series will bend time as it will be set in modern day, not decades in the past... oftewel weer een zaak-van-de-week...

Het heeft allemaal niets met het origineel te maken. En nog triester dat er eigenlijk helemaal geen vraag is naar dit soort series. Gegarandeerd zullen Minority Report, Limitless, In the line of fire, Sawyer & Huck en Taken in het beste geval één seizoen worden uitgezonden en vervolgens verdwijnen vanwege tegenvallende kijkcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
haribold schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:28:
Taken: The series will focus on how Mills acquires his “very particular set of skills” and becomes the character we all know. The series will bend time as it will be set in modern day, not decades in the past... oftewel weer een zaak-van-de-week...
Als het gaat zoals met Limitless en Minority Report; wordt Mills door zijn ervaring met ontvoeringen betrokken bij een politie eenheid - gespecialiseerd in ontvoeringen - en past dit weer in een 13-in-een-dozijn verkapte politie series waarmee al die series die een andere oorsprong hebben verkracht worden..

Kijk naar 'The Last Ship', wel zaak-van-de-week gehalte, echter wel een zaak die 1 heel seizoen duurt, goed gefilmd, beetje patriottisch, maar het is een serie die vermakelijk is om te kijken.

Ook 'Under the Dome', hoe deze ook werd uitgekotst, het eerste seizoen werkte goed, veel fouten, maar het was een origineel dingetje die wel over 1 heel seizoen uitgetrokken werd, en gewoon goede kijkcijfers haalde door de aanpak. (Tot seizoen 2 dan)

'Breaking Bad' heb je ook in elke aflevering wel iets, en toch was het weer een origineel concept die fatsoenlijk uitgewerkt werd.

En ga zo maar door. Genoeg series die miss na 1 of 2 seizoen geflopt zijn, of juist erg goed door bleven gaan, allemaal door hun eigen aanpak. Maar elke serie die verder gaat op een bekende naam wordt een instant politie-serie. Niet dat het zo slecht is, maar de uitwerking is vaak kut. Case-of-the-week, persoon waar het om draait is ineens een speciale messiah binnen het korps, nee dan is het bij mij de prullenbak in. Ik kijk genoeg politie series, en dan met stipt bovenaan: 'Person of Interest' maar ook die is gewoon goed te doen omdat die zijn afgestapt van het 'case-of-the-week' gebeuren, toch uniek is in zijn soort, en gewoon boeiend blijft.

[ Voor 55% gewijzigd door xoniq op 18-09-2015 23:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Beetje? Als je in één keer een seizoen kijkt wordt je zo veramerikaanst dat je vanzelf een matje gegroeid, een date met je nicht hebt en een nascar race gaat bezoeken....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• xoniq
wontcachme schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 00:23:
[...]

Beetje? Als je in één keer een seizoen kijkt wordt je zo veramerikaanst dat je vanzelf een matje gegroeid, een date met je nicht hebt en een nascar race gaat bezoeken....
Haha :+ had nog quotjes omheen gemoeten. Was enigszins sarcastisch bedoelt .. O+

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
wontcachme schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 00:23:
[...]

:D

Ik voel nostalgisch, weet iemand nog recente shows à la The OC of One Tree Hill?

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nieuwe afbeelding van een vijand in Supergirl (blijkbaar een of andere zelfbewuste robot):

Afbeeldingslocatie: http://cdn3-www.comingsoon.net/assets/uploads/gallery/supergirl/107117_d0026.jpg

Ziet er uit alsof het niveau van de Power Rangers eindelijk is gehaald 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 19-09-2015 20:49 ]

Dat zit wel Schnorr.

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Stukfruit schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:48:
Nieuwe afbeelding van een vijand in Supergirl (blijkbaar een of andere zelfbewuste robot):

[afbeelding]

Ziet er uit alsof het niveau van de Power Rangers eindelijk is gehaald 8)
Lord Zed + inhoud van mijn wc pot een uur geleden = dit :+ :+

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.