[Logitech UK] K400 Plus voor €10,95 / M185 voor €4,35

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er zat trouwens een kaartje met een kortingscode voor 5 euro korting op de volgende bestelling in mijn doos, geldig tot 31 oktober. Laat even wat weten als je hem gebruikt, dan haal ik de code uit mijn post.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mijn kortingscode:
Members only:

Heeft een maandje geduurd in totaal, maar top dat Logitech toch nog over de brug komt. Kan ik mijn ouwelui verblijden met muis/tobo voor 15 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb deze besteld:

Wireless Touch Keyboard K400 Plus - White - Dutch (Qwerty)

En op de doos staat US english Keyboard, lijkt me een foutje? Of heeft iedereen dit? Is dus de versie met kleine shift.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
rikadoo schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:35:
Ik heb deze besteld:

Wireless Touch Keyboard K400 Plus - White - Dutch (Qwerty)

En op de doos staat US english Keyboard, lijkt me een foutje? Of heeft iedereen dit? Is dus de versie met kleine shift.
Op het laatst staat er NL, dus ik verwacht gewoon een € teken + normale shift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Joosie200 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:40:
[...]

Op het laatst staat er NL, dus ik verwacht gewoon een € teken + normale shift.
Hoe bedoel je? Ik heb hem hier voor me liggen en op de doos staat US english Keyboard (versie met een kleine shift), terwijl ik een dutch versie besteld hebt.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

rikadoo schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:51:
[...]

Hoe bedoel je? Ik heb hem hier voor me liggen en op de doos staat US english Keyboard (versie met een kleine shift), terwijl ik een dutch versie besteld hebt.
Heb ik ook, en was ook gecommuniceerd in dit topic door iemand die contact gehad had met de klantenservice, dus klopt prima.

Ik heb m vandaag ook binnen gekregen. Mooi dingetje, werkt ook prima. Ik was alleen wel al aan het vloeken dat er geen plekje was om de receiver te duwen voor het geval je hem mee wilt nemen. Twee seconden later maakte ik het batterijvakje open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:55:
[...]

Heb ik ook, en was ook gecommuniceerd in dit topic door iemand die contact gehad had met de klantenservice, dus klopt prima.
Oke, hoort dus gewoon. Welke is dan degene met de grote shift? Welke versie is dat dan?
Ik heb m vandaag ook binnen gekregen. Mooi dingetje, werkt ook prima. Ik was alleen wel al aan het vloeken dat er geen plekje was om de receiver te duwen voor het geval je hem mee wilt nemen. Twee seconden later maakte ik het batterijvakje open :)
Bedankt voor de tip ;)

Ik ging gelijk ook eens kijken voor bij de muis die ik er besteld had en verrek daar zit ook gewoon zo`n klein vakje waar je de dongle in kan doen! _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door rikadoo op 18-09-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

rikadoo schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:56:
[...]

Oke, hoort dus gewoon. Welke is dan degene met de grote shift? Welke versie is dat dan?

[...]

Bedankt voor de tip ;)
Hoe groot wil je je shift hebben? de US English heeft gewoon een "grote" shift voor zover ik weet. Kleine shift heeft nog die slash button ernaast en dat heeft de US English van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:59:
[...]

Hoe groot wil je je shift hebben? de US English heeft gewoon een "grote" shift voor zover ik weet. Kleine shift heeft nog die slash button ernaast en dat heeft de US English van mij niet.
Heb idd de US English Keyboard met de kleine / ernaast. Als ik het partnummer op de doos opzoek, 920-007146 dan krijg ik op google de versie met de grote shift zonder / ernaast.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000627309.jpeg

[ Voor 21% gewijzigd door rikadoo op 18-09-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat is sowieso de gewone K400, niet de K400 Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
Hmm, toen zat er geen unifying reciever in het batterijklepje.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:50
Die zit los voorin de doos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De receiver zit inderdaad bij de sluiting van de kartonnen doos. Gevaarlijk plekje zo vlak bij de rand, die raak je makkelijk kwijt bij het openen.
rikadoo schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:00:
[...]

Heb idd de US English Keyboard met de kleine / ernaast. Als ik het partnummer op de doos opzoek, 920-007146 dan krijg ik op google de versie met de grote shift zonder / ernaast.

[afbeelding]
Hier hetzelfde, US English. Het plaatje op de doos is een grote shift, maar hij heeft zelf een kleine shift. Om te gamen een drama, maar dat ga ik er gelukkig niet mee doen.

[ Voor 21% gewijzigd door BounceMeister op 18-09-2015 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dutch besteld, maar US English ontvangen (kleine shift links met een | \ toets ernaast en een verticale enter)

Viel me pas op nadat ik het toetsenbord had uitgepakt 8)7 Het is geen ramp, maar wel jammer dit.

EDIT:
920-007146 op de doos

[ Voor 7% gewijzigd door Freakster86 op 18-09-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:50
Ik heb de "Dutch"-versie besteld. Ik heb een doos ontvangen waar "US English", productcode 920-007146 en een afbeelding met een grote shift en een 5 zonder euroteken op staan. Daarin zat een toetsenbord met productcode 920-007409 en een kleine shift met op de 5 een euroteken.

[ Voor 12% gewijzigd door dennistd op 18-09-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De Dutch-versie was toch gewoon een US-English-bordje met een euroteken erop? Ik dacht dat iemand dat nagevraagd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:23:
De Dutch-versie was toch gewoon een US-English-bordje met een euroteken erop? Ik dacht dat iemand dat nagevraagd had.
Bij mij zit er geen Euro teken op, maar een Dollar teken.

[ Voor 3% gewijzigd door Freakster86 op 18-09-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:54
Dutch besteld, US ontvangen.

Is de Dutch versie niet alleen de verpakking inclusief Nederlands tekst op de verpakking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
Zo, die had ik ff over het hoofd gezien :) stom van me, thanks! rare plek trouwens, als er gewoon ruimte voor is gemaakt in het klepje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Freakster86 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:27:
[...]

Bij mij zit er geen Euro teken op, maar een Dollar teken.
Ook niet op de 5 of op de E? :o
ChiMan schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:47:
Is de Dutch versie niet alleen de verpakking inclusief Nederlands tekst op de verpakking?
Nee, de dozen zijn allemaal hetzelfde, er zit alleen een sticker op die aangeeft welke editie het precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:21:
[...]

Ook niet op de 5 of op de E? :o
:X nvm, my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

:F Ik had ook alleen maar naar het doosje gekeken, keyboard zelf heeft idd verticale enter en kleine shift :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:29
Hier ook de Dutch versie besteld en de US international geleverd gekregen. Helemaal niet erg want het toetstenbord van mijn pc is ook een US international versie. Niet bij stil gestaan 8)7 :)

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/11cebl1.jpg

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Megapaul schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 22:44:
Hier ook de Dutch versie besteld en de US international geleverd gekregen. Helemaal niet erg want het toetstenbord van mijn pc is ook een US international versie. Niet bij stil gestaan 8)7 :)

[afbeelding]
Dit is gewoon Dutch keyboard layout. Dutch heeft een grote enter toets, US kleine liggende.

Heb de mijne ook binnen, maar heb al een ander toetsenbord gekocht ivm lange levertijd. Mocht iemand interesse hebben in een US English, pm maar (is nog geseald).

• Freakster86
  • Niet online
Megapaul schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 22:44:

[afbeelding]
Dat is niet US international.

US int.

En ik denk dat iedereen Dutch heeft gekozen vanwege de volgende opmerking:
"In order to order the US International Layout you have to select the Dutch layout when presented with the Keyboard Layout Menu. In the Netherlands most keyboards are QWERTY (US International) and that is why Dutch is listed instead of US International, as otherwise Dutch customers would not find this layout."
http://forums.logitech.co...board-layout/td-p/1065677

Maar dat klopt dus niet jammer genoeg.

Verwijderd

Bij deze wil ik de OP bedanken voor het delen van deze prachtige mogelijkheid.

Super bedankt en ga zo door ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom niet? Omdat het niet perfect hetzelfde is als dat plaatje? Dan kán het sowieso geen US International zijn, want je hebt geen numpad, je pijltjestoetsen zitten ergens anders, enz. Het is gewoon US International met de euroteken-toevoeging hoor. :)

Maar goed, Logitech is hier zelf lekker bij aan het dragen aan de verwarring aangezien wat zij als "Dutch" verkopen geen Nederlandse layout is. De Nederlandse layout wordt door bijna niemand gebruikt en is echt verschrikkelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 19-09-2015 20:09 ]

• Freakster86
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:08:
[...]

Waarom niet? Omdat het niet perfect hetzelfde is als dat plaatje? Dan kán het sowieso geen US International zijn, want je hebt geen numpad, je pijltjestoetsen zitten ergens anders, enz. Het is gewoon US International met de euroteken-toevoeging hoor. :)

[..]
Vanwege onder meer:
- de verticale enter met de | \ toets ernaast
- kleine shift links met nog een tweede (joost mag weten waarom) | \ toets...

Dat zijn toch wel significante verschillen. Mijn laptop heeft US int en dat is gewoon het plaatje minus het numpad.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als ze voor elke minimale aanpassing een nieuwe naam voor de layout moeten verzinnen hebben we volgens mij niet genoeg letters in het alfabet voor unieke namen. :P Volgens mij is het gewoon US International, ook als die enterknop er anders uitziet. Mijn normale toetsenbord heeft in elk geval ruwweg dezelfde indeling en daar stond gewoon US International op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:25
Code voor € 5 korting t/m 31 oktober:
Members only:
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Geen "ik ook" posts of statusupdates. Zorg dat posts iets bijdragen ipv alleen maar meldingen te doen