Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:40
Al gepost in: Tjiwa in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"

Logitech Wireless Touch Keyboard K400 Plus - White - (de nieuwste Plus versie)
pricewatch: Logitech K400 Plus
Voor 10,95 ipv 41,20

De keyboards zijn niet meer in de aanbieding. Nu zijn alleen de muizen nog interessant met de korting

De truc is om het via de UK Logitech store te kopen, de 10 pond kortingscode te gebruiken, en daarna gratis verzenden te krijgen.

Stap 1: http://email1.logitech.com/form/11296/181
Vul deze survey in, en je krijgt 1 dag later je kortingscode voor 10 pond.
(Wil je niet wachten, gebruik dan de code: 5£-LOGITECH voor 5 pond code)

Stap 2: Voeg deze keyboard toe, werkt alleen op de witte versie: http://www.logitech.com/e...eyboard-k400-plus?crid=26

De UK English Layout is tijdelijk out of stock, maar je kan het wel bestellen met een iets langere levertijd.

Je kan ook de Dutch Layout pakken, maar denk niet dat je daar zo blij van wordt.
Dat zou zeer hoogstwaarschijnlijk de US International layout zijn. Ik heb beide versies besteld, en zal het checken.

Voeg een desbetreffende muis toe:
M150: http://www.logitech.com/en-gb/product/mouse-m150?crid=7 Prijs 12,99 pond

M185: http://www.logitech.com/e...ireless-mouse-m185?crid=7 Prijs: 12,99 pond

M187: http://www.logitech.com/en-gb/product/mini-mouse-m187?crid=7 Prijs: 9,99 Pond Prijs verandert in de winkelmand. Let op dat je nooit gratis een product kan bestellen, er wordt dan automatisch verzendkosten bijgerekend. (Met dank aan marcelmg2)

Log dan in of maak een account aan met dit artikel in de winkelwagen.

Stap 3: Voor gratis verzenden sluit je dan de website en wacht ongeveer 1 uur, dan krijg je van Logitech mailtje met een link voor gratis verzenden. Ik kan de link delen, maar volgens mij staat er een Affiliate (niet van mij) in de mail, en dat mag helaas niet van Tweakers.
Er is een makkelijkere manier: Als je bij je winkelwagen bent, druk op refresh of back. probeer een paar keer totdat je een popup krijgt of je zeker weet dat je de pagina wilt verlaten. Dan zie je deze popup:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LXYpBfK.jpg

Soms krijg je gratis standard delivery, en soms krijg je gratis express delivery. Dus het kan lonen om een paar keer te proberen.

En dan voer je de kortingscode in en afrekenen! :)

[ Voor 37% gewijzigd door Tjiwa op 19-08-2015 17:46 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

helaas nog geen gratis verzend code gehad :(

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 12:08

Pieroman

/me

DancePlaza schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:16:
helaas nog geen gratis verzend code gehad :(
Gisteren ingevuld en vandaag keurig de code ontvangen voor 10 pond korting. Gratis verzending al binnen een half uur ontvangen na het afbreken van de order.

Zover ik weet heeft Logitech in Europa overigens alleen nog maar de 'North Sea' layout met staande enter. Zelfs wanneer je dus de UK Layout neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:54
Thanks!

Wat is verschil tussen UK en Dutch layout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@ChiMan: de verwachting is dat je eigen inzet toont, en dat is echt een zelfzoekvraagje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 11:55
Voor de mensen die geen zin hebben om te wachten is het "gewone" K400 toetsenbord ook voor de helft van het geld en wel op voorraad. http://www.logitech.com/e...ch-keyboard-k400r?crid=26
Zoals hier te lezen zitten er niet heel erg grote verschillen tussen de gewone en de plus versie
nieuws: Logitech introduceert Plus-versie van woonkamertoetsenbord K400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:47
Heb hem inmiddels kunnen bestellen voor het magische bedrag van €10,96.
Bedankt voor de tip.. Mooie aanvulling voor mijn HTPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 13:38
pricewatch: Logitech Wireless Mouse M185 (Grijs)
Voor maar omgerekend €4,35 ipv €14.99
Dien je hiervoor weer de voorgaande stappen te ondernemen of kun je die meteen toevoegen aan de winkelwagen? Ik heb zojuist de survey ingevuld, dus ik kan het zelf nog niet proberen. Tevens zie ik andere muizen voor dezelfde prijs, zou het daar ook bij werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Je dient dan een nieuwe code aan te vragen, je kan het op de zelfde account een nieuwe bestelling plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
Tjiwa schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:48:
Je dient dan een nieuwe code aan te vragen, je kan het op de zelfde account een nieuwe bestelling plaatsen.
Thanks. Dan ga ik het morgen eens proberen.

Hopelijk doet de M345 muis ook mee.
http://www.logitech.com/e...ireless-mouse-m345?crid=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 11:24
Ik heb gezocht naar het verschil tussen de dutch en uk layout maar ik kan het niet vinden..
Aangezien TS zegt dat je hier niet blij van wordt, ben ik wel benieuwd waar het verschil dan in zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Wikipedia: QWERTY ;-)

Of rechtsbeneden op je computer klikken.

[ Voor 23% gewijzigd door Er_Damn op 17-08-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
Uxstyle schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:51:
Wikipedia: QWERTY ;-)

Of rechtsbeneden op je computer klikken.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Naar mijn idee zijn er weinig verschillen. Waarom zou de dutch versie dan zo irritant zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 14:39
MrGangstaQ schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:19:
Naar mijn idee zijn er weinig verschillen. Waarom zou de dutch versie dan zo irritant zijn?
Dubbele punt, aanhalingstekens, vierkante haakjes. Vreselijke en onwerkbare posities allemaal. Imho, uiteraard :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb net ook die survey maar gedaan, hopen dat ik morgen nog mee kan doen. Een tientje voor dat keyboard is geen geld. :)
MrGangstaQ schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:19:
[...]

Stel die layout voor de grap maar eens in en probeer blind te typen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Tenzij iemand zo'n Nederlands ding al heeft, we horen het wel.
Volgens alternate, gewoon EU
https://www.alternate.nl/...oduct/960458?event=search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:24

zerocool82

Ignorance causes chaos

Sppak schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:18:
[...]

Thanks. Dan ga ik het morgen eens proberen.

Hopelijk doet de M345 muis ook mee.
http://www.logitech.com/e...ireless-mouse-m345?crid=7
Die is al niet meer op voorraad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:21:
[...]

Dubbele punt, aanhalingstekens, vierkante haakjes. Vreselijke en onwerkbare posities allemaal. Imho, uiteraard :)
Bij UK QWERTY zitten sommige tekens ook op andere posities dan op US (International)! Vooral @ (omgewisseld met ") en # zijn opvallende verschillen: deze zitten in de buurt van de Enter-toets!

Maakt Logitech eigenlijk keyboards met een Nederlandse QWERTY-indeling? Ik heb in Nederland eigenlijk alleen (varianten) van de US-indeling gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34
Wel lelijk, bij de zwarte gele details en bij de witte blauwe details. Ik gebruik dit toetsenbord (gewoon in NL gekocht US International) al heel lang bij mijn HTPC, ideaal toetsenbord en touchpad in één.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
zerocool82 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:40:
[...]

Die is al niet meer op voorraad :|
Klopt, maar dat is het keyboard ook niet. Je kunt wel gewoon bestellen en deze worden dan alleen wat later geleverd. Lijkt mij niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:24

zerocool82

Ignorance causes chaos

Sppak schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:09:
[...]

Klopt, maar dat is het keyboard ook niet. Je kunt wel gewoon bestellen en deze worden dan alleen wat later geleverd. Lijkt mij niet zo'n probleem.
Dat staat er inderdaad... Echter bij het toevoegen van het product aan je winkelwagen geeft de website vervolgens de melding dat het product niet beschikbaar is en niet kan worden toegevoegd aan je winkelwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:36

sll

Het is gelukt met de kortingscode van 10 pond. Ik krijg echter geen mail voor gratis verzenden. Wanneer moet je precies in het bestelproces de website sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik kreeg de e-mail met de link ook niet, dus heb ik de link even opgezocht via google, ;)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestellen de meesten hier nu een Engelse of de Dutch versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scroeffie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 13:34
*knip* geen gebedel

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 17-08-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
sll schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:13:
Het is gelukt met de kortingscode van 10 pond. Ik krijg echter geen mail voor gratis verzenden. Wanneer moet je precies in het bestelproces de website sluiten?
Als je bent ingelogd en 'm in je winkelmandje hebt zitten.

Heb 'm ook besteld, tnx TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:52

oscarw

Better be a geek than an idiot

Heeft iemand dit trucje geprobeerd met een reserveonderdeel of iets anders van <10 pond? Zoals de Harmony IR Mini Blaster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD1997
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-09 14:43
voor gratis verzending (mijn ervaring in microsoft edge browser) item in winkelmandje en dan tabblad proberen te sluiten daarna word gevraagd of het tabblad gesloten mag worden omdat de website iets te melden heeft en zie daar de optie voor gratis verzending

IT Guru :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:59

vanDaal

-ismeereentje

BJD1997 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:48:
voor gratis verzending (mijn ervaring in microsoft edge browser) item in winkelmandje en dan tabblad proberen te sluiten daarna word gevraagd of het tabblad gesloten mag worden omdat de website iets te melden heeft en zie daar de optie voor gratis verzending
Thanks. Dat werkte bij mij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 21:19
Kan een van jullie zien of de code voor gratis verzenden ook op UE producten gebruikt kan worden? Ik krijg de gratis verzend code met geen mogelijkheid op mijn scherm. *knip*

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 17-08-2015 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, standaard regels in dit forum. geen gevraag om codes, geen geruil of andere V&A achtige activiteiten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Er is ook geen code voor gratis verzenden, je krijgt een mail van Logitech dat je gratis verzending op je volgende bestelling krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll
  • Laatst online: 18:36

sll

Eindelijk gelukt :)

Je krijgt inderdaad een pop-up van de browser en van de site als je het venster probeert te sluiten. Dit gebeurde bij mij echter soms niet en soms wel. Klik op de pop-up van de site voor de optie om terug te gaan naar je winkelwagen. Nu word je ge-redirect naar de link met gratis verzending. In mijn geval was ik niet eens ingelogd.

Rare site ook trouwens, soms kreeg ik de volledige, soms de mobiele versie voor mijn neus :?

Ik heb trouwens de Dutch-versie besteld. Ik denk dat de kans groot is dat je dan een US International-versie krijgt. Een 'echt' Nederlands toetsenbord zoals in de Wiki is vrij zeldzaam (heeft iemand ooit zo'n ding gezien na de jaren '80?).

Mijn vermoeden wordt door onderstaande forumpost bevestigd.
"In order to order the US International Layout you have to select the Dutch layout when presented with the Keyboard Layout Menu. In the Netherlands most keyboards are QWERTY (US International) and that is why Dutch is listed instead of US International, as otherwise Dutch customers would not find this layout."
Nu afwachten of hij wordt geleverd :9
Mijn dank alvast aan de topic-starter.

[ Voor 5% gewijzigd door sll op 17-08-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt wat betreft de Dutch-layout wat logitech aanbied. Een zeer grote kans dat het US-International is, met een €-toets. Dan is het misschien toch wel de beste keus ipv English UK layout.

Voor de wetenschap heb ik ze beiden aangeschaft en stuur ik er een terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ik zal wel retarded zijn, maar hoe maak je in vredesnaam een account aan daar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
Hier de lay-outs van Logitech zelf:
https://secure.logitech.c...ional-keyboard-layout.pdf
https://secure.logitech.c...03/uk-keyboard-layout.pdf

En volgens de klantenservice van Logitech is de Dutch-layout de US - international versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:12

yassine

Nothing to it but to do it!

_/-\o_ Thanks voor de tip en uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
US International is echter niet de "eche" US layout. Die heeft namelijk een platte entertoets en een full size linker shift i.p.v. die dubbel uitgevoerde backslash
https://secure.logitech.c...01/us-keyboard-layout.pdf

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Na lang wachten op de gratis verzending die maar niet kwam, heb ik via een omweg het alsnog voor elkaar. Vanavond besteld om nu te zien dat de Dutch-versie misschien toch net wat handiger is.

Hmmm.... Misschien nog maar een tweede bestellen... een tweede code was toch al aangevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:32
Bij mij nu ook gelukt om gratis verzending te krijgen. Iets van 3 pogingen gedaan. Het is uiteindelijk gelukt door eerst de UK layout toe te voegen, dan de NL-layout, en dan de UK layout er weer uit. En dan op het scherm met shopping cart (dus voor scherm met betaling), het tabblad te sluiten. Toen kwam de vraag dat een salerpersoon nog wat wou zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lterwee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 14:47
Iedereen hoor ik over de gratis verzending,, terwijl die mail direct in mijn mailbox zat. Waar ik op zit te wachten is de 10 pond kortings coupon. Kregen jullie deze snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 10:27
ik had gistermorgen ook al de K400PLUS wit met dutch layout besteld, ik ging er eigenlijk standaard van uit dat het om een international uitvoering ging omdat die er niet tussen stond...

Nu maar even afwachten.

Heeft iemand nog een goed aanbieding in de Duitse shop gezien? daar geldt de truc met €10 korting en geen verzendkosten ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
Ik heb de VIP mail met code ontvangen, maar deze wordt niet geaccepteerd. Hebben daar meer mensen last van? Heb ik misschien een andere mail met code ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hier het toetsenbordje besteld met Dutch layout :) Net de code binnen gekregen en gelijk besteld. Nu nog even wachten op de andere code voor de muis.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lterwee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 14:47
Zojuist de code binnengekregen en ook hier kon ik hem direct mee bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
hier is het ook gelukt, alleen hij is wel sold out

Afbeeldingslocatie: https://www.modmybox.nl/logitech.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door I_am_akira op 18-08-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

zal het ook werken op de vip store van Logitech? http://buy.logitech.com/s...ayPurchasePlanLandingPage

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-09 16:53

Zorro

Z

mark-k schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:48:
Ik zal wel retarded zijn, maar hoe maak je in vredesnaam een account aan daar???
Ik ook. Enige wat ik zie is inloggen met facebook, linkedin, twitter, dat soort narigheden. Maar een account maken? Ik zie het niet.

Edit: Ahh fuck, dat komt als je verder gaat. Omdat nou handig te noemen...

[ Voor 10% gewijzigd door Zorro op 18-08-2015 09:35 ]

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankyy
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Bedankt voor de informatie over het NL toetsenbord. Gisterenochtend de Survey ingevuld en zojuist de coupon ontvangen. Besteld voor het magische bedrag van £7.50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Ook besteld! :)

Alhoewel het niet duidelijk is wat de exacte verschil is tussen UK en Dutch, heb ik maar de Dutch versie genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Volgens de kleine lettertjes is deze actie niet geldig voor Nederland. De survey is bedoeld voor US, UK, DE, FR of JP. Er is ook nog een prijs die ze weggeven (Logitech MX Master Wireless Mouse, een per land).

"Offer valid for purchase and shipment in the United Kingdom only when purchased by 30/09/2015"

"The Promotion is open to people 13 years of age or older (as of date of entry) who are legal residents of the United Kingdom."

Ben dus benieuwd of jullie je spullen wel gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
Besteld! Dutch (US-international) versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:25
Ik hoop dat de actie nog loopt als ik (waarschijnlijk) pas morgen de GBP10 voucher krijg... bestellen met die korting van GBP5 kan ook maar 7,50 besparen is ook leuk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:55
Saybia schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:45:
Volgens de kleine lettertjes is deze actie niet geldig voor Nederland. De survey is bedoeld voor US, UK, DE, FR of JP. Er is ook nog een prijs die ze weggeven (Logitech MX Master Wireless Mouse, een per land).

"Offer valid for purchase and shipment in the United Kingdom only when purchased by 30/09/2015"

"The Promotion is open to people 13 years of age or older (as of date of entry) who are legal residents of the United Kingdom."

Ben dus benieuwd of jullie je spullen wel gaan krijgen.
Ik heb ook een muis besteld en die is al verzonden. Vandaag komt UPS langs maar ben niet thuis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 13:34
Ik had gisteren de Engelse versie al besteld. Nu vanmorgen met een ander e-mailadres de survey ingevuld en met een paar minuten de code binnen. Nu een dutch versie besteld. Als dit een US layout is dan stuur ik de UK versie terug.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
NoepZor schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:59:
Ik had gisteren de Engelse versie al besteld. Nu vanmorgen met een ander e-mailadres de survey ingevuld en met een paar minuten de code binnen. Nu een dutch versie besteld. Als dit een US layout is dan stuur ik de UK versie terug.
Retourkosten zijn voor eigen rekening (naar UK?) Of je moet betaald hebben met PayPal en de retourkosten regeling hebben geactiveerd. Dan krijg je de retourkosten terug van PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 13:34
Dan gaat ie op marktplaats :P of dat ik er iemand blij mee kan maken.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
NoepZor schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:59:
Zojuist ook een tweede bestelling gedaan vanwege het NL toetsenbord. Dan nog steeds voor de helft van het geld voor 1 keyboard er 2 ontvangen... Is erg goedkoop met deze constructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

As usual, de "ik ook" posts mag men achterwege laten. Dus als je alleen te melden hebt dat je besteld hebt, of dat je er twee hebt besteld, dan heb je niets te melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Halldor schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:05:
[...]
Retourkosten zijn voor eigen rekening (naar UK?) Of je moet betaald hebben met PayPal en de retourkosten regeling hebben geactiveerd. Dan krijg je de retourkosten terug van PayPal.
PayPal inderdaad.

Wat me trouwens wel opviel: de verzendkosten voor een UK adres zijn £5 duurder dan de verzendkosten voor NL. Zou het vanuit Nederland verzonden worden, ofzo?

Niet dat verzendkosten iets uitmaken met de gratis verzendoptie, maar vond het wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
ralph075 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:53:
[...]

PayPal inderdaad.

Wat me trouwens wel opviel: de verzendkosten voor een UK adres zijn £5 duurder dan de verzendkosten voor NL. Zou het vanuit Nederland verzonden worden, ofzo?

Niet dat verzendkosten iets uitmaken met de gratis verzendoptie, maar vond het wel opvallend.
Mijn tracking gegevens van UPS starten pas in Eindhoven, dus grote kans dat hij vanuit Nederland wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Laatst online: 02-05-2024
Is dit toetsenbord wel te gebruiken in bijvoorbeeld een Smart tv voor het browsen? Ik zie alleen staan dat deze met Windows compatibel is:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerBoBNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:50
MrGangstaQ schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:27:
Is dit toetsenbord wel te gebruiken in bijvoorbeeld een Smart tv voor het browsen? Ik zie alleen staan dat deze met Windows compatibel is:(
Dat ligt eraan.
Als jouw tv de usb dongle herkent wel.
Maar daar zou ik niet van uitgaan.
Werkt overigens prima met Android TV stick of telefoon (met otg kabel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 14:08
ligt het aan mij of is het toetsenbord nu 34,99. Ik krijg hem niet meer op 17,50 in m'n winkelkar...

-uk versie wel 17,50, de Dutch 34,99

[ Voor 16% gewijzigd door jackaubrey op 18-08-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 21:57

Legoblokje

Stap niet op me!

Voor de mensen die geen gratis shipping pop-up krijgen: zorg ervoor dat je geen Javascript blokkeert (met bijvoorbeeld Ghostery)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:48:
Ik vind de site ook wat vreemd in dit opzicht. Ik heb wel iets gevonden met inloggen met je social network account, maar een Microsoft account (Hotmail) geeft de melding dat de service tijdelijk niet werkt.
Feestboek e.d. gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerBoBNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:50
jackaubrey schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:11:
ligt het aan mij of is het toetsenbord nu 34,99. Ik krijg hem niet meer op 17,50 in m'n winkelkar...

-uk versie wel 17,50, de Dutch 34,99
Wel de witte kiezen he..
Hier werkt het nog gewoon.

[ Voor 4% gewijzigd door RangerBoBNL op 18-08-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 14:08
RangerBoB schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:42:
[...]

Wel de witte kiezen he..
Hier werkt het nog gewoon.
uiteraard, ik heb hem nu ook weer op 17,50 via de link in de OP

@Bouncemeister
account aanmaken kan bij het bestellen

[ Voor 22% gewijzigd door jackaubrey op 18-08-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ik heb me nu om 0930 aangemeld maar nog steeds geen link voor gratis verzenden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
maarud schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:53:
Ik heb me nu om 0930 aangemeld maar nog steeds geen link voor gratis verzenden :?
Er staat duidelijk vermeld dat je binnen 5 dagen bericht krijgt!

Iets te snel gelezen.

[ Voor 5% gewijzigd door ChiMan op 18-08-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kunnen de "Lief dagboek, ik heb nog geen link" posts tot het dagboek of blog zelf beperkt blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
ChiMan schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:54:
[...]

Er staat duidelijk vermeld dat je binnen 5 dagen bericht krijgt!
Nee, dat is de survey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Laatst online: 16-07 19:56
maarud schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:53:
Kijk eens op Pepper. Zoek op Logitech. Daar staat een refferal link dus deze mag hier niet worden gedeeld. Wel de UK link kiezen. En hoppa free shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Heb ik gezien inderdaad, advies gevolgd op de eerste pagina. Ik meldde het voornamelijk om er wellicht achter te komen of Logitech aan de actie loopt te sleutelen of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
Als ik m in firefox open (met meerdere tabbladen open), en in het winkelmandje het toetsenbord heb staan, als ik dan de browser wil sluiten krijg ik een melding of ik alles wil afsluiten, maar dan zie ik op de achtergrond ook een box tevoorschijn komen van de logitech site. klik de melding weg (annuleren dus ipv afsluiten) en daar staat dan de box met de vraag of je gratis verzending wilt toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ik zie het nu ook in IE. Ik denk dat uBlock teveel blokkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Xepos schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:32:
Hier de lay-outs van Logitech zelf:
https://secure.logitech.c...ional-keyboard-layout.pdf
https://secure.logitech.c...03/uk-keyboard-layout.pdf

En volgens de klantenservice van Logitech is de Dutch-layout de US - international versie.
Tnx! De @ en de " zitten dus op de verkeerde plek op het UK keyboard, die is dus helemaal niet beter. Ik zal nog maar even een Dutch versie proberen te bestellen of mijn bestelling wijzigen.

[ Voor 3% gewijzigd door Azrael op 18-08-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

Prijzen worden inmiddels aangepast door Logitech :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootahH
  • Laatst online: 21:31
Azrael schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:30:
[...]

Tnx! De @ en de " zitten dus op de verkeerde plek op het UK keyboard, die is dus helemaal niet beter. Ik zal nog maar even een Dutch versie gaan bestellen.
helaas heb ik ook de uk besteld, en lijkt de order wijzigen niet makkelijk/mogelijk. Ik denk dat het wel werkbaar is, want voor bij de tv zal ik die haakjes en @ niet vaak gebruiken. Zou het mogelijk zijn de letters/tekens eraf te schrapen en ze er zelf op te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

De M185 draadloze muis is nog voor 3 pond te krijgen via deze truc.

http://www.logitech.com/en-gb/product/wireless-mouse-m185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 14:39
wootahH schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:33:
[...]
Zou het mogelijk zijn de letters/tekens eraf te schrapen en ze er zelf op te schrijven?
En dan @ drukken en " krijgen? Ja, dat lijkt mij wel mogelijk :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:37:
[...]

En dan @ drukken en " krijgen? Ja, dat lijkt mij wel mogelijk :)
Dat werkt softwarematig en kun je dus zelf instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dharteve
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 17:08
Op diverse plaatsen binnen de logitech fora wordt geadviseerd om de 'dutch' layout te nemen...
http://forums.logitech.co...layout/m-p/1065985#M37478

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Geen idee hoe dit nu is gebeurd, heb de procedure gevolgd zoals hier omschreven. Echter dien ik maar 6,20GBP te betalen? Omgerekend € 8,79 en heb alleen de kortingscode en de mail gebruikt van het gratis verzenden. Heb ook de betaling kunnen doen, hoezo heb ik deze nu goedkoper gekregen :P

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/6b3ffc1e5558b816ae9a68d6b278c901.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Laatst online: 06-09 10:48
Klevertje schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:08:
Geen idee hoe dit nu is gebeurd, heb de procedure gevolgd zoals hier omschreven. Echter dien ik maar 6,20GBP te betalen? Omgerekend € 8,79 en heb alleen de kortingscode en de mail gebruikt van het gratis verzenden. Heb ook de betaling kunnen doen, hoezo heb ik deze nu goedkoper gekregen :P

[afbeelding]
Je hebt geen Tax betaald vandaar die lagere prijs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34
Die stukken plastic met electronica zullen ze wel leveren voor € 10,95, toch? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 18-08-2015 14:36 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
IM4N schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:10:
[...]

Je hebt geen Tax betaald vandaar die lagere prijs. ;)
Dien ik deze dan niet te betalen, ik heb deze namelijk zakelijk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Ook de K400 (zonder plus) dutch layout is aangepast naar 34.99. Staat nog als 17.99 vermeldt, maar dat is niet wat er in je shopping cart belandt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
Atomsk schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:59:
Ook de K400 (zonder plus) dutch layout is aangepast naar 34.99. Staat nog als 17.99 vermeldt, maar dat is niet wat er in je shopping cart belandt.
Wordt de prijs dan ook in het mandje aangepast? Heb hem in het mandje staan, maar ben nog aan het wachten op de 10 pond code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-09 09:01
Ik heb nog steeds beide toetsenborden in mijn mandje voor 17,50. Ik wilde echter ook nog een muis, maar daar ben ik helaas te laat voor. Ik ben alleen nog aan het wachten op de 10pond code ;( Hopelijk veranderd het bedrag niet straks nog weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Hannibal1471 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:07:
[...]
Wordt de prijs dan ook in het mandje aangepast? Heb hem in het mandje staan, maar ben nog aan het wachten op de 10 pond code.
Ik had eerder de plus nog in m'n mandje zitten van gisteren en de prijs daarvan was aangepast. Maar je merkt het vanzelf lijkt me...

Enfin, heb maar een bedraad tobo genomen voor €4,27. Altijd handig voor reserve.

[ Voor 10% gewijzigd door Atomsk op 18-08-2015 15:24 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb hem ook nog nu net besteld, ik heb nu een airmouse met toetsenbordje (chinees) maar een echt groot toetsenbord lijkt me wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-09 09:01
Hij staat er nog gewoon voor 17,50 op hoor als ik hem nieuw in mn mandje doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 21:04
Is het iemand gelukt een muis die minder dan 10gbp kost, als de m100 te bestellen?
Het lijkt alsof de waarde niet onder 0 mag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel:-)

Met de aangeboden trucjes werkt het perfect.

Wireless Touch Keyboard K400 Plus - White - Dutch (Qwerty)
920-007146

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
Anton.net schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:31:
Is het iemand gelukt een muis die minder dan 10gbp kost, als de m100 te bestellen?
Het lijkt alsof de waarde niet onder 0 mag gaan.
De IR-blaster staat aan 10 euro in de Duitse webshop. Iemand die al geprobeerd heeft deze gratis te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bedankt, ik heb zojuist ook de Wireless Touch Keyboard K400 Plus - White - Dutch (Qwerty) besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:52

oscarw

Better be a geek than an idiot

Hannibal1471 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:44:
[...]

De IR-blaster staat aan 10 euro in de Duitse webshop. Iemand die al geprobeerd heeft deze gratis te bestellen?
Mij is het niet gelukt, de gratis verzending vervalt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mossell
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:40
Hetzelfde trucje werkt ook voor de Z120 speakers deze komen uit op GBP 2.99.

http://www.logitech.com/e...reo-speakers-z120?crid=47
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Geen "ik ook" posts of statusupdates. Zorg dat posts iets bijdragen ipv alleen maar meldingen te doen