Nee, je kunt het ook koppelen aan je bankrekening en dat werkte bij mij gewoon.fotografie999 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:13:
Klopt het dat je, zelfs als je met PayPal wil betalen, je echt een creditcard nodig hebt?
Ik heb woensdag nog de survey ingevuld en nog steeds geen code ontvangen. Ze zullen het toen in de middag wel net stop gezet hebben.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zelfs dat hoeft niet, je kan gewoon met ideal opwaarderen staat er haast direct bij.Lfshiu schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:19:
[...]
Nee, je kunt het ook koppelen aan je bankrekening en dat werkte bij mij gewoon.
Vreemd want hij vraag bij mij gewoon echt om een CC anders kan ik enkel annuleren.sambalbaj schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:43:
[...]
Zelfs dat hoeft niet, je kan gewoon met ideal opwaarderen staat er haast direct bij.
Zie screenshot:

Ik had een mail gestuurd om mijn bestelling aan te passen van de UK naar Dutch layout, in plaats daarvan heeft die domme doos van de klantenservice mijn bestelling geannuleerd. Nog maar een keer achteraan mailen..
Hopen dat ze datzelfde grapje niet bij mij uithalen, ik heb ook gemaild met diezelfde vraag.Azrael schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:43:
Ik had een mail gestuurd om mijn bestelling aan te passen van de UK naar Dutch layout, in plaats daarvan heeft die domme doos van de klantenservice mijn bestelling geannuleerd. Nog maar een keer achteraan mailen..
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb op zowel 17 als op 18 augustus een order confirmation gehad. In beide gevallen heb ik betaald via creditcard. Deze betalingen staan gereserveerd op m'n creditcard en zijn dus nog niet in rekening gebracht. Daarnaast heb ik nog geen enkele statuswijziging ontvangen. Dit bevreemdt mij enigszins aangezien anderen het product reeds in ontvangst hebben mogen nemen.
Ik heb precies hetzelfde. Ook op de 17e besteld. Vond het zo vreemd dat andere mensen verzendbevestigingen hebben ontvangen of zelfs het product al. Maar vergeet niet dat de boel Out of Stock iswilmundo schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:51:
Ik heb op zowel 17 als op 18 augustus een order confirmation gehad. In beide gevallen heb ik betaald via creditcard. Deze betalingen staan gereserveerd op m'n creditcard en zijn dus nog niet in rekening gebracht. Daarnaast heb ik nog geen enkele statuswijziging ontvangen. Dit bevreemdt mij enigszins aangezien anderen het product reeds in ontvangst hebben mogen nemen.
Word zo`n reservering niet pas na 2 weken oid geint?
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Ja, dat had ik ook. Maar na een tijdje wachten en enkele keren opnieuw proberen werkte het weer.fotografie999 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:34:
[...]
Vreemd want hij vraag bij mij gewoon echt om een CC anders kan ik enkel annuleren.
Zie screenshot:
[afbeelding]
Na 4 keer proberen ben ik er wel klaar mee. Code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Hier hetzelfde, gek dat ze dat zonder bevestiging van mij de bestelling gewoon annuleren. Nu wachten op reactie op mijn vraag of de order weer gewoon door kan gaan.Azrael schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:43:
Ik had mijn supportvraag blijkbaar goed verwoord:Fuwor schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:27:
[...]
Hier hetzelfde, gek dat ze dat zonder bevestiging van mij de bestelling gewoon annuleren. Nu wachten op reactie op mijn vraag of de order weer gewoon door kan gaan.
Emphasis mine.Dear NMe,
Thank you for contacting Logitech.
My name is <naam>, I understand that you would like assistance with your Wireless Touch Keyboard K400 Plus.
Unfortunately we are unable to modify or change any product details or layouts in the order.
If you have ordered a K400 Plus keyboard in UK English, you will receive the UK English.
We can however subsequently request a cancellation of the order, which means that the discount code that you have previously used will no longer be valid. There is therefore no way to issue a new discount for you.
Please let us know how you would like to proceed.
For future reference your case reference number is <nummer>. This will allow us to quickly find the contact history when you need additional help. If we do not receive a reply, your support request will eventually be closed and set to "solved". A survey will be sent to you to gather your feedback.
To contact us by phone or obtain additional information (FAQ's, Forum, Manuals, etc.) please visit support.logitech.com
Best regards,
<naam>
Logitech Customer Care
Ach, UK English is ook best.
Kun je toch zelf opzoeken? Gewoon op www.paypal.nl kijken.fotografie999 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:13:
Klopt het dat je, zelfs als je met PayPal wil betalen, je echt een creditcard nodig hebt?
_██_
(ಠ_ృ)
Je gaat ook niks horen tot ze iets versturen.
Wel zonde dat ik ik als fan van de K400 al een reserve had liggen
De muis voor een paar euro is echter ook welkom. Wel raar dat ze de promo code niet toepasbaar hadden gemaakt en dat toch weer hebben teruggedraaid.
M'n mailclient geeft trouwens aan dat de ordermail altijd tussen 0 en 2 dagen gevolgd wordt door een shippingmail waarbij het meestal exact 1 dag is (altijd met CC betaald)

M'n mailclient geeft trouwens aan dat de ordermail altijd tussen 0 en 2 dagen gevolgd wordt door een shippingmail waarbij het meestal exact 1 dag is (altijd met CC betaald)
[ Voor 29% gewijzigd door Rukapul op 21-08-2015 15:27 ]
Ik heb woensdag een coupon code aangevraagd, echter nog steeds geen mail ontvangen. Maar een support ticket er uit gedaan, heb er toch recht op na het invullen van de survey
Dat is bij uitverkochte producten misschien wat lastig.Rukapul schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:24:
Recht heb je er nooit op gehad omdat het alleen op bestellingen uit de UK van toepassing was: sphere in "[Logitech UK] K400 Plus voor €10,95 / M185 voor €4,35". Dat de bestellingen hier alsnog überhaupt wel uitgeleverd worden is dus een stukje coulance (of blindheid?) van Logitech.Daimen schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:26:
Ik heb woensdag een coupon code aangevraagd, echter nog steeds geen mail ontvangen. Maar een support ticket er uit gedaan, heb er toch recht op na het invullen van de survey
[ Voor 46% gewijzigd door NMe op 21-08-2015 15:55 ]
Mijn woensdag bestelde muis (16.99-->10.00-->0+ 3.25pond verzendkosten) is onderweg. Nu in Eindhoven en maandag bij mij. Het out-of-stock keyboard nog niks van vernomen, maar heb goede hoop dat die ook wel komt zodra in stock.
Recht om de code te verzilveren heb je niet, maar je hebt imo wel recht op de code.NMe schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:42:
[...]
Dat is bij uitverkochte producten misschien wat lastig.
[...]
Recht heb je er nooit op gehad omdat het alleen op bestellingen uit de UK van toepassing was: sphere in "[Logitech UK] K400 Plus voor €10,95 / M185 voor €4,35". Dat de bestellingen hier alsnog überhaupt wel uitgeleverd worden is dus een stukje coulance (of blindheid?) van Logitech.
Niet als die code alleen voor inwoners van Groot Brittannië bedoeld is en dat ook netjes aangegeven staat op de plek waar je de link naar die enquête normaal gesproken vindt.Hannibal1471 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:42:
[...]
Recht om de code te verzilveren heb je niet, maar je hebt imo wel recht op de code.
Nergens in die enquete waar ze je adres vragen. Dus ze weten niet va waar je bent, tenzij ze je ip gaan tracken. Maar dat lijkt me wat te ver gaan, niet?NMe schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 23:33:
[...]
Niet als die code alleen voor inwoners van Groot Brittannië bedoeld is en dat ook netjes aangegeven staat op de plek waar je de link naar die enquête normaal gesproken vindt.
Het gaat erom dat die enquête vast verstuurd is aan bepaalde mensen per mail (gezien de link die verwijst naar email1.logitech.comHannibal1471 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 23:36:
[...]
Nergens in die enquete waar ze je adres vragen. Dus ze weten niet va waar je bent, tenzij ze je ip gaan tracken. Maar dat lijkt me wat te ver gaan, niet?
Ach ja, als ze niet gaan versturen is er nog niks aan de hand. Zolang mijn GBP7,50 maar terugkomt op het moment dat ze mijn order cancellen. Het keyboard is ook niet echt nodig hier maar altijd handig om te hebben liggen. Bovendien is het vast een betere kwaliteit dan mijn cheapo China keyboard dat ik nu af en toe gebruik.
"When you grow up your heart dies"
dat terugkomen zal wel, alleen hopen dat de conversie Pond Euro niet slechter is in de tussentijd.sjaool schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:32:
Ach ja, als ze niet gaan versturen is er nog niks aan de hand. Zolang mijn GBP7,50 maar terugkomt op het moment dat ze mijn order cancellen. Het keyboard is ook niet echt nodig hier maar altijd handig om te hebben liggen. Bovendien is het vast een betere kwaliteit dan mijn cheapo China keyboard dat ik nu af en toe gebruik.
Meestal is het wel zo dat de koers voor terugbetaling lager is, het kost dus altijd een paar centen. Gelukkig kan ik dat nog wel lijden.sambalbaj schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:38:
[...]
dat terugkomen zal wel, alleen hopen dat de conversie Pond Euro niet slechter is in de tussentijd.
"When you grow up your heart dies"
Zijn er meer mensen die het geld hebben overgemaakt op rekening, dus zonder PayPal, CC etc.?
Je krijgt in de bestelling een IBAN en BIC, wat dus een buitenlandse betaling lijkt te zijn. Maar de IBAN is niet correct, omdat het volgens mij een NL IBAN is en de bank zit in Amsterdam, terwijl het een Engelse bank is (qua naam).
Weet iemand toevallig of het inderdaad allemaal via NL verloopt?
Je krijgt in de bestelling een IBAN en BIC, wat dus een buitenlandse betaling lijkt te zijn. Maar de IBAN is niet correct, omdat het volgens mij een NL IBAN is en de bank zit in Amsterdam, terwijl het een Engelse bank is (qua naam).
Ik heb ook twee keer via een wired transfer, overboeking dus, betaald. Op woensdag overgemaakt en op vrijdag een orderbevestiging. De betaling zal dan ontvangen zijn denk ik;)
Ieder rekeningnummer heeft een BIC en Engelse banken kunnen best een kantoor in Nederland hebben. Binnen de EU is overboeken sowieso gratis, dus je kunt die BIC gewoon vergeten en overboeken naar de IBAN lijkt me.Sppak schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 09:54:
Zijn er meer mensen die het geld hebben overgemaakt op rekening, dus zonder PayPal, CC etc.?
[ Voor 3% gewijzigd door Atomsk op 23-08-2015 14:12 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Thanks. Ik was zelf, na enkele zaken checken, ook al tot de conclusie gekomen dat het een NL rekening "moet" zijn. Ik heb de gok daarom ook genomen. In het ergste geval is het €10,56 naar de knoppen, dus dat is nog te doen.
Mijn order staat nog gewoon op "in process" ik heb er alle vertrouwen in dat ze de toetsenborden gewoon leveren.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Heb de mijne alMegapaul schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:34:
Mijn order staat nog gewoon op "in process" ik heb er alle vertrouwen in dat ze de toetsenborden gewoon leveren.

Wanneer had jij besteld en stond het toetsenbord toen ook out of stock?
Dat had ik ff gemist.sambalbaj schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:03:
Azerty, die waren niet out of stock.
Zelfde hier. Die android-toetsen zijn keihandig.
Stil hier?
Iemand al wat gehoord van hun K400 Plus bestelling.
Ik zie dat hij niet meer tussen de reserveringen van mijn CC staat.
Wellicht zomaar gecancelled?
Iemand al wat gehoord van hun K400 Plus bestelling.
Ik zie dat hij niet meer tussen de reserveringen van mijn CC staat.
Wellicht zomaar gecancelled?
Hier ook niks gehoord. Heb via Paypal betaald dus die betaling is al definitief. Volgens findmyorder.com is mijn order nog in process, vooralsnog blijf ik erbij dat de toetsenbordjes netjes geleverd gaan worden.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ook bij mij staat hij niet meer als reservering op mijn credit card en tevens is niets afgeschreven.
Als ik inlog op logitech dan is de status " Boxed Shipment "
Deze status heeft hij al sinds het begin.
Als ik inlog op logitech dan is de status " Boxed Shipment "
Deze status heeft hij al sinds het begin.
Ook bij mij is de status Order in Process. Fijn dat ik de manier van transporteren aan zag als status.
In ieder geval ben ik benieuwd of we hem binnen krijgen.
In ieder geval ben ik benieuwd of we hem binnen krijgen.
Mijn eerste bestelling (UK English) is netjes geannuleerd en de betaling terug gestort.
De tweede bestelling (NL US International) loopt nog. Ben vooral benieuwd wanneer de verzendbevestiging komt.
De tweede bestelling (NL US International) loopt nog. Ben vooral benieuwd wanneer de verzendbevestiging komt.
Hoe kun je een order annuleren? Is dit gewoon een kwestie van een mail sturen?
De wijzen komen uit het Oosten!
Zie een stukje terug in dit topic:NoepZor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:26:
Hoe kun je een order annuleren? Is dit gewoon een kwestie van een mail sturen?
Noddahead in "[Logitech UK] K400 Plus voor €10,95 / M185 voor €4,35"
Ik zie dat de witte ook helemaal niet meer te bestellen is nu. (Dutch en UK) ,ook geen out of stock melding.
Benieuwd hoe dit af gaat lopen dus, zien wel wanneer en OF mijn bestelling geleverd gaat worden
Benieuwd hoe dit af gaat lopen dus, zien wel wanneer en OF mijn bestelling geleverd gaat worden
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Dit was mij gisterochtend ook al opgevallen.MaD_co schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:39:
Ik zie dat de witte ook helemaal niet meer te bestellen is nu. (Dutch en UK) ,ook geen out of stock melding.
Had een email gestuurd alleen nog geen reactie terug gehad.
Hopelijk snel duidelijkheid.
Misschien willen ze het eerst aan ons allemaal leveren, dus even de bestellingen bijwerken. Als alles geleverd is misschien dan weer online zetten.
Ik heb deze week een ticket ingelegd om te vragen of mijn betaling was aangekomen. Vervolgens kreeg ik netjes de reactie, dat het momenteel out of stock is en geleverd wordt als er nieuwe zijn. Ervan uitgaande dat men eerlijke antwoorden geeft, zou ik dus nog even geduldig zijn, wat ik ook ben.
Ik post wel een reactie bij ontvangst. Ik heb er toch geen haast mee.
Vandaag is de zwarte weer bestelbaar, dus neem ook aan spoedig uitgeleverd voor ons ;-)
Kreeg vandaag een reactie van Logitech support. Ze wachten op nieuwe voorraad en zullen de toetsenborden gewoon leveren.Sppak schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 06:56:
Ik heb deze week een ticket ingelegd om te vragen of mijn betaling was aangekomen. Vervolgens kreeg ik netjes de reactie, dat het momenteel out of stock is en geleverd wordt als er nieuwe zijn. Ervan uitgaande dat men eerlijke antwoorden geeft, zou ik dus nog even geduldig zijn, wat ik ook ben.
Ja die dingen moeten natuurlijk eerst nog gewoon uit China komen. Communicatie kon beter, maar als je out of stock besteld dan kan je er wel vanuit gaan dat het een paar weken duurt.
Wel vreemd dat dan de betaling bij je Creditcard Maatschappij verdwijnt.
Volgens mij mogen ze die niet opnieuw laten registreren, en gratis opsturen lijkt me ook niet de bedoeling?
Volgens mij mogen ze die niet opnieuw laten registreren, en gratis opsturen lijkt me ook niet de bedoeling?
Wat is het mail adres?Megapaul schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:06:
[...]
Dit was mij gisterochtend ook al opgevallen.
Had een email gestuurd alleen nog geen reactie terug gehad.
Hopelijk snel duidelijkheid.
...en waarom?
Ik heb via Logitech support contact opgenomen via deze pagina. Het mail adres waar ik het antowoord mee kreeg is customercare@logitech.com.
toen ik bestelde waren ze nog in stock, maar ik wacht ook nog gewoon netjes hoorsambalbaj schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:24:
Ja die dingen moeten natuurlijk eerst nog gewoon uit China komen. Communicatie kon beter, maar als je out of stock besteld dan kan je er wel vanuit gaan dat het een paar weken duurt.
"Please note that product is currently out of stock and expected back in October. It will be delivered automatically once back."
Best regards,
Logitech Customer Care
Edit: Dit is voor een K400 plus wit
Best regards,
Logitech Customer Care
Edit: Dit is voor een K400 plus wit
[ Voor 10% gewijzigd door O_Tiby op 01-09-2015 09:13 ]
*knip*, topicwaarschuwing gemist?
[ Voor 81% gewijzigd door Perkouw op 01-09-2015 09:16 ]
Bij mij zijn de creditcard transacties voor 2x dit toetsenbord verdwenen (niet afgeschreven en reservering weg) Heeft iemand dit ook? Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd naar Logitech.
Dat zelfde is bij mij ook gebeurd. Tevens geeft Vonkie aan om maandag 31 augustus 2015 10:51 dat het bij hem ook het geval is.
Ik kan me order ook niet vinden in find my order. Geld op PayPal wel afgeschreven.
en als je inlogt op logitech.com?
hier staat mijn order nog wel gewoon tussen, met status bestelling in behandeling.
ze hebben op de webshop de witte nu alleen helemaal weggehaald..
hier staat mijn order nog wel gewoon tussen, met status bestelling in behandeling.
ze hebben op de webshop de witte nu alleen helemaal weggehaald..
[ Voor 22% gewijzigd door Richard89 op 04-09-2015 10:32 ]
Bij mij staan beide orders voor het Wireless Touch Keyboard K400 Plus - White nog gewoon op Order in Process...
Net ontvangen per mail:
Thank you for your recent purchase on Logitech.com (order #).
We have received a large number of orders for the Wireless Touch Keyboard K400 Plus, which has caused a shortage in inventory. We regret to inform you that your order will not ship until the end of September, 2015.
If you do not wish to wait, you may cancel your order by contacting Customer Care.
If you have any questions about the cancellation rights of your order, please click here.
Thank you for your understanding and we apologise for any inconvenience this may have caused.
Sincerely,
Logitech Customer Service
Thank you for your recent purchase on Logitech.com (order #).
We have received a large number of orders for the Wireless Touch Keyboard K400 Plus, which has caused a shortage in inventory. We regret to inform you that your order will not ship until the end of September, 2015.
If you do not wish to wait, you may cancel your order by contacting Customer Care.
If you have any questions about the cancellation rights of your order, please click here.
Thank you for your understanding and we apologise for any inconvenience this may have caused.
Sincerely,
Ik wil wel wachten tot eind september. Heb er helemaal geen haast mee. Netjes dat ze iig zullen uitleveren, zij het vertraagd
Ik heb nog geen mail ontvangen, ben benieuwd of die nog komt. Annuleren ben ik niet van plan, heb toch geen haast;)
Hier ook een mail gekregen. Ik wacht het netjes af. Lijkt erop dat ze niet gaan annuleren. En mensen die met paypal of creditcard betaald hebben zou me er niet zo'n zorgen over maken. Je kan je bestelling altijd volgen in je account.
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Toch netjes dat ze even een mailtje sturen (hoewel het ook kan zijn in de hoop dat mensen het annuleren), ik kan wel wachten tot oktober.
Hier ook netjes een mail ontvangen (om precies te zijn om 18:13)..
We wachten rustig af...
We wachten rustig af...
nu ook 15 pond korting code, wel voor bestelling > 59 pond... Zie webstite met promotie voor gamers en students
Hm vreemd... tot op heden geen mail ontvangen van logitech. Hij staat wel nog op "in process" dus we wachten maar even af nog.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Je spam gechecked? Bij mij belandde de mails daar..Mattie112 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:16:
Hm vreemd... tot op heden geen mail ontvangen van logitech. Hij staat wel nog op "in process" dus we wachten maar even af nog.
Ha, inderdaad
Zou je niet verwachten van Logitech. Naja dan wachten we maar he
Voor wie nog een wit K400-dutch qwerty KB wil bestellen, het kan weer met de10 gbp korting er af voor 7,50 (mocht je die code nog/al hebben)
Voor geintresseerde heb ik nog een code over die ik toch niet gebruik.
Edit: Had twee codes in de mail maar wist niet welke gebruikt was! Alsnog iemand blij kunnen maken
spoiler:
jjy4fjh6d
Edit: Had twee codes in de mail maar wist niet welke gebruikt was! Alsnog iemand blij kunnen maken
[ Voor 32% gewijzigd door kevinn op 11-09-2015 11:15 ]
Hij geeft aan ongeldige code.kevinn schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:47:
Voor geintresseerde heb ik nog een code over die ik toch niet gebruik.
spoiler:jjy4fjh6d
Edit: Toch kunnen gebruiken! Thanks voor 10 pond korting! De m185 voor 4,21 gekocht.
[ Voor 15% gewijzigd door dangerousp op 11-09-2015 11:06 ]
Ik heb 19 augustus besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Kort geleden wel een mail ontvangen dat het nog duurt, maar het duurt wel erg lang...
...en waarom?
Ik zoek me rot op de site maar kan hem niet vindenrobx24 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 18:16:
Voor wie nog een wit K400-dutch qwerty KB wil bestellen, het kan weer met de10 gbp korting er af voor 7,50 (mocht je die code nog/al hebben)
Er staat toch duidelijk in het email wanneer je je order kan verwachten!Younes schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:45:
Ik heb 19 augustus besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Kort geleden wel een mail ontvangen dat het nog duurt, maar het duurt wel erg lang...
Als je de mail had gelezen weet je het als het goed is. (En je Engels kan)Younes schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:45:
Dear Harm,
Thank you for your recent purchase on Logitech.com (order #117********).
Sincerely,
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
*knip* dus niet. Gewoon afwachten en niet pissig gaan doen tegen anderen.
[ Voor 150% gewijzigd door gambieter op 11-09-2015 19:23 ]
...en waarom?
Er zijn wat posts weg van mensen die blijkbaar een blinde vlek voor modbreaks en topicwaarschuwingen hebben.
Er wordt nu uitgeleverd, en dus posts die dat alleen melden gaan verdwijnen.
Er wordt nu uitgeleverd, en dus posts die dat alleen melden gaan verdwijnen.
[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 17-09-2015 11:14 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zojuist stond de UPS hier aan de deur en heeft mijn k400 plus is english afgeleverd.
Nog als toevoeging:
Ik had in eerste instantie met credit card betaald waarna ik een reservering kreeg. Net als bij iedereen verdween deze reservering. Ik zie nu echter niet dat ik betaald heb voor dit toetsenbord....
Nog als toevoeging:
Ik had in eerste instantie met credit card betaald waarna ik een reservering kreeg. Net als bij iedereen verdween deze reservering. Ik zie nu echter niet dat ik betaald heb voor dit toetsenbord....
[ Voor 57% gewijzigd door lterwee op 17-09-2015 11:00 ]
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 17-09-2015 11:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mogelijk kan dit topic dan beter gesloten worden aangezien de actie voorbij isgambieter schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:40:
[Modbreak]GEEN statusupdates. Is dat nu echt zo moeilijk?
Dat UPS aan de deur is geweest, of niet, daar is Facebook voor.[/]

(en op dit moment alleen maar mensen hier mee lurken om te kijken of het / niet geleverd gaat worden en hier graag wél statusupdates over lezen, mjah kan ook alleen ik zijn die dit denkt hoor

Heb je pasgeleden nog een verzendbericht gekregen, of was het een verrassing dat hij bezorgd werd?lterwee schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:48:
Zojuist stond de UPS hier aan de deur en heeft mijn k400 plus is english afgeleverd.
Nog als toevoeging:
Ik vraag me af hoe ze dat met de betaling gaan doen. Ze kunnen niet zomaar opnieuw afschrijven lijkt me.
Zojuist even mijn mail doorgezocht. Van logitech zelf heb ik niets vernomen, maar van UPS heb ik 1 dag voor levering een mail gekregen dat er een pakket bezorgt zou worden.BounceMeister schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:19:
[...]
Heb je pasgeleden nog een verzendbericht gekregen, of was het een verrassing dat hij bezorgd werd?
Ik vraag me af hoe ze dat met de betaling gaan doen. Ze kunnen niet zomaar opnieuw afschrijven lijkt me.
Bij mij stond er bij de bestelling een bedrag gereserveerd, die is toen weer ingetrokken en nu staat er weer 10,54 euro bij gereserveerd. Dus ja, dat kunnen ze wel.BounceMeister schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:19:
[...]
Heb je pasgeleden nog een verzendbericht gekregen, of was het een verrassing dat hij bezorgd werd?
Op de website gekeken van Logitech en daarin bij de bestellingen zien staan 'Status: voltooid'. Natuurlijk met een groot vraagteken want ik heb geen mail en geen product voorbij zien komen.
Bestelling geopend en tot mijn grote verbazing waren beide producten onderweg vandaag en worden afgeleverd via UPS bij mij thuis. Niet thuis maar zal kijken of ik morgen op een afhaalpunt de boel kan afhalen!
Hou jullie op de hoogte
Beetje mazzel heb ik zo het toetsenbord 2 keer binnen
Bestelling geopend en tot mijn grote verbazing waren beide producten onderweg vandaag en worden afgeleverd via UPS bij mij thuis. Niet thuis maar zal kijken of ik morgen op een afhaalpunt de boel kan afhalen!
Hou jullie op de hoogte
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ik heb een tijdje terug één UK versie en op een later tijdstip ook nog één NL versie besteld.
De UK versie heb ik geannuleerd, maar vandaag een mail van customer care gekregen dat dit uiteindelijk niet gelukt is omdat hij al verscheept is. En warempel, zowel de UK als de NL versie worden morgen bezorgd.
In de mail stond ook aangegeven dat wanneer ik de UK versie/order weiger, Logitech dan het geld zal terug sturen.
Geen V&A in topics
De UK versie heb ik geannuleerd, maar vandaag een mail van customer care gekregen dat dit uiteindelijk niet gelukt is omdat hij al verscheept is. En warempel, zowel de UK als de NL versie worden morgen bezorgd.
In de mail stond ook aangegeven dat wanneer ik de UK versie/order weiger, Logitech dan het geld zal terug sturen.
Geen V&A in topics
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 17-09-2015 23:24 ]
Gisteravond verzendbevestiging gekregen van UPS.
Ik zeg petje af voor Logitech UK!
Ik zeg petje af voor Logitech UK!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Zojuist ontvangen, de witte "US INT'L INTNL" versie volgens de afleverbon (dus kleine l-shift met / ernaast)
Ach voor dat geld toppie!
Ach voor dat geld toppie!
International besteld. Dacht dat die "beter" was dan de Dutch. Vanuit dit topic bleek van niet. Dus:Mattie112 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:13:
Zojuist ontvangen, de witte "US INT'L INTNL" versie volgens de afleverbon (dus kleine l-shift met / ernaast)
International gecancelled, Dutch besteld.
Zojuist echter alsnog International binnen gekregen.
Inderdaad. Getest op de Panasonic plasma met de Youtube en Internet apps. Werkte prima. Leuke gadget. BlijAch voor dat geld toppie!
Nickname does not reflect reality
Hier ook de bevestiging ontvangen dat ie vandaag wordt geleverd (Dutch-Int). Ik vind het heel netjes van Logitech dat ze de hele bups gewoon gaan leveren, ik kan me haast niet indenken dat het rendabel is om de toetsenbordjes voor €10 te leveren.
Ben benieuwd of ie overal op gaat werken. Tablet en RPi zal geen probleem zijn. Ben vooral benieuwd of ie ook rechtstreeks op de PS4 en de TV werkt.
Ben benieuwd of ie overal op gaat werken. Tablet en RPi zal geen probleem zijn. Ben vooral benieuwd of ie ook rechtstreeks op de PS4 en de TV werkt.
Ik moet zeggen dat ik 40 euro er niet voor over zou hebben gehad, voor 10 euro echter een prima ding.. maar kostprijs zal een fractie zijn. Werkt overigens prima met een RPi2.ralph075 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:32:
Hier ook de bevestiging ontvangen dat ie vandaag wordt geleverd (Dutch-Int). Ik vind het heel netjes van Logitech dat ze de hele bups gewoon gaan leveren, ik kan me haast niet indenken dat het rendabel is om de toetsenbordjes voor €10 te leveren.
Ach de voorganger (K400 wit) heb ik destijds ook voor onder de 30 euro kunnen kopen bij een webshop. Deze actie zal niet direct rendabel zijn maar echt veel zullen ze er niet op verliezen en het is een mooie manier om veel mensen met je product in aanraking te laten komen.dangerousp schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:10:
[...]
Ik moet zeggen dat ik 40 euro er niet voor over zou hebben gehad, voor 10 euro echter een prima ding.. maar kostprijs zal een fractie zijn. Werkt overigens prima met een RPi2.
Wat mij wel opvalt is dat de K400 plus een stuk geliger is dan de K400, dat is wel jammer.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het witte vond ik sowieso jammer, had liever een zwarte besteld... maar ja, voor €30 verschil is het een no-brainer.Tsurany schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:12:
[...]
Wat mij wel opvalt is dat de K400 plus een stuk geliger is dan de K400, dat is wel jammer.
Ik vind de Plus ook minder mooi dan de "gewone", naast het feit dat wit gewoon jammer is. Then again, ik heb hem gekocht voor bij mijn Singstar-installatie waarbij het eigenlijk wel handig is dat het toetsenbord licht is, aangezien het veelal donker is op de plekken waar ik 'm ga aansluiten. 
Ik heb de mijne vandaag in elk geval binnen gekregen. Die Britse layout is gelukkig niet vervelend. Ik hou wel mooi mijn K400 in de woonkamer en ga de Plus gebruiken op plekken waar er zeer waarschijnlijk ooit nog wel een biertje overheen gaat.
Ik heb de mijne vandaag in elk geval binnen gekregen. Die Britse layout is gelukkig niet vervelend. Ik hou wel mooi mijn K400 in de woonkamer en ga de Plus gebruiken op plekken waar er zeer waarschijnlijk ooit nog wel een biertje overheen gaat.
Dit had ik in eerste instantie ook, maar vandaag is het bedrag wel direct afgeschreven van de CC.lterwee schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:48:
Nog als toevoeging:
Let op:
Geen "ik ook" posts of statusupdates. Zorg dat posts iets bijdragen ipv alleen maar meldingen te doen
Geen "ik ook" posts of statusupdates. Zorg dat posts iets bijdragen ipv alleen maar meldingen te doen