Wel alsnog sonde van je geld, maar prima als je gewoon geluid wilt.Mossell schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:53:
Hetzelfde trucje werkt ook voor de Z120 speakers deze komen uit op GBP 2.99.
http://www.logitech.com/e...reo-speakers-z120?crid=47
Verwijderd
Gisteren de UK toetsenbord gekocht en net de Nederlandse toetsenbord gekocht door de wissel koers 4 cent duurder dus de UK toetsenbord maar weer verkopen
Puur even ter info voor de mensen die besteld hebben : de mijne is maandagmiddag besteld en zojuist verstuurd met ups . Morgen binnen.
Order vanochtend rond 10:00 uur afgebroken, tot op heden helaas nog geen mail van gratis verzending. Volgens mij doe ik iets verkeerd. Uiteraard was ik wel ingelogd met mijn email adres.
Tot werk scherm gaan jullie? Ik breek hem af voordat ik op: Buy Now druk.
[ Voor 10% gewijzigd door BaZnGaNL op 18-08-2015 20:16 ]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Verwijderd
Gisteravond en de tweede een uur geleden nog niks verstuurd maar even afwachtenenzoronald schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:14:
Puur even ter info voor de mensen die besteld hebben : de mijne is maandagmiddag besteld en zojuist verstuurd met ups . Morgen binnen.
Ik krijg de optie niet aangeboden wanneer ik al mijn tabbladen sluit, niet in Edge noch Firefox. Dus toen ik in dit topic las over een link op Pepper zodat je gratis verzending handmatig kunt forceren dat maar gedaan.BaZnGaNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:15:
Order vanochtend rond 10:00 uur afgebroken, tot op heden helaas nog geen mail van gratis verzending. Volgens mij doe ik iets verkeerd. Uiteraard was ik wel ingelogd met mijn email adres.
Gewoon alvast zorgen dat je tobo en/of muis in je winkelmandje hebt, Logitech wegklikken, gratis verzending aanklikken en hij pikt je winkelmandje bij Logitech op en er staat nu wel gratis verzending.
Ben benieuwd hoe lang Logitech dit nog laat doorgaan, anders pak ik morgen nog die muis mee. Geef ik tobo en muis aan mijn ouwelui. Tobo voor smart tv/tablet en muis om de scrolknopje-is-stuk-muis/touchpad bij de laptop te vervangen. Heb je voor weinig geld toch wat goeds in huis
Ik kreeg de gratis verzending optie toen ik op back klikte in het tabblad dus hoefde niet eens tabblad te sluiten. Muis besteld, had toevallig zo'n zelfde van t weekend gesloopt.
Hmm, met Paypal wordt het 11,06 euro, wat een geld! 
Ik kreeg ook niet direct de gratis verzending in Firefox toen ik op de back knop drukte. Wel de melding of ik de pagina wilde verlaten. Op "nee" geklikt en even daarna kwam een venster met de gratis verzending die automatisch in de winkelmand verwerkt werd.
Ik kreeg ook niet direct de gratis verzending in Firefox toen ik op de back knop drukte. Wel de melding of ik de pagina wilde verlaten. Op "nee" geklikt en even daarna kwam een venster met de gratis verzending die automatisch in de winkelmand verwerkt werd.
Thanks zo is het gelukt! Keyboard gekocht voor € 11,06 (Dutch Layout)Joosie200 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:39:
[...]
Ik krijg de optie niet aangeboden wanneer ik al mijn tabbladen sluit, niet in Edge noch Firefox. Dus toen ik in dit topic las over een link op Pepper zodat je gratis verzending handmatig kunt forceren dat maar gedaan.
Gewoon alvast zorgen dat je tobo en/of muis in je winkelmandje hebt, Logitech wegklikken, gratis verzending aanklikken en hij pikt je winkelmandje bij Logitech op en er staat nu wel gratis verzending.
Ben benieuwd hoe lang Logitech dit nog laat doorgaan, anders pak ik morgen nog die muis mee. Geef ik tobo en muis aan mijn ouwelui. Tobo voor smart tv/tablet en muis om de scrolknopje-is-stuk-muis/touchpad bij de laptop te vervangen. Heb je voor weinig geld toch wat goeds in huis
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Via wire transfer is het maar 10,65 en je schrijft gewoon naar een NL bankrekening over (dus geen evt. extra kosten).
Via visa 10,89SteveWoz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:21:
Via wire transfer is het maar 10,65 en je schrijft gewoon naar een NL bankrekening over (dus geen evt. extra kosten).
Ik ben wel benieuwd of Out of stock een reden kan zijn om niet te leveren.
Ik denk ook wel dat ze in Ierland even achter de oren krabben dat er zoveel toetsenborden met Dutch layout worden verkocht
Ook besteld, via Paypal met creditcard kwam ik op €10,89. Valuta conversie door creditcard laten doen en niet door Paypal.
https://untappd.com/user/OzzBier
Toetsenbordje besteld en vandaag geleverd gekregen.
Dutch (qwerty) is volgens de doos de US English keyboard.
En hij werkt goed.
En hij werkt goed.
Even Afwezig
De "wacht even voor gratis verzenden" popup kwam bij mij na 3x wegklikken opeens
Ook mooi toetsenbord voor de HTPC. En het was maar €10,65 met Mastercard
[ Voor 13% gewijzigd door HaTe op 19-08-2015 10:49 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Eergisteren €10,56 via VISA
Zo, dat is een rappe levering voor 'Out of stock'. Hier nog geen verzendbevestiging ontvangen.Even Afwezig schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:40:
Toetsenbordje besteld en vandaag geleverd gekregen.
En hij werkt goed.
Huh? Dus dan zou het niet uitmaken of je bij het bestellen voor Dutch of UK english kiest! Hoe ziet de layout er uit? Wikipedia: QWERTY of Wikipedia: QWERTY?Even Afwezig schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:40:
En hij werkt goed.
Toen ik de pagina wilde sluiten in firefox kreeg ik de melding, let op gegevens worden niet opgeslagen.
Heb toen de pagina niet afgesloten en kreeg gelijk de popup voor gratis verzenden.
Ook besteld voor € 11,06
(Dutch - Qwerty)
Heb toen de pagina niet afgesloten en kreeg gelijk de popup voor gratis verzenden.
Ook besteld voor € 11,06
[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 19-08-2015 11:11 . Reden: verbetering ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Zoals velen hier, eerst de UK besteld voordat ik erachter kwam dat dat geen fijne layout is. Berichtje gestuurd of dat veranderd kon worden en tegelijk voor de zekerheid een NL besteld. Krijg zojuist bericht dat UK gecancelled is. Als alles goed gaat dus alsnog alleen een NL voor 11 euro.
Locatie om een supportbericht voor een order te sturen is nogal lastig te vinden, hierbij de link:
http://support.logitech.com/en_gb/edirect
Locatie om een supportbericht voor een order te sturen is nogal lastig te vinden, hierbij de link:
US qwerty, zie http://www.logitech.com/nl-nl/product/wireless-touch-keyboard-k400-plusmusicfreak schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:58:
[...]
Huh? Dus dan zou het niet uitmaken of je bij het bestellen voor Dutch of UK english kiest! Hoe ziet de layout er uit? Wikipedia: QWERTY of Wikipedia: QWERTY?
[toegevoegd]
Zeer snel geleverd, maandag besteld, vandaag geleverd.
[ Voor 5% gewijzigd door Even Afwezig op 19-08-2015 11:14 ]
Even Afwezig
Ik wacht nog op de kortingscode per mail, maar het gratis verzenden krijg ik niet voor elkaar. Meer geduld hebben wellicht? Ook de link een paar posts hierboven werkt niet bij mij (FF en Chrome op Mac)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
*knip* lees de topicwaarschuwing
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 19-08-2015 11:46 ]
Ik heb het op een Windows 8.1 pc met Chrome gedaan, bestelling stond open op 10+ pond (dus al met 10 pond korting), tab gedupliceerd en deze geprobeerd te sluiten, dan krijg je een pop up (zo'n standaard ding) met de vraag of je de pagina wilt verlaten.Ypho schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:38:
Ik wacht nog op de kortingscode per mail, maar het gratis verzenden krijg ik niet voor elkaar. Meer geduld hebben wellicht? Ook de link een paar posts hierboven werkt niet bij mij (FF en Chrome op Mac)
Op de pagina zelf verscheen een soort van afbeeld/reclame/"popup" met de melding van gratis verzenden, dus op de pagina gebleven en toen was het totaal bedrag opeens 7-8 pond oid.
De originele tab in Chrome heb ik na de bestelling gewoon gesloten.
Hoe lang duurde het voordat je een antwoord kreeg?Noddahead schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:09:
Zoals velen hier, eerst de UK besteld voordat ik erachter kwam dat dat geen fijne layout is. Berichtje gestuurd of dat veranderd kon worden en tegelijk voor de zekerheid een NL besteld. Krijg zojuist bericht dat UK gecancelled is. Als alles goed gaat dus alsnog alleen een NL voor 11 euro.
[ Voor 27% gewijzigd door Gutteguttegut op 19-08-2015 12:01 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Daarstraks het toetsenbord besteld. Betaling via paypal en gewone maestro bankkaart.
Nu wou ik net de luidsprekers bestellen voor 3 pond, maar nu kon ik niet meer met de bankkaart betalen via paypal. Is er een minimale besteding voor je met paypal via je bankkaart kan betalen?
Nu wou ik net de luidsprekers bestellen voor 3 pond, maar nu kon ik niet meer met de bankkaart betalen via paypal. Is er een minimale besteding voor je met paypal via je bankkaart kan betalen?
Geinig, die survey heb ik 2x gedaan met verschillende adressen. Zowel het keyboard als de speakertjes besteld met dezelfde account. Heb geen andere producten kunnen vinden die plots de halve prijs gaven.
Maar alsnog is het een flinke korting als je een leuke muis nodig hebt van 30 euro oid.
Maar alsnog is het een flinke korting als je een leuke muis nodig hebt van 30 euro oid.
De Dutch layout besteld en geleverd, Er staat op de verpakking een "US English Keyboard" stickertje op. Het betreft dan de US International-layout inclusief een € tekentje op toets [5]

PSN/XBL: DarkTaufu
Helaas dus wel met een hoge enter toetsTjiwa schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:13:
De Dutch layout besteld en geleverd, Er staat op de verpakking een "US English Keyboard" stickertje op. Het betreft dan de US International-layout inclusief een € tekentje op toets \[5]
[afbeelding]
En persoonlijk nog veel irritanter, de \ naast de linker shift.
Hierdoor type ik dus heel vaak \z ipv Z.
Maar goed, daar kun je voor 10 euro niet voor klagen
Een kleine 24 uurGutteguttegut schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:47:
[...]
Hoe lang duurde het voordat je een antwoord kreeg?
Dit gaf ik ook al aan op de eerste pagina, de staande enter. Helaas levert Logitech binnen Europa alleen nog maar deze opzet. Wil je de 'oude' liggende enter dan zal je echt vanuit de Verenigde Staten moeten importeren.Pittie schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:28:
[...]
Helaas dus wel met een hoge enter toets.
En persoonlijk nog veel irritanter, de \ naast de linker shift.
Hierdoor type ik dus heel vaak \z ipv Z.
Maar goed, daar kun je voor 10 euro niet voor klagen
Overigens heb ik maandagmiddag besteld maar nog geen verzendbericht mogen ontvangen terwijl op het moment van bestellen er nog wel stock was.
Snap werkelijk niet waarom ze de US keuze hier niet geven. Al mijn keyboards zijn/waren US layout. Korte shift en een staande enter is met blindtypen heel vervelend! Het is dat dit keyboard maar 10 euro kost, maar bedankt voor deze informatie. Voor verdere keyboard aankopen hoef ik dus niet meer bij logitech te zijn... bizar.Pieroman schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:33:
[...]
Dit gaf ik ook al aan op de eerste pagina, de staande enter. Helaas levert Logitech binnen Europa alleen nog maar deze opzet. Wil je de 'oude' liggende enter dan zal je echt vanuit de Verenigde Staten moeten importeren.
Dank voor de link. Bestelling van maandag met UK layout ook maar gecanceld (NL versie gisteren besteld).Noddahead schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:09:
Mocht je problemen hebben met het bereik kan je bij Logitech ook een gratis verlengkabel aanvragen. Schijnt dat het product gevoelig is voor storing van USB 3.0 poorten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tja, dat is ook maar net wat je bent gewend. Ik weet niet beter dan een staande enter en slash naast de shift en als je mij een liggende enter geeft moet ik weer twee dagen wennenFreakster86 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:46:
[...]
Snap werkelijk niet waarom ze de US keuze hier niet geven. Al mijn keyboards zijn/waren US layout. Korte shift en een staande enter is met blindtypen heel vervelend! Het is dat dit keyboard maar 10 euro kost, maar bedankt voor deze informatie. Voor verdere keyboard aankopen hoef ik dus niet meer bij logitech te zijn... bizar.
Ik heb gisteren besteld voor de zekerheid en kreeg vandaag pas de 10 pond kortingscode. Zit te twijfelen of ik de huidige zal cancelen en een nieuwe bestel zodat ik hem voor € 10 heb ipv € 17 maar met de kans dat het misschien niet gaat lukken. Of zou cancelen en opnieuw bestellen geen probleem zijn? Iets met slapende honden wakker maken enzo.
Heb er ook twee besteld aangezien ze niet reageren op de vraag om de eerste order om te zetten naar een NL-versie en ik nergens zie hoe de eerste order überhaupt te kúnnen cancellenmaarud schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:06:
[...]
Ik heb gisteren besteld voor de zekerheid en kreeg vandaag pas de 10 pond kortingscode. Zit te twijfelen of ik de huidige zal cancelen en een nieuwe bestel zodat ik hem voor € 10 heb ipv € 17 maar met de kans dat het misschien niet gaat lukken. Of zou cancelen en opnieuw bestellen geen probleem zijn? Iets met slapende honden wakker maken enzo.
Edit: Net antwoord gehad, veranderen van UK naar Dutch kon niet, order geannuleerd dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 19-08-2015 15:23 ]
Nickname does not reflect reality
Ik heb inmiddels ook de kortingcode ontvangen maar beide versies van de toetsenborden zijn out of stock
toch maar besteld en nu afwachten
Is ondertussen opgelost.Hannibal1471 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:53:
Daarstraks het toetsenbord besteld. Betaling via paypal en gewone maestro bankkaart.
Ik wist dat ik even hier had moeten kijken voordat ik bestelde.Tjiwa schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:13:
De Dutch layout besteld en geleverd, Er staat op de verpakking een "US English Keyboard" stickertje op. Het betreft dan de US International-layout inclusief een € tekentje op toets \[5]
[afbeelding]

Wel raar trouwens. Hoewel die layout hier in Nederland veruit het meeste gebruikt wordt is het dus niet de officiële Nederlandse layout. Die ziet er toch echt zo uit...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Neem aan dat je dit via de KLS kan aanvragen?Tsurany schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:00:
Mocht je problemen hebben met het bereik kan je bij Logitech ook een gratis verlengkabel aanvragen. Schijnt dat het product gevoelig is voor storing van USB 3.0 poorten.
Just enter the following coupon code during checkout:
rrjze9oj2
rrjze9oj2
...en waarom?
http://support.logitech.c...roduct=a0qi00000069v0EAAQBaZnGaNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:36:
[...]
Neem aan dat je dit via de KLS kan aanvragen?
Via die site en wat doorklikken kwam ik op een support form die mij hielpen en de vraag nu bij de europese support hebben uitgezet.
Is een bekend probleem met 2,4Ghz apparatuur en interferentie van USB 3.0.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Werkt ook met dat iphone speeltje.
Die code is per persoon verschillend en kan maar één keer gebruikt worden. Ik kreeg een andere.Younes schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:52:
Just enter the following coupon code during checkout:
Klopt. Ik had er 2 aangevraagd en mijn tobo is inmiddels besteld. Deze is net door Tsurany gebruiktNMe schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:13:
[...]
Die code is per persoon verschillend en kan maar één keer gebruikt worden. Ik kreeg een andere.
...en waarom?
Heeft iemand nog iets interessants gevonden in de Duitse Logitech store?
Nee, niet echt. De Duitsers hebben hogere prijzen voor tig dingen zodat je zelfs met 10 euro kortingscode meer betaalt dan rechtsreeks uit UK te halen.
Hier gister twee keer zonder verzendkosten en met tien euro korting kunnen bestellen op 1 code. Hoe geen idee; had wel twee tabs open (een met orderbevestiging en een met de shop).
Denk dat ik te laat ben. Is (weer) 34,99 pond bij mij, zonde.
Wellicht deze? http://www.logitech.com/en-gb/product/mini-mouse-m187?crid=7
Muis die na toevoegen aan winkelmand maar 10 pond kost. Met een 10 pond kortingscode wellicht gratis? Heb enkel nog een 5 pond code en dan is hij 4,99.
Muis die na toevoegen aan winkelmand maar 10 pond kost. Met een 10 pond kortingscode wellicht gratis? Heb enkel nog een 5 pond code en dan is hij 4,99.
Dan betaal je sowieso nog verzendingskostenTsurany schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:35:
Ik heb hem met 0,00 pond aan verzendkosten in m'n winkelmandje. Geef mij een kortingscode van 10 euro en ik kijk wel of hij dan gratis wordt
Die verzendingskosten komen er terug bij als hij op 0 staat. Zelfde als met dat IR-ding.Tsurany schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:38:
Ik heb hem met 0,00 pond aan verzendkosten in m'n winkelmandje. Geef mij een kortingscode van 10 euro en ik kijk wel of hij dan gratis wordt
Je moet de witte nemen hekevkev schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:35:
Denk dat ik te laat ben. Is (weer) 34,99 pond bij mij, zonde.
...en waarom?
Jup, weet ik. Via de opgegeven link werkt het niet bij mij.
Haha, zij denken daar heb je al die Hollandse graaiers.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dan ben ik net de hekkensluiter, want ik heb amper een uur geleden besteld...
...en waarom?
Die muis komt in Duitsland op 2,99 voor geïnteresseerden
Twijfel zelf
Het probleem is dat je hier hebberig van wordt
ik heb echter al een M705 marathon mouse en een gewone K400r liggen. Toch 2 K400plussen besteld voor de handigheid
Op termijn een extra Pi op de slaapkamer, dan komt het bordje wel van pas. Benieuwd wanneer het geleverd wordt, ik heb een UK en een NL bord besteld, beide "out of stock".
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik koos de zwarte, prijs ging ineens vanzelf naar 10 pond, er ging ineens ook vanzelf 10 euro korting af, en de verzendkosten naar NL waren 3.25 pond. Voor 4.79 euro dus een leuk klein muisje voor 'er bij'.Tsurany schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:35:
Ik denk dat Logitech er inmiddels wel achter is... De kortingscodes die ik per email heb ontvangen nav de survey zijn allemaal niet meer geldig namelijk.
Invalid promo code;

Code gister aangevraagd en vandaag ontvangen.

Code gister aangevraagd en vandaag ontvangen.
[ Voor 22% gewijzigd door Tortelli op 19-08-2015 19:42 ]
Kijk eens een post boven je. 
Overigens weet ik niet of ze dat nu eigenlijk wel kunnen maken. Je hebt immers wel de tegenprestatie voor die code geleverd door hun survey in te vullen.
Overigens weet ik niet of ze dat nu eigenlijk wel kunnen maken. Je hebt immers wel de tegenprestatie voor die code geleverd door hun survey in te vullen.
Ze hadden toch eerst die survey kunnen afsluiten lijkt me.
EDIT: Survey's zijn afgesloten
EDIT: Survey's zijn afgesloten
[ Voor 25% gewijzigd door Hannibal1471 op 19-08-2015 20:09 ]
Ik heb gisteren een muis en een toetsenbord besteld en heb vanavond een bevestiging gehad dat nu de muis morgen word geleverd, dus denk dat ze ze wel opsturen.
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Wordt inderdaad wel opgestuurd.
Heb zondag de witte K400 besteld (out of stock) en deze is vandaag met UPS geleverd voor 7,5GBP.
Dus dat is nog lekker snel gegaan ook
Ging om de US International-layout (Dutch version)
Heb zondag de witte K400 besteld (out of stock) en deze is vandaag met UPS geleverd voor 7,5GBP.
Dus dat is nog lekker snel gegaan ook
Ging om de US International-layout (Dutch version)
[ Voor 27% gewijzigd door JvdW op 19-08-2015 20:49 ]
Gisteren keyboard gepakt, bij afrekenen een account aangemaakt, en uiteindelijk bij de laatste stap m'n browser dichtgegooid. Maar 24 uur later heb ik nog steeds geen verzendkosten-code binnen. Wat doe ik fout?
Ik heb gisteren de K400 plus (wit) met dutch layout besteld voor 7,50 (dus met alle kortingen en zonder verzend kosten). Dit was rond een uur of 8 in de avond (dinsdag). Hierover heb ik een orderbevestiging gekregen. Gezien dat het product niet op voorraad is heb ik nog geen verzendbevestiging gekregen. Nu is het dus geduldig afwachten of het toetsenbord daadwerkelijk verzonden gaat worden.
Voor de verzendkosten heb ik de browser (FF) gesloten met Ghostry op pause. Dit leverde de genoemde popup op waardoor er geen verzendkosten betaald hoefden te worden.
Voor de verzendkosten heb ik de browser (FF) gesloten met Ghostry op pause. Dit leverde de genoemde popup op waardoor er geen verzendkosten betaald hoefden te worden.
Je kon gewoon herladen, en dan gaf ie vanzelf de gratis verzendkosten. Zie de eerste post.rik schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:07:
Gisteren keyboard gepakt, bij afrekenen een account aangemaakt, en uiteindelijk bij de laatste stap m'n browser dichtgegooid. Maar 24 uur later heb ik nog steeds geen verzendkosten-code binnen. Wat doe ik fout?
ik heb vanochtend een code ontvangen, deze wil ik nu gebruiken. Maar de site geeft aan dat de code invalid is. Heeft iemand het de afgelopen uur nog geprobeerd en was het toen gelukt?
Neuh. Was überhaupt nooit geldig.NMe schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:59:
Kijk eens een post boven je.
*Voucher code valid for £10 off your next order. Can not be applied to previous orders. Offer valid for purchase and shipment in the United Kingdom only when purchased by 30/09/2015. Discount will be applied when you enter the voucher code during the shopping cart process. Code may only be redeemed once. Can not be combined with other offers. Shipping and sales tax excluded. Dealers, distributors and other resellers are not eligible for this offer. Excludes spare parts and UE (Ultimate Ears) products. Additional terms, conditions, products, pricing and offers subject to change without notice.
Hmm, fair enough. Aan de andere kant kan de site op het punt waarop 'ie nu roept dat de code ongeldig is natuurlijk niet weten dat je in Nederland zit, dus ik gok zomaar dat de Britse klanten hetzelfde probleem hebben.sphere schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:05:
[...]
Neuh. Was überhaupt nooit geldig.
*Voucher code valid for £10 off your next order. Can not be applied to previous orders. Offer valid for purchase and shipment in the United Kingdom only when purchased by 30/09/2015. Discount will be applied when you enter the voucher code during the shopping cart process. Code may only be redeemed once. Can not be combined with other offers. Shipping and sales tax excluded. Dealers, distributors and other resellers are not eligible for this offer. Excludes spare parts and UE (Ultimate Ears) products. Additional terms, conditions, products, pricing and offers subject to change without notice.
Ach, ik ga wel zien of ze nog gaan uitleveren. Zo ja, dan is dat mooi meegenomen. Zo nee, dan heb ik pech gehad. Het was wel een beetje "gaming the system" natuurlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 19-08-2015 22:11 ]
ik heb net nog bij de Duitse shop besteld, de duitse code werkt dus nog...
Toetsenbord (K400 plus) vandaag ontvangen. Helemaal top voor 10 euro!
Gisteren ook maar de muis besteld. Voor 4,21 euro kon ik hem niet laten liggen
Gisteren ook maar de muis besteld. Voor 4,21 euro kon ik hem niet laten liggen
[ Voor 4% gewijzigd door Snoop op 19-08-2015 22:45 ]
17-8 besteld en order staat nog op Order in process, heeft iemand dit ook?
Ja hij is out of stock dus zal wel even duren...Lfshiu schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 01:46:
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
18-08 toch maar een muis (m185) besteld. Deze is volgens de site "in stock" maar ook bij mij staat order in process. Volgens de order bevestiging moet je nog een mail krijgen als je bestelling wordt opgestuurd.Lfshiu schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 01:46:
Muis heb toevallig gisteren een mail van gehad dat die verzonden is, komt uit eindhoven. Duurde bij zo`n 1,5 dag voordat ik een bericht kreeg.Saybia schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:13:
[...]
18-08 toch maar een muis (m185) besteld. Deze is volgens de site "in stock" maar ook bij mij staat order in process. Volgens de order bevestiging moet je nog een mail krijgen als je bestelling wordt opgestuurd.
Ik heb net nog op de UK site de witte K400 UK-layout kunnen bestellen voor 7.50 GBP en gratis express delivery. De niet-plus versie dus: "Wireless Touch Keyboard K400 - White - UK English".
Andere toetsenborden worden in de webshop soms wel als 17.50 GBP getoond maar zijn in de winkelmand toch 34.99 GBP.
Andere toetsenborden worden in de webshop soms wel als 17.50 GBP getoond maar zijn in de winkelmand toch 34.99 GBP.
Opvallend dat het keyboard al vanaf het begin op 'out of stock' staat, maar dat een aantal tweakers er desondanks al wel een geleverd hebben gekregen. Ben erg benieuwd wanneer ik een verzendbevestiging mag ontvangen.
Dank je voor de tip, ik heb dit ook gedaan, net geen € 11 is een uitstekende deal.croxz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:17:
Ik heb net nog op de UK site de witte K400 UK-layout kunnen bestellen voor 7.50 GBP en gratis express delivery. De niet-plus versie dus: "Wireless Touch Keyboard K400 - White - UK English".
Ze zeggen in de bevestigingsmail ook dat het geld pas bij verscheping wordt afgeschreven. Bij mij is het geld op de dag zelf (17-8) afgeschreven en hij zou nog steeds niet verzonden zijn.ralph075 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:44:
Opvallend dat het keyboard al vanaf het begin op 'out of stock' staat, maar dat een aantal tweakers er desondanks al wel een geleverd hebben gekregen. Ben erg benieuwd wanneer ik een verzendbevestiging mag ontvangen.
Het ligt er een beetje aan hoe je betaald hebt, denk ik. Ik heb PayPal gebruikt en daar is het geld gelijk afgeschreven.MrMaxedTank schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:07:
[...]
Ze zeggen in de bevestigingsmail ook dat het geld pas bij verscheping wordt afgeschreven. Bij mij is het geld op de dag zelf (17-8) afgeschreven en hij zou nog steeds niet verzonden zijn.
Thanks, K400 (zonder plus) ook besteld. Het is de (out of stock) witte UK versie geworden, want de rest lijkt het allemaal niet meer te doen. Express delivery gekozen en verzendkosten blijven op 0.00 Euro staan. Mooie deal en is hopelijk een mooie aanvulling voor mijn Intel NUC!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Koop gelijk even een verlengkabelSmarron schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:57:
Thanks, K400 (zonder plus) ook besteld. Het is de (out of stock) witte UK versie geworden, want de rest lijkt het allemaal niet meer te doen. Express delivery gekozen en verzendkosten blijven op 0.00 Euro staan. Mooie deal en is hopelijk een mooie aanvulling voor mijn Intel NUC!
Ik had gisteren de m185 muis besteld, gratis express verzending. Vandaag binnen inclusief een Logitech h150.... Waarschijnlijk hebben ze een foutje gemaakt, leuke meevaller
Ik heb vandaag ook de muis besteld, mooi voor de laptop van mijn vriendin! Kan wire transfer trouwens makkelijk vanuit Nederland? Heb daar geen ervaring mee dus nu maar even met paypal gedaan.
Gisterenmiddag besteld, juist verzonden mbv UPS. (Belgisch toetsenbord)
Nergens voor nodig in de meeste gevallen. Ik heb ook een K400 thuis voor een vergelijkbare barebone, ontvanger aan de achterkant. Ik heb nog geen toetsaanslag gemist op 4 meter afstand.
Heb je op de achterkant wel USB 3.0 aansluitingen? Meeste NUC's hebben enkel USB 3.0 wat de kans op storing vergroot.
Ik heb 2x USB 2.0 en 1x USB 3.0 die aan de voorkant zit. Ach ja, we gaan het wel zien. Zolang het maar gaat werken vind ik het prima. De Harmony is echt helemaal kapot, dus dit is voor weinig een erg mooie oplossing.Tsurany schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:14:
Heb je op de achterkant wel USB 3.0 aansluitingen? Meeste NUC's hebben enkel USB 3.0 wat de kans op storing vergroot.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Voor sommigen kan het ook nooit genoeg zijnSSnEAkyy schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:26:
Ik had gisteren de m185 muis besteld, gratis express verzending. Vandaag binnen inclusief een Logitech h150.... Waarschijnlijk hebben ze een foutje gemaakt, leuke meevaller
Heeft iedereen die een zending ontvangen heeft ook eerst een verzendbericht gehad per email?
Muis woensdag besteld, gisteren verzendbericht ontvangen, levering staat voor eind deze dag gepland met UPS. Tobo dinsdag besteld, maar omdat die out of stock was duurt dat nog wel even, muis was wel in stock.
Nope!BounceMeister schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:04:
Heeft iedereen die een zending ontvangen heeft ook eerst een verzendbericht gehad oer email?
Wacht het gewoon rustig af...
Zo, en net maar het muisje besteld. Ik had 3 dagen geleden de survey ingevuld, maar gelukkig was de code nog geldig
Rare vogel in spe
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die headset kon je geloof ik winnen bij de enquête.SSnEAkyy schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:26:
Klopt het dat je, zelfs als je met PayPal wil betalen, je echt een creditcard nodig hebt?
Let op:
Geen "ik ook" posts of statusupdates. Zorg dat posts iets bijdragen ipv alleen maar meldingen te doen
Geen "ik ook" posts of statusupdates. Zorg dat posts iets bijdragen ipv alleen maar meldingen te doen