Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nice, die nieuwe update is echt heel erg fijn.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ga mijn twee moeilijkste levels ook een update geven met de checkpoint. :)
Het gaat om Take an Eco-Friendly Ride en King Koopa's Spire.

Zou die combi flower + mushroom ook werken met de andere powerups?

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 27-10-2015 19:24 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Goede update, wat me op viel in de video is dat er expliciet bij staat dat het een gratis update is. Verteld mij dat er ook betaalde updates (lees DLC's) in de planning staan :).

Ga mijn huidige levels niet aanpassen, zo moeilijk zijn ze niet en de lastigste heeft een paswoord / check systeem.

Niks over fixes voor de glitches trouwens.

[ Voor 32% gewijzigd door Bisamrat op 27-10-2015 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:23
Mijn levels ga ik ook niet aanpassen. Ze zijn kort genoeg en bevatten geen lange, lastige obstakelreeksen.

Iets anders, het is misschien belangrijk om het volgende in de gaten te houden: Levels Deleted Today When I Logged In

[ Voor 15% gewijzigd door RayNbow op 28-10-2015 07:05 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:11:
[...]

Zeer pittig, nog niet opgelost, maar ik heb wel de eerste stap gevonden:
spoiler:
Neem de red koopa shell mee naar het skull platform op de track. Kick de koopa shell omhoog op het platform op het eind om de trampoline te ontvangen.
Heb een andere manier gevonden:
spoiler:
Bij de yoshi onder de vlammenwerpers kun je als op volle snelheid rent en heel zachtjes springt net de blok waar yoshi op staat missen en dus die yoshi pakken om verder te gaan.

Bij yoshi bij de rode koopa moet die yoshi achterlaten door yoshi te gebruiken voor mid-air jump op het platform. Zo kun je dus deze yoshi pakken. Je moet hier wel behendig genoeg zijn om met yoshi te bukken onder de blokken door. Het kan, kost wel enige oefening.

Dan ga je met yoshi naar boven toe bij de trampoline. Gebruik je mid-air jump om de trampoline te pakken en zo verder te gaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:07:
[...]

Heb een andere manier gevonden:
spoiler:
Bij de yoshi onder de vlammenwerpers kun je als op volle snelheid rent en heel zachtjes springt net de blok waar yoshi op staat missen en dus die yoshi pakken om verder te gaan.

Bij yoshi bij de rode koopa moet die yoshi achterlaten door yoshi te gebruiken voor mid-air jump op het platform. Zo kun je dus deze yoshi pakken. Je moet hier wel behendig genoeg zijn om met yoshi te bukken onder de blokken door. Het kan, kost wel enige oefening.

Dan ga je met yoshi naar boven toe bij de trampoline. Gebruik je mid-air jump om de trampoline te pakken en zo verder te gaan.
Ah,
spoiler:
ik heb dat bukken wel in edit mode geprobeerd, maar dat lukte me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:17:
[...]

Ah,
spoiler:
ik heb dat bukken wel in edit mode geprobeerd, maar dat lukte me niet.
spoiler:
Je moet snelheid maken zodat je glijd. Dat kan wanneer je vanaf het turnblock naar beneden lichtjes springt. Kost heel veel oefening. Ben er zelf twee keer +/- 460 seconden aan doodgegaan doordat de tijd op was. Inmiddels lukt het me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Geinig, ontving ineens een link naar een Facebook pagina op een van de playthrough video's. Blijkt dat Nintendo Duitsland het level van één van de gebruikers heeft gehighlight.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12046966_1188205141193829_5411246021024210477_n.png?oh=d0edb7228e9c9900fd004a9a4cd9587b&oe=56881F2E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik bedacht me vanmorgen dat ik eigenlijk wel de ON/OFF switch uit SMW mis in Mario Maker. Je hebt veel te weinig controle over wat er op de lines gebeurd en dat zou dit wel oplossen.

@Seroczynski,
Even een opmerking voor het tonen van je filmpjes op de site. Als je naar beneden gescrolled bent dan zie je de filmpjes niet wanneer je ze aanklikt. Je moet dan weer naar boven scrollen. Misschien horizontaal en verticaal centreren in de viewport?
?

[ Voor 43% gewijzigd door Zeror op 29-10-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo! Dit level eindelijk kunnen voltooien. :)

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/CD90-0000-00BF-6C5F

Was behoorlijk pittig, maar heb wel een paar mooie 'shortcuts' gevonden om het level sneller te kunnen voltooien. Ik was zo'n 50 seconden sneller als de anderen ^^ :)

spoiler:
Het spiny helmpje pakken kan ook veel sneller. Dat gedoe met die bommen hoef je niet te doen. Gewoon op de bom springen en yoshi's tong de helm pakken

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 29-10-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:40:
spoiler:
Het spiny helmpje pakken kan ook veel sneller. Dat gedoe met die bommen hoef je niet te doen. Gewoon op de bom springen en yoshi's tong de helm pakken
Tijdens m'n testsessie kwam ik erachter dat dat kon... echter,
spoiler:
hoe draag je vervolgens de spiny hat? Zodra je de spiny met Yoshi uitspuugt, heb je een spiny dat heen en weer bouncet.

Edit:
Oh, ik gebruikte trouwens voor dit stukje geen bobombs, maar...
spoiler:
Ik gebruikte de muncher uit de pipe voor de extra hoogte.

Edit 2:
Oh, ok... nu weet ik 't... down+b werkt dus ook met Yoshi. :p

Edit 3:
Ik leer steeds meer over SMW. Vanavond nog wat tijd besteed met wat experimentele bossfights (en wat research over de precieze blastradius van big bobombs) en kwam erachter dat de SMW cape hele puzzels kan slopen aangezien het in feite dezelfde kracht heeft als een powblock.

[ Voor 36% gewijzigd door RayNbow op 29-10-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Goed dat checkpoints nu ook naar de game komen, dat was echt een groot gemis tot nu toe. :) De andere updates vind ik wel een beetje tegenvallen. Ik had meer verwacht na die checkpoint update.

Hopelijk komen ze nog met (betaalde) DLC waarbij je bijvoorbeeld een thema koopt, zoals desert, met desert items en desert enemies. En dan meer van dat soort DLC packs (snow, jungle, etc...). Dat zouden echt instant-buys zijn. Net zoals de DLC's van Mario Kart 8.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Jirachi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:27:
Goed dat checkpoints nu ook naar de game komen, dat was echt een groot gemis tot nu toe. :)
Voor sommige levels zouden checkpoints wel aardig zijn, maar zelf mis ik ze niet in m'n designs. M'n levels zijn redelijk kort. :p

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 29-10-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
@Zeror, ik heb vanavond je level weer drie pogingen gegeven, maar ik stop er nu definitief mee. Te veel plekken waar je genaaid kan worden :P Ik vind het wel jammer, want het is verder wel een heel mooi level. Ik hoop (en verwacht eigelijk ook :P) dat je het level gaat voorzien van checkpoints zodra de update live is. Bijvoorbeeld voor de Bowser Jr. fight.

[ Voor 26% gewijzigd door Seroczynski op 29-10-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Haha,snap het wel. Ik wilde de checkpoint na bowser Jr zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Interessant gebruik van bullet bill blasters:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
RayNbow schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:04:
Interessant gebruik van bullet bill blasters:

[video]
Wow! Inderdaad heel creatief! Dat met die spookjes echt geniaal bedacht. :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Jirachi schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:33:
[...]

Wow! Inderdaad heel creatief! Dat met die spookjes echt geniaal bedacht. :P
Die vond ik ook cool, ja. Had de idee om die bill cannons op een line te zetten om op die manier een moving walljump platform te hebben al wel eerder gezien.

Misschien dat het idee van die ghosts ga verwerken in een ghost house level wat ik al een tijdje wil maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 30-10-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Je moet alleen wel oppassen met Boo's + Bill Blasters. Ik heb er kort mee geëxperimenteerd (als kandidaat voor m'n Magikoopa's a-Maze-ing Mansion level), maar je moet zorgen dat de Boo's niet tegen een muur of plafond aan vliegen, want dan droppen ze dus de Bill Blaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Iemand in voor een leuk puzzelleveltje?
Check deze:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tH2YxIO864TF5577NE2lCAa3/full.png

Zag hem op stream en ik kan je vertellen dat het een lekker moeilijke uitdaging is. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 30-10-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:03:
Iemand in voor een leuk puzzelleveltje?
Check deze:

[afbeelding]

Zag hem op stream en ik kan je vertellen dat het een lekker moeilijke uitdaging is. :)
Heb 'm nog niet weten op te lossen... dit is het verst wat ik gekomen ben:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QJPe1KN.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:08:
[...]

Heb 'm nog niet weten op te lossen... dit is het verst wat ik gekomen ben:
[afbeelding]
spoiler:
Je bent niet op de goede weg ;) Let bijvoorbeeld eens goed op wat die Thwomp doet met zijn omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:16:
[...]

spoiler:
Je bent niet op de goede weg ;) Let bijvoorbeeld eens goed op wat die Thwomp doet met zijn omgeving.
Ik zie eerlijk gezegd weinig...
spoiler:
behalve dat de P-switch de Thwomp verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:30:
[...]

Ik zie eerlijk gezegd weinig...
spoiler:
behalve dat de P-switch de Thwomp verplaatst.
spoiler:
Laten we het zo zeggen: de muntjes met het geluidseffect geven een vrij duidelijke hint wat je ermee moet doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:33:
[...]

spoiler:
Laten we het zo zeggen: de muntjes met het geluidseffect geven een vrij duidelijke hint wat je ermee moet doen. ;)
spoiler:
Maar het enige effect dat ik tot nu toe kon vinden is dat als je de rechter P-switch gebruikt dat de Thwomp verdwijnt wanneer die 2 munten er nog waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:42:
[...]

spoiler:
Maar het enige effect dat ik tot nu toe kon vinden is dat als je de rechter P-switch gebruikt dat de Thwomp verdwijnt wanneer die 2 munten er nog waren?
spoiler:
De twee munten (die dus in blokken veranderen als je op de P drukt) op de plek van de Thwomp moet je laten staan, want dat geintje moet namelijk nog een keer uitvoeren later als die muntjes weg zijn kan dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:51:
[...]

spoiler:
De twee munten (die dus in blokken veranderen als je op de P drukt) op de plek van de Thwomp moet je laten staan, want dat geintje moet namelijk nog een keer uitvoeren later als die muntjes weg zijn kan dat niet meer.
spoiler:
Ik zie alleen niet de toegevoegde waarde van de Thwomp zelve om de puzzel op te lossen. Ik moet voor zo ver ik zie een mogelijkheid creëren om door de rode deur boven de grond te kunnen gaan. Tenzij ik de Thwomp op een of andere magische wijze onder de rode deur moet weten te duwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:58:
[...]

spoiler:
Ik zie alleen niet de toegevoegde waarde van de Thwomp zelve om de puzzel op te lossen. Ik moet voor zo ver ik zie een mogelijkheid creëren om door de rode deur boven de grond te kunnen gaan. Tenzij ik de Thwomp op een of andere magische wijze onder de rode deur moet weten te duwen?
spoiler:
De thwomp moet je zien als een lift. Als je er een pow-block op zet kun je het als platform gebruiken. Je hebt wel de deur keuze juist. Volgende spoiler alleen lezen als je wilt weten wat je moet verzamelen om die deur in te kunnen.

spoiler: !!!!!! Alleen lezen als je de oplossing voor het puzzellevel wilt weten !!!!!!
Je hebt nodig:
- twee POW blokken
- één P-switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:11:
[...]

spoiler:
De thwomp moet je zien als een lift. Als je er een pow-block op zet kun je het als platform gebruiken. Je hebt wel de deur keuze juist. Volgende spoiler alleen lezen als je wilt weten wat je moet verzamelen om die deur in te kunnen.

spoiler: !!!!!! Alleen lezen als je de oplossing voor het puzzellevel wilt weten !!!!!!
Je hebt nodig:
- twee POW blokken
- één P-switch
Hmm,
spoiler:
...dan moet ik eens uitvogelen hoe ik bij de 2e P-switch moet komen met maar 1 powblock. Het tweede powblock ben je nl. kwijt zodra je door een deur gaat...

Edit: Ah, wacht... ik zie nu...
spoiler:
...welk powblock ik waar moet gebruiken, zodat ik een van de powblocks mee kan nemen door de deur heen en toch nog met 2 powblocks kan eindigen...

Nu nog flink oefenen. :X

[ Voor 13% gewijzigd door RayNbow op 31-10-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Ik ben ondertussen met een nieuwe boss mechanic, al is deze niet zo uitgebreid als die in m'n Magikoopa level:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/BergoKNk0sJhWnpnHZ8BMvo5/full.png

Feedback? Thoughts? :)

Testrun:

In ander nieuws, You can star levels more than once?. Dit verklaart waarom ik laatst een level zag dat ik al had uitgespeeld maar geen ster had, terwijl ik vrijwel zeker was dat ik het level een ster gegeven had.

En als iemand nog moeilijke zooi in z'n level wil proppen:

[ Voor 44% gewijzigd door RayNbow op 31-10-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:41:

En als iemand nog moeilijke zooi in z'n level wil proppen:
[video]
Leuke moeilijke zooi. Misschien dat ik daar wel iets mee kan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:03
Ik ben nog steeds aan het twijfelen om een Wii U aan te schaffen voor dit spel. Maar ben zo bang dat ik er maar een paar weken mee speel. Hoe werkt die controller met het spelen van je gemaakte levels? Is dat handig zo'n groot ding?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
carpebios schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:19:
Hoe werkt die controller met het spelen van je gemaakte levels? Is dat handig zo'n groot ding?
Het beste is om ergens een Wii U demo unit te vinden om het zelf uit te proberen. Zelf gebruik ik de Wii U Gamepad voor vrijwel alle games (ik heb een Pro controller, maar die gebruik ik nauwelijks) en ik merk niets van de grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:19:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen om een Wii U aan te schaffen voor dit spel. Maar ben zo bang dat ik er maar een paar weken mee speel. Hoe werkt die controller met het spelen van je gemaakte levels? Is dat handig zo'n groot ding?
Je merkt het amer, de GamePad is niet echt zwaar. Maar, als je het echt wil, kan je je levels ook met een WiiMote, Classic Controller of Pro controller spelen. Het bouwen van de levels kan wel enkel met de GamePad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:11:
Je hebt nodig:
- twee POW blokken
- één P-switch
Blijkbaar kan het simpeler: https://miiverse.nintendo.net/replies/AYMHAAACAAADVHkk4Nb5cg (spoilers)

Als iemand nog een awesome Xenoblade level zoekt, zoek dan niet verder:
Level Title: I Can Change The Future!
ID: 5BA5-0000-00CD-0315
Description of Gameplay Elements: Throughout the stage you will encounter visions of what will happen to Shulk if you are not careful! Use the visions to your advantage and own the future!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M1JyitS.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XlpZI20.jpg

Mijn playthrough:
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/pap/WVW69iiEZbEmsZ2crg

En nog een playthrough, dit keer een nieuw level van BlackMage: Fly Bird

[ Voor 61% gewijzigd door RayNbow op 01-11-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:36
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iiJYiYheLL4fj

Zo, dara zijn we weer met een level.
Ben nog met een andere bezig maar dat is een Megaman Work in Progress.
Daar wacht ik mee met uploaden en afmaken tot ik checkpoints kan toevoegen, woensdag is de dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nieuwe leveltje van mij :)

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/628C-0000-00D0-DBFB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn level ook af :) Moet alleen nog één checkpoint toevoegen, dus het duurt nog tot woensdag voordat ik 'm ga uploaden :p

Misschien ook wel beter dat ik nu wat meer tijd heb voor "fine-tuning" :p

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Naast het ontwikkelen van puzzles en een bossmechanic voor een level ben ik dit weekend ook begonnen aan een tweede level: een full-speed autoscroller. Denk niet dat ik voor dat level checkpoints nodig heb. :+

(Het level is voorbij in 30s.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Fine tuning van een leveltje betekent bij mij meestal dat ik een hoop onzin ga toevoegen of alsnog complete stukken ga veranderen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:36:
Fine tuning van een leveltje betekent bij mij meestal dat ik een hoop onzin ga toevoegen of alsnog complete stukken ga veranderen. :+
Ja, bij mij ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Een video voornamelijk over level design:

In deze 1 uur durende video wordt een level van een bekende YouTuber en geanalyseerd en verbeterd.

En tussendoor heb ik een klein level gemaakt en geupload:
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iiisro1lL9upI
Flee from Castle Koopastein
(2753-0000-00D4-AA0E)

Een fullspeed autoscroll level, moet binnen 30 seconden geclear kunnen worden (m'n persoonlijk record is dacht ik 27s). :p

Edit: LOL, natuurlijk vlak na 't uploaden kom ik achter een super easy methode om 't level uit te spelen. :p

[ Voor 51% gewijzigd door RayNbow op 03-11-2015 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-09 19:05
Het moet niet gekker worden ik heb een Wii U gekocht om Mario Maker te kunnen spelen >:) Ik vind het geweldig om levels te bouwen.

Ik heb nog niet alle opties/item bij het bouwen maar toch al wat levels gebouwd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

1e level: 498C-0000-00D0-BE7E
2e level: 1B61-0000-00D2-80A8
3e level: 8964-0000-00D4-B3FA

Miiverse ID: NXii72

3e Level
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/9cwchajb3/WVW69iii_C8vgga_Jw6.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Petje72 op 03-11-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
RayNbow schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:20:
[afbeelding]
(2753-0000-00D4-AA0E)

Een fullspeed autoscroll level, moet binnen 30 seconden geclear kunnen worden (m'n persoonlijk record is dacht ik 27s). :p

Edit: LOL, natuurlijk vlak na 't uploaden kom ik achter een super easy methode om 't level uit te spelen. :p
En de volgende morgen blijkt het mijn meest gemakkelijke level te zijn met een clear rate van 100%. :+

(Thx Seroczynski :))
Petje72 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:11:
Het moet niet gekker worden ik heb een Wii U gekocht om Mario Maker te kunnen spelen >:) Ik vind het geweldig om levels te bouwen.

Ik heb nog niet alle opties/item bij het bouwen
Tip: je kunt dit proces versnellen door alle nieuwe items/themes die je krijgt te gebruiken en dan vervolgens gewoon een hele zooi groundblocks in je level te dumpen.
maar toch al wat levels gebouwd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

3e Level
[afbeelding]
Naast het delen van je levels in dit topic kun je tevens je levels plaatsen op SuperMarioMaker.nl. Hiervoor heb je de Miiverse URL van je level nodig (die je in jouw geval kunt vinden op https://miiverse.nintendo.net/users/NXii72/posts).

Feedback op je eerste level:
Op zich een prima level en het nodigt uit om te verkennen. Het enige minpuntje is misschien dit gedeelte:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IWuq0dB.jpg

Als je op het bovenste bewegende platform staat, kun je niet zien of er iets is om op te landen als je naar beneden valt of springt..

[ Voor 49% gewijzigd door RayNbow op 04-11-2015 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
RayNbow bedankt voor je feedback en tips! :) Ik heb me meteen even ingeschreven op SuperMarioMaker.nl en daar mijn levels gedropped.

Betreft die ene level met het bovenste platform: dat heb ik bewust gedaan, leek me wel spannend als je niet precies waar terecht komt. Als ik ooit nog zoiets maak dan zal ik kijken of een soort van hint oid kan inbakken zodat je een beetje kan inschatten hoe hard of ver je moet springen om op de juiste plek te landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Petje72 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:22:
RayNbow bedankt voor je feedback en tips! :) Ik heb me meteen even ingeschreven op SuperMarioMaker.nl en daar mijn levels gedropped.

Betreft die ene level met het bovenste platform: dat heb ik bewust gedaan, leek me wel spannend als je niet precies waar terecht komt. Als ik ooit nog zoiets maak dan zal ik kijken of een soort van hint oid kan inbakken zodat je een beetje kan inschatten hoe hard of ver je moet springen om op de juiste plek te landen.
Spanning opbouwen kan wel en je zou met een Down Arrow kunnen hinten dat men naar beneden kan springen. Het lastige is dan alleen om te zorgen dat iemand genoeg tijd heeft om te kunnen reageren (je moet dus vele soorten sprongen testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
@Petje72, Goede keuze, ik zal vanavond eens wat leveltjes van je spelen.

Die update moet vandaag ergens uitkomen toch? Ik ben benieuwd of er ergens ook nog iets als echte patchnotes worden vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:56:
@Petje72, Goede keuze, ik zal vanavond eens wat leveltjes van je spelen.

Die update moet vandaag ergens uitkomen toch? Ik ben benieuwd of er ergens ook nog iets als echte patchnotes worden vrijgegeven.
Vanavond ergens. Wanneer ze in Japan actief worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
De Britse video vermeldt trouwens 5 november als datum:

Hier is officiele informatie in 't Japans:
11月5日午前10時より、「更新データ(ver 1.20)」を配信します。
10 uur JST, dus 2 uur 's nachts voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

2 uur snachts is 5 november voor ons ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Petje72 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:11:

Ik heb nog niet alle opties/item bij het bouwen maar toch al wat levels gebouwd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

3e Level
[afbeelding]
Ik heb zojuist Kyan's Kasteel 001 gespeeld. Leuk level, kon hem in één keer halen. Zoals je kan zien in het filmpje wist ik aan het einde even niet waar ik naar toe moest (want zomaar springen vertrouw ik niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
Seroczynski schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:50:
[...]

Ik heb zojuist Kyan's Kasteel 001 gespeeld. Leuk level, kon hem in één keer halen. Zoals je kan zien in het filmpje wist ik aan het einde even niet waar ik naar toe moest (want zomaar springen vertrouw ik niet meer).

[video]
Cool ! en zeker hoe je hem uit hebt gespeeld. Nu besef ik me te meer dat ik echt nog een beginner ben betreft het spelen van Mario en wat ie allemaal kan :P

Zo maar springen... tsja... de ene twijfelt, de andere springt in het diepe :) Toen ik deze level maakte had ik nog niet alle items, nu inmiddels meer dus ik kan voortaan pijlen etc plaatsen als hint.

Hoe heb je trouwens dat filmpje opgenomen? met Twitch? daar heb ik wel eens van gehoord maar weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat op een Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Petje72 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:11:
[...]

Cool ! en zeker hoe je hem uit hebt gespeeld. Nu besef ik me te meer dat ik echt nog een beginner ben betreft het spelen van Mario en wat ie allemaal kan :P

Zo maar springen... tsja... de ene twijfelt, de andere springt in het diepe :) Toen ik deze level maakte had ik nog niet alle items, nu inmiddels meer dus ik kan voortaan pijlen etc plaatsen als hint.

Hoe heb je trouwens dat filmpje opgenomen? met Twitch? daar heb ik wel eens van gehoord maar weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat op een Wii U.
Als je lang genoeg de 100 Mario challenge speelt ga je écht niet meer een leap of faith maken _O-

Dat filmpje heb ik opgenomen met een Elgato HD60. Dat is een klein USB / HDMI apparaatje die je tussen je PC en Wii U hangt. Vervolgens kan je dan met de bijgeleverde software een filmpje opnemen. Twitch is een steamingdienst. Daar kan je live video op streamen als je een willekeurige methode hebt voor het opnemen van je beeldmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
Seroczynski schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:16:
[...]

Als je lang genoeg de 100 Mario challenge speelt ga je écht niet meer een leap of faith maken _O-

Dat filmpje heb ik opgenomen met een Elgato HD60. Dat is een klein USB / HDMI apparaatje die je tussen je PC en Wii U hangt. Vervolgens kan je dan met de bijgeleverde software een filmpje opnemen. Twitch is een steamingdienst. Daar kan je live video op streamen als je een willekeurige methode hebt voor het opnemen van je beeldmateriaal.
Thanks voor de tip! ik ga eens kijken naar zo'n Elgato HD60.

Edit: heb hem gevonden. 169 euro... hmmm behoorlijk aan de prijs maar wat ik lees zeker goed spul. Ik ga alvast op m'n verlanglijstje zetten :9

[ Voor 10% gewijzigd door Petje72 op 04-11-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Petje72 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:11:
Gewoon muntjes gebruiken. Dan geef je de speler een reden om er naartoe te springen. Daardoor is zoiets geen leap of faith meer. en met muntjes kun je natuurlijk ook een pijl maken als je dat wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Update al live, ook meer dan 1 nieuwe mystery costume.
Je kunt nu dus ook triforce heroes links hebben (gewoon 3 kleine links op elkaar :P)

Wellicht ook nog de andere skins maar geen idee welke naast Akino :P
Je kunt maar 1 checkpoint plaatsen, helaas niet meerdere, magoed, halfway spul is best goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

1 checkpoint is ook meer dan zat. Ik ga vanmiddag de update eens checken en mijn levels opnieuw uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
IS k wel, maar had graag voor mijn Megaman levels er 2 gehad. Oh wel, maakt verder niet uit, kan denk ik nog wel wat meer levels opnieuw doen maar denk niet dat ik er veel zin in heb om dat te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Ik zit nu op m'n werk, dus kan nu niets testen, maar heeft iemand al gekeken wat er gebeurt wanneer er van een checkpoint geladen wordt? Worden bijv. gesloopte blokken gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:13:
Ik zit nu op m'n werk, dus kan nu niets testen, maar heeft iemand al gekeken wat er gebeurt wanneer er van een checkpoint geladen wordt? Worden bijv. gesloopte blokken gereset?
Gokje, maar ik denk van wel.

Deze video stond op Fok!, maar vind hem wel tof. Gaat over een nieuw geintje in de game:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Seroczynski schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:30:
Deze video stond op Fok!, maar vind hem wel tof. Gaat over een nieuw geintje in de game:

[video]
Het is sowieso een goed idee om te subscriben op GameXplain's YouTube kanaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppa
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 06:24
Jongens snappen jullie dit?

Er zijn nu event courses, ik heb ze alle 6 gehaald alleen maar 2 nieuwe chars vrijgespeeld, is dit een limit of is het random dat wanneer je de level weer speelt je weer kans maakt om een nieuwe char vrij te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet elk event level speelt een char vrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppa
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 06:24
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:13:
Niet elk event level speelt een char vrij ;)
4 van de levels had zon ? mushroom icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik vermoed dat drie daarvan dezelfde unlock hebben. De Arino levels, zijn allemaal van dezelfde maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo eerste level aangepast met checkpoint erbij.

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/0F02-0000-00D7-B42E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Is er ergens een duidelijk overzicht wat precies nieuw is in deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Checkpoints vooral en de upgrade. dus mushroom in fire flower. Denk dat dat voor de makers onder ons de grootste updates zijn.

iig mijn nieuwe level :)

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69ii2UB8X0robQH

veel plezier ermee en ja, blocks respawnen ook anaf het checkpoint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe level (incl checkpoint) is eindelijk online!

SanderSanderAfbeeldingslocatie: https://d13ph7xrk1ee39.cloudfront.net/img/menu-logo.png
Screenshot
Stay calm and Castle W2 (17B9-0000-00D8-1036)

Uitdaging: Probeer het moeilijke pad van het level te voltooien met de Peach Amiibo skin.
Je kan het moeilijke pad herkennen door dmv het Bowser standbeeld.

Ik heb voor beide paden een video gemaakt en ik heb het moeilijke pad gebruikt om 'm up te loaden. (incl. vanaf de checkpoint :p)

Makkelijke pad:
[YouTube: https://youtu.be/quIbCvtmGZU]

De video van het moeilijke pad volgt a.s. zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:55:
Zo eerste level aangepast met checkpoint erbij.

[afbeelding]

Zo, heb goed gebruik gemaakt van je nieuwe checkpoint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:34:
[...]

[video]

Zo, heb goed gebruik gemaakt van je nieuwe checkpoint :)
Had dat nou de eerste keer op deze manier gedaan. :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
In een willekeurig default level een checkpoint geplaatst:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bAtkhp4.jpg

Zou dit OK zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:52

Rhapsody

In Metal We Trust

Je moet een level toch uit kunnen spelen vanaf een checkpoint? Dus als je via de rechterkant weer naar links kunt springen, is het goed toch?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, wall jump naar links. Moet geen probleem zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Inderdaad, maar ik ben benieuwd of de doorsnee speler dat snapt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
RayNbow schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:22:
Inderdaad, maar ik ben benieuwd of de doorsnee speler dat snapt. :p
Nope :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Leuk, dankzij de patch zijn er nu levels die onmogelijk te halen zijn.De invisible blok glitch is gepatched bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:39:
Leuk, dankzij de patch zijn er nu levels die onmogelijk te halen zijn.De invisible blok glitch is gepatched bijvoorbeeld.
Dat soort levels zullen uiteindelijk vanzelf verwijderd worden, eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu ook dat ze de visuele glitches in het NSMBU thema gefixed hebben..

Vergelijk zelf maar:

Voorheen:
Oud

Na update
Nieuw

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:11:

Vergelijk zelf maar:

Voorheen:
[afbeelding]

Na update
[afbeelding]
Wat moet ik zien?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:11:

Vergelijk zelf maar:

Voorheen:
[afbeelding]

Na update
[afbeelding]
Ik zie enkel de aansluiting van de buis tegen de grond aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd de wijziging. De aansluitingen van de buizen met de grond ging niet goed in het NSMBU thema. Dit vond ik zelf behoorlijk irritant. Nu is dat netjes opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Mijn laatste creatie

Mario will survive!

(EB22-0000-00DB-F545)

[ Voor 35% gewijzigd door HellBeast op 07-11-2015 12:55 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al hele tijd aan een Wii U aant denken, maar nu ik laatst terug kwam van de stad in 't weekend, toch maar eentje aangeschaft.

Ik vind het leuker dan ik verwacht had eigenlijk, heb ook black ops 2 gekocht voor 6 euro bij Bart Smit.
Werkt echt vet dat split screen.

Maaruh,

Gisteren wat levels gemaakt, ik merk vaak dat er gedeelte zijn waar men in mario maker niet ziet wat er komt, waardoor je die spring in t duister moet maken, en vaker ga ik hartstikke dood haha.
Ik heb nog niet alle onderdelen om te bouwen dus ik heb nog niet zo veel uitgebreiden levels.
Kan ik jullie aan de friendslist van de Wii U toevoegen om jullie levels te spelen/commenten en dat jullie zo ook mijn levels kunnen zien of werkt dit echt alleen met de ID?

PM of quote even myn post als je wat levels wil spelen (heb er atm 4)
Lijkt me wel tof om met iemand die ook veel levels maakt contact te houden op facebook oid zodat we makkelijk kunnen communiceren als er iets getest moet worden. Feedback van iemand anders is altijd wel handig.

Ting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
RayNbow schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:20:
[afbeelding]
(2753-0000-00D4-AA0E)

En m'n twee runs door 't level:

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:34:
Gisteren wat levels gemaakt, ik merk vaak dat er gedeelte zijn waar men in mario maker niet ziet wat er komt, waardoor je die spring in t duister moet maken, en vaker ga ik hartstikke dood haha.
Dat zijn dan ook doorgaans slecht ontworpen levels. Een goed level laat zien waar je heen moet springen of geeft op z'n minst hints wat je moet doen.
Kan ik jullie aan de friendslist van de Wii U toevoegen om jullie levels te spelen/commenten en dat jullie zo ook mijn levels kunnen zien of werkt dit echt alleen met de ID?
De meeste van ons hier hebben hun levels al gedeeld in dit topic, maar vaak ook op SuperMarioMaker.nl. Met een levelcode kun je trouwens gemakkelijk de maker ervan markeren als favoriet (heart icon in het spel) en dan verschijnt hij of zij onder Course World / Makers / Following in het spel.

N.B.: Om levels te delen via SuperMarioMaker.nl dien je de Miiverse URL van het level in te sturen. Die kun je vinden via https://miiverse.nintendo.net/users/<jouw Nintendo ID>/posts. Voorbeeld: https://miiverse.nintendo.net/users/ShinNoNoir/posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:38:
[...]

En m'n twee runs door 't level:
[video]
[video]

[...]

Dat zijn dan ook doorgaans slecht ontworpen levels. Een goed level laat zien waar je heen moet springen of geeft op z'n minst hints wat je moet doen.

[...]

De meeste van ons hier hebben hun levels al gedeeld in dit topic, maar vaak ook op SuperMarioMaker.nl. Met een levelcode kun je trouwens gemakkelijk de maker ervan markeren als favoriet (heart icon in het spel) en dan verschijnt hij of zij onder Course World / Makers / Following in het spel.

N.B.: Om levels te delen via SuperMarioMaker.nl dien je de Miiverse URL van het level in te sturen. Die kun je vinden via https://miiverse.nintendo.net/users/<jouw Nintendo ID>/posts. Voorbeeld: https://miiverse.nintendo.net/users/ShinNoNoir/posts
Awesome! Thanks!
Ga het direct eens proberen.

Edit: Oh dacht dat ik moest inloggen maar blijkt alles vanzelf al in te vullen :P
https://miiverse.nintendo.net/users/Stoveboy/posts

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Kwam net een creatief level tegen op reddit:
Level Title: We can do it. Together.
ID: 5D32-0000-00D6-C166

Description of Gameplay Elements:
This level is a winner on every front. The main gameplay mechanic is fresh (cooperating with an enemy to help each other), it's extremely well built and designed, and it also has a storyline... and an extremely good one at that. One that doesn't need any word to be conveyed. (always a plus in my book)
Seriously, this may be the best level I've ever played in Mario Maker. You'll see why once you complete it. Nintendo really needs to feature it somewhere. Congratulations to my fellow Italian Wariuzzo!
Oh, there's a cool secret too if you can find it. :)

Images:
http://i.imgur.com/Q2nKUSZ.jpg http://i.imgur.com/YAgijWu.jpg http://i.imgur.com/Ru8V6m4.jpg
Video (Courtesy of BlueDan): YouTube: Great Super Mario Maker Level: We can do it. Together.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Wauw, geweldig gemaakt level. Wel één waar je precies moet weten wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Seroczynski schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:49:
[...]

Zal dat morgen even aanpassen. Bedankt voor het melden.
Nieuwe bug:
https://twitter.com/MarioMakerNL/status/663370026267881472

Miiverse post:
https://miiverse.nintendo.net/posts/AYQHAAABAACXVHhoAw7u7Q

Vermoeden:
Je code kan niet omgaan met haakjes in een levelnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Thanks, had het gezien. Ik zal er later deze week even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69ijgm_YfUIQmVD

Maar weer eens een beginner level gemaakt :)
en in NSMBU stijl, een stijl die ik niet vaak hanteer maar in dit geval de beste semiplatforms had voor het idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komisch: Super Mario Maker (React: Teens gaming):

Hier is trouwens ook de video van het moeilijke pad van mijn nieuwste level.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BCgAo9Z8Els]

En ook het bewijs dat ik mijn eigen uitdaging (speel het level uit als Peach) behaalt heb.

Makkelijke pad: YouTube: Super Mario Maker - Stay calm and Castle W2 (Easy path)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ok, daar istie weer. Terug met checkpoint + wat andere kleine veranderingen.

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/5204-0000-00E0-4784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20
Hoe kun je checkpoints plaatsen?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Richtingspijltje pakken en schudden tot het een checkpoint wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zeror schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:24:
Ok, daar istie weer. Terug met checkpoint + wat andere kleine veranderingen.

[afbeelding]
Nice, nice. Ik ga meteen kijken of ik vanavond nog tijd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik was ook een klein deel van het level ineens kwijt. Had per ongeluk de goal versleept en daarna opgeslagen. OOPS :P
Kon dus een deel opnieuw gaan maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 09-11-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
De rode pijl pakken, dan flink schudden en het wordt een checkpoint

NIeuwe level geknutseld, ik denk wat (te) moeilijk :9 moest hem zelf eerst ook 20x spelen voordat ik hem haalde maar ik ben wel een beginner qua spelen en alle moves goed te kennen en uitvoeren. Ik heb nu op enkele plekken aanwijzingen geplaatst, pijlen etc. Je moet wat slopen dat altijd leuk is en een paar dingen dat mocht je net mis springen en je pleurt een eind naar beneden dat er toch weer uit komt >:)

6145-0000-00E1-EED7

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69ijqx_04hCIMUV

[ Voor 65% gewijzigd door Petje72 op 09-11-2015 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zeror schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:34:
Ik was ook een klein deel van het level ineens kwijt. Had per ongeluk de goal versleept en daarna opgeslagen. OOPS :P
Kon dus een deel opnieuw gaan maken.

Daar is die dan. Zelf met checkpoint nog een dikke 20 minuten over gedaan om je level te halen :P Worth it tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:32:
[...]

[video]

Daar is die dan. Zelf met checkpoint nog een dikke 20 minuten over gedaan om je level te halen :P Worth it tho.
Cool. Heb je netjes gedaan. Je kan overigens na de checkpoint nog een andere weg pakken. Die is ietsjes makkelijker :)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste