Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
(Heb toen maar het idee aan de kandt gezet.)
[ Voor 2% gewijzigd door RayNbow op 10-11-2015 17:06 . Reden: Typo ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Kan me inderdaad wel voorstellen dat het hoop geneuzel is. Daarnaast moet alles op de tracks staan, wil je een lang 'verticaal' level maken, anders verschijnen ze niet in beeld. En je bent gelimiteerd aan de blokken die je op de tracks kunt zetten.RayNbow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:45:
Zelf had ik eens het idee om misschien iets te doen met een zinkend level thema, maar dan om als doel een verticaal (scroll) level te simuleren. Voor dit idee wilde ik tracks gebruiken, maar dat werd te omslachtig.
(Heb toen maar het idee aan de kand gezet.)
Petje72 schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:19:
[...]
De rode pijl pakken, dan flink schudden en het wordt een checkpoint
NIeuwe level geknutseld, ik denk wat (te) moeilijkmoest hem zelf eerst ook 20x spelen voordat ik hem haalde maar ik ben wel een beginner qua spelen en alle moves goed te kennen en uitvoeren. Ik heb nu op enkele plekken aanwijzingen geplaatst, pijlen etc. Je moet wat slopen dat altijd leuk is en een paar dingen dat mocht je net mis springen en je pleurt een eind naar beneden dat er toch weer uit komt
![]()
6145-0000-00E1-EED7
[afbeelding]
Eitje
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Wow, vet hoe (anders) jij hem uitspeelt dan ik (en wellicht anderen). Ik zie dat ik zelf nog wat move-skills mis dus ga maar eens vaker spelen dan bouwenSeroczynski schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:06:
[...]
[video]
EitjeMaar leuk level, niet te moeilijk en niet te lang.
Eitje? Je viel bijna wel de afgrond in op 't eind...Seroczynski schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:06:
[...]
[video]
EitjeMaar leuk level, niet te moeilijk en niet te lang.
Heb je niet gezien hoe pro ik dat opgelost had?RayNbow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:38:
[...]
Eitje? Je viel bijna wel de afgrond in op 't eind...
@Petje, ik zag trouwens te laat dat er nog een dikke shortcut in je level zit (bij dat sterretje). Nice.
Seroczynski schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:16:
[...]
Heb je niet gezien hoe pro ik dat opgelost had?
@Petje, ik zag trouwens te laat dat er nog een dikke shortcut in je level zit (bij dat sterretje). Nice.
er zit ook nog een secret ruimte helemaal in het begin bij die dubbele trampoline maar ik zie dat geen mens de buis ziet als je niet op de trampolines springt

Naja, om in de Zelda stijl te blijven dan.
Zelda 2 en gaan met die banaan
Verwijderd
SuperMarioMaker.nl krijgt concurrentie
Och ik heb helemaal niet meer gedacht aan Nintendo Direct, hoe was die nu zonder Iwata? Deed die 'nieuwe' kerel het, of gewoon zonder persoonlijke touch?Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:15:
Nintendo direct heeft een kleine update voor Super Mario Maker. Er komt in december een Web Portal voor de game waarmee je via PC/mobiel naar levels kan zoeken welke je als favoriet kan opnemen en in de game openen.
SuperMarioMaker.nl krijgt concurrentie
Ik ben benieuwd naar de portal. Klinkt wel goed, helemaal als het met je account / game gelinked is.
Verwijderd
Het was Satoru Shibata die het deed (NoE person dus lekker engrish tot en met)Seroczynski schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:41:
[...]
Och ik heb helemaal niet meer gedacht aan Nintendo Direct, hoe was die nu zonder Iwata? Deed die 'nieuwe' kerel het, of gewoon zonder persoonlijke touch?
Ik ben benieuwd naar de portal. Klinkt wel goed, helemaal als het met je account / game gelinked is.
Maar wat mij betreft is die MM update iets wat ingame had gemoeten en niet via een aparte website.
Ze hebben het nog wel even over Iwata gehad hoor.
RPG liefhebbers zien het wel weer zitten met de Wii U en 3ds, mensen die er niet zo'n liefhebber van zijn, tja
Verwijderd
Dit lees ik meer, maar ik het daar niet helemaal mee eens. En website is heel flexibel en makkelijk uit te breiden / updaten. Daarbij zit er een webbrowser op de Wii U, dus die kan je er ook gewoon voor gebruiken.Akaendra schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:00:
Maar wat mij betreft is die MM update iets wat ingame had gemoeten en niet via een aparte website.
Wel kan de zoekfunctie in game een update gebruiken, daar ben ik het mee eens.
Z'n Engels is niet super, maar Shibata is wel awesome.Akaendra schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:00:
[...]
Het was Satoru Shibata die het deed (NoE person dus lekker engrish tot en met)

Ik ga dit weekend nog even hard met SuperMarioMaker.nl aan de slag. Er zijn wat zaken die ik echt wil verbeteren en andere dingen die ik meer naar de voorgrond wil halen. Hopelijk kan ik de site daarmee een toegevoegde waarde geven t.o.v. Nintendo's eigen site. En zo niet, dan niet en was het leuk voor zo lang het duurde
Verwijderd
Zou mooi zijn als je idd die favorite functie op een bepaalde manier kunt integreren in je site.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:46:
Zou mooi zijn als je straks direct naar de Nintendo site kan linken en dan vanuit jouw site een level aan je favorieten toevoegen
En anders kun je er altijd nog een verzamelsite van maken voor de beste levels gemaakt door Tweakers/Nederlanders.
Voor dit level heb je oldskool Mario behendigheid nodig in het thema ijs. Leuk, maar pittig leveltje al zeg ik het zelf. Oh, en zit zitten wat leuke speciale routes in 'verstopt'
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 14-11-2015 00:37 ]
Zo, even kijken om de YouTube thumbnails hier ook naar voren komenZeror schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:35:
Nieuw leveltje
Voor dit level heb je oldskool Mario behendigheid nodig in het thema ijs. Leuk, maar pittig leveltje al zeg ik het zelf. Oh, en zit zitten wat leuke speciale routes in 'verstopt'
[afbeelding]
Kwa level, ik heb er weinig van gezien. IJslevels jaag ik altijd doorheen
Zo, dat ziet er wel nice uit (design en functionaliteit)RayNbow schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:43:
Edit: Ik kwam op reddit het volgende tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Clear times? Super expert modus?

[ Voor 24% gewijzigd door Seroczynski op 14-11-2015 12:59 ]
Level code: 4198-0000-0096-1043
Geen beschrijving, screenshot of Miiverse link?
Youtube thumbnail is nice zoSeroczynski schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:56:
[...]
Zo, even kijken om de YouTube thumbnails hier ook naar voren komen
[video]
Kwa level, ik heb er weinig van gezien. IJslevels jaag ik altijd doorheenBen wel een keer de schoen kwijtgeraakt en mocht toen vanaf het checkpoint verder.
Je kan eigenlijk 3 routes pakken in dit level.
De eerste is zoals jij hem gespeeld hebt.
De tweede is bij de checkpoint de bovenste pijp te pakken en daarmee een een stuk level kunt skippen.
De derde is ipv de buis naar het checkpoint te pakken de buis die deze buis kruist te pakken. Dit levert je een Super Leaf op. Als het je lukt om met de super leaf bij het einde te komen van de sublevel kun je nog bij een 'bonus' pijp komen welke je nog wat 1-ups enzo oplevert.
Genoeg te doen in het level dus.
Spawnen er toevallig ook vijanden, uit een pijp of een andere manier, in je level? Zo ja, wellicht dat je daarmee over het aantal vijanden limiet gaat en er daarom munchers verdwijnen.RayNbow schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:37:
Hmm, mensen wel eens last gehad van despawning munchers? Ik heb in een level een lange gang met munchers (waarvoor je dus een Yoshi voor nodig hebt om overheen te lopen), maar als ik wel eens terugkeer zijn er soms munchers (niet alle) verdwenen.
Hmm, niet echt, al zijn er wel andere vijanden (bobombs), maar die zijn statisch geplaatst. Misschien dat het uitmaakt van welke kant je het gedeelte in 't level benadert (misschien dat er van rechts meer vijanden in het geheugen staan wanneer je van een bepaalde kant aan komt lopen)...Zeror schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:55:
[...]
Spawnen er toevallig ook vijanden, uit een pijp of een andere manier, in je level? Zo ja, wellicht dat je daarmee over het aantal vijanden limiet gaat en er daarom munchers verdwijnen.
Oh well, ik kijk er wel later naar als het level bijna af is (dat is het voorlopig nog niet).
Jongens weten jullie waar die gele blokken waar je doorheen kan springen als je ze eerst raakt zijn?
Ik heb in editor gezocht alleen kan het niet vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door shoppa op 19-11-2015 11:53 ]
Om toch nog even te antwoorden hierop:shoppa schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:47:
NVM heb het gevonden!
Jongens weten jullie waar die gele blokken waar je doorheen kan springen als je ze eerst raakt zijn?
Ik heb in editor gezocht alleen kan het niet vinden.
Dat zijn de brickblocks in Super Mario World, daar heten ze eigenlijk Turn Blocks. Die werken net iets anders dan de brickblocks in de andere Mario games.
Succes
En de volgende morgen, 11 spelers, 0/37 succesvolle pogingen...

In bovenstaande afbeelding (klik voor full size) kun je zien dat veel mensen al sterven in het begin van het level.

Edit 2: Net geprobeerd te speedrunnen (met veel kleine foutjes) via een alternatieve route in het level: 65 SMM-seconden.
[ Voor 68% gewijzigd door RayNbow op 22-11-2015 10:11 ]
“In Super Mario World, you couldn’t enter a Ghost House with Yoshi for example. As you can freely arrange things in this title, there were many occasions in which it was required to think about how to apply things that you couldn’t do in the original game, like whether or not Yoshi can step on a Boo and what Yoshi can eat and what he can’t.”
Leuk, mijn level featured van de reddit lets-a-make challenge
Had het eigenlijk niet verwacht dus een mooie meevaller
Verwijderd
| |||
A World of Fun 1-1 (6457-0000-00F7-A5F2) |
[YouTube: https://youtu.be/380b3_BN9a0]
De video is zonder alle geheimen die ik in het level verwerkt heb. Probeer ze allemaal te vinden!
Deze nieuwe serie gaat volledig uit Super Mario World levels bestaan
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2015 23:13 ]
Oe, nice!Akaendra schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:49:
[video]
Leuk, mijn level featured van de reddit lets-a-make challenge
Had het eigenlijk niet verwacht dus een mooie meevaller
A4FA-0000-00F9-AD51
hopelijk komt deze in Dashies youtube weekly mario gameplay filmpje
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 23-11-2015 21:51 ]
nothing stops this train
Ik had gisteren maar beperkt tijd om te gamen, en probeerde nog even je level in dat moment te halen. Dat is me helaas niet geluktRayNbow schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:24:
Niet m'n beste level, mogelijk wel m'n langste:
[afbeelding]
Succes
En de volgende morgen, 11 spelers, 0/37 succesvolle pogingen...
[afbeelding]
In bovenstaande afbeelding (klik voor full size) kun je zien dat veel mensen al sterven in het begin van het level.
Edit 2: Net geprobeerd te speedrunnen (met veel kleine foutjes) via een alternatieve route in het level: 65 SMM-seconden.
Seroczynski schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:47:
[...]
Ik had gisteren maar beperkt tijd om te gamen, en probeerde nog even je level in dat moment te halen. Dat is me helaas niet geluktGa er vanavond even goed voor zitten. Ben gekomen tot op het punt dat ik een fireflower en Yoshi had, maar toen zag ik even niet meer waar ik naartoe moest.
Dat lijkt me sterk.Heb al wel gezien dat ik een buis over het hoofd heb gezien.
Ik zag op het overzicht van het level, op ongeveer drie kwart van het level, een buis onderin daar waar je normaalgesproken naar boven gaat via de plateautjes. Daar ben ik iig niet eens wezen kijken.RayNbow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:52:
[...]
spoiler:Kwestie van teruggaan naar de pijp waar je vandaan kwam.
[...]
Dat lijkt me sterk.Het kan zijn dat je niet de buis bent ingegaan, maar ik denk niet dat je hem niet gezien hebt.
Dat is een optionele secret.Seroczynski schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:12:
[...]
Ik zag op het overzicht van het level, op ongeveer drie kwart van het level, een buis onderin daar waar je normaalgesproken naar boven gaat via de plateautjes. Daar ben ik iig niet eens wezen kijken.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb echt geen flauw idee hoe je voorbij die thwomper moet komen met de tools in het level.RayNbow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:18:
[...]
Dat is een optionele secret.Ik zou daar in ieder geval niet heengaan met een Yoshi.
Ik zal de oplossing in stukjes opknippen, zodat ik niet alles in 1x spoil:Seroczynski schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:36:
[...]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb echt geen flauw idee hoe je voorbij die thwomper moet komen met de tools in het level.
Ik neem aan dat je de hint aan het begin van het level gezien hebt. Deze hint vertelt je wat je nodig hebt, namelijk:
Twee van deze dingen heb je al weten te vinden.
Om verder te kunnen in het level heb je al een blok moeten raken waar een vine uitkomt.
Er is alleen een probleem.
Alternatief: Er is een niet-te-missen question block dat het derde benodigde item bevat. Echter, de kans is groot dat je hem al gebruikt hebt voordat je de andere twee items hebt gevonden. Bovendien,
...maar daar valt wel iets op te verzinnen door iets te doen met de andere twee items.

Zo moeilijk is die niet? Al moet ik zeggen dat het level wat makkelijker is als je dit gezien hebt:Zeror schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:19:
Dat PAX level is wel een schijt level zeg. pfffff.
Probleem is dat ik dit level 'ff snel wilde' doen. Geen geduld en wil dus rushen. Gaat niet echt in dit levelRayNbow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:21:
[...]
Zo moeilijk is die niet? Al moet ik zeggen dat het level wat makkelijker is als je dit gezien hebt:
[video]
Thanks. Ik had de springveer al gebruikt bij die grote bobomb en dacht hem daarna niet meer nodig te hebbenRayNbow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:19:
[...]
Ik zal de oplossing in stukjes opknippen, zodat ik niet alles in 1x spoil:
Ik neem aan dat je de hint aan het begin van het level gezien hebt. Deze hint vertelt je wat je nodig hebt, namelijk:
spoiler:1. Yoshi; 2. Fire flower; 3. Star.
Twee van deze dingen heb je al weten te vinden.
Om verder te kunnen in het level heb je al een blok moeten raken waar een vine uitkomt.
spoiler:Deze vine kun je gebruiken om helemaal naar boven te klimmen.
spoiler:Daar boven vind je een pipe die sterren genereert.
Er is alleen een probleem.
spoiler:Yoshi kan niet klimmen.
spoiler:Echter, als je deze ruimte bezocht hebt kun je achterhalen dat deze ruimte twee in/uitgangen heeft. De ene in/uitgang bevindt zich links (met de vine). De andere bevindt zicht rechts.
spoiler:De rechter in/uitgang van deze ruimte is echter te hoog om in te springen. Mocht je de ruimte verlaten hebben aan de rechterzijde, dan heb je coins als guidance gezien en tevens een pijp.
spoiler:In deze pipe vind je een enkele mushroom en een spring.
Alternatief: Er is een niet-te-missen question block dat het derde benodigde item bevat. Echter, de kans is groot dat je hem al gebruikt hebt voordat je de andere twee items hebt gevonden. Bovendien,
spoiler:je kunt de ster niet rechtstreeks gebruiken. Al ren je nog zo snel, je bent niet op tijd bij de thwomps...
...maar daar valt wel iets op te verzinnen door iets te doen met de andere twee items.
Dat is een alternatieve methode voor de grote bobomb.Seroczynski schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:35:
[...]
Thanks. Ik had de springveer al gebruikt bij die grote bobomb en dacht hem daarna niet meer nodig te hebbenProberen het gewoon nog een keer.
Zo kan je zien hoe mensen op verschillende manieren je level doorlopen en zien heRayNbow schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:23:
[...]
Dat is een alternatieve methode voor de grote bobomb.
spoiler:Je kunt ook de dichtbij gelegen rode koopa shell gebruiken en die omhoog schoppen.
Edit: 't staat erop. Jammer van die groene 'flash' bij Bowser. Is nog altijd niet helemaal opgelost. Heb net wel een nieuwe GPU, maar dat zou volgens mij niet mogen uitmaken.
[ Voor 32% gewijzigd door Seroczynski op 27-11-2015 23:37 ]
Vreemd dat je nog steeds artifacten hebt. De GPU zou niet uit mogen maken gezien de Elgato voornamelijk de CPU lijkt te gebruiken.Seroczynski schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:27:
Hoppa, heb je level gehaald! Ik was bezig met het maken van een filmpje toen ik nogal ongelukkig van Yoshi afsprong na het stuk met Bowser. Moet even kijken of ik straks nog tijd heb om het overnieuw te doen, anders voeg ik hem morgen even toe
Edit: 't staat erop. Jammer van die groene 'flash' bij Bowser. Is nog altijd niet helemaal opgelost. Heb net wel een nieuwe GPU, maar dat zou volgens mij niet mogen uitmaken.
[video]
Als je nog een uitdaging wilt, er zit ergens in het level een deur verborgen.
Speedrun in 58:04 seconden:RayNbow schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:47:
[...]
Vreemd dat je nog steeds artifacten hebt. De GPU zou niet uit mogen maken gezien de Elgato voornamelijk de CPU lijkt te gebruiken.
Als je nog een uitdaging wilt, er zit ergens in het level een deur verborgen.
Houd je logs bij? Dan zou je misschien kunnen achterhalen of sommige bezoekers via een bepaalde site op SuperMarioMaker.nl zijn gekomen?Seroczynski schreef op zondag 29 november 2015 @ 00:45:
Wow, er zijn ineens 30 pagina's (á 9 levels) bijgekomen op supermariomariomaker.nlIk was het niet.
Deze maker heeft trouwens wel een shitload aan levels gepost: https://supermariomaker.nl/gebruiker/Ninabeery/1
Misschien levels adden limiteren naar 1 per 12 uur ofzo.Seroczynski schreef op zondag 29 november 2015 @ 00:45:
Wow, er zijn ineens 30 pagina's (á 9 levels) bijgekomen op supermariomario.nlIk was het niet.
Morgen komt er weer een update met een nieuw eventlevel en costume. Paper Mario costume kun je dan vrijspelen.
Eén level per 12 uur vind ik wel heel weinig. Als het nu weer gewoon gaat vind ik het wel prima zo.
Ik heb al een tijdje geen officiële levels meer gespeeld. Heb ook net Xenoblade Chronicles X besteld (voor €45,- incl. verzendkosten) en moet ook nog Yoshi's Wooly World beginnen
--
Edit: Gisteren (3 december) weer eens bezig geweest met wat gameplay filmpjes. Ondertussen is het wel duidelijk dat die influx van bezoekers kennelijk via een gesponsorde link o.i.d. afkwam (waar ik verder niets mee te maken heb). 30 pagina's aan levels van niet-Nederlanders. Dacht er nog even over om deze te verwijderen maar heb dat uiteindelijk niet gedaan.
Een trend die ik overal zie is dat de SMM hype een beetje voorbij is
[ Voor 54% gewijzigd door Seroczynski op 04-12-2015 11:30 ]
Komt door Xenoblade X?Seroczynski schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:19:
Verwijderd
| |||
A World of Fun 1-2 (53C2-0000-011D-0020) |
Alle geheime gangen overgeslagen:
[YouTube: https://youtu.be/XVa62qAXOXY?list=PLxYh05eNKx18gyHu_CjbQW_ngUlPU_yxs]
Ja, beetje jammer. Merk het bij mezelf ook wel. Speel het toch veel minder nu. Ik denk dat de meeste ideeën inmiddels wel gedaan zijn, vervolgens 1.000 keer uitgemolken etc... dat weinig mensen er nog zin in hebben.Seroczynski schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:19:
Verwijderd
http://www.nintendolife.c..._koopa_clown_car_and_more
Ook komt dan de webportal, welke op PC, mobiel en de Wii U webbrowser te gebruiken is.
In het laatste geval zie ik ook een "Nu spelen" knopje, iets wat volgens mij wel op www.supermariomaker.nl / miiverunity.com geplaatst zou kunnen worden
En de update:
@Sander,
Wilde ook net posten
[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 17-12-2015 15:50 ]
Verwijderd
En voor de bookmarks.. Je kan heel eenvoudig op de Wii U de debugger console van de browser aanzetten
https://www.nintendo.com/...s/extended-functionality/
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2015 16:10 ]
Bookmark link: https://supermariomakerbo...urses/DF63-0000-0106-5977
[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 22-12-2015 09:49 ]
Ohh kijk, de officiele website is al live. Had het nog niet helemaal meegekregen. Ziet er wel goed uit zeg, en je kan echt alles wat je in-game ziet ook daar zien. Nice.
Verwijderd
Hier bv een directe link naar mijn profiel:
https://supermariomakerbo...o.net/profile/sanderevers
Verwijderd
De voetjes staan voor hoeveel unieke spelers een level heeft gehad. Voltooid / gespeeld is het totaal aantal pogingen.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 07:52:
Leuke site van Nintendo. Alleen het aantal keer dat je level is gespeeld is raar. Bij de voetjes staat een ander aantal dan bij voltooid / gespeeld. Wat is het verschil?
Verwijderd
Bedankt. Heb het al een tijdje niet gespeeld. Ben bezig met mijn 10e level, maar wil die toch wel echt goed, leuk en speciaal maken, dus die komt denk pas volgend jaar. Tot nu toe zijn dit mijn levels.Seroczynski schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:26:
[...]
De voetjes staan voor hoeveel unieke spelers een level heeft gehad. Voltooid / gespeeld is het totaal aantal pogingen.
https://supermariomakerbo...endo.net/profile/Johnno87
Ik bedoel, m'n laatste level van een tijdje terug is wel okay, maar heeft toch wel tekortkomingen en haalt 't niet bij wat blijkbaar m'n moeilijkste level ooit is.
Bedankt voor het spelen van een aantal van m'n levels.Nilltris schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:42:
Al een tijd heb ik een WiiU die stof staat te happen. Eergisteren besloten om maar weer eens nieuw voer voor de WiiU aan te schaffen in de vorm van Super Mario Maker. Echt weer als vanouds mario-en (opgegroeid met de Mario games)
Ben zelf ook ff inspiratieloos voor een leveltje. Maar ik wil wel iets gaan doen met de P-doors. Ik weet nog niet in welke vorm.
Verwijderd
| |||
A World of Fun 1-3 (0647-0000-0167-3B50) |
Bookmark link! :)
En.. video van het makkelijke pad.
[YouTube: https://youtu.be/ASWAPHu0IC0]

Gepresenteerd tijdens de Awesome Games Done Quick: http://www.twitch.tv/gamesdonequick/v/33917671?t=08h09m59s
8265-0000-01E1-ABB7
Kun je trouwens op een of andere manier meer dan 10 lvls uploaden? 10 is zo weinig

[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 29-02-2016 14:09 ]
nothing stops this train
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2016 14:24 ]
Tip: Gebruik de SMM Bookmark site om je levels te delen, dan kunnen mensen je level meteen bookmarken en later in het spel gemakkelijk spelen: https://supermariomakerbo...urses/8265-0000-01E1-ABB7Kol Nedra schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:04:
hier een lvl van mij, succes!
8265-0000-01E1-ABB7
Kun je trouwens op een of andere manier meer dan 10 lvls uploaden? 10 is zo weinig
nothing stops this train
Verwijderd
Bookmark: https://supermariomakerbo...urses/86BF-0000-01E4-7E0B
| |||
A World of Fun 1-4 (86BF-0000-01E4-7E0B) |
[YouTube: https://youtu.be/608NTn8f73E]
Laatste level Wereld 1 van de World of Fun serie, en ook een spiritueel vervolg op dit level.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 21:15 ]
Mario believes in you!

6808-0000-01E4-82AE
https://supermariomakerbo...urses/6808-0000-01E4-82AE
[ Voor 17% gewijzigd door HellBeast op 01-03-2016 21:45 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
We krijgen:
- Sleutels met bijhorende deuren met verschillende manieren om sleutels te bemachtigen
Dus je kan hiermee bijv. bossbattles maken waarmee de vijand de sleutel dropt als ie dood is.
- Skewers (vallende pilaren)
Komt 9 maart uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 04-03-2016 11:24 ]
Niiiiice, die keys en keydoors zijn echt wel heel gaaf. Ook al heb ik het spel al een tijd niet meer aangeraakt heb ik nu al weer zin om straks een paar leveltjes te maken na een X aantal updates. Goed dat Nintendo hier mee bezig blijft.Zeror schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:24:
Awesome! De Nintendo Direct Mario maker update!
We krijgen:
- Sleutels met bijhorende deuren met verschillende manieren om sleutels te bemachtigen
Dus je kan hiermee bijv. bossbattles maken waarmee de vijand de sleutel dropt als ie dood is.
- Skewers (vallende pilaren)
Komt 9 maart uit.
Krijg ook meteen weer zin om het op te pakken!
Heb zelf nog 3 levels liggen die bijna af zijn, maar opeens even geen tijd had, en daarna een ander spel al mijn tijd op at *cough* xenoblade *cough* Kijken of ze met deze update nog wat interessanter gemaakt kunnen worden.
Ben wel benieuwd naar alle nieuwe creaties met deze spelelementen.
SW-1682-5926-5204
Verwijderd
Level is verwijderd.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2016 23:24 ]
Dat is wel grappig ja, hadden ze eigenlijk die update vandaag moeten uitbrengen.
edit:
hurry up Mario!

6EDF-0000-01F2-A14F
[ Voor 31% gewijzigd door HellBeast op 12-03-2016 12:04 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
Tatanga's Return (SML 4-3 remix):
https://supermariomakerbo...urses/9378-0000-01F2-E396
Verwijderd
En.. de video van mijn level (zie mijn post van afgelopen woensdag) staat nu ook "public". Wel eerst ff het level spelen
[YouTube: https://youtu.be/hG5Dbgx8ZZs]
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2016 16:46 ]