Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:41
Seroczynski schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:24:
Met de site wel. Helaas heb ik nog altijd problemen met de Elgato software. Heb net een fantastische playthrough van het maze level van RayNbow gemaakt, zie ik dat de (originele) capture in de bossfight weer desynced.. Dus mag ik het weer opnieuw gaan opnemen. Ga even kijken wat ik kan doen om dit op te lossen -.-
Had je de preview aan of uit?

Ik zie trouwens dat ik de Elgato software ooit op Win7 Compatibility Mode heb gezet (geen idee of dat uiteindelijk invloed heeft gehad).

Ik heb ook ooit gekeken naar de onderstaande video:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wv4W29mLPjQ]
(Hierin kwam ik achter dat het aan/uitzetten van de preview invloed heeft.)

Verder heb ik ooit de Elgato op een andere USB port gezet (want om een of andere reden deed ie 't niet meer op de port waar die zat 8)7).

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iffFSQerU5eJW

Geen 1up gehaald bij de flagpole? :p

(Edit 2: Behind the scenes fun fact: In de eerste iteratie was 't moeilijker om een 1up te halen bij de flagpole, maar toen kwam ik erachter dat de sprong alleen mogelijk was als je klein was. Als Super Mario was de sprong onmogelijk dus heb ik 't getweakt dat het nu best makkelijk moet zijn. Plus ik heb een extra secret op 't platform verborgen. :))

[ Voor 22% gewijzigd door RayNbow op 18-10-2015 14:15 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Heb je al gezocht op [Google=elgato, desync]?
Er zijn meer mensen met het probleem.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Mijn nieuwste level is af :)

Naam: Bowser's Castle
ID: 6800-0000-00B2-6AF2

Dit level beschikt over een 'save' systeem, zodat je niet alle stukken opnieuw hoeft te doen als je dood gaat. Benieuwd wat mensen ervan vinden. Inspiratie voor het level komt van New Mario Bros Wii kasteel 8, dus super orgineel is het niet (maar wel leuk / pittig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Bisamrat schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:32:
Mijn nieuwste level is af :)

Naam: Bowser's Castle
ID: 6800-0000-00B2-6AF2

Dit level beschikt over een 'save' systeem, zodat je niet alle stukken opnieuw hoeft te doen als je dood gaat. Benieuwd wat mensen ervan vinden. Inspiratie voor het level komt van New Mario Bros Wii kasteel 8, dus super orgineel is het niet (maar wel leuk / pittig).
Moeilijkheid van het level valt wel mee. Het lastigste was het onthouden van de savepasswords (die ik achteraf gezien niet nodig had :p).

Als iemand nog een simpel, maar semi-pittig level wil spelen, ik kwam deze net tegen:
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iXwz1c5uUfzB1
きめろ! れんぞく大ジャンプ!! (4CFC-0000-0012-199A)

Type level: een serie van lange sprongen (maar als de eerste sprong goed lukt, dan zit je zo in het juiste ritme).

[ Voor 29% gewijzigd door RayNbow op 18-10-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

RayNbow schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:23:
Nieuw level:
Magikoopa's a-Maze-ing Mansion
[afbeelding]
(5AF8-0000-00AF-F90E)

Bonuspunten voor hen die 100+ coins bij elkaar weten te schrapen. :p

[...]

Hmm, is het delen van nieuwe levels stuk? Wanneer ik https://miiverse.nintendo.net/posts/AYQHAAABAACNUKFKmql08A probeer toe te voegen zie ik niets nieuws verschijnen op de site.
Net gedaan, had blijkbaar geluk met de puzzle want ik vloog er door heen. Bij de boss battle kreeg ik ook nog een mushroom door de tovenaar dus dat maakte het allemaal wel makkelijk :). Verder leuk level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Bisamrat schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:05:
[...]

Net gedaan, had blijkbaar geluk met de puzzle want ik vloog er door heen. Bij de boss battle kreeg ik ook nog een mushroom door de tovenaar dus dat maakte het allemaal wel makkelijk :). Verder leuk level.
De puzzel is ook niet heel erg ingewikkeld en een fout maken kost slechts een klein beetje tijd. Het enige nadeel van warppipe puzzels is dat ze niet heel erg schalen. In dit level heb ik volgens mij al iets van 9 warppipe-paren gebruikt en de limiet is 10.

Hier is trouwens m'n oorspronkelijke schets van het level (in OneNote gemaakt):
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Fqhy3P9zqsDKTzpfnEVT7apB/medium.png
Dit was nog voor dat ik een thema had verzonnen. Verder zijn er ideeen geschrapt en gewijzigd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

RayNbow schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:26:
[...]

Moeilijkheid van het level valt wel mee. Het lastigste was het onthouden van de savepasswords (die ik achteraf gezien niet nodig had :p).
Ik vind de moeilijkheidsgraad erg lastig in te schatten met mijn levels. Ik vind ze zelf allemaal vrij simpel, maar als ik dan de succesrate bekijk, twijfel ik toch. Meeste komt niet boven de 10%, denk dat de meeste mensen bij de eerste keer dood direct het level skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Bisamrat schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:29:
[...]

Ik vind de moeilijkheidsgraad erg lastig in te schatten met mijn levels. Ik vind ze zelf allemaal vrij simpel, maar als ik dan de succesrate bekijk, twijfel ik toch. Meeste komt niet boven de 10%, denk dat de meeste mensen bij de eerste keer dood direct het level skippen.
Mjah, als je zelf op een hoger skilllevel zit, dan wordt het moeilijk om in te schatten hoe moeilijk je level is. Het is jammer dat Mario Maker geen filmpjes kan laten zien van andere spelers.

Het alternatief is vrienden of collega's vinden en ze het level laten spelen terwijl je er zelf naast zit:

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn volgende level wordt een Ghosthouse, en dan echt super goed! Vind 'm zelf al erg leuk.

SanderSanderAfbeeldingslocatie: https://d13ph7xrk1ee39.cloudfront.net/img/menu-logo.png
Screenshot
Beginning of my newest level, still in development

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Vroeg me net af na het kijken van een twitch stream waarom Bullet Bill onder water niet de graphics van Torpedo Ted heeft. Beetje gemiste kans van Nintendo.

Edit: WTF zag net een stream van iemand die beter is dan Panga WTF. Het is MitchFlowerPower. Schijnbaar wereldrecordhouder van de SMB3 speedrun.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 19-10-2015 03:16 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 02:57:
Vroeg me net af na het kijken van een twitch stream waarom Bullet Bill onder water niet de graphics van Torpedo Ted heeft. Beetje gemiste kans van Nintendo..
Misschien in DLC/volgende patch? :p

Iets anders...
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69ifl1rMwTP3CNZ

Ik ben vergeten te testen of je met een spiny helmet eig. wel op het bovenste platform kan komen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

RayNbow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 06:55:
[...]
Ben benieuwd of Nintendo überhaupt DLC's voor Super Mario Maker in de planning heeft. Ik weet dat er in Japan een speciaal karakter (amiibo) komt van een bekend (TV) persoon daar, maar verder is er nog niks bekend.

Terwijl het toch uitermate geschikt is voor DLC's. Denk aan thema packs (ijs, woestijn werelden) met nieuwe omgeving en vijanden. Maar goed afwachten dus, tijd voor een Nintendo Direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Bisamrat schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:09:
[...]

Ben benieuwd of Nintendo überhaupt DLC's voor Super Mario Maker in de planning heeft. Ik weet dat er in Japan een speciaal karakter (amiibo) komt van een bekend (TV) persoon daar, maar verder is er nog niks bekend.

Terwijl het toch uitermate geschikt is voor DLC's. Denk aan thema packs (ijs, woestijn werelden) met nieuwe omgeving en vijanden. Maar goed afwachten dus, tijd voor een Nintendo Direct!
Het enige probleem met SMM DLC is de schaalbaarheid. Zo zijn er mensen die bijv. ook andere styles willen (Mario 2 bijv.). Als je dit combineert met nieuwe thema's (ice, desert, etc.), dan moet je zorgen voor n x m assets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Mario 2 gaat niet komen, veelal omdat dat gewoon een Mario reskin was van Doki doki Panic. Wat wij kennen als Lost levels is in feite de JP Mario 2 en Onze Mario 2 wordt in Japan Mario 2 USA genoemd.

Heel de SMB2 Stijl past ook niet in Mario maker omdat veel van die levels verticaal georiënteerd zijn en niet horizontaal.
Ik ben wel voor meer tylesets, meer verschillende vijanden en bovenal checkpoint integratie. Block Limit mag van mij ook weg of in ieder geval omhoog geschroefd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bisamrat schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:09:
[...]
tijd voor een Nintendo Direct!
True, maar ik denk niet dat we die dit jaar nog gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 06:55:
[...]

Iets anders...
[afbeelding]

Ik ben vergeten te testen of je met een spiny helmet eig. wel op het bovenste platform kan komen... :p
spoiler:
Het onzichtbare blok breek je kapot. Ik kon daardoor niet op het bovenste platform komen. Vanaf de vine lukte me het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

spoiler:
Het onzichtbare blok breek je kapot. Ik kon daardoor niet op het bovenste platform komen. Vanaf de vine lukte me het niet.
Daar had ik dus niet aan gedacht... :p

Als er een manier was om vervolgens weer klein te worden dan zou je wel erop kunnen springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

spoiler:
Laat een vijand uit het onzichtbare blok spawnen.

Even iets anders. Vanavond weer een leveltje van mij. Afgelopen paar dagen gewerkt aan een 'verticaal' level in bowsers castle stijl. Vanavond nog even uitspelen en dan uploaden.

[ Voor 60% gewijzigd door Zeror op 19-10-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Iets wat ik node mis in SMM: in- en uitzoomen! Het zou voor het overzicht bijzonder handig zijn om even uit te zoomen om zo het complete plaatje te krijgen, of heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Kaj. schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:07:
Iets wat ik node mis in SMM: in- en uitzoomen! Het zou voor het overzicht bijzonder handig zijn om even uit te zoomen om zo het complete plaatje te krijgen, of heb ik iets over het hoofd gezien?
Volgens mij is het inderdaad niet mogelijk om te zoomen.

Goh, ik heb nog nooit zo graag DLC gewild 8)7

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Kaj. schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:07:
Omslachtige workaround: Je level uploaden (en na afloop weer verwijderen) en je krijgt een uitgezoomd plaatje. Helaas alleen wel voor de main world, niet voor de subworld. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mis om iets te kopiëren tussen de main en subwereld. Of bv in één keer je hele map te kopiëren.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:57:
Wat ik mis om iets te kopiëren tussen de main en subwereld. Of bv in één keer je hele map te kopiëren.
Wat ik mis is om te kopieren tussen verschillende levels... maar dat maakt het je-kan-levels-van-anderen-niet-uploaden gebeuren ongedaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb eerder ook een level gemaakt waarbij ik de sub-wereld voor ongeveer de helft hetzelfde heb gemaakt als de main-wereld. Aangezien ik echt een Pietje Precies ben, ben ik hier echt veel te lang mee bezig geweest. Dit hoeft niet eens in DLC, maar zou ook in een update kunnen. Verwacht sowieso al een tijdje een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:11:
[...]

Wat ik mis is om te kopieren tussen verschillende levels... maar dat maakt het je-kan-levels-van-anderen-niet-uploaden gebeuren ongedaan. :p
Correct, en ik ben daar eigenlijk ook wel dankbaar voor. Ze hadden het zo als met de Miis kunnen doen. Daar kan je "kopiëren toestaan" aanzetten als je een Mii maakt. Of dat je alleen uit eigen levels dingen mag kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Seroczynski schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:15:
Ik heb eerder ook een level gemaakt waarbij ik de sub-wereld voor ongeveer de helft hetzelfde heb gemaakt als de main-wereld. Aangezien ik echt een Pietje Precies ben, ben ik hier echt veel te lang mee bezig geweest. Dit hoeft niet eens in DLC, maar zou ook in een update kunnen. Verwacht sowieso al een tijdje een update.
Hoe heb je dit gedaan? Screenshots genomen van het level of...?

Dat is namelijk wat ik in m'n laatste level gedaan heb:
  • Screenshots voor de gemirrorde kamer;
  • Screenshots voor de "cutscene" (was gebouwd in een apart test level);
  • Screenshots voor de boss room (was ook gebouwd in een apart test level).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
RayNbow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Hoe heb je dit gedaan? Screenshots genomen van het level of...?

Dat is namelijk wat ik in m'n laatste level gedaan heb:
  • Screenshots voor de gemirrorde kamer;
  • Screenshots voor de "cutscene" (was gebouwd in een apart test level);
  • Screenshots voor de boss room (was ook gebouwd in een apart test level).
Oh jee, nee ik heb echt als een gestoorde blokjes lopen tellen vanaf de entrance-pipe. Zo kon ik de rest op basis daarvan verder namaken. En verder telkens geswitched (kan ook via [1][2] onderin).

[ Voor 4% gewijzigd door Seroczynski op 19-10-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Seroczynski schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:09:
[...]

Oh jee, nee ik heb echt als een gestoorde blokjes lopen tellen vanaf de entrance-pipe. Zo kon ik de rest op basis daarvan verder namaken. En verder telkens geswitched (kan ook via \[1]\[2] onderin).
Oh, ik tel ook wel blokjes... maar dan in m'n screenshot. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Iets kopiëren van je mainlevel naar je sublevel zou Nintendo kunnen implementeren door bijvoorbeeld de selectie te slepen naar een buis (net als Mario om naar het sub te gaan).

Edit: van mij mag trouwens het selectiekader ook wel groter gemaakt worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 19-10-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

spoiler:
Hmm, net getest (wel in create modus), maar ik kan met een spiny hat erop komen: http://i.imgur.com/ScVco0Q.jpg (spoilers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

RayNbow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:22:
[...]

Omslachtige workaround: Je level uploaden (en na afloop weer verwijderen) en je krijgt een uitgezoomd plaatje. Helaas alleen wel voor de main world, niet voor de subworld. :p
Of je load gewoon je eigen level, dan krijg je ook eerst een mini preview ;).

Doe mij trouwens maar de Super Mario World 2: Yoshi's Island en Super Mario All-Star stylen als DLC. Daar kunnen ze dan iets meer voor vragen dan thema's als woestijn en ijs >:)

En baby Yoshi en verschillende kleuren / typen Yoshi en meer kleuren voor warppipes en slopes en medals en en .....

[ Voor 9% gewijzigd door Bisamrat op 19-10-2015 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:49:
[...]

Hmm, net getest (wel in create modus), maar ik kan met een spiny hat erop komen: http://i.imgur.com/ScVco0Q.jpg (spoilers)
Als je het blok niet breekt wel ja. Anders wordt het toch wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:03:
[...]
Als je het blok niet breekt wel ja. Anders wordt het toch wat lastiger.
Wie sloopt het blok dan ook? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ja ik dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit er zit een fout in het level. Ben het ff aan het fixen. Gelukkig hoef ik niet opnieuw een video te maken :p

(verwijderd)

:) Herkansing. Video volgt vrijdag.

Dit is echt een level dat iedereen moet proberen. En svp niet direct opgeven wanneer het niet lukt ;)

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Goede levels Raynbow en Sander!

Tijdje niet gekeken en blijkbaar 81 sterren ondertussen bij elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69ifxaIYazSLMAt

Een redelijk simpele stage van me dit keer :)
kon em helaas niet uploaden naar supermariomaker.nl, ligt dat weer plat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Akaendra schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:41:
[afbeelding]

kon em helaas niet uploaden naar supermariomaker.nl, ligt dat weer plat? :P
Ziet er tof uit, ben ook benieuwd naar je sublevel.

Website werkt prima. Probeer je je level met het je miiverse URL en niet met het course id toe te voegen?

Edit: Heb voor de zekerheid even jouw level geprobeerd toe te voegen en ook dat werkte gewoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Seroczynski op 20-10-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Hmm, vreemd, gisteravond wilde ik em met de miiverse url updaten en toen deed ie het toch echt niet.
Zal wel aan mij hebben gelegen dus :)

Je moet er niet teveel van verwachten, gewoon wat oplopende challenges met op et einde de keuze voor de makkelijke jump naar het doel waardoor je geen 1 up kunt krijgen, of de ietwat moeilijkere toer voor de kans op 1 up :P ook wat zijroutes voor extra muntjes/1ups enzo mocht je het risico willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Overzicht van verschillende SMM pre-final builds:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
  • Laatst online: 05-09 15:47
mijn nieuwste level

Level name Legendary Lava Lake

Level ID 497C-0000-00B6-8BCB

Description Super Mario Bros 3 - Castle

Durf je het aan om dit level te halen, waar vijanden zich bijna niet durven te vertonen? gebruik je platform skills om aan het eind te komen. Tip: Je kunt het level halen met je schoenen aan!

**An image/video**
http://imgur.com/a/iLSGj

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Ik kwam op Twitter een level van Krysta Yang (van Nintendo Minute) tegen en dacht laat ik die eens spelen...
...zitten er een paar verplichte springs en note blocks erin. :X

(skip naar 1:35 voor alle deaths. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zeror schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:24:
Heb je al gezocht op [Google=elgato, desync]?
Er zijn meer mensen met het probleem.
Ik heb n.a.v. wat onderzoek wat USB devices ontkoppeld en ben even van mijn USB 3.0 poort naar een USB 2.0 poort gegaan voor Elgato. Preview weer uit -zou ik het liefste toch echt aanhouden- en gaan met die banaan! Heb je level nogmaals doorgespeeld:

Akaendra schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:41:
[afbeelding]

Vette stage. Ook een filmpje van gemaakt en toegevoegd. Ben zowaar dood gegaan toen die bonefish met wings als een idioot op me af kwam zwemmen :P

Jullie beiden maken écht levels die ik veel leuker vind dan het gros van wat ik speel. Petje af.
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:24:
Edit er zit een fout in het level. Ben het ff aan het fixen. Gelukkig hoef ik niet opnieuw een video te maken :p

[afbeelding]Sander[afbeelding]
[afbeelding]
Stay calm and Play 2-3 (BC59-0000-00B5-66A2)

Dit is echt een level dat iedereen moet proberen. En svp niet direct opgeven wanneer het niet lukt ;)
Daar ga ik morgen of overmorgen mee aan de slag :)

[ Voor 32% gewijzigd door Seroczynski op 21-10-2015 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zo zonde dat ik spel 5 min in m'n WiiU gehad heb en daarna niet meer gespeeld heb. Gezien de levels hier snel maar 's proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Seroczynski schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:13:
[...]

Ik heb n.a.v. wat onderzoek wat USB devices ontkoppeld en ben even van mijn USB 3.0 poort naar een USB 2.0 poort gegaan voor Elgato. Preview weer uit -zou ik het liefste toch echt aanhouden- en gaan met die banaan! Heb je level nogmaals doorgespeeld:

[video]
Dat is mijn level. ;)

(Cirkel is nu wel compleet, 1-malig mij verwarren met Zeror en 1-malig vice versa. :p)

Edit:
Wel interessant om te zien hoe mensen een level spelen. Hier zijn wat observaties en andere opmerkingen:
[list]
• Geen secrets gevonden na de eerste deur? ;)
• De buzzy beetle room kan (als je geen misstap maakt) sneller als je alleen de beetles die voor je vliegen gebruikt.
• In de bossroom toen je omringd door koopa's onder een platform liep had je kunnen crouchjumpen. Daarmee had je een beetje tijd kunnen winnen.
• Geen poging gemaakt om de top te bereiken van de flagpole?

:)

[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 21-10-2015 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
RayNbow schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 07:04:
[...]

Dat is mijn level. ;)

(Cirkel is nu wel compleet, 1-malig mij verwarren met Zeror en 1-malig vice versa. :p)

Edit:
Wel interessant om te zien hoe mensen een level spelen. Hier zijn wat observaties en andere opmerkingen:
[list]
• Geen secrets gevonden na de eerste deur? ;)
• De buzzy beetle room kan (als je geen misstap maakt) sneller als je alleen de beetles die voor je vliegen gebruikt.
• In de bossroom toen je omringd door koopa's onder een platform liep had je kunnen crouchjumpen. Daarmee had je een beetje tijd kunnen winnen.
• Geen poging gemaakt om de top te bereiken van de flagpole?

:)
Wow, ik begin echt verstrooid te raken 8)7 Ik heb verder geen secrets gevonden nee. Die beetle room is wel eens beter gegaan dan in de video maar ik doe meestal rustig aan met die beestjes omdat ik er nog wel eens vanaf wil vallen.
Bij de bossroom vond ik het wel prima zo. Crouchjumpen wil nog wel eens misgaan en ik wou geen powerup kwijtraken.

Ik deed nog wel een sprong richting de coins die op dat moment nog blocks waren voor de flagpole, maar was te laat. Over het algemeen neem ik bijna nooit de moeite om de top van de flagpole te halen. Zie ook mijn playthrough van Tricky Tracks, waar ik er wel een beetje van baal tho :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Seroczynski schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:49:
[...]
Ik heb verder geen secrets gevonden nee.
De secrets in de eerste kamer zijn niet heel moeilijk te vinden... klim de trap om wat hoger te komen. ;)

Verder heb ik als het goed is bij elke secret iets met de grond decoratie gedaan. Zo zit er bijv. een 1up verborgen in de bossroom. :)

Heb je trouwens gezien dat bij de allereerste deur er een schoorsteen is die rookwolkjes (Lakitu clouds) uitspuugt? Misschien zit daar ook iets verborgen. ;)
Bij de bossroom vond ik het wel prima zo. Crouchjumpen wil nog wel eens misgaan en ik wou geen powerup kwijtraken.
Het is best veilig om te crouchjumpen onder dat platform. Je hoeft iig geen zorgen te maken over de spikes wanneer je een spiny hat draagt.
Ik deed nog wel een sprong richting de coins die op dat moment nog blocks waren voor de flagpole, maar was te laat.
Die coins zijn niet nodig om de top van de flagpole te halen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Fijn dat je m'n stages kan waarderen Seroczynski :D, zit nu op de 210 sterren ofzo, het is niet zoveel sterren die de top producers hebben met hun imo saaie autoscroll/muziek levels maar goed je moet toch wat.

Inmiddels ook bezig met een nieuwe stage, een floating town op zee om het zo maar even te zeggen. Zal ook niet al te moeilijk worden, maar wel weer lekker opbouwend in moeilijkheidsgraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Het grootste probleem van SMM is dat ik niet genoeg tijd heb om iedereens level te spelen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik had min nieuwe level eigenlijk geupload willen hebben, maar kwam nog wat dingetjes tegen die niet lekker werkten. Hopelijk vanavond dat ik hem kan uitspelen en uploaden. :)

[ Voor 66% gewijzigd door Zeror op 22-10-2015 04:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo mijn nieuwe level staat online :)
Ff terug offline, was nog wat vergeten. Doordat ik begin deze week nog een hoop heb veranderd heb veel dingen weggehaald, maar sommige dingen ben ik vergeten terug te plaatsen.

[ Voor 98% gewijzigd door Zeror op 22-10-2015 05:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Niet te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

OK, nu issie wel eindelijk af :)

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/16AB-0000-00BA-3B89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Nice. Moet vast wel wat tijd vinden om vanavond jouw level en dat van Sander door te spelen :)

Edit: Gevonden! :)
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:24:

[afbeelding]Sander[afbeelding]
[afbeelding]
Stay calm and Play 2-3 (BC59-0000-00B5-66A2)

Leuk level. Dat stukje met die drie planten naast elkaar (waar je even goed op je sprongen moet letten) ging mij wel goed af maar ik kan me voorstellen dat dat wel frustrerend kan worden. Ik vond wel dat je een beetje te veel geluidseffecten had toegevoegd :) Ik zag aan het einde al dat ik waarschijnlijk ook op een andere manier het einde van het level kon vinden. Ben benieuwd naar je filmpje.
Ik ben tot na dat stukje met die eerste massive Baby Bowser gekomen, en het viel me op dat ik volgens mij nog lang niet aan het einde van het level was. Ik vind hem te lang :P Heb hem dan ook nog niet weten uit te spelen.

[ Voor 104% gewijzigd door Seroczynski op 22-10-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:31:
Nice. Moet vast wel wat tijd vinden om vanavond jouw level en dat van Sander door te spelen :)

Edit: Gevonden! :)

[...]

Leuk level. Dat stukje met die drie planten naast elkaar (waar je even goed op je sprongen moet letten) ging mij wel goed af maar ik kan me voorstellen dat dat wel frustrerend kan worden.
Frusterend zeker, dat stukje heeft expres die iets moeilijkere sprongen daar. Maar als je iets lager op de linker liaan aan de rechterkant gaat zitten en dan Y ingedrukt houdt en springt moet het geen probleem zijn. Ook is het handig dat je daar Super bent :).
Ik vond wel dat je een beetje te veel geluidseffecten had toegevoegd :)
Dat komt omdat ik eerst het hele level bouw en dan pas geluidseffecten ga toevoegen.
Dan sla ik soms een beetje door :p
Ik zag aan het einde al dat ik waarschijnlijk ook op een andere manier het einde van het level kon vinden.
Kan niet :+ Je kan daar nog wel een extraatje pakken ;)
Ben benieuwd naar je filmpje.
Komt morgen :)

Volgende level wordt de afsluiter van de "Stay calm and Play"-serie. Castle W2. Die moet dus écht moeilijk gaan worden :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Nog geen tijd gehad om levels in dit topic te spelen, maar ik zie in dit screenshot mooi gebruik van tracks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik zo druk bezig ben met het afmaken van mijn serie.. Ontdekte ik dat ik één level vergeten was een video van te maken..

Dus in retrospectief hier is.. Stay calm and Castle W1 (05A7-0000-004B-615F) de video:

[YouTube: https://youtu.be/02SHhp5l0f4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de video van mijn nieuwste level:

(verwijderd)

spoiler:
Zoals je kan zien is de subworld een kopie van de main world. Waarbij ik alle "harde" blokken gelijk heb gehouden. Zachte blokken (zoals breakable blokken, p-switches, muntjes, lianen, etc) kunnen verschillen tussen beide werelden. Dit geldt ook voor de inhoud van blokken en de vijanden

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:21:

[video]

spoiler:
Zoals je kan zien is de subworld een kopie van de main world. Waarbij ik alle "harde" blokken gelijk heb gehouden. Zachte blokken (zoals breakable blokken, p-switches, muntjes, lianen, etc) kunnen verschillen tussen beide werelden. Dit geldt ook voor de inhoud van blokken en de vijanden
Zat te wachten tot je op het einde nog even helemaal naar links gaat maar dat doe je (ook) niet :+ Ben wel nieuwschierig geworden :)

Ga vanavond nog wat leveltjes inhalen en die laatste van Zeror nog een keertje proberen. Zou eigenlijk zelf ook weer eens de tijd (en creativiteit) moeten vinden om een leveltje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:21:

[video]

spoiler:
Ik had dit level van je binnen 60 seconden voltooid. :)

spoiler:
Ik had wel een andere route gepakt. Kweenie of het de bedoeling was, maar je kan van de mushroomblok rechts naast de thwomp naar de deur springen. Ik had dus de eerst P-switch niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:29:
[...]

Ik had dit level van je binnen 60 seconden voltooid. :)

spoiler:
Ik had wel een andere route gepakt. Kweenie of het de bedoeling was, maar je kan van de mushroomblok rechts naast de thwomp naar de deur springen. Ik had dus de eerst P-switch niet nodig.
spoiler:
Werkelijk? Ik had juist die sprong zo groot gemaakt dat je 'm niet zou moeten kunnen maken. iig ik kon 'm niet maken :p

Nou moet ik mn level weer gaan bewerken :( :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:34:
[...]

spoiler:
Werkelijk? Ik had juist die sprong zo groot gemaakt dat je 'm niet zou moeten kunnen maken. iig ik kon 'm niet maken :p

Nou moet ik mn level weer gaan bewerken :( :p
spoiler:
Om rensnelheid te krijgen moet je minimaal 1 blokje rennen in Mario. Als je goed timed kan dat dus op 1 blokje, maar de meeste mensen krijgen dat niet voor elkaar door slechte timing. Met rensnelheid kun je die sprong dus wel maken.

Je zou die mushroom gewoon kunnen weglaten. Of je zou die deur 1 blokje naar rechts kunnen verplaatsen en dan voor de zekerheid een muurtje van 2 blokken hoog in de plaats wegzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Hoeveel blokken kan Mario maximaal in 1x springen? Ik denk dat ik gewoon de afgrond breder ga maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Lijkt wel een criminele thread zo :+

Gewoon op een andere locatie in je level zo ver mogelijk springen met aanloop, en dan de Mario-trail even checken. Succes, vanavond je updated level? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:54:
Lijkt wel een criminele thread zo :+

Gewoon op een andere locatie in je level zo ver mogelijk springen met aanloop, en dan de Mario-trail even checken. Succes, vanavond je updated level? :)
Ja, ik ga gelijk wat van de geluidseffecten weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb trouwens nog een leuke bron voor als je inspiratie zoekt voor je level :)

Maps van vrijwel alle levels van alle Mario games:
- http://www.mariouniverse.com/maps

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 23-10-2015 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, het level is opzich een stukje minder moeilijk geworden. Maar ik heb wel die "shortcut" er uit gesloopt. Ook heb ik de sound effects wat verminderd en een paar moeilijke sprongen iets eenvoudiger gemaakt.

SanderSanderAfbeeldingslocatie: https://d13ph7xrk1ee39.cloudfront.net/img/menu-logo.png
Screenshot
Stay calm and Play 2-3 (4CC3-0000-00BC-6C95)

En een linkje naar de nieuwe video:
[YouTube: https://youtu.be/dRd8WOuHjco]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:31:
Ik ben tot na dat stukje met die eerste massive Baby Bowser gekomen, en het viel me op dat ik volgens mij nog lang niet aan het einde van het level was. Ik vind hem te lang :P Heb hem dan ook nog niet weten uit te spelen.
Het level is wel lang ja. Toch als je alles beheerst kun je er vrij snel doorheen komen. Ikzelf had het level in minder 150 seconden gehaald. Dus tijd zou je in principe genoeg moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:17:
[...]

Het level is wel lang ja. Toch als je alles beheerst kun je er vrij snel doorheen komen. Ikzelf had het level in minder 150 seconden gehaald. Dus tijd zou je in principe genoeg moeten hebben.
Ik ben me even wat moed aan het tanken, en dan ga ik er zo meteen weer eens werk van maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:17:
[...]

Ik ben me even wat moed aan het tanken, en dan ga ik er zo meteen weer eens werk van maken :+
Haha, succes! :P

Tussendoor even een fun leveltje gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/D828-0000-00BC-A7E4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:01

Onbekend

...

Zeror schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:47:
Ik heb trouwens nog een leuke bron voor als je inspiratie zoekt voor je level :)

Maps van vrijwel alle levels van alle Mario games:
- http://www.mariouniverse.com/maps
Interessant die website.
Ik zie dat ik vroeger voor de Super Nintendo weinig geheimen ben misgelopen. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn volgende level wordt echt een knaller :) 2 paden, 1 "simpel", 1 moeilijk :+ incl boss fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Kwam net echt een maf idee tegen toen ik een stream aan het kijken was.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VWNzTC12J4tVYh99TCU3Cmuy/full.png

ID van het level: A1C6-0000-00AF-F27A

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 24-10-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:56

kaanmijo

Picobello B.V.

Vanmiddag Mario Maker gekocht, ben benieuwd! Als het net zulke kwaliteit is als de kwaliteit van het boekje heb ik er het volste vertrouwen in, wat een mooi boekje voor bij een game zeg! Normaal krijg je een enkel velletje papier met iets erop gekrabbeld.

Hebben jullie nog must-play levels die aan te raden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn levels zijn natuurlijk must play levels O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

kaanmijo schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:06:
Hebben jullie nog must-play levels die aan te raden zijn?
Alle levels die hier staan: https://supermariomaker.nl/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Nou, er zitten soms nog wel eens pittige tussen hoor. Ik heb zojuist deze geprobeerd, en ik kom er gewoon niet uit :O

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/CD90-0000-00BF-6C5F

Zeror, ik heb je level nogmaals gedaan. Dit keer kwam ik uiteindelijk toch nog bij Bowser, maar ging uiteindelijk toch nog dood daar. Ik moet echt even wat anders gaan doen nu :+

[ Voor 19% gewijzigd door Seroczynski op 24-10-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Seroczynski schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:00:
[...]

Nou, er zitten soms nog wel eens pittige tussen hoor. Ik heb zojuist deze geprobeerd, en ik kom er gewoon niet uit :O

[afbeelding]
Zeer pittig, nog niet opgelost, maar ik heb wel de eerste stap gevonden:
spoiler:
Neem de red koopa shell mee naar het skull platform op de track. Kick de koopa shell omhoog op het platform op het eind om de trampoline te ontvangen.

Edit:
En in Editor mode heb ik de rest van het level weten op te lossen (zie het als een veredelde savestatefunctie :p). Nu nog een keer alles in 1x spelen. :p

Semi-spoiler: De titel van het level is volgens mij niet geheel eerlijk. Hoewel het mogelijk is om de Yoshi's in het begin te redden is het volgens mij niet mogelijk om ze allemaal te redden.

[ Voor 24% gewijzigd door RayNbow op 25-10-2015 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zeror, ik heb je level nogmaals gedaan. Dit keer kwam ik uiteindelijk toch nog bij Bowser, maar ging uiteindelijk toch nog dood daar. Ik moet echt even wat anders gaan doen nu :+
Haha, is mijn level zo moeilijk dan? :P

Ik blijf het stom vinden trouwens dat wanneer je grondblokken wegzet dat de start en finish nog steeds te onderscheiden zijn, behalve in levels waarbij de grond uit bloktextures bestaat zoals bij SMB1. Haalt de illusie soms weleens weg..

Edit:
@ Kaanmijo: Leuk level voor een eerste level. Heb hem uitgespeeld :)

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 25-10-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:56

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik heb zojuist m'n eerste level gemaakt en geupload.

CE83-0000-00C1-8F00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb iets gemaakt wat kan helpen bij het designen van een level.

Een designsheet :)

link: klik

Uitprinten en designen maar! 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 25-10-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
[...]

[afbeelding]
Pfoeh... het heeft me meer dan een uur geduurd om de gehele course uit te spelen... Het helpt ook niet als je op een gegeven moment bepaalde dingen blind doet en dan merkt van... "shit, dat had ik niet moeten doen...". :p

(Nu de footage bij elkaar editen...)

Edit: Ugh... geen audio opgenomen -_-...

[ Voor 3% gewijzigd door RayNbow op 25-10-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:05:

Uitprinten en designen maar! 8)
Handiger dan een schrift met ruitjespapier. Kan je ook gelijk testen of je printer goed afgesteld is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
RayNbow schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:29:
[...]

Pfoeh... het heeft me meer dan een uur geduurd om de gehele course uit te spelen... Het helpt ook niet als je op een gegeven moment bepaalde dingen blind doet en dan merkt van... "shit, dat had ik niet moeten doen...". :p

(Nu de footage bij elkaar editen...)

Edit: Ugh... geen audio opgenomen -_-...
Ik heb er maar een audiotrack onder gegooid:
Zeror schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:05:

UitprintenImporteren in OneNote en designen maar! 8)
FTFY :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Zo, mijn bijdrage voor deze week :D

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69ig1YhonAAcVvN

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69ig1kuoEiIIuNI

2 levels, een simpele stage en een megaman level die wat meer ervaren spelers zal trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Akaendra schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

2 levels, een simpele stage en een megaman level die wat meer ervaren spelers zal trekken :P
Is die Mega Man stage makkelijker of moeilijker dan
Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/CD90-0000-00BF-6C5F
? :p

Ik heb namelijk geen zin om weer een uur kwijt te zijn aan het completen van een level. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
RayNbow schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:07:
[...]

Is die Mega Man stage makkelijker of moeilijker dan
[afbeelding]
? :p

Ik heb namelijk geen zin om weer een uur kwijt te zijn aan het completen van een level. :+
Geen flauw idee want ik heb die stage niet gespeeld, vast makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Akaendra schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:08:
[...]

Geen flauw idee want ik heb die stage niet gespeeld, vast makkelijker :P
Makkelijker... playthroughvideo volgt nog. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Akaendra schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

Interessant gebruik van tracks en skullplatforms in je Mega Man level. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
RayNbow schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:31:
[...]

Interessant gebruik van tracks en skullplatforms in je Mega Man level. :)
[video]
Het ding was om een beetje de galaxyman feel te geven met die warpjumps :P
Nu kan dat niet in MM maar dit is een goed alternatief gok ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Akaendra schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:11:
[...]

Het ding was om een beetje de galaxyman feel te geven met die warpjumps :P
Nu kan dat niet in MM maar dit is een goed alternatief gok ik zo :P
De platforms die je gebruikt hebt geven een best goede Mega Man vibe af. Geslaagd dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zo, heb even een druk weekend achter de rug. Mede omdat mijn aandacht ook nog uit ging naar Warhammer: End Times - Vermintide ^^ Vette game zeg. Anyway, tijd om weer wat level door te spelen en toe te voegen aan de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Seroczynski schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:15:
Zo, heb even een druk weekend achter de rug. Mede omdat mijn aandacht ook nog uit ging naar Warhammer: End Times - Vermintide ^^ Vette game zeg. Anyway, tijd om weer wat level door te spelen en toe te voegen aan de site.
Ben benieuwd hoeveel tijd je nodig hebt om het Go Back In Time And Save Yoshis level uit te spelen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:29:
[...]

Ben benieuwd hoeveel tijd je nodig hebt om het Go Back In Time And Save Yoshis level uit te spelen. :p
Die zal ik vanavond ook eens ff proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online

En de eerste update, eindelijk eens checkpoints. Kan ik weer wat van mijn levels opnieuw doen :) (zoals 9 van de 10 megaman levels :D) Wellicht dat meer mensen dan stages die ik maak ook daadwerkelijk uitspelen.

vanaf volgende week dus available, ik ben er blij mee, ook met de fire flower/mushroom drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een awesome update!

Ook goed dat je ook vanaf je checkpoint het level moet uit kunnen spelen. Zodat mensen geen troll-checkpoints gaan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Geweldige update.

Checkpoints, Official mario levels en het kunnen combineren van een Fireflower en Mushroom is wel handig.
Een goede speler krijgt vuurballen en een slechte speler moet het doen met een mushroom.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat betekent wel dat ik mijn nieuwste level pas volgende week ga uploaden. Daar is een checkpoint heel handig geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Ik denk meer dat ik een boel van mijn Megaman stages kan aanpassen om de makeshift checkpoints eruit te slopen :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste