Had je de preview aan of uit?Seroczynski schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:24:
Met de site wel. Helaas heb ik nog altijd problemen met de Elgato software. Heb net een fantastische playthrough van het maze level van RayNbow gemaakt, zie ik dat de (originele) capture in de bossfight weer desynced.. Dus mag ik het weer opnieuw gaan opnemen. Ga even kijken wat ik kan doen om dit op te lossen -.-
Ik zie trouwens dat ik de Elgato software ooit op Win7 Compatibility Mode heb gezet (geen idee of dat uiteindelijk invloed heeft gehad).
Ik heb ook ooit gekeken naar de onderstaande video:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wv4W29mLPjQ]
(Hierin kwam ik achter dat het aan/uitzetten van de preview invloed heeft.)
Verder heb ik ooit de Elgato op een andere USB port gezet (want om een of andere reden deed ie 't niet meer op de port waar die zat

Edit:
Geen 1up gehaald bij de flagpole?
(Edit 2: Behind the scenes fun fact: In de eerste iteratie was 't moeilijker om een 1up te halen bij de flagpole, maar toen kwam ik erachter dat de sprong alleen mogelijk was als je klein was. Als Super Mario was de sprong onmogelijk dus heb ik 't getweakt dat het nu best makkelijk moet zijn. Plus ik heb een extra secret op 't platform verborgen.
[ Voor 22% gewijzigd door RayNbow op 18-10-2015 14:15 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir