Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:18

Tylen

ONK ProCup 600 #56

Dat kan je ook met normale access points hoor. Min rssi instellen of fast roaming of hoe het allemaal ook het in het desbetreffende product.

Mesh is juist dat je ze niet aagesloten hoeft te hebben via erhernet. Ik hoef het niet. Dit kost erg veel bandbreedte.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Megupe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:54
quote:
Supreme schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:24:
Ik wil graag overstappen van Ziggo naar KPN aangezien ik nu de mogelijkheid heb tot glasvezel in mijn nieuwe huis. Alleen na het lezen van dit topic zie ik dat het allemaal best ingewikkeld kan zijn.

Ik vraag me vooral af wat precies jullie beweegredenen zijn om niet voor KPN spul te kiezen(Experia box).
Ik heb bijvoorbeeld één UTP aansluiting bij mijn TV en als ik het nu heb begrepen heb ik dan een router/switch nodig die IGMP Snooping aan kan als ik Internet + TV op mijn TV wil hebben via 1 kabel. Echter neem ik aan dat voor TV signaal dan de UTP kabel in de KPN Decoder moet. Maar voor Internet moet de UTP kabel rechtstreeks in de TV.

Ik hoop echter dat het gewoon out of the box allemaal kan, in plaats dat ik me weer helemaal moet gaan inlezen. Mijn netwerk kennis is behoorlijk verouderd merk ik.

Misschien kan iemand me wat adviseren? Ik wil dus glasvezel TV + Internet. Ik heb 1 televisie in de woonkamer, en ik heb meerdere UTP-wandcontacten in het huis die ik wil voorzien. Verder wil ik een decent wifi signaal in het hele huis.
Is een kpn wifi versterker niet iets voor je? Kan je die aansluiten op je UTP en van daaruit naar je TV ontvanger, TV, en nog 2 apparaten een kabelverbinding leggen.

• MCP cloud
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:15

MCP cloud

Op het web sinds 1998

quote:
Megupe schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:36:
[...]

Is een kpn wifi versterker niet iets voor je? Kan je die aansluiten op je UTP en van daaruit naar je TV ontvanger, TV, en nog 2 apparaten een kabelverbinding leggen.
Plaatjes en interface hier :) heb hem ook top ding

Powered by Telfort | Experia Box V10 + Telfort wifi versterker + AirLive switch Live-5F | http://goo.gl/2m29wc

• soest009
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 08:34
quote:
Cerenas schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:58:
Ben sinds een aantal weken in het bezit van mijn eigen huis en nu heeft deze gelukkig een glasvezel verbinding (ook bij het zoeken van een huis op gelet natuurlijk :9 ), maar nu zag ik al dat de glasvezel lijn wel binnen komt in de meterkast, maar dat er nog geen modem aan gekoppeld is (die het glas signaal omzet voor utp naar de EB). Het lijkt om hetzelfde type aansluiting te gaan als bij modem type 1 op de Fiber website (alleen bij mij dan volledig wit ipv oranje) en die modem die in het filmpje wordt aangesloten mist dus nog.

Nu heb ik vandaag het Doe-Het-Zelf pakket binnen gekregen van KPN, maar hier mist dus de gewenste modem in. In de doos zit alleen de EB V10 en 2952 V2. Ik dacht dus mooi al zelf aan de slag te kunnen, maar helaas.

Voor aankomende vrijdag heb ik wel een KPN monteur gepland staan, dus zo'n probleem is het niet en ik woon er ook nog niet, maar mijn vraag is nu dus of de monteur de modem zelf mee brengt (en aansluit natuurlijk)?
Ja de KPN monteur neemt een modem mee, jij hebt als het goed is alleen de backplate gekregen.
Dit doen ze om de montage en het aansluiten op juiste wijze te garanderen.

Intel I7 4770k | Corsair H80i | 32Gb | MSI Z87-G45 GAMING | MSI GForce GTX970 4Gb Gaming | Evo 840 120 + 250Gb | WD Black 1Tb | Corsair Carbide 500R |

• PLAE
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:09
quote:
Cartman! schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:16:
[...]

En waar stap je naar over als je geen aanbieding krijgt?
NLE/Telfort zoiets.
Uiteindelijk ¤10 korting per maand gekregen voor 6 maanden. Heb afgelopen jaar 9 maanden ¤20 betaald (ipv ¤47,50). Dus dit valt wel tegen. Maar goed.

• Rock-Y
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01-08 22:29
quote:
chickpoint schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Same here
admin@chickroute:~$ traceroute6 dns.quad9.net
traceroute to dns.quad9.net (2620:fe::fe), 30 hops max, 16 byte packets
 1  2001:67c:2502:f100::2:25 (2001:67c:2502:f100::2:25)  1.115 ms  0.870 ms  0.828 ms
 2  kpn-as1136.kpn-asd-dc2.nlsix.net (2001:7f8:13::a500:1136:1)  3.709 ms  3.892ms  3.741 ms
 3  kpn-as1136.kpn-asd-dc2.nlsix.net (2001:7f8:13::a500:1136:1)  616.777 ms !             H  *
 4  kpn-as1136.kpn-asd-dc2.nlsix.net (2001:7f8:13::a500:1136:1)  2966.292 ms
 5  kpn-as1136.kpn-asd-dc2.nlsix.net (2001:7f8:13::a500:1136:1)  2990.517 ms !H  2995.916 ms !H  *
Ik heb een case lopen bij Quad9, de KPN Webcare had ik ook al benaderd (30-11) hun reactie:
quote:
KPN: Ha Bram, het zou kunnen dat je nog geen IPv6 hebt. We zijn nog bezig met de uitrol van IPv6 en nog niet iedereen heeft het. Werkt het internet verder wel gewoon?

Ik: ik heb al wel IPv6, zie de meegestuurde traceroute.

KPN: Ah, nu zie ik het. Ik durf je niet te verklaren wat er mis gaat. Er zijn veel zaken die we vanuit de klantenservice niet ondersteunen en dit soort vraagstukken horen daar ook bij. Dit betekent niet dat het niet zou moeten kunnen werken, maar enkel dat we daar niet bij kunnen assisteren. Op het forum zijn veel klanten actief die elkaar helpen met veel van de zaken die niet onder de ondersteuning van de klantenservice vallen. Ik wil je adviseren je vraag daar neer te leggen: kpn.com/forum
De reactie van Quad9:
quote:
This is being worked on by our NOC. It's an IPv6 routing issue that we are working with another provider to resolve.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 600 #56

Waarom kiest KPN ervoor om Netflix opeens heel ergens anders neer te zetten? Deze locatie is echt belachelijk en maakt navigeren naar Netflix super traag.

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08:08

Cerenas

Light

quote:
Tylen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 07:48:
Waarom kiest KPN ervoor om Netflix opeens heel ergens anders neer te zetten? Deze locatie is echt belachelijk en maakt navigeren naar Netflix super traag.
Makkelijkste is naar kanaal 200 gaan en via MeerTV zou Netflix iig beschikbaar moeten zijn. Dat het via On Demand niet beschikbaar is komt een fix voor hoorde ik.

Twitter | LinkedIn | Steam

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 600 #56

quote:
Cerenas schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:15:
[...]

Makkelijkste is naar kanaal 200 gaan en via MeerTV zou Netflix iig beschikbaar moeten zijn. Dat het via On Demand niet beschikbaar is komt een fix voor hoorde ik.
Het zit idd onder MeerTV en niet meer onder On Demand. Het MeerTV menu is traag.

Goed om te horen dat er een fix voor komt.

quote:
Tylen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:19:
[...]

Het zit idd onder MeerTV en niet meer onder On Demand. Het MeerTV menu is traag.

Goed om te horen dat er een fix voor komt.
Fix of niet: een keer 200 intoetsen en op de rode knop drukken gaat toch echt veel sneller dan door dat menu heen lopen.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 600 #56

quote:
Barre73 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Fix of niet. Een keer 200 intoetsen en op de rode knop drukken gaat toch echt veel sneller dan door dat menu heen lopen.
Goed punt.

Heb net die reset procedure doorgelopen en hij staat weer terug bij On Demand. _/-\o_

(Menu -> Instellingen -> Geel Geel -> Software Verwijderen : Ja -> Bewaar Instellingen)

@Barre73 : Ben jij die JeroenB22 op KPN forum? ;)

Tylen wijzigde deze reactie 18-01-2018 09:47 (5%)

quote:
Tylen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Goed punt.

@Barre73 : Ben jij die JeroenB22 op KPN forum? ;)
Nee.

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:16
quote:
Barre73 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Fix of niet. Een keer 200 intoetsen en op de rode knop drukken gaat toch echt veel sneller dan door dat menu heen lopen.
Jep. Mijn kinderen doen het zelfs 'blind': de TV is nog aan het opstarten en zij lopen op automatisme al door de stappen "200", "rood", "ok" en op ongeveer hetzelfde moment dat de TV volledig aan staat kunnen ze een filmpje kiezen.

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• EJPostema
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11:00
Ik ga binnenkort verhuizen naar een nieuwbouwhuis met glasvezel. Ga denk ik voor het KPN alles in één pakket. Hoor veel klachten over de tv boxen van t-mobile en telfort is ongeveer even duur. Andere concurrenten zijn vaak duurder dus ik ben er wel uit dat het KPN wordt.

Ik lees hier veel over configuratie van netwerken/routers/switches etc. Dit wil ik natuurlijk ook meteen goed en netjes aanpakken. Veel hebben ook een ubiquiti router ipv de standaard experia box. Dit hoeft van mij niet per se, althans niet in het begin.

Kan je ook gewoon na de experia box een switch hangen (met imgp snooping) die je vervolgens verbind met acces points/ itv kastje / pc/ ps4 etc

• AvK
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:05

AvK

Ready Set Go

quote:
EJPostema schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:31:
Kan je ook gewoon na de experia box een switch hangen (met imgp snooping) die je vervolgens verbind met acces points/ itv kastje / pc/ ps4 etc
Ja dat kan. Op de EB zelf zitten trouwens al 4 poorten. Je kunt bij KPN een switch bestellen die ze gratis leveren. Dacht een Netgear.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Joepla
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17:03

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

quote:
AvK schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:47:
[...]
Ja dat kan. Op de EB zelf zitten trouwens al 4 poorten. Je kunt bij KPN een switch bestellen die ze gratis leveren. Dacht een Netgear.
Klopt, is een 5 ports, prima ding. Gratis gaat alleen niet zo makkelijk meer. Je moet dan minstens 2 TV ontvangers in je pakket hebben, vertelden ze mij de laatste keer.

Live solarinfo op PVoutput [6,625 kWp]

• EJPostema
  • Laatst online: 11:00
Bedankt :)

Heb wel een wat grotere switch nodig om naar elke kamer een vaste lijn te trekken plus wat acces points.
Ga dat wel even goed aanpakken. Wellicht later nog de router eens vervangen dan, maar eerst maar eens zo

• diefightdie
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:47
Heb de berichten van de afgelopen maanden maar eens doorgelezen; maar als ik het goed lees heb ik nu (na de aanpassing van Juli) dikke vette pech om nog korting te ontvangen op een bestaande Glasvezel verbinding.

Heb overigens KPN al via de Chat gesproken; het komt inderdaad op neer dat ik 0,0 korting krijg.

Na wat doorvragen kan ik wel mijn abonnement opzeggen en een nieuw afsluiten om alsnog korting te krijgen; hier 'drijgen' ze echter wel met "alles moet opnieuw geďnstalleerd" en "het kan 3 weken duren tot de verbinding opgeleverd wordt".
Momenteel houd dit laatste mij tegen om op te zeggen en opnieuw af te sluiten.
Overstappen is geen optie i.v.m. KPN compleet kortingen.

Momenteel heb ik alles-in-1 voor ¤65 met 70/7 snelheid. Ik wil graag 500/500 nemen, maar vindt de bijbetaling van ¤12.50 momenteel veruit té veel.
Een nieuw abbonnement (met huidige geadverteerde korting) zou mij de aankomende 3,5jaar goedkoper uit zijn.

Is het iemand anders nog wel gelukt om korting los te krijgen of heeft iemand Tips?

• Hmmbob
Even kijken naar een overstap naar een van de KPN dochters? Misschien dat het bij Xs4all of Telfort beter uitkomt? (Geen idee, ik draag maar een optie aan)

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18-09 00:45
quote:
diefightdie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:00:
Heb de berichten van de afgelopen maanden maar eens doorgelezen; maar als ik het goed lees heb ik nu (na de aanpassing van Juli) dikke vette pech om nog korting te ontvangen op een bestaande Glasvezel verbinding.

Heb overigens KPN al via de Chat gesproken; het komt inderdaad op neer dat ik 0,0 korting krijg.

Na wat doorvragen kan ik wel mijn abonnement opzeggen en een nieuw afsluiten om alsnog korting te krijgen; hier 'drijgen' ze echter wel met "alles moet opnieuw geďnstalleerd" en "het kan 3 weken duren tot de verbinding opgeleverd wordt".

Momenteel heb ik alles-in-1 voor ¤65 met 70/7 snelheid. Ik wil graag 500/500 nemen, maar vindt de bijbetaling van ¤12.50 momenteel veruit té veel.
Een nieuw abbonnement (met huidige geadverteerde korting) zou mij de aankomende 3,5jaar goedkoper uit zijn.

Is het iemand anders nog wel gelukt om korting los te krijgen of heeft iemand Tips?
NLE bied ook hetzelfde als KPN aan voor betere prijzen.

• diefightdie
Alleen het vervelende dan is, dat ik ook mijn Compleet voordeel mis; wat de kosten van Mobiel flink omlaag haalt.
(Sim only waarbij ik nu 5e korting krijg en dubbele data)

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18-09 00:45
quote:
diefightdie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:17:
Alleen het vervelende dan is, dat ik ook mijn Compleet voordeel mis; wat de kosten van Mobiel flink omlaag haalt.
(Sim only waarbij ik nu 5e korting krijg en dubbele data)
Dat is vervelend.... een som maken voor jezelf wat voordeliger is. Met korting heb je snel meer dan ¤5 te pakken. Daarnaast via Casbackxl of vergelijkbare sites aanvragen scheelt ook zo eenmalig ¤20-¤40.

Daarom doe ik ook niet aan die 'Compleet' pakketten. Je zit dan aardig vast. Daarnaast had KPN voordat ze met compleet begonnen de prijzen van mobiel verhoogd... echt goedkoop zijn ze niet.

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 13:51

d0s

sssst

quote:

Xs4all geen mooie aanbieding? Krijg je ook compleet bij icm kpn mobiel.

• Wiley02
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 20:50
quote:

Via chat moeten ze uiteraard altijd zeggen dat het niet mogelijk is. Probeer gewoon eens via afdeling opzeggingen, die hebben veel meer mogelijkheden. Geef aan dat je wilt overstappen naar een andere provider, maar dat je wil kijken of KPN wat kan aanbieden omdat KPN opzich wel bevalt. Ik hoor in mijn omgeving dat er dan nog wel kortingen mogelijk zijn.

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 21:10
KPN heeft de prijzen voor Sneller Internet verlaagd? Betaalde eerder altijd ¤7,50 voor 100/100. Deze maand opeens ¤5,00, maar kan er nergens iets over vinden in de vorm van een aankondiging/nieuwsbericht.

• dfrenner
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:02
quote:
KlaasjeNL schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:28:
KPN heeft de prijzen voor Sneller Internet verlaagd? Betaalde eerder altijd ¤7,50 voor 100/100. Deze maand opeens ¤5,00, maar kan er nergens iets over vinden in de vorm van een aankondiging/nieuwsbericht.
Wordt het geen tijd deze standaard te implementeren....

Youtube: DashcamNL

• KlaasjeNL
quote:
dfrenner schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:55:
[...]

Wordt het geen tijd deze standaard te implementeren....
Dat zonder meer

• dfrenner
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:02
quote:
Telfort/KPN willen niet eens concurreren met Ziggo...

Youtube: DashcamNL

quote:
Lijkt geen actie te zijn. Staat ook in mijn KPN als optie voor 4,99.

• knorde
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18-09 20:01
quote:
quote:
Barre73 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:15:
[...]
Lijkt geen actie te zijn. Staat ook in mijn KPN als optie voor 4,99.
Helaas is er bij Telfort niks veranderd, Is dus alleen bij KPN veranderd.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• Dennis-L
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20:36
Was het wel 7,50?

Internet
De glasvezelpakketten met een snelheid van 500 Mb zijn 49 cent per maand in prijs gestegen. De upgrade naar deze snelheid kost nu 12,99 euro per maand in plaats van 12,50 euro per maand. De upgrade vanaf het basispakket naar een snelheid van 100 Mb is 1 cent per maand goedkoper geworden. Dit kost nu 4,99 euro per maand.

https://www.breedbandwink...rieven-en-zenderpakketten

Ah, voor de 100/10 op xDSL rekenden 5,00
voor de 100/100 op glasvezel 7,50

dat is nu blijkbaar beide 4,99 geworden :)

Dennis-L wijzigde deze reactie 29-01-2018 14:22 (13%)

• Hmmbob
Ik kijk uit naar een prijsverlaging van het 500/500 pakket ;)

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 600 #56

quote:
Hmmbob schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:17:
Ik kijk uit naar een prijsverlaging van het 500/500 pakket ;)
Die is toch echt omlaag gegaan bij mij.

Van 17,50 naar 12,99.

Tylen wijzigde deze reactie 29-01-2018 15:21 (5%)

• Dennis-L

• Hmmbob
quote:
Tylen schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:18:
[...]

Die is toch echt omlaag gegaan bij mij.
Ik zie nu 12,99/maand. Is dat al goedkoper dan?

* Hmmbob doet het daar ook nog niet voor.....

Edit: Ja, nu zie ik de posts boven me. Jammer, voor een tientje had ik het gedaan. Misschien, ooit, nog..... :+

Hmmbob wijzigde deze reactie 29-01-2018 15:22 (17%)

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 600 #56

quote:
Hmmbob schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:21:
[...]

Ik zie nu 12,99/maand. Is dat al goedkoper dan?

* Hmmbob doet het daar ook nog niet voor.....
Had net mijn post aangepast. Maar ja, het was vorige maand nog 17,50

• Megupe
Bij mij is 500/500 ¤12,50 gebleven, wel is er een andere korting op toegepast.
Ziggo sport totaal is 51 cent goedkoper geworden :)

• pekanoot
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 18:49
vd week maandfactuur ontvangen en 500/500 is 12,99 vervolgens een aktie korting op 500/500 van 49 eurocent.

• Koen90
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-09 12:21
Heeft iemand een link naar die site waarmee je de kabel infrastructuur op je adres kan opzoeken met technische termen ongeschikt voor de casual gebruiker?

Edit: Gevonden

Koen90 wijzigde deze reactie 01-02-2018 18:26 (5%)

• Megupe
quote:
Koen90 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:02:
Heeft iemand een link naar die site waarmee je de kabel infrastructuur op je adres kan opzoeken met technische termen ongeschikt voor de casual gebruiker?

Edit: Gevonden
Vertel, ik ben nieuwsgierig!

• Koen90
  • Laatst online: 18-09 12:21

• Dennis-L
quote:
Welke technische termen worden er daar gebruikt die niet geschikt zijn voor casual gebruikers? :)
quote:
Dennis-L schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 07:34:
[...]

Welke technische termen worden er daar gebruikt die niet geschikt zijn voor casual gebruikers? :)
SDF en MDF denk ik...

• Speedyco
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 14:55
quote:
Wat heeft MDF hout nou met kabels te maken?
Ik denk dat je gelijk hebt O-)

• KlaasjeNL
Sta op het punt een filmpje te huren, maar vroeg mij nu af of ik voor de HD- of SD-versie moet gaan. Ik kijk vanavond op een oude 720p plasma, dus vroeg mij af wat de resoluties van HD en standaard zijn. Is dit 1080p tegen 480p? Of verstaat men onder standaard 720p?

• Cerenas
  • Laatst online: 08:08

Cerenas

Light

quote:
KlaasjeNL schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:50:
Sta op het punt een filmpje te huren, maar vroeg mij nu af of ik voor de HD- of SD-versie moet gaan. Ik kijk vanavond op een oude 720p plasma, dus vroeg mij af wat de resoluties van HD en standaard zijn. Is dit 1080p tegen 480p? Of verstaat men onder standaard 720p?
Weet zo niet of er prijsverschil in zit, maar de HD films zijn dacht ik 1080i. Als de prijs vergelijkbaar is zou ik gewoon voor de HD versie gaan, ook op jouw 720p scherm zou het dan alsnog wat beter uit de bus moeten komen dan de standaard films.

Twitter | LinkedIn | Steam

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 600 #56

Als je kastje op 720p staat ingesteld en je kiest een hd film. Dan is dat toch gewoon 720p.

• KlaasjeNL
quote:
Cerenas schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:07:
[...]

Weet zo niet of er prijsverschil in zit, maar de HD films zijn dacht ik 1080i. Als de prijs vergelijkbaar is zou ik gewoon voor de HD versie gaan, ook op jouw 720p scherm zou het dan alsnog wat beter uit de bus moeten komen dan de standaard films.
Het gaat mij inderdaad om het prijsverschil. Het is 3,99 tegen 4,99 euro. Ik kies normaal gesproken altijd voor de HD-versie, maar omdat ik nu tijdelijk een oude tv heb staan, vroeg ik mij af of de HD-versie iets toevoegt, als de standaard versie 720p is. Is het 480p, dan zou ik uiteraard alsnog voor de HD-versie kiezen.
KPN SD is 576i en HD is 1080i. Dat is bij de zenders zo dus bij de films ook.
Op een 720 TV zou ik toch wel de HD versie kijken. Je merkt het echt wel. Ik kijk op een HD ready (dus 720) TV ook.liever naar de HD zenders.

• KlaasjeNL
quote:
Barre73 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:22:
KPN SD is 576i en HD is 1080i. Dat is bij de zenders zo dus bij de films ook.
Op een 720 TV zou ik toch wel de HD versie kijken. Je merkt het echt wel. Ik kijk op een HD ready (dus 720) TV ook.liever naar de HD zenders.
Volgens KPN webcare:

Verstandige keuze in jouw situatie. Want als je voor HD kiest, geef je eigenlijk aan dat je een TV hebt die 1080p aankan. Het SD gedeelte wordt uitgezonden op 720p aangezien 480p tegenwoordig niet meer van toepassing is.

Dan zou het dus toch 720p zijn en HD 1080p. Mits de info van webcare klopt...

Edit: om het nog wat ingewikkelder te maken: sommige films zijn te huur in 3 opties. Standaard, HD en FHD. Dat zou suggereren dat standaard dus geen 720p is, aangezien HD vaak gelijk staat aan 720p en met FHD 1080p wordt bedoeld. Daar komt bij dat bij verschillende films een prijsverschil van 1 tot 2 euro per film geldt tussen standaard en HD, terwijl er ook films zijn waarbij er geen verschil is. Bovendien worden in de Top 10 geen HD-films aangeboden, maar kun je met de zoekfunctie wel de HD-versie vinden van de films in de Top 10.

8)7

KlaasjeNL wijzigde deze reactie 04-02-2018 22:55 (29%)

• Themperror
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10-09 14:42
Hebben mensen net ook een KPN internet blokkade gehad?
Was blijkbaar een quarantaine vanwege een veiligsheids probleem, iets met poorten en netbios kwetsbaarheden.

Kreeg een formulier dat ik in moest vullen, met aantal PC's , virusscan resultaten en ondernomen stappen, nadat het ingevuld was kreeg je dan weer binnen een aantal minuten internet toegang..

(automatische doorverwijzing naar https://quarantaine-p1.kpn.com )

Rig: i7 6700K, 16GB DDR4, Inno3D GTX1080 - Overwatch Stats: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Themperror-2709

• Arn0uDz
  • Laatst online: 21:17
quote:
Themperror schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:51:
Was blijkbaar een quarantaine vanwege een veiligsheids probleem, iets met poorten en netbios kwetsbaarheden.

Kreeg een formulier dat ik in moest vullen, met aantal PC's , virusscan resultaten en ondernomen stappen, nadat het ingevuld was kreeg je dan weer binnen een aantal minuten internet toegang..

Nergens last van gehad.

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:52
quote:
Themperror schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:51:

Dat krijg je meestal als er aantoonbaar vanaf jouw adres vreemde dingen gebeuren

• Themperror
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10-09 14:42
quote:
wimpie007 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:49:
[...]

Dat krijg je meestal als er aantoonbaar vanaf jouw adres vreemde dingen gebeuren
Ik ging er van uit dat het een probleem aan hun kant was en we daarop actie moesten ondernemen.
Maarja PC's gescanned en niks gevonden, verder contact met hun opnemen om te zien wat er daadwerkelijk mis is hier..

Kben verder ook geen leek wat betreft computers en software, dus als ze me een mac-addres kunnen zien te geven kan ik er ook al een stuk meer met het vinden van wat er gebeurt..

Rig: i7 6700K, 16GB DDR4, Inno3D GTX1080 - Overwatch Stats: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Themperror-2709

• bitshape
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Kan ook een hack zijn die ze 'stil' willen houden. KPN heeft blijkbaar iets gedetecteerd op je ip.
spoiler:
Ben je soms een T.I.? :X

• amar09
  • Laatst online: 20:38
Hi Tweakers,

Momenteel zit ik bij Ziggo en ben ik zeer tevreden. Echter, binnenkort ga ik verhuizen en heb ik ook glasvezel tot mijn beschikking 🎊.

Nu kent iedereen waarschijnlijk wel de verschrikkelijk trage Ziggo tv kastjes (het trage zappen, tv-gids open en er doorheen 'scrollen'). Ik ben van plan 500/500 van KPN af te nemen, dus de internetsnelheid zit wel goed.

Nu vroeg ik me af, kan iemand me vertellen hoe het verschil is tussen de glasvezel IPTV van KPN vs de interactieve tv van Ziggo (met CI module, of met kastje). Zit er verschil in beeldkwaliteit, zap snelheid, tv-gids laden?

• janbal
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 12:16
Ik zou zeggen: neem de moeite om wat rond te kijken op dit forum.

Wijsneuzen genoeg op deze fora, dus ik hoef geen 'slimme' signature

• Hmmbob
Mijn vrouw zou Ziggo weer terug willen, want dat kastje deed niet zo vaak moeilijk als het kastje van KPN. Wij hebben vooral gedoe met opnames waar serie-opnames ineens niet meer opgenomen worden, het kastje vast loopt of tijdens doorspoelen niet verder dan halverwege komt. Niet iedereen heeft daar last van though.

Ik ben zelf happy met KPN.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 600 #56

quote:
amar09 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:53:
Hi Tweakers,

Momenteel zit ik bij Ziggo en ben ik zeer tevreden. Echter, binnenkort ga ik verhuizen en heb ik ook glasvezel tot mijn beschikking 🎊.

Nu kent iedereen waarschijnlijk wel de verschrikkelijk trage Ziggo tv kastjes (het trage zappen, tv-gids open en er doorheen 'scrollen'). Ik ben van plan 500/500 van KPN af te nemen, dus de internetsnelheid zit wel goed.

Nu vroeg ik me af, kan iemand me vertellen hoe het verschil is tussen de glasvezel IPTV van KPN vs de interactieve tv van Ziggo (met CI module, of met kastje). Zit er verschil in beeldkwaliteit, zap snelheid, tv-gids laden?
Ziggo kastjes zijn traaaaaaag. KPN kastjes zijn gewoon goed en zappen snel. Alhoewel ik via de tvgids (onderbalk) zap en als ik denk, dat wil ik zien, dan ga ik pas van zender veranderen.

Heb hier ook nooit klachten van hangende kastjes etc zoals hierbiven getikt werd. (Ik denk dat hij even zijn bekabeling moet checken).

• ilfamo
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 12:01
En hopen dat ze de oplossing hebben voor de problemen met de firmware op de v10. Op het moment kan je geen 5ghz draaien en ik moet regelmatig mijn tv kastje opnieuw opstarten omdat die gewoon verdwijnt uit de V10. Er schijnt een oplossing aan te komen, maar het is altijd afwachten of het werkt.

http://www.discogs.com/user/ilFamo/collection?sort=artist&sort_order=asc

quote:
ilfamo schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:46:
En hopen dat ze de oplossing hebben voor de problemen met de firmware op de v10. Op het moment kan je geen 5ghz draaien en ik moet regelmatig mijn tv kastje opnieuw opstarten omdat die gewoon verdwijnt uit de V10. Er schijnt een oplossing aan te komen, maar het is altijd afwachten of het werkt.
Die V10 problemen hebben niet alle mensen hoor. Ik bijvoorbeeld heb nergens last van. WiFi op beide banden werkt prima en met TV ook nooit storing of problemen.

• Alex)
  • Registratie: juni 2003
  • Nu online
Bij mij werkt wifi op zowel 2,4 GHz als 5 GHz prima, met aparte SSID's.

Bij mij gebeurt af en toe juist het tegenovergestelde van de gekende problemen: 5 GHz blijft werken, maar juist de 2,4 GHz-netwerken vallen compleet uit. Een powercycle van de EB verhelpt het probleem gelukkig.

We are shaping the future

• Hmmbob
quote:
Tylen schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:27:
[...]

Heb hier ook nooit klachten van hangende kastjes etc zoals hierbiven getikt werd. (Ik denk dat hij even zijn bekabeling moet checken).
Thanks, maar nee, dat is het niet.

Hmmbob wijzigde deze reactie 10-02-2018 21:56 (3%)

• ninjazx9r98
  • Registratie: juli 2002
  • Nu online
quote:
Hmmbob schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 00:10:
Mijn vrouw zou Ziggo weer terug willen, want dat kastje deed niet zo vaak moeilijk als het kastje van KPN. Wij hebben vooral gedoe met opnames waar serie-opnames ineens niet meer opgenomen worden, het kastje vast loopt of tijdens doorspoelen niet verder dan halverwege komt. Niet iedereen heeft daar last van though.

Ik ben zelf happy met KPN.
Serie opnames gaan per seizoen. Opnames die plotseling niet meer gemaakt worden betekent meestal dat er een nieuw seizoen gestart is wat dus nog niet ingepland is. Daarnaast kan het nog wel eens gebeuren dat het kaartje niet meer goed in sync is, een herstart lost dat probleem weer op.

• Hmmbob
True, maar dat is helaas ook niet altijd het geval. Gisteren weer dat de opnames niet te pauzeren of doorspoelen waren en dat de blauwe balk de hele tijd in beeld bleef staan.

• ilfamo
quote:
Barre73 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:12:
[...]

Die V10 problemen hebben niet alle mensen hoor. Ik bijvoorbeeld heb nergens last van. WiFi op beide banden werkt prima en met TV ook nooit storing of problemen.
Maar dat betekend niet dat er geen problemen zijn. Lees het kpn forum er maar op na, V10 werkt bij veel mensen niet zoals het hoort.

• ik222
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:20
quote:
ilfamo schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:10:
[...]

Maar dat betekend niet dat er geen problemen zijn. Lees het kpn forum er maar op na, V10 werkt bij veel mensen niet zoals het hoort.
Maar gelukkig kan je bij KPN prima je eigen router gebruiken als je wilt. Dus je hoeft die Experiabox niet te gebruiken als je niet wilt.

• ilfamo
quote:
ik222 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:15:
[...]

Maar gelukkig kan je bij KPN prima je eigen router gebruiken als je wilt. Dus je hoeft die Experiabox niet te gebruiken als je niet wilt.
Leuk voor Tweakers maar niet voor het gros van de klanten. Verder hoort de V10 gewoon goed te werken en moet je geen extra kosten maken om de fouten van Kpn op te lossen.

• diefightdie
quote:
Update 8 februari 2018
We testen de nieuwe software voor de Experia Box V10

We hebben nieuwe software voor de Experia Box V10 (modem). Deze software wordt nu zorgvuldig getest. We willen zeker weten dat de WiFi-storing door de verificatiefout hiermee wordt opgelost. Als de test laat zien dat de software deze storing oplost, gaan we je modem updaten. Je krijgt van ons een bericht als we de software hebben geďnstalleerd. Je hoeft hier zelf niets voor te doen.
Bron
https://www.kpn.com/servi...roblemen/wifi-storing.htm

• Canis Lupus
  • Registratie: december 2000
  • Nu online
Vraagje welke ik niet eerder kon terugvinden in dit topic: als wij de Arcadyan 2260 box uitzetten terwijl Netflix speelt, gaat hij een volgende keer niet meer uit standby. Moet altijd even de stroom eraf halen, waarna hij de software opnieuw ophaalt en dan weer start.
Als je de Netflix app gewoon stopt gaat het wel goed. (moet eerlijk zeggen dat ik nu niet zeker weet of het verschil maakt of video loopt of niet).

Meer mensen last van? En eventuele ideeën voor een oplossing?

PSN: eric-010 - GT Sport: C/S

• mad-dog
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20:34
quote:
Canis Lupus schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:28:
Vraagje welke ik niet eerder kon terugvinden in dit topic: als wij de Arcadyan 2260 box uitzetten terwijl Netflix speelt, gaat hij een volgende keer niet meer uit standby. Moet altijd even de stroom eraf halen, waarna hij de software opnieuw ophaalt en dan weer start.
Als je de Netflix app gewoon stopt gaat het wel goed. (moet eerlijk zeggen dat ik nu niet zeker weet of het verschil maakt of video loopt of niet).

Meer mensen last van? En eventuele ideeën voor een oplossing?
Hier getest net met de Arris, kom netjes op het splash screen van Netflix uit na uit standby halen..
Hard reset al eens geprobeerd?

Menu-instellingen-2x gele knop- ja ja en bewaren
quote:
mad-dog schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:32:
[...]

Hier getest net met de Arris, kom netjes op het splash screen van Netflix uit na uit standby halen..
Hard reset al eens geprobeerd?

Menu-instellingen-2x gele knop- ja ja en bewaren
Hier idem dito. Als ik Netflix kijk en dan de TV en decoder tijdens het kijken uitzet (in standby), dan komt de decoder na het weer aanzetten keurig terug op kanaal 200.

Ik besef nu wel dat ik dus altijd naar Netflix ga via kanaal 200. Misschien dat het problemen geeft als je via het menu naar Netflix bent gegaan...

• Canis Lupus
  • Registratie: december 2000
  • Nu online
quote:
Barre73 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:05:
[...]
Hier idem dito. Als ik Netflix kijk en dan de TV en decoder tijdens het kijken uitzet (in standby), dan komt de decoder na het weer aanzetten keurig terug op kanaal 200.

Ik besef nu wel dat ik dus altijd naar Netflix ga via kanaal 200. Misschien dat het problemen geeft als je via het menu naar Netflix bent gegaan...
Ik ga het vanavond nog wat verder debuggen. Ik kijk nu altijd via het Menu (On Demand -> Netflix).

PSN: eric-010 - GT Sport: C/S

• Tiestor
  • Laatst online: 08:37
Ik heb een 100/100 Internet+TV Basis abonnement en vorige week een nieuwe decoder aangevraagd, nu had ik nog een aantal oude decoders liggen die het niet meer deden. Die dus braaf teruggestuurd. De oude decoder die ik heb gehouden werkt gewoon.

Nu mijn vraag waar ik zo snel geen antwoord op kan vinden: Hebben jullie ervaring met het gebruiken van twee decoders bij dit abonnement zonder hiervoor de extra ¤ 5,- per maand te betalen? Komt dit op de een of andere manier bij KPN naar voren op het moment dat ik mijn oude decoder opnieuw aansluit/activeer?

"Be brave, don't shave"

quote:
Tiestor schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:26:
Ik heb een 100/100 Internet+TV Basis abonnement en vorige week een nieuwe decoder aangevraagd, nu had ik nog een aantal oude decoders liggen die het niet meer deden. Die dus braaf teruggestuurd. De oude decoder die ik heb gehouden werkt gewoon.

Nu mijn vraag waar ik zo snel geen antwoord op kan vinden: Hebben jullie ervaring met het gebruiken van twee decoders bij dit abonnement zonder hiervoor de extra ¤ 5,- per maand te betalen? Komt dit op de een of andere manier bij KPN naar voren op het moment dat ik mijn oude decoder opnieuw aansluit/activeer?
Werkt bij mij al twee jaar zo....
1) nieuwe decoder aansluiten op je TV beneden en het hele menu doorlopen met abonnementsnr, pincode etc..
2) decoder afkoppelen en andere decoder aansluiten. Dan hetzelfde gebeuren doorlopen.
3) Nu kan je ze allebei gebruiken, boven of beneden.

• Tiestor
  • Laatst online: 08:37
quote:
Barre73 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:53:
[...]

Werkt bij mij al twee jaar zo....
1) nieuwe decoder aansluiten op je TV beneden en het hele menu doorlopen met abonnementsnr, pincode etc..
2) decoder afkoppelen en andere decoder aansluiten. Dan hetzelfde gebeuren doorlopen.
3) Nu kan je ze allebei gebruiken, boven of beneden.
Dank dit is het antwoord wat ik verwachtte / hoopte! Zo meteen maar even doen :-)

"Be brave, don't shave"

• dwaas
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18-09 17:41
Toch al een paar uur geen bedrijfsnetwerk. Landelijke storing?

King for a day,... fool for a lifetime.

• White_Collar
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:18
quote:
dwaas schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:46:
Toch al een paar uur geen bedrijfsnetwerk. Landelijke storing?
Huis aansluiting werkt prima

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Veel gevraagd en vanaf vandaag beschikbaar: ook bij KPN 200/200
Via mijnkpn aanpasbaar maar ook als nieuwe klant te bestellen waar mogelijk.

Barre73 wijzigde deze reactie 14-02-2018 12:45 (40%)

• Dennis-L
quote:
Barre73 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:44:
http://i66.tinypic.com/200713s.png

Nog niet blijkbaar.

Dennis-L wijzigde deze reactie 14-02-2018 13:01 (6%)

• Erick81
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 11:21
quote:
Hier wel :)

• Dennis-L
quote:
Ja bestaande klant dus, voor nieuwe klanten (nog) niet

• Alpha89
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12:24
quote:
Barre73 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:44:
Kijk dat is een mooie tussenoplossing! Heb nu 500/500 gepakt omdat ik nog in mijn 6 maanden 20 euro korting zit... Maar als dat voorbij is ga ik naar 200/200. Thanks goeie tip!

• Megupe
quote:
Alpha89 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:55:
[...]

Kijk dat is een mooie tussenoplossing! Heb nu 500/500 gepakt omdat ik nog in mijn 6 maanden 20 euro korting zit... Maar als dat voorbij is ga ik naar 200/200. Thanks goeie tip!
Deze vlieger gaat voor mij zeer waarschijnlijk ook op. 500/500 is nog overbodig, 200 is mooi.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:23

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik had gehoopt op 100/100 default, dan voor 5 euro extra naar 200/200. Helaas, het is nog geen Sinterklaas :-(

www.digitalracing.nl

• CreativeS
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19-09 21:51
quote:
Klopt, maar voor die ¤4,- verschil ga ik niet terug van 500/500 naar 200/200.
Als het nou echt een 'wereld van verschil' zou zijn...

• vDorst
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14:01
Helaas weer extra opties, weer een reden om opties duurder te maken om ze te kunnen verantwoorden :(

• Alpha89
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12:24
quote:
Dennis-L schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:14:
[...]

Ja bestaande klant dus, voor nieuwe klanten (nog) niet
Staat sinds vanochtend live. Ook voor nieuwe klanten nu dus 200/200 als optie.
quote:
vDorst schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:25:
Helaas weer extra opties, weer een reden om opties duurder te maken om ze te kunnen verantwoorden :(
Kan je dat toelichten want ik snap de opmerking niet. Er is nu een optie toegevoegd maar andere opties zijn toch niet duurder geworden? In het afgelopen jaar zelfs verlaagd in prijs voor zover ik weet.

• vDorst
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14:01
quote:
Barre73 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:06:
[...]

Kan je dat toelichten want ik snap de opmerking niet. Er is nu een optie toegevoegd maar andere opties zijn toch niet duurder geworden? In het afgelopen jaar zelfs verlaagd in prijs voor zover ik weet.
Het Decoy Effect:
http://smart-online-marke...e/conversie/decoy-effect/
https://www.frankwatching...-broertje-van-je-product/

Helaas is het wel duurder geworden, extra snelheidsverhoging niet maar wel het standaard pakket.
Spotify en telefoon zijn nu een optie en niet standaard meer in de prijs.
Ik heb weer verlengt bij KPN en moet ~4 euro (of ~8 euro met kortingen) meer betalen voor hetzelfde omdat ik moest overstappen op het nieuwe pakketvorm.

• diefightdie
Blijf het maar prijzig vinden.
Zit nu op 80up 8 down, 100/100 zou ¤5 kosten.
Hierna worden de stappen kleiner, 200/200 is ¤4 meer en kost ¤9
Zelfde geld voor overstap van 200 naar 500/500, ¤4 meer en kost ¤13.

De laatste 2 stappen, ¤4 prijsverhoging, voor verdubbeling van snelheid snap ik wel.
Echter is de overstap van 80/8 naar 100/100 nogal veel (¤5). Gezien het voornamelijk om download gaat, uploaden doet de standaard gebruiker toch niet veel.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die 80 down en 8 up, dat is bij mij in de praktijk 80 down en 40 up bij een goed wifi signaal. Red jij dat niet?

www.digitalracing.nl

quote:
vDorst schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:17:
[...]

Het Decoy Effect:
http://smart-online-marke...e/conversie/decoy-effect/
https://www.frankwatching...-broertje-van-je-product/

Helaas is het wel duurder geworden, extra snelheidsverhoging niet maar wel het standaard pakket.
Spotify en telefoon zijn nu een optie en niet standaard meer in de prijs.
Ik heb weer verlengt bij KPN en moet ~4 euro (of ~8 euro met kortingen) meer betalen voor hetzelfde omdat ik moest overstappen op het nieuwe pakketvorm.
Dat is een ander verhaal.
Ik blijf op mijn oude abonnement. Ik kan binnen dat abonnement wel mijn snelheid verhogen dus waarom zou ik verlengen...
Jij verlengt voor een extra korting. Dat je later zonder korting meer gaat betalen weet je ook. Dus die keuze was aan jou. Beetje flauw om KPN de schuld te geven. En ik zie nog steeds geen relatie met deze nieuwe 200/200 optie. Die nieuwe prijzen en nieuwe opbouw van abonnement is al sinds juli vorig jaar namelijk.

En dat decoy effect gaat hier ook niet op. Dan zou KPN de 200 optie voor bijvoorbeeld 11 euro aanbieden. Daardoor denken veel mensen dat ze net zo goed 2 euro meer kunnen betalen voor 500. Dat zou het decoy effect zijn geweest.
Maar dat is hier niet gedaan.

• diefightdie
quote:
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:34:
Die 80 down en 8 up, dat is bij mij in de praktijk 80 down en 40 up bij een goed wifi signaal. Red jij dat niet?
Ik haal hetzelfde.
Maar vind jij voor ¤5 de overstap van (effectef) 80/40 naar 100/100 niet veel?
vergeleken met iedere vervolgstap van verdubbeling (of meer) voor ¤4?

Kunnen er niets aan doen.... maargoed, blijf dit een apart prijsverschil vinden
quote:
diefightdie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:58:
[...]

Ik haal hetzelfde.

Is ook teveel geld voor te weinig verschil. Maar dit komt voort uit de oude standaard snelheid van 60/6.
En dat we in de praktijk een upload van 40 tot 50 hebben...tja, fijn meegenomen maar mocht dat een keer alsnog weer 8 Mbit worden, dan wordt het een ander verhaal.

• knightvision
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 14-09 21:15
Ik krijg al een tijdje via AVAST een melding dat de Experiabox niet safe zou zijn...
Nu lees ik dat meer mensen die melding krijgen en dat het gaat om een false positive.
Maar een echt technisch uitleg ontbreekt. Ja alleen dat UnP het mogelijk kan veroorzaken. (ook al is de optie UIT ) Ik zou wel wat betere informatie willen hebben hierover.

My Hardrocking iRacing Profile

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

quote:
diefightdie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:58:
[...]

Ik haal hetzelfde.

Ja, zie mijn post van een paar dagen geleden ;) ik hoef niet te upgraden. Met de 80 verbinding kun je makkelijk twee Netflix streams tegelijk draaien als je wilt, waarvan eentje in 4K.

BeQuietAndDrive wijzigde deze reactie 16-02-2018 08:48 (13%)

www.digitalracing.nl

• mad-dog
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20:34
quote:
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Ja, zie mijn post van een paar dagen geleden ;) ik hoef niet te upgraden. Met de 80 verbinding kun je makkelijk twee Netflix streams tegelijk draaien als je wilt, waarvan eentje in 4K.
2 streams zelfs, 4K stream is 25Mb
quote:
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Netflix 4K trekt 16 Mbit dus je kunt nog wel meer streams draaien met een 80 Mbit verbinding....

De stream is ca 16 maar Netflix raadt een verbinding van 25 aan. Vandaar de verschillende cijfers.

Barre73 wijzigde deze reactie 16-02-2018 09:04 (10%)

Pagina: 1 ... 71 ... 81 Laatste

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True