Er zal veel afhankelijk zijn van vanavond denk ik? Dat nemen ze denk ik al mee voor morgen, of komen die pas volgende week?Ricloo86 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:16:
Wie verwachten jullie dat er zeker in de nieuwe TOTW gaat zitten?
Ik gok sowieso Cazorla, de Gea en Hamsik.
Pfff, Hulk valt niet echt op, beetje jammer. Wel degelijke speler, maar niet uitzonderlijk. Martinez en Konoplyanka zijn wel echt goed!
Konoplyanka is echt een beestDersan schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:21:
Pfff, Hulk valt niet echt op, beetje jammer. Wel degelijke speler, maar niet uitzonderlijk. Martinez en Konoplyanka zijn wel echt goed!
Verwijderd
Hoe spelen jullie met Konoplyanka? Ik heb hem ook en vind hem wel fijn maar ben niet helemaal wild van hem.
Ik dacht dat dinsdagavond niet meegenomen word in de TOTW, daar was onlangs een discussie over ivm Lewandowski in de champions League.laviolette schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:02:
[...]
Er zal veel afhankelijk zijn van vanavond denk ik? Dat nemen ze denk ik al mee voor morgen, of komen die pas volgende week?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
http://www.futhead.com/16/squads/2776993/
Dit is mijn team.
Ik wil nu sparen voor betere spelers,
Welke raden jullie me aan en waarom? ( Niet al te duur, max. 100k )
Dit is mijn team.
Heeft iemand een bpl squad max 100k met de formatie 4-2-2-2 en Fellaini als 1 van de CDM's.
Edit: mag ook lique 1 zijn
Edit: mag ook lique 1 zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Mittavic op 13-10-2015 16:32 ]
Dribbelen en versnellen, roulette en mcgeady spins hier en daar. Hulk is volgens de stats wel snel maar het is net een tank die je over het veld verplaatst.Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:43:
Hoe spelen jullie met Konoplyanka? Ik heb hem ook en vind hem wel fijn maar ben niet helemaal wild van hem.
Verwijderd
Hieronder de spelers welke ik zou vervangen met de vervanger er naast:Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:59:
http://www.futhead.com/16/squads/2776993/
Dit is mijn team.
Bolasie - Sanchez / Depay
Rondon - Costa / Lukaku / Benteke / Sturridge / Remy
McGeady - Willian / Ibarbo
Ramsey - Fernandinho
Firmino - Cazorla / Coutinho
Febregas - Prima (kan vervangen voor Matic / Toure)
Baines - Azpilicueta / Clichy
Mangala - Prima (kan vervangen voor de spelers bij Mertesacker)
Mertesacker - Koscielny / Otamendi / Cahill
Darmian - Clyne / Walker
Howard - Begovic / Cech / Courtois
Kleine aanvullingVerwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:21:
[...]
Hieronder de spelers welke ik zou vervangen met de vervanger er naast:
Bolasie - Sanchez / Depay / Sturridge
McGeady - Willian / Ibarbo / Walcott
Ramsey - Fernandinho / Dembele
Firmino - Cazorla / Coutinho / Erikssen
Mertesacker - Koscielny / Otamendi / Cahill / Jones
Howard - Begovic / Cech / Courtois / Valdez
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Kheb een beetje geinvesteert en heb nu dit dit vind cavani en ribery niet lekker spelen wat zouden jullie doen ?of moet ik mijn team veranderen en voor een andere gaan zoja welke? graag tips.
http://www.futhead.com/16/squads/2779477/
http://www.futhead.com/16/squads/2779477/
Je budget bekijken, en kijken wat de prijzen doen.
Prijzen beginnen in mijn ogen weer wat te klimmen, maar staan nog laag in verhouding tot vorige week.
Dus had niet teveel budget aan een Erikssen bijvoorbeeld uitgegeven, daar haal je een Clyne/Jones/Mangala bv al voor.
Maar kan niet in je digitale portemonnee kijken he
Ramires ook alweer in de pocket, zondag toch maar ff couchfarmen voor Cazorla om mijn 4231 setup af te maken.
Tot die tijd, moet Navas maar ff doen alsof hij een klein, langzaam mannetje is.
Tot die tijd, moet Navas maar ff doen alsof hij een klein, langzaam mannetje is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mijn 433-5 teams zijn officieel de deur uit. Was niet eens een hele slechte opstelling maar het kostte me zoveel moeite om kansen te creëren, dat moet makkelijker kunnen dacht ik.
Had eerst een 4231-2 team met Jackson gemaakt, maar 2 wedstrijden mee gespeeld maar het team was zo dominant en ik kwam zo makkelijk tot scoren. Gelijk ook maar een 2e team gemaakt, helaas moest ik daarvoor wel IF Ben Arfa met wat verlies verkopen.

Nu 30K+ over om het team nog te versterken. Als iemand suggesties heeft dan hoor ik het graag.
Had eerst een 4231-2 team met Jackson gemaakt, maar 2 wedstrijden mee gespeeld maar het team was zo dominant en ik kwam zo makkelijk tot scoren. Gelijk ook maar een 2e team gemaakt, helaas moest ik daarvoor wel IF Ben Arfa met wat verlies verkopen.

Nu 30K+ over om het team nog te versterken. Als iemand suggesties heeft dan hoor ik het graag.
Mertens of pereyra op cam? Mertens is iets duurder en vraag me of die het verschil waard is...
[ Voor 56% gewijzigd door Amaze86 op 13-10-2015 20:16 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mooie teams, valt weinig aan te veranderen dat ik zo zieBeltoni schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:27:
Mijn 433-5 teams zijn officieel de deur uit. Was niet eens een hele slechte opstelling maar het kostte me zoveel moeite om kansen te creëren, dat moet makkelijker kunnen dacht ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb Hulk maar ingeruild voor Cuadrado, kan ik die ook eens proberen. Hij speelde gewoon niet lekker op RW, veels te lomp, El Ghazi is nog beter. Koke was ook niet veel bijzonders, daarom maar Guarin erin!

Mijn nieuwe tactiek is alles op sniper Bony. Elke wedstrijd twee doelpunten. Schieten, koppen alles vliegt er in. En dat is heel wat voor een prutser zoals ik.
FCG
Ik heb Bony ook gebruikt tot afgelopen weekend, tot mijn verbazing een bijzonder sterke en goede afmaker.jeka schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:17:
Mijn nieuwe tactiek is alles op sniper Bony. Elke wedstrijd twee doelpunten. Schieten, koppen alles vliegt er in. En dat is heel wat voor een prutser zoals ik.
Hebben jullie nog tips voor mijn team?
Dan denk ik vooral aan niet Nederlandse spelers die toch leuk in te passen zijn en wat toevoegen.
Voor Robben sparen heb ik het geduld niet voor
http://www.futhead.com/16/squads/2319958/
Edit:
Circa 80k te besteden
Dan denk ik vooral aan niet Nederlandse spelers die toch leuk in te passen zijn en wat toevoegen.
Voor Robben sparen heb ik het geduld niet voor
Edit:
Circa 80k te besteden
[ Voor 6% gewijzigd door jongf7 op 14-10-2015 10:25 ]
Verwijderd
Ik zou Huntelaar wegdoen, Van Persie op CF en Strootman CM.jongf7 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:25:
Voor Robben sparen heb ik het geduld niet voor![]()
Edit:
Circa 80k te besteden
Ook een leuk team, hoe speelt Lichtsteiner? Heb zelf ook even Cuadrado gehad maar dat was echt drama op LW. Na 10 wedstrijden niet scoren was ik weer terug gegaan naar Candreva. Die was met 433 niet bijzonder maar in de huidige formatie is het echt een baasje. Koke doet het bij mij juist bijzonder goed. Hij staat na 5 wedstrijden, net als Jackson, op 5 doelpunten. Assists komen vooral van de wingers en van de CDM's.Dersan schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:45:
[...]
Mooie teams, valt weinig aan te veranderen dat ik zo zie
Ik heb Hulk maar ingeruild voor Cuadrado, kan ik die ook eens proberen. Hij speelde gewoon niet lekker op RW, veels te lomp, El Ghazi is nog beter. Koke was ook niet veel bijzonders, daarom maar Guarin erin!
[afbeelding]
2e team met Mandzukic draait een stuk minder lekker. Kan toch iets minder voetballen dan Jackson en daar moet ik mijn spel nog een beetje op aanpassen. Eerste indrukken van Asamoah zijn ook niet heel goed, afgelopen jaren was het altijd een baasje maar dat komt er nog niet uit. Turan is daarentegen wel een fijne speler en Raktic doet het ook goed, hij moet alleen iets meer op doel schieten.
[ Voor 18% gewijzigd door Beltoni op 14-10-2015 11:29 ]
Dit is nu mijn Spaanse team.

Zit er over na te denken om Griezmann en Isco te verkopen. James kopen en 433 te gaan spelen.

Zit er over na te denken om Griezmann en Isco te verkopen. James kopen en 433 te gaan spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door TweakerRecordzz op 14-10-2015 11:33 ]
Serieus, gebruik Leroy Fer. Kijk niet naar de stats, maar speel er een paar wedstrijden mee. Echt een BEEST.jongf7 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:25:
Voor Robben sparen heb ik het geduld niet voor![]()
Edit:
Circa 80k te besteden
Gisteren 4 wedstrijden gespeeld, Cuadrado heeft alleen een peer penalties versierd, niet gescoord. Valt dus ook weer een beetje tegen. Promes vind ik wel echt chill op RW, en op LW is in dit spel dus mijn favoriet Konablyanka...Beltoni schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:24:
[...]
Ook een leuk team, hoe speelt Lichtsteiner? Heb zelf ook even Cuadrado gehad maar dat was echt drama op LW. Na 10 wedstrijden niet scoren was ik weer terug gegaan naar Candreva. Die was met 433 niet bijzonder maar in de huidige formatie is het echt een baasje. Koke doet het bij mij juist bijzonder goed. Hij staat na 5 wedstrijden, net als Jackson, op 5 doelpunten. Assists komen vooral van de wingers en van de CDM's.
2e team met Mandzukic draait een stuk minder lekker. Kan toch iets minder voetballen dan Jackson en daar moet ik mijn spel nog een beetje op aanpassen. Eerste indrukken van Asamoah zijn ook niet heel goed, afgelopen jaren was het altijd een baasje maar dat komt er nog niet uit. Turan is daarentegen wel een fijne speler en Raktic doet het ook goed, hij moet alleen iets meer op doel schieten.
Iemand anders tips voor een RW?
Mijn ultieme nummer 10 lijkt mij nog steeds http://www.futhead.com/16/players/791/hakan-calhanoglu/ , moet er maar eens een team omheen bedenken met Kona op LW.
Ik gebruik momenteel Aleix Vidal op RW, bevalt me erg goed moet ik zeggen.
http://www.futhead.com/16/players/612/aleix-vidal/
Nice, ik heb vorig jaar met een BBVA team gespeeld.TweakerRecordzz schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:32:
Dit is nu mijn Spaanse team.
[afbeelding]
- James is sowieso een upgrade voor Isco, prima speler met een erg goed schot
- Griezman werkte voor mij prima vanaf de linkerkant, misschien eens testen voordat je hem verkoopt?
Overigens ging mijn BBVA team pas echt goed draaien met Modric op het midden en Suarez in de punt.
Voor het geval dat Mandzukic niet zijn draai gaat vinden heb ik alvast Cavani, Pastore, Lavezzi en Barzagli gekocht om in te vallen. Die stats van Pastore
Cavani is elk jaar een baas, hoop dat het dit jaar niet anders is.
Cavani is elk jaar een baas, hoop dat het dit jaar niet anders is.
23 spelers i.p.v. 18 deze week TOTW
Zal daar ook een Oranje speler tussen zittenRicloo86 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:17:

Ik gok van Persie met 2 goalsBossie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:17:
[...]
Zal daar ook een Oranje speler tussen zitten
Zijn hier mensen die ervaring hebben met Sterling als LW?
Ik speel met een 433(4) en heb zojuist zowel Lewandowski als Hazard in de verkoop gegooid aangezien het niet lekker loopt. Zit te denken aan evt Sterling op LW en qua spits nog niet echt ideeën.
Ik zoek in ieder geval een snelle/wendbare buitenspeler die speelt zoals Robben. Liefst zou ik Neymar spelen, althans die beviel prima in draft, maar als ik die koop houd ik geen budget over voor een spits en moet ik mijn halve team restylen om chem te houden.
Ik speel met een 433(4) en heb zojuist zowel Lewandowski als Hazard in de verkoop gegooid aangezien het niet lekker loopt. Zit te denken aan evt Sterling op LW en qua spits nog niet echt ideeën.
Ik zoek in ieder geval een snelle/wendbare buitenspeler die speelt zoals Robben. Liefst zou ik Neymar spelen, althans die beviel prima in draft, maar als ik die koop houd ik geen budget over voor een spits en moet ik mijn halve team restylen om chem te houden.
[ Voor 36% gewijzigd door Jaap. op 14-10-2015 13:23 ]
Volgens mij niet alleen deze week.Ricloo86 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:17:

Ik denk dat je gelijk hebt!Beltoni schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:22:
[...]
Volgens mij niet alleen deze week.
[afbeelding]
Niet met Lewa overweg kunnen? Wat gaat er fout? Met die stats kan het haast niet fout gaan zou je zeggen.JapieTalent schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:22:
Ik speel met een 433(4) en heb zojuist zowel Lewandowski als Hazard in de verkoop gegooid aangezien ik er niet goed mee overweg kan en het niet lekker loopt. Zit te denken aan evt Sterling op LW en qua spits nog niet echt ideeën.
Ik heb ook nog steeds geen goede LW/LM gevonden, aan de rechterkant is er genoeg aanbod maar de linkerkant blijft toch een beetje schaars. Heb daar (LM in 4231-2) nu IF Nolito staan en die doet het op zich wel aardig maar het vuurwerk komt toch voornamelijk van de andere kant. Zou voor 433 wel met Sanchez willen spelen maar die kost natuurlijk weer een vermogen.
Lens?JapieTalent schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:22:
Na gisteren wel waard voor TOTW
Hij voelt log en traag aan en komt te weinig in scoringspositie voor de goal. 2 of 3 goals en 2 assists in 15 a 20 wedstrijden. Te mager. Dat kan wellicht ook aan mijn spel liggen, maar voorheen met Balotelli speelde ik het zelfde systeem en speelwijze en toen had ik dat probleem niet. Die stond vaker op de juiste plek en liep zo'n beetje 1 op 1.Beltoni schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:29:
[...]
Niet met Lewa overweg kunnen? Wat gaat er fout? Met die stats kan het haast niet fout gaan zou je zeggen.
Ik heb ook nog steeds geen goede LW/LM gevonden, aan de rechterkant is er genoeg aanbod maar de linkerkant blijft toch een beetje schaars. Heb daar (LM in 4231-2) nu IF Nolito staan en die doet het op zich wel aardig maar het vuurwerk komt toch voornamelijk van de andere kant. Zou voor 433 wel met Sanchez willen spelen maar die kost natuurlijk weer een vermogen.
Vind vooral Robben erg prettig spelen, heerlijke dribbelaar. Neymar speelt wel redelijk hetzelfde heb ik vanuit draft gemerkt, maar die ligt buiten het budget. Dacht dat Sterling evt wel een optie is, of anders wellicht Reus. Al zou die laatste de doodsteek voor mijn hybrid zijn
Lens ben ik niet kapot van, heb ik op een eerder moment toen ik nog minder koopkracht had al geprobeerd, maar kon me niet echt bekoren.
Zal mijn huidige team wel even toevoegen: http://www.futhead.com/16/squads/2827747/
Valdes, Azpilicueta, Martinez (wat een beest), Götze en Robben wil ik sowieso houden aangezien ik daar wel goed mee overweg kan. Eriksen ook, alleen ik merk dat die wat moeilijker te linken is in een hybrid, dus die zou evt wel kunnen banken.
Mocht iemand suggesties hebben hoor ik deze graag.
[ Voor 16% gewijzigd door Jaap. op 14-10-2015 13:44 ]
Ik weet niet in welke divisie jij speelt, maar als het Divisie 3 of hoger is vind ik het heel knap dat je niet wordt overlopen met zo'n middenveld. Kan mij het haast niet voorstellen. http://www.futhead.com/16/players/239/yevgen-konoplyanka/ al geprobeerd trouwens?JapieTalent schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:39:
[...]
Hij voelt log en traag aan en komt te weinig in scoringspositie voor de goal. 2 of 3 goals en 2 assists in 15 a 20 wedstrijden. Te mager. Dat kan wellicht ook aan mijn spel liggen, maar voorheen met Balotelli speelde ik het zelfde systeem en speelwijze en toen had ik dat probleem niet. Die stond vaker op de juiste plek en liep zo'n beetje 1 op 1.
Vind vooral Robben erg prettig spelen, heerlijke dribbelaar. Neymar speelt wel redelijk hetzelfde heb ik vanuit draft gemerkt, maar die ligt buiten het budget. Dacht dat Sterling evt wel een optie is, of anders wellicht Reus. Al zou die laatste de doodsteek voor mijn hybrid zijn![]()
Lens ben ik niet kapot van, heb ik op een eerder moment toen ik nog minder koopkracht had al geprobeerd, maar kon me niet echt bekoren.
Zal mijn huidige team wel even toevoegen: http://www.futhead.com/16/squads/2827747/
Valdes, Azpilicueta, Martinez (wat een beest), Götze en Robben wil ik sowieso houden aangezien ik daar wel goed mee overweg kan. Eriksen ook, alleen ik merk dat die wat moeilijker te linken is in een hybrid, dus die zou evt wel kunnen banken.
Dank voor de reactie: maar ik speel nu in divisie 6 en vorig jaar lag de top in divisie 3 / 4. Zo'n ster ben ik niet en dat zal gedeeltelijk komen door mijn spelerskeuzes. Ik speel namelijk liever met spelers die ik zelf sympathiek vind of prettig vind spelen, niet per se de spelers met de beste stats. Daarnaast vind ik het puzzelen op futhead naar een bijzonder team misschien nog wel leuker dan de game zelf. Apart, ik weet hetDersan schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:22:
[...]
Ik weet niet in welke divisie jij speelt, maar als het Divisie 3 of hoger is vind ik het heel knap dat je niet wordt overlopen met zo'n middenveld. Kan mij het haast niet voorstellen. http://www.futhead.com/16/players/239/yevgen-konoplyanka/ al geprobeerd trouwens?
Konoplyanka nog niet geprobeerd, heb er alleen een tijdje in gehandeld. Wellicht toch maar eens proberen, ziet er inderdaad wel prima uit en de verhalen hier in het topic zijn over het algemeen erg positief.
[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 14-10-2015 14:29 ]
Konoplyanka voelt en speelt nog veel beter dan de stats aangeven. En ja haha, ik snap het, heb wel een beetje hetzelfde alleen heb ik een nog grotere hekel aan verliezen.JapieTalent schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:28:
[...]
Dank voor de reactie: maar ik speel nu in divisie 6 en vorig jaar lag de top in divisie 3 / 4. Zo'n ster ben ik niet en dat zal gedeeltelijk komen door mijn spelerskeuzes. Ik speel namelijk liever met spelers die ik zelf sympathiek vind of prettig vind spelen, niet per se de spelers met de beste stats. Daarnaast vind ik het puzzelen op futhead naar een bijzonder team misschien nog wel leuker dan de game zelf. Apart, ik weet het
Konoplyanka nog niet geprobeerd, heb er alleen een tijdje in gehandeld. Wellicht toch maar eens proberen, ziet er inderdaad wel prima uit en de verhalen hier in het topic zijn over het algemeen erg positief.
Walcott begint mij online ook wel op de zenuwen te werken trouwens, zo snel en zo'n goede afmaker.
Walcott heb ik er al aardig wat mee gemaakt en assistjes.Dersan schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:39:
[...]
Walcott begint mij online ook wel op de zenuwen te werken trouwens, zo snel en zo'n goede afmaker.
Alleen is het de ene wedstrijd alles en de andere niets.
Zoals Dersan al zegt, je middenveld is wel heel erg aanvallend. Lahm, Vidal en Xabi Alonso zou ik alle drie verkiezen boven Thiago. Er moet tenminste 1 CM kunnen verdedigen. Eriksen heeft goede stats maar hij staat daar niet op de ideale positie. Je zou hem naar CAM kunnen verplaatsen en een andere ST (bijv. Costa) gebruiken. Dembele op de CM dan dan kan je de rest van je team hetzelfde houden.JapieTalent schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:39:
[...]
Hij voelt log en traag aan en komt te weinig in scoringspositie voor de goal. 2 of 3 goals en 2 assists in 15 a 20 wedstrijden. Te mager. Dat kan wellicht ook aan mijn spel liggen, maar voorheen met Balotelli speelde ik het zelfde systeem en speelwijze en toen had ik dat probleem niet. Die stond vaker op de juiste plek en liep zo'n beetje 1 op 1.
Vind vooral Robben erg prettig spelen, heerlijke dribbelaar. Neymar speelt wel redelijk hetzelfde heb ik vanuit draft gemerkt, maar die ligt buiten het budget. Dacht dat Sterling evt wel een optie is, of anders wellicht Reus. Al zou die laatste de doodsteek voor mijn hybrid zijn![]()
Als je weinig doelpunten tegen krijgt kan je het middenveld ook gewoon laten wat het is, zelf zou ik middenveld toch iets meer in balans brengen.
Ik vind verliezen ook niet leuk, maar kan er wel vrede mee hebben als de ander gewoon beter is. Eigenlijk alleen de games waar in 180x op doel schiet en dan 71x paal en lat raak terwijl de tegenstander aan 1 verdwaald afstandsschot genoeg heeft om 0-1 te winnen frustreren enorm.Dersan schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:39:
[...]
Konoplyanka voelt en speelt nog veel beter dan de stats aangeven. En ja haha, ik snap het, heb wel een beetje hetzelfde alleen heb ik een nog grotere hekel aan verliezen.
Kom Walcott niet vaak tegen, maar is sowieso geen optie: RW staat wel vast: Robben is een koning.
Straks even puzzelen hoe ik Konoplyanka in kan passen, die is ook niet zo duur dus die gok kan ik zo wel nemen. Moet ook nog een bijpassende spits hebben
Ik had in eerste instantie Thiago voor de perfect link tussen hem en Martinez, maar dat was voordat ik Valdes in de goal zette. Ook bedankt voor je suggesties, maar veel zal afhangen van de keuze van LW, dus nog even afwachten wat te doen.Beltoni schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:44:
[...]
Zoals Dersan al zegt, je middenveld is wel heel erg aanvallend. Lahm, Vidal en Xabi Alonso zou ik alle drie verkiezen boven Thiago. Er moet tenminste 1 CM kunnen verdedigen. Eriksen heeft goede stats maar hij staat daar niet op de ideale positie. Je zou hem naar CAM kunnen verplaatsen en een andere ST (bijv. Costa) gebruiken. Dembele op de CM dan dan kan je de rest van je team hetzelfde houden.
Als je weinig doelpunten tegen krijgt kan je het middenveld ook gewoon laten wat het is, zelf zou ik middenveld toch iets meer in balans brengen.
[ Voor 32% gewijzigd door Jaap. op 14-10-2015 14:49 ]
lavezzi en dan ibrahimovic met pastore/maria?JapieTalent schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:45:
[...]
Ik vind verliezen ook niet leuk, maar kan er wel vrede mee hebben als de ander gewoon beter is. Eigenlijk alleen de games waar in 180x op doel schiet en dan 71x paal en lat raak terwijl de tegenstander aan 1 verdwaald afstandsschot genoeg heeft om 0-1 te winnen frustreren enorm.
Kom Walcott niet vaak tegen, maar is sowieso geen optie: RW staat wel vast: Robben is een koning.
Straks even puzzelen hoe ik Konoplyanka in kan passen, die is ook niet zo duur dus die gok kan ik zo wel nemen. Moet ook nog een bijpassende spits hebbenThanks voor de tip in ieder geval.
[...]
Ik had in eerste instantie Thiago voor de perfect link tussen hem en Martinez, maar dat was voordat ik Valdes in de goal zette. Ook bedankt voor je suggesties, maar veel zal afhangen van de keuze van LW, dus nog even afwachten wat te doen.
[ Voor 5% gewijzigd door rhgraboy op 14-10-2015 14:56 ]
Iemand suggesties hoe ik mijn squad nog kan verbeteren? http://www.futhead.com/16/squads/2835037/
Ik speelde met 4-1-2-1-2 maar was er niet tevreden mee dus ben nu opzoek naar een andere formatie. Eerst 3-5-2 proberen. Ik zoek een formatie waarbij mn middenveld sterk is, ibra als cam een centrale rol speelt en waarbij ik ook nog over de flanken kan spelen. Iemand ideeen? Er zijn hier tweakers die stukken meer verstand hebben dan ik.
Misschien binnekort Ribery uitproberen maar daarvoor moet ik wat spelers verkopen en de prijzen liggen nog te laag.
Ik speelde met 4-1-2-1-2 maar was er niet tevreden mee dus ben nu opzoek naar een andere formatie. Eerst 3-5-2 proberen. Ik zoek een formatie waarbij mn middenveld sterk is, ibra als cam een centrale rol speelt en waarbij ik ook nog over de flanken kan spelen. Iemand ideeen? Er zijn hier tweakers die stukken meer verstand hebben dan ik.
Misschien binnekort Ribery uitproberen maar daarvoor moet ik wat spelers verkopen en de prijzen liggen nog te laag.
4231 met LM/RM ?Nonamenl schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:23:
Iemand suggesties hoe ik mijn squad nog kan verbeteren? http://www.futhead.com/16/squads/2835037/
http://www.futhead.com/16/squads/2836210/Nonamenl schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:23:
Ibra op CAM legt redelijk wat beperkingen op. Dit ziet er op zich nog wel aardig uit.Nonamenl schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:23:

Wow, wat een team! Hoeveel coins kost dit niet :o!
Ik heb dan eens uit zo'n pakje Khazri gehaald een week of 2 geleden, die in TOTW zat. Krijg ik hem niet verkocht voor een fatsoenlijk bedrag (12k).
Denk dat ik om mijn coins op te krikken toch best eens wat zal beginnen traden. Iemand tips voor welke bedragen ik best zoek om de mooiste deals te vinden, of welke parameters ik kan instellen? :-)
Ik heb dan eens uit zo'n pakje Khazri gehaald een week of 2 geleden, die in TOTW zat. Krijg ik hem niet verkocht voor een fatsoenlijk bedrag (12k).
Denk dat ik om mijn coins op te krikken toch best eens wat zal beginnen traden. Iemand tips voor welke bedragen ik best zoek om de mooiste deals te vinden, of welke parameters ik kan instellen? :-)
Op zich mooie squads, alleen bij de eerste mis ik zowel ribery als Reus en ik wil graag 1 van de 2.
Waarom legt Ibra als cam beperkingen op? Ik dacht dat het juist fijn is hij op cam, vind ik in ieder geval. Misschien toch kijken naar meer een hybrid alleen de duitse spelers zijn beter
.
@ Matey, ik had het ongeloofelijke geluk om messi te trekken uit een pakje dus daar heb ik dit team van kunnen financieren
Waarom legt Ibra als cam beperkingen op? Ik dacht dat het juist fijn is hij op cam, vind ik in ieder geval. Misschien toch kijken naar meer een hybrid alleen de duitse spelers zijn beter

@ Matey, ik had het ongeloofelijke geluk om messi te trekken uit een pakje dus daar heb ik dit team van kunnen financieren
Waarom een hybrid team voor Ibra; een frans team gebaseerd op PSG/Lyon oogt ook erg sterk.
Anders zou ik Ibra omwisselen voor Lewandowski.
edit -- TOTW is uit:
Starting XI
GK: David De Gea – Manchester United (England) – Spain
CB: Diego Godín – Atlético de Madrid (Spain) – Uruguay
CB: Sergey Ignashevich – CSKA Moskva (Russia) – Russia
CB: Paulo Da Silva – Toluca (Mexico) – Paraguay
CDM: Grzegorz Krychowiak – Sevilla FC (Spain) – Poland
CM: Santi Cazorla – Arsenal (England) – Spain
CM: João Moutinho – AS Monaco (France) – Portugal
CM: Kevin De Bruyne – Manchester City (England) – Belgium
CAM: Marek Hamšik – Napoli (Italy) – Slovakia
ST: Steven Fletcher – Sunderland (England) – Scotland
ST: Mohammed Al Sahlawi – Al Nassr (Saudi Arabia) – Saudi Arabia
Substitutes & Reserves
GK: Manuel Neuer – Bayern München (Germany) – Germany
RB: Jason Demetriou – Walshall (England) – Cyprus
CM: Steven Davis – Southampton (England) – Northern Ireland
CAM: Ivan Perišić – Inter Milan (Italy) – Croatia
CDM: Haris Medunjanin – RC Deportivo (Spain) – Bosnia I Herzegovina
ST: Marc Janko – FC Basel (Switzerland) – Austria
ST: Shane Long – Southampton (England) – Rep. of Ireland
GK: Neil Etheridge – Walsall (England) – Philippines
CB: Berat Djimsiti – FC Zürich (Switzerland) – Albania
CDM: Panagiotis Tachtsidis – Genoa (Italy) – Greece
ST: Hakan Çalhanoğlu – Bayer 04 Leverkusen (Germany) – Turkey
ST: Mate Vatsadze – Aarhus GF (Denmark) – Georgia
https://www.easports.com/...ews/2015/team-of-the-week
http://www.futhead.com/16/totw/totw5/
edit -- TOTW is uit:
Starting XI
Substitutes & Reserves
[ Voor 86% gewijzigd door Bossie op 14-10-2015 18:11 ]
Zou de normale de bruyne sterk stijgen in prijs? Heb hem toevallig pas gekocht, eens kijken of ik kan cashenBossie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:10:
Waarom een hybrid team voor Ibra; een frans team gebaseerd op PSG/Lyon oogt ook erg sterk.
edit -- TOTW is uit:
Starting XI
Substitutes & Reserves
Memories of yesterday, will grow, but never die
En ik heb hem net verkocht
ik zette hem opnieuw op de transfer list zonder erbij na te denken
@ Matey, nee was echt enorm geluk na het winnen van een offline fut draft (semi pro dus niet eens hoog)

@ Matey, nee was echt enorm geluk na het winnen van een offline fut draft (semi pro dus niet eens hoog)
Na acht gouden packs te hebben geopend (bij elkaar gespeeld) is Nani de beste speler uit die packs tot nu toe. Mijn team is wel 10 miljoen waard, maar dit komt uit de handel.
[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 14-10-2015 19:48 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hoe heb je dat gehandeld? Welke spelers zijn er goed voor?
Zou je squad wel willen zien
Zou je squad wel willen zien
ik snap er niets meer van. Met slechte spelers in divisie 4, nu heb ik wat topspelers er tussenlopen en zit ik met moeite in divisie 5/6:
http://www.futhead.com/16/squads/2848993/
Is de samenhang van spelers niet goed? Ik zit overigens ook hieraan te denken, maar dat is zonde van depay. Ook weet ik niet of die samenhang goed is, qua workrates e.d.
http://www.futhead.com/16/squads/2849218/
ben nu aan het sparen voor aguero (normal) in de spits, zit nog aan een goede centrale verderdiger te denken, maar kan niet kiezen. Tevens zou ik nog toure op het middenveld willen, samen met de bruyne, al weet ik nog niet in wat voor samenstelling. iemand suggesties?
Is de samenhang van spelers niet goed? Ik zit overigens ook hieraan te denken, maar dat is zonde van depay. Ook weet ik niet of die samenhang goed is, qua workrates e.d.
ben nu aan het sparen voor aguero (normal) in de spits, zit nog aan een goede centrale verderdiger te denken, maar kan niet kiezen. Tevens zou ik nog toure op het middenveld willen, samen met de bruyne, al weet ik nog niet in wat voor samenstelling. iemand suggesties?
Memories of yesterday, will grow, but never die
Verwijderd
Bah bah. 4e draft potje verloren van een laggy trucenwonder. Alleen maar rondjes draaien en een eigen goal door een kluts. Nog 1 poging met huidige middelen. Die achievement moet er komen!
Verwijderd
De hele vorige week Seasons gespeeld, vandaag eens begonnen met FUT. Wat is er eigenlijk zo leuk aan FUT? Je wilt je toch meten met tegenstanders die een gelijkwaardig team hebben. Nu speel je vaak tegen mensen die er niks van bakken maar wel een beter team hebben, what's the fun in that??
Trouwens ik wilde meteen doorsparen voor een Gold Pack met zo'n 20 gold players voor 15000 coins. Nu heb ik 15000 coins is die Gold Pack nergens meer te bekennen, hoe kan dat??
Trouwens ik wilde meteen doorsparen voor een Gold Pack met zo'n 20 gold players voor 15000 coins. Nu heb ik 15000 coins is die Gold Pack nergens meer te bekennen, hoe kan dat??
Het leuke is het bouwen en aanpassen van je team, vind ik dan.Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:14:
De hele vorige week Seasons gespeeld, vandaag eens begonnen met FUT. Wat is er eigenlijk zo leuk aan FUT? Je wilt je toch meten met tegenstanders die een gelijkwaardig team hebben. Nu speel je vaak tegen mensen die er niks van bakken maar wel een beter team hebben, what's the fun in that??
Dat 15k pack is er altijd maar tijdelijk. Als hij er is Staat erbij voor hoelang hij er nog is.
Hij speelt geweldigBint schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:16:
ben nu aan het sparen voor aguero (normal) in de spits,
[ Voor 11% gewijzigd door Thomas18GT op 14-10-2015 22:26 ]
Ja ik had hem in een draft, misschien nog wel beter dan lewandowski

Verwijderd
Het bouwen is wel leuk ja, maar ze hadden toch hetzelfde kunnen doen als in Seasons. Daarin speel je ook alleen maar tegen teams die een gelijkwaardig aantal sterren heeft.Thomas18GT schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:25:
[...]
Het leuke is het bouwen en aanpassen van je team, vind ik dan.
Dat 15k pack is er altijd maar tijdelijk. Als hij er is Staat erbij voor hoelang hij er nog is.
[...]
Hij speelt geweldig
Wel toevallig dat die Gold Pack net weg is op het moment dat ik 15000 coins haal. Komt die pack nog terug?
Kan je trouwens in FUT verschillende team sheets gebruiken?
Wil niet altijd wat zeggen. Ik ging makkelijk door tot divisie 3, weer gedegradeerd naar 5, en nu hang ik weer een tijdje in 3. Vanavond op 1 puntje na promotie misgelopen. Niveau is gewoon erg hoog.Bint schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:16:
ik snap er niets meer van. Met slechte spelers in divisie 4, nu heb ik wat topspelers er tussenlopen en zit ik met moeite in divisie 5/6:
Ik denk dat Depay op die positie niet echt handig is. 2* weakfoot schiet niet echt op. Zou eerder voor Mirallas gaan denk ik.
Naja in fut bereik je een bepaald niveau met je team (divisies) waardoor je wat mij betreft, zeker vanaf divisie 5, wel aan elkaar gewaagd bent. Dat is natuurlijk niet altijd zo, maar dat is in elke game(mode).Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:37:
[...]
Het bouwen is wel leuk ja, maar ze hadden toch hetzelfde kunnen doen als in Seasons. Daarin speel je ook alleen maar tegen teams die een gelijkwaardig aantal sterren heeft.
Wel toevallig dat die Gold Pack net weg is op het moment dat ik 15000 coins haal. Komt die pack nog terug?
Kan je trouwens in FUT verschillende team sheets gebruiken?
De 15k packs komen regelmatig terug, maar waren in dit geval niet meer dan 2 keer een 7500 pack, met 1 extra "zeldzaam" item. Ik ga dan altijd nog liever voor die 7500 packs dan voor die van 15k..
Ik weet niet precies wat je met team sheets bedoeld, maar je kan wel meerdere selecties hebben. Selecties van spelers die je daadwerkelijk hebt en dus ook mee kan spelen, of een concept team waarmee je kan kijken hoe de spelers samen staan.
Ik had een paarse Lewandowski in een draft; vrijwel elk schot was een goalNonamenl schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:37:
Ja ik had hem in een draft, misschien nog wel beter dan lewandowski
Drafts doe ik op amateur offline omdat het simpelweg gewoon een pakjes grind is
Aguero is bijzonder compleet en erg snel, waardoor je met bepaalde systemen hem steeds in de 16 in de loop of korte combinatie kan zoeken. Heb nu Costa, dat is een goed aanspeelpunt maar voelt erg lomp aan.
Lewandowski in pakket die je gewonnen had met offline draft?Bossie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:23:
[...]
Ik had een paarse Lewandowski in een draft; vrijwel elk schot was een goal![]()
Drafts doe ik op amateur offline omdat het simpelweg gewoon een pakjes grind is![]()
Aguero is bijzonder compleet en erg snel, waardoor je met bepaalde systemen hem steeds in de 16 in de loop of korte combinatie kan zoeken. Heb nu Costa, dat is een goed aanspeelpunt maar voelt erg lomp aan.
Nog steeds is mij niet duidelijk hoe de beloning verdeeld is bij draft.
Denk dat hij bedoelt gewoon als keuze bij de draft.Ricloo86 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:26:
[...]
Lewandowski in pakket die je gewonnen had met offline draft?
Nog steeds is mij niet duidelijk hoe de beloning verdeeld is bij draft.
Ik heb de afgelopen dagen in elk geval wel duidelijkheid gekregen wat je krijgt als je niks wint

Bijna altijd 2 normale 5k gouden packs en een zilveren player pack. Soms ipv een zilveren pack een loan pack.
Beste tweakers,
Iemand die hier Fifa 16 speelt op de Xbox One momenteel?
Ik heb de versie al voor de PS4 en daar zijn best aardig wat spelers dus het matchen van games gaat ook vrij vlot, aangezien een aantal vrienden op de Xbox One spelen zit ik er aan te denken om die versie ook aan te schaffen, en wellicht de PS4 versie later in de verkoop te doen.
Nu ben ik benieuwd hoeveel spelers er ongeveer dagelijks online zijn op de Xbox One?
Bij Fifa 15 waren dit er namelijk niet zoveel meestal rond de 6 a 7000 tegenover 25000 op de PS4.
Dus snellere matchmaking (connectie) etc.
Graag hoop ik op een reactie.
Thnx!
Ik heb de versie al voor de PS4 en daar zijn best aardig wat spelers dus het matchen van games gaat ook vrij vlot, aangezien een aantal vrienden op de Xbox One spelen zit ik er aan te denken om die versie ook aan te schaffen, en wellicht de PS4 versie later in de verkoop te doen.
Nu ben ik benieuwd hoeveel spelers er ongeveer dagelijks online zijn op de Xbox One?
Bij Fifa 15 waren dit er namelijk niet zoveel meestal rond de 6 a 7000 tegenover 25000 op de PS4.
Thnx!
ik speel FIFA 16 op de Xbox One en ben regelmatig online in de avonduren. Ik speel veel FUT en anders Pro Clubs. In beide gevallen duurt het nooit lang tot er een tegenstander is gevonden. Bij FUT heb ik nog nooit langer dan 10 seconden moeten wachten.epamel schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:44:
Beste tweakers,
Thnx!
Dus ik heb geen aantallen paraat, maar ik denk dat je hier ook wel mee uit de voeten kan
Dankjewel! Ja kan ik wel iets mee thnx.. Meestal als je online seasons match doet zie je gewoon hoeveel spelers er op dat moment online aan het spelen zijn dat bedoel ik eigenlijkSupermach schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:19:
[...]
ik speel FIFA 16 op de Xbox One en ben regelmatig online in de avonduren. Ik speel veel FUT en anders Pro Clubs. In beide gevallen duurt het nooit lang tot er een tegenstander is gevonden. Bij FUT heb ik nog nooit langer dan 10 seconden moeten wachten.
Dus ik heb geen aantallen paraat, maar ik denk dat je hier ook wel mee uit de voeten kan
Misschien kan je dat nog eens checken als je tijd hebt.
Hoe speelt het online? Kan je me daarover iets vertellen, heb op de PS4 vaak wat vertraging en zodra ik dan weer Fifa 15 op mijn Xbox one speelt, loopt het vloeiend en snel en zonder haperingen of vertragingen. Stukje Xbox Live wat beter is meestal..
Thnx nogmaals
Verwijderd
Zet Danilo ipv Carvajal ook een beest en hij linkt met Lucas!Beltoni schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:59:
[...]
Ibra op CAM legt redelijk wat beperkingen op. Dit ziet er op zich nog wel aardig uit.
[afbeelding]
Varane + Jallet/Debuchydutchgio schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:47:
Varane voor Ramos linkt ook beter.
Verder echt een heel mooi team!
Ik vind chemistry wel belangrijk, daarom staat Carvajal daar.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:30:
[...]
Zet Danilo ipv Carvajal ook een beest en hij linkt met Lucas!
Als je Varane en Danilo daar neerzet hebben ze wel max. Chem maar volgens mij is Ramos en Carvajal dan een betere optie.
Besloten om mijn hele braziliaanse team de deur uit te doen, het aantal keuzes is gewoon te beperkt en je loopt vast op het moment dat je Neymar wil hebben vanwege de prijs.
Heb nu 100k beschikbaar en alhoewel ik het van plan was om niet te doen dit jaar toch maar voor 100k proberen een redelijk BPL team te bouwen.
Wat ik vooralsnog heb staan (geen futhead op werk mogelijk)
Depay - Benteke - Ibarbo
Wijnaldum
Herrera - Dembele
Baines - Zouma (IF) - Otamendi - Clyne
Begovic
Iemand ideëen? Ik denk dat dit vanavond mogelijk moet zijn als de nieuwe TOTW uit komt.
Heb nu 100k beschikbaar en alhoewel ik het van plan was om niet te doen dit jaar toch maar voor 100k proberen een redelijk BPL team te bouwen.
Depay - Benteke - Ibarbo
Wijnaldum
Herrera - Dembele
Begovic
Iemand ideëen? Ik denk dat dit vanavond mogelijk moet zijn als de nieuwe TOTW uit komt.
Snap wat je bedoeld, ik zal vanavond eens kijken hoeveel er online zijn en je laten weten.epamel schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:26:
[...]
Dankjewel! Ja kan ik wel iets mee thnx.. Meestal als je online seasons match doet zie je gewoon hoeveel spelers er op dat moment online aan het spelen zijn dat bedoel ik eigenlijk![]()
Misschien kan je dat nog eens checken als je tijd hebt.
Hoe speelt het online? Kan je me daarover iets vertellen, heb op de PS4 vaak wat vertraging en zodra ik dan weer Fifa 15 op mijn Xbox one speelt, loopt het vloeiend en snel en zonder haperingen of vertragingen. Stukje Xbox Live wat beter is meestal..
Thnx nogmaals
Ik heb online vaak wedstrijden die helemaal soepel verlopen, maar er zijn er ook bij met lag. Dit kan aan EA servers liggen of tegenstander. Heb niet het idee dat de XOne daar debet aan is.
Zo, ik heb even de prijzen er niet bij, maar ik heb 1.5 week geleden Depay (60k), Zouma IF (40k) en Otamendi (50k) verkocht. Als je heel dit team voor 100k kan krijgen zijn ze wel heel erg gedaald!wildcardxl schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:31:
Besloten om mijn hele braziliaanse team de deur uit te doen, het aantal keuzes is gewoon te beperkt en je loopt vast op het moment dat je Neymar wil hebben vanwege de prijs.
Depay - Benteke - Ibarbo
Wijnaldum
Herrera - Dembele
Begovic
Verder volgens mij een heerlijk team en nog genoeg ruimte voor verbeteringen als je wat door kan sparen
Klopt hoor! Vanavond zakt alles waarschijnlijk weer een stukje en zou evt nog 20k meer beschikbaar kunnen krijgen.Thomas18GT schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:13:
[...]
Zo, ik heb even de prijzen er niet bij, maar ik heb 1.5 week geleden Depay (60k), Zouma IF (40k) en Otamendi (50k) verkocht. Als je heel dit team voor 100k kan krijgen zijn ze wel heel erg gedaald!
Verder volgens mij een heerlijk team en nog genoeg ruimte voor verbeteringen als je wat door kan sparen
Wanneer dit niet mogelijk is wil ik Otamendi vervangen (weet niet door wie) en Depay (door Yannick Bolasie).
Dit lijkt me realistischer inderdaadwildcardxl schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:16:
[...]
Klopt hoor! Vanavond zakt alles waarschijnlijk weer een stukje en zou evt nog 20k meer beschikbaar kunnen krijgen.
Wanneer dit niet mogelijk is wil ik Otamendi vervangen (weet niet door wie) en Depay (door Yannick Bolasie).
Persoonlijk vind ik Vertonghen nog lekkerder spelen dan Otamendi, en Bolasie is een prima keuze.
Zou Cazorla voor de cam dan eerder aanschaffen, speelt heel fijn.Thomas18GT schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:18:
[...]
Dit lijkt me realistischer inderdaad
Persoonlijk vind ik Vertonghen nog lekkerder spelen dan Otamendi, en Bolasie is een prima keuze.
Op links is Bolasie prima en goedkoper dan Depay.
Weet niet wat Walcott momenteel doet, maar die vind ik heerlijk spelen op rechts.
Ibarbo heb ik in mijn reserveteam en speelt aardig, maar niet meer dan dat. (soms gevoel dat hij de draaicirkel van een olietanker heeft)
Ik ben verliefd denk ik:

Heeft alleen een vaste relatie met de paal....

Gelukkig heeft hij goede longshots, voordat je in de 16 van de tegenstander bent...Dersan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:13:
Ik ben verliefd denk ik:
[afbeelding]

Welke formatie speel je? En is hij daar echt zo goed?
Dit is mijn huidige team:
http://www.futhead.com/16/squads/2883865/
Heb zo'n 60k om te investeren, hebben jullie nog tips?
Zou je voor 1 topspeler erbij gaan (bv Fabregas of Sterling) of meerdere posities versterken (bv Cahill en Bolaise)?
Zou je voor 1 topspeler erbij gaan (bv Fabregas of Sterling) of meerdere posities versterken (bv Cahill en Bolaise)?
laviolette schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:47:
[...]
Gelukkig heeft hij goede longshots, voordat je in de 16 van de tegenstander bent...
Welke formatie speel je? En is hij daar echt zo goed?

Ja, snel is hij niet, maar wel groot, redelijk sterk en 5* WF. Je merkt qua snelheid niet echt verschil met bv 60 pace trouwens.
Iets doorsparen voor Diego Costa misschien een idee?Jekke schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:52:
Dit is mijn huidige team:
Zit er een kans in dat Khazri, TOTW exemplaar, duurder wordt? Zou hem graag verkopen om wat te cashen, maar die brengt mss met wat geluk 12-13K op, momenteel.
Ziet er qua stats wel uit als een lekker team, heb zelf nog nooit met een Italiaans team gespeeld. Wellicht het proberen waardDersan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:55:
[...]
[afbeelding]
Ja, snel is hij niet, maar wel groot, redelijk sterk en 5* WF. Je merkt qua snelheid niet echt verschil met bv 60 pace trouwens.
84K volgens Futbin. Squad is eigenlijk wel een beetje saai zo, maar was ff zonder ideeen voor een hybrid.laviolette schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:01:
[...]
Ziet er qua stats wel uit als een lekker team, heb zelf nog nooit met een Italiaans team gespeeld. Wellicht het proberen waard. Was je veel geld kwijt voor dit team?
Blijft een wazig spel...
Mijn serie A team met 4 IFs en best wel dikke rating: Win wel, maar gaat redelijk moeizaam.
Mijn non-rare NL team met kut rating: Speel alles kapot en win vrijwel alles...
Mijn serie A team met 4 IFs en best wel dikke rating: Win wel, maar gaat redelijk moeizaam.
Mijn non-rare NL team met kut rating: Speel alles kapot en win vrijwel alles...
PSN: Maichel
Mandzukic is met afstand de slechtste spits die ik in de afgelopen 6 jaar FUT heb gespeeld. Die kerel stond nooit, maar dan ook echt f*cking NOOIT, op de goede positie. Heb het 3 wedstrijden met hem volgehouden maar toen was de koek echt op.Dersan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:55:
[...]
[afbeelding]
Heb nu Cavani op die plek gezet en die tikt er in 1 wedstrijd gelijk 3 in (van de 4), dat hadden er ook makkelijk 6 kunnen zijn. Mandzukic gelijk de transferlist op, al heb ik al medelijden met de persoon die hem gaat kopen. Dit is nu mijn (2e) team:

Heb nu nog 30k over. Turan staat nu niet op max. chem, de meest logische keuze zou dus zijn om Dani Avles (

Heb ook nog maar 1 potje met Mandzukic gespeeld en hij heeft nog niet gescoord. Heeft wel erg goede stats, daarom heb ik hem gehaald. Anders eerst maar ff Balotelli of Higuain erin, en dan eind van de week IF Perisic in de spitsBeltoni schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:25:
[...]
Mandzukic is met afstand de slechtste spits die ik in de afgelopen 6 jaar FUT heb gespeeld. Die kerel stond nooit, maar dan ook echt f*cking NOOIT, op de goede positie. Heb het 3 wedstrijden met hem volgehouden maar toen was de koek echt op.
Heb nu Cavani op die plek gezet en die tikt er in 1 wedstrijd gelijk 3 in (van de 4), dat hadden er ook makkelijk 6 kunnen zijn. Mandzukic gelijk de transferlist op, al heb ik al medelijden met de persoon die hem gaat kopen. Dit is nu mijn (2e) team:
Heb nu nog 30k over. Turan staat nu niet op max. chem, de meest logische keuze zou dus zijn om Dani Avles () daar neer te zetten.
Hehe, ik haat ook Dani Alves, en kan het ook nog steeds niet over mijn hart verkrijgen om met Iniesta te spelen.
Had Mandzukic nog instructies te geven om centraal te blijven. Toch vond ik hem elke keer bij de zijlijn. Zijn stats zien er erg goed uit maar op het veld leek het helemaal nergens op. Twee keer stond hij 1 op 1 maar beide keren knalde hij de bal keihard naast het doel. Ik mis Llorente in de Serie A... Dat was een baasje die altijd op de goede plek stond. Is maar 1 rating omlaag maar heeft toch een flinke downgrade gekregen.Dersan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:33:
[...]
Heb ook nog maar 1 potje met Mandzukic gespeeld en hij heeft nog niet gescoord. Heeft wel erg goede stats, daarom heb ik hem gehaald. Anders eerst maar ff Balotelli of Higuain erin, en dan eind van de week IF Perisic in de spits.
Hehe, ik haat ook Dani Alves, en kan het ook nog steeds niet over mijn hart verkrijgen om met Iniesta te spelen.
Dat je een hekel hebt aan Dani Alves kan ik wel inkomen (Iniesta niet) maar om ze daarvoor uit je Ultimate Team te houden snap ik echt nietDersan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:33:
[...]
Heb ook nog maar 1 potje met Mandzukic gespeeld en hij heeft nog niet gescoord. Heeft wel erg goede stats, daarom heb ik hem gehaald. Anders eerst maar ff Balotelli of Higuain erin, en dan eind van de week IF Perisic in de spits.

Haha.... als je alleen de niet verwende, sympathieke voetballers wilt hebben heb je wellicht geen basis elflaviolette schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:42:
[...]
Dat je een hekel hebt aan Dani Alves kan ik wel inkomen (Iniesta niet) maar om ze daarvoor uit je Ultimate Team te houden snap ik echt niet. En zeker niet als ik naar de stats van beide spelers kijk
Dan heb je in ieder geval geen spelers van het Nederlands elftalRicloo86 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:45:
[...]
Haha.... als je alleen de niet verwende, sympathieke voetballers wilt hebben heb je wellicht geen basis elf
Schrik me helemaal de apenballen... net een half uur geleden Alves aangeschaft lees ik deze opmerkingDersan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:33:
[...]
Maar het is persoonlijke haat gelukkig
[ Voor 3% gewijzigd door nexhil op 15-10-2015 14:57 ]
Hierbij mij nieuwe team dat aardig speelt, maar nog niet helemaal is zoals ik het hebben wil..
Iemand nog een leuke tip?

Zou ook een goede optie kunnen zijn ja, of Sturridge want die heeft wat meer pace.Dersan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:56:
[...]
Iets doorsparen voor Diego Costa misschien een idee?
Al ben ik tot nu toe ook zeer tevreden over Remy, dus misschien een beter idee om de vleugels eerst te verbeteren. Al zijn de betere spelers op de vleugels vrij prijzig.
op links lavezzi, pastore en ansaldi? dan heb je alles op vol chemJekke schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:11:
[...]
Zou ook een goede optie kunnen zijn ja, of Sturridge want die heeft wat meer pace.
Al ben ik tot nu toe ook zeer tevreden over Remy, dus misschien een beter idee om de vleugels eerst te verbeteren. Al zijn de betere spelers op de vleugels vrij prijzig.
Wat is jullie ervaring met Luuk de Jong IF?
Ik krijg hem maar niet aan de praat. Ik scoor meer met Milik dan met de jong. Hij loopt vaak op verkeerde posities voor mij, waardoor voorzetten ook vaak op niks uit loopt. Had toch op meer gehoopt met zijn 99 heading.
Ik krijg hem maar niet aan de praat. Ik scoor meer met Milik dan met de jong. Hij loopt vaak op verkeerde posities voor mij, waardoor voorzetten ook vaak op niks uit loopt. Had toch op meer gehoopt met zijn 99 heading.
Fernandinho in plaats van Witsel, Miranda in plaats van Garay, Dani Alves in plaats van SmolnikovThomas18GT schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:10:
Hierbij mij nieuwe team dat aardig speelt, maar nog niet helemaal is zoals ik het hebben wil..
[afbeelding]