Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Vanmorgen iets raars gezien ik had gisterenavond Ashley Young uit een pakje getrokken en die via de mobiele app verkocht. Toen ik hem wilde verwijderen zag ik dat er 99 contracten op stonden. Dat heb ik niet gedaan en standaard is 7 contracten. De verkregen coins werden er ook niet meteen bij opgeteld. Ik moest eerst de app afsluiten en dan opnieuw opstarten. Dat laatste is niet eerste keer maar dat van die 99 contracten vind ik wel erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:05:
Lol dat sparen gaat mij niet zo goed af. Ik had 50k te besteden voor een betere CM en/of ST en uiteindelijk kocht ik Otamendi :+
Dat was mijn eerste "duurdere" aankoop met als doel daar Kompany weer naast te zetten.
Inmiddels stat blokje beton Zouma er nog steeds in, en heb ik Kompany nog niet gehaald.

Heb inmiddels weer 50k, maar ga nu door grinden tot ik een echte versterking kan halen (en besloten heb wie dat is voor 433 en 451). Het is wel verleidelijk om Cazorla te halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:05:
Lol dat sparen gaat mij niet zo goed af. Ik had 50k te besteden voor een betere CM en/of ST en uiteindelijk kocht ik Otamendi :+
Heb ik ook precies. Ik zeg bijv. dat ik voor een speler ga sparen dan zie je me over een paar uurtjes een andere speler kopen uit de transfermarket, is zeer lastig inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 15:50
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

Heb ik ook precies. Ik zeg bijv. dat ik voor een speler ga sparen dan zie je me over een paar uurtjes een andere speler kopen uit de transfermarket, is zeer lastig inderdaad!
Ik doe het niet meer. Kan alleen, qua redelijk betaalbare, Modric ipv Rakitic en Rodriguez ipv Isco nog wisselen voor de beste BBVA spelers op hun positie en dan zal ik CR7, Messi, Bale en Suarez uit mijn hoofd zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rikster schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:49:
[...]

Ik doe het niet meer. Kan alleen, qua redelijk betaalbare, Modric ipv Rakitic en Rodriguez ipv Isco nog wisselen voor de beste BBVA spelers op hun positie en dan zal ik CR7, Messi, Bale en Suarez uit mijn hoofd zetten.
Ik vind daarom BBVA te duur om te maken. Meestal ga ik voor BPL of Ligue 1, maar dit jaar ga ik er een hybrid van maken. Misschien later nog een Bundesliga, maar BBVA doe ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:51:
[...]

Ik vind daarom BBVA te duur om te maken. Meestal ga ik voor BPL of Ligue 1, maar dit jaar ga ik er een hybrid van maken. Misschien later nog een Bundesliga, maar BBVA doe ik niet meer.
Bundesliga lijkt me ook enorm prijzig, maar wel erg sterk.
Ik heb vorig jaar een BBVA team gehad, maar uiteindelijk met een BPL geëindigd omdat er simpelweg veel meer power in dit team zat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren IF Gervinho uit een pakje gekregen, was ongeveer 220k toen ik hem kreeg, is ondertussen gedaalt tot 85k.

Vanochtend was ie nog 75k, dus hij gaat weer langzaam omhoog.

Op welke prijs zal ie blijven steken? Hoop dat ik De Bruyne kan halen als ik hem verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:01:
[...]

Bundesliga lijkt me ook enorm prijzig, maar wel erg sterk.
Ik heb vorig jaar een BBVA team gehad, maar uiteindelijk met een BPL geëindigd omdat er simpelweg veel meer power in dit team zat.
Ik begon ook met BBVA, maar je moet eens Ligue 1 & BPL hybrid proberen. GEWELDIG! Vooral nu de link met Pastore en Aguero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:03:
[...]

Ik begon ook met BBVA, maar je moet eens Ligue 1 & BPL hybrid proberen. GEWELDIG! Vooral nu de link met Pastore en Aguero.
Vorig jaar was er de link met Di Maria en Aguero wat voor mij prima werkte.
Echter zie ik Aguero niet als realistisch tenzij ik hem uit een pakketje tover.

Diego Costa is overigens wel haalbaar icm met chelsea spelers en Silva/Cazorla.

Ik heb overigens al 4-6 franse spelers in mijn BPL team, zou eens op onderzoek uitgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:09:
[...]

Vorig jaar was er de link met Di Maria en Aguero wat voor mij prima werkte.
Echter zie ik Aguero niet als realistisch tenzij ik hem uit een pakketje tover.

Diego Costa is overigens wel haalbaar icm met chelsea spelers en Silva/Cazorla.

Ik heb overigens al 4-6 franse spelers in mijn BPL team, zou eens op onderzoek uitgaan :)
Ik denk dat Aguero later wel haalbaar is. Je kan dan nog misschien zelfs Ibrahimovic ook halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had hem vorig seizoen pas in Maart nadat de webapp offline ging; momenteel gaat de NIF voor 400.000+.
Dan haal ik toch liever eerst 3/4 andere spelers.

Ik lees overigens op futhead dat depay ook erg goed speelt, iemand die hem gebruikt?

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 08-10-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:12:
Ik had hem vorig seizoen pas in Maart nadat de webapp offline ging; momenteel gaat de NIF voor 400.000+.
Dan haal ik toch liever eerst 3/4 andere spelers.

Ik lees overigens op futhead dat depay ook erg goed speelt, iemand die hem gebruikt?
Depay zit hier op de bank. Hazard krijgt mijn voorkeur.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:42:
[...]

Depay zit hier op de bank. Hazard krijgt mijn voorkeur.
Logisch, voor de prijs van een Hazard kun je 8 depays momenteel halen.
De vraag was wat de ervaringen met hem zijn, statistieken zien er in ieder geval goed uit voor een LW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:05:
[...]

Logisch, voor de prijs van een Hazard kun je 8 depays momenteel halen.
De vraag was wat de ervaringen met hem zijn, statistieken zien er in ieder geval goed uit voor een LW.
is weer even geleden dat ik hem gespeeld heb. Vond hem beter dan bolasie. Ik zou er gewoon voor gaan. Is een goede LW voor BPL en NL team. Betere LW zijn snel veel duurder, dus qua prijs/kwaliteit vind ik hem prima.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
In mijn team (NL) de lekkerste speler. Mag ook wel aangezien hij ook ver uit het meest gekost heeft.

De Jong IF heeft echter ruim de meeste goals voor me gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08 09:41
Is hier ook iemand die speelt met een zilveren team? In FIFA 15 heb ik veel wedstrijden gespeeld met mijn zilveren team omdat die gewoon heel fijn speelde (http://www.futhead.com/15/squads/39792748/). Had in dit team hele goede spelers voor heel weinig geld. Ik wil nu in FIFA 16 weer een zilveren team maken (2e team), maar heb nog niet echt een idee wat voor basis ik wil (welke league of nation). Iemand met ideeën?

edit: zelf al even rondgekeken, ben bij BBVA uitgekomen: http://www.futhead.com/16/squads/2457103/

[ Voor 12% gewijzigd door laviolette op 08-10-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 15:50
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:51:
[...]

Ik vind daarom BBVA te duur om te maken.
BBVA heeft anders superveel spelers die goed werken tegen discardwaarde tot 4k.

Parejo, Raul Garcia, De Marcos, Gaya, Negredo, Muniain, Diego Lopez, Vittolo, Benat en Rodrigo zijn echt beesten voor hun prijs en voldoende voor een redelijke match-up.

Ander Herrera (Man Utd) is voor mij echt een topper trouwens, die is écht goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rikster schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:02:
[...]

BBVA heeft anders superveel spelers die goed werken tegen discardwaarde tot 4k.

Parejo, Raul Garcia, De Marcos, Gaya, Negredo, Muniain, Diego Lopez, Vittolo, Benat en Rodrigo zijn echt beesten voor hun prijs en voldoende voor een redelijke match-up.

Ander Herrera (Man Utd) is voor mij echt een topper trouwens, die is écht goed.
Maar dat heeft elke league wel? Ik heb het over echte goede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:40:
[...]

Maar dat heeft elke league wel? Ik heb het over echte goede spelers.
Top spelers 80-85
Wereld top 86-90
Ronaldo / Messie >91

zoiets?

Vanaf 87 en up is waar het pijn begint te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Is FUT draft de moeite waard voor 15.000 coins? Heb ze nu eindelijk bij elkaar verzameld; maar twijfel nog. Is er nog een verschil in beloningen off-line/on-line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat wijzigingen in mijn eerste team kunnen maken. Ik heb nu de rechterflank iets versterkt met Lucas en Danilo ipv Alessandrini en Debuchy. Ik wil op de linkerflank nu nog Konoplyanka op LM zetten. Daarna nog heel lang doorsparen voor Ribery en Pogba maar ik denk dat ik daar heel veel geluk in pakketjes voor moet hebben.

Team 1:
Afbeeldingslocatie: http://i272.photobucket.com/albums/jj171/Zodiac76/team%201_zpswbj8rgz6.jpg

Team 2:
Afbeeldingslocatie: http://i272.photobucket.com/albums/jj171/Zodiac76/team%202_zpsshaxgdvc.jpg

Team 2 is ook wel een aardig team maar gebruik ik meer om de spelers van mijn eerste team weer fit te krijgen.

iemand nog tips voor spelers om naar te kijken of andere briljante ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:35
Pffff divisie 3 is echt niet leuk meer. IK dacht dat pace weinig verschil maakte in 16 maar dat valt dus even vies tegen. Elke wedstrijd tegen een sweaty team, en ipv lob through ball proberen ze te pingpongen met driven passes. Om het nog maar niet te hebben over het hele team dat als een raket op je af komt bij balbezit. Allemaal custom tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:46:
Weer wat wijzigingen in mijn eerste team kunnen maken. Ik heb nu de rechterflank iets versterkt met Lucas en Danilo ipv Alessandrini en Debuchy. Ik wil op de linkerflank nu nog Konoplyanka op LM zetten. Daarna nog heel lang doorsparen voor Ribery en Pogba maar ik denk dat ik daar heel veel geluk in pakketjes voor moet hebben.

Team 1:
[afbeelding]

Team 2:
[afbeelding]

Team 2 is ook wel een aardig team maar gebruik ik meer om de spelers van mijn eerste team weer fit te krijgen.

Zien er allebei goed uit, maar mis je geen CAM in deze formatie? Speel momenteel zelf 4-1-2-1-2 (2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:46:

Team 1:
[afbeelding]

Team 2:
[afbeelding]

IF Zouma is een stevig slot op de deur achterin, Sissoko is een erg goedkope maar sterke middenvelder.
Zoals eerder vermeld, ik moet deze combi ook maar eens testen aangezien ik al veel van de Franse BPL spelers heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Draft he.. zijn het random tegenstanders die je tegenkomt of is het zo als je in ronde 3 speelt dat er ook tegenstanders krijgt met ronde 3? Ik merk dat het niveau wel wat omhoog gaat namelijk.. net een 4de ronde draft verloren tegen 10 man en een 2-0 voorsprong met rust die ik weggaf door een penal in de laatste minuut.. hij begon met messi ronaldo neymar waar die niks mee kon beginnen. Toen kwamen Cavani lucas en zuniga er in de 2de helft en ik was uit het niet geklopt.. man wat balen nog 1 trophy voor platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
:o
Shadow343 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:36:
Draft he.. zijn het random tegenstanders die je tegenkomt of is het zo als je in ronde 3 speelt dat er ook tegenstanders krijgt met ronde 3? Ik merk dat het niveau wel wat omhoog gaat namelijk.. net een 4de ronde draft verloren tegen 10 man en een 2-0 voorsprong met rust die ik weggaf door een penal in de laatste minuut.. hij begon met messi ronaldo neymar waar die niks mee kon beginnen. Toen kwamen Cavani lucas en zuniga er in de 2de helft en ik was uit het niet geklopt.. man wat balen nog 1 trophy voor platinum
Het klopt wat je denkt.
Het werkt eigenlijk als een toernooi met 16 spelers.
Je speelt dus elk potje tegen iemand die net zoveel wins heeft als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist Fabrepas gesniped voor 50k, het gaat dus toch een BPL / Spaans team worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Bossie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:51:
Zojuist Fabrepas gesniped voor 50k, het gaat dus toch een BPL / Spaans team worden ;)
Ik heb gisteren ook een tijdje lopen snipen, alleen vind het zooo saai als er niks komt..En de grootste klapper van de avond voor 20K winst was iemand mij net voor. Al met al wel wat coins gepakt maar niet bijzonder veel.

Btw, het geheime wapen: Willems

Al vaker door zo'n inworp gescoord maar dat was meestal uit de kluts. Ze verwachten het nooit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Laatst online: 03-12-2020
vandaag 2x offline draft gewonnen. Beste in de rewards was Depay, die voor ong. 45K verkocht werd..kleine winst dus. Wel heeeeeel slecht: In de finale tegen brazilie zegt de commentator: Brazilie, een groot voetbal land dat zich opmaakt voor het Wk 2014..-_-

huidig team: https://www.easports.com/...Id=fxFydTFDnLZHF:FFA16PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Dersan schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:10:
[...]

Ik heb gisteren ook een tijdje lopen snipen, alleen vind het zooo saai als er niks komt..En de grootste klapper van de avond voor 20K winst was iemand mij net voor. Al met al wel wat coins gepakt maar niet bijzonder veel.

Btw, het geheime wapen: Willems

[video]

Al vaker door zo'n inworp gescoord maar dat was meestal uit de kluts. Ze verwachten het nooit O-)
Haha ook nog nooit gezien zo'n ingooi! Hoe kan het dat Willems die ingooi nam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Iemand ook dergelijke lag vandaag? Ik heb nu 2 potjes achter elkaar dat het ontzettend stoort. Ligt niet aan mij, net nog co-op Battlefront Beta gespeeld...

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Thomas18GT schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:44:
[...]

Haha ook nog nooit gezien zo'n ingooi! Hoe kan het dat Willems die ingooi nam?
Als je paar seconden niks doet wisselt de huidige ingooier met de beste ingooier van het team.

Edit:
Er zijn maar weinig golden spelers met de trait: "Giant throw in":
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/8b0cbe90ffdf7a53e2ea40819adafe3f.png

[ Voor 20% gewijzigd door psvunited op 08-10-2015 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
psvunited schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:52:
[...]

Als je paar seconden niks doet wisselt de huidige ingooier met de beste ingooier van het team.

Edit:
[afbeelding]
Haha bedankt, ga ik Ghoulam even proberen ipv Evra :)

Kan toch een extra wapen zijn zo.

*voor 700 gekocht, daar kan je geen bult aan vallen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas18GT op 09-10-2015 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikedeG
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-12-2023
Wordt tijdens week van interlands een team samengesteld vanuit de interlandwedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
MikedeG schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 07:57:
Wordt tijdens week van interlands een team samengesteld vanuit de interlandwedstrijden?
Yes, over het algemeen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag is de dag voor een nieuwe video! Heb vandaag een combinatie van een pack opening en een cheap squad builder! Deze video laat volgens mij goed zien hoe pack opening voor de meeste mensen verlopen. :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NHvtnAZGb94]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Speel momenteel met een NL team, draait best lekker.
http://www.futhead.com/16/squads/2502202/

Ben van plan om Depay aan te schaffen en daarna door te sparen en een BPL team te gaan samenstellen. Heb nu 80k beschibaar

Is depay het waard voor het huidige team en vinden jullie het een aanvulling in je BPL team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Hoodlum77 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:38:
Speel momenteel met een NL team, draait best lekker.
http://www.futhead.com/16/squads/2502202/

Ben van plan om Depay aan te schaffen en daarna door te sparen en een BPL team te gaan samenstellen. Heb nu 80k beschibaar

Is depay het waard voor het huidige team en vinden jullie het een aanvulling in je BPL team
Persoonlijk vond ik Depay niet zoveel beter, of überhaupt beter dan Bolasie, maar ik hoor wel dat veel mensen daar anders over denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:54:
[...]

Persoonlijk vond ik Depay niet zoveel beter, of überhaupt beter dan Bolasie, maar ik hoor wel dat veel mensen daar anders over denken..
Zie futhead, Depay is erg explosief icm een 90 rating voor free-kicks.
Ik twijfel om hen zelf aan te schaffen, aangezien ik niet vaak met wingers speel en 50k net iets te veel is om even te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 09:02
Ik heb Depay ingeruild voor Bolasie en vind hem fijn spelen. Die fk rating is ook handig ja. Moet zeggen dat ik nog niet veel met hem heb gespeeld maar hij blijft beter bij qua aanval en is daardoor waar ik hem wil hebben. Meer als Bolasie. Is mijn idee nu na een paar potjes, weet ook niet hoe want hun workrates zijn hetzelfde.

Iemand verstand van custom tactics? Ik zoek een goeie voor 4-1-2-1-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
IF Higuain valt wel echt tegen zeg...hmm. IF Bacca is wel fijn en IF Manolas ook.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Maichel schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:59:
IF Higuain valt wel echt tegen zeg...hmm. IF Bacca is wel fijn en IF Manolas ook.
Normale Higuain heb ik al een enorme hekel om tegen te spelen...voelt zoveel sneller en sterker aan dan hij in werkelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Wat denken jullie eigenlijk? Cazorla of De Bruyne. De Bruyne is 3x zo duur, overweeg hem te kopen, sluit ook mooi aan op Schweinsteiger maar twijfel of hij het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Dersan schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:24:
[...]

Normale Higuain heb ik al een enorme hekel om tegen te spelen...voelt zoveel sneller en sterker aan dan hij in werkelijkheid is.
Ja wel erg sterk, dat wel...maar scoort in mijn geval niet echt gemakkelijk terwijl IF Bacca ze van alle kanten erin vlamt.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
psvunited schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:52:
[...]

Edit:
[afbeelding]
Thnx, Ghoulam even gekocht (PS4 800 coins) voor mij Serie A team, wel grappig een ingooi over zo'n afstand. Je moet wel geluk hebben dat je een ingooi krijgt natuurlijk.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Jumpman schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Thnx, Ghoulam even gekocht (PS4 800 coins) voor mij Serie A team, wel grappig een ingooi over zo'n afstand. Je moet wel geluk hebben dat je een ingooi krijgt natuurlijk.
Mwah valt mee, gebeurt eigenlijk elke wedstrijd wel!

Ik begin te vermoeden dat ik problemen heb in de hogere divisies door mijn cheap ass teampjes. Heb nog wel ongeveer 180K coins maar dat gebruik ik om te traden....

Een team met wat snellere en betere verdedigers en een spits zoals Lacazette zal vast ook wel meehelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 16:33
Heb nu dit team: http://www.futhead.com/16/squads/2510788/. Ben nog op zoek naar versterking in de spits, op het middenveld en een goede centrale verdediger. Suggesties? Daarnaast speelt deze opstelling toch niet heel lekker, 433(5) ligt me beter, maar dan heb ik geen CAM, dat zou zonde zijn voor de bruyne. Zou het iets zijn om hem als CF neer te zetten?

Ik heb ongeveer 165.000 coins om te spenderen...

[ Voor 6% gewijzigd door Bint op 09-10-2015 14:57 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Bint schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:23:
Heb nu dit team: http://www.futhead.com/16/squads/2510788/. Ben nog op zoek naar versterking in de spits, op het middenveld en een goede centrale verdediger. Suggesties? Daarnaast speelt deze opstelling toch niet heel lekker, 433(5) ligt me beter, maar dan heb ik geen CAM, dat zou zonde zijn voor de bruyne. Zou het iets zijn om hem als CF neer te zetten?
Mooi team! Misschien schweinsteiger in de verdediging? En wellicht Willian ipv navas? Zijn workrates zorgen ervoor dat hij beter mee gaat met de aanval.

Hoe speelt de Bruyne? Denk je dat hij het waard is tov Cazorla? Denk dat hij wel kan presteren als CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Nonamenl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:30:
[...]

Mooi team! Misschien schweinsteiger in de verdediging? En wellicht Willian ipv navas? Zijn workrates zorgen ervoor dat hij beter mee gaat met de aanval.

Hoe speelt de Bruyne? Denk je dat hij het waard is tov Cazorla? Denk dat hij wel kan presteren als CF
de bruyne heeft een erg goed schot, maar dribbelt toch niet heel erg lekker. Ook niet al te snel. Zijn controle is wel lekker, ook zijn passing is prima. Nu scheelt het wel dat ik enorm slecht ben in dit spelletje, dus wellicht dat ik hem niet optimaal benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Holy shit. Ik heb net Messi gekregen uit een 24pack na fut draft offline semi pro :O:O:O

Ik dacht nog zal ik het opnemen met obs maar dacht nah krijg toch niks. Thats it, im done :O

Ikzelf zou het niet geloven als iemand het zegt. Heb eerder squad gedeeld, zei dat ik twijfelde over de Bruyne, toch gekocht dus die zit erin. Hierbij print screen van mn squad.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/141pkbt.jpg

Nu komt de vraag natuurlijk, gaat hij omhoog of naar beneden, squad om hem heen bouwen of verkopen en heel nieuwe squad bouwen.

[ Voor 50% gewijzigd door Nonamenl op 09-10-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Nonamenl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:18:
Holy shit. Ik heb net Messi gekregen uit een 24pack na fut draft offline semi pro :O:O:O

Ik dacht nog zal ik het opnemen met obs maar dacht nah krijg toch niks. Thats it, im done :O

Ikzelf zou het niet geloven als iemand het zegt. Heb eerder squad gedeeld, zei dat ik twijfelde over de Bruyne, toch gekocht dus die zit erin. Hierbij print screen van mn squad.

[afbeelding]

Nu komt de vraag natuurlijk, gaat hij omhoog of naar beneden, squad om hem heen bouwen of verkopen en heel nieuwe squad bouwen.
Feli! En sja, weet niet hoe goed hij is/hoe goed jij met hem bent. Anders kan je hem nog altijd verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Ik niet goed, heb ik al gemerkt in fut draft, misschien ook omdat ik er dan teveel van verwacht. Misschien maar gewoon verkopen, zoveel geld voor 1 speler is belachelijk en volgens mij is hij al goedkoper geworden. Kan hem altijd nog spelen in draft want daar krijg je vaak of ronaldo of messi (of beide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Nonamenl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:09:
Ik niet goed, heb ik al gemerkt in fut draft, misschien ook omdat ik er dan teveel van verwacht. Misschien maar gewoon verkopen, zoveel geld voor 1 speler is belachelijk en volgens mij is hij al goedkoper geworden. Kan hem altijd nog spelen in draft want daar krijg je vaak of ronaldo of messi (of beide).
Ik zou ook denk ik lekker voor Bale en Suarez gaan. Of Ibra. Of Robben. Of Hazard. Luxeprobleem hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
ja phoew, een team rond ibra bouwen lijkt me wel heel gaaf. Maar hoe dan, en met wat, en wie. Haha dit gaat wel ff duren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Ibrahimovic en Larsson in de spits!!! Daar zou ik Messi wel voor verkopen. Di Maria erachter en dan het team afmaken met de coins die je nog over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Zoiets zat ik ook te denken. En ibra en Suarez vallen te koppelen door die andere spits van paris. Zelfde land als Suarez. Maarja als je ibra hebt, heb je dan echt nog een spits nodig? :p ik update als ik een concept heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nonamenl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:38:
Zoiets zat ik ook te denken. En ibra en Suarez vallen te koppelen door die andere spits van paris. Zelfde land als Suarez. Maarja als je ibra hebt, heb je dan echt nog een spits nodig? :p ik update als ik een concept heb :)
Cavani?, dat word wel een erg sterke aanval :). Ik zag in FUT15 online ook veel teams met Zlatan als CM/CAM.

Is het overigens bekend wanneer EA super/mega/jumbo whatever gold packs in de aanbieding gooit?
Ik moet nog een paar muntjes verbranden in de hoop voor een paarse Aguero :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Nonamenl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:38:
Wat voor formatie wil je spelen?

Suarez, Cavani en Ibra voorin is wel redelijk baas.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kE6nm/56f668195f.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Beltoni op 09-10-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Ik speelde met 4-1-2-1-2 omdat ik na wat onderzoek erachter kwam dat die vrij versatile was. Ik hou van crosses en counterplay maar juist ook rustig opbouwen en doorbreken door het midden. Speel pas sinds deze editie dus ben er nog enorm nieuw in. Wil een formatie waarbij ik nog steeds alle kanten op kan en waar alle soort spelers aan bod komen.

Zag deze op futhead en ziet er best ziek uit: http://www.futhead.com/16/squads/2043622/ Eigenlijk wil ik ook Reus erin alleen weet niet hoe ik de chem dan goed ga krijgen. Binnekort maar ff een concept squadje samenstellen ingame.

Als iemand tips heeft hoor ik ze graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Welke divisie spelen jullie? Ik ben gedegradeerd uit 3, en vervolgens ook uit 4...

Ben echt helemaal gek aan het worden van de high pressure spelers. Ook al zet ik het zelf aan, lijkt het nog anders. Nog geen 2 seconden om te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Oh dat vind ik echt hoog. Ik zit nu in divisie 9 en ga denk ik door naar 8, speel dus ook pas net en begin het een klein beetje te snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Ik speel niet zo veel en hoewel ik het bijna elk jaar heb gekocht is de laatste FIFA die ik serieus heb gespeeld in 2001 geweest :+ . Ik zit nu in divisie 8. Heb 2 wins, 3 verlies. Heb nog een win nodig om niet te degraderen dacht ik.
En Messi getrokken, lekker hoor. Ik vond het al geweldig dat ik gisteren Tevez trok uit een jumbo pack..

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikedeG
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-12-2023
Paarse Ibra zit er nu in packs tot zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Laatst online: 03-12-2020
Vanavond 3x Drafts gespeeld (2x gewonnen, 1x finale) en beloningen die echt dramatisch zijn. non rare spelers en een stel contracten..

Open daarna 1 jumbopack..Griezmann én lacazette! Yeah! die passen perfect in men franse team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:10
StaafM schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 02:47:
Vanavond 3x Drafts gespeeld (2x gewonnen, 1x finale) en beloningen die echt dramatisch zijn. non rare spelers en een stel contracten..

Open daarna 1 jumbopack..Griezmann én lacazette! Yeah! die passen perfect in men franse team.
Bam, hele nieuwe voorhoede haha. Congrats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Weet iemand hoe je custum tactiek kan opslaan in fut ? Iedere wedstrijd opnieuw instellen is zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Youri1986 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:56:
Weet iemand hoe je custum tactiek kan opslaan in fut ? Iedere wedstrijd opnieuw instellen is zwaar irritant.
In FUT15 kon dat volgens mij niet, is dat inmiddels al gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 08:48
Hebben meer mensen last van het feit dat die muntenbonus en huurspelers niet aankomen in fut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Laatst online: 04-01 20:39
Bossie schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

In FUT15 kon dat volgens mij niet, is dat inmiddels al gefixed
Geen idee. Daarom vraag ik het.
Het is zo ontzettend irritant, maar wel effectief sinds ik het gebruik geen wedstrijd meer verloren (laatste 11x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
jOnAt schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:13:
Hebben meer mensen last van het feit dat die muntenbonus en huurspelers niet aankomen in fut?
In fifa 15 had ik dat probleem die ze niet konden verhelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Pfff aardige pricedrop in fut. Gisteravond was het gekkenhuis met pakjes openen volgens mij, aardig wat ingeslagen met open bid. Alleen nu zijn de buy it now prijzen van die spelers ook zo'n 2k gezakt. Hopen dat het nog wat aantrekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Oeh je hebt gelijk maar lijkt wel willekeurig. Bin van Sturridge is nu 88k ipv 100k maar mijn Tevez doet nog steeds 68k ipv 70k?

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Lijkt wel alsof alles lager ligt. Slim om nu te kopen? Zal het aantrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:15:
Pfff aardige pricedrop in fut. Gisteravond was het gekkenhuis met pakjes openen volgens mij, aardig wat ingeslagen met open bid. Alleen nu zijn de buy it now prijzen van die spelers ook zo'n 2k gezakt. Hopen dat het nog wat aantrekt...
idd, iedereen wil een paarse spits lijkt het. Hoewel ik zelf niets bruikbaars uit mijn pakjes heb gehaald, heb ik de inhoud wel kunnen verkopen en vandaag David Silva kunnen halen.

Cazorla / Costa zijn normaal gesproken de volgende voor mijn Spaans / BPL team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Vandaag IF Ozil uit een pakje gehaald. Even een paar weekjes mee spelen, daarna lekker verkopen voor veel $$$. Hij lijkt wel een stuk lekkerder te spelen dan de bruyne, maar dat kan ook gewoon "de nieuwigheid" zijn, of door mijn manier van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bint schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:26:
Vandaag IF Ozil uit een pakje gehaald. Even een paar weekjes mee spelen, daarna lekker verkopen voor veel $$$. Hij lijkt wel een stuk lekkerder te spelen dan de bruyne, maar dat kan ook gewoon "de nieuwigheid" zijn, of door mijn manier van spelen.
long shot de bruyne is the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Welke pakketjes 'kopen' jullie meestal? De normale goud pakketjes of de jumbo pakketen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mittavic schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:17:
Welke pakketjes 'kopen' jullie meestal? De normale goud pakketjes of de jumbo pakketen?
Player packs waar mogelijk, beetje zonde als 2/3 van het pakje comsumables zijn.

Mijn basis team lijkt nu redelijk te staan, de grind voor Diego Costa kan beginnen.
Kan nu switchen tussen 451/4231/433 Cam en 433 CDM lijkt op papier ook erg sterk met mijn huidige selectie dus dat gaan we vandaag eens uitgebreid testen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Durf het toch niet aan om een pack van 25k te kopen. Ben druk aan het sparen voor een mooi team en de kans dat er wat moois in een pack zit is gewoon erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
The Jackel schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:42:
Durf het toch niet aan om een pack van 25k te kopen. Ben druk aan het sparen voor een mooi team en de kans dat er wat moois in een pack zit is gewoon erg klein.
Ik koop ook alleen packs als ik wat over heb hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Helaas niet veel over nu.. De prijzen zijn ingestort en ik heb veel geld in o.a spelers zitten die ik op de transferlist heb staan. Hopelijk trekken de prijzen weer wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Hier ook net voor het weekend toen ik merkte dat mijn vaste transfer lijst spelers begonnen te dalen, de hele transferlijst voor minder winst verkocht en niet opnieuw ingekocht. Als ik nu kijk zie ik echt dat bijna alle spelers echt heel veel minder waard zijn. Hoe komt dit, de eerste mensen dien de handdoek in de ring gooien en alles verkopen? De echte top, heeft nu alle echte toppers en er is teveel aanbod in de subtop, en dit werkt zich door naar onderen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Dus een goed moment om in te kopen lijkt me? Of juist niet? En kan je if players alleen tijdens ie totw trekken of daarna ook? Dus:wordt if meer of minder waard in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
Ok, ik heb echt mazzel de laatste twee dagen.

Gisteren TOTW Gervinho in een normal gold pack.

Vervolgens vandaag offline fut draft gedaan.. 1x jumbo en 1x normal.

Jumbo pack had TOTW Boateng! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ en ook nog een TOTW Sidibe in de normal gold pack.

Zal ik hem verkopen of houden en wachten tot prijs stijgt?

[ Voor 9% gewijzigd door replica17 op 11-10-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Vet!!! Echt Nice :) gebruiken in je team of verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
Nonamenl schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:59:
Vet!!! Echt Nice :) gebruiken in je team of verkopen?
Weet nog niet, wil hem wel gebruiken.. en dan over 2 weken oid verkopen. Hij is nu 400k, dus zal dan wel stuk meer zijn... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bint
Hoppa, een lewandowski en sterling samen uit een pack. Die gaan mij mooi helpen om aguero te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
Bint schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:31:
Hoppa, een lewandowski en sterling samen uit een pack. Die gaan mij mooi helpen om aguero te krijgen :D
Sick! IF Lewandowski gaat voor 1 mil op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
is geen IF lewandowski he, die zat er vorige week in. Deze week is aguero aan de beurt, die had ik erg graag gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag een aantal verschillende formaties getest icm met een paar nieuwe spelers. Veel wedstrijden verloren voor de verandering dit keer en voornamelijk met Pedro lijkt me bijzonder weinig te lukke ivm Nasri die ik eerst had.

Huidig team tot nu (excl wissels)
http://www.futhead.com/16/squads/2690269/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
replica17 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:46:
Ok, ik heb echt mazzel de laatste twee dagen.

Gisteren TOTW Gervinho in een normal gold pack.

Vervolgens vandaag offline fut draft gedaan.. 1x jumbo en 1x normal.

Jumbo pack had TOTW Boateng! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ en ook nog een TOTW Sidibe in de normal gold pack.

Zal ik hem verkopen of houden en wachten tot prijs stijgt?
Weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt, maar mag ik wat van jouw luck lenen? Ik krijgt echt noooit wat uit packs, hoogte dit jaar is een speler van 10K |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Ik zit trouwens te denken om ook eens offline draft te gaan doen, welk niveau raden jullie aan?
Van professioneel weet ik wel zeker dat ik alles kan winnen, vanaf daarboven weet ik niet zeker.

Wat voor pakketjes krijg je daaruit als je alles wint?

Edit: Of is het gewoon aan te raden online draft te doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Jamesl op 12-10-2015 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Ik heb al sinds de start twee teams(waarbij alle spitsen een goed record hebben en dan vooral Yilmaz uiteraard) die sindsdien ongewijzigd zijn gebleven en dus vind ik het wel tijd worden voor wat nieuws. Voor zo'n 90k wil ik een nieuw team maken, maar ben ik er nog niet helemaal uit hoe of wat. Jackson Martinez is jarenlang één van mijn favoriete spitsen geweest in Ultimate Team, dus ik zit erover te denken om hem te gebruiken. Ook Griezmann heeft erg goede stats, is wat duurder maar wel makkelijker te linken qua chemistry. Konoplyanka ziet er dit jaar ook erg goed uit. Iemand die ervaring heeft met één of meerdere van of deze spelers?

Als iemand een suggestie voor een andere goede spits die binnen mijn prijsklasse valt, liefst 4* skills en WF heeft en daarnaast ook nog redelijk goed te linken is, hoor ik het graag. Daarnaast is het me via Futbin opgevallen dat prijzen de laatste dagen best wel aan het dalen zijn. Is meer mensen dit opgevallen en iemand een idee of dit lang zal aanhouden?

Edit: @Jamesl het maakt niet uit wat voor niveau je offline pakt, de prijs is altijd hetzelfde volgens mij. Gisteren heb ik heel sneaky voor de trophy één keer offline FUT Draft gespeeld, waarna ik een premium gold pack en jumbo premium gold pack kreeg. De enige trophy, voor platina, die ik nog moet van FIFA 16 is de Online Draft. Hopelijk kan ik die in de komende dagen winnen en helemaal mooi zou het zijn als ik dan ook nog wat relaxs uit de packs krijg. In ieder geval besloten om FUT Draft alleen met FIFA Points te joinen in plaats van met coins. Kost wat, maar met coins vind ik helemaal zonde.

[ Voor 21% gewijzigd door MyUtd4Life op 12-10-2015 00:30 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Laatst online: 12-09 11:36
Offline FUTdraft spelen kost toch ook gewoon 15.000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BP14 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:30:
Offline FUTdraft spelen kost toch ook gewoon 15.000?
15.000 coins of 300 Fifa points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even kijken hoe ik een plaatje hier kan posten van m'n teampje. Graag wil ik tips :).

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Jumpman schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 19:56:
Hier ook net voor het weekend toen ik merkte dat mijn vaste transfer lijst spelers begonnen te dalen, de hele transferlijst voor minder winst verkocht en niet opnieuw ingekocht. Als ik nu kijk zie ik echt dat bijna alle spelers echt heel veel minder waard zijn. Hoe komt dit, de eerste mensen dien de handdoek in de ring gooien en alles verkopen? De echte top, heeft nu alle echte toppers en er is teveel aanbod in de subtop, en dit werkt zich door naar onderen?
Ik ben dus van vrijdag tot en met gisteravond laat weg geweest..Ik had vlak voor het weekend nog 8 pereyra gekocht voor minder dan 15K, je kon ze toen makkelijk kwijt voor 18,5K. Nu staan er veel op voor 12,5K....

Om chagrijnig van te worden. Zouden de prijzen nog aantrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt door die 35K packs. Als we deze week geen special packs meer krijgen zullen de prijzen langzaam aan weer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Waarom hebben sommige zoveel geluk met die pakketjes!?
Heb na 1x Alaba in mijn eerste pakketje echt niets meer gekregen haha.

Nu aardig aan het sparen met traden, met geld maak je geld.

Als dat eenmaal loopt ga ik wel draften voor leuke pakketjes, gevoel dat je daar meer mee opschiet dan pakketjes kopen.
(nu alleen is een keer verder dan de 2e ronde komen hahaha)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Pagina: 1 ... 14 ... 102 Laatste