Racing_Reporter schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:20:
[...]
Reageer je ook zo afstandelijk bij MH370? Oprechte interesse, waarom ik dat vraag is namelijk omdat ik heel sterk het idee heb dat dat soort rampen ook niet echt binnenkomen bij mensen totdat er a. mensen van dezelfde nationaliteit of b. (erger nog) mensen uit eigen kring of heel dicht in de buurt erbij betrokken zijn.
Ja. Wat maakt het nou uit of er dagelijks tientallen mensen worden vermoord door IS op de meest gruwelijke manieren (doet me weinig, want ik ken ze niet en kan er ook niets aan veranderen) of dat er een vliegtuig neerstort/wordt neergeschoten met mensen die ik eveneens niet ken. Zodra het in eigen kring komt wordt het pas erg inderdaad. Dagelijks lees en zie ik zoveel ellende.. tja.. als ik me overal druk over moet maken..
Klinkt vast heel stom enzo, maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben die het allemaal niets meer kan interesseren. Sorry, en mochten er familieleden/kennissen van Tweakers gewond zijn geraakt. Sterkte gewenst.
Je hebt helemaal gelijk, ik had gewoon niet moeten reageren

sorry. Voor de mensen die het wel heel erg vinden. Negeer me

Ik zal hier ook niet meer reageren.
[
Voor 18% gewijzigd door
St@m op 03-08-2015 17:29
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels