Je kunt zeggen wat je wil, maar ik vind dit niet normaal.marcop82 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:25:
http://www.computerworld....-10-upgrade-strategy.html
Dit begint zorgwekkend te worden....
Dit gepush en gedram gaat in tegen al mijn zinnig verstand als IT-er. Als ik wil werken met een systeem dat dagelijks verandert, dan ga ik wel Arch Linux of Debian Sid draaien.
Vroeger was de grootste kritiek op Linux dat het continue veranderde (behalve als je Debian Stable, of een versie van RHEL draaide). Nu is men daar eindelijk zover dat meer en meer distributies gaan werken met LTS-kernels en versies, en nu gaat Microsoft, met het grootste/belangrijkste desktop-OS van deze wereld aan de gang met een constant veranderende rolling release. Ik heb sinds juni de UI al 3x zien veranderen op de ene of andere manier, om maar wat te noemen.
Dat is toch niet werkbaar voor gebruikers; er valt toch ook niet tegenop te werken met technische diensten die software moeten testen en/of handleidingen moeten schrijven of iets dergelijks?
"Klik op.... om ...."
- "Sorry jong, die knop bestaat sinds gisteren niet meer."
Het zou werkelijk ironisch zijn dat je beter een LTS/Stable Linux kunt gaan draaien in plaats van Windows als je niet wil dat je systeem achter je rug om verandert als je even niet kijkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Katsunami op 08-12-2015 14:00 ]