Oh ja, wel bepaalde personen in het topic verwijten aan marketing te doen maar dan inderdaad zowel voor als tegen Windows 10 ook geen eigen bronnen weten te citeren. Of heb ik een post van je gemist waarin je bewijs levert wat er wel & niet daadwerkelijk door jouw eigen PC is verstuurd aan Microsoft.Phuncz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:08:
We zullen het Microsoft Online Marketing Team maar weer eens beantwoorden:
[...]
Mogen we je bronnen inzien ? Want tot nu toe heeft hier niemand iets concreets over kunnen zeggen dankzij end-to-end encryptie.
Dan is het toch wel vreemd dat ik al veel collega's heb die al over zijn naar Windows 10 en dat enkele van mijn "data-gevoelige" klanten zelf komen vragen "hoe snel kan ik Windows 10 krijgen en waarmee kunnen jullie ons helpen?"
Zoals in dit topic en elders al vaak besproken lijkt te zijn; er is een duidelijk (!!) verschil tussen zakelijke diensten en particuliere diensten van Microsoft. Tenzij bewezen is/wordt dat de consumenten volledig digitaal worden uitgemolken door Microsoft, nu met Windows 10, ben ik volledig niet onder de indruk dat de zakelijke klanten enig issue met het nieuwe OS gaan krijgen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof