Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:00
juggle schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:51:
[...]

Klopt vind ik ook, maar 50 tot 60 fps speelt toch echt wel een stuk lekkerder dan op 30fps.

PS, ik vind de reacties hier toch wel wat overtrokken hoor, ik bedoel het is maar een game dus het maakt mij niet zoveel uit wat iedereen vindt, maar zeggen dat de ontwikkelaar alleen maar naar het verhaal gekeken heeft is wat kort door de bocht. Je kunt duidelijk zien dat er in Mafia 3 veel liefde is gestoken. Dat zie je aan de locaties, en de details in de omgeving. Daarnaast moet je gewoon niet vergeten dat een game als dit ontwikkelen enorm veel geld en mankracht kost. Ik speel nu al een paar uur en het speelt echt super en de lijst met bugs zoals eerder in de video ben ik niet in die mate tegengekomen. Tuurlijk zie ik ook slordigheden zoals het menu op 3440x1440. Maar onspeelbaar zou ik het allesbehalve willen noemen.
Neem mij niet kwalijk hoor maar de performance is om te janken en ja dat mag best gezegd worden, de graphics zijn gewoon niet meer van deze tijd punt !

Ze hebben de game uitgebracht met een 30 fps lock en het zou me niet verbazen dat ze dat gedaan hebben omdat ze wisten dat het spel op een hogere fps niet stabiel zou draaien

Voor mij was mijn reactie dat ze alleen naar het verhaal gekeken hebben niet kort door de bocht, het verhaal is namelijk het enige wat echt goed is, als ik met een i5 6600k en een gtx 1080 niet eens steady 60 fps heb dan heb ik het recht om te zeggen dat dit onder de maat is, ik ben namelijk eigenaar van een exemplaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik betaal 60 euro voor een spel, en mag dan van sommigen nog niet verwachten dat het spel gewoon op alle onderdelen (verhaal, graphics/physics, controle) minimaal goed is? Prima dat zij vinden dat het wel goed is. Alle respect voor, fijn zelfs. Andere ervaring andere gevoelens. Maar ik snap niet waarom je mijn mening erover niet gewoon serieus kunt nemen. Dat doet me meer aan andere sites denken dan ergens kritiek op hebben.

/edit: fijn, na de installatie van de patch crasht hij wederom gelijk. Beeld loopt vast en zelfs control alt delete helpt niet. Moet echt de pc hard resetten.

Edit 2: zo rond de 50 fps, een echt duidelijke verbetering. (Voordeel van een 144 hz scherm, die 48 dus als redelijk solid kan doen) Wel een raar probleem. Soms lijken de toetsen van mijn toetsenbord niet geregistreerd te worden. Bijvoorbeeld bij die tips screen. Dan moet je de q indrukken. Soms pakt hij dat pas de derde keer.

Hebben ze aan de graphics gesleuteld, die lijken beter, maar kan ook komen doordat het nu weer soepeler afspeelt .

[ Voor 42% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-10-2016 07:42 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

schumi1986 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 06:48:
[...]

Neem mij niet kwalijk hoor maar de performance is om te janken en ja dat mag best gezegd worden, de graphics zijn gewoon niet meer van deze tijd punt !

Ze hebben de game uitgebracht met een 30 fps lock en het zou me niet verbazen dat ze dat gedaan hebben omdat ze wisten dat het spel op een hogere fps niet stabiel zou draaien

Voor mij was mijn reactie dat ze alleen naar het verhaal gekeken hebben niet kort door de bocht, het verhaal is namelijk het enige wat echt goed is, als ik met een i5 6600k en een gtx 1080 niet eens steady 60 fps heb dan heb ik het recht om te zeggen dat dit onder de maat is, ik ben namelijk eigenaar van een exemplaar!
Graphics zijn grootste gedeelte van de tijd gewoon prima voor deze tijd...

Ja er zijn momenten waarop de belichting en blur het 1 grote waas maken en dat ziet er niet uit, maar dat heb ik echt pas een paar keer zien gebeuren in een uur of 10.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik heb hier de CE (PC) nog onuitgepakt in de doos en zit er sterk aan te denken deze terug te sturen..

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vermaak me prima met de game, verhaal en cutscense zijn erg goed en de gameplay is nu na zo'n 10-12 uur spelen nog niet saai of te herhalend.

Grafische geen hoogvlieger, maar zeker niet lelijk, op bepaalde momenten en afhankelijk van het weer is de belichting erg mooi en dat verbloemd de slechte textures :P op andere momenten vallen de slechte textures helaas meer op.

Verder heb ik in die 10-12 uur 2x een crash naar het dashboard (PS4) gehad.

Irritatie puntje is het geld naar de kluis brengen, ik ben nu in het 2'de gebied bezig Pointe Verdun en dan is het gewoon een eind rijden naar die afgebrande toko om geld in de kluis te brengen... Gevolg is dat ik hier geen zin in heb en dan 50% kwijt raak van wat ik heb :P dat heeft me al heel wat geld gekost :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:56
Chaoss schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:33:
Ik vermaak me prima met de game, verhaal en cutscense zijn erg goed en de gameplay is nu na zo'n 10-12 uur spelen nog niet saai of te herhalend.

Grafische geen hoogvlieger, maar zeker niet lelijk, op bepaalde momenten en afhankelijk van het weer is de belichting erg mooi en dat verbloemd de slechte textures :P op andere momenten vallen de slechte textures helaas meer op.

Verder heb ik in die 10-12 uur 2x een crash naar het dashboard (PS4) gehad.

Irritatie puntje is het geld naar de kluis brengen, ik ben nu in het 2'de gebied bezig Pointe Verdun en dan is het gewoon een eind rijden naar die afgebrande toko om geld in de kluis te brengen... Gevolg is dat ik hier geen zin in heb en dan 50% kwijt raak van wat ik heb :P dat heeft me al heel wat geld gekost :P
Met betrekking tot het geld naar je kluis brengen:
spoiler:
Als je Vito zijn district terug geeft krijg je de optie om iemand geld te laten ophalen (scrollwheel van je muis ingedrukt houden en je krijgt een menu waar deze links onderin staat; weet niet welke knop voor PS4). Dan komt er iemand waaraan je je geld kunt afgeven, best fijn.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Ik weet niet wat ze nog meer hebben gedaan ze zeggen niets. Maar na de fps patch is hij bij mij niet meer speelbaar. Na 2 minuten crasht de game, en sta ik gewoon weer op mijn bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:38
Even een vraagje. Hoe laat je je back up komen? Het was redelijk in het begin van het spel wel uitgelegd, maar ik zie die optie niet voorbijkomen in dat menu waar je ook je arms dealer kan laten komen. Er zijn nog een hoop slotjes grijs daar en tot dusver ook geen back up nodig gehad ofzo, maar ik vroeg het mij af. En stel je koopt een gruwelijk wapen, maar tijdens een missie pak je een wapen van een enemy op hoe zit het dan met dat gekochte wapen?

Voor de rest een heerlijke game, net gebied 1 "afgehandeld" zeg maar :)

[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 09-10-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Vraagje, wanneer unlock je dat iemand auto's bij je komt brengen?

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Houd de scrollwheel van je muis ingedrukt en er verschijnt een menu met 'perks' van je assets.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
ik draai hier de game op een i5 6500 met 16 gb ram en een xfx r9 390x maar de game draait op medium 30 fps prima stable 30 fps , maar zodra ik de patch er over heen knal en hem op 60 fps zet of unlimited haal ik dat niet eens op medium .. daarnaast word mn kaart op de unlimited en 60 fps veel te heet en begint mn pc echt lawaai te maken . dik 80 graden. gta 5 en witcher 3 op ultra draait hier op 60 fps stable en gpu is dan maar 60-70 graden max .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:36
Ik speel het spel op een i5 6400 met 16gb ram een RX480 8GB. Speelt goed (met de patch) alleen als ik AA op high zet wordt het een beetje stotterig, FPS blijft wel op 30. Zonder AA op high en verder de rest wel op high, draait het spel beter. Maar met AA op high ziet het er zichtbaar stukken beter uit. Hmm..

Iemand ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Ik speel het op de Xbox One, speelt lekker hier. Kheb nog geen last van crashes gehad. Wel een aparte bug, dat wanneer ik bijvoorbeeld de Xbox in standby zet en later weer opstart, ik geen geluid meer heb ingame.. terwijl het dashboard etc wel geluiden geven. Maar dit is gefixt als ik Mafia 3 afsluit en weer opnieuw start.

Voor de rest nog geen bugs tegengekomen die mij hinderen in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
wesley17 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:14:
Ik speel het op de Xbox One, speelt lekker hier. Kheb nog geen last van crashes gehad. Wel een aparte bug, dat wanneer ik bijvoorbeeld de Xbox in standby zet en later weer opstart, ik geen geluid meer heb ingame.. terwijl het dashboard etc wel geluiden geven. Maar dit is gefixt als ik Mafia 3 afsluit en weer opnieuw start.

De bug van het geluid heb ik in het verleden ook met een andere xbox game gehad, ligt dus niet alleen aan mafia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik draai hem maximaal met alles aan op een r9 290....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
shakespeare schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:29:
ik draai hem maximaal met alles aan op een r9 290....
Ja leuk :P Met hoeveel fps dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Het lijkt wel of de AA instellingen geen verschil meer maakt na de update...
LOW MID of HIGH allemaal zelfde aantal FPS, zelfs na een herstart.

NVIDIA 1080P laatste driver versie in 4K

[ Voor 12% gewijzigd door kmichael op 09-10-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bseetje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 22:59
Is er al iemand die ervaringen heeft met zowel PC als PS4?

Niet alleen wat betreft graphics, maar ik ben vooral erg benieuwd naar de besturing. Welke prefereren jullie?

Ik moet nog besluiten welke versie ik ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Bseetje schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:42:
Is er al iemand die ervaringen heeft met zowel PC als PS4?

Niet alleen wat betreft graphics, maar ik ben vooral erg benieuwd naar de besturing. Welke prefereren jullie?

Ik moet nog besluiten welke versie ik ga kopen.
Je moet schieten. Keuze snel gemaakt lijkt me. :)

Overigens denk ik ook wel dat 2K zich kapot schaamt en dat men hard bezig is om de losse eindjes op PC op te lossen. 1.01 was gewoon een snelle hotfix om het spel speelbaar te krijgen (60FPS+). Echter gezien de reacties denk ik niet dat het daarbij blijft.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
60 fps constant.. geen probleem. deze game is totaal niet zwaar voor de pc, kan alles maxen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Heerlijke game dit met fantastische muziek - game waar ik eigenlijk heel lang op heb gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
shakespeare schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:53:
60 fps constant.. geen probleem. deze game is totaal niet zwaar voor de pc, kan alles maxen.
Wat is je pc specs en je ingame settings? Mijn ervaring met de unlocked fps was zo dramatisch dat ik 30 fps weer heb aangezet.

i5 4460
GTX 970
8GB
Geinstalleerd op een HDD.

[ Voor 7% gewijzigd door Aslanboy1905 op 09-10-2016 14:09 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aslanboy1905 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:08:
[...]

Wat is je pc specs en je ingame settings? Mijn ervaring met de unlocked fps was zo dramatisch dat ik 30 fps weer heb aangezet.

i5 4460
GTX 970
8GB
klopt niet van wat hij zegt. Met een 290 60fps stabiel. Terwijl mensen met een veel dikkere kaart dit niet halen xD. Miss speelt hij op 720p...
Ik draai op 40fps ongeveer met esttings op medium maar heb wel de mod geinstalleerd. Mod maakt de graphcis echt zoveel scherper en beter! Ens peel op 1440p ultrawide dus heb de fov slider ook hoger waardoor het allemaal behoorlijk wat zwaarder word. Draai met furyx op 1100mhz. Heb totaal geen problemen met de temperatuur in dit spel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Aslanboy1905 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:08:
[...]

i5 4460
GTX 970
8GB
Jij hebt dus bijna dezelfde specs als ik. Met die specs kun je het spel stabiel laten draaien op 40 fps, zoals ik eerder al postte: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/48657953

Je moet gewoon de nieuwste versie van Nvidia Inspector gebruiken. In het profiel van Mafia III stel je dan een fps-limiet van 40 fps v2 in. Bij mij is het spel dan 99% van de tijd gelockt op 40 fps, met slechts heel af en toe een dropje eronder. Je zult je verbazen over hoeveel fijner dat is dan 30 fps. Met 30 fps had ik echt ruzie met de muis, en alles voelde traag aan en zag er traag uit. 40 Fps daarentegen speelt heel fijn en de muis voelt lekker aan.

In het spel zelf fps op unlocked en Vsync uit natuurlijk.
[b][message=48658049,noline]
Edit 2: zo rond de 50 fps, een echt duidelijke verbetering. (Voordeel van een 144 hz scherm, die 48 dus als redelijk solid kan doen)
Weet niet wat je daarmee bedoelt. Met een 60 Hz of 120 Hz scherm kun je ook gewoon Nvidia inspector gebruiken om een fps-limiet van 48 in te stellen. Kan je computer die framerate aan dan loopt ie gewoon gelocked op 48 fps, heel erg solide dus.

[ Voor 20% gewijzigd door dusty-2011 op 09-10-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34
Draait hier prima en vloeiend op 60fps met een resolutie van 1920 x 1200 en alles op max.

Mijn systeem is een Xeon X5650 (6-core/4Ghz), 16GB RAM en een GTX 1070.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hij start hier niet meer op na de patch, 2 uur zitten hufteren net... geweldig dit!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:16

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Sorrie voor iedereen die problemen heeft met het spel... Ik vind het tot nu toe echt een top game en ik vermaak mij er kostelijk mee. De framerate is na de patch veel beter, met dipjes naar 50fps maar meestal tussen de 55 en 60fps met alles op max en een resolutie van 3440x1440. Ik heb geen bugs meer gezien en geen vastlopers gehad en ik speel nu toch al een paar uur achterelkaar.

Tot nu toe verveelt de game nog geen moment, hij is alleen erg makkelijk op medium vind ik. Aan de andere kant, je voelt je wel oppermachtig met Lincoln en zeker als je snel gebruik maakt van dekking in combinatie met gericht headshot maak je snel een hele bende van kant. Ik begin vrij vaak in stealth maar eindig in blazing guns, gewoon omdat het zo vet gedaan is.

Net wilde ik naar de volgende missie rijden, komt er een rode sportwagen voorbij rijden met follow icoontje. Dat had ik nog niet eerder gezien en volgde de wagen. Blijkt dat je random gangsters tegenkomt die op weg zijn naar een hide out die je kunt overvallen. Hoppaa 9.000 dollar en een ervaring rijker stap ik weer in de auto. Ja ik vermaak mij nog wel ff hiermee :-)

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Nee geen gelul.. ik speel op 1920x1080 alles max settings.

High dus.. in mafia 3

Specs.

I7 4770k
R9 290

Draait echt als een zonnetje.. heb hem gecapped op 60 fps.
Heb controller aangesloten speel via tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:38
Ik heb nu elke dag (2 :))wel een vastloper gehad, de eerste keer na een cutscene en de tweede keer net na een missie (Xbox One). Maar goed de setting en het verhaal maken het meer dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik zit nu in dubio of ik Mafia 2 eerst ga uitspelen of met Mafia 3 aan de gang ga. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
wesley17 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:14:

en gestotter? tijdens de cut scenes en het spel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb Mafia 3 gisteren bij een maat gespeeld, op de PS4 om precies te zijn. Ik heb nog nooit een Mafia deel gespeeld (alleen de demo van deel 2), maar ik vond de hele sfeer, auto's, muziek en besturing echt goed. Er waren alleen twee punten waar ik mij tot nu toe aan stoorde en ik ben benieuwd hoe anderen dat ervaren hebben.

Het eerste punt was de overgang van licht naar donker en vice versa. Kennelijk komt dit door wolken, maar ik vond dit tamelijk extreem en best wel irritant.

Het andere punt was dat er nogal veel pop-up was. En dan met name de vegetatie; als je aan het autorijden bent zie je naast je continu de opbouw van het gras. Dit was best extreem en het enige echte minpunt tot nu toe.

Overall kan ik wel zeggen dat de indruk die ik heb gekregen positief was en ik denk dat ik deze game toch ook zelf wel ga halen, op de ps4. Ben wel benieuwd naar de reviews die nog gaan volgen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
nnndoh schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:31:
[...]

en gestotter? tijdens de cut scenes en het spel zelf?
Daar heb ik zelf maar 1x last van gehad, en dat was toen ik met een vrachtwagen vol het water in reed. Was overigens maar een stutter van ~1 seconde.

Ik heb er al zon 12 uur in zitten en voor de rest geen gestotter niks gehad.

Ik heb een normale Xbox One 1TB en draai het spel vanaf een 2TB Seagate externe HDD (usb 3.0).

[ Voor 4% gewijzigd door BlazeMuis op 09-10-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Helaas blijft het onspeelbaar voor me. Op de zoveel tijd (random) opeens bevroren beeld en dan kan ik zelfs niet eens meer terug naar het bureaublad, of het spel afsluiten.De snelste methode is dan om me dan af te melden.
Denk dat ik hem gewoon een weke of 2 aan de kant leg en hopelijk er wat patches komen om de problemen op te lossen. Ik heb trouwens ook dat ik veel mis met schieten terwijl ik recht op de persoon in kwestie richt. Kan natuurlijk zijn dat ik gewoon slecht ben, maar in GTA had ik dat veel minder. (ik speel op medium, maar ben pas bij de tweede of derde missie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:46
Op PS4 is het ook niet echt vloeiend. (ik heb ook een game pc, maar dit leek me eerder een console game). Het is spijtig, want voor de rest is het een best goede game :)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ondanks de negatieve berichten (en omdat ik Mafia 1 en 2 leuk vond) toch maar gehaald. Draait als een trein eerlijk gezegt, 1080p/alles max (MSAA2x) en gewoon heerlijk soepel.

1 keer 'crash' gehad tijdens bet laden, nu al 5 uur bezig en niets geks gehad.

Wel ergens een super fel paars licht dat ineens verdween, zullen wel aliens zijn ofzo :P

Ben er over te spreken.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Msaa? Kan je dat instellen? Alleen maat anti aliasing?

Ja die weersomslag slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Heb nu 5 uur achter elkaar kunnen spelen zonder crashes. Had wel tijdens deze playthrough een probleem dat een district niet ingeladen werdt. Dan had je zeg maar 1 blok die niet ingeladen wordt.

Wat raar is soms bij een missie die je in de nacht moet spelen het beeld ineens naar donker springt terwijl je al rondloopt

[ Voor 24% gewijzigd door rwbk op 09-10-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

shakespeare schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:00:
Nee geen gelul.. ik speel op 1920x1080 alles max settings.

High dus.. in mafia 3

Specs.

I7 4770k
R9 290

Draait echt als een zonnetje.. heb hem gecapped op 60 fps.
Heb controller aangesloten speel via tv.
http://www.guru3d.com/art...e_benchmark_review,6.html

Uhuh.... Want een 290 is opeens krachtiger dan een GTX1080. Of kijk je alleen naar de lucht tijdens het spelen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:14:
[...]

http://www.guru3d.com/art...e_benchmark_review,6.html

Uhuh.... Want een 290 is opeens krachtiger dan een GTX1080. Of kijk je alleen naar de lucht tijdens het spelen?
Hij zegt natuurlijk alleen maar dat ie in de game de 60 fps optie heeft aangezet. ;)

Natuurlijk draait die game niet op 60 fps. Dat doet dit gedrocht van een port namelijk op geen enkele PC.
Dus ook niet op die van Shakespeare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Doe nou niet zo bijdehand.. hier, r9 290 geen x.

https://vid.me/aSwU

Ik heb geen reden om hier over te liegen.. speel al 25 jasr games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

shakespeare schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:29:

Zonder FPS counter bijzonder nutteloos. Op een video ziet 25 fps er nog vloeiend uit.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
shakespeare schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:29:

Ik zie op 23 seconden in je filmpje toch echt iets op Medium staan ipv alles op MAX

Dan heb je 25 jaar je instellingen niet goed gehad... :+

[ Voor 45% gewijzigd door kmichael op 09-10-2016 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
waarschijnlijk bedoeldje je zoiets als: "Misschien moet je nog eens naar je settings kijken, en dan vooral naar SSAO" dus heb ik dat even neer gezet zonder dat het denigrerend is

Screen Space Ambient Occlusion (SSAO)

Screen space ambient occlusion is a fancy method of simulating the way shadows form around the edges of objects or in the corners of walls. These are "fake" shadows in that they aren't cast by dynamic lighting, and they only exist from your current perspective. The performance hit is negligible; however, the actual quality of these shadows varies from game to game. More-advanced, graphically intensive methods called horizon-based ambient occlusion (HBAO) and HBAO+ result in better shadows but require DirectX 10 or 11 hardware to run.

[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 10-10-2016 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

shakespeare schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:45:
waarschijnlijk bedoeldje je zoiets als: "Misschien moet je nog eens naar je settings kijken, en dan vooral naar SSAO" dus heb ik dat even neer gezet zonder dat het denigrerend is

Screen Space Ambient Occlusion (SSAO)

Screen space ambient occlusion is a fancy method of simulating the way shadows form around the edges of objects or in the corners of walls. These are "fake" shadows in that they aren't cast by dynamic lighting, and they only exist from your current perspective. The performance hit is negligible; however, the actual quality of these shadows varies from game to game. More-advanced, graphically intensive methods called horizon-based ambient occlusion (HBAO) and HBAO+ result in better shadows but require DirectX 10 or 11 hardware to run.
Hij heeft gewoon gelijk. Ambient Occlusion kan namelijk ook nog op High staan, ipv Medium. Je draait dus niet alles op High. (Overigens kan je FOV ook nog 10 graden hoger, maar dat is meer personal preference).

Zou me niet verbazen als Low en Medium gebruik maakten van SSAO, en je pas vanaf High HBAO (+) te zien krijgt. (Waarbij het verschil tussen SSAO en HBOA echt wel uitmaakt qua beeldkwaliteit)

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 10-10-2016 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Ja precies daar zal het aanliggen... heb heb nu op high maakt geen reet uit kwa fps hooguit 3/4 op piekmomenten dit komt omdat de game slecht geoptimaliseerd is voor pc daarom maken de settings ook weinig verschil.
Helaas zie je dat de laatste jaren steeds meer..

Maargoed, ik heb geen zin in om hier perse mn zin/gelijk te krijgen, geloof wat je wil. Hij draait iig als een tierelier hier.. verder zal het mij het een reet roesten.

Verder is de game ok, 7,5/8 wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
elke keer op het moment dat ik naar frisco field rijd over de brug crasht hij =.=

vanuit french ward is dit.

Ik kan ook niet bij burke komen elke keer als ik in de buurt ben om de burke missies te starten val ik met auto en al door de map heen

[ Voor 54% gewijzigd door rwbk op 09-10-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De game lijkt vaak te crashen na een cutscene of niet? Ik ben nu buiten de stad bij het moeras, een framerate tegen de 50 met alles op high. Zit je dan met een GTX 1070 en middelmatige graphics ;w .

[ Voor 57% gewijzigd door NotSoSteady op 09-10-2016 19:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:11
Ik snap nu wel waarom ik een console gamer ben. Dit soort gezeur heb ik gewoon geen zin in als ik een spel wil opstarten. Dan maar wat mindere graphics. Ik begrijp dat op de consoles het spel prima speelbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anauv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:06
Draait prima op mijn i7 870 @4ghz, 12gb ram en r9 270 :)

NDH Automotive: https://ndh.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Brammos85 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:51:
Ik snap nu wel waarom ik een console gamer ben. Dit soort gezeur heb ik gewoon geen zin in als ik een spel wil opstarten. Dan maar wat mindere graphics. Ik begrijp dat op de consoles het spel prima speelbaar is?
2:58
shakespeare schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:56:
Ja precies daar zal het aanliggen... heb heb nu op high maakt geen reet uit kwa fps hooguit 3/4 op piekmomenten dit komt omdat de game slecht geoptimaliseerd is voor pc daarom maken de settings ook weinig verschil.
Helaas zie je dat de laatste jaren steeds meer..
Het is idd een grap vergeleken met GTA 5 die er ook nog beter uit ziet (imo)
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/p589kjo7cfqx.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Koning Willy op 09-10-2016 20:00 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Brammos85 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:51:
Je hoeft je als pc gamer niets van dat gezeur aan te trekken hoor.. Gewoon spelen 8)
Op consoles is het trouwens niet echt al te goed, hij behoudt namelijk niet die 30 fps, eerder 22-30 FPS. Je moet voor jezelf uitmaken als dat genoeg is voor je.

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 09-10-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
vind de console niet bijzonder om eerlijk te zijn.. vooral op het water valt het enorm tegen.
de gameplay is leuk maar er mist zoveel naar mijn mening. (voornamelijk een gangster imperium opbouwen) ipv de rackets aan anderen geven.

leuk dat het verhaal goed is maar na 1/2x heb ik die ook wel gezien om eerlijk te zijn. (en voor de kill boss missies hoef je het niet te doen)

verder vermaak ik mij er goed mee. straks even op zoek naar de kkk (als iemand weet waar die zitten dan hoor ik het graag)

over de pc versie (en het op max draaien) zou het te maken kunnen hebben met het feit dat het een "port" is en de ps4 en xbox op AMD hardware draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:56
Vermaak me prima met de X1 versie. Ik vind het wel een wat onafgemaakte game. Grafische glitches, vastlopers, veeeeeeel texture pop ins ...

Dat had beter gekund. Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
hier gespeeld op een lenovo y50-y70 met een gtx960m:

YouTube: baelrog

28-30 fps op deze video (had de patch nog niet geinstalleerd )

Tweede video over 15 minuten online 28-35 fps zelfde kanaal.

YouTube: Mafia III incl FPS unlimiter patch ! gtx960m nieuwe vid hier.

Vind t spel zelf overigens niet veel aan..

[ Voor 23% gewijzigd door Odysseus87 op 09-10-2016 20:26 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Misschien dat er een los topic kan komen voor pc en console? Dan kunnen de pc "gamers" daar lekker verder praten over fps, videokaarten, specs, drivers, patches, ideale settings en weet ik het wat nog meer. Dan lees ik in het console topic wat meer over de game inhoudelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er nu een uur of 15 opzitten maar het valt me zwaar tegen.

Politie doet helemaal niets als ik er met mach6 voorbij rij. Dat was met de oude Mafia wel anders, toen kreeg je nog bekeuringen.

Moet de honkbalknuppel ook nog tegenkomen, het is alleen maar schieten, schieten en schieten.

Als ik op straat iemand een klap geef is diegene meteen dood. Ik kan niet een potje vechten.

Tijdens de missies ga je gewoon schuilen achter een doos/muur/deur en fluit je even zodat er een enemy komt. Als ie dichtbij genoeg is dan schakel je hem silence uit. Zo kun je de hele missie door.

Nee, ik had hier veel meer van verwacht..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 09:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:55:

Politie doet helemaal niets als ik er met mach6 voorbij rij. Dat was met de oude Mafia wel anders, toen kreeg je nog bekeuringen.

Moet de honkbalknuppel ook nog tegenkomen, het is alleen maar schieten, schieten en schieten.

Als ik op straat iemand een klap geef is diegene meteen dood. Ik kan niet een potje vechten.

Tijdens de missies ga je gewoon schuilen achter een doos/muur/deur en fluit je even zodat er een enemy komt. Als ie dichtbij genoeg is dan schakel je hem silence uit. Zo kun je de hele missie door.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:55:

Eens met dit, ik probeer het nog even vol te houden ivb met de verhaallijn maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 09:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

Tja jammer. 2K was ook al zo lui met de remastered versies van Bioshock voor PC. Nu maar hopen dat Borderlands 3 ook geen klote port wordt.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Volgens mij kunnen we beter weer Mafia 2 gaan spelen. Ziet er veel interessanter uit in die filmpjes :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:48

DikkeBMW

Live '25

-SaveMe- schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:33:
Volgens mij kunnen we beter weer Mafia 2 gaan spelen. Ziet er veel interessanter uit in die filmpjes :)
Zat hetzelfde te denken ;(

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
InF.Inc schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:26:
Tja jammer. 2K was ook al zo lui met de remastered versies van Bioshock voor PC. Nu maar hopen dat Borderlands 3 ook geen klote port wordt.
Dat hoop ik ook niet want 1+2 waren echt super - de delen erna mega-crap dus hoop echt dat deel 3 weer als de eerste 2 wordt :)

Btw. Vandaag de hele dag Mafia III zitten spelen(op de pc)en hij is wel leuk maar ben er wel minder enthousiast over aan het worden...verwend door de gameplay van GTAV denk ik...

En ook nog een puntje op mijn oude i7-3770 @ 3.9GHz + gtx970 loopt hij veel soepeler als op mijn mijn i5-4690K @ 4.7GHz + gtx1070.

[ Voor 29% gewijzigd door calsonic op 09-10-2016 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag, als ik die filmpjes bekijk... ik krijg gewoon serieus zin om Mafia 2 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
FrankoNL schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:10:
Vermaak me prima met de X1 versie. Ik vind het wel een wat onafgemaakte game. Grafische glitches, vastlopers, veeeeeeel texture pop ins ...

Dat had beter gekund. Meer mensen die dit ervaren?
Yup, ook op de X1. Alleen vastlopers valt mee. Heb dr 3 gehad. Lichtinval gaat ook niet helemaal lekker. Maarja, verhaal is oke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:00
Heerlijke game was dat ja deeltje 2

Na het terugzien van mafia 2 gameplay zou ik bijna fraude helpdesk bellen omdat ik mij voel opgelicht met de pc versie van mafia 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flytezero
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-07 10:46
Vermaak me op dit moment met mafia 3, vreemde glitches gezien. Spiegels waar je niet in te zien bent af en toe je jas die voorbij schiet. Tijdens het rijden stottert het een beetje. Verhaal is erg goed. Missies zijn eenvoudig maar voor mij vermakelijk. Als je het filmpje kijkt dan Kun je mafia 2 veel meer. Ook erg veel vreemde dingen gezien met schaduwen van de zon en binnen in huizen. Speel het op de ps4. Ik heb er een dubbel gevoel over, alles wat iedereen verteld zie ik ook maar toch vermaak ik me prima. Hopelijk kont er nog een patch uit voor de framerate en vreemde glitches. Je moet eens voor de gein over een auto lopen met een softtop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Stoor me nog steeds aan de achteruitkijkspiegel ziet er niet uit.

Wat ik me afvraag hoe kan ik missies starten als wiet transport? Had het voorbij zien komen maar daar is het ook bij gebleven. Het is misschien nu wel freeroam maar echt leven doet het niet.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
Ben nog in het begin van de game. Ik stopte wat geld in een kluis en heb daarna weer wat missies gedaan, maar kan nu nergens die kluis weer vinden. Of zijn er meerdere kluizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Pfff ok dit is wel irritant. Probeer de weed side mission te doen, blijft de cargo hangen in de lucht... Heb ik nu al 2x achter elkaar gehad... Maw geen mogelijkheid om op te pikken.

[ Voor 12% gewijzigd door juggle op 09-10-2016 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flytezero
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-07 10:46
jaaoie17 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:17:
Ben nog in het begin van de game. Ik stopte wat geld in een kluis en heb daarna weer wat missies gedaan, maar kan nu nergens die kluis weer vinden. Of zijn er meerdere kluizen?
Die is te vinden op je map, je ziet de draai hendel als icon. Onder in de verbrande bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Is er al een 'echte' review ergens te bekennen trouwens? Van wat ik tot zover hier meekrijg loop ik nog niet zo warm voor de game :P Deel 1 en 2 beide meerdere keren uitgespeeld, die vond ik geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Deel 1 en 2 niet gespeeld :$. Waarschijnlijk omdat ik geen console had en m'n pc niet goed genoeg was. Nooit geweten dat er zoveel details en gimmicks in zitten. Dat is inderdaad wel even anders met deeltje 3.

Mafia 2 kan nu trouwens nog prima mee als ik zo wat filmpjes kijk. Die ga ik zeker spelen als ik klaar ben met deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:06

SomerenV

It's something!

Als ik filmpjes zie van Mafia 3 dan valt me altijd op dat hoofdpersonages er echt heel goed uit zien. Kleding oogt realistisch, net als bewegingen en de huid. Maar de spelwereld oogt zo plastic, nep en leeg. Auto's lijken echt 100% arcade te zijn qua besturing en het voelt gewoon niet als Mafia als ik alles zo bekijk. Minder gevoel voor de kleine details ook die Mafia 1 en 2 juist zo geweldig maakten buiten het verhaal om.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Wauw de cassandra side missions zijn helemaal verkloot bij mij.. Ik moet nu voor de 3e keer een boot stelen die er niet meer ligt, de opdrachtgever praat niet meer tegen mij.. zelfs de game herladen helpt niet meer ;-( Ik kan dus niet verder met deze side missies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Maus
SomerenV schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:34:
Als ik filmpjes zie van Mafia 3 dan valt me altijd op dat hoofdpersonages er echt heel goed uit zien. Kleding oogt realistisch, net als bewegingen en de huid. Maar de spelwereld oogt zo plastic, nep en leeg. Auto's lijken echt 100% arcade te zijn qua besturing en het voelt gewoon niet als Mafia als ik alles zo bekijk. Minder gevoel voor de kleine details ook die Mafia 1 en 2 juist zo geweldig maakten buiten het verhaal om.
Wel grappig, ik kan mij namelijk herinneren dat toen Mafia 2 uitkwam de negativiteit vooral lag op de lege wereld waarin geen fuck te doen was. En ja, je kon de kraan van de wastafel open draaien maar iedere 'tegenhanger' van Mafia 2 zat te miepen dat dit zinloos was destijds.

@ juggle: moet je de legale versie kopen dan heb je geen last van missies die niet bestaan.
Inmiddels al weer 26 uur zonder CTD of andere crashes/fails .. :>

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, hoezo is iedereen ineens fan van mafia 2? Toen die net uitkwam was iedereen nog 10x geirriteerder dan nu. Dat was toen zogenaamd de grootste fail ooit,

Wat ik me wel voor kan stellen dat een 15 jarige eigenlijk niks met de 60s heeft, en dus ietwat negatief is. Die tijd heeft natuurlijk niet de al capone stijl wat iedereen kent.
Net als kinderen van nu, vice city niet helemaal zullen begrijpen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2016 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
juggle schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:34:
Wauw de cassandra side missions zijn helemaal verkloot bij mij.. Ik moet nu voor de 3e keer een boot stelen die er niet meer ligt, de opdrachtgever praat niet meer tegen mij.. zelfs de game herladen helpt niet meer ;-( Ik kan dus niet verder met deze side missies.
Dan zitten je rackets vol. Als je haar meer rackets geeft kun je die missie doen.

Jammer om te horen dat er mensen zijn waarbij de game veel problemen geeft..Ik heb ondertussen 23 uur op de teller zonder problemen ( 1 crash ) en vermaak mij uitstekend :)

[ Voor 16% gewijzigd door Odessa op 10-10-2016 05:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Odessa schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 05:52:
[...]

Dan zitten je rackets vol. Als je haar meer rackets geeft kun je die missie doen.

Jammer om te horen dat er mensen zijn waarbij de game veel problemen geeft..Ik heb ondertussen 23 uur op de teller zonder problemen ( 1 crash ) en vermaak mij uitstekend :)
Hmm, je zou weleens gelijk kunnen hebben, dit is echt niet duidelijk uitgelegd zeg. Ik heb ook nog niet alle underbosses en het schijnt dat je dan ook pas verder kunt met de side-missies. Goed, ik zal eerst maar es ff met die goede ouwe Burke gaan kletsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 03:00:
De auto besturing vind ik niet meer van deze tijd, de al is niet meer van deze tijd, de graphics, zijn eigenlijk ook niet meer van deze tijd, het sluipen vanaf beschutte plekjes etc is niet van deze tijd.

Ik vermaak me er prima mee, maar meer omdat de genre me aanspreekt. Ik geef het tot nu toe een 6,5 vanwege de verhaal lijn die erin zit. Die zit goed in elkaar vind ik,
Niet op de man en gewoon ontopic aub

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 10-10-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Puntje van kritiek: het spel wordt op den duur toch serieus repetitief. Je doet eigenlijk constant hetzelfde. Dat is de schuld van de open wereld. Ik heb liever een strak geregisseerd verhaal met interessante missies, zoals Mafia 2. Mafia 3 heeft een sandbox wereld, maar dat maakt het spel saai op den duur.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Pukson schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:11:
Stoor me nog steeds aan de achteruitkijkspiegel ziet er niet uit.

Wat ik me afvraag hoe kan ik missies starten als wiet transport? Had het voorbij zien komen maar daar is het ook bij gebleven. Het is misschien nu wel freeroam maar echt leven doet het niet.
spoiler:
Die vind je wat verder weg op de map, makkelijkste is om op de map de optie 'Objectives' te selecteren en dan naar de wiet missies te gaan. Moest ik ook eerst doen voordat ik een idee had waar ik heen moest. Zijn de eerste missies die wat verder weg zitten dan 2 huizenblokken van je vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
juggle schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:42:
Pfff ok dit is wel irritant. Probeer de weed side mission te doen, blijft de cargo hangen in de lucht... Heb ik nu al 2x achter elkaar gehad... Maw geen mogelijkheid om op te pikken.
Even op stream de integriteit van de game testen wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ah dat is een goede, wist niet dat dat kon. Hopen dat dat ook veel van mijn problemen oplost.
Blijft dat wel af van de reshaders?

/edit: reshaders blijven werken. Maar na 5 minuten loopt hij wel alsnog weer vast. Wel vaag, ook op reddit gelezen. Heb de FPS op unlimted staan, maar om de een of andere reden staat mijn monitor opeens op 60Hz... straks maar eens proberen of het beter gaat als ik hem dan ingame ook op 60 FPS zet.

/edit, helaas pindakaas.... wat ik ook doe, hij blijft freezen.

[ Voor 60% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-10-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
juggle schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:38:
[...]

. Goed, ik zal eerst maar es ff met die goede ouwe Burke gaan kletsen...
Ik haat die kerel. Die krijgt echt geen gebieden van mij. Denk dat ik hem dan ook moet "uitschakelen" 8) na een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Hoop dat de review van Tweakers, en andere binnenkort online komt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Maus schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 00:36:
[...]

Wel grappig, ik kan mij namelijk herinneren dat toen Mafia 2 uitkwam de negativiteit vooral lag op de lege wereld waarin geen fuck te doen was. En ja, je kon de kraan van de wastafel open draaien maar iedere 'tegenhanger' van Mafia 2 zat te miepen dat dit zinloos was destijds.
Mafia 3 is ook geen fuck te doen in de wereld. Lopen wel mensen rond maar je kunt er helemaal niets mee. Een tikkie ertegen en ze zijn meteen dood |:( . Nu is Clay natuurlijk wel een Hulk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:11
Begin te wennen aan de graphics (zijn niet top helaas anders was het wel een hele andere beleving denk ik), maar die AI is echt zo slecht. Ik snap niet dat ze dat verbeterd hebben voor de release. Als de graphics en de AI wat beter was dan had dit spel zomaar GTA V kunnen overtreffen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicreport indienen of negeren is voldoende, kinderachtig terug doen is niet de bedoeling.

[ Voor 48% gewijzigd door Grotman op 10-10-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik begin met reshaders daar ook wel aan te wennen, blijf hangen in dezelfde missie en ben druk bezig met welke instellingen fijn zijn. Met een iets kleinere field of view zijn tegenstanders bijvoorbeeld ook beter te zien en te raken. Nu nog een patch dat ik niet steeds opnieuw moet beginnen omdat hij crasht.
Maar op zich begin ik van positief naar steeds negatiever, nu weer naar de positieve kant over te hellen. Maar inderdaad, voor mij haalt het het bij lange na GTA V niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuileharrie
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

vuileharrie

PSN: vuileharrie

Heerlijke game en heb weinig last van glitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Mochten er mensen zijn met een 970 die last hebben van haperingen die echt 10-20 seconden duren, met pauzes van 3 seconden tussen elke hapering, dit verhielp het bij mij:
Sluiten van alle programma's die een overlay in-game veroorzaken, sluit geforce experience. Zodra je in-game bent alt-tab je even naar bureaublad en dan klik je weer op de game.

Dit verhielp het voor mij, draai de game op een asus 970 + i5 4670 met een ftp van 45-70.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkoon
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11-2020
Als mafia 3 in 2002 was uitgekomen en mafia 1 2016 dan zou dat een heel verbetering zijn.

Ik mis zo ontzettend veel dingen die in mafia 1 wel aanwezig waren wat het sfeertje voor mij iig prettig maakte. Nu ben ik aan het rond wandelen en kan alleen maar missies doen en wat autos jatten.

En om eerlijk te zijn vind ik het niet een nextgen console game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Laatst online: 22:17
Ik zie wel bijzonder veel klachten langskomen. Natuurlijk mogen al die glitches en bugs niet, maar als je 'features' mist zoals een lopende kraan, dan heb je gewoon zelf je verwachtingenpatroon niet helemaal op orde. Geniet toch lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:11

MsG

Forumzwerver

Dat mensen het sfeertje van 1 nog verwachtten hebben volgens mij ook geen enkel gameplay-filmpje bekeken. Ook hebben die bewuste personen van deel 1 het bedrijf al verlaten vóór deeltje 2.

Heb het bij een vriend van me even gezien, weet niet hoe mooi hij het draaide, maar de textures oogden inderdaad wat low-res. Belichting van de zon op natte wegen vond ik wel weer erg mooi overkomen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geniet ook zeker wel van het spel maar sommige dingen kan ik gewoon slecht tegen. Het is allemaal erg eentonig.. AI is te dom om te poepen en wat ik vooral erg mis zijn de knuppels, vuistgevechten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
GOTD schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:09:
[...]

Dit weekend dus lang zitten we er niet aan vast :D
En gelukkig kwam die patch zaterdag avond al :D
Het spel is bij lange na niet perfect maar maakt het allemaal een een stuk beter speelbaar.

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Laatst online: 22:17
Waar kopen jullie Mafia 3 trouwens goedkoop? Ik wil 'm ook gaan spelen, ben nu wel erg benieuwd en was een groot fan van Mafia 2. Ik weet alleen niet of m'n 660ti dat gaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

SomerenV schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:34:
De auto besturing staat standaard op Arcade, Je kunt hem ook "Simulatie" zetten, heb ik zelf niet geprobeerd omdat ik het wel best vindt zo. Imho is de besturing vergelijkbaar met GTA5. De auto's voelen wat log en zwabberig aan, maar dat lijkt me juist wel kloppen bij de auto's uit die tijd.

[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 10-10-2016 12:34 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste