Neem mij niet kwalijk hoor maar de performance is om te janken en ja dat mag best gezegd worden, de graphics zijn gewoon niet meer van deze tijd punt !juggle schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:51:
[...]
Klopt vind ik ook, maar 50 tot 60 fps speelt toch echt wel een stuk lekkerder dan op 30fps.
PS, ik vind de reacties hier toch wel wat overtrokken hoor, ik bedoel het is maar een game dus het maakt mij niet zoveel uit wat iedereen vindt, maar zeggen dat de ontwikkelaar alleen maar naar het verhaal gekeken heeft is wat kort door de bocht. Je kunt duidelijk zien dat er in Mafia 3 veel liefde is gestoken. Dat zie je aan de locaties, en de details in de omgeving. Daarnaast moet je gewoon niet vergeten dat een game als dit ontwikkelen enorm veel geld en mankracht kost. Ik speel nu al een paar uur en het speelt echt super en de lijst met bugs zoals eerder in de video ben ik niet in die mate tegengekomen. Tuurlijk zie ik ook slordigheden zoals het menu op 3440x1440. Maar onspeelbaar zou ik het allesbehalve willen noemen.
Ze hebben de game uitgebracht met een 30 fps lock en het zou me niet verbazen dat ze dat gedaan hebben omdat ze wisten dat het spel op een hogere fps niet stabiel zou draaien
Voor mij was mijn reactie dat ze alleen naar het verhaal gekeken hebben niet kort door de bocht, het verhaal is namelijk het enige wat echt goed is, als ik met een i5 6600k en een gtx 1080 niet eens steady 60 fps heb dan heb ik het recht om te zeggen dat dit onder de maat is, ik ben namelijk eigenaar van een exemplaar!