Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:42

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Chaoss schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

De auto besturing staat standaard op Arcade, Je kunt hem ook "Simulatie" zetten, heb ik zelf niet geprobeerd omdat ik het wel best vindt zo. Imho is de besturing vergelijkbaar met GTA5. De auto's voelen wat log en zwabberig aan, maar dat lijkt me juist wel kloppen bij de auto's uit die tijd.
Haha volgens mij pakte je een verkeerde quote van mij maar reageerde je wel op een van mijn posts. Ik heb de optie gezien en vind de auto's best ok zo. Sowieso remmen de auto's heel abrupt en voelde de auto's heel zwaar. Wat natuurlijk heel normaal is voor die tijd van die auto's. Dus wat dat betreft, goed gedaan 2k :-)

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ohja, quote aangepast :P

Lukt het jullie trouwens om de politie af te schudden? het lukt mij niet echt om bij ze weg te rijden. De beste oplossing is nog om in het water te springen (of met auto en al het water in te rijden :P) op een plek waar geen brug in de buurt is en dan naar de overkant zwemmen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Chaoss schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:37:
Lukt het jullie trouwens om de politie af te schudden? het lukt mij niet echt om bij ze weg te rijden. De beste oplossing is nog om in het water te springen (of met auto en al het water in te rijden :P) op een plek waar geen brug in de buurt is en dan naar de overkant zwemmen.
Ja, hoewel de politie redelijk goed kan tailen, is het zeker wel te doen. Belangrijk is wel dat je een beetje snelle auto uitzoekt. Als je in een grote logge bak rijdt is het lastig ze af te schudden. Je moet vooral wat capriolen uithalen als je voor ze uit rijdt. Dus veel tegen het verkeer in, bochten met stoplicht strak insturen (liefst rechts langs de auto als er een auto staat te wachten) en vooral tussen auto's door zigzaggen. Dat maakt het ze wel erg moeilijk en maken ze snel een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Chaoss schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:37:
Ohja, quote aangepast :P

Je komt te voet makkelijker van de politie af je rent dan tussen alle tuintjes door en je bent ze zo kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Heb de game een half dagje gespeeld op mijn xbox one, leuke game, sterk verhaal so far, voornamelijk mooi verteld. Echter een refund gedaan via de helpdesk en nu gears 4 gekocht.

De game is wel leuk, maar geen 60 euro leuk imho. Zwakke AI, grafisch savonds en indoor wel te doen, maar overdag buiten niet om aan te zien. Lege en saaie wereld. Het autorijden is niet leuk, slechts een snellere manier om van punt a naar b te komen. Waar het in GTA aanvoelt als echt autorijden en offroad gaan leuke momenten op kan leveren voelt het in mafia allemaal stroef en stroperig aan. Nu wil ik de game niet teveel vergelijken met GTA want naast dat de game "open world" is, houdt het daar ook op. De game voelt gewoon niet af en compleet aan, en ziet eruit als een game in Alpha fase. Ik haal hem nog wel eens voor 20/30 euro. Maar over een maand hoor je hier niemand meer over, gemiste kans.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:43
Wauw, ik moet zeggen het is echt raar wat 2K hier nu neerzet. Als je de filmpjes bekijkt die hierboven getoond worden kan deel 3 amper zich meten met het meesterlijke deel 1. Tuurlijk de grafische kwaliteit is uiteraard veel verfijnder, maar juist alles wat Mafia 1 (en in mindere mate deel 2) zo goed maakte is juist die sfeer, en die aandacht voor de details lijkt in deel 3 amper nog terug te vinden. En die graphics zijn in de vergelijking videos ook niet echt zo veel vooruit gegaan (deel 2 vs 3 op pc)

Combineer dat met het feit dat 2K voor hun grootste game van het jaar nergens review exemplaren heeft afgegeven is sowieso al een grote rode vlag. Schijnbaar is er geen vertrouwen in hun eigen product, en weten ze dat het bij lange na geen "af" product hebben geleverd. Zullen ze wel weer willen fixen met een half jaar lang patches uitbrengen, en waardoor je fysieke kopie compleet nutteloos wordt(en je het dus kan vergeten om die game over 10 jaar te spelen).

Wat ik ook in veel gameplay videos gezien heb, is dat de gameplay in die 14 jaar sinds deel 1 amper er beter op geworden is. De missies die ik gezien heb monden allemaal uit in zeer matige vuurgevechten waarin je nog achter een conifeer perfecte dekking hebt. Ook het sneaken/stealth gedeelte zag er niet uit en heeft het niveau van een kleuter.

Is dit nu waar de gamesindustrie zich in heeft ontwikkeld? Een generatie consoles waar amper echt goede en vernieuwende games in de laatste 3 jaar op zijn gekomen en die verder wordt overspoeld door marginaal verbeterde "HD remakes" van games die wel innovatief waren op de 360/ps3.

Mafia 3 is helaas wederom een voorbeeld hiervan, een matige game waar wellicht meer geld in PR is gestoken dan development.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
swoutr schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:03:
Heb de game een half dagje gespeeld op mijn xbox one, leuke game, sterk verhaal so far, voornamelijk mooi verteld. Echter een refund gedaan via de helpdesk en nu gears 4 gekocht.

De game is wel leuk, maar geen 60 euro leuk imho. Zwakke AI, grafisch savonds en indoor wel te doen, maar overdag buiten niet om aan te zien. Lege en saaie wereld. Het autorijden is niet leuk, slechts een snellere manier om van punt a naar b te komen. Waar het in GTA aanvoelt als echt autorijden en offroad gaan leuke momenten op kan leveren voelt het in mafia allemaal stroef en stroperig aan. Nu wil ik de game niet teveel vergelijken met GTA want naast dat de game "open world" is, houdt het daar ook op. De game voelt gewoon niet af en compleet aan, en ziet eruit als een game in Alpha fase. Ik haal hem nog wel eens voor 20/30 euro. Maar over een maand hoor je hier niemand meer over, gemiste kans.
De uitspraak "Nu wil ik de game niet teveel vergelijken met GTA want naast dat de game "open world" is, houdt het daar ook op." zou meer van toepassing zijn op Shadof of Mordor, Batman of Assassins Creed.

Dit is toch juist op vrijwel alle fronten vergelijkbaar: je bent een crimineel in een (relatief) moderne westerse stad en je kunt gebruik maken van voertuigen, zijmissies doen en er is een hoofdverhaal dat je kunt volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-09 20:54
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 00:55:
Idd, hoezo is iedereen ineens fan van mafia 2? Toen die net uitkwam was iedereen nog 10x geirriteerder dan nu. Dat was toen zogenaamd de grootste fail ooit,

Wat ik me wel voor kan stellen dat een 15 jarige eigenlijk niks met de 60s heeft, en dus ietwat negatief is. Die tijd heeft natuurlijk niet de al capone stijl wat iedereen kent.
Net als kinderen van nu, vice city niet helemaal zullen begrijpen.
Volgens mij ging dat er vooral om dat er minder in de wereld te doen was dan in GTA, sidemissions enzo. Sfeer, verhaal etc was dik in orde. Zoek maar wat reviews terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Nu online

DikkeBMW

Live '25

Ik vraag me vooral af hoe en of ze dit gaan fixen. Grote updates? DLC? Lijkt me niet dat je mechanics met een patch kunt fixen.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
bram1984 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

De uitspraak "Nu wil ik de game niet teveel vergelijken met GTA want naast dat de game "open world" is, houdt het daar ook op." zou meer van toepassing zijn op Shadof of Mordor, Batman of Assassins Creed.

Dit is toch juist op vrijwel alle fronten vergelijkbaar: je bent een crimineel in een (relatief) moderne westerse stad en je kunt gebruik maken van voertuigen, zijmissies doen en er is een hoofdverhaal dat je kunt volgen.
Hier wil ik mee zeggen dat je de game niet moet kopen als je een game ala GTA verwacht, want dat is de game niet, dat is ook de insteek van de ontwikkelaars niet. GTA staat bekend om de fun die je er mee kan hebben naast het hoofdverhaal en de sidemissies. Mafia 1 & 2 staan bekend om hun sterke story. Dat er daarnaast niet veel te doen is, is jammer maar dat verwachte ik ook van deel 3 niet. Echter is de game gewoon NIET af. Glitches, clipping, pop-in, verschrikkelijke AI, crashes en tal van andere bugs.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 18:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mijn bevindingen na afgelopen weekend een uur of 18 erin gestoken te hebben:

Graphics: Niet top notch. Pop in is af en toe aanwezig maar niet storend. Van dag naar nacht is wel een beetje goedkoop evenals sommige belichtingen als je aan het auto rijden bent. De gezichtsuitdrukkingen zijn el heel goed vind ik. Je kunt emotie in de gezichten zien. Dat hebben absoluut niet veel games.

Controls: Ik speel deze game op de tv in de woonkamer (1080p) met een Xbox One controller op mijn pc. Ik heb nog niet met keyboard en muis gedaan maar met de Xbox One controller speelt het gewoon goed. Ik heb driving op simulation en Aim Assist op Low. Controls zijn solide, zeer belangrijk punt.

Gameplay: Gameplaywise vind ik het te makkelijk. Ik heb de game op Hard staan maar als je eenmaal het truukje door hebt, kun je vrijwel alle enemies die ik tot nu toe ben tegengekomen op dezelfde manier omleggen zonder ammo te gebruiken. Gewoon in cover fluiten en als ie bij je in de buurt is B ingedrukt houden. Wel een leuke en verschillende animaties maar na een poos heb je ze wel gezien en wordt het gewoon saai. Zonde. Ik had ook iets meer van de AI verwacht. Dat je geflanked wordt gebeurt zelden. De politie is ook veel te tam. De missies zijn wel leuk om het verhaal heen gehangen. Dat dan weer wel. Alhoewel ik nu toch wel weer het idee krijg dat elke Underboss dezelfde soort missies heeft. Zonde.

Sfeer: Die is gewoon spot on! Vanaf het begin rock steady. De muziek, de verschillende districten, de voice acting. Stuk voor stuk dragen ze bij aan de uitstekend neergezette sfeer. Dit zorgt ervoor dat het repetitieve in de missies wat draagzamer is. Ik wil toch verder met het verhaal.

Dan nog iets over de lengte van de game. Zoals het er nu naar uitziet, duurt het toch zeker 30uur voordat je de game uithebt. Niet alles op 100% natuurlijk maar de hoofdverhaallijn en de side missies. Dit is voor mijn gevoel een stuk langer dan bijvoorbeeld GTA5. Als het zo repetitief blijft dat is dat natuurlijk een goedkope manier om de lengte van de game te rekken maar ik hoop/denk dat er nog een ommezwaai gaat komen.

Ik geef de game een 8.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
Bij Rockstar weten ze gewoon dat Grand Theft Auto elke keer opnieuw records gaat breken en zij nemen dan ook de tijd. Werkt er iets niet of is de wereld niet levend genoeg, dan stellen ze de game gewoon uit. Ik weet dat ze dat niet oneindig kunnen doen, echter is het duidelijk dat 2K zijn ontwikkelaars niet voldoende tijd heeft gegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 10-10-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel een zeer vreemde introductie van een nieuwe game waar toch behoorlijk naar werd uitgekeken.
Nergens nog reviews, en die zullen straks wel komen, maar de uitgever heeft reeds enkele updates aangekondigd, dus die reviews zullen ook niet 100% zijn.
En dan die 30fps limit, al met al toch wel een pr faal. Erg zonde, de game verdient beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scaper
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:38

scaper

the leGend

Bij mafia 2 werd ik al direct in de game gezogen door de sfeer die er toen gelijk aanwezig was. Ik heb momenteel niet echt het mafia gevoel. Eerder een negroïde persoon die door de mafia is belazert en wraak wil nemen hierop.

Het zijn de kleinen dingen die het hem deden voor mij bij mafia 2 zoals het vechten van 1 op 1 met iemand waarbij er echt skill benodigd was om iemand neer te halen. Wanneer je nu over straat rent en klap je de mensen 1 voor 1 neer alsof je een grasmaaier bent. Dit zie ik echter nog niet echt terug wat ik persoonlijk zeer jammer vind. Daarnaast ook de AI die in mijn ogen wat raar reageert en makkelijk neer te halen is.

Misschien dat er nog wat leuks word gedaan met updates maar qua grafisch en sfeer krijgt deze game voor mij een onvoldoende. Goed puntje aan deze game is de muziek die ze gebruiken die vind ik wel zeer nice :)

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:30
Dit spel voelt meer aan als een GTA game dan een Mafia game.
Ik mis de hele sfeer die in mafia 1 zat.

Gelukkig vind ik GTA ook een leuke game.
En zal deze ook zeker wel uit spelen maar mijn verwachtingen waren toch heel anders.

Ik merk trouwens weinig verschil met het autorijden wanneer hij in simulation of normal staat.

Heb wel wat rare dingen gezien. Mensen die dwars door auto's heen lopen.

Een auto die niet start welke je juist voor de missie moest gebruiken.
Even uitstappen en opnieuw instappen en hij werkt wel weer.

Ook heb ik het idee dat de HUD soms niet overeenkomt met waar de vijanden daadwerkelijk staan.
Soms geeft die een vijand recht voor mn neus aan terwijl die de hoek nog moet omkomen.

Je hebt een snipergeweer met een scope, Kun je die scope ook echt gebruiken? Of is dat kleine beetje extra zoom het enige? opzich een fijn wapen alleen niet al te accuraat wat je juist er van verwacht.

Geen verkeerde game, maar voldoet niet helemaal aan de verwachtingen.

[ Voor 11% gewijzigd door gasemans op 10-10-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scaper schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:59:
Bij mafia 2 werd ik al direct in de game gezogen door de sfeer die er toen gelijk aanwezig was. Ik heb momenteel niet echt het mafia gevoel. Eerder een negroïde persoon die door de mafia is belazert en wraak wil nemen hierop.

Het zijn de kleinen dingen die het hem deden voor mij bij mafia 2 zoals het vechten van 1 op 1 met iemand waarbij er echt skill benodigd was om iemand neer te halen. Wanneer je nu over straat rent en klap je de mensen 1 voor 1 neer alsof je een grasmaaier bent. Dit zie ik echter nog niet echt terug wat ik persoonlijk zeer jammer vind. Daarnaast ook de AI die in mijn ogen wat raar reageert en makkelijk neer te halen is.

Misschien dat er nog wat leuks word gedaan met updates maar qua grafisch en sfeer krijgt deze game voor mij een onvoldoende. Goed puntje aan deze game is de muziek die ze gebruiken die vind ik wel zeer nice :)
Exact dit dus... Ik ga het vanavond nog maar even spelen maar denk niet dat mijn mening gaat veranderen. Ik geef de game een matige voldoende. 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
gasemans schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:01:
Je hebt een snipergeweer met een scope, Kun je die scope ook echt gebruiken? Of is dat kleine beetje extra zoom het enige? opzich een fijn wapen alleen niet al te accuraat wat je juist er van verwacht.
Weet zo niet direct welke knop het is, maar die scope is bruikbaar.
Ideaal bij de side missions waar je iemand om moet leggen, veilig op een afstandje en BAM door naar de volgende :D

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Aan GTA werkt dan ook een veel groter team met een giga budget. Het zou opzienbarend zijn als Maffia 3 dan een vergelijkbare game kan neerzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:07
Chaoss schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:27:
Aan GTA werkt dan ook een veel groter team met een giga budget. Het zou opzienbarend zijn als Maffia 3 dan een vergelijkbare game kan neerzetten
En toch ziet het er puik uit terwijl het in 2013 al gereleased is. Ik speel 't nog steeds af en toe :)
Benieuwd naar GTA VI, als ze daar nou ook eens New Bordeaux opzoeken. Of een keer naar Europa, dat zou ook vet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:30
Edwins1984 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:25:
[...]

Weet zo niet direct welke knop het is, maar die scope is bruikbaar.
Ideaal bij de side missions waar je iemand om moet leggen, veilig op een afstandje en BAM door naar de volgende :D
Vanavond maar eens even in de game controlsettings zoeken.
Had hem nog niet vonden tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:45
Chaoss schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

De auto besturing staat standaard op Arcade, Je kunt hem ook "Simulatie" zetten, heb ik zelf niet geprobeerd omdat ik het wel best vindt zo. Imho is de besturing vergelijkbaar met GTA5. De auto's voelen wat log en zwabberig aan, maar dat lijkt me juist wel kloppen bij de auto's uit die tijd.
Je kunt hem rustig op 'Simulatie' zetten, de impact daarvan is minimaal. Ik merk in ieder gevaal geen enkel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
pff echt alles geprobeerd zo'n beetje. opnieuw geïnstalleerd, fps op alle standen, alles op low, weet ik veel wat. Maar hij blijft crashen. Zelfs weer opnieuw begonnen.... lijkt alleen maar erger te worden. Geen idee wat ik verder nog kan doen. Hopelijk komt er heel snel een patch aan die het op gaat lossen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Laatst online: 19:07
Net geinstalleerd. Werkt prima. Idd paar glitches maar ove r't algemeen vind ik 't er nog best prima uitzien. M'n 660 ti trekt het allemaal nog maar net trouwens. Tijd voor een nieuwe bak (of playstation scorpio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:44:
Net geinstalleerd. Werkt prima. Idd paar glitches maar ove r't algemeen vind ik 't er nog best prima uitzien. M'n 660 ti trekt het allemaal nog maar net trouwens. Tijd voor een nieuwe bak (of playstation scorpio)
Ligt niet echt aan je videokaart hoor. Met mijn 1070 loopt het ook niet soepel maar is wel prima speelbaar. Toch heb ik ook last van framedrops etc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
lol weird glitches als je een trainer draait

vb de pickup wagen na de bankoverval int begin is er niet, wel als ik herstart zonder trainer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Worsteneter schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:44:
PlayStation Scorpio nog wel? :+

Zal playstation pro moeten worden of een xbox scorpio (waarvan nog niemand weet wanneer die uit komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scaper
  • Laatst online: 21-09 12:38

scaper

the leGend

Ik was wat met de instellingen aan het spelen omdat mij processor sinds de update 100% benut wordt. Raar genoeg als ik alles op low en uit zet en alleen anti alising op high ziet de game er voor mij mooier uit dan wanneer ik alles op high zet :+

Ik zou zeggen probeer het eens en vertel me wat je er zelf van vind

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
De AI en het fluit systeem is wel lachwekkend soms:

Afbeeldingslocatie: http://oi63.tinypic.com/2yv6reu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk gewoon schandalig dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

superbassie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:49:
De AI en het fluit systeem is wel lachwekkend soms:
Ja niet best heh? Daarom loop ik nu maar met getrokken gun het pand binnen maar zelfs dat is een eitje. Ik heb aim assist uit staan en met een goed gericht headshot heb je nog iedereen met 1 schot neer. Het voelt wel oppermachtig maar echt uitdaging kun je het niet noemen.

Ik vind het een tof spel hoor maar eigenlijk komen er steeds meer zaken boven water die eigenlijk echt niet kunnen. Heb al meerdere keren een missie moeten herstarten omdat er bugs waren waardoor ik niet verder kon. Daar bovenop dan nog de AI en dat idiote fluitsysteem.. het is wat haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Vraagje. Als ik in de auto's rij dan heb ik geen muziek. Ik kan van radiostation veranderen en ik zie ook door de logos links onder dat ik van kanaal verander. Maar ik hoor geen muziek, je hoort even dat geluidje als je van kanaal verander maar verder dus niets. Hebben er meer hier last van?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het ook nog wel even spelen maar ik twijfel of ik deze uit ga spelen. Snap ook niet waarom sommige het verhaal goed vinden, ik vind het vooral veel van hetzelfde.

Het is lachwekkend wat ze hier van gemaakt hebben. Natuurlijk mogen we het niet vergelijken met GTA (budget etc.) maar maak er dan ook niet zo'n soort spel van. Afgezien van het verhaal zou het alle dingen van Mafia 1 en 2 moeten hebben + extra's.

De grootste irritaties zijn de AI, gebrek aan handwapens (vuisten, knuppels etc) en de politie.

Toch nog maar even wat positiefs dan maar.. geluid is leuk gedaan (het schot van een bepaalde revolver is volgens mij exact hetzelfde geluid als een revolver van Mafia 1, iemand ook opgevallen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zouden alle grote (game) sites helemaal geen review meer moeten maken. Enkel om uitgevers te dwingen om zich eens op kwaliteit te richten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
NotSoSteady schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:44:
Bij Rockstar weten ze gewoon dat Grand Theft Auto elke keer opnieuw records gaat breken en zij nemen dan ook de tijd. Werkt er iets niet of is de wereld niet levend genoeg, dan stellen ze de game gewoon uit. Ik weet dat ze dat niet oneindig kunnen doen, echter is het duidelijk dat 2K zijn ontwikkelaars niet voldoende tijd heeft gegeven.
2K aka Take Two Interactive is dezelfde publisher als die van Rockstar... en GTA 5

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk het eerste uur kunnen spelen :) ik ben toch aangenaam verrast moet ik zeggen.
Ik heb de eerste 2 delen ook wel blauw gespeeld :os

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Koning Willy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 01:18:
[...]

2K aka Take Two Interactive is dezelfde publisher als die van Rockstar... en GTA 5
Het klopt dat 2K en Rockstar allebei onder Take-Two Interactive vallen, maar dat is enkel maar de uitgever. Het zijn beide op zichzelf staande gamestudio's, welke niks met elkaars kwaliteit van games produceren te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _naief
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-07 21:25
Ik ben inmiddels gestopt met spelen. Het meest irritante aan het spel vind ik de slechte AI, weinig afwisseling in de missies en het ontbreken van 'fast travel'. Zeker met een submissie dat je door de hele stad moet rijden. In Mafia II is mij dat niet opgevallen.

Hopelijk komt er een patch uit waardoor misschien een taxi kan nemen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 18:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Het vijanden killen is idd beschamend. De hele tijd hetzelfde makkelijke truukje. Geen enkele keer heof je het anders aan te pakken. Doet afbreuk aan de game en dat is jammer want er komen idd steeds meer zaken bij die aan afbreuk doen. Zonde zeg. Uitspelen van deze game wordt daardoor steeds "moeilijker".

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

The.Sticky schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:01:
[...]

Het klopt dat 2K en Rockstar allebei onder Take-Two Interactive vallen, maar dat is enkel maar de uitgever. Het zijn beide op zichzelf staande gamestudio's, welke niks met elkaars kwaliteit van games produceren te maken hebben.
Dat niet alleen, maar de ontwikkelaar van Mafia 3 is Hangar 13 ( Wikipedia: Hangar 13 (company) ), een nieuw gevormde ontwikkelstudio onder het 2k label met een 150-tal werknemers. Dit is hun eerste game die ze maken.
De GTA-series worden voornamelijk ontwikkeld door Rockstar North ( Wikipedia: Rockstar North ), welke meer dan het dubbel werknemers heeft. Dus afgezien van het budget werken ook veel maar mensen aan een GTA titel dan aan Mafia 3.

Daarnaast heeft Rockstar ook wel van zijn uitgever Take Two Interactive afgedwongen om zich niet in te mengen in het ontwikkelproces van hun titels. Er zijn maar weinig ontwikkelaars die deze onafhankelijkheid van hun uitgever krijgen. De enige andere die ik onmiddellijk kan opnoemen is Blizzard onder het Activision logo. En daar wringt wat het schoentje volgens mij. Je merkt dat Mafia 3 niet af is. Deze titel had nog wat ontwikkeltijd kunnen gebruiken en was Rockstar hier de ontwikkelaar geweest dan had die waarschijnlijk tegen zijn uitgever gezegd: "geen eindejaars 2016 release, maar early 2017." Een privilege die Hangar 13 niet bezit en de druk zal gekregen hebben van zowel 2k als Take Two om als eerste triple AAA titel dit eindejaarsseizoen aan te vatten.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 21-09 17:44
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 23:34:
Ik blijf het ook nog wel even spelen maar ik twijfel of ik deze uit ga spelen. Snap ook niet waarom sommige het verhaal goed vinden, ik vind het vooral veel van hetzelfde.

Het is lachwekkend wat ze hier van gemaakt hebben. Natuurlijk mogen we het niet vergelijken met GTA (budget etc.) maar maak er dan ook niet zo'n soort spel van. Afgezien van het verhaal zou het alle dingen van Mafia 1 en 2 moeten hebben + extra's.

De grootste irritaties zijn de AI, gebrek aan handwapens (vuisten, knuppels etc) en de politie.

Toch nog maar even wat positiefs dan maar.. geluid is leuk gedaan (het schot van een bepaalde revolver is volgens mij exact hetzelfde geluid als een revolver van Mafia 1, iemand ook opgevallen?).
Ik heb er iets meer dan 10 uur in zitten en helaas is Mafia 3 ook niet zoals ik had verwacht. Het verhaal leek in het begin wel behoorlijk goed te zijn, maar totdat je elke keer bepaalde dingen opnieuw moet doen. De gameplay doet mij heel erg denken aan die van The Godfather II (was destijds leuk en uniek) en Watch Dogs (1). Het lopen door de wereld voelt als Watch Dogs en net zoals de graphics die heel erg tegenvallen. En tot nu toe heel wat missions gedaan, maar uiteindelijk komt het er op neer dat je de vijand elke keer raakt zodat hij geld verliest (destijds ook het doel van The Godfather II, dat je bepaalde gebieden moet veroveren zodat je eigen mensen daar de boel kunnen runnen). Ook de vele bugs wat er in zitten maakt het spel er niet beter op. Normaal gesproken kan ik er wel om lachen, maar hetzelfde in het begin bij de swamp, wanneer er 2 bootjes tegen elkaar aanbotsen. Dit hebt ik al bij meerdere YouTubers en Streamers gezien. Heb nu al enkele keren gehad dat ik in de auto aan het wegrijden was dat mijn auto begon te vliegen waardoor mijn auto op de kop viel. Op een gegeven moment komen de "vervelende" bugs m'n neus uit. En de kleine dingen zoals het uit de auto stappen wanneer deze op de kop ligt...je teleporteert gewoon uit de auto :P.

En de PC port is heel erg bagger en persoonlijk vindt ik zoiets niet meer kunnen. Er is gewoon totaal geen tijd erin gestoken, en updates zoals nieuwe kleren, auto's aanpassen komen pas later. Het 30 fps verhaal vond ik niet zo'n hele ramp, en zelfs nadat de cap is verhoogt haal ik met mijn GTX980TI "slechte" fps. Meeste games draai ik heel makkelijk op 60 fps, en met Mafia 3 haal ik dat niet.

Ook hoor ik meer mensen hier over klagen, dag de AI erg slecht is. Als je achter een krat zit verstopt en een medewerker komt langslopen dan kan het zelfs zijn dat hij je niet spot, terwijl je letterlijk naast hem staat maar qua animatie wel verstopt zit achter een krat. Kortom, knudde.

En zoals ik meer mensen hoor zeggen was ik ook gelijk hooked aan Mafia 2. Vanaf het moment dat je weer thuis komt als Vito heb je gelijk het gevoel dat je in de "Mafia" wereld leeft. De auto's, de sfeer, de sneeuw, de characters voelen als echte Mafia leden. In Mafia 3 heb ik dit gevoel totaal niet. Het zou net zo goed een game met een nieuwe titel kunnen zijn die door Ubisoft is uitgegeven. Ik heb ook het gevoel dat ze hier maar een random lijst met muziek uitgekozen hebben om het toch op een soort van Mafia game te doen lijken. Ik heb dit ook al eerder gezegd, maar volgens mij zit er zelfs muziek in de game die later zijn uitgekomen dan de tijd waarin de game zich afspeelt.

Ik ga de game zeker nog verder spelen om te kijken of het nog beter wordt, maar ik ben er bang voor. De game is gewoon veel te snel uitgebracht en ik vindt dat ze ook niet serieus bezig zijn geweest met deze game. De reden waarom ik de game had gekocht was ook omdat ik heel erg zin had in een nieuwe Mafia game aangezien ik ook zo had genoten van Mafia 2 (meerdere malen uitgespeeld). Maar, dit zal de laatste keer zijn dat ik een game pre-order van 2K games. Mijn laatste wordt steeds groter van bedrijven waar ik niet meer pre-order :P. Onder andere:

- Ubisoft: Watch Dogs, The Division, Assassin's Creed, Rainbow Six: Siege. Reden: Veel beloven maar weinig waarmaken (o.a. graphics) en zoals Assassin's Creed zit volg bugs, Rainbow Six slechte netcode (het wordt wel steeds beter maar toch).
- EA: Die kennen we nu wel zo'n beetje. Veel games zijn erg slecht bij de launch.
- 2K Games

En ik moet zeggen dat ik consistent geen nieuwe games meer heb gekocht bij de bovenstaande uitgevers.
Laatste beetje off-topic, maar hopelijk hebben de mensen er wat aan. Voor de mensen die toch graag de game willen hebben die raad ik aan om te wachten. Ten eerste is de game behoorlijk duur, en is zitten nog teveel glitches, bugs, etc. in. Hopelijk doen ze nog wat aan de PC port. Zelfs met de laatste patch moesten ze nog de keybinds veranderen omdat deze heel erg slecht waren (te gek voor woorden). Zo kan je duidelijk zien hoeveel tijd ze in de PC versie van de game hebben gestoken...

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik preorder na dit spel helemaal niks meer. Pre-order bonussen zijn over het algemeen nou niet echt iets wat ik mis (Hoe vaak denk je dat ik met die ballon in GTA gevlogen heb? 1 of 2 keer :P )
Season pass, ik denk echt dat ik minder geld kwijt ga zijn als ik die content gewoon los koop als het interessant genoeg is, en als je gewoon een paar maand wacht is het ook net zo goedkoop als met een season pass.

Ik zit nu met een spel van 60 euro (en nog eens 20 euro omdat ik het leuk vind een walkthrough op papier te hebben) die ik niet kan spelen omdat hij freezed na een aantal seconden. (Ja, na al het testen om het beter te maken is het nu seconden ipv minuten geworden, geen idee waarom. spel al helemaal van de PC afgegooid en opnieuw geïnstalleerd, hielp niks. Ook alle mogelijke oplossingen op reddit die ik tegen kwam geprobeerd.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:04

On_E

Housemusic

Ik heb m bijna uitgespeeld, zwaar overtrokken negativiteit in dit topic zeg.

Game is geen topper en had nog wat maanden werk kunnen hebben maar zo slecht als sommigen hierboven doen geloven is hij echt niet als je het mij vraagt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:28:
Ik heb m bijna uitgespeeld, zwaar overtrokken negativiteit in dit topic zeg.

Game is geen topper en had nog wat maanden werk kunnen hebben maar zo slecht als sommigen hierboven doen geloven is hij echt niet als je het mij vraagt.
Wat vind je positief aan dit spel dan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:30:
[...]

Wat vind je positief aan dit spel dan?
Verhaal, karakters, presentatie, sfeer, gunplay, takedowns, story missies.

De technische problemen en slechte AI halen m naar beneden, maar alsnog zou ik deze game een 7/10 geven, verre van slecht of 'schandalig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschillen we van mening. Takedowns en story missies is heel veel van hetzelfde. Verhaal weet ik niet echt wat ik er van moet vinden, een negroïde man die wraak wilt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:51:
[...]

De technische problemen en slechte AI halen m naar beneden, maar alsnog zou ik deze game een 7/10 geven, verre van slecht of 'schandalig'.
Dat soort dingen hebben natuurlijk ook met verwachtingen te maken. De marketing machine van Mafia III heeft overuren gedraaid, met overal reclame. Ze delen louter positieve reviews op Facebook bijvoorbeeld. Dus je verwacht dat dit een geweldige game gaat worden. Tenminste, als je voor al die marketing gevoelig bent. Dat je dan van een koude kermis thuis komt kan ik goed begrijpen.

Daarentegen is dit inmiddels een bekend fenomeen en snap ik niet hoe dit mensen blijft verbazen. Elke gehypte game valt enorm tegen en games zijn bij de release tegenwoordig maar half af. De slechte port naar PC verbaast mij ook echt niet meer. Ben blij dat ik deze game eerst niet gekocht hebt, maar wel gedownload, om uit te proberen. Daardoor weet ik ook dat ik er geen geld voor ga betalen.

Preorder maar lekker door, dit is het resultaat.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk dat ik er alle recht toe heb om het schandalig te vinden dat ik 60 euro betaald heb voor iets wat niet speelbaar is. Het spel is al 5 dagen uit en ik heb geen mogelijkheid gehad om verder dan missie 3 te komen, en nu kan ik niet eens missie 1 bij de vrachtauto komen zonder crash.... als ik dat niet schandalig mag vinden, wat dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Trevor schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:56:
Ik denk dat ik er alle recht toe heb om het schandalig te vinden dat ik 60 euro betaald heb voor iets wat niet speelbaar is. Het spel is al 5 dagen uit en ik heb geen mogelijkheid gehad om verder dan missie 3 te komen, en nu kan ik niet eens missie 1 bij de vrachtauto komen zonder crash.... als ik dat niet schandalig mag vinden, wat dan wel?
Vooral blijven pre-orderen!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:54:
Verschillen we van mening. Takedowns en story missies is heel veel van hetzelfde. Verhaal weet ik niet echt wat ik er van moet vinden, een negroïde man die wraak wilt nemen.
De story missies zijn juist steeds anders, ik heb het over de missies waarbij je de luitenanten van de capo's gaat pakken. (Voor je het district aan 1 van je underbosses kan geven)

Persoonlijk krijg ik geen genoeg van die brutal takedowns, maar het kan dat je die teveel hetzelfde vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Xamsix schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

Dat soort dingen hebben natuurlijk ook met verwachtingen te maken. De marketing machine van Mafia III heeft overuren gedraaid, met overal reclame. Ze delen louter positieve reviews op Facebook bijvoorbeeld. Dus je verwacht dat dit een geweldige game gaat worden. Tenminste, als je voor al die marketing gevoelig bent. Dat je dan van een koude kermis thuis komt kan ik goed begrijpen.

Daarentegen is dit inmiddels een bekend fenomeen en snap ik niet hoe dit mensen blijft verbazen. Elke gehypte game valt enorm tegen en games zijn bij de release tegenwoordig maar half af. De slechte port naar PC verbaast mij ook echt niet meer. Ben blij dat ik deze game eerst niet gekocht hebt, maar wel gedownload, om uit te proberen. Daardoor weet ik ook dat ik er geen geld voor ga betalen.

Preorder maar lekker door, dit is het resultaat.
Is tegenwoordig bij alle 'grote' games, films, series etc. zo.

Eerst teveel hypen en als het dan ook maar iets tegenvalt is het direct 'de slechtste game/film/serie ooit'.

Gelukkig doe ik daar nooit aan mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
[...]

Precies mijn gedachte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 21-09 17:44
[...]

Daarom ga ik de game ook nog verder spelen, maar het is ook wat iemand "goed genoeg" vindt aan een game ;). En dat is toch wel lastig om te meten.

Het verhaal moet ik nog verder spelen omdat ik nog niet ver genoeg ben om alles 100% te reviewen.

@Trevor: Ja, dat vindt ik persoonlijk ook zo. Ik heb dan €50,- betaald voor de Deluxe Edition maar je kan het amper een "redelijke" game noemen. Als je de game op de console koopt dan begrijp ik het nog meer, maar als je de game voor de PC koopt en je krijgt een 1-op-1 console versie dan is dat echt schandalig. Helaas heb ik een key gekocht maar ik heb geen spijt van deze game. Ik heb 2K Games een eerlijke kans gegeven om de game degelijk te maken en ze hebben hier echt op gefaald.

Wat ik trouwens nu ook heel erg merk is dat 2 uur spelen (max. aantal uren wat je mag spelen op Steam voor een refund) is heel erg weinig. Na 2 uur had ik amper het spel gespeeld en toen leek het nog wel "degelijk". Maar na 5-10 uur zie je echt wat er mis is met de game.

@jeroen00: Eigenlijk past het inderdaad niet. Ik moet zeggen dat ik zelf nog nooit een Mafia film heb gekeken waarin een soortgelijk verhaal voorkomt. Natuurlijk hoeft dat ook niet in videogames maar ik had liever weer gespeeld als bijv. Vito. Natuurlijk wil ik daar best langsheen kijken en ik vindt deze character niet verkeerd om te spelen, maar het Mafia gedeelte mis je gewoon heel erg. Je hebt niet echt het gevoel dat je bij een Mafia gang hoort. Ook als je bepaalde missions doet zijn er gewone lui bezig met "werk" kleren, in Mafia 2 hadden veel mensen een pak aan, of als je iemand moest neerhalen had je echt het gevoel dat je een Mafia baas neerhaalde.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar Metacritic dan heeft Mafia III niets voor niets een 3.2 user score gekregen (http://www.metacritic.com/game/pc/mafia-iii/user-reviews).

Van mij maakt het ook niet uit dat sommigen wel de game mooi vinden, zolang 2K games maar hun les leren dan vindt ik het goed. En dit zeg ik omdat toch de meerderheid aangeeft dat de game erg slecht is ;). Van de week maar is proberen om de game uit te spelen :).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glyph
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:31
Wel jammer dat ze de customization opties pas na de launch toevoegen, persoonlijk vind ik dat dit er gewoon vanaf het begin in had moeten zitten.

http://steamcommunity.com...ons/0/343785574522844092/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Laten ze eerst maar gaan werken aan de performance voordat ze aan content expansion gaan denken.
Vind het persoonlijk ook een leuk spel met goede characters, verhaal en gunplay maar erger me kapot aan de graphics en hitching/performance

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Nu online

DikkeBMW

Live '25

Ik ben nu wel op het punt dat ik denk: ik heb hem gekocht en kan niet refunden, dan maak ik er het beste van. Speel toch nog wel met plezier, en we wachten wel wat ze fixen en beter maken. Ik heb er mijn les zeker van geleerd, en ik hoop zij ook.

Het is idd ondermaats, niet af etcetc. Maar hoe meer je dat leest en daar op let, hoe meer je het ook verpest voor jezelf merk ik. Gewoon lekker spelen en niet teveel mee bezig zijn dan gaat het wel.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het verhaal tof en de manier van vertellen. Het character waar je mee speelt heel vet gedaan, maar de gameplay is zo repeative..de stealth is zo bagger en zo slecht.. je kan letterlijk voor zijn neus staan en niet gezien worden.. slechtste stealth die ik in tijden gezien heb.. feit dat ik nu zin heb om een stealth game te gaan spelen in plaats van mafia geeft al weer hoe crap het is.

Ben erg blij dat ik hem niet gekocht heb want dat is ie jammer genoeg niet waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Vind het trouwens ook wel erg stil rond de developers, erg jammer.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Luukwa schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:11:
Vind het trouwens ook wel erg stil rond de developers, erg jammer.
Die zijn een "Sean Murray" aan het doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:20
Heb zelf nog niet veel gespeeld, misschien max 2 uurtjes, ben net door de intro heen. Ik vind de eerste ervaring erg goed en heb niet heel veel tijd om te spelen. Plus ik speel veel met vrienden als ik dan tijd heb en dan kan ik dit niet spelen. Heb nog genoeg game uurtjes voor de boeg :)

Ik vind het wel het geld waard voor wat ik nu gelezen en gespeeld heb, vind het ook niet erg om de AI guns blazing af te maken, dat fixen ze hopelijk nog (maar vrees het niet...).

Als je een avond op stap gaat, ben je ook zo 60 euro kwijt en dat is maar 6 uurtjes "spelen" ;) :P

Tuurlijk, deze hoort wel in het rijtje met The Division die ook tegenviel met launch (en nog steeds niet af is) maar ik vond die game ook vermakelijk en heb daar ook al genoeg uren in zitten..

Let's hope for the best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Vandaag toch maar mijn CE voor de PC uitgepakt. Ik heb de game nog niet aangeraakt maar ik heb er nu al geen spijt van! Die bijgeleverde LP's zijn echt de shit!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:23
Wat is deze game slecht zeg.. Vol bugs gewoon lachwekkend.. Voorgaande delen met veel plezier gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
e1ndbaas schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:08:
Vandaag toch maar mijn CE voor de PC uitgepakt. Ik heb de game nog niet aangeraakt maar ik heb er nu al geen spijt van! Die bijgeleverde LP's zijn echt de shit!
ja is allemaal leuk en aardig, ik vind de game ook erg vet. Heb zo'n 7 uur gespeelt. Maar wat dacht je van constant vastlopers? Ben je lekker aan het spelen klapt de game eruit. En dat gemiddeld 1x per 1,5 uur spelen. Best iritand! Hopelijk heb jij er niet/minder last van en patchen ze dit snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Trevor schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:21:
Ik preorder na dit spel helemaal niks meer. Pre-order bonussen zijn over het algemeen nou niet echt iets wat ik mis (Hoe vaak denk je dat ik met die ballon in GTA gevlogen heb? 1 of 2 keer :P )
Season pass, ik denk echt dat ik minder geld kwijt ga zijn als ik die content gewoon los koop als het interessant genoeg is, en als je gewoon een paar maand wacht is het ook net zo goedkoop als met een season pass.

Ik zit nu met een spel van 60 euro (en nog eens 20 euro omdat ik het leuk vind een walkthrough op papier te hebben) die ik niet kan spelen omdat hij freezed na een aantal seconden. (Ja, na al het testen om het beter te maken is het nu seconden ipv minuten geworden, geen idee waarom. spel al helemaal van de PC afgegooid en opnieuw geïnstalleerd, hielp niks. Ook alle mogelijke oplossingen op reddit die ik tegen kwam geprobeerd.)
Het is 11 oktober, en CDKeys heeft nog steeds pre-order keys:
http://www.cdkeys.com/pc/games/mafia-iii-3-pc-steam

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 09:29
Vandaag binnen gekregen voor de xbox one, wel meteen een 2gb update moeten downloaden, maar daarna heerlijk 1,5 uur kunnen spelen. Wat een cool spel, heb echt het gevoel in de jaren 50-60 te zitten in een stadje ergens in America, leuke wereld design en de muziek maakt het helemaal af.
Erg fijn dat er vele goeie nummers uit die tijd in zitten, doet de sfeer ten goede. Ben benieuwd hoe t verhaal zal gaan.

wellicht puntje van kritiek, hint teksten zijn wel wat klein, kan ze niet vanaf de plek waar ik zit lezen. Maar het is ook geen super grote tv waar ik op speel, misschien is dat het wel :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Als ze eens wat minder geld zouden uitgeven aan reclame en PR zooi en wat meer zouden investeren in de kwaliteit van de game was het misschien nog wat geworden.

Mafia is eigenlijk bij elk deel minder geworden, deel 2 was minder dan deel 1 en deel 3 is gewoon te slecht.
Leuke muziek en de sfeer is ook niet slecht, maar de shootouts zijn gewoon lachwekkend slecht, er is geen moeilijkheids-graad te bekennen.
Dit killed the replay waarde van de game voor mij toch wel voor een groot gedeelte.

En de bugs en performance geven mij het gevoel dat een paar jojo's een release datum geprikt hebben en dat het ze geen zak uitmaakt of het spel dan wel klaar is. Want genoeg mensen die het blind pre-orderen en gewoon blijven kopen ondanks de slechte reviews van mensen die er daadwerkelijk voor betaald hebben.
De 30 euro is de game op dit moment niet waard en een season pass kopen zou gewoon een beloning zijn voor de ontwikkelaars, iets dat ze absoluut niet verdiend hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Mafia 3 zit nog in de verpakking. Terugbrengen of toch uitproberen? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tja veel reacties komen op mij toch wat overdreven over... Heb de game nu 15 uur gespeelt en ben nog geen game breaking bug tegen komen enkel wat grafisch glitches en die heeft elke open wereld game.

Herhalende gameplay tjah het komt op rijden en schieten neer maar dat was met GTA ook zo. GTA had veel extraatjes zoals sporten, uitgaan etc het is jammer dat dit soort dingen niet in Maffia zitten maar ook niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik kan mij voorstellen dat je flink baalt als je een game koopt en die werkt maar half of helemaal niet.

Hier word hij ook op een pc gespeeld en heb nog geen enkele crash gehad en ben minimale glitches tegengekomen waarbij het ergste was dat mensen vluchten door een muur.
spoiler:
Is in dat stuk nadat je net die bank hebt overvallen en je schiet dan in de lucht om de politie achter jouw aan te krijgen.
Verder niets bijzonders.
Grafisch is het absoluut niet hoogstaand met uitzondering van sommige zonsondergangen met regen dan kan het er opeens verbluffend mooi uitzien wanneer je aan het rijden bent.

Overigens wat ik wel een minpunt vind is dat hoe hard je ook langs de politie rijd en hoe vaak je ook door rood rijd dat ze gewoon maar niet achter je aan willen komen.

Wat verhaal en missies betreft vermaak ik mij prima en ik ga hem zeker uitspelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Scavy op 12-10-2016 02:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
De AAA games passen zich tegenwoordig goed aan voor hun publiek.

Ik denk dat mensen te makkelijk in de PR-val stappen en/of vrede hebben met een onafgewerkte en matige game die niet eens de details of graphics heeft welke wel in deel 1 uit 2002 zaten. Het publiek is ook nog eens veel groter en dus wordt er niet zo kritisch meer naar de game gekeken, zolang het grote volk (pubers of hun ouders) de game maar koopt op basis van een paar reclames op ComedyCentral of Nickelodeon. Men zal zich minder druk maken om de kritische gamers van Tweakers die wel verder kijken dan de neus lang is en/of wachten op reviews.

Hier twee leuke vergelijkingsfilmpjes, zover deze nog niet aan bod zijn gekomen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackL89 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 00:20:
Mafia 3 zit nog in de verpakking. Terugbrengen of toch uitproberen? 8)7
Sowieso terugbrengen. Is het geld echt niet waard. Ik heb hem inmiddels van mijn pc gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volledig mee eens.
Ik durf zelfs zeggen dat het game goed is!
Maar iedereen heeft het recht om zijn mening hier neer te typen ;)
Wat mij vooral aanspreekt is de verhaallijn en de setting.

Ps: Tot nu toe nog geen problemen of haperingen gehad op PS4

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2016 09:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Chaoss schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 00:21:

Herhalende gameplay tjah het komt op rijden en schieten neer maar dat was met GTA ook zo. GTA had veel extraatjes zoals sporten, uitgaan etc het is jammer dat dit soort dingen niet in Maffia zitten maar ook niet meer dan dat.
Maar bij GTA is de opbouw van de missies wel afwisselend, het is niet alleen het neerschieten van mensen in een gebouw. Je moet er ook een transport onderscheppen en vanaf een auto op een truck springen, bommen plaatsen op bepaalde plekken, een overval plegen, auto's jatten om de rest van de missie te kunnen uitvoeren etc. En de targets die je moet killen lopen niet altijd in een normaal gebouw rond, maar de ene keer zitten ze in een auto die je moet achtervolgen en de andere keer staan bovenop een gebouw van een bouwplaats. Uiteindelijk moet je bij GTA wel iemand uitschakelen, maar de weg daar naartoe is bij veel missies anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nou ik ben bang dat het niet lang gaat duren bij mij. Het eerste storydriven gedeelte vond ik erg goed, maar nu ben ik bij het "gta" gedeelte aangekomen en lijkt dat het heel snel repetitief gaat worden (go there, shoot everyone, go back, rinse repeat)

Gta vond ik ook ongeveer een uur of 2 leuk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:43:
[...]

Sowieso terugbrengen. Is het geld echt niet waard. Ik heb hem inmiddels van mijn pc gehaald.
Bedankt voor het advies. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zit pas 3 uur in het spel, maar erger me blind aan die cutscenes. Het haalt me compleet uit het spel. Als je me dan toch de helft van de tijd naar conversaties laat kijken, laat me er dan op zijn minst ook invloed op hebben door te kunnen kiezen wat er gezegd wordt.

Heb ook niet het idee dat ik bezig ben met georganiseerde misdaad. Het gaat gewoon over een idioot die net terug is van Vietnam en alles en iedereen in elkaar slaat, en overhoop schiet.

Het is ook overduidelijk een console port. En dat zegt eigenlijk al genoeg.

Deinstal.

Mafia reeks afgeschreven. Succes met de verdere ontwikkeling, ik begin er niet meer aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Seth_Chaos op 12-10-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:20:

Mafia reeks afgeschreven. Succes met de verdere ontwikkeling, ik begin er niet meer aan.
De volgende kan nog wel leuk worden, GTA 4 was ook een bagger port, maar met 5 hebben ze dat volledig goed gemaakt.

Maar eeuwige cutscenes hoeft van mij idd ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:45
Mooi filmpje over Mafia 3: YouTube: Mafia 3 quality control

Manmanman wat is dit spel slecht zeg, ik heb het 5 hele minuten gespeeld maar toen ik vol tegen een andere auto aan reed en die auto direct 3 meter de lucht in reed vond ik het alweer genoeg. En de graphics? Die zijn toch een partij om te huilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:32:
[...]

De volgende kan nog wel leuk worden, GTA 4 was ook een bagger port, maar met 5 hebben ze dat volledig goed gemaakt.

Maar eeuwige cutscenes hoeft van mij idd ook niet.
5 is degelijk, maar de coop is/was afschuwelijk. GTA heeft om die reden ook voor mij af gedaan.

Als ik terug kijk naar de AAA titels van de afgelopen 2 jaar, zou ik zeggen dat AAA tegenwoordig staat voor shovelware. Uiteraard met enkele uitzonderingen daar gelaten zoals XCOM2 en de laatste DeusEx. De gemiddelde early acces game is van een hogere kwaliteit dan de gemiddelde AAA titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Eindelijk een review van een bekende site.

http://www.insidegamer.nl...een-mardi-gras-van-geweld

7-

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Uitgespeeld. :)

Had wat mij betreft wat korter gemogen, tegen het einde was ik echt wel klaar met hordes vijanden afmaken.

Spoilers over het einde:

spoiler:
Heb ervoor gekozen de stad te verlaten waarna Vito de boel overnam. Hij bouwde het casino af en in de jaren daarna liet hij de stad uitgroeien tot het Las Vegas van het zuiden. Hij woont nu nog in het penthouse van het casino van waaruit hij de stad kan zien die hij nou bezit. :D

John Donovan die nog even die senator doodschiet voor de camera, wat een geweldig karakter was hij, een van mijn favorieten in een game!!!

Al met al met de game vermaakt, maar waren de laatste loodjes wel zwaar door de repetitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik zit nu ook stevig diep in het spel en de gameplay begint me nu toch wel de keel uit te hangen. Ik heb liever een Mafia 2 die maar 10 uur duurt en interessante missies voorschotelt, dan Mafia 3 die de boel enorm rekt en waardoor het spel repetitief wordt. Ik mis ook interessante story missions waarbij je eens iets anders mag doen dan ergens naartoe gaan en ofwel iemand afmaken ofwel de boel afbreken.

Dat deze game maar een 7 is lijkt me terecht. Wegens een brakke console port mag je er zelfs nog een punt voor aftrekken voor de PC versie.

Ik krijg bij Mafia 3 nu het gevoel dat ik Watch Dogs opnieuw aan het spelen ben. En nee, da's geen compiment :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
Nou net toch Mafia 3 binnen gekregen. DVD hoes dus met tig schijfjes erin. Deze installatie maar geannuleerd en gewoon laten downloaden. Lijkt me sneller te gaan dan 43 gig installeren met schijfjes. Snap niet waarom er nog zoveel dvd's bij zitten. Meeste spellen krijg je een dvd met een steam of origin install en moet de rest sowieso gedownload worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk dat dat voornamelijk voor landen is waar men nog echte datalimieten op de vaste lijn heeft. Iets waar we hier gelukkig geen last van hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Nee idd. Ik was op 18 % van de eerste dvd en toen had ik zoiets van wacht eens ff die staan nu in m'n library dus kan ik hem gewoon downloaden :) Dat gaat een stuk rapper met 150 mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, 44 GB downloaden duurt hier (spanje, adsl) waarschijnlijk 3 dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:13

TommyGun

Stik er maar in!

Scrtz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:36:
Mooi filmpje over Mafia 3: YouTube: Mafia 3 quality control

Manmanman wat is dit spel slecht zeg, ik heb het 5 hele minuten gespeeld maar toen ik vol tegen een andere auto aan reed en die auto direct 3 meter de lucht in reed vond ik het alweer genoeg. En de graphics? Die zijn toch een partij om te huilen..
:F :F :F

Ik heb 'm (key, incl. DLC) voor 29 euro gekocht, maar zelfs voor dat geld begin ik te twijfelen of het geen miskoop was haha :'( :')

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Er zijn toch wat updates geweest waar de graphics beter van werden? En de fps unlock...
Laatst nog Mafia 2 gespeeld en dat is ook niet alles. Nou ja we gaan het merken is nu op 92%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenWwijk
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 16:34
TommyGun schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:30:
[...]

:F :F :F

Ik heb 'm (key, incl. DLC) voor 29 euro gekocht, maar zelfs voor dat geld begin ik te twijfelen of het geen miskoop was haha :'( :')
Haha, ik heb hem inderdaad ook als DLC voor 32 euro gekocht. Heb het nu 5 uur gespeeld en vind het waardeloos.. Vooral de graphics.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:45
Aan degenen die al wat verder zijn:

Worden de missies nog wat anders dan 'kill die' of 'sloop dit'? Ik heb nu 11 uur er in zitten en letterlijk elke keer moet ik genoeg damage doen en dan een boss killen. En met deze dramatische AI is er gewoon 0 uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:10:
Aan degenen die al wat verder zijn:

Worden de missies nog wat anders dan 'kill die' of 'sloop dit'? Ik heb nu 11 uur er in zitten en letterlijk elke keer moet ik genoeg damage doen en dan een boss killen. En met deze dramatische AI is er gewoon 0 uitdaging.
Nee, en dit irriteert me het meest aan deze game. Ik had een leuk verhaal met intrigerende missiestructuur verwacht (cfr. Mafia 2), maar dit is gewoon Watch Dogs open world style: ga overal hetzelfde doen.

Onbegrijpelijk dat er deze design keuze gemaakt is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:51
De missies blijven voor zover ik kan zien allemaal hetzelfde, je hebt twee rackets per district die je over moet nemen. Daarvoor moet je eerst een bepaalde hoeveelheid damage doen voordat je een racket over kunt nemen, als je beide rackets in bezit hebt kun je de luitenant killen waarna het district officieel van jou is en te verdelen valt aan jouw eigen 'assets'.

Dit gaat door tot je volgens mij de hele stad hebt, dus voor de mensen die niet van grinden houden is het een hel. Ikzelf schuw er niet van en vind de veranderende locaties leuk genoeg, maar kan mij voorstellen dat er zat spelers zijn die het na een uurtje al beu zijn. Dan heb je gewoon de verkeerde game gekocht.
Het verhaal in Mafia III wordt door cutscenes verteld die je 'unlockt' door te grinden zegmaar..

Edit:
Bespreking van eerste speeluren in Mafia III door GameKings

[ Voor 8% gewijzigd door Freaky Maus op 12-10-2016 18:42 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:45
Grinden was oke geweest als de AI beter was geweest. Maar je fluit gewoon om elke hoek en klaar... man man wat een miskoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Nu online

DikkeBMW

Live '25

Moet zeggen dat ik de ai reuze mee vind vallen. Zeker is het makkelijk met dat fluiten, maar zodra je wat meer gaat schieten/guns blazin vind ik het prima. Niet geweldig, dat zeker niet, maar zo erg als mensen hier het ervaren nu ook weer niet...

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ben blij dat ik hem niet gekocht heb.. Thank god for 30 fps/keybind "bug", anders had ik hem wellicht gekocht zonder review te checken :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik hoop dat de fix tegen het crashen snel komt. Ik heb niet echt wat tegen grinden. Maar vind het wel echt een keuze om te fluiten en dan de q in te drukken. Zelf ga ik dat niet echt veel gebruiken, wil meer gewoon schieten, dekking zoeken etc, dan is dat grinden voor mij prima te doen.
Maar goed, zodra de fix er is kan dat dus pas. Mocht dat echt nog lang duren gooi ik het er echter weer af en ga ik wel weer na GTA, dan wacht ik ook gewoon echt een half jaar tot alle fixes goed uitgekristalliseerd zijn en ga ik hem dan nog wel een keer spelen. (Heb te weinig SSD ruimte voor beide en wil niet bezig blijven :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou toch wel eens op het kantoor van 2k willen kijken.
Hangar 13 heeft iets van 150 man personeel? Dat is toch snel 600.000 aan kosten elke maand. En hoe lang zijn ze al bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Even wat gespeeld ben nog bezig maar eerste indrukken
Het rijden is ronduit prut. Hij startte bij mij op in 1600x900 waarom dat is weet ik niet. Heb hem zelf naar 1920x1080p gezet. Moet toch wel kunnen met een 780Ti.
Qua graphics lijkt het wel alsof er een soort van lichte waas over m'n beeld zit. Kan het niet echt beschrijven. Nou ja heb hem gekocht en ga hem wel uitspelen maar ben benieuwd of ik na 2 uur geen hoofdpijn heb van die graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
mike30 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:54:
Even wat gespeeld ben nog bezig maar eerste indrukken
Het rijden is ronduit prut. Hij startte bij mij op in 1600x900 waarom dat is weet ik niet. Heb hem zelf naar 1920x1080p gezet. Moet toch wel kunnen met een 780Ti.
Qua graphics lijkt het wel alsof er een soort van lichte waas over m'n beeld zit. Kan het niet echt beschrijven. Nou ja heb hem gekocht en ga hem wel uitspelen maar ben benieuwd of ik na 2 uur geen hoofdpijn heb van die graphics.
Is makkelijk te fixen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ja heb idd de motion blur en zo uitgezet maar merk af en toe toch nog wel een stottertje hier en daar. Is dat het spel of is het mijn videokaart of systeem dat niet voldoet?

Heb een

i5 4670k standaard geklokt
8 gig 1600 Mhz ram
780Ti standaard geklokt

Spel staat op een mushkin 128 GB ssd.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste