Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Iedereen kon toch al aanvoelen dat dit spel geen AAA title (meer) is. Review NDA tot na de release is een goede indicator over het algemeen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
shakespeare schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:15:
Haha gta is jaren oud.. en nog ziet dit er minder uit??? Behalve de detail kkwa budget. 30 fps op pc? En daarna een patch droppen? Faal, pc gamers zijn al jaren de onderliggende partij voor devs dat blijkt maar weer.

Ik twijfel maar denk ik dat ik fifa blijf spelen, ben niet onder de indruk van de filmpjes/screens.
Maar je speelt wel Fifa :X een game die elk jaar hetzelfde is met andere titel

Anwyay;

Ik ben nieuwsgierig hoe Open World deze game nou echt is, en hoe groot die wereld dan is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 15-09 14:32
Ik wist zelfs niet dat de game op 30 fps zou lopen, maar blijkbaar komt er uiteindelijk dit weekend al een patch om de 30 fps lock uit te schakelen.

nieuws: Pc-versie Mafia III krijgt na release patch om 30fps-limiet uit te sc...

Heb de game gisteren gedownload maar ik zal hem vanavond pas gaan spelen :D.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:10
Ik schrik wel van de reacties, maar heb er wel veel zin in

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik lees op de FP dat ze hetzelfde systeem als Fallout 4 hebben voor wat betreft de fps namelijk dat deze gekoppeld is aan de physics. Lock je de fps op 15 dan draait de game ook langzamer. Dat zou betekenen dat de game op hogere fps sneller loopt met alle gevolgen van dien gameplaywise.

Bron op Reddit

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Diigii schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:03:
Ik wist zelfs niet dat de game op 30 fps zou lopen,
Zou me niks verbazen als de PC-versie een simpele console port is. Benieuwd naar de eerste benchmarks.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 15-09 14:32
XWB schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:48:
[...]

Zou me niks verbazen als de PC-versie een simpele console port is. Benieuwd naar de eerste benchmarks.
Ik heb extra weinig bekeken van Mafia 3 maar wat ik tot nu toe heb gezien bevalt me wel. Het komt ook wel omdat ik de beide Mafia games erg goed vond, dus dan kijk je niet zo nauw naar Mafia 3. Maar net gauw even 2 streams bekeken op Twitch en toch ben ik er nog steeds tevreden over. Tijdens het kijken van de stream had ik echt wel het gevoel dat je weer een Mafia game aan het spelen was. Maar het uiteindelijke oordeel kan ik pas geven wanneer ik vanavond ga spelen :P.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
XWB schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:48:
[...]

Lijkt me vrij duidelijk. Er is ook geen HDR support op de PC.

Verder komen er 4K screenshots op NeoGAF langs met blurry textures, dus veel aandacht is er niet aan die versie besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOTD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 13:02
Diigii schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:52:
[...]

Ik heb extra weinig bekeken van Mafia 3 maar wat ik tot nu toe heb gezien bevalt me wel. Het komt ook wel omdat ik de beide Mafia games erg goed vond, dus dan kijk je niet zo nauw naar Mafia 3. Maar net gauw even 2 streams bekeken op Twitch en toch ben ik er nog steeds tevreden over. Tijdens het kijken van de stream had ik echt wel het gevoel dat je weer een Mafia game aan het spelen was. Maar het uiteindelijke oordeel kan ik pas geven wanneer ik vanavond ga spelen :P.
Het is na een paar uur spelen best wel een vet spel. Helaas zitten er nog wel wat schoonheidsfoutjes in. Ik heb bv. het idee dat als je voor een stoplicht staat alles op rood is en daarna alles op groen. Zo rijden AI auto's in op voetgangers enz. Maar de sfeer die er hangt in het spel is zeker de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Even een kleine opmerking. Als je het spel opstart krijg je bij opties slechts een gedeelte van de opties (iig wat betreft beeld) als wanneer je ingame naar de beeldopties gaat.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb veel gelezen (voornamelijk negatief) over de manier waarop autos rijden. Heeft de game nou uiteindelijk de beloofde optie gekregen om het op realistisch te zetten of handmatig te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:28
Hallo allemaal :)

Heb de game ook gekocht en vermaak me er tot nu toe prima mee, heb de game difficulty op hard gezet, aim assist uit en driving op simulation. Voelt voor mij erg aan als Mafia 2 , wat een goede zaak is. Ik geniet erg van de voice acting, setting, muziek en de gameplay zover. Het draait ook nog (met alles hoog) prima op mijn I5-750 / 7970 3gb.

Even een vraag. Wat ik ook probeer, ik kan "aim down sight" niet gebruiken. Ben al een keer overnieuw begonnen omdat ik dacht dat het misschien een bug was, maar wat ik ook probeer, bij de eerste missie waar de popup box komt die zegt "To aim hold", staat er niets. ook bij de controller settings kan ik niets vinden wat hier op lijkt. weet iemand wellicht de standaard toegewezen key, of hoe het heet in het menu? Ik heb verder al mijn keybinds wel gewoon kunnen wijzigen, zonder enig probleem.

Edit : Probleem opgelost. blijkt een bug in het spel te zitten waardoor gewijzigde controls niet werken / verkeerd weergegeven worden ingame. Vanuit het spel zelf zijn de controls volgens mij niet te wijzigen, maar wel via de appdata folder (het bestand gameinputmodule.pl verwijderen, als je het spel opnieuw opstart zijn de controls gereset) . Deze vind je ergens in de 2k Games / Mafia III folder.

[ Voor 18% gewijzigd door Visgek82 op 07-10-2016 11:14 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
oei.. jongens.. ik zit de hele tijd de stream te kijken van angry joe.

Heel veel herhaling in gameplay.. cut scènes zijn top. game krijg een 7 denk ik.

Het is het allemaal net niet.
En dit is geen gelul. doe ermee wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 19:34
Het is inderdaad qua missies wel wat eentonig, maar de gameplay is goed, het verhaal is tot nu toe top en de stad is ontzettend mooi. Neig zelf na 6 á 7 uurtjes spelen naar een 7,5 tot een 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:01
Ik vind dat er tegenwoordig wel heel snel wordt geroepen dat iets eentonig is. Heeft uiteindelijk niet ieder spel in de basis last van een repetitieve gameplay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:32
Geen crashes voor jullie op de pc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 19:34
Nol_NL schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:10:
Ik vind dat er tegenwoordig wel heel snel wordt geroepen dat iets eentonig is. Heeft uiteindelijk niet ieder spel in de basis last van een repetitieve gameplay ?
Mja, je merkt het wel goed bij Mafia 3. Tot nu toe heeft iedere missie dezelfde opbouw:

- Je hebt verschillende kleine objectives op de map
- Ga naar objective, richt schade aan door goederen te slopen of belangrijke mensen te vermoorden
- Wanneer je genoeg schade aan hebt gericht, komt de 'baas' en kan je hem vermoorden

En dat is tot nu toe bij iedere missie zo geweest. Ondanks dat de laatste missie waar ik gisteren mee stopte wél anders was, dus hopelijk een goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, Mafia 2 maar even opgestart. Tot aan de patch ga ik die wel weer spelen. heerlijk met 120+ fps :D
(En dat kan aan mij liggen, ik vind vooralsnog de graphics daarin mooier, geen idee wat het precies is. Maar het lijkt daar scherper en netter.)

Wat betreft de eentonigheid, ik geloof dat dat uiteindelijk minder wordt. Maar wel pas echt later in het spel. Zelf vind ik het niet echt een probleem. Met GTA ben ik in online ook enorm aan het grinden geweest. Het idee is volgens mij dat voor je je eigen mob hebt opgezet je vooral de andere groeperingen verzwakt, en pas als de markt op zijn gat ligt je zelf echt goed kunt instappen en de boel kunt overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
De PC versie ziet er bij mij een beetje blurry uit. Ook de tekst in de UI.
Heeft iedereen dit? Speel zelf op High, misschien dat het wat uitmaakt.

Edit: Oh, als ik op Steam kijk ben ik niet de enige.

[ Voor 17% gewijzigd door superbassie op 07-10-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Trevor schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:14:
Ah ok, ik heb een 144Hz scherm. en ook gecapt op 144 met RivaTuner. Maar die lag/microstutter zit dan alleen extra op de hogere framerates toch?
stel je kiest tussen 60 en unlimitted dan heb je met die tweede optie evenveel drops onder de 60 als met die 60caps, of kan hij dan makkelijker power zo spreiden dat hij makkelijker op 60 blijft hangen?

Als je framerate boven de 60 uitkomt zal hij bij een cap altijd maar tot 60 gaan. Drops onder de 60 blijven drops onder de 60. Je monitor geeft dan gewoon frames 2 of 3x weer. Wat helemaal niet erg is. Gewoon fraps aan zetten en zorgen dat de game boven de 60 blijft, dan merk je de schommelingen in de frames ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
superbassie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:29:
De PC versie ziet er bij mij een beetje blurry uit. Ook de tekst in de UI.
Heeft iedereen dit? Speel zelf op High, misschien dat het wat uitmaakt.
Zet dept of field uit, zet motion blur uit. Thats it meer kun je niet doen. Ze hebben allemaal van die vage console filters aan staan. Als pc gamer hou ik ook juist van de crispy duidelijke look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Zironako schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:13:
- Ga naar objective, richt schade aan door goederen te slopen of belangrijke mensen te vermoorden
- Wanneer je genoeg schade aan hebt gericht, komt de 'baas' en kan je hem vermoorden
Klinkt qua concept een beetje als Shadow of Mordor, waar je ook bepaalde missies moest doen om captains naar buiten te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:19
Zironako schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:13:
[...]

Mja, je merkt het wel goed bij Mafia 3. Tot nu toe heeft iedere missie dezelfde opbouw:

En dat is tot nu toe bij iedere missie zo geweest. Ondanks dat de laatste missie waar ik gisteren mee stopte wél anders was, dus hopelijk een goed teken.
Klopt. Ik heb nu zo'n 6 uurtjes gespeeld en het begint nu wel erg eentonig te worden. Erg jammer, want het begon wel echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOTD
NotSoSteady schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:12:
Geen crashes voor jullie op de pc?
1 crash toen de swap lade. Verder al ruim 4 uur zonder crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:01
Kwistnix schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:31:
[...]

Klinkt qua concept een beetje als Shadow of Mordor, waar je ook bepaalde missies moest doen om captains naar buiten te lokken.
Shadow of Mordor komt met zijn eentonigheid dan wel weer weg met een dikke 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Gaan we weer, doei ;w

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 07-10-2016 11:50 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:56

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Ik hoor het al. Erg jammer, de vorige delen waren genieten voor mij. Maar zo te horen is dit nog niet koop-waardig.

FPS limiet, instellingen copy / pasta uit de consoles gepakt. Jakkes, maar vooral erg jammer.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heel even op de pc geprobeerd maar die 30 fps is echt niet tof, ik weet van de opkomende patch maar vraag me dan nog af of mijn pc het het allemaal trekt.

Verder was ik bezig om de controls in te stellen en terwijl ik daar mee bezig was bedacht ik me ineens dat ik daar helemaal geen zin meer in heb en dat dit ook 1 van de redenen was om een PS4 te kopen.

Aangezien ik van de eerdere mafia games heel erg genoten heb en de muziek alleen in deze 29 minuten al zo mooi was ga ik gewoon de PS4 versie kopen en op de bank ploffen.

Hoop dat steam niet moeilijk doet over mijn refund request maar ik verwacht geen moeilijkheden eigenlijk met een speeltijd van 29 minuten, op naar de winkel in de stad ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning Willy
Yariva schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:17:
Ik hoor het al. Erg jammer, de vorige delen waren genieten voor mij. Maar zo te horen is dit nog niet koop-waardig.

FPS limiet, instellingen copy / pasta uit de consoles gepakt. Jakkes, maar vooral erg jammer.
Ziet er mooi uit hier hoor

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Laatst online: 10:56

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Zeker weten, wauw :D

Alleen door het spel nu te kopen praat je de 30FPS cap eigenlijk goed (imo) richting de ontwikkelaar. Door een spel juist niet te kopen, en te wachten totdat hij in een fatsoenlijke staat verkeerd, geef je een duidelijk signaal af dat wij (PC Gamers) dit soort belemmeringen niet voor lief nemen.

Begrijp mij niet verkeerd, het lijkt nu alsof ik het spel af fik terwijl het waarschijnlijk prima zal zijn. Maar een FPS cap weegt voor mij erg zwaar. Thats all.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Voor de mensen die 'm hard copy hebben besteld op pc... Je kunt de game gewoon via Steam verzilveren middels de bijgeleverde code. Scheelt je die 6 of 7 dvd's installeren...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Techno Overlord schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:40:
Voor de mensen die 'm hard copy hebben besteld op pc... Je kunt de game gewoon via Steam verzilveren middels de bijgeleverde code. Scheelt je die 6 of 7 dvd's installeren...
Dat uitpakken duurde via Steam duurde overigens bijna 40 minuten, games installeer ik namelijk niet op de SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Techno Overlord schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:40:
Nog leuke bonus gekregen zoals posters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
j0ppie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:30:
[...]

Zet dept of field uit, zet motion blur uit. Thats it meer kun je niet doen. Ze hebben allemaal van die vage console filters aan staan. Als pc gamer hou ik ook juist van de crispy duidelijke look.
Hmja, dat scheelt iets.
Misschien de SweetFX/ReShade opties eens proberen die op Reddit staan.

Wel zojuist m'n eerste crash gehad. :/ Geen foutmelding, gewoon poef terug naar Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Koning Willy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:42:
[...]

Nog leuke bonus gekregen zoals posters?
Ja, er zit een grote kaart in van New Bordeaux. Verder nog een normaal boekje met alleen tekst en disclaimer. En nog een kaartje van de Family Kick Back Bonus DLC. Kaart is wel nice moet ik zeggen.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, vlak voodat de game uitkwam was er een discussie over hoe open world hij is. Iemand hier wat meer info over?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:16

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Zo ben nu 2 uur in de game op de pc en vind hem vet! De controls zijn echt heerlijk in vuurgevechten. Het rijden voelt naar mijn inziens wat onhandig aan maar dan kan ook gewoon de handling van de wagens zijn.Toch is de 30fps cap wel merkbaar tijdens het rijden, hij stottert hier en daar wat. De graphics zijn wel erg mooi en een zonsopgang die je ogen verblindt is echt heel vet gedaan. Helaas ogen de graphics wat blurrig, dat had van mij wel wat scherper gemogen.

Daarnaast heb ik wel wat glitches gehad (speel op ultrawide 3440x1440). Aan de randen zijn soms artifacts te zien maar na het spelen van een cutscene waren deze eer weg. Ook heb ik last gehad van zwevend en uitzichzelf bewegend meubilair in de kelder en een vrachtwagen die uit het niets explodeerde op de weg. Daarnaast crashte de game ineens naar de desktop zonder waarschuwing.

Ik hoop dat na de patch dit weekend de spelervaring op de pc een stuk beter is, maar ik weet wel dat ik deze game ga uit spelen. Het verhaal, de cutscenes en muziek is geweldig.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
Op veel screenshots zie ik niet veel diepte in de gebouwen.

Hoe goed werkt het overnemen van regio's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Vreemd dat er al een PC patch dit weekeinde zou uitkomen. Het is niet alsof je plotseling op een paar uur tijd een patch uit je hoed kan toveren.

Dit lijkt eerder op een te vroege release van de PC versie waarbij de port van console naar PC nog niet af was. Dan moet je een keuze maken:
- releasen en hopen dat de shitstorm van de elitist PC gebruikers meevalt, wat dus overduidelijk niet het geval blijkt te zijn.
- de release op PC uitstellen en de shitstorm ontvangen dat de console versie eerder gereleased wordt dan de PC versie.

Damned if you do and damned if you don't :-)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
DarthDavy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:02:
Vreemd dat er al een PC patch dit weekeinde zou uitkomen. Het is niet alsof je plotseling op een paar uur tijd een patch uit je hoed kan toveren.

Dit lijkt eerder op een te vroege release van de PC versie waarbij de port van console naar PC nog niet af was. Dan moet je een keuze maken:
- releasen en hopen dat de shitstorm van de elitist PC gebruikers meevalt, wat dus overduidelijk niet het geval blijkt te zijn.
- de release op PC uitstellen en de shitstorm ontvangen dat de console versie eerder gereleased wordt dan de PC versie.

Ja, stel de release dan een weekje uit. Liever een complete ervaring, dan dit. Ik wacht wel op een patch, kan niet tegen 30fps en crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een sfeer :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Oke we weten nu allemaal hoe het zit met de framerate. Maar wil er nu iemand eens wat over de game vertellen ? Is hij boeiend. Ik lees net een user review. "Boring & repetitive " Valt er wat leuks te doen ? En hoe zit het met het "open wereld gevoel ? ☺. Ik twijfel hard om hem te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
DarthDavy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:02:

Als ze gewoon uitleggen dat de pc versie nog niet goed is en nog op 30fps loopt op dit moment. Dat ze een maandje of paar weken nodig hebben om dit te fixen. Dan krijgen ze echt wel begrip uit de pc communitie! 30fps is gewoon not done. Sommige mensne vinden het prima, sommige niet. En vaak zijn dat de PC gamers. Dus doe het dan ook niet. Ik ben maar weer forza aan eht spelen tot die patch uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
juggle schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:58:
Zo ben nu 2 uur in de game op de pc en vind hem vet! De controls zijn echt heerlijk in vuurgevechten. Het rijden voelt naar mijn inziens wat onhandig aan maar dan kan ook gewoon de handling van de wagens zijn.Toch is de 30fps cap wel merkbaar tijdens het rijden, hij stottert hier en daar wat. De graphics zijn wel erg mooi en een zonsopgang die je ogen verblindt is echt heel vet gedaan. Helaas ogen de graphics wat blurrig, dat had van mij wel wat scherper gemogen.

Daarnaast heb ik wel wat glitches gehad (speel op ultrawide 3440x1440). Aan de randen zijn soms artifacts te zien maar na het spelen van een cutscene waren deze eer weg. Ook heb ik last gehad van zwevend en uitzichzelf bewegend meubilair in de kelder en een vrachtwagen die uit het niets explodeerde op de weg. Daarnaast crashte de game ineens naar de desktop zonder waarschuwing.

Ik hoop dat na de patch dit weekend de spelervaring op de pc een stuk beter is, maar ik weet wel dat ik deze game ga uit spelen. Het verhaal, de cutscenes en muziek is geweldig.
Ik speel ook op die resolutie en heb het zelfde met de randen. Als je er een fix voor weet let me know! Speel je ook met een AMD kaart?
Graphics zijn niet zo mooi maar dat trek ik nog wel. Geef me alleen 60fps en het liefst ook wat meer draw distance. Auto's poppen soms gewoon in aan de andere kant van de rijbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Thommiie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:12:
Oke we weten nu allemaal hoe het zit met de framerate. Maar wil er nu iemand eens wat over de game vertellen ? Is hij boeiend. Ik lees net een user review. "Boring & repetitive " Valt er wat leuks te doen ? En hoe zit het met het "open wereld gevoel ? ☺. Ik twijfel hard om hem te halen.
Juist, zit er openbaar vervoer in waar je in kan, en kan je dan ook vrij rondbewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:16
juggle schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:58:

Ik speel op een 4k scherm ik heb ook artifacts aan de randen van mijn scherm.
Aan de linker en rechter zijde rood en wit.
Ik maak gebruik van gtx 1080 in sli (sli werkt niet in M3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
kmichael schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:37:
[...]

Ik speel op een 4k scherm ik heb ook artifacts aan de randen van mijn scherm.
Aan de linker en rechter zijde rood en wit.
Ik maak gebruik van gtx 1080 in sli (sli werkt niet in M3)
hmm bij mij verschillen de kleuren en ik heb ook alleen artefacts op sommige momenten. Llijtk een beetej van de locatie af te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:26:
[...]

Juist, zit er openbaar vervoer in waar je in kan, en kan je dan ook vrij rondbewegen?
Is lastig te zeggen voor mij. Ik heb 3 uurtjes gespeelt. En dat is eigenlijk de intro. Het schijnt dat je later pas meer dingen unlockt in een slowpast. Dus misschien opent de wereld zich pas echt als je na de 10/15 uur zit. En gezien het feit de game eigenlijk nog maar net uit is, is het wat te vroeg om daar nu al veel over te kunnen zeggen denk ik. Misschien even 3 dagen wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk... ga er maar niet vanuit. desalnietemin kan het best een goed spel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik ga 'm in ieder geval niet binnenkort kopen. Ik wacht wel even wat (user) reviews af. Wanneer anderen de tijd hebben gehad om meer van het spel te ervaren. Ik heb vandaag Xcom 2 in plaats van Mafia 3 besteld, daar kan ik sowieso wel even mee vooruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
snap ook niet dat er al zoveel reacties op metacritic enzo staan. Dat kan gewoon niet!
Die mensen hebben het spel gewoon nog niet uitgespeeld. Hebben ze dat wel? Dan zijn ze in 1 klap door gegaan zonder slaap en hebben ze door het spel gerusht. Hoe realstisch is dan je review :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
j0ppie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:00:
snap ook niet dat er al zoveel reacties op metacritic enzo staan. Dat kan gewoon niet!
Die mensen hebben het spel gewoon nog niet uitgespeeld. Hebben ze dat wel? Dan zijn ze in 1 klap door gegaan zonder slaap en hebben ze door het spel gerusht. Hoe realstisch is dan je review :P
Er zijn nog geen officiële reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
j0ppie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:00:
De user reviews op Metacritic zijn de eerste dagen rond release altijd waardeloos.
Vrij veel mensen die een 1 of een 10 geven en dan ook nog erbij zeggen dat ze het spel niet gespeeld hebben.
Dan kun je beter op Reddit of hier gaan rond lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Koning Willy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:01:
[...]

Er zijn nog geen officiële reviews.
Ik heb het over user reviews op metacritic. Dus een cijfer + een comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Spel ziet er nog steeds ziek goed uit zelfs op Low :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Koning Willy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:09:
[video]
High lijkt wel Low. Zo hé, en die autospawn/popin. :( Evengoed, ik ga hem spelen (PC). Voor het verhaal, heb erg genoten van Mafia 2, dus geen twijfel voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door PerlinNoise op 07-10-2016 15:13 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
PerlinNoise schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

High lijkt wel Low. Zo hé, en die autospawn/popin. :( Evengoed, ik ga hem spelen (PC). Voor het verhaal, heb erg genoten van Mafia 2, dus geen twijfel voor mij.
Yessss! Review is online gekomen van een van de beste non-biased reviewers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het allemaal er prima genoeg uitzien, het gaat in een dergelijke game toch om de sfeer. (hey, af en toe zet ik vice city nog wel eens aan)

Maar ik wacht nog wel een week of 2,3 dan zullen er al wel een paar patches zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

[video]
lol ik zie scenes die er op low beter uit zien dan op high (die groen/witte truck)?

Maar goed komt op high redelijk overeen met wat ik in de preview filmpjes van Angry Joe heb gekeken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Eerste indrukken hier zijn goed.
Wereld ziet er prima uit. Schiet lekker. Lekker verhalend gebracht. Goeie muziek (al zijn het wel de geijkte nummertjes).

Wat me wel wat tegen staat is de manier Hoe auto's rijden (hij staat nog op standaard. Kan de andere modus niet vinden). Dat gaat alle kanten op. Lijkt helemaal nergens naar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osseh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 22:52
Chaoss schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

lol ik zie scenes die er op low beter uit zien dan op high (die groen/witte truck)?
Gelukkig ben ik dus niet de enige die dat dacht bij het betreffende filmpje. De verschillen grafisch tussen low en high zijn erg minimaal.

Heb zojuist ook die review gezien van ACG en het is wel een beetje zoals verwacht. Fantastische story maar helaas erg veel technische problemen momenteel. Ik wacht nog wel een weekje of 2 voordat ik de game ook aanschaf. :'(

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Ben benieuwd, kan straks spelen. Ligt al op de deurmat te wachten =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
  • Laatst online: 06:33
Koning Willy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:24:
Yessss! Review is online gekomen van een van de beste non-biased reviewers _/-\o_
Samengevat: spel heeft veel potentieel maar is technisch niet gans in orde, m.n. veel crashes op alle platformen.

Ik wacht nog even tot er wat patches komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:47:
Eerste indrukken hier zijn goed.
Wereld ziet er prima uit. Schiet lekker. Lekker verhalend gebracht. Goeie muziek (al zijn het wel de geijkte nummertjes).

Wat me wel wat tegen staat is de manier Hoe auto's rijden (hij staat nog op standaard. Kan de andere modus niet vinden). Dat gaat alle kanten op. Lijkt helemaal nergens naar.
Je kunt hem op Simulatie zetten. Heb ik meteen gedaan. De 30 fps stoort me niet zo erg, meer al de blur. Alles is wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Thommiie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:12:
Paar missies gedaan en ben, op de pc optimalisatie na, zeker wel positief. :)
Verhaal is interessant, cut scenes zijn goed, zeker de gezicht animaties. En de muziek is geweldig!
Gebruik zelf voor dit soort games een Xbox360 controller en die werkt prima.

Het rijden staat op simulatie. Heb ook totaal geen problemen de auto op de weg te houden.

So far so good dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:47:
Ik had hier ook last van. Heb hem op de realistische optie gezet. En daarnaast vind ik de camera ook een beetje weird voelen. Die heb ik nu van achter de auto op de optie die het dichtste op de auto zit staan.
Die combinatie zorgt er voor dat het rijden een stuk beter aan voelt (nog niet zoals een GTAV helaas maar wle beter)
De optie is te vinden bij opties/game opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
PerlinNoise schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

Je kunt hem op Simulatie zetten. Heb ik meteen gedaan. De 30 fps stoort me niet zo erg, meer al de blur. Alles is wazig.
Probeer de volgende opties!
dept of field: uit
motion blur: uit
Dit helpt een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Hè fock ik heb mijn eerste freeze al te pakken (Xbox One) :(
j0ppie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:55:
[...]

Ik had hier ook last van. Heb hem op de realistische optie gezet. En daarnaast vind ik de camera ook een beetje weird voelen. Die heb ik nu van achter de auto op de optie die het dichtste op de auto zit staan.
Die combinatie zorgt er voor dat het rijden een stuk beter aan voelt (nog niet zoals een GTAV helaas maar wle beter)
De optie is te vinden bij opties/game opties.
PerlinNoise schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

Waar zit dat bij jullie? Ik kan dat in het menu niet terug vinden namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 07-10-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
j0ppie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:56:
[...]

Probeer de volgende opties!
dept of field: uit
motion blur: uit
Dit helpt een beetje :)
Heb ik zo staan, maar is nog steeds vreselijk...
Edit: net eerste crash gehad... :(

[ Voor 6% gewijzigd door PerlinNoise op 07-10-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koning Willy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:24:
[...]

[video]
bedankt, leuke review

Dus gewoon wachten met kopen tot de problemen zijn opgelost. Precies wat mijn plan al was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
PerlinNoise schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:08:
[...]

Heb ik zo staan, maar is nog steeds vreselijk...
helaas eens. Maar ik kan er wel mee leven. 30fps echter.. :( patch al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Heb van 11 tot 4 zitten spelen...

Verhaal, setting en presentatie zijn echt top, de open world gameplay voldoende en de combat tof, zeker met die 'execution' moves erbij. :)

Mijn verwachtingen zijn tot nu toe waargemaakt. PS4 versie trouwens.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 12:14
ik wou net zeggen. PC versie kan je gewoon niet spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 12:14
j0ppie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:23:
[...]

helaas eens. Maar ik kan er wel mee leven. 30fps echter.. :( patch al uit?
Nope morgen of zondag denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ga hem zo toch maar halen mij de MM, is er al een patch voor de PS4 versie uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ook niet echt veel verschil tussen Low en High op de PC
YouTube: Mafia 3 – PC Low vs. High Graphics Comparison

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOTD
Inmiddels al 3 crashes achter elkaar terwijl ik daar in het begin van de dag geen last van had. Hopelijk helpt de ''60fps'' patch dit te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
[video]
Ik vind het verschil tussen 30 en 60fps makkelijker te zien dan het verschil tussen high en low :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Chaoss schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:33:
Ik ga hem zo toch maar halen mij de MM, is er al een patch voor de PS4 versie uit?
Ja van 2,4 GB.

En verwacht een game install van 35-40 minuten.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Nog even en dan klaar met werken en naar huis!!
Vrouwlief heeft vanochtend al mafia 3 in de PS4 gestopt en het spel geinstalleerd voor mij :

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
runner83 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:46:
Nog even en dan klaar met werken en naar huis!!
Vrouwlief heeft vanochtend al mafia 3 in de PS4 gestopt en het spel geinstalleerd voor mij :
Die opdracht had ik mijn vriendin ook al gegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

On_E schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:43:
[...]

Ja van 2,4 GB.

En verwacht een game install van 35-40 minuten.
thanx, zal ook wel e.e.a. moeten verwijderen mijn 500gb zit redelijk vol :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Wauw dat is gaaf,
spoiler: 1 uur in de game
Vito Scaletta
zit erin.

[ Voor 16% gewijzigd door PerlinNoise op 07-10-2016 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
PerlinNoise schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:00:
Wauw dat is gaaf,
spoiler: 1 uur in de game
Vito Scaletta
zit erin.
Haha daar is zelfs een trailer van. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:11:
[...]

Vond deze verrassing veel leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:33
Zojuist het begin doorgespeeld op de ps4, vind het er redelijk goed uitzien. De cut scènes zijn echt om te smullen! Verhaal boeit me ook en word op een leuke manier verteld alsof je in een film zit.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
PerlinNoise schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:33:
[...]

Vond deze verrassing veel leuker. :)
Kan ik me voorstellen. Knap alle trailers genegeerd dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 17:04
Pukson schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:36:
Zojuist het begin doorgespeeld op de ps4, vind het er redelijk goed uitzien. De cut scènes zijn echt om te smullen! Verhaal boeit me ook en word op een leuke manier verteld alsof je in een film zit.
Voor mij geld hetzelfde, speel het ook op de ps4. De muziek maakt de sfeer helemaal mooi. Tot nu toe zeker geen miskoop geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Beetje zitten lezen hier, en het klinkt als Mafia 2. Weer een heerlijke gangstergame.

*bestellen gaat*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Hoe kan ik knoppen toewijzen aan een controller op de pc?
Ik gebruik een ps4 controller en dat werkt in elke game prima behalve natuurlijk in M3,
de button "back" kent hij bv niet en zou normaal gesproken rondje moeten zijn geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Scavy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:45:
Hoe kan ik knoppen toewijzen aan een controller op de pc?
Ik gebruik een ps4 controller en dat werkt in elke game prima behalve natuurlijk in M3,
de button "back" kent hij bv niet en zou normaal gesproken rondje moeten zijn geloof ik.
Krijg je Xbox of PS button prompts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Koning Willy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:47:
[...]

Krijg je Xbox of PS button prompts?
xbox buttons, wanneer ik ds4windows niet start word er helemaal geen controller ontdekt (lang leve games als Hitman die dus gewoon een ps4 controller herkennen.

Bij een actie als deur openen krijg ik geen enkele button te zien en er werkt er dan ook geen een en krijg het dus niet voor elkaar om er eentje toe te wijzen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Lekker, ik dacht die installatie gaat rap op de ps4 kon hem al na een paar minuten opstarten... maar dan begint de installatie pas :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:11:
[...]

En die had ik nou juist allemaal vermeden, goed gebruik van de spoiler tag, helaas had ik erop geklikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:08:
Lekker, ik dacht die installatie gaat rap op de ps4 kon hem al na een paar minuten opstarten... maar dan begint de installatie pas :P
Hier nog een hèhè

Oops soort van dubbel post.. zie even niet zo snel hoe ik kan samenvoegen en de game staat klaar sorry ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Sipio op 07-10-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Heeft iemand het al gespeeld op een r9 290? En zoja; hoe loopt dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Iuigi schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:32:
Heeft iemand het al gespeeld op een r9 290? En zoja; hoe loopt dat? :P
niet gespeelt, maar op dit moment loopt dat alels op ultra 30fps stabiel. Er zit namelijk een cap op. De game is niet zwaar om te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rij ik door de stad. Eerste rit vanaf het treinstation.
Krijg ik een berichtje dat de politie een daadwerkelijke politie taak heeft en hoe dat werkt.

Vervolgens rij ik met 105 mhp door een rood stoplicht terwijl er een politie auto staat te wachten.

Ze gaven precies geen fuck 8)7
Chaoss schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:08:
Ik zag na 35% "Startklaar" staan op de Xbox One. Daar trap ik geen tweede keer in dacht ik nog :)

Jij nu ook nooit meer ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 07-10-2016 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Laatst online: 04-06 06:30
Game draait echt voor geen meter op PC, word er gewoon misselijk van. Extreem schokkerig maar wel 25-30 fps (low/medium/high maakt geen verschil). Widescreen support vind ik ruk, allemaal "normale" resoluties en zoals alle crappy console ports stretcht het beeld gewoon, niks geen balken oid. Heel, heel, heel erg slecht. Meteen gerefund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmichael
  • Laatst online: 07:16
Bremg schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:48:
Game draait echt voor geen meter op PC, word er gewoon misselijk van. Extreem schokkerig maar wel 25-30 fps (low/medium/high maakt geen verschil). Widescreen support vind ik ruk, allemaal "normale" resoluties en zoals alle crappy console ports stretcht het beeld gewoon, niks geen balken oid. Heel, heel, heel erg slecht. Meteen gerefund.
Hier draait het spel wel soepel in 4k alles op high behalve AA, het schokt hier niet hoor alleen jammer van de 30 FPS cap. Misschien heb jij wel een hele slechte oale kroam PC...
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste