Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:10:

Er heeft nog nooit een game kunnen tippen aan GTA, dus ik verwacht niet dat daar in de toekomst verandering in gaat komen.
Natuurlijk gaat er ooit iets komen wat eroverheen gaat.

Het is moeilijk aan de top. Producten en projecten blijven daar nooit tot in de eeuwigheid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:31
NotSoSteady schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:10:
[...]
Er heeft nog nooit een game kunnen tippen aan GTA, dus ik verwacht niet dat daar in de toekomst verandering in gaat komen.
Ooit wel eens van de The witcher 3 gehoord .. dat is bijna de ultieme game .. alles wat er in een game hoort te zitten zit er ook daadwerkelijk er in...
oke het is geen moderne tijd maar je kan echt heel veel doen

GTA serie is leuk , maar tegen the witcher serie dan verbleekt het in mij ogen.
ik heb ze beide compleet en uit gespeeld

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 06-10-2016 17:00 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:04

kaanmijo

Picobello B.V.

Techno Overlord schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:20:
Ik heb de pc versie op bol.com gekocht maar volgens het plaatje zie ik dat het een DVD-ROM is. Ik heb geen DVD of Blu Ray drive in mijn pc. Ik hoop dan toch dat er een code zit onder een kraslaag ofzo waarmee ik de game kan verzilveren in Steam oid.

Anders eerst een .iso trekken van de DVD op een laptop met DVD drive bij mijn ouders en zo de game installeren. Ik hoop op het eerste.

[afbeelding]
Ik kwam net deze foto tegen op de Mafia 3 subreddit. Het zijn dus discs. Volgens de OP wordt de game nog wel steeds geactiveerd via Steam. Geen idee of je dus daadwerkelijk de discs nodig hebt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch het repetitieve als in de godfather reeks waar ik al bang voor was.
Rij naar een racket, schiet iedereen dood, en doe iets met de baas van de racket, en dat dan 10000000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:34
Donstil schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:52:
[...]

Natuurlijk gaat er ooit iets komen wat eroverheen gaat.

Het is moeilijk aan de top. Producten en projecten blijven daar nooit tot in de eeuwigheid.
Ik bedoel in hetzelfde genre en van een andere uitgever. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ravw schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:57:
[...]

Ooit wel eens van de The witcher 3 gehoord .. dat is bijna de ultieme game .. alles wat er in een game hoort te zitten zit er ook daadwerkelijk er in...

Beetje gekke vergelijking. Witcher is een RPG. Daarnaast vind ik de witcher niet altijd even sterk. Wil niet zeggen dat het geen fantastische game is. Maar ik kan wel degelijk punten bedenken waarom ik een andere game beter vind. In the witcher ben je altijd maar constant opzoek naar iets of iemand. Vecht systeem vind ik ook niet echt super. Het is maar net waar je van houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
Vraag me dit ook af. Heb dit ook gedaan met Fallout 4 werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ravw schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:57:
[...]

Alles behalve goede controls, animaties en vloeiende combat (mijn mening, dus hold your horses): 3 van de meest belangrijke aspecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:31
j0ppie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:34:
[...]

Beetje gekke vergelijking. Witcher is een RPG. Daarnaast vind ik de witcher niet altijd even sterk. Wil niet zeggen dat het geen fantastische game is. Maar ik kan wel degelijk punten bedenken waarom ik een andere game beter vind. In the witcher ben je altijd maar constant opzoek naar iets of iemand. Vecht systeem vind ik ook niet echt super. Het is maar net waar je van houd.
het ging hier over free roaming games, niet of het een shooter of rpg is

dan is zeker de witcher vele malen beter dan gta

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
ravw schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:49:
[...]

het ging hier over free roaming games, niet of het een shooter of rpg is

dan is zeker de witcher vele malen beter dan gta
Vind jij. Ik vond de witcher ook veel meer buddy. Camera werk was ook soms erg slecht. Vecht systeem vond ik niet erg goed. Movement van gerald was ook houterig en beperkt. Verder prima RPG. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
j0ppie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:34:
[...]

Als je een game beoordeeld op al z'n plus en minpunten dan steekt GTA 5 er boven uit, want die game heeft inprincipe alles (en doet het allemaal goed). De mercedez s klasse van de games. Maar als je een grote fantasy fanaat bent of je meer van Japanse games houd dan kan je die misschien leuker vinden. Ik vond GTA 5 op het begin een hele sterke game, maar nadat ik de story missies had uitgespeeld had ik het ook wel weer snel gezien. Dan heb ik me met de witcher wel meer en beter vermaakt. Maar we gaan teveel off topic.

Iemand die weet hoe laat morgen de reviews online komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb de key's (ultimate edition) binnen via cdkeys.com dus nu preloaden en iig vannacht spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
LoL G2play verkoopt meerdere versies van de game.
NU een key die je vanacht om 1 uur kunt spelen 35.69
NU een key die je vanacht om 1 uur kunt spelen + pre order bonus 36,79
Morgen een key 33.98
Waarschijnlijk krijg je bij de laatste optie alsnog vrij snel je key toegestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nieuwevolger schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:52:
[...]

Als je een game beoordeeld op al z'n plus en minpunten dan steekt GTA 5 er boven uit, want die game heeft inprincipe alles (en doet het allemaal goed). De mercedez s klasse van de games. Maar als je een grote fantasy fanaat bent of je meer van Japanse games houd dan kan je die misschien leuker vinden. Ik vond GTA 5 op het begin een hele sterke game, maar nadat ik de story missies had uitgespeeld had ik het ook wel weer snel gezien. Dan heb ik me met de witcher wel meer en beter vermaakt. Maar we gaan teveel off topic.

Iemand die weet hoe laat morgen de reviews online komen?
Ook GTA vind ik erg matig besturen, dus ik deel je mening niet.

Er zijn geen review copy's verstuurd. Is er überhaupt een embargo? Lijkt me sterk dat er morgen al reviews verschijnen.

@30fps lock: was mijn opmerking gisteren toch niet zo heel gek. Wat een rare keuze van 2K. Weinig aandacht aan de PC versie besteed, blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:34
Ik heb het geluk gehad hem vandaag al mee te nemen bij de lokale gameboer. Na ongeveer drie uurtjes spelen, vind ik het ontzettend tof. Verhaal is tot nu toe goed, de stad is mooi en sfeervol en de graphics zijn goed te pruimen (PS4). Wel soms nog wat buggy, heb al wat mensen gezien die door de muur vallen als je ze doodschiet of random voorbijgangers die ineens 3meter verder teleporteren. Maar goed, kleinigheidjes op een verder prima eerste indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Zironako schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:07:
Ik heb het geluk gehad hem vandaag al mee te nemen bij de lokale gameboer. Na ongeveer drie uurtjes spelen, vind ik het ontzettend tof. Verhaal is tot nu toe goed, de stad is mooi en sfeervol en de graphics zijn goed te pruimen (PS4). Wel soms nog wat buggy, heb al wat mensen gezien die door de muur vallen als je ze doodschiet of random voorbijgangers die ineens 3meter verder teleporteren. Maar goed, kleinigheidjes op een verder prima eerste indruk.
Das het voordeel van console. Als je een copy hebt kun je spelen. Ik ben de game nu aan het installeren. Echter kun je pas op play drukken om 1 uur snachts. 8)7

Vraagje, heb je wel de day one patch van bijna 3 GB gedownload?
Daar kan namelijk nog behoorlij kwat mee gefixt worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:34
j0ppie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:17:
[...]

Das het voordeel van console. Als je een copy hebt kun je spelen. Ik ben de game nu aan het installeren. Echter kun je pas op play drukken om 1 uur snachts. 8)7

Vraagje, heb je wel de day one patch van bijna 3 GB gedownload?
Daar kan namelijk nog behoorlij kwat mee gefixt worden :P
Ja, heb deze ook geïnstalleerd. Het zijn geen storende dingen en ze komen ook niet super vaak voor, maar ben het wel al enkele keren tegen het lijf gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:52
Helaas nog nergens te koop. Omgeving Heerlen Maastricht Sittard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Worker123 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:20:
Eigenlijk best dom, ik wou de game ook fysiek wel kopen (wou wel graag hoesje opzich ook al koste dat wat meer). Maar aangezien ze hem nog niet willen geven en ik niet langer wil wachten (en zeker niet tot morgen) heb ik maar een key gekocht. Scheelt nog geld ook! En ik ben nu aan het preloaden. Ze kunnen dan in zo'n gameshop wel doodleuk zeggen, ja morgen komt hij uit! Maar ik denk dan,... nee hij komt over 6 uurtjes uit. En dan zijn jullie dicht! En dan wil ik de game al op men harde schijf hebben staan. Niet pas morgen naar de winkel toe en dan nog installleren. En maar zeuren die gameshops dat ze falliet gaan wegens online verkopen.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Worker123 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:20:
Jij zoekt zeker de console versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Vandaag de key binnen gekregen en gelijk de game gepreload. Ik moet zeggen dat hij nog best groot is. Iets over de 40GB. Heb er wel zin in en ik ben benieuwd wat die mobiele app preciest gaat worden.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
j0ppie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:22:
[...]

Jij zoekt zeker de console versie?
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
[...]

Eigenlijk best dom, ik wou de game ook fysiek wel kopen (wou wel graag hoesje opzich ook al koste dat wat meer). Maar aangezien ze hem nog niet willen geven en ik niet langer wil wachten (en zeker niet tot morgen) heb ik maar een key gekocht. Scheelt nog geld ook! En ik ben nu aan het preloaden. Ze kunnen dan in zo'n gameshop wel doodleuk zeggen, ja morgen komt hij uit! Maar ik denk dan,... nee hij komt over 6 uurtjes uit. En dan zijn jullie dicht! En dan wil ik de game al op men harde schijf hebben staan. Niet pas morgen naar de winkel toe en dan nog installleren. En maar zeuren die gameshops dat ze falliet gaan wegens online verkopen.... 8)7
Zo dom is het niet, als 2K erachter komt kan de gameshop een flinke boete verwachten en voor een kleine game-winkel betekent dat, de zaak sluiten. Waarom zo'n risico nemen voor een paar mensen die niet kunnen wachten (included me).
En over 6uur is het eigenlijk al morgen :9
Ik heb ook moeite met wachten, maar dat is meer omdat ik morgen vrij heb, anders was ik lekker vroeg gaan slapen en morgen na mijn werk het spel gaan kopen.

@Worker123
Bedankt, wou net de winkels in Maastricht gaan bellen, maar dan wacht ik nog even een uurtje. Misschien dat ze rond 19:30-20:00 het spel wel al durven te verkopen. Ik had er eerst goede hoop in, omdat ik Fifa 17 vorige week ook een dag eerder heb kunnen kopen bij de Bart Smits, maar die hadden groen licht gekregen van EA omdat hij in andere landen wel al te koop was. Dus ik denk dat wij console-gamers pech hebben. Ik ben nu dus wel aan het denken om het spel op digitaal op de One te kopen, dan kan ik hem als het goed is gewoon spelen om 00:00 (als de download dan al klaar is :D )
Maar heb toch liever een disc, om hem nou digitaal te kopen voor die 3-4 uurtjes wat ik dan meer kan spelen vind ik weer een beetje te ver gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
Haha ik ga wachten tot morgen. Zo maar gewoon gaan sporten 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Over zes uur is het toch ook morgen? Daar zegt hij niets verkeerd mee natuurlijk.

Jij zoekt dit probleem nu heel erg bij de lokale Gameshop maar er zijn er in deze maar twee schuldig. De eerste is de developer welke een harde datum afgeeft en de tweede ben jezelf omdat je denkt niet te kunnen wachten terwijl dit overduidelijk gewoon kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Donstil schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:37:
[...]

Over zes uur is het toch ook morgen? Daar zegt hij niets verkeerd mee natuurlijk.

Jij zoekt dit probleem nu heel erg bij de lokale Gameshop maar er zijn er in deze maar twee schuldig. De eerste is de developer welke een harde datum afgeeft en de tweede ben jezelf omdat je denkt niet te kunnen wachten terwijl dit overduidelijk gewoon kan.
Dit dus, en eigenlijk is het leukste van alles, het wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:39
ben er uiterst tevreden over deze game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan nog er nog mensen naar Utrecht vanavond, om de game bij dat event te scoren?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Reviews op Steam zijn veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

theduke1989 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:50:
ben er uiterst tevreden over deze game....
welke versie?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik lees op neogaf dat mensen die de steam versie spelen en de patch hebben gedownload nog steeds locked 30fps hebben. Het zou er aan kunnen liggen dat de animaties fps gebonden zijn, aangezien iemand getest had om de game op 15 fps te spelen en de game speelde zich slomer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:38
Had deze game op het oog, vond Mafia 1 geweldig, 2 niet echt veel gespeeld. Maar als ik nu her en der al lees dat de game locked is op 30 FPS (meerdere Reddit posts, Steam, Totalbiscuit en Joker Productions), no f*cking way dat ik die game koop.
Schijnbaar kan 2K Games ook op mijn no-go lijst, naast Hello Games, Ubisoft en EA voor het afleveren van rotzooi :(

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Het nieuwsbericht morgen op tweakers dat de game locked is op 30fps zal vast gezellig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:16

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Hmm tja ik vraag mij af of 30fps nu echt zo'n probleem is. Speel gewoon lekker de game en beoordeel het dan. Ik heb er in ieder geval zin in 😀

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nieuwevolger schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:38:
Het nieuwsbericht morgen op tweakers dat de game locked is op 30fps zal vast gezellig worden.
Het is ook serieus krankzinnig, zit je dan met een GTX 1070 als een console peasant te spelen op 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje54
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 15:08
Gelukkig op steam gekocht , mocht echt zo zijn dan maar een refund. Koop ik hem later wel als het hebben gefixt.

Maar ik hoop van harte dat geen 30fps lock heeft 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
juggle schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:52:
Hmm tja ik vraag mij af of 30fps nu echt zo'n probleem is. Speel gewoon lekker de game en beoordeel het dan. Ik heb er in ieder geval zin in 😀
Ja, dat is een probleem. Gamen op 30FPS is... laat ik zeggen het is te spelen, maar echt niet wat ik een prettige ervaring noem. Net als een auto die op 3 cilinders loopt en een gat in de uitlaat heeft; het komt vooruit, maar vraag niet hoe.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
juggle schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:52:
Natuurlijk is dat een probleem, dat is naast de mooiere graphics een van de redenen waarom ik naast de PS4 een krachtige pc heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oké ik was net bij de BartSmit.
Al Verkopen ging hem niet worden helaas.

"Even kijken of we nog vrije Xbox One exemplaren hebben". Ze trekt een la open achter de kassa. Tientallen Mafia exemplaren. Das toch wel zuur :)

Maar ik wacht (on)geduldig tot morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Op Steam kun je ook niet eerder spelen, omdat het weer gaat om een Europese versie. Misschien had 2K zich beter kunnen richten op het verwijderen van die framerate lock in plaats van mij te beperken om de game te kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Hier een post van Totalbiscuit op Reddit:
So here's the information I've got from 2k directly.
The build people currently have is locked to 30fps. It is likely that the launch build will be also. 2K are going to issue a statement about the issue shortly, which include a timeframe on when the "fix" will be put in to unlock the games framerate.
I couldn't get out of them exactly why this is the case right now or what the hell happened, only that they are aware of it and it is not a permanent thing.
As usual, stop preordering videogames.
Het kan dus zijn dat het tijdelijk is vanwege een issue met de release build. Mocht dat zo zijn, vind ik het nog altijd debiel dat ze dus schijnbaar nog tot vlak voor de release datum aan het developen zijn. Oftewel: het is en blijft een game die niet af is. Wordt er een beetje moe van dat de release datum steeds vaker op de start van een publiekelijke beta lijkt bij games en dat je moet hopen dat in de komende maanden erna de boel gepatched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:04

kaanmijo

Picobello B.V.

NotSoSteady schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:03:
Op Steam kun je ook niet eerder spelen, omdat het weer gaat om een Europese versie. Misschien had 2K zich beter kunnen richten op het verwijderen van die framerate lock in plaats van mij te beperken om de game te kunnen spelen.
Dit ligt niet aan 2K. Steam heeft gewoon een check of de huidige datum van de ingelogde gebruiker de release datum is. Zo ja, release de game. Zo niet, geen release. Ik ben het met je eens over de frame lock, maar 2K kan niks doen aan de region lock op de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
kaanmijo schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:12:
[...]

Dit ligt niet aan 2K. Steam heeft gewoon een check of de huidige datum van de ingelogde gebruiker de release datum is. Zo ja, release de game. Zo niet, geen release. Ik ben het met je eens over de frame lock, maar 2K kan niks doen aan de region lock op de release
Toen ik de code invoerde stond er toch duidelijk bij "Mafia 3 (European)".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Moi_in_actie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:08:
Hier een post van Totalbiscuit op Reddit:

[...]

Het kan dus zijn dat het tijdelijk is vanwege een issue met de release build. Mocht dat zo zijn, vind ik het nog altijd debiel dat ze dus schijnbaar nog tot vlak voor de release datum aan het developen zijn. Oftewel: het is en blijft een game die niet af is. Wordt er een beetje moe van dat de release datum steeds vaker op de start van een publiekelijke beta lijkt bij games en dat je moet hopen dat in de komende maanden erna de boel gepatched wordt.
Ik snap niet dat het dan per sé tegelijk uit moet komen met de console versie. Wat is er op tegen om de game een paar weken uit te stellen op PC? PC gamers doen daar meestal helemaal niet moeilijk over, breng gewoon goede games uit die klaar zijn en het verkoopt prima. Nu zit je weer met al die negatieve PR. Je zit inderdaad gewoon beta versies van games te spelen, zelfde verhaal met Forza Horizon 3 pas |:(

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:36
Ik heb nu enkele uren de game gespeeld en moet zeggen dat ik me toch wel erg vermaak. Installeer echter wel meteen de Day One patch, want zonder die patch is de game echt niet te spelen en heb je continu last van framedrops. Op de Xbox One is het geen grafisch hoogstandje en Mafia 3 moet het dan ook vooral hebben van het verhaal, welke overigens steengoed is tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
Toch ben ik benieuwd naar het verhaal Vito. Wacht alleen nog even de reviews af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
http://steamcommunity.com/app/360430/discussions/0/

Ik heb het gevoel dat 30fps niet goed is gevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:14

PBP

A message to our PC players

We know how important having options that best suit your PC’s performance capabilities are. The team has been hard at work ensuring that Mafia III’s performance is consistent across all platforms, and right now the game runs at a solid 30 frames-per-second. We are currently working on an update for PC that will give players the option to play Mafia III at higher framerates. We’ll share more details about the update, and when you can expect it to arrive, very soon. In the meantime, the team welcomes feedback and would like to hear from you about what performance adjustment options are important to you. We’re actively considering a number of additional post-launch improvements on PC that would give players more control over how they can tailor the game’s experience to suit their rig’s performance. It’s been an incredible journey developing Mafia III and we couldn’t be more excited to get the game in your hands and hear what you think!
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Hier nog enkele screenshots van de Xbox One-versie: http://imgur.com/a/6ZKgW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MelvinW schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:56:
Op de Xbox One is het geen grafisch hoogstandje en Mafia 3 moet het dan ook vooral hebben van het verhaal, welke overigens steengoed is tot nu toe :)
Euhm daar koop je een spel toch voor? Gameplay doet mij meer dan grafische mogelijkheden. Net zoals in 1995 :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Slasher schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:00:
[...]

Euhm daar koop je een spel toch voor? Gameplay doet mij meer dan grafische mogelijkheden. Net zoals in 1995 :)
Klopt, maar tegenwoordig lijken mensen zich meer druk te maken om hoe een game presteert (30fps vs 60fps) en hoe de game eruitziet dan waar het bij Mafia 3 echt om draait: het verhaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MelvinW schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:03:
[...]

Klopt, maar tegenwoordig lijken mensen zich meer druk te maken om hoe een game presteert (30fps vs 60fps) en hoe de game eruitziet dan waar het bij Mafia 3 echt om draait: het verhaal 8)7
Ja niet te geloven he :X
ontopic: morgen maar ff naar de MM om de XBO versie te scoren.

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 06-10-2016 22:06 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MelvinW schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:00:
Ik vind dit prima want het draait idd om gameplay.
Het is alleen wel wat leeg op straat (een volle straat bevorderd de gameplay natuurlijk weer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 22:36
Was aan het kijken om deze te kopen voor PC maar rond dit soort grapjes loop ik met een boog rond
30fps cap
textures zijn dezelfde als op de console versie
geheel is blurry
control rebinds zijn gelimiteerd
bediening muis/toetsenbord speelt niet lekker
zit vol met bugs
komt grafisch niet in de buurt van waar ze hun fans warm mee hebben gemaakt

Oftewel, een console port naar PC waar we er al veel van hebben zien passeren. En ja een game draait in eerste instantie om gameplay maar ik pik dit soort grapjes niet.

4k! screenshot
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/mafia32016-10-0614-48wnr9n.png

Overigens heeft men wel al belooft de 30 frame lock op te lossen met een patch gezien de bakken (terechte) kritiek die ze momenteel krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
sprankel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:15:
Was aan het kijken om deze te kopen voor PC maar rond dit soort grapjes loop ik met een boog rond
30fps cap
geheel is blurry
zit vol met bugs

Oftewel, een console port naar PC waar we er al veel van hebben zien passeren. En ja een game draait in eerste instantie om gameplay maar ik pik dit soort grapjes niet.

4k! screenshot
[afbeelding]

Overigens heeft men wel al belooft de 30 frame lock op te lossen met een patch gezien de bakken (terechte) kritiek die ze momenteel krijgen
Yayk, is dat 4K en dan hoogste instellingen? :o Is wel wat hmmm dan ja.. Ik had wat gameplay dingen gezien van eerder en kan me het iets mooier herinneren. :?

[ Voor 4% gewijzigd door Luca op 06-10-2016 22:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 12:10
Heb hem even gespeeld (VPN) op 4K resolutie.Heb 2x GTX 1080 GPU's en dan maar 30fps.Daar ga ik niet aan beginnen.Ook weer geen sli support maar dat maakt in dit geval niet veel meer uit.Als ik dit grafisch vergelijk met GTA 5 is dit absoluut de mindere.Dus refunden bij steam en misschien dan maar de PS4 versie halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
kimone66 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:24:
Heb hem even gespeeld (VPN) op 4K resolutie.Heb 2x GTX 1080 GPU's en dan maar 30fps.Daar ga ik niet aan beginnen.Ook weer geen sli support maar dat maakt in dit geval niet veel meer uit.Als ik dit grafisch vergelijk met GTA 5 is dit absoluut de mindere.Dus refunden bij steam en misschien dan maar de PS4 versie halen.
Want de PS4 versie loopt lekker smooth op 4K 60FPS Ultra settings toch?
Heb je drivers al geupdate?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SaeewCV.png

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Misschien wil hij de PS4 versie omdat bij dan geen geneuzel heeft met drivers etc? Gewoon game erin en gaan? Sli support verander je ook niets aan dus nee die game zal nooit fatsoenlijk 60fps @ 4k draaien. Dat de ps4 versie dat niet haalt is helemaal niet zijn punt?

[ Voor 42% gewijzigd door Chaoss op 06-10-2016 22:45 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik zit te twijfelen en wacht nog even. Gaat bij mij om de xbox versie. Nu weet is dat prijzen van xbox games bijna nooit dalen, maar die 3 wapens / cars van de pre-order bonus zijn niet overtuigend genoeg om nu al te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
heb net een half uur een stream (PC) gekeken en het viel me op dat de hele artstyle van Mafia 1&2 weg is. Klopt mijn gevoel of heeft nostalgia alles weer eens mooier gemaakt dan het was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Kaasdipje schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:19:
heb net een half uur een stream (PC) gekeken en het viel me op dat de hele artstyle van Mafia 1&2 weg is. Klopt mijn gevoel of heeft nostalgia alles weer eens mooier gemaakt dan het was?
Komt ook door het tijdperk (20 jaar later)
Mafia 2 was inderdaad ook zeer mooi
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tmWDBS1.jpg

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met het uitbouwen van de hoofdpersonage? Is er netzoals ik GTA de mogelijkheid tot andere kleding, auto's kopen enz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Moi_in_actie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:45:
[...]

Zucht... oke dan, investeer ik nog wat meer energie in mensen die zonder enige kennis conclusies trekken:

3D Mark Firestrike Ultra
GTX980Ti: om en nabij de 4000 punten (de Titan X zit ook in die regionen)
Mijn R9 Fury: 4059

Dus ja, een R9 Fury kan hier best bij in de buurt komen. En dit is (helaas) nog zonder unlocked CU's (bij mijn exemplaar helaas niet mogelijk), anders kon je nog wel een 5 tot 10% bij die score optellen.
En ook bij de modernere DX12 Timespy is mijn score van 5239 aardig in de buurt van een GTX980Ti (die zitten daar ongeveer tussen de 5000 en 5500).
Offtopic:
Here we go..
Jammer, ik heb een 980GTX TI die nét wel overclocked zoals de meeste dat doen :-).
Wil je mijn timespy score weten? 6059 :-) O-)

Verder vind ik Mafia 3 toch aardig prijzig..
Season pass? Waarom? Voor een paar kleine uitbreidingen?
Er is niet eens een multiplayer.. ik snap het niet meer €55 voor de digital deluxe versie..
Kan ik toch beter de standaard versie kopen voor €31.. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door laurensdbb op 06-10-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

[b][message=48634857,noline]

4k! screenshot
.....
Ugh? Euhm .... wow :| dan moet het spel wel een zeer goed verhaal en goeie sfeer hebben zou ik zeggen, want van de looks zal het blijkbaar niet komen. Dit samen met 30fps voorlopig ... hoef ik morgen dus tóch mn visa kaart niet boven te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door SideShow op 06-10-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:30:
Hoe zit het eigenlijk met het uitbouwen van de hoofdpersonage? Is er netzoals ik GTA de mogelijkheid tot andere kleding, auto's kopen enz?
Tot nu toe heb ik die mogelijkheid nog niet gekregen, dus verwacht niet dat het in de game zit. Heb nu zo'n 4 uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
laurensdbb schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:32:
[...]

Offtopic:
Here we go..
Jammer, ik heb een 980GTX TI die nét wel overclocked zoals de meeste dat doen :-).
Wil je mijn timespy score weten? 6059 :-) O-)

Verder vind ik Mafia 3 toch aardig prijzig..
Season pass? Waarom? Voor een paar kleine uitbreidingen?
Er is niet eens een multiplayer.. ik snap het niet meer €55 voor de digital deluxe versie..
Kan ik toch beter de standaard versie kopen voor €31.. 8)7
Tegen de tijd dat de dlc er is kost een Season Pass minder dan 20 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning Willy
Voor de geïnteresseerde, AngryJoe is Mafia 3 aan het livestreamen nu:
https://www.twitch.tv/angryjoeshow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
zucht, 30 fps cap tot fix en gelimiteerde keybind rebinding tot fix?

[check] Mafia III ophalen wanneer die <10 euro staat in online key shop.

jammer, maar te veel andere games die uitkomen.

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 07-10-2016 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MelvinW schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:48:
[...]

Tot nu toe heb ik die mogelijkheid nog niet gekregen, dus verwacht niet dat het in de game zit. Heb nu zo'n 4 uur gespeeld.
Ooh zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

MelvinW schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:00:
Jebus :/ Ik word er stil van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Niet om lullig te doen, maar de meeste Xbox open wereld games zien er toch zo uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

sprankel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:15:
30fps cap
geheel is blurry
zit vol met bugs

4k! screenshot
[afbeelding]

Met alle respect voor de "gameplay is belangrijker" mensen (daar ben ik het grotendeels mee eens namelijk), maar dit ziet er uit als een mix tussen GTA San Andreas en GTA 4 :') :') :r
Met andere woorden compleet onacceptabel. Kom op, die draden met 5 poly's, die kun je toch op zijn *minst* verviervoudigen? En dan een 30 FPS cap, het moet niet mooier worden 7(8)7 :w

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
NotSoSteady schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:03:
[...]

Niet om lullig te doen, maar de meeste Xbox open wereld games zien er toch zo uit?
Ja maar als het er daar al zo brak uit ziet dan gaat de port naar de pc niet opeens wel heel sjiek eruit zien.

Hooguit wat hogere textures en meer frames per seconde. Al lijkt die laatste sowieso al niet erin te zitten.

Wat een faalrelease. Zo jammer weer dit. Deel 1 was een van de beste games ooit. Deel 2 kwam daar niet bij in de buurt en deel 3 lijkt nog slechter te zijn van wat ik gezien heb tot nu toe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
vosss schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:19:
[...]

Ja maar als het er daar al zo brak uit ziet dan gaat de port naar de pc niet opeens wel heel sjiek eruit zien.

Hooguit wat hogere textures en meer frames per seconde. Al lijkt die laatste sowieso al niet erin te zitten.

Wat een faalrelease. Zo jammer weer dit. Deel 1 was een van de beste games ooit. Deel 2 kwam daar niet bij in de buurt en deel 3 lijkt nog slechter te zijn van wat ik gezien heb tot nu toe :'(
Nog minder dan een uur, dan mag ik het zelf uitvinden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
NotSoSteady schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:26:
[...]

Nog minder dan een uur, dan mag ik het zelf uitvinden. 8)
Kun je niet even snel een VPN-etje opzetten met nieuw zeeland ofzo? Daar is ie al lang uit toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
vosss schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:27:
[...]

Kun je niet even snel een VPN-etje opzetten met nieuw zeeland ofzo? Daar is ie al lang uit toch? :)
Werkt niet, game is regio locked, waardoor altijd de Europese tijd wordt aangehouden.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 07-10-2016 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kuusj98 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:18:
[...]

Met alle respect voor de "gameplay is belangrijker" mensen (daar ben ik het grotendeels mee eens namelijk), maar dit ziet er uit als een mix tussen GTA San Andreas en GTA 4 :') :') :r
Twee games uit het rijtje van de beste games aller tijden.

Dat is als zeggen dat de nieuwe film van Silvester Stallone een mix is van the Godfather 1 en 2.

Een groter compliment kan je een open wereld game haast niet geven. Dat wordt smullen morgen *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 07-10-2016 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik heb ergens ook gelezen dat het gaat om de engine die ook voor Mafia II is gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Donstil schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:35:
[...]

Twee games uit het rijtje van de beste games aller tijden.

Dat is als zeggen dat de nieuwe film van Silvester Stallone een mix is van the Godfather 1 en 2.

Een groter compliment kan je een open wereld game haast niet geven. Dat wordt smullen morgen *O*
Ik heb het dan ook over het grafisch gebeuren. Nogmaals, graphics maken niet veel uit, maar ze moeten op zijn minst "fatsoendelijk" zijn, en vage jagged 5 poly upscaled 30 fps rotzooi valt daar eerlijk gezegd niet onder :P

Natuurlijk ga ik dit spel ook spelen, maar ik ga het eerst 'uitproberen', zo veel vertrouwen in een goede werking heb ik niet. Daarnaast, als dit spel op de PS4 kan draaien moet hij sowieso op mijn laptop kunnen draaien, de GPU's zijn even sterk namelijk. (Zou anders nog helemaal mooi worden, dit niet op mijn laptop kunnen draaien en GTA V op high :') )

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:23
Structuur van een laptop en een console zitten net even iets anders in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Zijn er inmiddels al heren terug van het evenement bij de Jaarbeurs? Ben benieuwd hoe dat is geweest. :)

Ben behoorlijk nieuwsgierig naar de game, we hebben er lang op gewacht. Ik denk dat we veel aannames ook daadwerkelijk gaan terug zien.

Velen kennen de magie van GTA 5. Waanzinnige game en we weten dat tippen onmogelijk gaat zijn. Dus vergelijken is misschien een muis met een kat laten vechten, niet heel eerlijk. De storyline wordt/is super tof. AI is dom/lomp. Besturing wat hakkelig en zullen wat glitches en bugs in zitten. Toch hoop ik van harte dat ik en vele anderen enorm gaan genieten van Mafia 3... De tijd zal het leren.

Paar puntjes wat mij opviel in video's:
- Voortuigbesturing. Vloeiendheid leek soms te ontbreken en de auto's leken in een onnatuurlijk spin direct stil te staan. (Wat ik persoonlijk haat, zo heb ik Watchdogs 15 minuten gespeeld, vervolgens nooit meer).

- Wederom in auto's het slippen. De banden lijkten te piepen/slippen om het minste beetje gas (uit stilstand). Stukje realismegebrek... zo snel piepen banden niet. Ben bang dat dit best irritant kan gaan worden.

Maar goed ik heb er alsnog zin in! Hoop dat het zal gaan bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Novarion schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 01:24:
Zijn er inmiddels al heren terug van het evenement bij de Jaarbeurs? Ben benieuwd hoe dat is geweest. :)

Ben behoorlijk nieuwsgierig naar de game, we hebben er lang op gewacht. Ik denk dat we veel aannames ook daadwerkelijk gaan terug zien.

Velen kennen de magie van GTA 5. Waanzinnige game en we weten dat tippen onmogelijk gaat zijn. Dus vergelijken is misschien een muis met een kat laten vechten, niet heel eerlijk. De storyline wordt/is super tof. AI is dom/lomp. Besturing wat hakkelig en zullen wat glitches en bugs in zitten. Toch hoop ik van harte dat ik en vele anderen enorm gaan genieten van Mafia 3... De tijd zal het leren.

Paar puntjes wat mij opviel in video's:
- Voortuigbesturing. Vloeiendheid leek soms te ontbreken en de auto's leken in een onnatuurlijk spin direct stil te staan. (Wat ik persoonlijk haat, zo heb ik Watchdogs 15 minuten gespeeld, vervolgens nooit meer).

- Wederom in auto's het slippen. De banden lijkten te piepen/slippen om het minste beetje gas (uit stilstand). Stukje realismegebrek... zo snel piepen banden niet. Ben bang dat dit best irritant kan gaan worden.

Maar goed ik heb er alsnog zin in! Hoop dat het zal gaan bevallen.
Net terug, toffe avond gehad daar! Voertuig besturing is op arcade zoals gta te spelen maar ook realistisch! Deluxe edition gescoord, as we speak aan het installeren op de ps4!

Gaat smullen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betaalde je voor deluxe versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:28
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 01:34:
Wat betaalde je voor deluxe versie?
65 euro voor de Deluxe variant voor de consoles, tijdens dat event. (52 voor de standaard versie).. De Collectors Edition waar ik op hoopte waren maar een stuk of 5 van begreep ik.

Verder is het evenement goed georganiseerd! Complimenten. Wel wat weinig bezoekers gok ik, minder dan verwacht. Op de Facebook pagina stond een stukje: De eerste duizend mensen krijgen een bon voor eten en drinken.. Gok dat er niet meer dan 150 waren.

[ Voor 98% gewijzigd door rscheper op 07-10-2016 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Ik had hem gepre-load vervolgens start ik hem om 1 uur op om vervolgens nog een download van anderhalf uur te moeten binnen halen, dat wordt dus toch eerst ff slapen en later vandaag pas spelen :(

Heb er overigens wel nog steeds veel zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
Scavy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 01:37:
Ik had hem gepre-load vervolgens start ik hem om 1 uur op om vervolgens nog een download van anderhalf uur te moeten binnen halen, dat wordt dus toch eerst ff slapen en later vandaag pas spelen :(

Heb er overigens wel nog steeds veel zin in :P
Hij is het spel aan het decrypten. Kijk maar naar je disk usage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Mr_Thomasz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 01:41:
[...]

Hij is het spel aan het decrypten. Kijk maar naar je disk usage
Gaf bij mij rond de 35% aan.
Ik speel hem iig op de pc en lijkt mij toch dat hij aan het downloaden is en steam geeft aan: Mafia 3 aan het "bijwerken".

Misschien de patch voor 60 fps nu al released :+

[ Voor 14% gewijzigd door Scavy op 07-10-2016 02:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Sorry, maar 30fps verpest de ervaring compleet. Daarnaast binnen een half uur al de eerste crash meegemaakt. Ik ben inderdaad verwend, maar ik verdom het gewoon om deze game op 30fps te spelen met een GTX 1070. Echt niet normaal hoe traag de game daardoor aanvoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
UPDATE [10/6 / 6PM PT]: We currently have a patch running here at the studio that includes 30, 60, and unlimited frames-per-second options in the video menu, among other improvements for the PC version of Mafia III. We’re verifying the patch now to ensure everything is working as expected. If everything goes well, we expect the update to go live this weekend. We will be keeping the PC community up-to-date on the status of the patch throughout the weekend and thank you for all the feedback!
https://twitter.com/mafiagame/status/784201395947737088?s=09

Zou nice zijn, als het hun lukt om dit weekend een werkende patch hier voor af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Hoop dat ze die patch snel droppen! Wel leip dat de game wel meteen ultrawide support. Dat dan weer wel xD. Had neit verwacht dat ultrawide meteen zou werken maar de max 30fps is. Compleet belachelijk dat ze de game op PC gereleased hebben en nu meteen roepen. Ja we gaan het snel fixen! En er gaan meer fixen roep maar wat jullie willen. Had de game niet gereleased op PC. had 1 of 2 maand gewacht. Ik had het prima gevonden. Beter dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gewoon een technische vraag, waarom kiezen ze voor 3 versies, 30, 60 en unlimitted? Ik met mijn lekenverstand zou denken dat die unlimitted gewoon kijkt naar de grafische kaart en dat die gewoon levert wat hij kan leveren. Wat is dan het voordeel van die andere twee?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Trevor schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 06:35:
Gewoon een technische vraag, waarom kiezen ze voor 3 versies, 30, 60 en unlimitted? Ik met mijn lekenverstand zou denken dat die unlimitted gewoon kijkt naar de grafische kaart en dat die gewoon levert wat hij kan leveren. Wat is dan het voordeel van die andere twee?
'Unlimited frame rate' wil vaak ook zeggen dat er sprake is van een variabele frame rate, deze kan dus schommelen met - in sommige gevallen - 'micro stutter/lag' tot gevolg. Als je de frame rate locked op een bepaalde waarde (30, 40 of 60 FPS) dan heb je een constante frame rate met weinig fluctuatie. Dat levert dan vaak de meest vloeiende game ervaring op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Trevor schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 06:35:
Een 60hz monitor kan maar 60frames per seconde weer geven. Meer is dat niet nodig. Persoonlijk speel ik daarom met 75 max. Heb een 75hz scherm. De hebt ook 144hz schermen. Dan is unlimited frame rate de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
Jammer dat de AI wel heel dom is |:( 8)7
De AI van Redneck Rampage is nog slimmer ;(

[ Voor 35% gewijzigd door kmichael op 07-10-2016 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 versie.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
net 2 uurtjes gespeelt door de opening van het spel heen. Verhaal is wel erg boeiend tot nu toe! Wil graag meer weten. Ook de muziek en de setting vind ik erg tof! Wat dat betreft is de game in mijn ogen so far steen goed.
Echter 30fps is niet fijn. Veel graphics effecten zijn iritand zoals blur of het gezoem tijdens kutscenes alsof het een film is. (vind het in films ook iritand maak beeld gewoon scherp AUB:P).
Ook de car handeling vind ik vaag en de manier dat de camera er dan bij draait is ook om draaierig van te worden.
Mensen denken altijd dat het gaat om de graphics als in "het is niet mooi genoeg" maar veel van zulke effecten zijn iritand en onnodig. Hou het strak en clean, als de game dan tof is en de graphics wat minder vind ik het prima. Gameplay over graphics. Maar wat veel mensen niet begrijpen is dat erg veel game effecten meer fout doen dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ah ok, ik heb een 144Hz scherm. en ook gecapt op 144 met RivaTuner. Maar die lag/microstutter zit dan alleen extra op de hogere framerates toch?
stel je kiest tussen 60 en unlimitted dan heb je met die tweede optie evenveel drops onder de 60 als met die 60caps, of kan hij dan makkelijker power zo spreiden dat hij makkelijker op 60 blijft hangen?

(Ik hoop ik zo AMD vega, dan kan mijn 1080 vervangen worden en gewoon over naar de freesync van mijn monitor, please amd doe je best :D )

/edit: j0ppie, als ik het goed begrepen heb willen ze een soort documentaire simuleren. En ja films in de jaren 60 waren nog behoorlijk crappy. Maar op zich ben ik het met je eens, hoe cleaner hoe prettiger ik het te spelen vind.

[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-10-2016 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:14
Eigenlijk ben ik die hele grafische discussie moe. Ik weet dat het 2016 is en dat je iets mag verwachten maar goed. Ikzelf speel op de PS4 dus zal wel 'crap' gewend zijn omdat ik 'niet beter weet'.

Is het grafisch zoveel minder als bijv. GTA? Daarnaast, hoe zijn de ervaringen? Is het wel iets meer als van A naar B rijden? Normaal gesproken haak ik snel af bij zulke games omdat het mij niet weet te boeien. Mafia 2 was ook van A naar B rijden maar dat verhaal en de sfeer zorgde er maar voor dat ik wilde blijven spelen. Kan ik zoiets weer verwachten? Ben van plan om hem vanmiddag aan te schaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Allemachtig, wow ik ben na 40 minuten gestopt (ook omdat het spel crashte) en wacht op de patch. Ik krijg echt hoofdpijn van de schokkerigheid van 30fps. Ik speel normaal op 70+, had gehoopt dat het mee zou vallen. Maar voor mij werkt het gewoon niet. Gelukkig komt de patch snel. Maar het is wel persoonlijk, mijn vrouw ziet de schokkerigheid wel, maar heeft er totaal geen last van.
Grafisch is het ok, maar zeker niet GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Haha gta is jaren oud.. en nog ziet dit er minder uit??? Behalve de detail kkwa budget. 30 fps op pc? En daarna een patch droppen? Faal, pc gamers zijn al jaren de onderliggende partij voor devs dat blijkt maar weer.

Ik twijfel maar denk ik dat ik fifa blijf spelen, ben niet onder de indruk van de filmpjes/screens.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste