Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Granaatappel schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:55:
Dus als ik het goed begrijp, is het nog niet echt duidelijk of je echt kan free roamen in Mafia 3? Daarmee bedoel ik niet het free roamen zoals in Mafia 2.
Ik heb afgelopen weekend een aantal gameplay video's bekeken en je kunt in M3 zeker wel freeroamen. Je moet gebieden overnemen waarbij je zelf kunt kiezen welke objectives je eerst aanpakt, ook zijn er side missions. Gewoon zoals hoort in een open wereld game.

Wat ik wel hoop is dat er ook nutteloze content in zit net zoals in GTA5, ik snap wel dat het wat flauw is om Maffia steeds met GTA te vergelijken, maar het maakte de wereld van GTA zo levendig. Je kon gaan golfen of tennissen, kroegen bezoeken, naar een stripclub gaan, auto's customizen, racen, nutteloze verzamel objectives etc. etc. Hier heb ik in de Maffia 3 gameplay niets van terug gezien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zit zelf een beetje in twijfel, de PS4 of de PC versie, PC voldoet redelijk aan de eisen behalve mijn CPU, (i7 860 2.8 Ghz)
Zit eraan te denken om hem via steam te kopen en als het niet lekker loopt dan binnen 2 uur een refund aan te vragen.

Ik heb echter nog nooit een refund aangevraagd bij steam, werkt dit prettig en niet te omslachtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Diigii schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:12:
Gisteren via een keysite ook maar even de Deluxe Edition van Mafia 3 gepreordered voor €50,-. Wel netjes dat je voor dit geld ook de extra features en DLC hebt.
Hey top! dankjewel voor de tip. Ik heb lang zitten twijfelen maar zo durf ik het wel aan om hem aan te schaffen. Mafia I is voor mij altijd de boeken ingegaan als een van de beste verhalende games ooit. II was oké, ik hoop dat men voor III gewoon heeft geluisterd naar de fans en naar het succesfactoren naar Mafia I. Ik zou het zonde vinden als er teveel GTA in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 07:26

MsG

Forumzwerver

De man die het tot deeltje 1 maakte is allang weg, dus verwacht geen deel 1-achtigheid maar nog meer deel 2 en GTA-achtigheid.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Gisteren even een stuk van de Angry Joe's stream zitten kijken en zag dat hij gewoon de vijanden door muren heen kon zien (wat vroeger nog een wallhack was). Nu zal dat wel een optie zijn die je uit kan zetten, maar het geeft voor mij wel aan met wat voor gedachte een ontwikkelaar een spel maakt.

Eerst maar eens kijken wat de reviewers en gebruikers zeggen voor ik hier geld aan uit geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Odessa schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:42:
AngryJoe heeft even mogen spelen. Grafisch valt het me toch wel wat tegen maar hopelijk ziet het er op de pc beter uit. Maar waar ik me meer zorgen om maak is de AI. Mijn god wat is die slecht zeg :X
[video]
[video]
Er zal wel wat compressie op gezeten hebben. Draw distance zal op PC ook beter zijn. Nu, ik verwacht geen grafische topper, maar ik verwacht wel een "aanvaardbaar" niveau.

Waar ik me het meest zorgen over maak, is de AI. Stealth zou een optie moeten zijn, maar de NPC's zijn zo dom dat dit anno 2016 niet meer door de beugel kan. Het is alsof de NPC's maar 2 meter voor zich uit kunnen kijken. Je kan onder hun neus hun wagen stelen en ze staan erop te kijken als een hond op een zieke koe. Of nog erger: je kan één NPC stealth killen onder hun neus en ze reageren niet. Maar je kan hem niet afknallen, want dan reageert iedereen. De NPC's zijn dus ook voor de stealth aan elkaar gelinked: als je één keer opgemerkt wordt, dan ben je door iedereen opgemerkt, wat ook belachelijk is. Dit zou wel eens een game breaker kunnen zijn. :'(
ravw schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:55:
hoe meer filmpjes ik ga kijken hoe meer een meer het me gaat tegen vallen .. het is meer een GTA geworden dan een echte Mafia game

zo als deel 1 die vond ik echt een beetje in de stijl passen zo als je de mafia kent
het is nu meer een GTA lookalike aan het worden

dit is meer een actie game aan het worden ... want ik leuk vind aan een is die rum ritten of die en dat soort dingen
zo als ik die filmpjes nu zie , is het meer van kil die persoon en rijd verder naar het volgende hit point ..
Wees je er wel bewust van dat de meeste filmpjes allemaal side missions laten zien om niets van het verhaal te spoilen. Wat ik begrepen heb, is dat Mafia 3 echt wel een verhaal gedreven spel is (net zoals zijn voorgangers), maar dat er deze keer ook naast het verhaal vanalles te doen is (net zoals GTA dus). Mafia 2 had als kritiek dat het enkel het verhaal had en dat de open wereld van Empire Bay een doodse stad was waar er niets te beleven valt. Dat lijkt nu in Mafia 3 wel weggewerkt te zijn.

Binnen het verhaal zullen de missies heel wat beter en innovatiever zijn. Dat verwacht ik toch, want ik heb als voorbereiding op Mafia 3 nog eens Mafia 2 herspeeld en naast een top verhaal had dat spel ook al hele leuke missies. Mafia 2 grootste minpunt is/was dat het een spel is waar je op 10 uur doorheen bent, want naast het verhaal is er niets te doen. Maar het is wel een hele genietbare 10 uur en Mafia 3 lijkt dat probleem van Mafia 2 wel goed aan te pakken.

Nu valt het nog af te wachten of Mafia 3 geen Watch Dogs wordt met een hoop icoontjes op een kaart die je moet afvinken. Maar Watch Dogs had ook als probleem dat het spel geen sfeer en geen ziel had. Dat had als gevolg dat het afwerken van de icoontjes op de kaart op werk begon te lijken waar geen plezier aan te beleven viel. Ik denk en hooop dat dit bij Mafia 3 wel gaat meevallen: de Mafia games hebben altijd hopen aan sfeer gehad en zuigen je altijd in die Mafia sfeer. En dat lijkt bij die zuid Amerikaanse stad New Bordeaux ook weer snor te zitten.

[ Voor 45% gewijzigd door DarthDavy op 04-10-2016 10:55 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Mavors schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Hey top! dankjewel voor de tip. Ik heb lang zitten twijfelen maar zo durf ik het wel aan om hem aan te schaffen. Mafia I is voor mij altijd de boeken ingegaan als een van de beste verhalende games ooit. II was oké, ik hoop dat men voor III gewoon heeft geluisterd naar de fans en naar het succesfactoren naar Mafia I. Ik zou het zonde vinden als er teveel GTA in zit.
Zowel Mafia I als Mafia II vond ik persoonlijk erg goed. Ook het veranderen van seizoenen in Mafia II vond ik wel iets hebben, ben benieuwd of we hier nog iets van terug gaan zien. Inderdaad, als ik echt wil free roamen dan ga ik wel GTA V spelen. Mafia I was destijds gewoon echt uniek met de missions etc. die je moest doen. Helaas was het einde van Mafia II behoorlijk open.

Ik zat zelf ook te twijfelen of ik de reguliere editie of de deluxe edition zou kopen. Voor alleen de items had ik het waarschijnlijk niet gedaan, maar aangezien je voor €50-60 een game krijgt inclusief DLC, dan is dit echt wel netjes. Ik weet niet wat de uiteindelijke DLC zal brengen, maar voor de meeste games zoals Battlefield betaal je €60,- voor de game en dan moet je nog is een season pass voor €60,- aanschaffen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Een goed verhaal en Free roamen zit elkaar niet in de weg natuurlijk, GTA 5 had ook een goed verhaal, uitgediepte karakters, toffe mainquest missies. En daarnaast haf je enorm veel side quests, en activiteiten. Dus het een sluit het anders niet uit.
Beakzz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:11:
Gisteren even een stuk van de Angry Joe's stream zitten kijken en zag dat hij gewoon de vijanden door muren heen kon zien (wat vroeger nog een wallhack was). Nu zal dat wel een optie zijn die je uit kan zetten, maar het geeft voor mij wel aan met wat voor gedachte een ontwikkelaar een spel maakt.

Eerst maar eens kijken wat de reviewers en gebruikers zeggen voor ik hier geld aan uit geef.
Die "Wallhack" begrijp ik wel, hebben meer games, dat maakt het mogelijk dat je nog enigszins tactisch/stealth te werk kunt gaan. Als je dit uitzet lijkt me dat vrij onmogelijk.

[ Voor 58% gewijzigd door Chaoss op 04-10-2016 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:54
Sipio schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:32:
Zit zelf een beetje in twijfel, de PS4 of de PC versie, PC voldoet redelijk aan de eisen behalve mijn CPU, (i7 860 2.8 Ghz)
Zit eraan te denken om hem via steam te kopen en als het niet lekker loopt dan binnen 2 uur een refund aan te vragen.

Ik heb echter nog nooit een refund aangevraagd bij steam, werkt dit prettig en niet te omslachtig?
Onlangs met h1z1 gedaan, aantal vragen invullen, kreeg binnen 3 uur een mail dat ik een refund kreeg via paypal. Alleen duurt die refund 6-10 werkdagen, vorige week maandag refund gedaan, terugbetaling staat in paypal, het bedrag moet nog wel gestort worden.

Dus als je die tijd dat geld kan missen, zie ik niet in waarom je het niet zou kunnen doen.

Topfunctie van steam d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Maar als je twijfelt over je specs dan kun je de game waarschijnlijk niet op ultra high of wat dan ook draaien, Een PC op medium-high settings heeft dan geen toegevoegde waarde als je toch een PS4 hebt staan lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Chaoss schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:54:
Maar als je twijfelt over je specs dan kun je de game waarschijnlijk niet op ultra high of wat dan ook draaien, Een PC op medium-high settings heeft dan geen toegevoegde waarde als je toch een PS4 hebt staan lijkt me?
Behalve als je met mouse en keyboard wilt spelen...

Of je kan ook nog upgrade plannen hebben. Veel mensen kopen een bepaald spel, merken dat hun PC het niet zo goed trekt en dan alsnog een nieuwe videokaart in hun PC rammen.

Nu consoles meer en meer naar een PC model neigen en ik via Steam Link ook lekker in de zetel op het grote scherm makkelijk kan spelen koop ik amper nog spellen op console. Bijna alles op PC en die consoles staan stof te happen. Nog enkel voor de exclusives, terwijl ik de vorige generatie meer op console kocht. Een spel zoals Mafia 3 had ik een paar jaar geleden zeker voor m'n PS3 gekocht. Nu overweeg ik zelfs voor dit spel geen console aankoop meer, alhoewel ik Mafia 3 exclusief via Steam Link op m'n TV met controller zal spelen.

Nog een goeie reden: pc games zijn goedkoper dan console games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Chaoss schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:47:
Een goed verhaal en Free roamen zit elkaar niet in de weg natuurlijk, GTA 5 had ook een goed verhaal, uitgediepte karakters, toffe mainquest missies. En daarnaast haf je enorm veel side quests, en activiteiten. Dus het een sluit het anders niet uit.

[...]

Die "Wallhack" begrijp ik wel, hebben meer games, dat maakt het mogelijk dat je nog enigszins tactisch/stealth te werk kunt gaan. Als je dit uitzet lijkt me dat vrij onmogelijk.
Dat meer games het hebben is mij bekend, maar in andere games kan je het dan vaak nog uitleggen met gadgets die in de toekomst mogelijk kunnen zijn. Zelfs bij de AC serie kan je nog zeggen dat het komt omdat je in een "droom" speelt. Bij dit spel noem ik het gewoon cheaten. Er is gewoon geen logische reden om aan te nemen dat je in dat tijdperk vijanden kon zien achter een muur. Het verschil tussen realisme en games is mij ook niet vreemd, maar het moet wel geloofwaardig blijven imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:54:
Enige toegevoegde waarde die ik met de PC zou hebben is wellicht iets meer speeltijd omdat de vrouw toch echt savonds tv wil kijken ;-)

Verder ben ik blij met de PS4 maar ergens lijkt het altijd zo dat ik op de PS4 de game speel en op de PC zit ik meer IN de game, alsof het toch net even iets anders aanvoelt, weet niet precies.. moeilijk uit te leggen.

Zal er nog even over nadenken, refunden gaat toch vrij makkelijk als ik het zo lees dus we zullen zien.

Trouwens als er geen free roam in zit dan zou dat toch echt wel jammer zijn, kan ik wel zeggen dat als ik wil free roamen ga ik wel GTA spelen maar nee dus, dat heb ik wel gezien, ik zou graag dat gewoon graag in deze game doen, hoop dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Beakzz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:14:
[...]
Er is gewoon geen logische reden om aan te nemen dat je in dat tijdperk vijanden kon zien achter een muur. Het verschil tussen realisme en games is mij ook niet vreemd, maar het moet wel geloofwaardig blijven imo.
Die reden is er ook niet, maar dat is ook niet de opzet, je speelt nu eenmaal een game, en om het spel speelbaar te houden zit deze feature er in, je zult toch locatie van nearby vijanden moeten weten om tactisch te werkt te gaan. En de game zo realistisch maken dat je de positionering m.b.v. geluid doet is niet haalbaar. Een game te realistisch maken neemt voor de veel gamers speelplezier weg. Het is sowieso een arcade game, voor sim-achtige shooters zijn andere games beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 09:02
Chaoss schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Die reden is er ook niet, maar dat is ook niet de opzet, je speelt nu eenmaal een game, en om het spel speelbaar te houden zit deze feature er in, je zult toch locatie van nearby vijanden moeten weten om tactisch te werkt te gaan.
Eens met dit. The Last of Us had eenzelfde soort 'focus' feature, waarbij je aandachtig kon luisteren en daardoor de posities van vijanden in het level kon zien. Erg handig voor een stealthy aanpak, maar niet persé noodzakelijk om stealthy te werk te gaan. Als je het jezelf moeilijk wilde maken kon je de focus feature ook uitschakelen (automatisch op hogere moeilijkheidsgraden). Als ze zoiets ook bij Mafia 3 implementeren zie ik niet wat het probleem is. Een groter probleem vind ik de setting en de sfeer die op mij heel erg "meh" overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weet iemand of de console versie op 30 of 60fps loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik zou uitgaan van 30fps. Een open wereld met een stad vol NPC's en voertuigen. Dat is nog geen enkele dev op 60fps gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:42:
Ik zou uitgaan van 30fps. Een open wereld met een stad vol NPC's en voertuigen. Dat is nog geen enkele dev op 60fps gelukt.
Dat is goed nieuws! :D Ik hoopte al dat hij op 30fps zou draaien op console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:18

Klippy

Still Game

Steam ging net 15% van de game opnieuw preloaden dus volgens mij is de eerste patch al uit :+

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hoop eigenlijk dat de game morgen of donderdag al verkocht wordt dan komen de reviews misschien wat eerder online :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:12
j0ppie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:20:
[...]

Want? 8)7 Ik ken namelijk niemand die 30fps boven 60fps kiest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
schumi1986 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 00:05:
[...]

Dan ken je denk ik weinig mensen met een console ;) Mafia 3 op de huidige generatie met 60 fps zou inhouden dat de grafische opties drastisch omlaag moeten om het op een steady 60 te houden.

Het is bij een game als deze gelukkig ook niet zo irritant als bij een fps of racegame. Wel weer genoeg reden voor mij om deze game weer op de pc te kopen (als de reviews en ervaringen goed zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
j0ppie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:20:
[...]

Waarom zou je dat hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Beakzz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 02:20:
[...]

Dan ken je denk ik weinig mensen met een console ;) Mafia 3 op de huidige generatie met 60 fps zou inhouden dat de grafische opties drastisch omlaag moeten om het op een steady 60 te houden.

Het is bij een game als deze gelukkig ook niet zo irritant als bij een fps of racegame. Wel weer genoeg reden voor mij om deze game weer op de pc te kopen (als de reviews en ervaringen goed zijn).
Alsof er momenteel games op de console zijn die trachten om meer dan 30FPS te halen?! Dat gaat pas eens aan de orde komen met de nieuwe versies naar mijn weten, en zelfs dan is het nog maar afwachten of dat wel gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Persoonlijk was dat toendertijd toch echt DE reden om eindelijk eens een console te kopen, omdat ik had gelezen dat veel games 60 fps zou draaien, dat ik me niet goed genoeg heb ingelezen is mijn eigen fout maar 30 fps vind ik persoonlijk echt niet fijn, GTA 5 bijvoorbeeld als je lekker hard door de stad rijd, verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
Diigii schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:12:
Gisteren via een keysite ook maar even de Deluxe Edition van Mafia 3 gepreordered voor €50,-. Wel netjes dat je voor dit geld ook de extra features en DLC hebt.
Klinkt goed, heb je ook een linkje? :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
[...]

Ik heb zelf naast mijn PC ook een xbox staan maar ik hoop toch dat elke game die ik wil kopen op de Xbox op 60fps draait, natuurlijk begrijp ik dat je liever steady 30fps dan 60fps met drops hebt :)

Ik reageerde alleen op een bericht dat iemand heel blij was met het feit dat mafia waarschijnlijk op 30 fps zou draaien en niet op 60 fps, waarbij niet werd gesproken over eventuele concessies als mafia op 60fps zou draaien ;)

Tijdens de lancering van de Xbox in Duitsland ben ik er meteen een gaan ophalen maar omdat bijna elke game (op de exclusieve titels na) wel last van framedrops heeft heb ik dit jaar een pc in elkaar geschroefd en wat is het toch heerlijk gamen op -> 60fps zonder framedrops _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
schumi1986 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 00:05:
[...]

omdat als de game op 60fps zou lopen op console, de graphics minder goed zouden zijn. 30fps op console betekent dat mijn pc er makkelijk 60+ van maakt en de resolutie en texture kwaliteit flink kan oppompen. Als een console game al op 60 loopt, is de game vaak erg ligt om te draaien. En dan is de meerwaarde van PC minder groot.
Ik heb het liefste dat console games amper de 30fps aan tikken op een gedownscalde 1080P resolutie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
[...]

precies mijn punt. Ik speel op 4.9megapixel. 1080p is 2MP. Dus alleen dat is al een behoorlijk verschli in rekenkracht. Dan nog een verdubbeling van framerate en misschien net iets meer textures/drawdistance en anti aliasing. Heb niet voor niks een dikke bak staan. Console game op 60fps zijn vaak ook heel ligt op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Sipio schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:30:
Persoonlijk was dat toendertijd toch echt DE reden om eindelijk eens een console te kopen, omdat ik had gelezen dat veel games 60 fps zou draaien, dat ik me niet goed genoeg heb ingelezen is mijn eigen fout maar 30 fps vind ik persoonlijk echt niet fijn, GTA 5 bijvoorbeeld als je lekker hard door de stad rijd, verschrikkelijk.
Eens, ik heb toen ook nog een blauwe maandag een xbox one gehad. Wou graag GTA5 doen. PC release was toen nog ver weg. En wou ook heel graag Forza horizon 2 spelen. Beide games draaide op 30fps. Kon er neit aan wennen!.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Laten we stoppen met de PC vs console discussie want die loopt zelden goed af. Dit topic is bedoeld voor game inhoudelijke/gerelateerde discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Is er al iemand die mafia 3 heeft? Hij komt overmorgen uit. Meestal geven winkels hem 1 dag voro release vrij.
Ik heb een hard copy besteld bij nedgame. Vraag me af of ik hem meteen kan spelen of dat het via steam moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 09:02
j0ppie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:23:
Meestal geven winkels hem 1 dag voro release vrij.
Uhm, nee? Dat gebeurd weleens, per ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Console games zijn vaak wel 1 dag eerder te krijgen via allyourgames, pc games via steam zijn gelocked tot release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Poosje geleden ook gepreordered bij g2play en net de key binnen gekregen. Ff downloaden als ik thuis ben..... morgen voor werk alleen een week weg... kortom heb dr niets aan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
j0ppie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:23:
Is er al iemand die mafia 3 heeft? Hij komt overmorgen uit. Meestal geven winkels hem 1 dag voro release vrij.
Ik heb een hard copy besteld bij nedgame. Vraag me af of ik hem meteen kan spelen of dat het via steam moet.
Ik hen nog wat VVV bonnen dus ga de game fysiek halen bij de BartSmit hier. Morgen op de koopavond loop ik even langs. Helaas werkt er iemand die weet hoe het werkt dus ik zal wel voor niets gaan :)
Kwistnix schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:29:
[...]

Uhm, nee? Dat gebeurd weleens, per ongeluk.
Het gebeurd in ieder geval een stuk vaker van "weleens" maar ook weer niet zo vaak als "heel vaak"
Nou de waarheid zit ergens tussen jullie twee beweringen in denk ik. :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje54
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 09:26
Het rare wat ik vindt is, dat je hem al kan pre-loaded ( wat ik heb gedaan ) maar de dlc family kickback pack nog niet . Terwijl deze ook al klaar staat voor me? Op steam wel te verstaan. Er staat bij mij in ieder geval not installed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
probleem is dat wanneer de game uit komt, (1 uur snachts Nederlandse tijd meestal) de winkels dicht zijn. Veel mensen willen dan al spelen of nog beter dan beginnen met spelen en daarvoor al preloaden. Als ik vrijdag wakker word en eerst naar de winkel moet gaan om dan nog eens de installatie aan te slingeren is de game eigenlijk al een hele nacht uit :P Dus ik vind het niet gek dat winkels hem 1 dag eerder geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
j0ppie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:28:
probleem is dat wanneer de game uit komt, (1 uur snachts Nederlandse tijd meestal) de winkels dicht zijn. Veel mensen willen dan al spelen of nog beter dan beginnen met spelen en daarvoor al preloaden. Als ik vrijdag wakker word en eerst naar de winkel moet gaan om dan nog eens de installatie aan te slingeren is de game eigenlijk al een hele nacht uit :P Dus ik vind het niet gek dat winkels hem 1 dag eerder geven.
Wow 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

De tijden zijn veranderd...

Begin september 1995 stapt een 16-jarige DarthDavy zijn lokale software boer binnen. Eind augustus is namelijk Command & Conquer, de lang verwachte spirituele opvolger van Dune II uitgekomen.
"Sorry, mijnheer, we hebben Command & Conquer nog niet binnen. Het spel is pas uit sinds 31 augustus en wij krijgen leveringen op vrijdag(*). Gezien de populariteit van de titel is het redelijk moeilijk leverbaar en we zullen pas op 15 september een eerste levering binnenkrijgen."
"Oei, kan u voor mij een kopie'tje aan de kant leggen aub?"
"Dat kan zeker."
"Ok, bedankt, tot over veertien dagen!"

Man man man, de game waar ik jaren op gewacht heb, heb ik pas een halve maand na release kunnen spelen. Een schande!!! :P

(*) in de retail voor software is vrijdag gangbaar voor releases. Nog altijd trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door DarthDavy op 05-10-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Tegenwoordig heb je 2 keuzes

- je koopt de game digitaal (pc,xbox,ps) meestal goedkoper en je kunt de game vanaf release meteen spelen

- je koopt je game voor een hogere prijs in de winkel en dan kun je de game 9 uur later spelen dan digitaal (uitgaande van release om 0:00)

Als ik jou reactie lees dan lijkt mij optie 1 beter voor jou B)

Mocht je de game digitaal hebben gekocht en is die toch ergens eerder in de winkel te vinden kun je altijd je digitale versie nog annuleren :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
j0ppie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:59:
[...]

omdat als de game op 60fps zou lopen op console, de graphics minder goed zouden zijn. 30fps op console betekent dat mijn pc er makkelijk 60+ van maakt en de resolutie en texture kwaliteit flink kan oppompen. Als een console game al op 60 loopt, is de game vaak erg ligt om te draaien. En dan is de meerwaarde van PC minder groot.
Ik heb het liefste dat console games amper de 30fps aan tikken op een gedownscalde 1080P resolutie. 8)7
Aparte reactie. Er zijn talloze voorbeelden die bewijzen dat je theorie simpelweg vaker niet opgaat dan wel. Het lijkt dan ook meer op een verkapte troll reactie. Ik zou haast hopen op een lekkere brakke port.

En licht is in dit geval met -ch-. :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 05-10-2016 20:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:28:
[...]

Aparte reactie. Er zijn talloze voorbeelden die bewijzen dat je theorie simpelweg vaker niet opgaat dan wel. Het lijkt dan ook meer op een verkapte troll reactie. Ik zou haast hopen op een lekkere brakke port.

En licht is in dit geval met -ch-. :Y)
Yep heel apart :+ ;) Kerel wat moet jij gezellig zijn op feestjes en zo, het lijkt soms wel alsof je topics afloopt om iemand maar van jou mening te overtuigen of iemand op foutjes te betrappen zodat je ze ff recht kunt zetten, ik zou gillend weglopen als ik met jou op een feestje zou zijn. (wacht insert de nodige d:)b :Y) :+ natuurlijk anders komt het zo kut over.

OT Zojuist gekocht op Steam, ben benieuwd hoe het gaat draaien en anders even kijken of dat refunden makkelijk gaat.

[ Voor 35% gewijzigd door Sipio op 05-10-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sipio schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:59:
[...]

Yep heel apart :+ ;) Kerel wat moet jij gezellig zijn op feestjes en zo, het lijkt soms wel alsof je topics afloopt om iemand maar van jou mening te overtuigen of iemand op foutjes te betrappen zodat je ze ff recht kunt zetten, ik zou gillend weglopen als ik met jou op een feestje zou zijn. (wacht insert de nodige d:)b :Y) :+ natuurlijk anders komt het zo kut over.

OT Zojuist gekocht op Steam, ben benieuwd hoe het gaat draaien en anders even kijken of dat refunden makkelijk gaat.
Zal je verbazen. ;)

Als ik dan een stuk sla op mijn voortand heb zitten, zou ik daarentegen wel willen dat je me hierop wijst, maar hey, dat ben ik.

Overigens lees ik over 99% van de foutjes heen hoor, so you know. Wel jammer dat je van mijn hele post alleen een off-topic verkleind zinnetje aanhaalt en er vervolgens zelf een complete off-topic post aan wijdt. Ook zo een feestbeest? :+

Maar inhoudelijk heb ik toch echt een punt. Alsof 30fps een garantie is voor een goed draaiende PC versie. Ik kan zo een lijst games noemen die het tegendeel hebben bewezen.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 05-10-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:31

DikkeBMW

Live '25

Hmpf, nu word ik ook nerveus over de PC specs :+

Ach, als ik moet consolideren in de settings kan ik daar wel mee leven. Ik speel niet echt genoeg high-end spellen om even een upgrade van een paar honderd Euro te kunnen verantwoorden tov. mezelf.

Nu ook aan het preloaden, maar morgennacht spelen zit er wss niet in ivm school de dag erna. Vorige 2 weekenden eigenlijk niks gepland, en dit weekend uiteraard allerlei verplichtingen :')

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Het is een gokje. Volgens mij is er nog niks over de performance bekend, op welk platform dan ook. Gelukkig kun je op Steam een refund aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:31

DikkeBMW

Live '25

bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:46:
Het is een gokje. Volgens mij is er nog niks over de performance bekend, op welk platform dan ook. Gelukkig kun je op Steam een redund aanvragen.
Moah, zo slecht zal mn pc ook weer niet zijn haha. Ik heb geen console meer dus. Ach, we zien het wel he :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:16:
[...]
Maar inhoudelijk heb ik toch echt een punt. Alsof 30fps een garantie is voor een goed draaiende PC versie. Ik kan zo een lijst games noemen die het tegendeel hebben bewezen.
offtopic:
Oh nee niet dit weer. Als GTA 5 (een last-gen game) niet kan draaien op een stabiele 30FPS kan je een locked 30FPS wel vergeten in een titel die 3 jaar nieuwer is. Ligt vooral aan CPU dus de PS4 Pro zal ook 30FPS blijven als Mafia 3 uberhaubt een Pro patch krijgt.

Weet iemand of morgen al reviews verschijnen? Of wordt het pas vrijdag?
Een spel die geen reviews voor release krijgt lijkt me wat verdacht dus ik wacht liever tot op het laatste moment.
Gelukkig geeft Cdkeys dagen/weken na release keys met pre-order bonus.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:30
Hebbes

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Qi5GmpB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

In Dubai is het dan ook al bijna vrijdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
MeltedForest schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:23:
In Dubai is het dan ook al bijna vrijdag :+
Scheelt maar twee uur met Nederland hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Bram, ik maakte mijn post niet gebaseerd op dat ene kleine zinnetje, alsof ik je in dit topic voor het eerst voorbij zie komen ;-)

@ Melvin, nice benieuwd naar jou eerste indrukken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Sipio schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:58:
@Bram, ik maakte mijn post niet gebaseerd op dat ene kleine zinnetje, alsof ik je in dit topic voor het eerst voorbij zie komen ;-)

@ Melvin, nice benieuwd naar jou eerste indrukken!
Ben hem aan het installeren :) Ik zal laten weten wat ik ervan vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
https://www.reddit.com/r/...pressions_3_hours/d8fzj19

niet zo positief.. herhaling gameplay.. was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Waar gekocht???
Dit is dus het voordeel van winkel copy, met mazzel kun je een dag eerder xD. Maar op PC zit er vaak een time lock op zeker als steam verplicht is.
Weet iemand of je deze game via steam MOET spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
j0ppie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:35:
[...]

Waar gekocht???
Dit is dus het voordeel van winkel copy, met mazzel kun je een dag eerder xD. Maar op PC zit er vaak een time lock op zeker als steam verplicht is.
Weet iemand of je deze game via steam MOET spelen?
Ik woon in Dubai. Games worden hier altijd eerder uitgebracht. Gears of War 4 ligt ook al in de schappen, maar daar heb ik niet zoveel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Positief zat en ik ken geen open world games zonder repetitieve gameplay.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:38:
[...]

Ik denk ook dat veel mensen te gehyped zijn voor de game. Ik betrap mezelf er ook op dat de hypetrain me heeft doen geloven dat de game een soort van GTAV is. Echter werd ik in eerste instantie enthousiast over mafia 3 omdat ik deel 2 heel erg gaaf vond! Wat dat betreft komt de game misschien beter uit de verf als ik het zie als een vervolg van deel 2 en niet als een soort van GTAV concurrent. Het budget is namelijk ook niet vergelijkbaar.
Hopelijk kan ik straks mijn kopie ook ophalen bij mijn locatie gameboer die om 10.00 pas open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

[...]

Fixed :+

Ben benieuwd naar de reviews, vond mafia 1 en 2 fantastisch maar ben nog niet zo enthousiast over dit deel na het zien van alle gameplay en trailers.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik pik m morgen op en doe dat vooral omdat het mij een erg tof verhaal lijkt. Zeker in die setting en met een donker hoofdpersoon, ben erg benieuwd naar hoe ze racisme in de game hebben verwerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

On_E schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:06:
Ik pik m morgen op en doe dat vooral omdat het mij een erg tof verhaal lijkt. Zeker in die setting en met een donker hoofdpersoon, ben erg benieuwd naar hoe ze racisme in de game hebben verwerkt!
Grappig om te zien, dat stoort mij nou juist enigszins. Ik verwacht bij een Mafia game juist een game m.b.t. de italiaanse Mafia en zou zelf nooit de link leggen met de black mob. Dat tezamen met het feit dat in de trailers alles ontploft alla GTA doet mij twijfelen.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 20:03
toevallig een pre order van de bol.com? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
[...]

Framedrops was ik al bang voor, lekker op pc spelen dus, net als bijna alle games. Wat een matige generatie consoles is dit toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
NotSoSteady schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:35:
[...]

Framedrops was ik al bang voor, lekker op pc spelen dus, net als bijna alle games. Wat een matige generatie consoles is dit toch.
Framedrops kan ik bevestigen. Heb het spel een paar minuten gespeeld en al direct last hiervan. Ben ook totaal niet onder de indruk van de graphics om heel eerlijk te zijn. Moet wel toegeven dat ik de day-one patch van 2.7GB nog niet geïnstalleerd heb, dus wellicht verhelpt dat enigszins de framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 13:52
Mafia 2 met zeer veel plezier gespeeld...
Ik heb nog GTA 5 en Battefield Hardline (singeplayer) staan. Daarna eens kijken hoe Mafia 3 ervoor staat in 2017 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb de pc versie op bol.com gekocht maar volgens het plaatje zie ik dat het een DVD-ROM is. Ik heb geen DVD of Blu Ray drive in mijn pc. Ik hoop dan toch dat er een code zit onder een kraslaag ofzo waarmee ik de game kan verzilveren in Steam oid.

Anders eerst een .iso trekken van de DVD op een laptop met DVD drive bij mijn ouders en zo de game installeren. Ik hoop op het eerste.

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/0/5/0/0/9200000047170050.jpg

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Techno Overlord schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:20:
Ik heb de pc versie op bol.com gekocht maar volgens het plaatje zie ik dat het een DVD-ROM is. Ik heb geen DVD of Blu Ray drive in mijn pc. Ik hoop dan toch dat er een code zit onder een kraslaag ofzo waarmee ik de game kan verzilveren in Steam oid.

Anders eerst een .iso trekken van de DVD op een laptop met DVD drive bij mijn ouders en zo de game installeren. Ik hoop op het eerste.

[afbeelding]
2k games zijn typisch Steam DRM games en die komen gewoon met een Steam Key die je in Steam kan ingeven en starten met downloaden.

Dus het zou mij uiterst verwonderen mocht er in de doos geen Steam key zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik vind die reviews op reddit redelijk negatief (vooral na de "EDIT: 6 hour update") maar het komt wel overeen met wat ik in de videos heb gezien. De hele gameplay bestaat uit naar een locatie rijden en daar iedereen overhoop schieten.

Blijkbaar zijn er weinig/geen side activiteiten te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 06-10-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
klopt, zal we kloppen wat daar staat. gewoon leuke game 8..

Geen enkele game komt in de buurt van gta 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
shakespeare schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:25:
klopt, zal we kloppen wat daar staat. gewoon leuke game 8..

Nee, maar waarom ze niet gewoon zijn teruggegaan naar de sfeer en stijl van Mafia 1 is mij nog steeds een raadsel.
Techno Overlord schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:20:

[afbeelding]
Hoe wil je na het installeren de game spelen dan? :9

[ Voor 49% gewijzigd door NotSoSteady op 06-10-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Chaoss schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:29:
Ik vind die reviews op reddit redelijk negatief (vooral na de "EDIT: 6 hour update") maar het komt wel overeen met wat ik in de videos heb gezien. De hele gameplay bestaat uit naar een locatie rijden en daar iedereen overhoop schieten.

Blijkbaar zijn er weinig/geen side activiteiten te doen.
Hier lees ik dat er allerlei side-missies vrijkomen naarmate je langer speelt:

https://www.reddit.com/r/...r_arrived_early/?sort=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik vind side-missies leuk om een open wereld game wat meer levendig te maken. Maar ik hoop vooral dat de hoofdmissies wat meer variaties kent als iemand ondervragen of omleggen. En als dat niet het geval is, hoop ik dat het verhaal gewoon heel goed is zodat je verder wilt blijven spelen. Wacht de echte reviews wel even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
net even gecheckt. maar nedgame/gamemania/mediamarkt hebben hem pas echt morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

NotSoSteady schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:28:

Hoe wil je na het installeren de game spelen dan? :9
Huh? 8)7

Gewoon met keyboard en muis of met Xbox 360 of Xbox One controller? :)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Techno Overlord schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:43:
[...]

Huh? 8)7

hij bedoeld dat je een cd in je pc moe thebben om de game te spelen.
Ten 1ste is dat eigenlijk al jaren bijna nooit meer het geval. En ten 2de zou je ook gewoon weer een iso kunnen mounten om dit probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Techno Overlord schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:43:
[...]

Huh? 8)7

Kopieerbeveiliging doel ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Tom schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:35:
Ik vind side-missies leuk om een open wereld game wat meer levendig te maken. Maar ik hoop vooral dat de hoofdmissies wat meer variaties kent als iemand ondervragen of omleggen. En als dat niet het geval is, hoop ik dat het verhaal gewoon heel goed is zodat je verder wilt blijven spelen. Wacht de echte reviews wel even af...
Ik denk inderdaad dat het voornamelijk over de repetitiviteit van de side activities gaat. Indien de verhaal missies gewoon rijdt naar daar en knal die overhoop, dan zou dit een enorme stijlbreuk met Mafia 2 zijn, waar de missies voldoende variëteit bevatten en meer dan de andere open wereld games van toen.

Mafia vergelijken met GTA is voor jezelf te hoge verwachtingen opleggen. GTA is de referentie voor open world games en ook voor Mafia 2 was de kritiek dat het "slechter" was dan GTA IV omdat de open wereld niets te bieden had van side activities.

Mafia 3 zal zeker niet de kwaliteit van een GTA V bieden. Dat de side missions repititief zijn en de stealth AI nergens op trekt dat kan je al op de filmpjes zien die overal op youtube staan. Als dat voor jou de game kraakt, dan moet je hem niet gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik hoop dat ik Mafia 3 voor de xbox one vandaag al ergens kan kopen. Met Fifa 17 is het me vorige week ook gelukt dus ik heb goede hoop. Gelukkig is het koopavond vandaag. Ik ga rond 5uur beginnen met bellen naar alle winkels in Maastricht en rond 8uur nog een keer alle winkel ketens gek maken. 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GluonC schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:26:
Ik hoop dat ik Mafia 3 voor de xbox one vandaag al ergens kan kopen. Met Fifa 17 is het me vorige week ook gelukt dus ik heb goede hoop. Gelukkig is het koopavond vandaag. Ik ga rond 5uur beginnen met bellen naar alle winkels in Maastricht en rond 8uur nog een keer alle winkel ketens gek maken. 🙂
Junkie.. 😉
En wanneer je dat niets oplevert sta je morgenvroeg als 1e klant voor de deur of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:36:
[...]

Junkie.. 😉
En wanneer je dat niets oplevert sta je morgenvroeg als 1e klant voor de deur of niet?
Naah, morgen heb ik vrij dus ik slaap lekker uit. Maar als ik hem vandaag al ergens kan kopen. Kan ik lekker tot laat in de nacht New Orleans verkennen. Anders slaap ik uit en pik ik hem morgen wel ergens op. Die tijd dat ik voor 9uur voor de deur stond heb ik gehad gelukkig.😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
GluonC schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:26:
Hou me op de hoogte. Ik heb vandaag ook al een rondje gedaan maar ze lagen nog nergens. :P Nou word het voor mij een steam instal en moet ik sowieso wachten tot 1 uur snachts maar ben wel heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
30fps limiet voor pc-versie zie ik net op Steam? Dat is hopelijk een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Game Mania houdt zich idd aan de street date helaas, morgen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:30:
Waar zie je dat staan? Lijkt me wel iets te bizar voor woorden...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Trevor schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Waar zie je dat staan? Lijkt me wel iets te bizar voor woorden...
http://steamcommunity.com/app/360430/discussions/0/?fp=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok, in elk geval niks officieels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Trevor schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:45:
Ok, in elk geval niks officieels ;)
Naja, het is iemand die de game speelt, dus ik zou er maar wel vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
j0ppie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:16:
[...]

Hou me op de hoogte. Ik heb vandaag ook al een rondje gedaan maar ze lagen nog nergens. :P Nou word het voor mij een steam instal en moet ik sowieso wachten tot 1 uur snachts maar ben wel heel benieuwd.
Doe ik 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Thanks ! :D

Wat die 30fps lock betreft. Ik denk dat een day one patch dit gewoon fixt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:30:
Het is toch niet mogelijk om de game nu al te spelen. Er zit een steam lock op hoorde ik. Dus vraag het me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
30 fps lock op de PC?, dan mag je toch zeker gaan hopen dat een patch dat gaat verhelpen lieve help.

*edit Als ik dat topic zo lees is het nogal wat vaag allemaal, ff rustig afwachten maar.

[ Voor 31% gewijzigd door Sipio op 06-10-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
shakespeare schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:25:
Gta5 was top idd maar ik hoop toch wel dat er games in de buurt gaan komen. Anders wordt het wel een heel treurige game toekomst die wij tegemoet gaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
j0ppie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Het is toch niet mogelijk om de game nu al te spelen. Er zit een steam lock op hoorde ik. Dus vraag het me af.
https://www.twitch.tv/cohhcarnage
Donstil schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:06:
[...]

Gta5 was top idd maar ik hoop toch wel dat er games in de buurt gaan komen. Anders wordt het wel een heel treurige game toekomst die wij tegemoet gaan.
Er heeft nog nooit een game kunnen tippen aan GTA, dus ik verwacht niet dat daar in de toekomst verandering in gaat komen. Persoonlijk had ik verwacht dat EA of een andere uitgever als Bethesda een keer een gigantisch team zou samenstellen om een GTA kloon te maken, maar blijkbaar durven ze dat niet en blijven wij zitten met slappe aftreksels.
We received Mafia 3 code this afternoon, and I've started work on the review. But I noticed that the controls felt kinda sluggish, before realising that, if my Fraps readings (and my eyes) are correct, the game is locked to 30fps.

I thought maybe my PC just couldn't handle it, so I shifted down 720p and the lowest graphics settings, but it was still locked to 30. I'm running a GTX 970, an i5-6600K overclocked to 4.5GHz, and 16GB of RAM, which should be more than enough. And it still happens when I disable the in-game vsync option.

So yeah, not great. Whether this is something that'll be fixed in a day one patch, or will be sorted via a forthcoming graphics driver update, remains to be seen, but as it stands it feels like Lincoln is trudging through sludge as I walk around the (very pretty) city of New Bordeaux. We've reached out to 2K to see what the deal is.
http://www.pcgamer.com/ma...be-locked-to-30fps-on-pc/

Ze moeten zich doodschamen bij 2k.

[ Voor 88% gewijzigd door NotSoSteady op 06-10-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik geloof er nog steeds weinig van, maar als het zo is verwacht ik binnen enkele dagen een patch. Dit is een dusdanig kapitale fout die zoveel geld zou schelen dat ze waarschijnlijk niet eens de kosten eruit gaan krijgen als dit klopt.
Nee, ik ben misschien naief, maar dit lijkt me echt een storm in een glas water waar we (op zijn laatst) over enkele dagen nooit meer iets over horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:06:
[...]

GTA toppen is vooral een mening. Kijk hier maar eens naar. YouTube: GTA IV is better than GTA V
Het is natuurlijk wel de titel binnen het genre op dit moment volgens het gros van de gamers. Persoonlijk vond ik sleeping dogs net zo tof om te spelen als gta. De game is wel een stuk slechter maar vermaak/fun hebben en een goede game zijn toch 2 verschillende dingen.
Natuurlijk gaat Mafia niet toppen aan gta qua budget. En daarmee ook niet aan mapsize/hoeveelheid quests etc. Maar dat betekent niet dat ik de game niet leuker ga vinden om te spelen.
GTA online vind ik bijv echt troep. De stad is ineens mega leeg en levenloos. Laadtijden zijn ridicuul op de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Trevor schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:19:
Ik geloof er nog steeds weinig van, maar als het zo is verwacht ik binnen enkele dagen een patch. Dit is een dusdanig kapitale fout die zoveel geld zou schelen dat ze waarschijnlijk niet eens de kosten eruit gaan krijgen als dit klopt.
Nee, ik ben misschien naief, maar dit lijkt me echt een storm in een glas water waar we (op zijn laatst) over enkele dagen nooit meer iets over horen.
ik denk en hoop dat je gelijk hebt! Misschien laten ze de pers versie op 30fps lopen vanwege stabiliteitsreden oid en word dit gefixt met de 2.7gb grote day one pathc. Maar ik vind wel dat 2K hier op moet reageren door aan te geven dat dit niet het geval is. Alleen het feit dat dit nu rond gaat kost ze al sales! Dus mochten ze dit niet stellig ontkrachten en uitleggen dat je wel degelijk een hogere framerate kunt halen dan begin ik toch wel bang te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
j0ppie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:21:
[...]

ik denk en hoop dat je gelijk hebt! Misschien laten ze de pers versie op 30fps lopen vanwege stabiliteitsreden oid en word dit gefixt met de 2.7gb grote day one pathc. Maar ik vind wel dat 2K hier op moet reageren door aan te geven dat dit niet het geval is. Alleen het feit dat dit nu rond gaat kost ze al sales! Dus mochten ze dit niet stellig ontkrachten en uitleggen dat je wel degelijk een hogere framerate kunt halen dan begin ik toch wel bang te worden.
Sorry, maar ik denk persoonlijk dat het eerder te maken heeft met een slechte port. Ik hoop in ieder geval dat het is te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:24:
[...]

Sorry, maar ik denk persoonlijk dat het eerder te maken heeft met een slechte port. Ik hoop in ieder geval dat het is te fixen.
Zou kunnen. hope your wrong :P Mafia 2 liep iig tot max 200fps oid. En er zijn maar weinig studies die zoiets nog flikken, zeker bij de PC versie omdat ze weten dat ze een bak stront over zich een krijgen. Echter,.... als ze het flikken dan zorgen ze er wel voor dat het niet uitlekt om het maximale uit preorders etc te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kun je met een VPN eerder spelen?
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste