Nee de telefoon gaat spontaan zelf uit nadat ik probeer om verbinding te maken met WiFi.Jarown2 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:55:
[...]
Zet je in het filmpje je telefoon zelf uit, of gaat dat spontaan?
Ik heb ook zo nu en dan problemen met de Wifi-verbinding die niet tot stand komt. Met een reboot is probleem "opgelost".
Verwijderd
Ik dacht dus ook dat die de cache gaat clearen maar ik vraag me nog steeds af hoe ik dit kan oplossen en waar het probleem is.MegaTronics schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:59:
Van wat ik er van zie en gelezen heb, reboot de telefoon zich zelf en cleared ook de cache, vandaar de optimizing na de boot.
Ik denk nog steeds dat het aan Lollipop ligt.
Dan zouden er meer personen last van hebben lijkt mij. Misschien de combinatie telefoon router? Doet die het alleen thuis of ook op externe netwerken?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Geen CM13 gewoon de officiele LUX firmware, die ook met TWRP te flashen is :-) CM13 is nog niet official dus ik raad het nog niet aan te gebruikenthorgal21 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:04:
Zijn er al mensen die CM13 draaien? Is ie enigzins stabiel? Op het XDA forum zijn er gemengde reacties.
Hello darkness my old friend
Verwijderd
Ik heb een vraagje. Ik heb nu sinds anderhalve week een Motorola Moto X Play met bijbehorend hoesje. Nou staat er op de website van PDA shop dat er een auto-wake/sleep functie op de telefoon moet zitten. Maar bij mij werkt dat niet. Zou ik dit eerst ergens in moeten stellen of is het hoesje "kapot".
De auto sleep wake functie is niet gerelateerd aan een hoesje.Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:37:
Ik heb een vraagje. Ik heb nu sinds anderhalve week een Motorola Moto X Play met bijbehorend hoesje. Nou staat er op de website van PDA shop dat er een auto-wake/sleep functie op de telefoon moet zitten. Maar bij mij werkt dat niet. Zou ik dit eerst ergens in moeten stellen of is het hoesje "kapot".
Met dit wordt bedoeld wanneer je hem oppakt de telefoon aangaat, en ja dit zit er dus wel in als je gebruik maakt van motodisplay
Helaas zit er geen functionaliteit op voor het openen van een hoesje, hopelijk ben je hier voldoende geinformeerd
[ Voor 22% gewijzigd door isene op 19-01-2016 14:18 ]
Haha wow, ik heb hem net voor 369 bij CoolBlue besteld (wel met 50 euro cashback)lilboogs schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:57:
Voor de geïnteresseerden. Nu te koop voor €250,69 bij amazon.es
Ach, nu kan ik er morgen tenminste al mee spelen
Omelette du fromage!
Ik wacht nog heel even tot volgende week woensdag de Mediamarkt BTW dagen gaan beginnen. Dan wordt die hopelijk € 369 x 100/121 = € 304.96 en dan nog de cashback van € 50 eraf, dus dan € 254,96. Dan is de prijs haast gelijk aan die Spaanse variant, maar wel een normale Nederlandse garantie erbij.
[ Voor 21% gewijzigd door MegaTronics op 21-01-2016 14:00 ]
Thanks!lilboogs schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:57:
heb hem ineens besteld
Nu weer 345,-, ik wacht ook wel even op die mediamarkt btw actie.lilboogs schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:57:
[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 21-01-2016 18:53 ]
Gebeurd niet alleen op de X Play, hier met de Moto G 2013 ook last van..Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:44:
[...]
Nee de telefoon gaat spontaan zelf uit nadat ik probeer om verbinding te maken met WiFi.
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic
overduidelijkbeOnt schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:07:
[...]
Wel raar dat er op die site 1GB geheugen staat. Zal wel een tikfout zijn hoop ik
op alle andere plaatsen op die pagina, in de product beschrijving in de status updates... staat het correct
Verwijderd
Het duurt echt lang voordat we Marshmallow krijgen, misschien dat hij niet eens naar Nederland komt of pas over 1 jaar.
Mede door de uitblijven van MM en custom ROM's toch besloten om voor de Nexus 5X te gaan. Daar heb je minimaal 2 jaar updates beschikbaar en ook een actievere custom ROM ontwikkelaars.
Geen zorgen, iemand in de UK met een single sim heeft al een MM ota gekregen claimt hij.
http://forum.xda-develope...im-version-t3294315/page4
De cashback-actie van Motorola werkt niet in combinatie met andere acties. Staat in de voorwaarden genoemd bij Motorola. Dus die vlieger gaat helaas niet op...MegaTronics schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:58:
Ik wacht nog heel even tot volgende week woensdag de Mediamarkt BTW dagen gaan beginnen. Dan wordt die hopelijk € 369 x 100/121 = € 304.96 en dan nog de cashback van € 50 eraf, dus dan € 254,96. Dan is de prijs haast gelijk aan die Spaanse variant, maar wel een normale Nederlandse garantie erbij.
Waarom zou die cashback-actie niet werken? De Mediamarkt BTW dagen zijn een actie van de Mediamarkt, niet van Motorola. Voor Motorola maakt het niet uit of de Mediamarkt extra korting geeft of niet.
En anders koop je hem via BCC. Als ik me niet vergis volgen die gewoon de aanbiedingen van de Mediamarkt (iets met laagste prijs garantie en zo) en dan heb je geen actie.
Trouwens, op de FAQ pagina van de Mediamarkt over de BTW dagen staat expliciet dat cash-back acties gewoon geldig blijven.
En anders koop je hem via BCC. Als ik me niet vergis volgen die gewoon de aanbiedingen van de Mediamarkt (iets met laagste prijs garantie en zo) en dan heb je geen actie.
Trouwens, op de FAQ pagina van de Mediamarkt over de BTW dagen staat expliciet dat cash-back acties gewoon geldig blijven.
[ Voor 14% gewijzigd door schekker op 26-01-2016 13:04 ]
Jup die werkt prima hier, eindelijk MMcoolkingler1 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:25:
Geen zorgen, iemand in de UK met een single sim heeft al een MM ota gekregen claimt hij.![]()
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Jij hebt de UK versie van de X Play of heb je de update al op de NL versie binnengekregen?
De zip gedownload waar op XDA naar gelinkt wordt en vervolgens via de Motorola Recovery die zip gebruikt om te updaten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat is niet de EU versie toch?Tsurany schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:43:
De zip gedownload waar op XDA naar gelinkt wordt en vervolgens via de Motorola Recovery die zip gebruikt om te updaten.
Nope, gewoon via de stock recovery.
Jep heb MM nuTsurany schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:45:
Nope, gewoon via de stock recovery.
Hm krijg een permission denied wanneer ik op "Apply update from sdcard" en kan er op Google weinig over vinden
. Heb 't SD kaartje al een keer helemaal geformateerd... Hopen dat de OTA maar snel komt dan
Het bestand op je interne geheugen zettenthorgal21 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:12:
Hm krijg een permission denied wanneer ik op "Apply update from sdcard" en kan er op Google weinig over vinden. Heb 't SD kaartje al een keer helemaal geformateerd... Hopen dat de OTA maar snel komt dan
Had ik ook al getest. Op interne geheugen gezet en niks op SD kaart maar dan geeft hij alsnog de zelfde melding. Je moet hem gewoon in de root van internal storage plaatsen toch?Audiowaste schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:14:
[...]
Het bestand op je interne geheugen zetten
Dacht dat Motorola via de factuur die moet opsturen alsnog kan zien dat het om een actie gaat van de Mediamarkt, had het nog niet zo bekeken. Dan kan je vanaf vanavond de X Play voor een zeer scherpe prijs krijgen!schekker schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:02:
Waarom zou die cashback-actie niet werken? De Mediamarkt BTW dagen zijn een actie van de Mediamarkt, niet van Motorola. Voor Motorola maakt het niet uit of de Mediamarkt extra korting geeft of niet.
Voor iedereen zijn informatie:
De OTA van 6.0 (Europa, single sim) is onderweg
in de aankomende week(en) zou je hem moet krijgen.
Het is ook mogelijk een .zip te downloaden en zelf te installeren maar indien je dit liever niet doet gewoon nog heeeel even geduld
De OTA van 6.0 (Europa, single sim) is onderweg
Het is ook mogelijk een .zip te downloaden en zelf te installeren maar indien je dit liever niet doet gewoon nog heeeel even geduld
[ Voor 4% gewijzigd door isene op 27-01-2016 16:22 ]
Daar had ik hem wel geplaatst, maar zou niets mogen uitmaken.thorgal21 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:19:
[...]
Had ik ook al getest. Op interne geheugen gezet en niks op SD kaart maar dan geeft hij alsnog de zelfde melding. Je moet hem gewoon in de root van internal storage plaatsen toch?
Je zou sowieso geen permission denied moeten krijgen.
Ik denk dat ik het al weet... Ik heb mijn telefoon encryptedAudiowaste schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:23:
[...]
Daar had ik hem wel geplaatst, maar zou niets mogen uitmaken.
Je zou sowieso geen permission denied moeten krijgen.
Vanavond even factory reset en nogmaals proberen.
De BTW vrije prijs van de Moto X Play komt bij de Media Markt op € 305,68 en daar gaat dan nog de cashback vanaf (staat er ook nog bij).
Bron
Bron
Heb vandaag de Moto X Play kunnen bemachtigen voor 305 euro en daar gaat nog 50 euro cashback van Motorola vanaf en 10 euro van cashbackXL dus uiteindelijk 245 euro.
CashbackXL? Wat is dat?williamf schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:48:
Heb vandaag de Moto X Play kunnen bemachtigen voor 305 euro en daar gaat nog 50 euro cashback van Motorola vanaf en 10 euro van cashbackXL dus uiteindelijk 245 euro.
Zie nu dat je dat van te voren moet doen.

Heb m ook besteld op mediamarkt. Hopelijk komt die morgen of vrijdag aan
[ Voor 6% gewijzigd door Phantomic op 27-01-2016 20:35 ]
Ook maar even gekocht bij mediamarkt, nog steeds te koop zie ik online.
Zou tof zijn als android 6.0 volgende week ook komt.
Is al verstuurd, valt mij nog mee.
Zou tof zijn als android 6.0 volgende week ook komt.
Is al verstuurd, valt mij nog mee.
[ Voor 18% gewijzigd door nFo op 27-01-2016 22:03 ]
* asing meldt zich!
Vanavond geen risico genomen! Ik ben naar de Media Markt gereden en stond om kwart voor 6 voor de deur. Een groot scherm toonde MM reclame, er was een drumorkest en zodra de deuren open gingen stond de hal vol MM medewerkers die iedereen klappend verwelkomde.
Binnen 5 minuten had ik mijn Moto X Play te pakken en stond ik weer buiten. Mijn HTC One X gaat met pensioen!
Zonet de bon gescanned en het formulier ingevuld. Ik heb expliciet nagevraagd naar de cashback actie en die was volgens de MM medewerker gewoon geldig. Het zou goed moeten komen!
Eén klein probleempje : ik kan geen Brodit autohouder vinden. Er is er wel één voor de moto x style. Die is 1.2 mm breder, dus met wat plakband zou dat moeten passen. Ik heb in ieder geval een vraag bij Brodit gesteld of ze er één gaan maken.
Vanavond geen risico genomen! Ik ben naar de Media Markt gereden en stond om kwart voor 6 voor de deur. Een groot scherm toonde MM reclame, er was een drumorkest en zodra de deuren open gingen stond de hal vol MM medewerkers die iedereen klappend verwelkomde.
Binnen 5 minuten had ik mijn Moto X Play te pakken en stond ik weer buiten. Mijn HTC One X gaat met pensioen!
Zonet de bon gescanned en het formulier ingevuld. Ik heb expliciet nagevraagd naar de cashback actie en die was volgens de MM medewerker gewoon geldig. Het zou goed moeten komen!
Eén klein probleempje : ik kan geen Brodit autohouder vinden. Er is er wel één voor de moto x style. Die is 1.2 mm breder, dus met wat plakband zou dat moeten passen. Ik heb in ieder geval een vraag bij Brodit gesteld of ze er één gaan maken.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
MM geïnstalleerd.
De komende dagen eens kijken of het goed werkt op de Play.
De komende dagen eens kijken of het goed werkt op de Play.
Het lijkt wel of ze de play compleet negeren bij accessoires. was mij ook al opgevallen dat er geen Brodit voor beschikbaar was. Had ook al gezocht naar een houder voor een Moto Droid Maxx2 (de Amerikaanse naam) maar ook niets gevonden.asing schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:04:
* asing meldt zich!
Ik kan hem ook niet vinden onder die naam. Maar aangezien de form factor bijna identiek is aan de moto x style denk ik dat ik de gok wel wil nemen.
Gisteravond ook de link gevonden naar Marshmallow. Die staat er nu ook op. Nu nog een brodit en een nano sim en ik kan hem gaan gebruiken.
Gisteravond ook de link gevonden naar Marshmallow. Die staat er nu ook op. Nu nog een brodit en een nano sim en ik kan hem gaan gebruiken.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
MM werkt prima. Nog geen bugs gevonden. Bediening gaat zelfs iets soepeler als bij LP.
Qua batterijbelasting merk ik weinig verschil.
Qua batterijbelasting merk ik weinig verschil.
Ik heb dat bestand in die link gedownload, verplaatst naar SD card, en via recovery mode moet het dan goed komen?Tsurany schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:43:
Kun je in indeling ook veranderen naar stock android zoals op de Nexus 4.
Ik heb nu een hele lange lijst met apps onder elkaar en de achtergrond is ook helemaal wit i.p.v. zwart.
Ik heb nu een hele lange lijst met apps onder elkaar en de achtergrond is ook helemaal wit i.p.v. zwart.
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 28-01-2016 23:48 ]
Ik heb hem zelf in het geheugen van het toestel opgeslagen.B-Art schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 19:59:
[...]
Ik heb dat bestand in die link gedownload, verplaatst naar SD card, en via recovery mode moet het dan goed komen?
Via recovery mode naar apply update from SD card en dan vervolgens het bestand gekozen in download
Andere launcher gebruikennFo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:47:
Kun je in indeling ook veranderen naar stock android zoals op de Nexus 4.
nu heb ik hem sinds dinsdag dus ik heb er al wat mee kunnen spelen
eerste indruk (komende van een Nexus 4):
-Moto Migrate is een zegen. Wat werkt dat goed zeg! Alle data van de oude naar de nieuwe foon overgezet zonder probleem.
-batterij gaat lekker lang mee, zoals verwacht
-moto display werkt best wel handig
-rammelende knopjes... als iedereen heeft wat ik heb, snap ik de fuss echt niet. ja, er rammelt iets heel licht, maar als ik hard met mijn hoofd schud, rammelt er ook vanalles dus daar maak ik me geen zorgen over
-het "foon draaien om de foto app te openen" werkt enkel als er niemand kijk. als ik het alleen doe werkt het 9/10 keer (ik moet er nog wat handigere in worden denk ik) maar als ik het aan iemand wil laten zien "kijk eens wat mijn foon kan" dan werkt het niet. Ongetwijfeld het demo effect. Hopelijk komt er nog een update om dat te fixen
nu het (tot hiertoe) enige minpunt: waar zijn al mijn moto-actions?? Enkel de foto-draai beweging is geactiveerd, maar het "wapper om in silent mode te gaan", "grijp naar de foon om wakker te worden" en "hakken om de zaklamp te gebruiken" zitten er allemaal niet in? Da's wel een teleurstelling!
buiten dat moet ik me nog eens bezighouden om het voice-control gedoe deftig in te stellen, om het daarna waarschijnlijk nooit meer te gebruiken. Ik ken mezelf

zojuist de moto x play ontvangen, maar wat een groot ding zeg. Ik kom van de 4.3" moto g eerste generatie. Ik kom niet eens met m'n duim in de verste hoek. Dat wordt wennen
Ik heb hem nu 2 dagen, sinds gisteravond ook gewoon mobiel internet. Ik had geen nano SIM, dus even langs de winkel voor een andere SIM kaart.
Op mijn geroote HTC One X had ik een mooi thema dus ik dacht, dat knal ik er hier ook op. Beetje teleurgesteld dat het niet werkt. Sony heeft voor hun Xperia series een thema engine gebouwd. Die hebben ze aan Google gegeven en de thema engine zit dus in Marshmallow. Je moet alleen wel weer rooten om dat te kunnen gebruiken. Ook wordt ik een beetje tureluurs van de reclame.
Dat ding wordt dus heel binnenkort geroot
.
Op mijn geroote HTC One X had ik een mooi thema dus ik dacht, dat knal ik er hier ook op. Beetje teleurgesteld dat het niet werkt. Sony heeft voor hun Xperia series een thema engine gebouwd. Die hebben ze aan Google gegeven en de thema engine zit dus in Marshmallow. Je moet alleen wel weer rooten om dat te kunnen gebruiken. Ook wordt ik een beetje tureluurs van de reclame.
Dat ding wordt dus heel binnenkort geroot
reclame?asing schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:33:
Ook wordt ik een beetje tureluurs van de reclame.
Thanks, ook MM nu :-)haanaf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:42:
[...]
Ik heb hem zelf in het geheugen van het toestel opgeslagen.
Via recovery mode naar apply update from SD card en dan vervolgens het bestand gekozen in download
Adblocker
Adaway, werkt echt perfect maar je moet er root voor zijn omdat de hosts file wordt aangepast.
De gebruik ik ook op al mijn Android apparatuur. Afgelopen week ook, de Nexus 5X binnen en als eerste unlocken en rooten.asing schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 11:24:
[...]
Adaway, werkt echt perfect maar je moet er root voor zijn omdat de hosts file wordt aangepast.
Sinds ik heb geupdate naar Android 6, laat mijn telefoon geen namen meer zien als ik gebeld word. Ik kreeg alleen nog de telefoonnummers in beeld.
Knap irritant als je belangrijke telefoontjes wilt opnemen en minder belangrijke wilt weigeren...
Als ik Google naar dit probleem, kom ik alleen maar uit op hele oude topics over Samsung telefoons. Kent iemand de oplossing?
Knap irritant als je belangrijke telefoontjes wilt opnemen en minder belangrijke wilt weigeren...
Als ik Google naar dit probleem, kom ik alleen maar uit op hele oude topics over Samsung telefoons. Kent iemand de oplossing?
XBL: DonFrans
Moto x 2014 had/heeft dit issue ook na de update. Zie het topic, staan ook wat tips om te proberen in.Frans92 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:47:
Sinds ik heb geupdate naar Android 6, laat mijn telefoon geen namen meer zien als ik gebeld word. Ik kreeg alleen nog de telefoonnummers in beeld.
Motorola Moto X (2014) Ervaringen
I intend to live forever. So far, so good.
Ik ben je dankbaar! Google account verwijderen en weer toevoegen is de oplossing geweest.IkWilbert schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:39:
[...]
Moto x 2014 had/heeft dit issue ook na de update. Zie het topic, staan ook wat tips om te proberen in.
Motorola Moto X (2014) Ervaringen
Ik heb gezocht naar een bumper case voor mijn x play. Maar hierin is niks te vinden.
Weet iemand waar ik een bumper case kan vinden?
Ik bedoel dan echt alleen een rand, en niet waar de achterkant ook case is.
Vooral voor de grip lijkt het mij prettig.
Ik zou eens op eBay kijken of ze daar wat hebben. De 'normale' zaken hebben weinig Moto X Play spul liggen.Buffalo schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:00:
Ik heb gezocht naar een bumper case voor mijn x play. Maar hierin is niks te vinden.
Vreemd, ik zag vorige week nog een bumper case bij Coolblue maar staat nu niet meer op hun site.
De moto x style heeft wel een bumpercase. En zelfs een brodit houder voor als je de bumpercase gebruikt! Ons toestel is hevig ondergewaardeerd bij de dames en heren van de accessoire afdeling.
Ik zag overigens in alle filmpjes dat er een optie op moet zitten om de zaklamp met een handbeweging aan te zetten. Camera vond ik en dat werkt maar die zaklamp kan ik in MM niet vinden.
Overigens nog een lekkere optie : niet storen kan je gewoon een schema geven.
Ik zag overigens in alle filmpjes dat er een optie op moet zitten om de zaklamp met een handbeweging aan te zetten. Camera vond ik en dat werkt maar die zaklamp kan ik in MM niet vinden.
Overigens nog een lekkere optie : niet storen kan je gewoon een schema geven.
Op de Moto G is het twee keer naar beneden slaan:
[YouTube: https://youtu.be/d4yLUj45uvA]
ook de vierde keer met de plok op de tafel
[YouTube: https://youtu.be/d4yLUj45uvA]
[ Voor 21% gewijzigd door MegaTronics op 01-02-2016 20:31 ]
we missen wel meer handbewegingen:asing schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:19:
Kheos schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:45:
[...]
nu het (tot hiertoe) enige minpunt: waar zijn al mijn moto-actions?? Enkel de foto-draai beweging is geactiveerd, maar het "wapper om in silent mode te gaan", "grijp naar de foon om wakker te worden" en "hakken om de zaklamp te gebruiken" zitten er allemaal niet in? Da's wel een teleurstelling!
Ik heb die van mij besteld op smartphonehoesjes.nlBuffalo schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:00:
Omelette du fromage!
Verwijderd
Heeft iemand met de cashback actie meegedaan?
Hebben jullie een bevestiging email gekregen?
Ja en nee.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:08:
Heeft iemand met de cashback actie meegedaan?
Wel een heel blij scherm dat het geld zo snel mogelijk wordt overgemaakt.
O ja...ook nog geen geld ontvangen.
Eerst het probleem, dan de oplossing
Ik heb hem ingediend en na 5 dagen nog geen reactie een mail gestuurd.
Gisteren reactie gehad dat het is gehonoreerd en wordt overgemaakt, maar (na 1 dag) nog niets op mijn rekening teruggezien (dus het kan nog onderweg zijn).
Gisteren reactie gehad dat het is gehonoreerd en wordt overgemaakt, maar (na 1 dag) nog niets op mijn rekening teruggezien (dus het kan nog onderweg zijn).
Omelette du fromage!
Voor de Moto G van mijn vrouw was het geld redelijk snel na de bevestigingsmail van hun dat die in goede orde was overgekomen.
Voor de Moto G van mijn vrouw heeft het precies 1 maand geduurd, van aanvraag naar storten op de rekening
X play met Marshmallow no-go heMegaTronics schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:30:
Op de Moto G is het twee keer naar beneden slaan:
[video]
Er zit niet eens een zaklamp app op.
[ Voor 6% gewijzigd door asing op 02-02-2016 17:42 ]
Daar zie ik ook alleen hoesje met gesloten achterkant. Ik wil het liefst alleen een bumper.Dxta schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:03:
[...]
Ik heb die van mij besteld op smartphonehoesjes.nl
Verwijderd
Wanneer heb je een bevestiging mail gekregen.MegaTronics schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:01:
Voor de Moto G van mijn vrouw was het geld redelijk snel na de bevestigingsmail van hun dat die in goede orde was overgekomen.
Ik had dit ook verwacht, maar totaal geen bevestiging gekregen.
Hoe weet je nu of het is goed gegaan?
Dat moet ik dan even morgen nakijken.
Ik heb ook geen bevestiging gehad. Na drie weken mailtje gestuurd hierover en twee dagen later reactie terug dat de aanvraag goedgekeurd was.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:51:
[...]
Wanneer heb je een bevestiging mail gekregen.
Verwijderd
De Moto X Play heeft geen gyroscoopsensor. Daardoor mis je een aantal van die handige bewegingsacties, zoals je starten van de zaklamp.asing schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:19:
(...)
(...)
De geldterugactie zal wel laat worden afgewerkt. Zou ik wel doen, als ik Motorola was 😊 Geld komt vast wel ooit.
De MM update zou nu aangeboden moeten worden, maar ik krijg nog niks 😥
Geld zal even op zich laten wachten, en ik denk dat de MediaMarkt aardig wat toestellen heeft verkocht. Dat die sensor er niet in zit is voor mij niet belangrijk. Ik game er toch niet op. Ik moet wel zeggen dat hoe langer ik hem heb, hoe gekker ik ermee ben. Het houdt veel beter vast dan de One X die ik hiervoor had. Ook de accuduur is geweldig, ik zou met een carkit eigenlijk nooit meer hoeven bijladen. Ik heb al eens 2 dagen gehaald.
MM update kan je gewoon downloaden, in je geheugen van de telefoon zetten en starten. Werkt heel makkelijk.
MM update kan je gewoon downloaden, in je geheugen van de telefoon zetten en starten. Werkt heel makkelijk.
Ik heb de aanvraag voor cashback op 28 januari gedaan en ook nooit een bevestiging gekregen. Gisteravond heb ook ik een mailtje gestuurd naar ze en vandaag al een reactie dat het goedgekeurd is. Als je zekerheid wil hebben zou ik ze even mailen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:51:
[...]
Wanneer heb je een bevestiging mail gekregen.
Verwijderd
Dank je, ik heb ook een email gestuurd en vandaag een bevestiging gekregendannyve schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:01:
[...]
Ik heb de aanvraag voor cashback op 28 januari gedaan en ook nooit een bevestiging gekregen. Gisteravond heb ook ik een mailtje gestuurd naar ze en vandaag al een reactie dat het goedgekeurd is. Als je zekerheid wil hebben zou ik ze even mailen.
Verwijderd
Via welke link kan ik hem dan downloaden? Want dit duurt echt veels te lang. Ze zeiden dat MM eind december zou komen, maar we zitten nu in februari.asing schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:59:
Geld zal even op zich laten wachten, en ik denk dat de MediaMarkt aardig wat toestellen heeft verkocht. Dat die sensor er niet in zit is voor mij niet belangrijk. Ik game er toch niet op. Ik moet wel zeggen dat hoe langer ik hem heb, hoe gekker ik ermee ben. Het houdt veel beter vast dan de One X die ik hiervoor had. Ook de accuduur is geweldig, ik zou met een carkit eigenlijk nooit meer hoeven bijladen. Ik heb al eens 2 dagen gehaald.
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:51:
[...]
Via welke link kan ik hem dan downloaden? Want dit duurt echt veels te lang. Ze zeiden dat MM eind december zou komen, maar we zitten nu in februari.
Daar istie
Vreemd eigenlijk, als ik hem optil of er een tikje tegen geef, laat hij mooi de notificaties zien. Dus iets registreert dat het ding beweegt. Net als de beweging voor het fototoestel, dat werkt ook gewoon.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:02:
[...]
De Moto X Play heeft geen gyroscoopsensor.
Wel irritant dat je moto display niet meer kan uitschakelen in MM
Edit, zie het al, kun je nu uitzetten in moto app.
Edit, zie het al, kun je nu uitzetten in moto app.
[ Voor 29% gewijzigd door B-Art op 03-02-2016 23:27 ]
Daar zorgt de accelerometer voor.asing schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:16:
[...]
Vreemd eigenlijk, als ik hem optil of er een tikje tegen geef, laat hij mooi de notificaties zien. Dus iets registreert dat het ding beweegt. Net als de beweging voor het fototoestel, dat werkt ook gewoon.
Inmiddels ook de Marshmallow update geïnstalleerd, uit dit forum:
http://forum.xda-develope...post64971862#post64971862
Na het downloaden de volgende stappen uitgevoerd:
Here is a bit more detailed process description if someone need it:
Method 02 :
With the phone powered off, press and hold the Volume Down button and the Power button at the same time until the device turns on.
Press the Volume Down button to highlight "Recovery mode"
Press the Power button to restart into Recovery mode.
You'll see an image of an Android robot with a red exclamation mark.
While holding down the Power button, press the Volume Up button.
Phone will auto reboot to Recovery Mode.
Using Volume Down Button highlight Apply update from SD Card and press Power Button.
From the contents of SD Card Listed, using Volume Up / Down button select dowloaded .zip File and press Power Button.
credit to XDASNR
Werkt allemaal prima!
Na het downloaden de volgende stappen uitgevoerd:
Here is a bit more detailed process description if someone need it:
Method 02 :
With the phone powered off, press and hold the Volume Down button and the Power button at the same time until the device turns on.
Press the Volume Down button to highlight "Recovery mode"
Press the Power button to restart into Recovery mode.
You'll see an image of an Android robot with a red exclamation mark.
While holding down the Power button, press the Volume Up button.
Phone will auto reboot to Recovery Mode.
Using Volume Down Button highlight Apply update from SD Card and press Power Button.
From the contents of SD Card Listed, using Volume Up / Down button select dowloaded .zip File and press Power Button.
credit to XDASNR
Werkt allemaal prima!
Less is more
Zo heb ik het ook geïnstalleerd. Kan bevestigen dat dit goed werkt!kickassmen schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:04:
Inmiddels ook de Marshmallow update geïnstalleerd, uit dit forum:
*knip*
Werkt allemaal prima!
Nog niets van de cashback ontvangen of te horen gekregen, net een mailtje naar de motorola customer gemaild met de vraag hoe lang het gaat duren..
Als ze antwoorden houd ik jullie op de hoogte
--
Wow de Smart Lock + Google Now werkt goed en is echt handig soms
Nu nog wachten op MM (OTA)
Als ze antwoorden houd ik jullie op de hoogte
--
Wow de Smart Lock + Google Now werkt goed en is echt handig soms
Nu nog wachten op MM (OTA)
[ Voor 4% gewijzigd door Phantomic op 04-02-2016 19:02 ]
Post overgenomen van XDA Developers. Degenen die op MM zitten en de OTA hebben geflashed, zitten nu op build MPD24.65-18. Security level 1 december 2015. Zoals bekend stuurt Google iedere maand nieuwe updates naar de Nexus devices en Motorola
:

Doet het dus ook!

Doet het dus ook!
Ik heb gisteravond ook de update zip geflashed. Ik vind 6.0 veel fijner als 5.1.1.
Alles gaat veel soepeler, dit is echt merkbaar beter vind ik.
Ik had hiervoor een Nexus 5, en qua beleving komt dat echt overeen nu.
Mooie functie van het combineren van intern geheugen en SD geheugen. Wordt nou eerst het interne geheugen gevuld, waarna er automatisch overgegaan wordt op SD geheugen?
Alles gaat veel soepeler, dit is echt merkbaar beter vind ik.
Ik had hiervoor een Nexus 5, en qua beleving komt dat echt overeen nu.
Mooie functie van het combineren van intern geheugen en SD geheugen. Wordt nou eerst het interne geheugen gevuld, waarna er automatisch overgegaan wordt op SD geheugen?
Ik heb MPD24.65-18 geïnstalleerd, maar ik zit nog altijd op security level 1 december 2015.asing schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:47:
Post overgenomen van XDA Developers. Degenen die op MM zitten en de OTA hebben geflashed, zitten nu op build MPD24.65-18. Security level 1 december 2015. Zoals bekend stuurt Google iedere maand nieuwe updates naar de Nexus devices en Motorola:
Doet het dus ook!
Is er iemand die wel al de patch van 1 januari heeft ontvangen?
Die is er nog niet voor Europa. Ze bedienen eerst zuid amerika en india enzo, daarna zijn wij aan de beurt.Audiowaste schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:22:
[...]
Ik heb MPD24.65-18 geïnstalleerd, maar ik zit nog altijd op security level 1 december 2015.
Is er iemand die wel al de patch van 1 januari heeft ontvangen?
Ja Motorola is flink afgegleden. In plaats van snelle updates zoals voorheen gaat het tergend traag met continent per continent waar maanden tussen zit.
Het is dat ik, om een andere recovery te flashen, een factory reset moet uitvoeren. Anders had ik hem al geroot, backup gemaakt en een custom rom geïnstalleerd.
Het is dat ik, om een andere recovery te flashen, een factory reset moet uitvoeren. Anders had ik hem al geroot, backup gemaakt en een custom rom geïnstalleerd.
Ik merk nu iets heel raars zojuist. Gisteren stond de batterij nog op ongeveer 45%.
Een klein uur geleden krijg ineens een ping dat het nog 15% is. Ik ging kijken welke app dit veroorzaakt, maar hier ben ik niet achter gekomen. Wel zag ik dat het percentage in ongeveer 4 uur tijd (vanaf vanmorgen) zo hard gezakt is.
Nu net schakelt mijn telefoon uit, vanwege een lege accu, maar zowel de achterkant als het scherm voelen heel warm aan.
Zou dit met de 6.0 update te maken kunnen hebben via de zip flash? Of zit er een bug in 6.0? Hebben meer menen hier last van?
Ik zal morgen eens een factory reset doen voor de zekerheid. Ik schrik er wel een beetje van, vanwege de warmte.
Een klein uur geleden krijg ineens een ping dat het nog 15% is. Ik ging kijken welke app dit veroorzaakt, maar hier ben ik niet achter gekomen. Wel zag ik dat het percentage in ongeveer 4 uur tijd (vanaf vanmorgen) zo hard gezakt is.
Nu net schakelt mijn telefoon uit, vanwege een lege accu, maar zowel de achterkant als het scherm voelen heel warm aan.
Zou dit met de 6.0 update te maken kunnen hebben via de zip flash? Of zit er een bug in 6.0? Hebben meer menen hier last van?
Ik zal morgen eens een factory reset doen voor de zekerheid. Ik schrik er wel een beetje van, vanwege de warmte.
Vorige week woensdag mijn telefoon gehaald bij de Media Markt. Zojuist mail dat mijn cashback is goedgekeurd!
Hier exact hetzelfde.asing schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:50:
Vorige week woensdag mijn telefoon gehaald bij de Media Markt. Zojuist mail dat mijn cashback is goedgekeurd!
Dat is toch ver na de eigenlijke datum?asing schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:50:
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Actie loopt tot 29-2Jeroenneman schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:06:
[...]
Dat is toch ver na de eigenlijke datum?