Ik speel op de Xbox, maar zie het nog niet staan. Straks nog maar eens kijken. Eerst afkoelen..... pffff wat een hitteGummiebeer schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 18:54:
[...]
Ik denk zomaar dat je na de update dit kan terugvinden in het menu van keybinding
Verwijderd
Zag ergens staan dat de update om 15:00 live zou gaan? Zie nog niks op steam
Op de een of andere manier heb ik weer het 'release' gevoel van 2 jaar geleden.. toen liep het alleen niet zo goed af voor mij en de game
Nu toch weer redelijk hyped, stiekem.
EDIT: Zie dat het eerst de beurt was aan XBOX users, toen PS4 users en nu is het wachten tot PC online komt Update is online op steam
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2018 20:00 ]
Ondertussen de update aan het binnen harken op Steam
Mijn update is binnen, maar het is te warm om te gamen op mijn kamer. Remoteplay werkt ook niet meer op mijn telefoon
Echt hè.. ik game normaal altijd op m'n laptop maar nu is het echt niet meer te doen..t mac schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:30:
Mijn update is binnen, maar het is te warm om te gamen op mijn kamer. Remoteplay werkt ook niet meer op mijn telefoon
Maaaar kan wel via de Steam Link naar m'n tv streamen 🙌🏼 werkt perfect met No Mans sky.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nou, patch gedownload... Nieuwe game gestart. Paar dingen:
1. by default speel je nu 3rd person. Geen idee hoe je weer 1st person speelt, er staat niks over in de controls.
2. na een minuut of 10 rondrennen om materiaal te vinden voor mijn kapotte schip blijkt dat het schip niet meer te vinden is in de HUD. Ondertussen ga ik langzaam dood door hitte. Lekker dan, een minuut of wat geleden zag ik nog waar mijn schip was, nu helemaal niks meer.
1. by default speel je nu 3rd person. Geen idee hoe je weer 1st person speelt, er staat niks over in de controls.
2. na een minuut of 10 rondrennen om materiaal te vinden voor mijn kapotte schip blijkt dat het schip niet meer te vinden is in de HUD. Ondertussen ga ik langzaam dood door hitte. Lekker dan, een minuut of wat geleden zag ik nog waar mijn schip was, nu helemaal niks meer.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Misschien zitten er nog wat bugs in de nieuwe patch, het is tenslotte een grote update.SnoeiKoei schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:00:
Wellicht wachten op versie 1.5.1?
Ha ik had precies hetzelfde. Je komt ook altijd op een giftige, koude of juist hete planeet terecht (heb drie nieuwe pogingen gedaan om een schappelijke start planeet te krijgen). Voor NMS kenners geen probleem, maar voor beginners is het echt te moeilijk gelijk al vind ik.SnoeiKoei schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:00:
Nou, patch gedownload... Nieuwe game gestart. Paar dingen:
Hm vaag, ik heb helemaal geen schip en heb 'm al 5 keer opnieuw gestart.
Net even snel gespeeld, maar volgens mij heb je nu standaard nog geen schip. Als je op X drukt (op de PC) komt je in een menu terecht. Middels Q en E kan je bladeren en als je dan naar Utilities gaat dan kan je kiezen voor camera mode (of iets dergelijks). Daarmee kan je switchen tussen 3rd en 1st person. En je kan vanuit daar je schip oproepen maar dat lukt blijkbaar nog niet omdat hij beschadigd is.
Wel positief verrast vooral als je gaat landen en al stof/sneeuw/zand opstijgt en even verblindt wordt. En nu ook veel duidelijker als je grondstoffen nodig hebt waar je kan vinden. Scannen gaat nu ook beter vooral als dieren ging bewegen was het soms irritant dat ie scanner niet kon bijhouden. Atmosfeer nu ook veel mooier gemaakt en Saturnus ringen zijn echt prachtig gedaan.
En als je meerderen ruimteschepen hebt kan je makkelijk switchen ipv terug naar je ruimtestation gaan.
En als je meerderen ruimteschepen hebt kan je makkelijk switchen ipv terug naar je ruimtestation gaan.
jup lijkt erop dat de makers liever willen dat iedereen gewoon weer overnieuw begint. Je kan wel verder gaan met je save, maar je basis is weg, verder zijn alle grondstoffen veranderd, grondstoffen die eerder nodig waren om bepaalde modules op te laden zijn nu waardeloos. Zo'n beetje alle upgrades op je schip en je exosuit zijn waardeloos geworden.
Is het spel na deze update eigenlijk eindelijk uit Early Access,of moet er nog meer gebeuren ?
How do you save a random generator ?
spel is nooit in early access geweest als je dat bedoelt.enchion schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:18:
Is het spel na deze update eigenlijk eindelijk uit Early Access,of moet er nog meer gebeuren ?
Zodra je jouw scanner hebt gerepareerd, kan je met de scanner view je schip vinden. Even geduld dus.
Early Access was het niet echt, maar het spel is nu wel meer af. Meer zoals het ooit de bedoeling was heb ik het idee.peschinl schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:19:
[...]
spel is nooit in early access geweest als je dat bedoelt.
Ik speel het sinds launch, en voor mij was het spel prima toen. Het is nu een stuk beter geworden. Waren vooral wat hysterische ventjes die perse multiplayer erin wilde hebben en hun wereld zagen instorten toen dat niet het geval was, waarna ze doodsbedreigingen naar Sean Murray begonnen te sturen.
First person ook ontdekt op de Xbox One.
Je moet naar het snel menu gaan (pijltje omlaag) en dan in het meest linker menu kan je de camera mode veranderen.
Dit moet je voor het schip en te voet apart doen.
Je moet naar het snel menu gaan (pijltje omlaag) en dan in het meest linker menu kan je de camera mode veranderen.
Dit moet je voor het schip en te voet apart doen.
Heeft er al iemand met vrienden gespeeld en kon je elkaar zien? Ik was net een half uurtje bezig met een nieuwe game toen hij joined en hij moest precies hetzelfde doen als ik en we zien elkaar niet. We zitten op dezelfde planeet ( ik kon hem precies vertellen waar de resources waren)
Heeft dit te maken met het tutorial achtige begin of klopt er gewoon iets niet?
Heeft dit te maken met het tutorial achtige begin of klopt er gewoon iets niet?
Gisteravond tot - oeps - iets te laat doorgegaan met een vriend, maar wát een verbeteringen zeg. Alles werkt een stuk soepeler, alles is duidelijker, meer makkelijkere resources gatheren en bij elkaar voegen. Heb nu ook mijn eerste basis met een aantal instrumenten er in. Samenspelen werkt ook prima, mijn maat en ik kunnen elkaar gewoon zien en samen bouwen.
Hie ga ik veel tijd in steken.....
Hie ga ik veel tijd in steken.....

Ik heb gisteren ook de eerste uurtjes gemaakt.
Moet nu zuurstof zien te verzamelen, maar dat krijg ik niet gevonden. Heb al wel 1 boom gevonden die het had (wel 1 unit whoopdiedoo!), maar voor de rest niets te vinden.
Moet nu zuurstof zien te verzamelen, maar dat krijg ik niet gevonden. Heb al wel 1 boom gevonden die het had (wel 1 unit whoopdiedoo!), maar voor de rest niets te vinden.
Zuurstof zit nu in die rode Thamiumplantjes. De scanner gebruiken helpt ook daarbij.PdeBie schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:55:
Ik heb gisteren ook de eerste uurtjes gemaakt.
Ik had zelf sentinels achter me aan, maar de level 2 sentinels hebben armorplating dus die kreeg ik niet stuk

[ Voor 12% gewijzigd door Spookelo op 25-07-2018 08:23 ]
Ah thanks. Ga ik die opzoeken.
Zit nu op een ijsplaneet (-53 C normaal, -98 C bij een sneeuwstorm). Mijn life support en Protection hebben het zwaar
Zit nu op een ijsplaneet (-53 C normaal, -98 C bij een sneeuwstorm). Mijn life support en Protection hebben het zwaar
Het ziet er allemaal wel érg fraai uit nu in ieder geval. Het spel is een stuk opgeknapt met deze patch. Ik ben er nog niet uit of ik weer 1st person ga spelen of 3rd person eigenlijk wel relaxed vind. Veel uitleg krijg je nog steeds niet. Na het repareren van mijn schip ben ik opgestegen en kreeg via een bericht coördinaten door waar ik heen moest. Daar moet ik iets repareren waar ik chromatic metal voor nodig heb. Via internet moet ik er achter komen dat je dat krijgt door (spoiler tags toegevoegd voor degenen die liever zelf 2 weken random dingen doen in de hoop dat ze per ongeluk slagen):
Verder even wennen dat een boel dingen nu anders werken of reageren maar over het algemeen is het spel er veel toffer van geworden, is mijn eerste inschatting.
spoiler:
copper in de refinery te stoppen maar het enige koper op de planeet zit in resources waar ik een terrain manipulator voor nodig heb, dus onbereikbaar voorlopig. Dat je überhaupt koper moet hebben blijkt helemaal nergens uit.
Verder even wennen dat een boel dingen nu anders werken of reageren maar over het algemeen is het spel er veel toffer van geworden, is mijn eerste inschatting.
Toffe update. Er is wel heel erg veel veranderd. Heb alleen totaal geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen, zeker omdat ik 2 miljard op de bank heb staan.
Op Reddit raden ze aan om wel de tutorial even te spelen en dat je daarna gewoon weer door kan met je eigen save. Denk dat ik dat maar ga doen.
Op Reddit raden ze aan om wel de tutorial even te spelen en dat je daarna gewoon weer door kan met je eigen save. Denk dat ik dat maar ga doen.
Gisteren het spel aangeschaft voor de XB1(X). Eindelijk!
En het begon meteen goed op een hostile/barren/too hot planeet waardoor mijn life supports het telkens begaven, ik continu door sentinels werdt belaagd en al paar keer dood was voordat ik überhaupt mijn schip had gevonden...
Leuke eerste ervaring zo
Maar goed. Na wat door zettings vermogen eindelijk alles kunnen repareren. Nu dan bezig met koper zoeken.
Weet niet wat ik er van moet vinden vooralsnog. Het is zeker prachtig in 4K/HDR, dat zonder meer. Maar voor de rest moet ik er nog erg aan wennen hoe alles werkt.
En het begon meteen goed op een hostile/barren/too hot planeet waardoor mijn life supports het telkens begaven, ik continu door sentinels werdt belaagd en al paar keer dood was voordat ik überhaupt mijn schip had gevonden...

Leuke eerste ervaring zo
Weet niet wat ik er van moet vinden vooralsnog. Het is zeker prachtig in 4K/HDR, dat zonder meer. Maar voor de rest moet ik er nog erg aan wennen hoe alles werkt.
Zo. ik ga gelijk dood. REadiation kills me.
Schip gevonden, daarna weer kwijt. Mining tool leeg, en kan niet chargen. Soort loophole
Schip gevonden, daarna weer kwijt. Mining tool leeg, en kan niet chargen. Soort loophole
Lees dit bij meer mensen idd. Op deze manier niet echt een 'smooth' introductie tot de game voor de nieuwelingen
(daar schaar ik mezelf ook onder na dik een jaar niet gespeeld te hebben)
maartend schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:18:
Zo. ik ga gelijk dood. REadiation kills me.
Ja dat dacht ik dus ookPeevdTee schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:24:
Lees dit bij meer mensen idd. Op deze manier niet echt een 'smooth' introductie tot de game voor de nieuwelingen(daar schaar ik mezelf ook onder na dik een jaar niet gespeeld te hebben)
[...]
Ik ben ook maar een nieuwe game gestart, paar keer opnieuw gedaan hopend dat ik een planeet zonder extreme condities kreeg, maar ging van toxic naar radiation naar heat naar cold naar toxic. Je begint dus altijd op een planeet met een handicap?
Ik heb al een hele tijd niet gespeeld, maar kwam meteen nieuwe dingen tegen. Plaatselijke gifdampen, Veel meer gevaarlijke planten, een timer om de sentinels weg te krijgen... voelt bijna helemaal nieuw.
Even met het nieuwe basebuilden gespeeld, dat is wel flink verbeterd zeg! Ik denk dat ik het spel maar weer ga oppakken.
Ik heb al een hele tijd niet gespeeld, maar kwam meteen nieuwe dingen tegen. Plaatselijke gifdampen, Veel meer gevaarlijke planten, een timer om de sentinels weg te krijgen... voelt bijna helemaal nieuw.
Even met het nieuwe basebuilden gespeeld, dat is wel flink verbeterd zeg! Ik denk dat ik het spel maar weer ga oppakken.
Send me your gameboys
Welke mode spelen jullie in? Ik ga binnenkort opnieuw beginnen maar zit te overwegen om Creative te spelen, of haalt dat echt alle uitdaging weg?
@maartend in het begin zou ik cirkels om het schip lopen. En dan steeds wijder. Dit om te voorkomen dat je niet meer weet waar je moet zijn.
Je kunt zien waar je schip zich bevind, ook in het begin. Ik vermoed dat ik gewoon opnieuw ga beginnen, ook al betekend dit dat ik een hoop progress weg gooi. wat tips voor beginners;
- Doe altijd aan exploratie op een planeet. Het oplossen van de minipuzzels bij outposts leid vaak tot coördinaten van een gecrasht ruimteschip met meer slots dan je startersschip (meestal 22/23 slots). Die zul je wel vaak moeten unlocken met credits maar dit is geen probleem en kun je geleidelijk aan doen. (dit heeft mijn voorkeur t.o.v. het overharken van een paar miljoen credits om een schip over te kopen)
- Vryeen aanspreken zal vooral in het begin een grote kans geven om een gratis multitool te krijgen zodat je standaard Multi-tool wordt vervangen voor een 20 slots multitool. Net als bij het ruimteschip moet je de sloten upgraden om te gebruiken. Er is ook een kleine dropkans van het goed beantwoorden van raadsels die ruines soms geven.
- Ik raad het aan om je basis te beginnen op een stabiele planeet met veel abundance. Soms moet je hiervoor wat jmpen van stelsel naar stelsel, soms heeft je beginstelsel er al eentje. Dit soort planeten heeft vaak minder goede materialen voor verkoop maar het gebrek aan extreem weer zorgt ervoor dat je 24/7 rond kunt lopen buiten.
- Verken je thuisplaneet. Alle dieren hebben ontdekt geeft je een enorme creditboost.
- Doe altijd aan exploratie op een planeet. Het oplossen van de minipuzzels bij outposts leid vaak tot coördinaten van een gecrasht ruimteschip met meer slots dan je startersschip (meestal 22/23 slots). Die zul je wel vaak moeten unlocken met credits maar dit is geen probleem en kun je geleidelijk aan doen. (dit heeft mijn voorkeur t.o.v. het overharken van een paar miljoen credits om een schip over te kopen)
- Vryeen aanspreken zal vooral in het begin een grote kans geven om een gratis multitool te krijgen zodat je standaard Multi-tool wordt vervangen voor een 20 slots multitool. Net als bij het ruimteschip moet je de sloten upgraden om te gebruiken. Er is ook een kleine dropkans van het goed beantwoorden van raadsels die ruines soms geven.
- Ik raad het aan om je basis te beginnen op een stabiele planeet met veel abundance. Soms moet je hiervoor wat jmpen van stelsel naar stelsel, soms heeft je beginstelsel er al eentje. Dit soort planeten heeft vaak minder goede materialen voor verkoop maar het gebrek aan extreem weer zorgt ervoor dat je 24/7 rond kunt lopen buiten.
- Verken je thuisplaneet. Alle dieren hebben ontdekt geeft je een enorme creditboost.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik heb de game op release gekocht maar eigenlijk sinds eind 2016 niet meer aangeraakt (meer door tijdgebrek dan wat anders, want het "kansloos" minen vind ik ik ontzettend rustgevend ik had er dan ook ruim 100 uur inzitten haha). Maar goed ik heb hierdoor alle andere updates ook gemist.
Ik moet zeggen dat ik nu toch wel weer wordt aangetrokken door de game na alle info gelezen te hebben van de Next update. Ik ben heel benieuwd wat ik te zien krijg wanneer ik vrijdag (eerder geen tijd) de game op start met de nieuwe update! Het klinkt in ieder geval goed allemaal!
Ik moet zeggen dat ik nu toch wel weer wordt aangetrokken door de game na alle info gelezen te hebben van de Next update. Ik ben heel benieuwd wat ik te zien krijg wanneer ik vrijdag (eerder geen tijd) de game op start met de nieuwe update! Het klinkt in ieder geval goed allemaal!
Dat WAS zo ja, maar de patch lijkt dat te hebben veranderd. Gisteren een verse start gedaan en ik zag het schip niet vanaf het begin. Een van de eerste missies stuurt je naar het schip en dan komt hij op je HUD te staan maar daarna verdwijnt hij er eerst ook weer van. Pas een paar stappen later kon ik hem 'pinnen' en bleef hij zichtbaar. Beetje verwarrend wat mij betreft. Je begint nu ook niet meer pal naast je schip maar een stukje er vandaan.Auredium schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:18:
Je kunt zien waar je schip zich bevind, ook in het begin.
Verder erg nuttige tips! Extra slots = sowieso welkom en heeft bij mij iig vrij hoge prioriteit.
[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-07-2018 11:44 ]
Inderdaad. Ik noemde het eerder dit topic ook al. Voor doorgewinterde NMS'ers geen probleem, maar ik voorzie voor een hoop jongere gamers een hoop kapotte controllers die tegen de muur aan zijn gegooidPeevdTee schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:24:
Lees dit bij meer mensen idd. Op deze manier niet echt een 'smooth' introductie tot de game voor de nieuwelingen(daar schaar ik mezelf ook onder na dik een jaar niet gespeeld te hebben)
[...]
De moeilijkheidsgraad (ik speel op "Normal") is best pittig.
Het is niet super gestroomlijnd gedaan qua intro. Er mag nog wat aan getweakt worden. Had op een bepaald moment even geen idee wat te doen en heb er voorheen toch een uurtje of 50 in zitten.
Maar...mooie update.
Maar...mooie update.
Niet meer.Auredium schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:18:
Je kunt zien waar je schip zich bevind, ook in het begin.
Wat ik zwaar irritant blijf vinden, en waarschijnlijk kom je er in dit spel niet vanaf, maar dat het heel erg snel gaat dat je resources op gaan. Voor dit heb je weer Carbon nodig, daarvoor weer Ferrite Dust, dan moet je dit Refinen, maar vergeet ook niet dat je starship fuel nodig heeft waar je weer X en Y voor nodig hebt. Ohja, Y bestaat trouwens uit A en B. Huh, Carbon nou al weer op?
Etc etc.
Etc etc.
En ondertussen gaat je life support nog een keer op, gevolgd door je multitool.EdwardK123 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:58:
Wat ik zwaar irritant blijf vinden, en waarschijnlijk kom je er in dit spel niet vanaf, maar dat het heel erg snel gaat dat je resources op gaan. Voor dit heb je weer Carbon nodig, daarvoor weer Ferrite Dust, dan moet je dit Refinen, maar vergeet ook niet dat je starship fuel nodig heeft waar je weer X en Y voor nodig hebt. Ohja, Y bestaat trouwens uit A en B. Huh, Carbon nou al weer op?
Etc etc.
Waar kun je meerdere upgrades voor je exosuit krijgen dan?SnoeiKoei schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:01:
[...]
En ondertussen gaat je life support nog een keer op, gevolgd door je multitool.Je bent inderdaad continu bezig met resources managen. Zolang je de verschillende materialen een beetje kwijt kunt in je inventory vind ik dat nog leuk maar zolang je iedere 2 minuten tegen de limieten van je storage aanloopt houd ik het bij redelijk korte speelsessies, om te veel frustratie te voorkomen.
Inmiddels heb ik een kleine basis gebouwd met alle portable equipment die ik maar heb:
- Refinery
- Scanner
- Blueprint Analyzer
- Save Point
Een beter schip gevonden. Hier zijn veel dingen aan defect. Maakt dat extra uit voor storage? Dingen als Damaged Hull etc.
Is het slim om nu nog verder te upgraden of juist om de story line te volgen? Mijn maat en ik wilden eigenlijk de hele planeet uitspitten en samen een beetje exploren. Maar ik weet niet wat handig is op dit punt.
Je hebt drie rassen (eigenlijk vier)EdwardK123 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:50:
[...]
Waar kun je meerdere upgrades voor je exosuit krijgen dan?
Inmiddels heb ik een kleine basis gebouwd met alle portable equipment die ik maar heb:
- Refinery
- Scanner
- Blueprint Analyzer
- Save Point
Een beter schip gevonden. Hier zijn veel dingen aan defect. Maakt dat extra uit voor storage? Dingen als Damaged Hull etc.
Is het slim om nu nog verder te upgraden of juist om de story line te volgen? Mijn maat en ik wilden eigenlijk de hele planeet uitspitten en samen een beetje exploren. Maar ik weet niet wat handig is op dit punt.
- Gek - Deze verkopen ruimteschip upgrades
- Vryeen - Deze verkopen multitool upgrades
- Korvax - Deze verkopen exosuit upgrades (Langer kunnen rennen bijvoorbeeld)
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Inventory slots voor je exosuit moet je 1 voor 1 unlocken door het vinden van drop pods (kun je naar zoeken via die signal booster thingies). De eerste upgrade is gratis, daarna ga je voor ieder slot meer betalen om te unlocken, maar de eerste paar zijn nog wel betaalbaar.EdwardK123 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:50:
[...]
Waar kun je meerdere upgrades voor je exosuit krijgen dan?
Het is wel erg wennen aan het nieuwe craft systeem,maar het is do-able. Ben net van de startplaneet vertrokken en maak nu de eerste stapjes richting base building! Vanavond maar eens goed voor gaan zitten.
Zojuist ook van de eerste planeet vertrokken. Dit was een planeet met -55 graden Celcius. Goed voor een constant enkel pijltje afname van mijn thermal protection en life support.
De planeet waar ik naar toe moest is vervolgens een zwaar radioactieve met een constante whopping 3 pijlen afname van mijn suit protection!!!! Snel doen hier wat er moet gebeuren en wegwezen dus
De planeet waar ik naar toe moest is vervolgens een zwaar radioactieve met een constante whopping 3 pijlen afname van mijn suit protection!!!! Snel doen hier wat er moet gebeuren en wegwezen dus
Nou, ik ben het wel een beetje zat. Ik heb koper nodig maar dat zit (alleen?) in deposits en die kan ik slechts minen met een terrain manipulator, whatever that may be. Geen idee. Heb ik die al? Moet ik die kopen? Toevallig tegenaan lopen? Winnen in een casino? Ruilen voor een paar kamelen? Kan iemand me op weg helpen?
Ik ben inmiddels op beide planeten in mijn startsysteem geweest en heb alles wat ik tegenkwam gescand in de hoop ergens copper als secondary element te zien ofzo. Niks.
Ik ben inmiddels op beide planeten in mijn startsysteem geweest en heb alles wat ik tegenkwam gescand in de hoop ergens copper als secondary element te zien ofzo. Niks.
je krijgt die van je base computer geloof ik, onderdeel van je turorial missie, check je mission log.
Als je 'm al hebt kan je zien als je naar je multitool kijkt, je moet 'm dan nog wel maken en installeren in je multitool.
Als je 'm al hebt kan je zien als je naar je multitool kijkt, je moet 'm dan nog wel maken en installeren in je multitool.
Nou ja, mijn tutorial mission is dat ik een signaal volg naar een stuk kapotte electronica en die moet fixen met chromatic metal... daar heb ik dus koper voor nodig (of een van de zeldzamere pure metalen, blijkbaar). Maar een terrain manipulator heb ik van de tutorial missies nog niet gehad.peschinl schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:15:
je krijgt die van je base computer geloof ik, onderdeel van je turorial missie, check je mission log.
Gecheckt: enige upgrade die ik voor mijn multitool kan maken is boltblaster.

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-07-2018 20:42 ]
Ik ben een van die mensen die nog sterk twijfelt om het spel te kopen.
Plus punten:
Mooie graphics
Exploren
Is er wel een endgame of is het gewoon van planeet tot planeet en de hele tijd het zelfde blijven doen? Dan ben je er na 15-20 uur toch wel klaar mee ?
Plus punten:
Mooie graphics
Exploren
Is er wel een endgame of is het gewoon van planeet tot planeet en de hele tijd het zelfde blijven doen? Dan ben je er na 15-20 uur toch wel klaar mee ?
In de originele versie was er een “einde”, maar dat stelde niet veel voor 
Hoe dat met deze update is weet nog niemand
Hoe dat met deze update is weet nog niemand
Ik heb hem nu ook maar ik kom er niet in .......
zelf heb ik Empyrion - Galactic Survival veel gespeeld , maar bij dit spel ... ik weet niet wat ik moet doen
heb mijn ruimte schip gevonden die moet je maken , en ik zit gelijk met veel radioactief spul om me heen waar door ik snel dood gaat
dus iemand misschien tips om er een beetje er in te komen
zelf heb ik Empyrion - Galactic Survival veel gespeeld , maar bij dit spel ... ik weet niet wat ik moet doen
heb mijn ruimte schip gevonden die moet je maken , en ik zit gelijk met veel radioactief spul om me heen waar door ik snel dood gaat
dus iemand misschien tips om er een beetje er in te komen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Raar, want je krijgt normaal gesproken alles langzamerhand. Kan je die niet kopen bij een space station toevallig ofzo? Anders opnieuw beginnen (ja I know, dat is ook weer zo wat..).SnoeiKoei schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:39:
[...]
Nou ja, mijn tutorial mission is dat ik een signaal volg naar een stuk kapotte electronica en die moet fixen met chromatic metal... daar heb ik dus koper voor nodig (of een van de zeldzamere pure metalen, blijkbaar). Maar een terrain manipulator heb ik van de tutorial missies nog niet gehad.
dan is het duidelijk een bug, zou spel herstarten.SnoeiKoei schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:39:
[...]
Nou ja, mijn tutorial mission is dat ik een signaal volg naar een stuk kapotte electronica en die moet fixen met chromatic metal... daar heb ik dus koper voor nodig (of een van de zeldzamere pure metalen, blijkbaar). Maar een terrain manipulator heb ik van de tutorial missies nog niet gehad.
Ok... herstart it is dan. 2 avonden aan verkloot, dan maar opnieuw. Bedankt voor de tips.
er zitten nog best wel veel bugs in het spel, zou me niet verbazen als er een patch komt. Zo bij Toxic planets als met de manipulator zelf een cave maakt om te schuilen dan regeneerd je hazard protection niet. Bij natuurlijke grotten regeneerd ie wel.
Ok, opnieuw begonnen en nu gaat het inderdaad anders: aangekomen bij het waypoint op planeet 2 krijg je dus de bouwplannen voor de base computer en terrain manipulator. Eerder kreeg ik die níet en moest ik een stuk tech repareren... met materialen die ik dus niet kon minen. Tsja, kun je lang naar zoeken dus.
Blij dat het nu werkt.
Blij dat het nu werkt.
Ben erg tevreden met deze update, maar wel wat bugs inderdaad. Missie 'Raid the harvester'. Die faal ik vanwege tijd. Krijg alsnog mission success en kan de reward van 377k claimen.
Missie 'Locate missing person'. Is de persoon die ik zoek dezelfde als die de missie geeft. Da's ook makkelijk. 
Verder lukt het me niet te ontsnappen aan sentinels. Timer gaat netjes naar nul, maar alert level gaat niet weg. In de ruimte kun je al helemaal niet ontsnappen. Enige twee manieren die ik tot nu toe zie is doodgaan of je freighter spawnen en landen.
Verder lukt het me niet te ontsnappen aan sentinels. Timer gaat netjes naar nul, maar alert level gaat niet weg. In de ruimte kun je al helemaal niet ontsnappen. Enige twee manieren die ik tot nu toe zie is doodgaan of je freighter spawnen en landen.
[ Voor 29% gewijzigd door NLxAROSA op 25-07-2018 23:36 ]
Hoe kom ik in godsnaam aan antimatter... Kan m'n begin planeet niet meer vinden..
PSN: Kidjuh
Je krijgt in een missie een blueprint. Daarvoor heb je een andere missie waar je eerst een antimatter (gratis) hebt gevonden.Kidjuh schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 00:06:
Hoe kom ik in godsnaam aan antimatter... Kan m'n begin planeet niet meer vinden..
Steeds in het begin bij een kutplaneet komen is behoorlijk irritant... Duurt ook zo lang om opnieuw te proberen. Misschien is het maar beter om naar bed te gaan...
Voor degene die al een schip hebben gesalvaged, ik liep tegen het volgende probleem aan. Had dus een schip gesalvaged, maar die had nog een extra Emeril drive. Tegen de tijd dat ik de quest had dat ik fuel voor mijn starship moest hebben, herkende de quest die extra Emeril Drive ook.Freddy22 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 00:10:
[...]
Je krijgt in een missie een blueprint. Daarvoor heb je een andere missie waar je eerst een antimatter (gratis) hebt gevonden.
Oplossing: die extra Emeril Drive eruit gesloopt, en toen ging 'ie weer
Ik kwam Whispering eggs tegen. Die worden beshermd door de ouders... Maar minen levert wel goed geld op. Eerste miljoen mee verdiend. Eenmaal stukgemaakt met je mining beam verdwijnen de items die uit de eieren komen wel snel dus die moet je meteen vangen. Ik heb steeds 1 of 2 eieren stuk gemaakt, dingen gepakt en naar het dak van een gebouwtje gejetpacked totdat de ouders weer verdwijnen.
Die pearls die in de eieren zitten zijn inderdaad leuk materiaal om te verkopen. Ik ben ook een paar van die nesten tegengekomen maar bij mij waren er geen ouders in de buurt dus ik kon gewoon mijn gang gaan. Maar goed, dat was mijn vorige poging tot het spelen van dit spel, ik ben daarna weer opnieuw begonnen dus ik zit weer zonder poen.Spookelo schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:38:
Ik kwam Whispering eggs tegen. Die worden beshermd door de ouders... Maar minen levert wel goed geld op. Eerste miljoen mee verdiend. Eenmaal stukgemaakt met je mining beam verdwijnen de items die uit de eieren komen wel snel dus die moet je meteen vangen. Ik heb steeds 1 of 2 eieren stuk gemaakt, dingen gepakt en naar het dak van een gebouwtje gejetpacked totdat de ouders weer verdwijnen.
Dat is een mooie. Moet ik onthouden aangezien ik snel van mn beginner schip af wil. Ik schrok me dood toen ik de eerste keer die "ouders" zag. Leuk detail wel.Spookelo schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:38:
Verder vind ik het wel nog steeds ultiem kut dat je resources nodig hebt om te kunnen opstijgen. Dit is een grotere timesink geworden als dat het al was. Ik vind het verzamelen van resources helemaal niet erg, maar wel met een doel. Om alleen maar te kunnen opstijgen vind ik dikke bs.
Ik ook. Vrij letterlijk zelfs8GUS schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:58:
[...]
Ik schrok me dood toen ik de eerste keer die "ouders" zag. Leuk detail wel.

Ik vind het persoonlijk wel logisch dat je brandstof nodig hebt om te vliegen, anders kan je in 1 keer naar het 'einde' vliegen.8GUS schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:58:
Verder vind ik het wel nog steeds ultiem kut dat je resources nodig hebt om te kunnen opstijgen. Dit is een grotere timesink geworden als dat het al was. Ik vind het verzamelen van resources helemaal niet erg, maar wel met een doel. Om alleen maar te kunnen opstijgen vind ik dikke bs.
We do what we must because we can.
Had me nooit gerealiseerd dat het spel ook NL taal ondersteunde, schakelt dat om zodra je je PS4 op NL zet (of in jouw geval je Xbox) of kan je dat ingame veranderen?PdeBie schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:27:
Maar even wat screenshots (Xbox One):
[afbeelding]
- Eerste planeet -
Het gaat mij om het opstijgen van een planeet, niet om het warpen naar een ander systeem. Dat vind ik wel prima.ResuCigam schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:09:
[...]
Ik vind het persoonlijk wel logisch dat je brandstof nodig hebt om te vliegen, anders kan je in 1 keer naar het 'einde' vliegen.
Eerst had je 1 bepaalde resource nodig die je vrij makkelijk kon minnen om van een planeet op te stijgen. Nu moet ik een of andere plate maken, plus nog wat extra resources hebben (weet uit mn hoofd even niet welke) voordat ik kan opstijgen. OF een enkele resource die wat lastiger te verkrijgen is.
Hoe dan ook, het voelt niet lekker om hier iedere keer je best voor te moeten doen.
Inderdaad, zeker als je niet weet hoe je verder moet en zoekende bent naar resources die niet te vinden zijn wordt het telkens moeten maken van brandstof voor de launch thrusters al gauw erg vervelend.
Bij mij stond hij gelijk al op NL. Heb nog niet gekeken of je het kan veranderen.Kapot schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:14:
[...]
Had me nooit gerealiseerd dat het spel ook NL taal ondersteunde, schakelt dat om zodra je je PS4 op NL zet (of in jouw geval je Xbox) of kan je dat ingame veranderen?
Ik ben hier eigenlijk ook nieuwsgierig naar voor de PS4. Zou voor mij een extra reden zijn om de game te spelen. Kan mijn zoontje namelijk zelf ook de missies lezen etc.PdeBie schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:25:
[...]
Bij mij stond hij gelijk al op NL. Heb nog niet gekeken of je het kan veranderen.
Dus iemand die de moeite wil nemen om een PS4 "even" op Nederlands te zetten misschien? :-)
PSN RobinNova
De inventory in dit spel is echt om te huilen. Heb echt constant te weinig ruimte en aangezien de teleport nog niet werkt kan ik ook niet even snel alles op het Spacestation verkopen. Gisteren helemaal mijn best gedaan om storage crates te maken zijn ze alleen als decoratie te gebruiken
Why?
Ook erg vreemd dat je maar zoveel kan opstijgen, maar dan zo lang rond kan vliegen als je wilt. Waarom niet gewoon fuel per km/mile of dat je gewoon flink kan stacken.

Ook erg vreemd dat je maar zoveel kan opstijgen, maar dan zo lang rond kan vliegen als je wilt. Waarom niet gewoon fuel per km/mile of dat je gewoon flink kan stacken.
[ Voor 23% gewijzigd door Beakzz op 26-07-2018 10:33 ]
Het feit dat je van Ferite Dust (ik lees iedere keer fairy dustBeakzz schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:31:
Die inventory in dit spel is echt om te huilen. Heb echt constant te weinig ruimte en aangezien de teleport nog niet werkt kan ik ook niet even snel alles op het Spacestation verkopen. Gisteren helemaal mijn best gedaan om storage crates te maken zijn ze alleen als decoratie te gebruikenWhy?
Maar goed, als de devs een beetje luisteren en zoals beloofd regelmatig patches gaan uitbrengen dan hoop ik dat daar ook rekening mee wordt gehouden.
Voor nu zijn het inderdaad korte potjes die ik dan graag met een maat speel. Zelf 3-4 uur constant lopen grinden is niet echt genieten.
Ligt er ook helemaal aan wat je ermee wilt. Ik zou graag een keer een enorme base bouwen, maar dan wel in de normale Survival mode. Dus niet in creative. Dan heb ik ook het gevoel dat er echt wat voor heb moeten doen.

Ik kan wel weer even genieten van de nieuwe update hoor.. zitten veel leuke dingetjes in zoals customizen van je pak etc. Veel te ontdekken nog
[ Voor 51% gewijzigd door Vis op 26-07-2018 10:57 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zoektochtje online geeft het antwoord: https://www.reddit.com/r/...change_the_game_language/Kronos1979 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:27:
[...]
Ik ben hier eigenlijk ook nieuwsgierig naar voor de PS4. Zou voor mij een extra reden zijn om de game te spelen. Kan mijn zoontje namelijk zelf ook de missies lezen etc.
Dus iemand die de moeite wil nemen om een PS4 "even" op Nederlands te zetten misschien? :-)
Dit is trouwens de reden dat ik de PS4 op Engels heb staan, bij sommige games wordt dan namelijk de audio ook standaard niet aanpasbaar in het Nederlands en daar heb ik echt een hekel aan. Liever de optie om NL ondertitels in het menu te kiezen of anders maar gewoon alles in het Engels.
[ Voor 21% gewijzigd door YdieresiS op 26-07-2018 11:10 ]
Latin capital letter y with diaeresis
Vanmiddag...vanmiddag ga ik hem weer spelen en zie ik de update zijn gegeven. Zal wel opnieuw starten en dan binge spelen.Vis schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:56:
[afbeelding]
Ik kan wel weer even genieten van de nieuwe update hoor.. zitten veel leuke dingetjes in zoals customizen van je pak etc. Veel te ontdekken nog
Het detail is echt een stuk beter en in 3rd person is de schaal ook veel meer "voelbaar"

Ben ik nou iets fout aan het doen, moet met 30 Gek's praten.. 15 in de base zelf, en dan nog 15 proberen te zoeken op de enige planeet die gigantisch is.. Duurt zo 3 uur voor een simpel klusje, of is dit juist de hele insteek van het spel?
PSN: Kidjuh
Als je trading posts weet te vinden kan het hard gaan. Bijvoorbeeld op een space station iedereen even om directions vragen. Space stations zelf zie je ook wel Gek.Kidjuh schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:57:
Ben ik nou iets fout aan het doen, moet met 30 Gek's praten.. 15 in de base zelf, en dan nog 15 proberen te zoeken op de enige planeet die gigantisch is.. Duurt zo 3 uur voor een simpel klusje, of is dit juist de hele insteek van het spel?
Is er een manier om locaties op te slaan of te marken als favorite ?
Ik had bijvoorbeeld zo'n drop pod gevonden om exosuit te upgraden, 2 van de 3 items gerepareerd en uiteindelijk moest ik verder vliegen om wat resources te zoeken echter na de resources te hebben gevonden was mijn pod van de kaart verdwenen, had er zo'n custom marker op staan maar die bleek ook te zijn verdwenen, beetje naar dit terwijl een of andere waardeloze aftandse relic site op een andere planeet wel altijd zichtbaar blijft.
Ik had bijvoorbeeld zo'n drop pod gevonden om exosuit te upgraden, 2 van de 3 items gerepareerd en uiteindelijk moest ik verder vliegen om wat resources te zoeken echter na de resources te hebben gevonden was mijn pod van de kaart verdwenen, had er zo'n custom marker op staan maar die bleek ook te zijn verdwenen, beetje naar dit terwijl een of andere waardeloze aftandse relic site op een andere planeet wel altijd zichtbaar blijft.
Als ik het zo hoor zal de eerste mod die ik installeer wel weer de inventory mod zijn waarbij je bepaalde items kunt stacken en andere items een grotere hoeveelheid. Scheelt een hoop frustratie.
Als het goed is kun je je scanner daarvoor gebruiken. Dan kun je je markers weer vinden.Marshalty schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:06:
Is er een manier om locaties op te slaan of te marken als favorite ?
Anders wellicht een bug aangezien custom markers zichtbaar moeten blijven.
Is er eigenlijk een doel in het spel?
Of is het gewoon grinden tot je kan upgrade enzo verder?
Er zijn verschillende quests die je kunt doen om zo meer van het universum te ontdekken. Naar het centrum reizen. Dat soort zaken.Bieren89 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:21:
Ik zie het persoonlijk meer als een soort minecraft. Exploren, resources verzamelen, craften en bouwen.
Pfff op de ps4 pro al geloof 5x een vastloper gehad in iets van 5 uur...
Ook werkt de game niet lekker in unlocked fps modus. Veel meer bugs en hickups dan voor de next patch.
Ook heb ik allemaal geluid glitches als ik bv water in duik of eruit kom en als ik een planeet verlaat.
Heb de game al opnieuw gedownload en speel met een nieuwe savegame gemaakt na updaten naar next..
Erg buggy dus, maar heb me er toch alweer flink mee vermaakt. Is wel angstig soms dus save hem erg vaak. Lees ook over savegame bugs dat je hele save weg is.,..
Hopen op een snelle bug fix patch.
Ook werkt de game niet lekker in unlocked fps modus. Veel meer bugs en hickups dan voor de next patch.
Ook heb ik allemaal geluid glitches als ik bv water in duik of eruit kom en als ik een planeet verlaat.
Heb de game al opnieuw gedownload en speel met een nieuwe savegame gemaakt na updaten naar next..
Erg buggy dus, maar heb me er toch alweer flink mee vermaakt. Is wel angstig soms dus save hem erg vaak. Lees ook over savegame bugs dat je hele save weg is.,..
Hopen op een snelle bug fix patch.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zeker, meerdere zelfs. Maar gaat meer om de reis dan de bestemming vind ik zelf.Bieren89 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:21:
Via een transmission tower heb ik de restanten gevonden van een ruimteschip dat echt een kneitergrote upgrade zou zijn tov mijn huidige schip. 26 slots ipv 15 (uit mijn hoofd). Nadeel, er moet echt enorm veel aan gerepareerd worden. Nou kan ik een mooi lijstje maken van alles wat ik nodig heb en later terugkeren maar... Kan iemand me vertellen hoe ik het wrak later weer kan vinden? De distress beacon die me er naar toe heeft geleid verschijnt als ik wegvlieg niet meer op mijn HUD zo te zien.
Je kan er een beacon bijzetten, maar dat is op zich niet nodig volgens mij want je kan hem toevoegen aan je verzameling zonder dat je er in gaat vliegen. Dat is ook nieuw.SnoeiKoei schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:01:
Via een transmission tower heb ik de restanten gevonden van een ruimteschip dat echt een kneitergrote upgrade zou zijn tov mijn huidige schip. 26 slots ipv 15 (uit mijn hoofd). Nadeel, er moet echt enorm veel aan gerepareerd worden. Nou kan ik een mooi lijstje maken van alles wat ik nodig heb en later terugkeren maar... Kan iemand me vertellen hoe ik het wrak later weer kan vinden? De distress beacon die me er naar toe heeft geleid verschijnt als ik wegvlieg niet meer op mijn HUD zo te zien.
Bij zulke punten plaats ik een basis module. Maar wellicht dat ik te moeilijk doe. Ben nog nieuw met dit spelSnoeiKoei schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:01:
Je moet nu wel veel meer verzamelen voordat je je schip kunt repareren. Wat een werkje. Eerder was het van een bepaalde grondstof een beetje, nu ineens allerlei verschillende grondstoffen om wat materialen te kunnen maken. Daarnaast heb je voor sommige grondstoffen ook allerlei speciale tools nodig, volgens mij kon ik dat eerder wel gewoon minen. Het wordt nu wel netjes aangegeven wat je nodig hebt ergens voor.
Al met al ziet het er beter uit, al moet ik nog van mijn startplaneet afkomen om een goed oordeel te kunnen geven. Gisteren 1 uurtje gespeeld denk ik.
Al met al ziet het er beter uit, al moet ik nog van mijn startplaneet afkomen om een goed oordeel te kunnen geven. Gisteren 1 uurtje gespeeld denk ik.
Latin capital letter y with diaeresis
Had al een tijdje zin in een nieuwe survival game, NMS na 24 uur spelen gelaten voor wat het was in 2016. Op het moment net een weekje Subnautica aan het spelen, ook erg gaaf! Na deze update ben ik wel erg benieuwd naar "the Next No Mans Sky", dus ga hem zeker even installeren, echter wacht ik nog even een patch of 2, hopen dat qua inventory nog wat dingen worden verbeterd. Ondertussen maar weer een duikje nemen
Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti
Wat je zou kunnen doen is gewoon het half beschadigde schip pakken en deze naar een tradingpost of spacestation vliegen. Dan moet je wachten tot er andere schepen landen en je kapotte schip ruilen voor een nieuwe die land. Soms kost dat wat geld, maar als je genoegen neemt met een upgrade van je 1e schip en een iets slechter model dan je gevonden schip heb je toch een gratis upgradeSnoeiKoei schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:01:
Ben ook maar even een Creative Mode speelsessie begonnen. Het grinden van sommige resources begint wat irritant te worden.
Eerst Ferriet nodig. Dan Puur Ferriet en daarna nog weer een ander soort...... zucht!
Eerst Ferriet nodig. Dan Puur Ferriet en daarna nog weer een ander soort...... zucht!
Als ik hem toevoeg aan mijn verzameling zie ik 'm ook nergens op mijn HUD, alleen het schip dat op dat moment als 'primary ship' ofzo gemarkeerd staat. Waar zie je je verzameling?Spookelo schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 06:52:
[...]
Je kan er een beacon bijzetten, maar dat is op zich niet nodig volgens mij want je kan hem toevoegen aan je verzameling zonder dat je er in gaat vliegen. Dat is ook nieuw.
Hoe plaats je een beacon? Heb naar zoiets gezocht maar ik zie het nergens.
Reefun schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 07:39:
[...]
Bij zulke punten plaats ik een basis module. Maar wellicht dat ik te moeilijk doe. Ben nog nieuw met dit spel
Zelfs het repareren van de launch thrusters en drive kosten al behoorlijk wat materialen en tijd en ik weet niet eens of het schip vliegt als je alleen dat repareert maar ik kan het proberen. Bedankt voor de tip.xeromorphic schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:33:
[...]
Wat je zou kunnen doen is gewoon het half beschadigde schip pakken en deze naar een tradingpost of spacestation vliegen.
Voor de update stond je verzameling altijd op je freighter. Dat zal nu ook zijn denk ik, maar zo ver ben ik ook nog niet.SnoeiKoei schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:15:
[...]
Als ik hem toevoeg aan mijn verzameling zie ik 'm ook nergens op mijn HUD, alleen het schip dat op dat moment als 'primary ship' ofzo gemarkeerd staat. Waar zie je je verzameling?
Hoe plaats je een beacon? Heb naar zoiets gezocht maar ik zie het nergens.
Het repareren van je launch thrusters is genoeg om te vliegen op de planeet. Als je naar het spacestation wil kan het wat lang duren zonder die drive.[...]
Zelfs het repareren van de launch thrusters en drive kosten al behoorlijk wat materialen en tijd en ik weet niet eens of het schip vliegt als je alleen dat repareert maar ik kan het proberen. Bedankt voor de tip.
Raak niet ontmoedigd door de eerste paar uur van No Man's Sky, dat is het moeilijkste van het spel.
Je hebt gebrek aan inventory, je multitool is crap en je schip niet veel beter.
Maar op elke space station kan je 1x een extra (opslag) slot kopen voor je exosuit en er is ook altijd 1 nieuwe multitool te koop op elk spacestation.
je hebt in je exosuit ook een high storage ding zitten die je kan upgraden; Hierdoor kan je grotere stacks met meuk opslaan. en na een uurtje of 6 in de game krijg je een gratis freighter, met minimaal 18? slots opslag. Dan speel je ook missies vrij die momenteel 150.000 - 2.000.000 credits per missie kunnen geven.
Probeer even door het eerste stuk heen te bijten! Daarna kan je echt doen en laten wat je wilt in het spel en zijn er tal van manieren om het te spelen.
Maar op elke space station kan je 1x een extra (opslag) slot kopen voor je exosuit en er is ook altijd 1 nieuwe multitool te koop op elk spacestation.
je hebt in je exosuit ook een high storage ding zitten die je kan upgraden; Hierdoor kan je grotere stacks met meuk opslaan. en na een uurtje of 6 in de game krijg je een gratis freighter, met minimaal 18? slots opslag. Dan speel je ook missies vrij die momenteel 150.000 - 2.000.000 credits per missie kunnen geven.
Probeer even door het eerste stuk heen te bijten! Daarna kan je echt doen en laten wat je wilt in het spel en zijn er tal van manieren om het te spelen.
Waar kun je een extra opslag slot kopen voor je exo suit? Heb al rond gelopen op meerdere space stations maar blijkbaar kijk ik erover heen.xeromorphic schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:26:
Raak niet ontmoedigd door de eerste paar uur van No Man's Sky, dat is het moeilijkste van het spel.
Like I said, ben nog heel nieuw met dit spel dus sorry voor de domme vragen
Had vandaag vanuit me Freighter een missie gegeven, het schip wat dit deed was niet heel terug gekomen. Nadat ik hem gemaakt had kon ik er geen missies meer mee doen en het schip niet meer aanwijzen. Hebben meer mensen hier last van?