Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
In de weinige potjes die ik heb gespeeld geen lag. Maar ik heb de connectie dan ook ingesteld op 4-5 zodat ik al die dialup mensen niet tegen me krijg. Eerste match al meteen iemand die ragequitte, arme gast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Akaendra schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:46:
In de weinige potjes die ik heb gespeeld geen lag. Maar ik heb de connectie dan ook ingesteld op 4-5 zodat ik al die dialup mensen niet tegen me krijg. Eerste match al meteen iemand die ragequitte, arme gast :(
Ja heb hem nu ook op 4-5 gezet, maar dan nog voelt het soms niet lekker aan... dat had ik met SF4 minder.

En inderdaad al 2 ragequiters.... :+ In een beta waar al je stats weer gereset worden.....

Nu nog op zoek naar een stick..
Op de X360 had ik de TE stick, nu wil ik ook best wel weer een stick van MadCatz want die was mij best goed bevallen, maar 230 euro voor een stick ;(

TE stick voor de 360 was destijds 150 euro, dat vind ik nog best te doen.

[ Voor 22% gewijzigd door henkyyyyyyy op 30-01-2016 10:03 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:21

Superkiwi

Hoi doei

Dat probleem heb ik ook ;)
Heb een Mad Catz SE met Sanwa buttons waar ik SF IV op speelde, maar die lijkt nu useless.
En het is nu niet zo dat ik dermate veel SF speel dat ik tot de aanschaf van een nieuwe stick overga.
Mocht er een optie komen om die stick op de PS4 te gaan gebruiken dan zal ik SF V kopen, anders blijf ik af en toe wel een potje SF IV op de PS3 doen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Daar en tegen als je een nieuwe stick koopt heb je er wel 2 voor op de PS3 :9 maarja die prijs :/

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
http://www.twitch.tv/eiganjo/v/38610836

vanochtend wat matches gestreamed, 1 loss dus ik ben tevreden. Teveel ryu's enzo XD
Ik wil nog even aanzien of ik een PS4 stick ga aanschaffen, pad gaat op zich wel met Mika voor zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik gebruik gewoon mijn TE stick voor de 360 op de PC :P

Heb deze beta mooi wat potjes online kunnen spelen. Vorige keer werd ik maar telkens niet gematched.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ja ik speel op PS4 dus die luxe heb ik niet zozeer :P
Pad play ging nog best wel lekker hoor, moet even kijken of ik de aanschaf van een nieuwe stick het waard ga vinden.

Erg tevreden over Mika tot zover, leuke truukjes enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik wou in eerste instantie met Nash gaan spelen maar merkte snel dat ik niet met zijn startups overweg kan, duurde mij te lang telkens. Heb daarom Ryu maar weer gepakt.

Ik ben een relatief grote noob in SF ondanks dat ik sinds SF2 de serie geweldig vind. SF5 spreekt mij meer aan dan 4 omdat deze naar mijn idee toegankelijker voelt, en door de toevoeging van brackets hoop ik online niet enkel als cannon-fodder gebruikt te worden :D Dat was ook wel de reden dat ik uiteindelijk met SF4 praktisch nooit online ging. De matchmaking in de beta was prima, daar kon ik ook nog wat van leren.

Voor de lol, mijn aller-allereerste potje SF5 online.

[ Voor 12% gewijzigd door Seroczynski op 01-02-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Afgelopen weekend erg vermaakt met de laatste beta dus deze komt zeker op dag 1 in huis. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand de nl release datum al? En komen er nog nieuwe pads/sticks? De mediamart had een 100 euro stick, maar deze zag ik laatst in utrecht iig niet meer liggen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:59:
Weet iemand de nl release datum al? En komen er nog nieuwe pads/sticks? De mediamart had een 100 euro stick, maar deze zag ik laatst in utrecht iig niet meer liggen.
De release is op 16 februari. Nieuwe pads en/of sticks zou ik wel van uit gaan, maar als je op de PC speelt dan hoef je geen nieuwe aan te schaffen. Mijn MadCats TE S van SSF4 werkt nog prima.

Dit kan wel handig zijn voor mensen die graag een nieuwe stick willen aanschaffen. Is niet up-to-date met eventuele nieuwe sticks voor SF5.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CSN3iIm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:13
Laat ik deze lijst dan ook maar even aanhalen. De bouw en degelijkheid van de stick is belangrijk natuurlijk, maar vergeet de inputlag niet.

[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 03-02-2016 13:36 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
FREAKJAM schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:35:
Laat ik deze lijst dan ook maar even aanhalen. De bouw en degelijkheid van de stick is belangrijk natuurlijk, maar vergeet de inputlag niet.
Nice, ik ga me even verder verdiepen in sticklag. Had er nog niet eerder van gehoord. Het is me nog niet helemaal duidelijk of dit ook speelt voor de PC vanwege deze zin van de tester:
PURPOSE:

To test the amount of delay (in ms) of major lines of arcade sticks as well as widely available dual mod PCBs, in comparison to a low lag control stick, when used on the Playstation 4, PlayStation 3, and XBox 360 consoles.
Je kan ook je TV en monitor controleren op displaylag via deze database: http://www.displaylag.com/display-database/

[ Voor 25% gewijzigd door Seroczynski op 03-02-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, ik dacht pas de 23ste! Ik ga in eerste instantie op ps4 spelen, misschien ook later op pc. (Mijn pc wordt al wat ouder, sf4 gaat prima, en sf5 lijkt niet heel veel zwaarder, maar injustice loopt voor geen meter)

Ik heb voor de ps4 alleen de standaard pad en die ik niet fijn voor 2d fighters. Ik weet nog niet of ik een pad of stick wil, dacht ooit gelezen te hebben dat 5 pad spelers goed zou liggen/dat sticks spelers minder voordeel zouden hebben. Maar button bashen kan ik op beide :p

[ Voor 38% gewijzigd door Sagat op 03-02-2016 15:14 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ga zelf ook in eerste instantie voor PS4 gewoon met Pad. met Mika is dat nog goed te doen, Fang is een charge character dus dat is sowieso al minder voor de duimen als ik te lang loop te chargen :P

Neem aan dat er ook vanzelf wel weer toernooitjes georganiseerd worden hier op tweakers? :P
Niet dat ik geweldig ben, maar zou graag eens mezelf willen meten tegen betere spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister de officiele pad/sticks gezien van mad catz. De dpad lijkt me niet fijn. Maar de pad van de sf4 pad is ook fijn..terwijl ik daar ook mijn twijfels over had. Keuzes! Moet zeggen dat ik door die nueuwe stijl van dpad nu meer naar stick neig.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 05-02-2016 07:30 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Sagat schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 07:30:
Gister de officiele pad/sticks gezien van mad catz. De dpad lijkt me niet fijn. Maar de pad van de sf4 pad is ook fijn..terwijl ik daar ook mijn twijfels over had. Keuzes! Moet zeggen dat ik door die nueuwe stijl van dpad nu meer naar stick neig.
Ik weet ook nog niet wat ik ga doen....
Ik zou die pad graag eerst even uit willen proberen.

Btw dit ziet er ook best mooi uit : Street Fighter V official guide
Je krijgt ook toegang tot een E-guide met updates tot 1 jaar na release, want na de eerste patch is de info die in het boek staat waarschijnlijk alweer achterhaald. :)
Ik heb toch nog een Bol.com bon liggen dus haal hem denk ik wel.

Ik vind wel dat er minder animo is dan bij SF 4 hier op GoT.
Komt dat nog of is iedereen naar DutchNoobz verhuisd?

Ik zag in de laatste beta nog firlian op rond plek 300 van europa staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Dutchnoobz is redelijk dood. Er is een FB-groep waar eigenlijk vrijwel alle "sceners" in zitten. Tof dat firlian ook weer speelt, zijn bipson heel lang niet meer gezien!

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 05-02-2016 19:29 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sf4 was natuurlijk echt de grote revival van de 2d fighter. Ik hoop dat sf5 die lijn doorzet. Het is nu natuurlijk nog early days.

En zeker tof dat Firlian weer speelt. Erg leuk om te zien, minder leuk om tegen te spelen ;)

V.w.b tournooitjes, die wil ik eventueel wel weer opzetten, maar wellicht doet de ts dat zelf wel :) (of idd via de fb groep, maar dat heb je natuurlijk wel gelijk de top van nl)
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:04:
[...]
Ik weet ook nog niet wat ik ga doen....
Ik zou die pad graag eerst even uit willen proberen.
Ja, dat wil ik ook. Even in mijn handen houden en een potje spelen met good old Ryu, dan weet ik wel of ie me ligt of niet. Stick is wel weer gelijk zo duur, maar 2 pads vrijwel opgespeeld, en een gekocht die gaar was, dat is ook meer dan 100 euro.........

De ps4 pad en 2d fighters zijn bij mij iig geen match.....

[ Voor 40% gewijzigd door Sagat op 06-02-2016 11:46 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra

en de full cg intro :) nog een weekje en dan eindelijk beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:40
Zelf gebruik ik custom made sticks
Afbeeldingslocatie: http://i931.photobucket.com/albums/ad155/beau555/image_zpsc56ba3ed.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb ook een custom made stick die me aardig wat centen heeft gekost, maar helaas heb ik niet de skills om hem zelf te modden voor PS4. Beetje jammer. Om nou weer 150 euro uit te geven voor een nieuwe stick voor de PS4 zie ik ook weer niet zitten.

Afbeeldingslocatie: http://www.joystickvault.com/data/1229/Deejay_1.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door FREAKJAM op 08-02-2016 23:22 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:04:
[...]
Ik zag in de laatste beta nog firlian op rond plek 300 van europa staan. :)
FREAKJAM schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:24:
Tof dat firlian ook weer speelt, zijn bipson heel lang niet meer gezien!
Sagat schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 11:06:
En zeker tof dat Firlian weer speelt. Erg leuk om te zien, minder leuk om tegen te spelen ;)
Zei iemand mijn naam? :P
Maar die plek 300 kan bijna niet kloppen, vast een bug!

Vandaag de Hori Fighting Commander 4 gamepad gekocht op marktplaats. Mijn stick execution heeft eigenlijk nooit kunnen evenaren wat ik met een pad kon, hoe leuk het ook is om op een stick te spelen. De oude SF4 madcat pads vond ik erg prettig, maar die ging redelijk snel stuk... Xbox controllers kan ik helemaal niks mee, dus ben erg benieuwd hoe deze nieuwe pad gaat bevallen. Zou de nieuwe SFV madcatz pad ook graag eens willen uitproberen, maar die is iets te duur om gelijk blind te bestellen.

Speel af en toe nog wel eens SFIV op steam trouwens, maar daar is het gemiddeld niveau echt een stuk lager. Xbox al heel lang niet meer aan gehad.

tl;dr- veel zin om SFV te spelen met pad! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pad ziet er goed uit! Quanta costa enzo? En doe maar een mini review als je hem hebt svp.

En steam niveau had ik zelf ook gemerkt. Zelfs een keer een reactie gehad als 'dat heb ik nog nooit gezien' toen ik alleen maar Yun's ultra 2 deed _O-

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:05:
Pad ziet er goed uit! Quanta costa enzo? En doe maar een mini review als je hem hebt svp.
Hij is 40 euro maar moeilijk verkrijgbaar in Nederland. Helaas wist ik vorige maand toen ik in de VS was nog niet dat ik een nieuwe gamepad wou. Staan op youtube en amazon een aantal reviews, allemaal positief eigenlijk. Enige minpunt was dat net zoals bij de madcatz SFIV pads de dpad stuk kan gaan (wat je zelf kan fixen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

10/8/8/9 (35/40) van Famitsu.

Dat is 1 punt hoger dan SFIV.

http://gematsu.com/2016/0...-1419#hEDthZEAppP4EqVC.99

[ Voor 40% gewijzigd door On_E op 09-02-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Iemand op Reddit heeft de MadCatz FightPad binnen en zijn bevindingen gepost. Wellicht interessant voor de mensen die geïnteresseerd zijn in het apparaat:

MadCatz FightPad Impressions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Alex wordt het eerste DLC karakter en er zou er iedere maand eentje bij moeten komen tot september,

http://www.meristation.co...-en-marzo/2027057/2108899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:43:
Alex wordt het eerste DLC karakter en er zou er iedere maand eentje bij moeten komen tot september,

Is er ook al iets bekend over hoeveel in-game points dit gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Seroczynski schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:45:
[...]

Is er ook al iets bekend over hoeveel in-game points dit gaat kosten?
100.000 fight money per karakter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
On_E schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:43:

PS3 arcade stick support! (nog steeds wel balen dat ik een xbox stick heb).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
PS3 stick support is pro. Kan ik die van mij iig aansluiten en weer wennen :D
Dacht overigens dat Balrog de eerste DLC character zou worden want model+moves allang gdatamined enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
FREAKJAM schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:24:
[...]

PS3 arcade stick support! (nog steeds wel balen dat ik een xbox stick heb).
Betekent dat dan dat alle sticks van de PS3 gaan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Deze stick vandaag opgehaald via marktplaats voor 50 euro.
Inclusief doos en handleiding. O+

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2ewfjb7.jpg

Werkt ook bij Skullgirls.

[ Voor 19% gewijzigd door henkyyyyyyy op 10-02-2016 21:48 ]

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
henkyyyyyyy schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:27:
Deze stick vandaag opgehaald via marktplaats voor 50 euro.
Inclusief doos en handleiding. O+

[afbeelding]

Werkt ook bij Skullgirls.
Lekker!.

Ik heb BROOK UNIVERSAL FIGHTING BOARD besteld :)
Ps4/Ps3/Xbox360/Xbox1

• henkyyyyyyy
Kev7381 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:40:
[...]

Lekker!.

Ik heb BROOK UNIVERSAL FIGHTING BOARD besteld :)
Ps4/Ps3/Xbox360/Xbox1
Ja zat ik ook nog aan te denken, kan ik mijn Xbox360 stick ook nog gebruiken met VS mode op de bank.
Waar heb je hem besteld en hoe duur?

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Is er al een winkel die de street date breekt? Vroeger deed futurezone dat altijd, maar die bestaat niet meer. In londen kunnen ze hem vanavond al spelen :( zie: https://twitter.com/jamzillaHWP/status/697771244398256128

Die brook fightingboard is ook wel interesting, maar beetje duur. Ik had een hori fc4 gehaald en pcb in mijn razer atrox gedaan, was niet zo heel moeilijk.

okay net hier besteld: http://www.bartsmit.com/n...rchTerm=st&resultsCount=1

op voorraad, voor 22:00 besteld, is morgen in huis :) als ze hem niet leveren dan cancel ik de order. Bij afronden kon ik morgen kiezen als aflever moment, dus ben benieuwd!

[ Voor 42% gewijzigd door xoror op 11-02-2016 16:04 ]

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

• henkyyyyyyy
xoror schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:38:
Is er al een winkel die de street date breekt? Vroeger deed futurezone dat altijd, maar die bestaat niet meer. In londen kunnen ze hem vanavond al spelen :( zie: https://twitter.com/jamzillaHWP/status/697771244398256128

Die brook fightingboard is ook wel interesting, maar beetje duur. Ik had een hori fc4 gehaald en pcb in mijn razer atrox gedaan, was niet zo heel moeilijk.

okay net hier besteld: http://www.bartsmit.com/n...rchTerm=st&resultsCount=1

op voorraad, voor 22:00 besteld, is morgen in huis :) als ze hem niet leveren dan cancel ik de order. Bij afronden kon ik morgen kiezen als aflever moment, dus ben benieuwd!
Kun je mij laten weten of je een Track and trace krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
henkyyyyyyy schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:49:
[...]

Ja zat ik ook nog aan te denken, kan ik mijn Xbox360 stick ook nog gebruiken met VS mode op de bank.
Waar heb je hem besteld en hoe duur?
Ik had gepreorderd bij http://www.paradisearcadeshop.com voor 93 dollar incl shipping naar NL.

Ben sws goedkoper dan een nieuwe stick te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
Helaas geen track en trace gekregen. Ze hadden later blijkbaar "geleverd op 16" toegevoegd. Toen ik bestelde was dat nog niet zo. even zo cancellen dan maar. gamedumper.nl heeft blijkbaar wel geleverd. nou ja dan zal de rest wel snel volgen.

Wat betreft de brook pcb, volgens mij moet je nog 21% btw en 10 euro inklaringskosten bijrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
xoror schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:34:
Helaas geen track en trace gekregen. Ze hadden later blijkbaar "geleverd op 16" toegevoegd. Toen ik bestelde was dat nog niet zo. even zo cancellen dan maar. gamedumper.nl heeft blijkbaar wel geleverd. nou ja dan zal de rest wel snel volgen.

Wat betreft de brook pcb, volgens mij moet je nog 21% btw en 10 euro inklaringskosten bijrekenen?
Als je iets uit het buitenland besteld en de winkel voegt zelf geen 21% toe, dan hoef je dat ook later niet te betalen. Inklaringskosten zijn enkel als het bij de douane gecontroleerd wordt, maar dat doen ze ook steekproefgewijs en vaker voor de grotere pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
Ik heb het op elke bestelling uit de US moeten betalen hoor! ook voor een paar silent sawna buttons...

van de belastingdienst:
Moet ik extra kosten betalen voor m'n pakket?

Als u buiten de EU koopt, betaalt u:

btw, als de waarde hoger is dan € 22
invoerrecht en btw, als de waarde hoger is dan € 150
Voor alcoholhoudende producten betaalt u altijd btw, invoerrecht en accijns.
http://www.belastingdiens...aankopen/internetaankopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Oei, het lijkt haast alsof je dan gewoon unlucky bent. Ik heb nu drie keer iets uit Japan besteld, twee keer uit Hong Kong en een enkele keer uit de VS. Enkel bij het grote pakket mocht ik aan de deur aftikken.

Voor de PC fighters onder ons, de game zal a.s. dinsdag om 18:00 locate tijd speelbaar zijn op Steam en is vanaf vandaag te pre-loaden.

[ Voor 3% gewijzigd door Seroczynski op 12-02-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Niemand heb al gespot verder?
Bijna elke Bart Smit heeft hem binnen, maar mogen hem niet verkopen, terwijl verder in Europa ze al verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik wacht geduldig tot mijn digitale versie speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:56:
Bijna elke Bart Smit heeft hem binnen, maar mogen hem niet verkopen, terwijl verder in Europa ze al verkocht worden.
Helaas geen ps4 hier, dus ik ben overgeleverd aan steam zonder kans op eeder spelen :'(
Lijkt er op dat het merendeel op ps speelt hier?

Mijn hori FC4 pad die ik op marktplaats had gekocht is nooit ontvangen en waarschijnlijk ook nooit verstuurd gezien ik nooit een track&trace heb ontvangen en het ineens erg stil is aan de overkant... Gisteravond daarom maar een bestelling gedaan bij nedgame, die de hori FC4 ook weer op voorraad heeft. Inmiddels ligt het pakketje op mijn bureau-- dit weekend even leuk mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:56:
alleen hier https://www.facebook.com/gamedumper
helaas uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
On_E schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:02:
Ik wacht geduldig tot mijn digitale versie speelbaar is.
Normaal gesproken doe ik dat ook altijd op de Xbox One, alles digitaal icm game sharing.
Maar deze wilde ik graag inclusief doosje. :)
firlian schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:07:
[...]

Helaas geen ps4 hier, dus ik ben overgeleverd aan steam zonder kans op eeder spelen :'(
Lijkt er op dat het merendeel op ps speelt hier?

Mijn hori FC4 pad die ik op marktplaats had gekocht is nooit ontvangen en waarschijnlijk ook nooit verstuurd gezien ik nooit een track&trace heb ontvangen en het ineens erg stil is aan de overkant... Gisteravond daarom maar een bestelling gedaan bij nedgame, die de hori FC4 ook weer op voorraad heeft. Inmiddels ligt het pakketje op mijn bureau-- dit weekend even leuk mee spelen :)
Ja PS4 hier.
Ja jammer inderdaad, heb ze gisteren nog een bericht gestuurd maar ze antwoordden niet. :(

[ Voor 14% gewijzigd door henkyyyyyyy op 05-06-2018 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
http://www.12game.com/street-fighter-v-pc

pc versie lijkt daar op voorraad te zijn... ?

en ps4 ook
http://www.12game.com/cat...-fighter-v-playstation-4/

ff gebeld, maar ze willen niet leveren. zelfde verhaal als de bart smit :)

[ Voor 49% gewijzigd door xoror op 12-02-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:02:
[...]

Normaal gesproken doe ik dat ook altijd op de Xbox One, alles digitaal icm game sharing.
Maar deze wilde ik graag inclusief doosje. :)
Ik haal m digitaal puur voor het feit dat ik dan geen disc hoef te wisselen.

Dit is echt zo'n ''go-to'' game die ook in sessies van een kwartier ofzo gespeeld gaat worden en dat soort games wil ik graag ZSM op kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik ben altijd voorfysieke releases, staat zo mooi in mijn kast :)
naja, zal of maandag of dinsdag dan worden.

Mocht men me willen toevoegen, JimmyMcWeaksauce is de naam :P
Wellicht dat ik em nog haal op PC, maar dat lijkt me redelijk onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Akaendra schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:12:
Ik ben altijd voorfysieke releases, staat zo mooi in mijn kast :)
naja, zal of maandag of dinsdag dan worden.

Mocht men me willen toevoegen, JimmyMcWeaksauce is de naam :P
Wellicht dat ik em nog haal op PC, maar dat lijkt me redelijk onwaarschijnlijk.
Goeie, ik ben zo vrij geweest om een Google doc. aan te maken met de hoop dat we een lijstje krijgen van Tweakers die deze game regelmatig spelen. Dit hebben we ook gedaan voor RB6: Siege en dat werkte wel erg goed.

Tweakers SF5 Google doc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Hoe graag ik de game ook zou willen spelen, ik heb op dit moment geen stick (werkt alleen voor XBOX360) tot mijn beschikking en vind het op dit moment niet de investering waard. Ik heb op nationaal en internationaal (Cannes) niveau met veel plezier (offline) SF4 gespeeld en met Dee Jay ben ik flink gegroeid (uiteindelijk rond de 3500pp uitgekomen en top 10 eu), maar op dit moment stel ik de aankoop nog even uit.

Ik kan ook alleen met charge uit de voeten en ook die mis ik heel wat in deze game. Enige character waar ik een beetje naar uit kijk is eigenlijk Guile, maar dan hoop ik ook echt dat het een charge character wordt.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
FREAKJAM schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:43:
Hoe graag ik de game ook zou willen spelen, ik heb op dit moment geen stick (werkt alleen voor XBOX360) tot mijn beschikking en vind het op dit moment niet de investering waard. Ik heb op nationaal en internationaal (Cannes) niveau met veel plezier (offline) SF4 gespeeld en met Dee Jay ben ik flink gegroeid (uiteindelijk rond de 3500pp uitgekomen en top 10 eu), maar op dit moment stel ik de aankoop nog even uit.

Ik kan ook alleen met charge uit de voeten en ook die mis ik heel wat in deze game. Enige character waar ik een beetje naar uit kijk is eigenlijk Guile, maar dan hoop ik ook echt dat het een charge character wordt.
F.A.N.G dan niet wat voor je, dat is een puur charge character a la deejay.

en die theme is nu volledig <3

Hoop eigenlijk stiekem dat Gamemania em heeft en em aan me meegeeft, anders maandag/dinsdag maar even terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Enige optie is dat ik het spel op PC ga spelen en weer Windows op mijn PC installeer (draait nu linux op). Dan kan ik in ieder geval mijn stick gebruiken. Of ik moet dat boardje inbouwen in mijn stick, maar geen idee of mij dat gaat lukken :9

Ik zal dit weekend de eerste post trouwens nog even aanpassen; ik voeg F.A.N.G toe en ik zal de google doc toevoegen met alle spelers erin.

[ Voor 44% gewijzigd door FREAKJAM op 12-02-2016 17:44 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:27:
[...]
Ik haal m digitaal puur voor het feit dat ik dan geen disc hoef te wisselen.
Niet hoeven te wisselen is idd fijn. Maar, hoe duur. Als de dig reales 70 is gaat ik beginnen met een disc voor 58 euro en dan komt de dig wel met een sale.

Ik zat te twijfelen om nog even in de stad te kijken of de game al verkocht werd, maar zonder stick of fightpad erger ik me ook alleen maar. Beta ook maar weinig gespeeld hierom en weinig tijd/energie. Ik verwacht op korte termijn wel een oplossing, ps3 fightpad besteld voor weinig.(2e hands)

[ Voor 29% gewijzigd door Sagat op 12-02-2016 19:54 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als iemand (na release) kan bevestigen dat de PS3 stick probleemloos werken op de PS4 dan hoor ik dat graag!
(en dan bedoel ik gewoon de stick via usb inpluggen en klaar).
Ik heb een Mad Catz SE stick met Sanwa buttons liggen; als het soepel werkt haal ik SF V ook, anders niet ;)
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capcom heeft het nieuws zelf uitgebracht (zie eventhubs) maar ik kan je binnenkort laten weten hoe mij. Ps3 padje het gaat doen. Vandaag even langs wat gamestores in afoort en kijken of ik geluk heb.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanks, ik wacht je bevindingen af :)
Ik heb het nieuws gezien inderdaad, maar ben toch een beetje sceptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 12:45
Ik meld me ook maar even in dit topic. Vrijwel de enige game die ik de afgelopen jaren heb gespeeld was SF4. Sakura was mijn main. Ik ben niet heel goed, maar won wel meer dan genoeg matches om het leuk te houden. Ik hoop met SFV mijn niveau iets omhoog te kunnen trekken, maar denk dat ik daarvoor ook meer offline moet gaan gamen omdat ik het mezelf niet optimaal aanleer.

Ik ben wel erg benieuwd naar SFV. Het lijkt meer tactisch en minder technisch te worden. Voor mij is dat een goed teken. Maar het komt ook wel wat simpel over. En ik heb nog geen enkel idee welk character ik nu moet gaan mainen, ik vind er teveel interessant: Fang, Rachid, Dhalsim, Necalli, Laura, Zangief.

Ik game trouwens op PS4, dus als je wilt vechten, voeg me toe: SoulOfWax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingZ
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 10:44
Voor de mensen die niet meer kunnen wachten, liep vandaag Nedgame Haarlem binnen ze hadden op voorraad maar mogen nog niet verkopen, dus liep ik ff Intertoys binnen die een straat verder is.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/Azmat/image_4.jpeg

Nu nog op me nieuwe arcade stick wachten die dinsdag binnen zou :9~ zijn,
Verlopig maar met me oude stick spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nais!!
Ga je wat gameplayfilmpjes posten? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zit zelf stiekem nog te wachten op een smsje maar ik verwacht eigenlijk pas maandag nu gezien de tijd.
Was zelf ook wel wat van plan te streamen via twitch via PS4, wel wat mindere kwaliteit maar hey :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingZ
dvdkiwi schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:16:
Nais!!
Ga je wat gameplayfilmpjes posten? :)
Meschien aankomende Zondag avond dat ik ff stream , ben nu bij me vriendin thuis dus tot die tijd moet ik zelf wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
hier ook intertoys gescoord ;) spread the word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Lekker hoor, krijg er nu helemaal zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
welke versie kan je het beste kopen eigelijk?PC of PS4?

heb beide in bezit maar is de ps4 versie qua eyecandy/soepelheid ook ''teruggeschroefd'' zoals ze vaker doen bij games tov de pc?

ook had ik ''in den beginnen" :p gelezen dat crossplay ondersteund werd,is dit nog steeds zo?

Thx alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Slammed_a4 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:22:
welke versie kan je het beste kopen eigelijk?PC of PS4?

heb beide in bezit maar is de ps4 versie qua eyecandy/soepelheid ook ''teruggeschroefd'' zoals ze vaker doen bij games tov de pc?

ook had ik ''in den beginnen" :p gelezen dat crossplay ondersteund werd,is dit nog steeds zo?

Thx alvast!!
Crossplay is zeker nog ondersteund.
Van wat ik begrepen heb is PC de betere versie, maar ik heb alleen PS4 gespeeld dus dat oordeel kan ik niet geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
xoror schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:55:
hier ook intertoys gescoord ;) spread the word
Thanks boys..

Hier ook binnen via Intertoys. :)
dvdkiwi schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:49:
Als iemand (na release) kan bevestigen dat de PS3 stick probleemloos werken op de PS4 dan hoor ik dat graag!
(en dan bedoel ik gewoon de stick via usb inpluggen en klaar).
Ik heb een Mad Catz SE stick met Sanwa buttons liggen; als het soepel werkt haal ik SF V ook, anders niet ;)
Alvast bedankt :)
Ik heb een PS3 Stick en je moet wel een Dualshock controller verbinden (bedraad of draadloos) SF V opstarten naar options en dan kiezen dat je PS3 combatible device hebt en hij doet het gelijk.

Het enige nadeel is dat je die Dualshock niet kan gebruiken voor Player 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanks, dat klinkt prima :)
Maar dat ik niet met een maatje kan spelen als ik met stick speel suckt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
dvdkiwi schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 19:52:
Thanks, dat klinkt prima :)
Maar dat ik niet met een maatje kan spelen als ik met stick speel suckt wel...
Kan wel maar dan moet je met een 2e DualShock controller spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik kwam dit via reddit tegen:
wbacon [capcom] [developer] schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:47:

It's unfortunate some retailers are breaking the street date. I'm sure many other highly anticipated games go through the same exact problem.

Originally posted by Scrub McGrub:
"I've been hearing people say they're wiping Fight Money on launch day."

That is correct. We're essentially doing a full server side reset almost every day as we head towards the official launch date. We'll do what we can to level the playing field, and that means...

- FighterID will need to be re-aquired/re-registered
- Fight Money will be zero'd out
- League Points and Online Rank will be reset
- Player Level will be reset
- Per-character Level and EXP will be reset
- Rank/Casual Match fight history will be reset

Since the server is inherently cross-platform, serverside wipe will affect both PS4 and PC users.

What will remain is locally unlocked content such as alt. colors that can be obtained by clearing per-character story mode and various difficulty levels of Survival mode. Since FM and EXP is wiped, players will have to re-do those modes to re-acquire FM/EXP that is normally obtainable through them.

EDIT: Steam unlock will happen simultaneously WW on Feb. 16th at 9:00AM Pacific Standard Time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Seroczynski schreef op zondag 14 februari 2016 @ 02:50:
Ik kwam dit via reddit tegen:

[...]
Ja is mij gisteren ook al gebeurd.
Alles weg en opnieuw registreren...

Ik had gelukkig nog niet zoveel, maar ga dus nu geen Survival of story mode meer doen....

Met Nash kan ik nu best aardi uit de voeten.
Maar er is 1 ding waar ik heel moeilijk aan kan ontsnappen en dat is soms de enorme pressure van een tegenstander. Als dit maar lang genoeg gebeurt dan begin ik met button smashen om er toch enigzins onderuit te komen wat weer averechts werkt. Soms helpt een V-reversal ook wel.

Hebben jullie misschien tips om onder pressure uit te komen?
Zijn daar speciale moves voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 19:54:
[...]
Kan wel maar dan moet je met een 2e DualShock controller spelen.
Je houdt dus constant 1 Dualshock bezet om de stick werkend te houden en je kan met een andere Dualshock tegen de stickspeler spelen? Beter :)
Dank u voor de info! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 07:23
Ik vind het vergeleken met SF4, mijn favo deel imo, gelimiteerd qua move set en mogelijkheden. Het voelt erg simpel aan, en het feit dat lp/lk geen prioriteiten meer hebben, vind ik de tempo van de game aantasten in nadelige richting. Heb er 2 dagen mee kunnen spelen. Ik ben in ieder geval niet helemaal positief erover. Maar dit is natuurlijk eerste impressie. Wel de online mogelijkheden etc is wel vele malen beter.

Trouwens moet ik nou elke keer ps3 stick(legacy) instellen als ik de game opnieuw start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat die punten die je aangeeft de game voor mij wellicht positief beïnvloeden.
Met SF IV had ik als noob echt helemaal niks in te brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
dvdkiwi schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:24:
Ik denk dat die punten die je aangeeft de game voor mij wellicht positief beïnvloeden.
Met SF IV had ik als noob echt helemaal niks in te brengen ;)
Ik denk zeker dat voor nieuwelingen of mensen die 4 te lastig vonden dit deel wel toegankelijker is.

Vind gewoon de tempo en het gevoel van connecten minder. Game doet mij qua feeling aan sfxtekken denken, en dat is geen goed iets.

Komt wel goed ik denk dat ik gewoon tijd moet nemen, en anders start ik gewoon sf4 op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knoop doorgehakt, ga de game toch digitaal halen. Mogelijk zou hij vandaag al via intertoys te koop zijn maar met dit weer geen zin om naar buiten te gaan ook, tevens laatst al met 4 eur korting 50 eu tegoed gekocht, en vandaag met de wehkamp actie zelfs 6 euro, dus dan valt de meer prijs ook wel weer mee. Dit is ook een game die ik toch niet zal verkopen. En nooit cd br zoeken/wisselen is gewoon erg fijn.

Vwb de gameplay, de beta te weinig gespeeld. Maar 4 was idd ook mijn favo deel, maar ook degene die ik het meest serieus gespeeld heb. Ben benieuwd wat ik er van vind. Moet dinsdag wel tot 1730 of zelfs 1800 werken, En 's avonds sporten...maar een paar potjes moet lukken:)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Game ook gisteren gehaald bij de Intertoys Eindhoven voor €54 ipv de geadverteerde €58.
Is wel weer even wennen na lange tijd SF4 niet meer gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:40
Koop hem zelf ook op steam.
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ding is met SF4 is dat sommige dingen te safe waren vanwege FADC. Dat wordt nu keihard afgestraft en eerlijk gezegd mag ik dat wel :P

Hopelijk dat ik hem vandaag kan ophalen, ik wil Fang zo graag eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Game staat al op mijn PS4, nu nog wachten tot ik 'm kan spelen.

Las dat als je alle singleplayer content doet je genoeg fight money verdient om Alex mee te kunnen kopen in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Na dit weekend weer wat uurtjes op mijn nieuwe hori pad te hebben gespeeld weet ik het eigenlijk nog steeds niet. Misschien dat mijn execution toch niet zo(veel) slecht(er) was met stick. In SFIV merk ik ook echt de nadelen van een pad: geen p-linking en veel option selects zijn onmogelijk met mijn button layout*. Nu weet ik dat dit bij SFV niet zo'n probleem gaat zijn, maar om nou per game te moeten switchen tussen pad/stick zie ik niet zo zitten.

Mijn huidige stick is een xbox madcatz SE met sanwa buttons/stick, dus daar heb ik niks aan mocht ik mee willen doen aan SFV toernooien in de toekomst. De nieuwste hori sticks zien er goed uit, maar gezien de afwezigheid van sanwa onderdelen zou ik die echt eerst willen proberen voordat ik er 200 euro aan uitgeef...

* twee buttons tegelijk indrukken kan eigenlijk alleen als het in combinatie met een shoulder button is. Ik ben geen claw speler op pad, maar gebruik wel die layout, waarbij de shoulders gebruik voor 3x punch/kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Wellicht wordt de game launch op Steam vervroegd. Denk niet dat het lukt maar een goede intentie nonetheless.
wbacon [capcom] [developer] 8 hours ago
Couple of small updates - we'll likely have one last server side data wipe sometime later in the afternoon on Feb. 15 PST in preparation for the official launch.

Also, we're checking with Valve to see if we can advance our release times on Steam to match or come close to PSN's release times.

No promise though as it requires a lot of coordination with our server operations, dev, and marketing teams. In addition, we'd essentially be asking Valve to launch and support the game on a national holiday. (Note: Feb. 15th is President's Day here in the U.S. where Valve and Capcom U.S. office is closed)

Again, no promises just yet but I will let everyone know via announcement post should the release times change.

I'll be on point all weekend and through launch, so rest assured I'll be updating the community as soon as we have more info to share.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
firlian schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:31:
Na dit weekend weer wat uurtjes op mijn nieuwe hori pad te hebben gespeeld weet ik het eigenlijk nog steeds niet. Misschien dat mijn execution toch niet zo(veel) slecht(er) was met stick. In SFIV merk ik ook echt de nadelen van een pad: geen p-linking en veel option selects zijn onmogelijk met mijn button layout*. Nu weet ik dat dit bij SFV niet zo'n probleem gaat zijn, maar om nou per game te moeten switchen tussen pad/stick zie ik niet zo zitten.

Mijn huidige stick is een xbox madcatz SE met sanwa buttons/stick, dus daar heb ik niks aan mocht ik mee willen doen aan SFV toernooien in de toekomst. De nieuwste hori sticks zien er goed uit, maar gezien de afwezigheid van sanwa onderdelen zou ik die echt eerst willen proberen voordat ik er 200 euro aan uitgeef...

* twee buttons tegelijk indrukken kan eigenlijk alleen als het in combinatie met een shoulder button is. Ik ben geen claw speler op pad, maar gebruik wel die layout, waarbij de shoulders gebruik voor 3x punch/kick
Ik kan ook niet meer op pad spelen.

Je kan de volgende 2 dingen doen.
1. brook universial pcb kopen en die erin schroeven. Hoe je niet te solderen.
2. breek je hori fightpad open en soldeer die in je stick. (dit heb ik ook gedaan, omdat 1 toen nog niet uit was)

hier mijn install: http://i.imgur.com/iEkamFi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Oh, het is ze toch gelukt. SF5 release op Steam is verplaatst:
Great news, Street Fighter fans!

We're happy to confirm that the release date & time for Street Fighter V has been moved up per the revised schedule below.

Europe........Feb. 16 @0:00AM UK
AUS/NZ.......Feb. 16 @11:00AM Sydney
Americas.....Feb. 16 @0:00AM EST (Feb. 15@9:00PM PST)
Asia.............Feb. 17 @2:00AM JST
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
De Madcatz Sticks hebben op bol.com een nieuwe release datum gekregen: 31-12-2016. Pffff.
Ik verwacht niet dat ze in de winkels terecht komen, dus weet ook even niet wat te doen. En de game is in Den Haag nog steeds niet in de shops te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
r_acker schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:58:
De Madcatz Sticks hebben op bol.com een nieuwe release datum gekregen: 31-12-2016. Pffff.
Ik verwacht niet dat ze in de winkels terecht komen, dus weet ook even niet wat te doen. En de game is in Den Haag nog steeds niet in de shops te vinden.
Next-Level en GameMania accepteren nog pre-orders die mogelijk voor februari staan, al durf ik daar geen garanties bij te geven. CentralPoint ook, al vind ik dat echt een enorme kutwinkel met pre-orders omdat ze de helft van de tijd niet leveren.

Ik ga binnenkort maar eens kijken of ik het artwork van mijn 'oude' fightstick netjes kan vervangen. Eerst eens kijken hoe die in elkaar steekt (momenteel nog 'stock').

[ Voor 6% gewijzigd door Seroczynski op 15-02-2016 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingZ
r_acker schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:58:
Heb zelf ook een nieuwe stick gepreorderd bij game mania maar ik ben er bang voor dat ze niet op release hebben, als er meer mensen zijn die er 1 besteld hebben of weten waar ze wel op voorraad zijn , deel het met ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
Seroczynski schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:04:
[...]

Next-Level en GameMania accepteren nog pre-orders die mogelijk voor februari staan, al durf ik daar geen garanties bij te geven. CentralPoint ook, al vind ik dat echt een enorme kutwinkel met pre-orders omdat ze de helft van de tijd niet leveren.

Ik ga binnenkort maar eens kijken of ik het artwork van mijn 'oude' fightstick netjes kan vervangen. Eerst eens kijken hoe die in elkaar steekt (momenteel nog 'stock').
Thanks, Next Level gooit nog een keer €20 bovenop de prijs en ik kan me bijna niet voorstellen dat GameMania hem wel gaat krijgen. Ik ga denk ik maar even wachten tot de hype voorbij is.

Mijn oude stick is ook nog "stock". En nog steeds een van de mooiere sticks. Dus als ik de graphics mee kan nemen naar de nieuwe stick, zou dat wel mooi zijn. Heb jij toevallig ook de TE2? De zwarte met rode randen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
r_acker schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:09:
[...]

Thanks, Next Level gooit nog een keer €20 bovenop de prijs en ik kan me bijna niet voorstellen dat GameMania hem wel gaat krijgen. Ik ga denk ik maar even wachten tot de hype voorbij is.

Mijn oude stick is ook nog "stock". En nog steeds een van de mooiere sticks. Dus als ik de graphics mee kan nemen naar de nieuwe stick, zou dat wel mooi zijn. Heb jij toevallig ook de TE2? De zwarte met rode randen?
Ik heb de TE S. Ik speel op de PC en heb geen tournament aspiraties dus deze stick is perfect voor mij. Had al gezien dat het niet heel lastig moet zijn om de art te vervangen en kan zelf goed overweg met Photoshop e.d. Het is alleen nog even uitvogelen of ik de art op een plastic moet laten printen/drukken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Zo, de pre-load staat aan, ik ben er helemaal klaar voor :P

Edit: cdkeys.com Steam key overigens, voor net geen 30 euro. Al een aantal goeie ervaringen met ze, en ook deze keer binnen een minuut de key binnen.

[ Voor 56% gewijzigd door KneoK op 15-02-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het wel leuk dat het cross play is, ben benieuwd if dat goed gaat werken. Mijn tegoed is binnen dus ik ga zo ook al kopen en pre-loaden (ps4)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Dag oude xbox buddy! Hierboven. Kneok nog steeds pc zie ik.

Ik ben benieuwd naar jullie impressies. Ik denk dat jullie de tempo en links gaan tegenvallen vergeleken met 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

M0otje schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:06:
Dag oude xbox buddy! Hierboven. Kneok nog steeds pc zie ik.

Ik ben benieuwd naar jullie impressies. Ik denk dat jullie de tempo en links gaan tegenvallen vergeleken met 4.
Volgende maand komt mijn PS4 stick, dus dan volgt ook de PS4 versie :P Weet alleen nog niet voor welke versie ik de season pass ga aanschaffen, waarschijnlijk beiden. Het is dan wel crossplay, maar zo nu en dan lekker voor de grote tv hangen is ook wel fijn :)

Ik heb een hoop SFV tournaments en beta footage gezien, dus ik heb wel een idee van het lagere tempo en meer back to basics. Ik denk dat het me wel gaat bevallen.

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 15-02-2016 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Grappig dat mensen nog steeds denken dat de gamer trager is, want dat valt nog reuze mee :)

[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 16-02-2016 00:09 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Pffft, updating. Nog zo'n 10 minuutjes en dan kan ik spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Telkens disconnected :( @pc version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Geen probleem met fight request aan, maar wel problemen met morgen vroeg op moeten staan :D Online ranked ben ik nog redelijk kansloos. Eerst maar eens een paar dagen lekker trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Inmiddels al een uur geen disconnects meer gehad. Bak er ranked ook nog niets van hoor :D
Morgen gelukkig pas om 8:30 mijn bed uit :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste