Acties:
  • +1 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Mijn eerste "niet straightforward goal"!!!! :+

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 21:09
Huidige stand van zaken van het toernooi :

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/lll40.png

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 17:20
MonkeySleeve schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:42:
En hoe meet je dat potentieel voordeel dan? Aangezien je net zegt dat het subjectief is dat een auto beter of slechter is.

Als Psyonix een DLC auto vrijgeeft waarbij de een vind dat het dribbelen veel makkelijker is terwijl de ander van niet vindt, is er dan voordeel bij deze auto?
Octane is de auto waar vrijwel alle pro's mee spelen = gratis.
Merc is zo'n beetje de beste dribbel auto (zegt men) = gratis.

Daar moet ik wel achteraan zeggen dat ik naast octane voornamelijk dlc auto's speel met als meest recente favoriet de endo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-10 14:01
Beakzz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:28:
[...]

Je bent echt een probleem aan het zoeken dat er niet is. Er zit meer "oneerlijk" voordeel in het gebruik van een andere controller dan in welke auto je kan kiezen. Potentieel voordeel...kom op zeg. Je zou een punt hebben als er een dlc auto duidelijk OP was en dat is zeker weten niet het geval.
Je hoort mij nergens zeggen dat er een probleem is, ik zeg alleen dat het Psyonix naar mijn mening zou sieren als betaalde aspecten in geen enkel opzicht een in-game voordeel kunnen (!!) bieden. Ik begrijp overigens niet helemaal wat je met de controller wil zeggen, mensen met een snelle videokaart hebben dan ook een oneerlijk voordeel ten opzichte van mensen die met een geïntegreerde grafische chip spelen om maar een voorbeeld te noemen. Wat heeft dat precies te maken met in-game elementen zoals de hitbox van een auto?

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Beakzz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:28:
[...]

Je bent echt een probleem aan het zoeken dat er niet is. Er zit meer "oneerlijk" voordeel in het gebruik van een andere controller dan in welke auto je kan kiezen. Potentieel voordeel...kom op zeg. Je zou een punt hebben als er een dlc auto duidelijk OP was en dat is zeker weten niet het geval.
Vanavond spelen?

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njinje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 15:39
Kan iemand bevestigen dat rocket league down is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je al op hun Twitter gekeken?
We're investigating the server issues this morning. Updates coming, and thank you for your patience.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik vind het wel jammer dat dit nieuwe ranking systeem eigenlijk niet werkt. Afgelopen dagen samen met een vriend gespeeld. Hij begon op gold 3, ik op platinum 1. Ik zit nu op diamond 3 en hij nog steeds op gold 3..... Alle games hebben we samen gespeeld. 34 wins 8 losses.

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 23-04-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
xelfer schreef op zondag 23 april 2017 @ 10:17:
Ik vind het wel jammer dat dit nieuwe ranking systeem eigenlijk niet werkt. Afgelopen dagen samen met een vriend gespeeld. Hij begon op gold 3, ik op platinum 1. Ik zit nu op diamond 3 en hij nog steeds op gold 3..... Alle games hebben we samen gespeeld. 34 wins 8 losses.
Het werkt prima. Ik denk eerder dat er wat met zijn save data is omdat je het de vorige keer ook zei.

Met rocket league op de ps4 is je locale data bepalend wat je rank is. Wanneer ik op een andere ps4 ga zonder mijn data uit de cloud te halen ben ik rankless. Dit weet ik toevallig omdat ik eerst mijn digitale games deelde met mijn broer door zijn ps4 mijn primaire te maken. Hiervan was het nadeel dat mijn save data niet automatisch naar de cloud ging.

Items ect zijn wel weer gelinkt met rocket league.

Ik denk iig dat je moet kijken naar zijn save data wat mogelijk corrupt is. (Of hdd niet lekker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Ranking is ruk.
Deze week twee x een season 3 grand champ tegen gekomen in silver 3. Dat spoort niet...hoe wordt je geacht te ranken op die manier.

Solo ben ik nog silver 1. Heerlijke cyclus. S1d1 - 2 win - s1d2 - 1 loss - s1d1 - 2 win - s1d2 - 1 loss - s1d1.
Oftewel promote en demote ongelijk. Die cyclus is ook zo constant in team8s. Elke promote betekent een volgend potje totale noobs in mijn team.

Overigens tegen de eerste gc dan wel gewonnen als mvp :)

[ Voor 6% gewijzigd door Lynx op 23-04-2017 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Lynx schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:27:
Ranking is ruk.
Deze week twee x een season 3 grand champ tegen gekomen in silver 3. Dat spoort niet...hoe wordt je geacht te ranken op die manier.

Solo ben ik nog silver 1. Heerlijke cyclus. S1d1 - 2 win - s1d2 - 1 loss - s1d1 - 2 win - s1d2 - 1 loss - s1d1.
Oftewel promote en demote ongelijk. Die cyclus is ook zo constant in team8s. Elke promote betekent een volgend potje totale noobs in mijn team.

Waarschijnlijk zijn die S3 grand champs nog bezig met hun placement matches, en ja dan beginnen die ook gewoon tegen de lagere ranks.
Of champs die wat ongelukkig zijn begonnen aan S4. Omdat je er niet bij vermeld welke rank zij op dat moment hebben (of miscchien unranked zijn).

Eigenlijk vind je nogal negatief. Vaak heb je kritiek op het ranking systeem of op je teammaten.
Terwijl je het nooit hebt over wat je misschien zelf anders kunt doen (MVP zijn heeft daar niets mee te maken) leuk als je veel scored en veel punten hebt, maar wat gebeurd er dan bijv. in de verdediging bij de goal. Als je het niet leuk vind met randoms te spelen, zoek dan mensen waarbij het aangenamer wordt om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:12
Lynx schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:27:
Ranking is ruk.

Gewoon blijven spelen, word je vanzelf beter. Silver is ook wel een beetje het afvoerputje waar iedereen zo'n beetje inzit die het nog niet zo goed kan, nofi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
spokje schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:51:
[...]

Gewoon blijven spelen, word je vanzelf beter. Silver is ook wel een beetje het afvoerputje waar iedereen zo'n beetje inzit die het nog niet zo goed kan, nofi :P
eender welke rank je speelt; daar denkt iedereen dat ze onder hun kunnen spelen.
Fouten van een ander vallen meer op dan je eigen fouten...

en het feit dat je in die ranking zit wilt echt wel zeggen dat jullie ongeveer even goed zijn. Enige verschil kan zijn dat jij positioneel iets beter bent, maar dan is de andere technisch wat sterker...

Mensen kijken nie graag in eigen boezem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
tja vind ervan wat je wil. Ik ben niet dermate goed dat ik in diamant oid hoor. Gold 2 a 3 is meer representatief denk ik. Met 600 uur heb ik daar echt wel gevoel voor. Het blijft een fantastisch spel maar ik merk dat ik tegen een bore out aanzit omdat ik de randoms niet meer trek.

Als ik met een vriend van me speel is hebt al een stuk leuker weer. Echter heeft hij vrijwel geen tijd. Team wel is wat met spelers die ik op pik tijdens het gamen maar dat mist die charme. Denk dat er niks anders opzit dan discord te installeren. Dan kan ik ook is van een neutrale partij horen of ik alleen maar zeur. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Lynx op 24-04-2017 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Lynx schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:11:
tja vind ervan wat je wil. Ik ben niet dermate goed dat ik in diamant oid hoor. Gold 2 a 3 is meer representatief denk ik. Met 600 uur heb ik daar echt wel gevoel voor. Het blijft een fantastisch spel maar ik merk dat ik tegen een bore out aanzit omdat ik de randoms niet meer trek.

Als ik met een vriend van me speel is hebt al een stuk leuker weer. Echter heeft hij vrijwel geen tijd. Team wel is wat met spelers die ik op pik tijdens het gamen maar dat mist die charme. Denk dat er niks anders opzit dan discord te installeren. Dan kan ik ook is van een neutrale partij horen of ik alleen maar zeur. ;)
op discord zitten elke mensen die willen spelen :) en die communiceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Lynx schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:11:

Hoeft niet perse discord te installeren, kan ook gewoon via je browser :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Leuk, ik speel nu ook meestal met randoms en het is altijd lastig omdat je dan moet aftasten hoe iemand speelt. Moet zeggen dat ik zelf op het moment erg veel lol aan 1 vs 1 (un)ranked beleef. Puur omdat je fouten alleen aan jezelf kunt wijden, en mensen zijn gewoon wat vriendelijker. Je hebt vooral tijdens unranked ook nog wel wat tijd voor wat funchat. Zo ook al met wat mensen wat items geruild omdat ik vond dat ze vette wielen hadden :P

Maar als ik weer eens een 2 vs 2 of 3 vs 3 wilt doen en ben alleen, kom ik discord wel eens binnevliegen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiBe
Op internet staat een document waarin Season 3 ranks met Season 4 ranks worden vergeleken. Klopt dit bij jullie een beetje? Ik was in Season 3 bijvoorbeeld Shooting Star en kom vooralsnog niet uit de Gold rankings.

Edit:
Deze afbeelding komt ook niet helemaal overeen met mijn ervaring...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9qpIz8n.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door MiBe op 24-04-2017 16:42 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
MiBe schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:40:
Op internet staat een document waarin Season 3 ranks met Season 4 ranks worden vergeleken. Klopt dit bij jullie een beetje? Ik was in Season 3 bijvoorbeeld Shooting Star en kom vooralsnog niet uit de Gold rankings.

Edit:
[afbeelding]
De ranks kloppen uitstekend.

vergeten we allemaal niet dat er een soft reset is en dat we overtime allemaal weer goed verdeeld zijn naar de juiste rank?

dat mensen opeens grandchampions tegenkomen is toch logisch?

iemand die in bijvoorbeeld doubles grandchamp is geweest hoeft bijvoorbeeld nooit echt solo standaard of standaad gespeeld te hebben waardoor je die mensen ook in silver tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl

Edit:
[afbeelding]
Lijkt te kloppen. Vorig seizoen altijd net onder champion om dan eens te pieken in champion > Nu zelfde in in Diamond 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Ik zou nu omgerekend in Challenger Elite zitten, maar daar heb ik ze nog nooit zulke air dribbels zien doen als wat ik nu in Gold III tegenkom. Het is ook niet incidenteel, ieder potje zitten er wel een paar in. Ook zie ik met grote regelmaat blauwe wielen dus die lui moeten vorig seizoen wel hoger zijn geweest dan Challenger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Air dribbles zie ik zelfs zo goed als nooit in diamond 3. Is gewoon toevallig iemand die wat ongeluk heeft gehad bij de placement en nog moet ranken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:47
BobbyDgtl schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:05:
Air dribbles zie ik zelfs zo goed als nooit in diamond 3. Is gewoon toevallig iemand die wat ongeluk heeft gehad bij de placement en nog moet ranken.
1+1=2

Iemand die af en toe een mooie airdribble maakt hoeft geen goede (team) speler te zijn. Misschien heeft hij daar gewoon heel veel op geoefend?

Af en toe heb ik ook potjes dat in gold 1 het hele veld oprol en dat alles lijkt te lukken en het volgende potje lijkt het weer alsof ik met lekke banden rond rij.

Al met al vind ik de ranking niet zo belangrijk, maar ik wil wel graag in gold blijven. Daar onder is het gewoon een compleet zooitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Wat beakzz zegt!

Verrekte silver.
Standard en doubles kruip ik langzaam gold binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Benieuwd hoe het in brons is dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48

Edit:
[afbeelding]
Die afbeelding is wel heel makkelijk gedacht dat de meeste ranks 1 op 1 matchen en sommige 1 op 2.
Dit matcht iets beter met het beeld wat ik heb.

Ik was vorig seizoen Rising Star div 4 als hoogte punt en nu ben ik al een hele tijd platinum 1 en ga de hele tijd op en neer in de divisies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 19:04

Whaam

Meer beter

spokje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:22:
Benieuwd hoe het in brons is dan haha
Een hel :'(

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:29
MiBe schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:12:
Ik zou nu omgerekend in Challenger Elite zitten, maar daar heb ik ze nog nooit zulke air dribbels zien doen als wat ik nu in Gold III tegenkom. Het is ook niet incidenteel, ieder potje zitten er wel een paar in. Ook zie ik met grote regelmaat blauwe wielen dus die lui moeten vorig seizoen wel hoger zijn geweest dan Challenger...
Ja het is irritant, maar het hoeft niet slecht te zijn om tegen veel betere opponents gezet te worden. Je kan er namelijk super veel van leren.

Meeste mensen zie ik altijd opgeven als ze flink verliezen. Eerst gaan ze natuurlijk hun teammates de schuld er van geven etc.

In plaats van dat constante geflame en weet ik veel wat. blijf spelen, kijk wat ze doen en probeer te predicten wat ze doen. Dan wordt je vanzelf een stuk beter. Ik speel zelf namelijk liever tegen een grand champion dan een diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Op zich zit ik allemaal wel in redelijk balanced potjes, dus wat dat betreft heb ik weinig te klagen. Het viel me alleen op dat ik nu in Gold III zit terwijl dat volgens de omrekentabel met Challanger Elite overeen zou komen, daar heb in Season 3 nooit echt gezeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Kunnen we hier mensen die in brons/silver vastzitten niet beetje helpen om te ranken? Het lijkt alsof iedereen die vroeg is begonnen met ranked spelen laag ingedeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-07-2024
Vorig seizoen was ik Shooting Star div 5, en zweef nu rond de Gold3/Platinum1. Ik begon het seizoen met Platinum 2... Moeilijk om Gold te verlaten en in Platinum te blijven. Vooral als je solo speelt in 2s en 3s.
(keyboard player)

[ Voor 4% gewijzigd door Frixxes op 25-04-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Frixxes schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:44:
Vorig seizoen was ik Shooting Star div 5, en zweef nu rond de Gold3/Platinum1. Ik begon het seizoen met Platinum 2... Moeilijk om Gold te verlaten en in Platinum te blijven. Vooral als je solo speelt in 2s en 3s.
(keyboard player)
Keyboard? Respect, dat zou me echt niet lukken bij deze game.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxes
MonkeySleeve schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:28:
[...]

Keyboard? Respect, dat zou me echt niet lukken bij deze game.
Ja nou, ik heb laatst een xbox one controller geleend van een vriend. Maar vind het erg lastig om er aan te wennen... Maar blijkbaar kom je dan wel verder qua ranking, dus ik weet nog niet wat ik verder ga doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 19:04

Whaam

Meer beter

spokje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:36:
Kunnen we hier mensen die in brons/silver vastzitten niet beetje helpen om te ranken? Het lijkt alsof iedereen die vroeg is begonnen met ranked spelen laag ingedeeld is.
Ik speel af en toe met onder andere @ard1998 hier van het forum en die trekt me wel wat mee omhoog. Sowieso merk ik dat ik beter speel als ik met iemand in een team zit die niet meteen What a a save! en $#@%! roept bij alles dat er mis gaat.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Whaam schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:46:
[...]

Ik speel af en toe met onder andere @ard1998 hier van het forum en die trekt me wel wat mee omhoog. Sowieso merk ik dat ik beter speel als ik met iemand in een team zit die niet meteen What a a save! en $#@%! roept bij alles dat er mis gaat.
Yea dat suckt indd. Vooral omdat het er in de replay altijd zo knullig uitziet als je een fout maakt :) dat geldt trouwens voor iedereen, ook de pro's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Frixxes schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:44:
(keyboard player)
alleen keyboard of ook muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
[...]

Behalve $#@%! hebben ze alles positief gehouden, maar gelukkig heeft de mensheid de kracht om alles om te zetten naar sarcasme en negativiteit :+

Maakt een teamgenoot een prachtige save en waardeer ik dat met what a save terwijl de bal er aan de andere kant invliegt met een onmogelijke pinch. Voel ik me weer lullig :o

Pas nog had ik al 5/6 geregistreerde saves in een potje waar van 3 boven mijn niveau en had ik 2 doelpunten gescoord. Even te laat terug dus een tegen doelpunt en mijn teamgenoot gelijk los met what a save gespam. Nou dan heb je me hoor. Gelijk gedisconnect terwijl we nog 2 doelpunten voor stonden. Met sommige mensen wil ik niet eens winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxes
looyenss schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:19:
[...]

alleen keyboard of ook muis?
Haha nee ook met muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Sowieso merk ik dat ik beter speel als ik met iemand in een team zit die niet meteen What a a save! en $#@%! roept bij alles dat er mis gaat.
Een groot voordeel is dat je amper kans hebt op een medespeler die AFK is of direct de wedstrijd verlaat na het eerste tegendoelpunt.
spokje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:36:
Meer dan normaal winnen is een oplossing. Je teamgenoten coachen, en wanneer ze onder niveau spelen waarnodig aan te vullen (ook al zal de directe consequentie daarvan zijn dat je bijna aleen aan het verdedigen bent)

[ Voor 39% gewijzigd door ard1998 op 25-04-2017 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 11:58
even test nogmaals

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Respect hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 20:22
Frixxes schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:12:
[...]

Ja nou, ik heb laatst een xbox one controller geleend van een vriend. Maar vind het erg lastig om er aan te wennen... Maar blijkbaar kom je dan wel verder qua ranking, dus ik weet nog niet wat ik verder ga doen. :P
Ouch ik ben na 60 uur ge switched van Keyboard/Mouse naar Controller heeft me ongeveer 3 weken geduurd voor ik er aan kon wennen. Hele Muscle Memory was in die tijd raar kwa beleving.

Zou nu niet meer terug kunnen naar K/M Controller all the way.

Ondertussen 550 uur in de game zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Laatste dagen gaat het ontzettend ruk. Het is zo verrekte lastig om uit Bronze/Silver te komen... Speel op de pc.
Meestal speel ik 2vs2 of solo 3vs3.

Heb mij net even aangemeld bij de Steam groep (Curva).

[ Voor 16% gewijzigd door Curva op 26-04-2017 07:39 ]

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-10 09:37
Mensen het gaat gebeuren. Oranje valt tegen maar we hebben nu een alternatief. Rocket league world cup

League of rockets weet er altijd wel een spectakel van te maken. Maar altijd wel veel nabewerking en weinig live. Hoop dat ze dit nu anders gaan aanpakken. (als het mogelijk is om iedereen bij elkaar te krijgen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 09:16
Curva schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:33:
Laatste dagen gaat het ontzettend ruk. Het is zo verrekte lastig om uit Bronze/Silver te komen... Speel op de pc.
Meestal speel ik 2vs2 of solo 3vs3.

Heb mij net even aangemeld bij de Steam groep (Curva).
Ik speel dan weliswaar niet zo veel. Maar ik heb hetzelfde probleem in Platinum... Ik blijf maar hangen tussen plat 1,2 & 3. Skill level in deze rang is zeker wel hoger dan vorig seizoen. Helaas heb ik gewoon te weinig tijd om mijzelf echt te verbeteren, want ik weet zeker dat ik diamond wel aan moet kunnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
ik kom niet eens uit Prospect :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 20:17
Rudolf schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:49:
ik kom niet eens uit Prospect :(
Oei... jij speelt nog in season 3!! :+

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxes
Psyonara schreef op woensdag 26 april 2017 @ 01:47:
[...]

Ouch ik ben na 60 uur ge switched van Keyboard/Mouse naar Controller heeft me ongeveer 3 weken geduurd voor ik er aan kon wennen. Hele Muscle Memory was in die tijd raar kwa beleving.

Zou nu niet meer terug kunnen naar K/M Controller all the way.

Ondertussen 550 uur in de game zitten.
Nice! Ja ik heb nu 420 uur gespeeld. Welke rank ben jij nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Frixxes schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:59:
[...]

Nice! Ja ik heb nu 420 uur gespeeld. Welke rank ben jij nu?
Geen rank wil eerst nog bepaalde skills masteren voor ik er in jump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
OzzieMann schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:33:
[...]

Oei... jij speelt nog in season 3!! :+
Er is geen prospect meer? heb nog geen 10 ranked matches gespeeld in het nieuwe seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Rudolf schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:49:
[...]

Er is geen prospect meer? heb nog geen 10 ranked matches gespeeld in het nieuwe seizoen :D
Nope. We hebben dit seizoen brons / zilver / goud/ platinum/ diamant..... Geen fancy naampjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Ik vind toch dat ze potato hadden moeten behouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
OzzieMann schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:58:
[...]

Nope. We hebben dit seizoen brons / zilver / goud/ platinum/ diamant..... Geen fancy naampjes meer.
Na diamant krijg je nog Champion en Grand Champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxes
BobbyDgtl schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:21:
Ik vind toch dat ze potato hadden moeten behouden!
Haha toen met 1 april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 12:23

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Laat ik ook maar wat actief zijn in dit topic, speel dagelijks RL en ben inmiddels Platinum II / III en zoek altijd iemand van hetzelfde niveau om mee te spelen. Ik begreep dat er een algemene Discord channel is die gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxes
FraxleNL schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:08:
Laat ik ook maar wat actief zijn in dit topic, speel dagelijks RL en ben inmiddels Platinum II / III en zoek altijd iemand van hetzelfde niveau om mee te spelen. Ik begreep dat er een algemene Discord channel is die gebruikt wordt?
Klopt, via Discord kun je andere Tweakers zoeken om mee samen te spelen. Ik ben zelf Platinum 1, wellicht kunnen we een keer samen spelen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FraxleNL schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:08:
Voornamelijk door de PC users inderdaad. Voor de PS4 is er geen Discord maar een groep altijd wel online om mee te spelen @Utoka @OzzieMann @Verwijderd @MrMistral @Smashhorn @Beakzz. Die zou ik zeker even toevoegen voor een avondje plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

The Outlaw schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 14:15:
[...]

Voornamelijk door de PC users inderdaad. Voor de PS4 is er geen Discord maar een groep altijd wel online om mee te spelen @Utoka @OzzieMann @Verwijderd @MrMistral @Smashhorn @Beakzz. Die zou ik zeker even toevoegen voor een avondje plezier.
Speel zelf niet veel meer op de PS4, maar ik zal de beste heren wel toevoegen (heb er al een paar) wanneer ik het spel weer aanslinger op de PS4.
Frixxes schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:57:
[...]
Klopt, via Discord kun je andere Tweakers zoeken om mee samen te spelen. Ik ben zelf Platinum 1, wellicht kunnen we een keer samen spelen! :)
Lijkt mij een goed plan! Ik zal binnenkort even langsgaan op Discord en mensen toevoegen op Steam :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
FraxleNL schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 14:50:
[...]

Speel zelf niet veel meer op de PS4, maar ik zal de beste heren wel toevoegen (heb er al een paar) wanneer ik het spel weer aanslinger op de PS4.
;w ;( :-(

[ Voor 3% gewijzigd door MrMistral op 28-04-2017 15:12 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Ik huil nog steeds elke nacht.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

MrMistral schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:13:
[...]

Ik huil nog steeds elke nacht.
Ah, dat wist ik niet. Ik zal je binnenkort wel opvrolijken en een potje RL met je spelen op de PS4. :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Er zijn ook steeds meer mensen die niet meer met hem spelen aangezien hij het de hele tijd over jou heeft. Ik hoop dat jullie een goede genezende sessie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
The Outlaw schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 14:15:
[...]

onzin, er zitten ook zat PS4 spelers op de discord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-10 09:37
looyenss schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:43:
[...]

onzin, er zitten ook zat PS4 spelers op de discord.
Ik kom er vooral om mensen te horen opscheppen hoeveel beter pc is :+ soort BDSM eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
MikeNL90 schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:41:
[...]

Het werkt prima. Ik denk eerder dat er wat met zijn save data is omdat je het de vorige keer ook zei.

Met rocket league op de ps4 is je locale data bepalend wat je rank is. Wanneer ik op een andere ps4 ga zonder mijn data uit de cloud te halen ben ik rankless. Dit weet ik toevallig omdat ik eerst mijn digitale games deelde met mijn broer door zijn ps4 mijn primaire te maken. Hiervan was het nadeel dat mijn save data niet automatisch naar de cloud ging.

Items ect zijn wel weer gelinkt met rocket league.

Ik denk iig dat je moet kijken naar zijn save data wat mogelijk corrupt is. (Of hdd niet lekker)
Hmm. Ik denk dat er iets mis is/was met zijn hidden MMR. Hij heeft een nieuwe account gemaakt en nu zitten we allebei hoger in de ranks :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jenpet
Goedemiddag allemaal ,

Wil jullie toch even de voortgang van het toernooi laten zien :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bXAaO39.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
@jenpet

Lol was dat hele toernooi alweer vergeten ondertussen. Net toen ik het leuk begon te vinden was het al weer afgelopen voor mijn team en aangezien de meeste teams me toch niks zeggen heb ik er ook niet meer op gelet. Mooi om te zien dat de Raket Ridders nog een eind zijn gekomen ;)

Volgende toernooitje iets meer met een WK poule opzet of zo? Dat er ook voor de mindere goden wat meer te spelen is?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jenpet
Beakzz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:16:
@jenpet

Lol was dat hele toernooi alweer vergeten ondertussen. Net toen ik het leuk begon te vinden was het al weer afgelopen voor mijn team en aangezien de meeste teams me toch niks zeggen heb ik er ook niet meer op gelet. Mooi om te zien dat de Raket Ridders nog een eind zijn gekomen ;)

Volgende toernooitje iets meer met een WK poule opzet of zo? Dat er ook voor de mindere goden wat meer te spelen is?
yes volgende keer doen we met poules :) info komt allemaal als dit toernooi klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 23:39
Alvast een vraagje; is het een vereiste dat alle teamleden Tweakers zijn en/of Nederlands spreken? B)

Vaste teammaten zijn/kunnen geen van beiden..

[ Voor 24% gewijzigd door DaLucovic op 02-05-2017 22:31 ]

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
DaLucovic schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:27:
Alvast een vraagje; is het een vereiste dat alle teamleden Tweakers zijn en/of Nederlands spreken? B)

Nee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
DaLucovic schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:27:

Ow, je durft het dus niet aan met mij? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kronovi voor het 2e jaar op rij niet naar de LAN. De kijkcijfers van de RLCS zullen het weer gaan merken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Woaa die pot van Flipsid3..... Spannendste ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spokje schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:34:
Woaa die pot van Flipsid3..... Spannendste ooit.
Ongelofelijk dat ze die nog winnen. Kuxir eerst nog met een eigen goal en dan zo revanche nemen. Petje af hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
1.34:

http://steamcommunity.com...etail/1294067358499195783

Neo Tokyo in standaard arena format
Nieuwe auto
Nieuwe crate.

Woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mantis (nieuwe Battle-Car) met dezelfde hitbox als de Batmobile!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_Ur2pzWsAAQxw-.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Bah kunnen ze niet even wachten met een nieuwe Crate ben nog aan het bijkomen van het vorige event. Naast dat ik ook graag andere games speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Ik vind de nieuwe Crate ook nog al snel voorbij komen... Psyonix zit krap denk ik :+. Ik heb mijzelf voor genomen geen keys meer te kopen iig.
Wel chill dat er 4 nieuwe wielen in zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 13:39

Bullettooth

--VR--

Ik vind hem er wel goed uit zien weer die Nitro crate, ze mogen alleen de droprate van de eerdere crates nu wel wat verlagen ten opzichte van de Nitro en Turbo crates.

Krijg nog steeds regelmatig die lelijke oudere champions crates waar niks nieuws meer uit te halen is.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Bullettooth schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:13:
Ik vind hem er wel goed uit zien weer die Nitro crate, ze mogen alleen de droprate van de eerdere crates nu wel wat verlagen ten opzichte van de Nitro en Turbo crates.

Krijg nog steeds regelmatig die lelijke oudere champions crates waar niks nieuws meer uit te halen is.
inderdaad... en dan heb ik weer een keer een turbo crate...YAY een "niet zo fijne" decal!. Ik wil nog de Endo ffs :P

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
pauluzmuller schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:43:
[...]

inderdaad... en dan heb ik weer een keer een turbo crate...YAY een "niet zo fijne" decal!. Ik wil nog de Endo ffs :P
Een voordeel, nu er weer een nieuwere car uitkomt zal de Endo snel in prijs zakken en dus makkelijker via trading te bemachtigen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:04
OzzieMann schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:16:
[...]

Een voordeel, nu er weer een nieuwere car uitkomt zal de Endo snel in prijs zakken en dus makkelijker via trading te bemachtigen zijn.
De nieuwe nitro crates zullen de eerste dagen ook wel zo gewild zijn dat je dit weekend voor 1 Nitro crate wel een Endo kan krijgen.

Ik hoop wel dat ik dit keer wat eerder een Nitro krijg. De Turbo crate kreeg ik pas anderhalve week na de release van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 09:06

Het belang dus van een fatsoenlijk team.... gisteravond eerste potje met flink verschil gewonnen.

Wat ik jammer blijf vinden is dat je niet online je Rumble stats kan volgen. Da's de enige mode die ik echt héél veel speel. Ben nu lvl 36 oid, waarvan zéker de afgelopen 30 levels op Rumble gehaald zijn.

[ Voor 56% gewijzigd door DigitalExorcist op 10-05-2017 08:28 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik krijg ineens allemaal cc1 crates haha. Zit niet echt op te wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxes
pauluzmuller schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:43:
[...]

Ik heb twee Endo's! Trade?

p.s. ik heb nog best veel items die ik niet gebruik waaronder deze rims! iemand interesse?
-Kalos
-Lobo
-Almas Orange
-OEM Purple
-Roulette "certified Goalkeeper"

[ Voor 23% gewijzigd door Frixxes op 10-05-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frixxes schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:24:
[...]

p.s. ik heb nog best veel items die ik niet gebruik waaronder deze rims! iemand interesse?
-Kalos
-Lobo
-Almas Orange
-OEM Purple
Ik zou hier even een V&A voor aanmaken of verder gaan in PM. Ruilen/Trades mogen niet in dit topic besproken worden. Zie: Gropah in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxes
The Outlaw schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:45:
[...]

Ik zou hier even een V&A voor aanmaken of verder gaan in PM. Ruilen/Trades mogen niet in dit topic besproken worden. Zie: Gropah in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"
Excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Frixxes schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:24:
[...]

-Kalos
-Lobo
-Almas Orange
-OEM Purple
Shiet, ik ben niet zo'n ""kistjes opener", dus heb niet veel wat ik je aan kan bieden. Hoeveel keys? :P

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Gisteren mijn eerste Nitro crate mogen openen. Meteen de Triplex wheels painted Lime eruit gehaald. :)

Als ze allemaal zo zijn wil ik er nog wel een paar. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Bullettooth schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:33:
Gisteren mijn eerste Nitro crate mogen openen. Meteen de Triplex wheels painted Lime eruit gehaald. :)

Als ze allemaal zo zijn wil ik er nog wel een paar. Haha.
altijd weer dezelfde die geluk hebben....
Ik dacht dat jij geen kistjes meer zou openen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

BSchinkel schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:13:
[...]

altijd weer dezelfde die geluk hebben....
Ik dacht dat jij geen kistjes meer zou openen? :+
Ik had nog een key over, en als ik dan een Nitro kistje krijg ga ik hem natuurlijk wel lostrekken... :)

Als ik nou een mooi aantal keys voor die wieltjes krijg wil ik er nog wel een paar openmaken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Beste Allemaal ,
LET OP KOMENDE VRIJDAG 19 MEI GAAT TDR FUNNY FRIDAY #1 van start.
Game type : Double Elimation
Voor wie ? : PC en PS4
Team Grootte : 2 ( 1 wissel speler toegestaan )
Registratie open tot 19 Mei om 20:00 , Teams kunnen samen gesteld worden tot 20:15.
Start time toernooi : 21:00 Auto Disqualify na 10 min , voor de communicatie kan de chat van smash.gg gebruikt worden.
Team Size : 2 v 2 met eventueel 1 reserve speler
Toernooi wordt gespeeld in double elimation vorm vanuit daar gaat de winnaar van de winnaars ronde spelen tegen de verliezer van de verliezersronde.
Toernooi wordt gespeeld best of 5 in winnaars ronde best of 3 verliezersronde , Finale Winnaarsronde wordt gespeeld best of 7 , Finale Verliezersronde wordt gespeeld best of 5.
Grand Final Nr 1 Winnaars ronde vs Nr 1 Verliezersronde Best of 7.
Registreren voor het toernooi kan hier : https://smash.gg/tournament/tdr-funny-friday-1
Rules staan ook op smash.gg op frontpage onder rules
LET OP DAT JE IN DE GATEN HOUDT WANNEER JOU MATCH IS ! GEEN UITZONDERINGEN VOOR AUTO DQ’S !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Iemand al de nieuwe mantis? Ik heb in ieder geval nog geen crate gekregen :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 14:49
Ik speel vaak met maatjes die net iets lager geranked zijn dan ik, maar nu heb ik het gevoel dat ik sneller stijg in ranking dan zij doen.... is daar iets over bekend. Voor mijn gevoel wordt het verschil in rank steeds groter terwijl ik altijd met dezelfde lui speel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

jenpet schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:19:
Beste Allemaal ,
LET OP KOMENDE VRIJDAG 19 MEI GAAT TDR FUNNY FRIDAY #1 van start.
Game type : Double Elimation
Voor wie ? : PC en PS4
Team Grootte : 2 ( 1 wissel speler toegestaan )
Registratie open tot 19 Mei om 20:00 , Teams kunnen samen gesteld worden tot 20:15.
Start time toernooi : 21:00 Auto Disqualify na 10 min , voor de communicatie kan de chat van smash.gg gebruikt worden.
Team Size : 2 v 2 met eventueel 1 reserve speler
Toernooi wordt gespeeld in double elimation vorm vanuit daar gaat de winnaar van de winnaars ronde spelen tegen de verliezer van de verliezersronde.
Toernooi wordt gespeeld best of 5 in winnaars ronde best of 3 verliezersronde , Finale Winnaarsronde wordt gespeeld best of 7 , Finale Verliezersronde wordt gespeeld best of 5.
Grand Final Nr 1 Winnaars ronde vs Nr 1 Verliezersronde Best of 7.
Registreren voor het toernooi kan hier : https://smash.gg/tournament/tdr-funny-friday-1
Rules staan ook op smash.gg op frontpage onder rules
LET OP DAT JE IN DE GATEN HOUDT WANNEER JOU MATCH IS ! GEEN UITZONDERINGEN VOOR AUTO DQ’S !!
Nog 2 teams erbij zou de huidige brackets net even wat leuker maken. Dus als er nog een paar mensen zijn die vanavond gezellig mee willen doen! Geef je op! *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Had graag mee gedaan, maar vandaag 3 vluchten naar huis dus morgen pas thuis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Als er nog iemand in moet vallen, ben ik vanavond wel beschikbaar trouwens. Ik slinger Discord wel even aan zo :) helaas geen mede teammate.... speel qua niveau rond platinum / gold 3.

[ Voor 12% gewijzigd door spokje op 19-05-2017 19:53 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ