Helaas gaat het eerder 15:15 worden, heb vernomen dat m'n teammate wat vertraging heeft op de wegBeakzz schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:04:
[...]
Vanmiddag om 15:00 uur...komt dat zien, komt dat zien!
SLB - Team poffertje is vanavond tussen 21:30 en 22:00.
erhmm.
Komt er ook een stream?Multensor schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:10:
SLB - Team poffertje is vanavond tussen 21:30 en 22:00.
Geen idee of er iemand is om te streamen. Kan je beste even vragen op de discours.
erhmm.
Dat is mooi wij kunnen daarna tegen de winnaar spelen xD
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Ik wil wel voor je streamenMultensor schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:52:
Geen idee of er iemand is om te streamen. Kan je beste even vragen op de discours.
Gaat lekker dat toernooitje.
Ben vandaag in alles silver gespeeld.
2s en 3s op s3 en solo op s1.
Speelt te ruk met randoms. Ik mvp 4/5 potjes. RL is in ieder geval consistent. Hoe beter ik speel hoe slechter mijn teamgenoten. Had een rookie die nog placement speelde die niet eens wist hoe zijn controls werkte. In s3!!!
Gevolg is dat ik om en om win/verlies en zeer langzaam uit de krochten van RL omhoog kom.
Btw, iemand enig idee waar mik3rul3s is? Was de eerste pro waar ik wat van zag maar hij zat altijd in flipside volgens mij?
de Nederlanders doen het goed in rlcs! Violentpanda en Remkoe in top 2!
Ben vandaag in alles silver gespeeld.
2s en 3s op s3 en solo op s1.
Speelt te ruk met randoms. Ik mvp 4/5 potjes. RL is in ieder geval consistent. Hoe beter ik speel hoe slechter mijn teamgenoten. Had een rookie die nog placement speelde die niet eens wist hoe zijn controls werkte. In s3!!!
Gevolg is dat ik om en om win/verlies en zeer langzaam uit de krochten van RL omhoog kom.
Btw, iemand enig idee waar mik3rul3s is? Was de eerste pro waar ik wat van zag maar hij zat altijd in flipside volgens mij?
[ Voor 7% gewijzigd door Lynx op 17-04-2017 22:16 ]
Mike is lekker zijn ding aan het doen. Zijn dronken streams op Twitch zijn aan te raden. Is geen onderdeel meer van Flipside. Met Velocitas nog wel geprobeerd om ver te komen maar niet gelukt.Lynx schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:15:
Cownose had ook wel een sterke lineup met Danzhizzle, Niels en Mognus. Jammer dat winnen nou net niet lukte helaas. Vogan, Jessie en Dogu blijven dus het enige volledige Nederlandse team dat ooit op een RLCS is verschenen.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Cownose had ik ook wel iets meer van verwacht ja. Jammer dat ze elke keer op het beslissende moment onderuit gingen.
Iemand nog tips om aerial control te verbeteren? De basics heb ik onder de knie maar als ik freestyle moves probeer en een draai inzet raak ik het gevoel kwijt en vlieg ik alle kanten op.
Iemand nog tips om aerial control te verbeteren? De basics heb ik onder de knie maar als ik freestyle moves probeer en een draai inzet raak ik het gevoel kwijt en vlieg ik alle kanten op.
Heeft iemand ervaring met de Steam Controller in Rocket League? Ik zit er over te twijfelen om een Steam Controller aan te schaffen, en ik vroeg me af of dat beter werkt dan een Xbox 360 controller omdat je boost en gas onder één knop kunt hebben.
@MrMistral hoe is het met jullie voor het toernooi ? we hebben nog niks van jullie gehoord ?
Zou team End us? (Collihole Power & Rievrzzz) contact met mij op willen nemen voor een afspraak. We moeten tegen elkaar in de losers bracket.
erhmm.
Hun komen niet op forum contact me even op discord ik heb contact details voor jeMultensor schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:23:
Zou team End us? (Collihole Power & Rievrzzz) contact met mij op willen nemen voor een afspraak. We moeten tegen elkaar in de losers bracket.
Wil je dan altijd boosten bij gas geven, of hoe bedoel je dat?wouterg00 schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:43:
Heeft iemand ervaring met de Steam Controller in Rocket League? Ik zit er over te twijfelen om een Steam Controller aan te schaffen, en ik vroeg me af of dat beter werkt dan een Xbox 360 controller omdat je boost en gas onder één knop kunt hebben.
Ik heb zelf geen steam controller, wel overwogen maar van collega's begrepen dat het een beetje een hype is... ben blij met mijn 360 controller wat rocket league betreft.
Vanavond tussen 20:30 en 21:00 End us? vs SLB
erhmm.
Wel ervaring, maar na zoveel uur op de DS4 en Xbox controller was het niet meer dan dikke ergernis. De knoppen zitten anders en ik kon niet wennen aan de touchpad i.p.v. de thumbstick.wouterg00 schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:43:
Nu ben ik hoe dan ook geen fan van die controller dus er zullen heus wel gamers zijn die er wel mee om kunnen gaan of tijd investeren om er aan te wennen, maar RL kan van zichzelf al ergerlijk genoeg zijn dus ik heb de handdoek al snel in de ring gegooid
Ik heb een Steam controller en vind het heerlijk! Eerst een xbox controller gehad, en ja het is ff wennen, maar met een paar uurtjes wil je niets anders meer
Kan iemand misschien even aan @MrMistral vragen of hij weet wanneer zijn team voor het toernooi kan spelen mensen zijn aan het wachten
op playstation reageerde hij nog niet
Maar dan speel je zeker exclusief met die controller? Geen Console in huis verder?Cybergamer schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:01:
Ik heb een Steam controller en vind het heerlijk! Eerst een xbox controller gehad, en ja het is ff wennen, maar met een paar uurtjes wil je niets anders meer
Heb hem er op Slack even op gewezen, maar daar heb ik hem ook al even niet gezien.jenpet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:23:
Kan iemand misschien even aan @MrMistral vragen of hij weet wanneer zijn team voor het toernooi kan spelen mensen zijn aan het wachtenop playstation reageerde hij nog niet
[ Voor 34% gewijzigd door Beakzz op 18-04-2017 12:45 ]
Op Slack ben ik sowieso niet actief hahaBeakzz schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:44:
[...]
Maar dan speel je zeker exclusief met die controller? Geen Console in huis verder?
[...]
Heb hem er op Slack even op gewezen, maar daar heb ik hem ook al even niet gezien.
Er is door de tegenstander nog geen contact opgenomen met ons. Wij ook nog niet met hen overigens, waren vrijdag nog geen contactgegevens van ze. Gaan wat inplannenjenpet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:23:
Kan iemand misschien even aan @MrMistral vragen of hij weet wanneer zijn team voor het toernooi kan spelen mensen zijn aan het wachtenop playstation reageerde hij nog niet
Edit: heb ze zojuist een berichtje gestuurd
[ Voor 5% gewijzigd door MrMistral op 18-04-2017 13:05 ]
PSN: MrMistral
Waarom zou je dat willenwouterg00 schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:43:
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Omdat dat stiekem best wel chill werkt.
Ik heb 't zelf namelijk ook zo draaiende met mijn SC en dat niet kunnen doen op een Xbox 360 controller is best wel een gemis. Een beetje dan.
Ah ok dat is dus drukgevoelig. Vond al vreemd dat als je gas wilt geven je altijd gaat boostenRavonsDaro schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:18:
[...]
Omdat dat stiekem best wel chill werkt.De SC is zodanig te configureren dat je dat soort foesjes prima kunt doen. 'Licht' induwen van de trigger geeft je acceleratie en 'Zwaar' induwen geeft je acceleratie + boost. Dat is even wennen maar werkt prima.
Ik heb 't zelf namelijk ook zo draaiende met mijn SC en dat niet kunnen doen op een Xbox 360 controller is best wel een gemis. Een beetje dan.
Dat was me al opgevallen, maar hij vulde je naam wel automatisch aan dus kon het proberen tochMrMistral schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:00:
[...]
Op Slack ben ik sowieso niet actief haha
[...]
Er is door de tegenstander nog geen contact opgenomen met ons. Wij ook nog niet met hen overigens, waren vrijdag nog geen contactgegevens van ze. Gaan wat inplannen
Edit: heb ze zojuist een berichtje gestuurd
Vraagje: heeft het rankingsysteem überhaupt iets te maken met je huidige rank? Of is het puur een verborgen rating die bepaald of je stijgt of daalt qua rank?
Je MMR is verborgen ja, deze kun je echter op bepaalde stats sites zien. Al zijn dat meer schattingen dacht ik.xelfer schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:57:
Vraagje: heeft het rankingsysteem überhaupt iets te maken met je huidige rank? Of is het puur een verborgen rating die bepaald of je stijgt of daalt qua rank?
De meeste sites zijn redelijk accuraat.MonkeySleeve schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:25:
[...]
Je MMR is verborgen ja, deze kun je echter op bepaalde stats sites zien. Al zijn dat meer schattingen dacht ik.
Ja maar hoe controleer je dat? Als 1 site zegt dat je MMR 1200 is en de ander 1300, hoe kan jij als persoon controleren of dit cijfer kloptpauluzmuller schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:05:
[...]
De meeste sites zijn redelijk accuraat.
Voor mensen die het toernooi willen volgend op de verschillende livestreams, join de discord, daar word altijd aangekondigd ;-)
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Slack? dat is lang geleden! heb ik 3 mooie bans gekregen van HarrieBeakzz schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:44:
[...]
Maar dan speel je zeker exclusief met die controller? Geen Console in huis verder?
[...]
Heb hem er op Slack even op gewezen, maar daar heb ik hem ook al even niet gezien.
Klopt ja. Ik heb een console gehad, maar gebruikte ik te weinig omdat ik toch liever op de PC speel.Beakzz schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:44:
[...]
De xbox controller is echt een fijn ding hoor, (ik heb em nog steeds als backup) maar de Steam controller zie ik echt als een upgrade, zeker omdat die drukgevoelige knoppen heeft zoals eerder vermeld. Als je daar eenmaal aan gewent bent wil je nooit meer terug
[ Voor 16% gewijzigd door Cybergamer op 19-04-2017 13:02 ]
Goh, helemaal niet bij stilgestaan dat er op Tweakers (uiteraard..) ook een topic over RL was. Meteen iets nieuws geleerd van jullie; je MMR checken op sites. Nooit geweten dat je in detail je rank kon natrekken, interessant. Ik heb nu de eerste link op Google aangeklikt, iemand ervaring met een goede site om ranks bij te houden?
Ik speel vanaf seizoen 1 en heb er in het afgelopen jaar behoorlijk wat uurtjes inzitten, RL is nog steeds wel mijn main game. Ondertussen ben ik opgeklommen tot legende en heb ik een vast groepje teammaten. Ik moet wel zeggen dat ik het echt alleen speel; ken geen streamers/teams, lees geen reddit, volg geen toernooien en zit ook niet echt in de trading business, de changelogs neem ik dan wel weer door.
De Tweakers RLCS in de TS lijkt me niet meer actueel, maar zou graag met een duo mee willen doen. Misschien een idee om dit nieuw leven in te blazen?
Helaas te laat, hit me up bij de volgende editie!
Ik zal dit topic in de gaten houden voor nieuws en ervaringen!
Ik speel vanaf seizoen 1 en heb er in het afgelopen jaar behoorlijk wat uurtjes inzitten, RL is nog steeds wel mijn main game. Ondertussen ben ik opgeklommen tot legende en heb ik een vast groepje teammaten. Ik moet wel zeggen dat ik het echt alleen speel; ken geen streamers/teams, lees geen reddit, volg geen toernooien en zit ook niet echt in de trading business, de changelogs neem ik dan wel weer door.
Om hier op te reageren; ik heb speciaal voor RL een wireless Xbox One controller gehaald, maar kon er na een uur of 100 nog steeds niet aan wennen. Deze ligt nu dus stof te happen (evt. te koop als iemand wilt?). Ik zie echter wel de voordelen van een controller; rondkijken en analoge input. Opzich wil ik het nog wel een kans geven, heeft iemand een tip om de overgang van KB naar controller gemakkelijker te maken?Cybergamer schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:58:
[...]
De xbox controller is echt een fijn ding hoor, (ik heb em nog steeds als backup) maar de Steam controller zie ik echt als een upgrade, zeker omdat die drukgevoelige knoppen heeft zoals eerder vermeld. Als je daar eenmaal aan gewent bent wil je nooit meer terug
De Tweakers RLCS in de TS lijkt me niet meer actueel, maar zou graag met een duo mee willen doen. Misschien een idee om dit nieuw leven in te blazen?
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Allereerst welkom en je bent voor het nieuwe toernooi net te laat want dat is nu bezig maaaaaar stay stuned we gaan door met onder andere een round robin + vaste tijden dat wedstrijden gespeeld moeten worden !!DaLucovic schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:18:
Goh, helemaal niet bij stilgestaan dat er op Tweakers (uiteraard..) ook een topic over RL was. Meteen iets nieuws geleerd van jullie; je MMR checken op sites. Nooit geweten dat je in detail je rank kon natrekken, interessant. Ik heb nu de eerste link op Google aangeklikt, iemand ervaring met een goede site om ranks bij te houden?
[...]
Om hier op te reageren; ik heb speciaal voor RL een wireless Xbox One controller gehaald, maar kon er na een uur of 100 nog steeds niet aan wennen. Deze ligt nu dus stof te happen (evt. te koop als iemand wilt?). Ik zie echter wel de voordelen van een controller; rondkijken en analoge input. Opzich wil ik het nog wel een kans geven, heeft iemand een tip om de overgang van KB naar controller gemakkelijker te maken?
Ik ben na 400 uur ook overgestapt van keyboard naar controller. Na een uur of 20 zat het in de vingers en nu zou ik voor geen geld van de wereld nog terug willen gaan! Tips kan ik niet per se geven; buiten dat je direct een goeie set-up moet zoeken, want een knop wijzigen was voor mij moeilijker dan van KB naar controller...
Gewoon volhouden! Echt een meerwaarde!
Gewoon volhouden! Echt een meerwaarde!
Yes, ik was aan het teruglezen en zag het inderdaad al.jenpet schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:22:
[...]
Allereerst welkom en je bent voor het nieuwe toernooi net te laat want dat is nu bezig maaaaaar stay stuned we gaan door met onder andere een round robin + vaste tijden dat wedstrijden gespeeld moeten worden !!
Ik las ook wat over niveauverschillen, wat zijn de ranks zo'n beetje onder de actieve Tweakers hier?
Btw, zijn er anderen die alleen met dezelfde auto spelen? Ik heb bij seizoen 1 één auto gekozen waar ik mee wilde gaan spelen en daar speel ik nu nog steeds alleen maar mee. Niet omdat ik andere auto's niet leuk vind, maar omdat ik mijn trouwe ijzeren beest wél heel leuk vind.
Dat levert wel leuke statistieken op; >6K shots on target met dezelfde topper, >3K goals met dezelfde boost etc.
Krijg vaker negatieve opmerkingen over mijn auto, maar zijn er nou echt auto's die je links moet laten liggen omdat ze beduidend slechter(/minder voordeel hebben) zijn dan anderen?
spoiler:
It's the one and only mighty ROAD HOG!
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Zelf gebruik ik altijd http://rocketleague.tracker.network/DaLucovic schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:18:
[...]
Om hier op te reageren; ik heb speciaal voor RL een wireless Xbox One controller gehaald, maar kon er na een uur of 100 nog steeds niet aan wennen. Deze ligt nu dus stof te happen (evt. te koop als iemand wilt?). Ik zie echter wel de voordelen van een controller; rondkijken en analoge input. Opzich wil ik het nog wel een kans geven, heeft iemand een tip om de overgang van KB naar controller gemakkelijker te maken?
ook een xbox controller hier (en een steamcontroller voor als ik op de TV speel met steamlink)
Enige wat ik je kan adviseren is om hem te bedraden, ik vond hem wireless niet zo tof, bedraad gaat bij mij een stuk beter!
Ligt aan jezelf. Ik speel uitsluitend met octane of dominus afhankelijk van hoe ik in mn spel zit. Octane is voor mij meer een truckendoos, dominus kan ik hard mee uithalen. Ook wil ik wel eens een uitstapje maken naar batmobile of back 2 the future auto.DaLucovic schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:37:
[...]
Yes, ik was aan het teruglezen en zag het inderdaad al.
Ik las ook wat over niveauverschillen, wat zijn de ranks zo'n beetje onder de actieve Tweakers hier?
Btw, zijn er anderen die alleen met dezelfde auto spelen? Ik heb bij seizoen 1 één auto gekozen waar ik mee wilde gaan spelen en daar speel ik nu nog steeds alleen maar mee. Niet omdat ik andere auto's niet leuk vind, maar omdat ik mijn trouwe ijzeren beest wél heel leuk vind.![]()
Dat levert wel leuke statistieken op; >6K shots on target met dezelfde topper, >3K goals met dezelfde boost etc.
Krijg vaker negatieve opmerkingen over mijn auto, maar zijn er nou echt auto's die je links moet laten liggen omdat ze beduidend slechter(/minder voordeel hebben) zijn dan anderen?
spoiler:It's the one and only mighty ROAD HOG!
Ik denk dat elke auto goed is, afhankelijk van het type speler wat achter het stuur zit.
Kan bijvoorbeeld niet met de Merc spelen maar een vriend van mij kan alleen maar in de Merc spelen
Die kom ik maar heel zelden tegen. Knap dat je daarmee kan spelen! Zelf gebruik ik de Octane, Octane ZSR, Dominus/DominusGT vaak. Heb mijn zinnen gezet op de Endo. Maar dat duurt nog evenDaLucovic schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:37:
[...]
Btw, zijn er anderen die alleen met dezelfde auto spelen? Ik heb bij seizoen 1 één auto gekozen waar ik mee wilde gaan spelen en daar speel ik nu nog steeds alleen maar mee. Niet omdat ik andere auto's niet leuk vind, maar omdat ik mijn trouwe ijzeren beest wél heel leuk vind.![]()
spoiler:It's the one and only mighty ROAD HOG!
Nederlandse PS5 clan / 30+
type auto verschilt aan mijn dag
als ik overal net niet bij zit switch ik naar de dominus ipv octane maar 99 % van tijd speel ik met octane
Ik speel eigenlijk vanaf het begin met de standaardauto (Octane) en met dank aan Bullettooth heb ik daar nu ook de ZSR-versie (met dezelfde hitbox) aan toe kunnen voegen
Aangezien ik deze hitbox vanaf het begin gewend ben zie ik eigenlijk weinig reden om te wisselen. Ik verander hooguit wat aan het uiterlijk van één van deze twee bolides. Vind het wel leuk om met pasen in een paasauto te rijden, met kerst in een kerstauto etc.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Die oortjes topper van pasen en dat paasei vind ik nog wel wat hebben.MiBe schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:05:
Vind het wel leuk om met pasen in een paasauto te rijden, met kerst in een kerstauto etc.
Echter diegene die de x-mas boost heeft verzonnen qua geluid mag wat mij betreft ontslagen worden bij psyonix

HOHOHOHO!!! :):):)
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Ho ho ho!BSchinkel schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:23:
[...]
Die oortjes topper van pasen en dat paasei vind ik nog wel wat hebben.
Echter diegene die de x-mas boost heeft verzonnen qua geluid mag wat mij betreft ontslagen worden bij psyonixTijdens de kerst en zelf daarbuiten gaan mensen deze bewust spammen wegens het irritante geluid
Edit:
Je was me voorBullettooth schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:24:
HOHOHOHO!!! :):):)
[ Voor 16% gewijzigd door MiBe op 19-04-2017 14:25 ]
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Van de week in een gekke bui 10 keys gekocht op de pc en mijn 2e was een Endo (geen witte helaas). Heb er alleen niet veel mee. De Masamune en de Breakout type S blijven de favorieten hierThe Outlaw schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:57:
[...]
Die kom ik maar heel zelden tegen. Knap dat je daarmee kan spelen! Zelf gebruik ik de Octane, Octane ZSR, Dominus/DominusGT vaak. Heb mijn zinnen gezet op de Endo. Maar dat duurt nog even
De endo heb ik nog niet (gespeeld) op dit moment hebben de Dominus (GT) en Ice Charger voor mij de voorkeurBeakzz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:34:
[...]
Van de week in een gekke bui 10 keys gekocht op de pc en mijn 2e was een Endo (geen witte helaas). Heb er alleen niet veel mee. De Masamune en de Breakout type S blijven de favorieten hier
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Is het niet heel vervelend om met de Ice Charger te spelen omdat zijn hitbox compleet anders is dan dat als hij er uit ziet?BSchinkel schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:39:
[...]
De endo heb ik nog niet (gespeeld) op dit moment hebben de Dominus (GT) en Ice Charger voor mij de voorkeur
Speelt net zo als dominus voor mij
Ik vind het niet echt storend.Ereaser schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:08:
[...]
Is het niet heel vervelend om met de Ice Charger te spelen omdat zijn hitbox compleet anders is dan dat als hij er uit ziet?
Ik heb hem gekocht omdat ik hem er leuk uit vond zien, even mee gespeeld en toen leek hij wel op de dominus GT.
Psyonix heeft wellicht gekeken naar welke auto's populair zijn. Waaronder dus de GT. En daarop deze Ice Charger uitgebracht.
Hij heeft idd dezelfde hitbox als de Dominus en de GT, maar de Ice Charger is visueel veel langer vandaar dat ik het me afvroeg.BSchinkel schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:32:
[...]
Ik vind het niet echt storend.
Ik heb hem gekocht omdat ik hem er leuk uit vond zien, even mee gespeeld en toen leek hij wel op de dominus GT.
Psyonix heeft wellicht gekeken naar welke auto's populair zijn. Waaronder dus de GT. En daarop deze Ice Charger uitgebracht.
Ik ben op zoek naar mensen die graag competitive 2vs2 of 3vs3 willen gaan doen.
Ben zelf Gold 1 maar merk dat het momenteel moeilijk doorkomen is in je 1tje.
Steamnaam: XethaX ingamenaam: N00B
zoals altijd: join the discord!XethaX schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:17:
Hang zelf ook nog rond in Gold 1/2 en ben vaak zat online (wel meestal laten avonden en iets te diep in de nacht:+) dus voeg me gerust toe, want de randoms zijn me te random. Volgens mij Bambeakz en anders BeakzXethaX schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:17:
Volgens mij zit dat tussen de oren, want elke auto is identiek (zover ik weet?) met rijden, springen, vliegen, boosten etc.The Outlaw schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:57:
[...]
Die kom ik maar heel zelden tegen. Knap dat je daarmee kan spelen! Zelf gebruik ik de Octane, Octane ZSR, Dominus/DominusGT vaak. Heb mijn zinnen gezet op de Endo. Maar dat duurt nog even
Dit kan wellicht kloppen, maar elke auto heeft een andere hitbox. (hoogte, lengte, breedte).Cybergamer schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:57:
[...]
Volgens mij zit dat tussen de oren, want elke auto is identiek (zover ik weet?) met rijden, springen, vliegen, boosten etc.
En ook een andere draaicirkel.
Dus auto's zijn wel degelijk verschillend
Inderdaad. Hoewel je aan elke hitbox wel kunt wennen, worden over het algemeen de Octane, Dominus en Batmobile het meest gebruikt.BSchinkel schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:03:
[...]
Dit kan wellicht kloppen, maar elke auto heeft een andere hitbox. (hoogte, lengte, breedte).
Ik gebruik de Endo en switch af en toe weer naar de Octane. Bij de Octane heb ik toch de meeste controle in de lucht en weet ik ook precies hoe de bal van de hitbox stuitert. De dribbel controle vind ik alleen vrij lastig met de Octane (vooral bal meenemen op het dak).
Endo vind ik er ook tof uitzien.
Volgens mij hebben alle auto's exact dezelfde hitbox hoor. Meen mij te herinneren dat Psyonix dit al voor de release bevestigde.BSchinkel schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:03:
[...]
Dit kan wellicht kloppen, maar elke auto heeft een andere hitbox. (hoogte, lengte, breedte).
[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 19-04-2017 18:39 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
nee, dit is al vaker bevestigd dat er wel degelijk verschil in zitOn_E schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:38:
[...]
Volgens mij hebben alle auto's exact dezelfde hitbox hoor. Meen mij te herinneren dat Psyonix dit al voor de release bevestigde.
https://www.reddit.com/r/...mplete_visual_guide_with/
[ Voor 24% gewijzigd door looyenss op 19-04-2017 19:09 ]
Klopt, https://docs.google.com/s...sIQABUA/edit#gid=34253872looyenss schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:08:
[...]
nee, dit is al vaker bevestigd dat er wel degelijk verschil in zit
hierbij een bevestiging als je een uitgebreidere plaatjes sessie wilt is die er ook namelijk:
https://drive.google.com/...GvVmzA91-FeGU3Y2VrWHAyXzQ
Je was me net voor met je edit looyens
[ Voor 3% gewijzigd door Bazzz op 19-04-2017 19:12 ]
Vandaag een endo gesjacherd. Lekker om mee te spelen. Was van de batmobile afgestapt naar octane omdat ik maar niet lekker kon schieten met BM. Was wel een verbetering merkbaar wat betreft accuraatheid. Nu met de endo heb ik het gevoel dat aerial control wat beter is geworden. Maar schieten is nu weer wennen. Ik zal ook is kijken op discord. Was ff gold maar weer terug gestuurd naar s3 door psyonix.
Apart, zou toch eerlijker zijn geweest als de keuze voor een auto puur en alleen cosmetisch is.looyenss schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:08:
[...]
nee, dit is al vaker bevestigd dat er wel degelijk verschil in zit
Tussen brons en champion, er zit bijna altijd iemand van ongeveer jouw niveau tussen.DaLucovic schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:37:
Ik denk dat ik met mijn zilver 2 /gold 1winig recht van spreken heb over dit onderwerp, maar ik denk dat het met de 4 populaire auto's net iets makkelijker is om een hoog niveau te halen, vanwege de betere hutboxes. Maar een goede rocket League speler hoort ook met kleinere hutboxes goed te kunnen spelen.DaLucovic schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:37:
Overigens speel ik bewust niet met de populaire auto's en heb ik bijna alle DLC auto's gekocht om zo nu en dan lekker mijn spel te ontregelen met een andere auto (wat mijn ingame rijgevoel positief beïnvloed) momenteel speel ik de vulkan.
Mijn advies ik koop zo veel mogelijk DLC auto's en probeer alle auto's uit om een top 3 te maken van lekkerst spelende autos. Ga met die auto's oefenen.
Wanneer wordt de wedstrijd no aerials en el nachos gespeeld voor het toernooi automatisch Disqualify staat op morgen
Mr Mistral kan natuurlijk het beste zelf reageren maar vroeg dinsdag avond en toen zei hij dat deze vanavond werd gespeeld volgens mij.jenpet schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:08:
Wanneer wordt de wedstrijd no aerials en el nachos gespeeld voor het toernooi automatisch Disqualify staat op morgen
Ruim optijd dus
[ Voor 4% gewijzigd door Utoka op 20-04-2017 09:46 ]
heb hem inderdaad gesproken wordt als het goed is vanavond gespeeld !Utoka schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:46:
[...]
Mr Mistral kan natuurlijk het beste zelf reageren maar vroeg dinsdag avond en toen zei hij dat deze vanavond werd gespeeld volgens mij.
Ruim optijd dus
Merk je geen verschil in lag tussen spelen op de steam link en rechtstreeks achter de pc?looyenss schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:37:
[...]
ook een xbox controller hier (en een steamcontroller voor als ik op de TV speel met steamlink)
Enige wat ik je kan adviseren is om hem te bedraden, ik vond hem wireless niet zo tof, bedraad gaat bij mij een stuk beter!
Mwah, als je dan toch een winnaar uit moet spreken zal dat de Octane zijn, en die heb je direct als je het spel koopt, dus eerlijker...On_E schreef op donderdag 20 april 2017 @ 07:23:
[...]
Apart, zou toch eerlijker zijn geweest als de keuze voor een auto puur en alleen cosmetisch is.
Ik vind het juist wel leuk dat de hitboxes iets verschillen. Kun je nog een persoonlijke voorkeur ontwikkelen. De een kan voor jou net wat fijner sturen of schieten. Leuk toch?
Jawel, maar het blijft wel speelbaar. Je gaat er geen RLCS mee winnen maar voor bijvoorbeeld met vrienden is het prima te doen. Het is iig te weinig om te frustreren imo.Whaam schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:05:
[...]
Merk je geen verschil in lag tussen spelen op de steam link en rechtstreeks achter de pc?
Op zich wel, maar ik snap ook wat hij bedoelt. Wat dat betreft zou het misschien beter zijn als DLC-auto's altijd op de hitbox van een standaard-auto gebaseerd zijn, zodat je er in ieder geval nooit voordeel uit kunt halen en de meerwaarde dus alleen cosmetisch is. Dan heb je nog steeds best veel verschillende hitboxes omdat er aardig wat standaard-auto's zijn en kun je dus nog altijd een persoonlijke voorkeur ontwikkelen.spokje schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:16:
[...]
Mwah, als je dan toch een winnaar uit moet spreken zal dat de Octane zijn, en die heb je direct als je het spel koopt, dus eerlijker...
Ik vind het juist wel leuk dat de hitboxes iets verschillen. Kun je nog een persoonlijke voorkeur ontwikkelen. De een kan voor jou net wat fijner sturen of schieten. Leuk toch?
[ Voor 12% gewijzigd door MiBe op 20-04-2017 11:24 ]
Klopt inderdaad.Utoka schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:46:
[...]
Mr Mistral kan natuurlijk het beste zelf reageren maar vroeg dinsdag avond en toen zei hij dat deze vanavond werd gespeeld volgens mij.
Ruim optijd dus
@jenpet zit er goed bovenop in ieder geval

Echter, wegens PSplus problemen van mijn teamgenootje ben ik op zoek naar een vervanger
Ik zou erg graag alsnog willen spelen, dus als iemand zijn plek zou kunnen overnemen, dan zou dat geweldig zijn.
Is dit toernooitechnisch trouwens ook mogelijk @jenpet ? Ons team bestond uit 2 personen, dus kan er nog één bij denk ik?
yes mogelijk !MrMistral schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:40:
[...]
Klopt inderdaad.
@jenpet zit er goed bovenop in ieder geval![]()
Echter, wegens PSplus problemen van mijn teamgenootje ben ik op zoek naar een vervanger
Ik zou erg graag alsnog willen spelen, dus als iemand zijn plek zou kunnen overnemen, dan zou dat geweldig zijn.
Is dit toernooitechnisch trouwens ook mogelijk @jenpet ? Ons team bestond uit 2 personen, dus kan er nog één bij denk ik?
Hoezo?On_E schreef op donderdag 20 april 2017 @ 07:23:
[...]
Apart, zou toch eerlijker zijn geweest als de keuze voor een auto puur en alleen cosmetisch is.
Iedereen heeft zijn eigen speelstijl dus eigen auto.
Je speelt fifa toch ook niet met 22 precies dezelfde spelers :-)
@Whaam ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu niet meer merk, ben van TV gewisseld.. Mijn oude tv had nogal wat last van inputlag betreffende het beeld. Vertraging vanuit steamlink is bijna niet op te merken!
Oooh, misschien is dat het... ik ben ooit mijn RL carierre (looyenss schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:26:
[...]
Hoezo?
Iedereen heeft zijn eigen speelstijl dus eigen auto.
Je speelt fifa toch ook niet met 22 precies dezelfde spelers :-)
@Whaam ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu niet meer merk, ben van TV gewisseld.. Mijn oude tv had nogal wat last van inputlag betreffende het beeld. Vertraging vanuit steamlink is bijna niet op te merken!
haha tja, en hoeveel en welke switches zitten er tussen, zit je bedraad of op wifi etc...Whaam schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:59:
[...]
Oooh, misschien is dat het... ik ben ooit mijn RL carierre () begonnen op de Steamlink, maar nadat ik vanwege visite die de woonkamer bezet hield een keertje rechtstreeks op de PC speelde, merkte ik de input lag via Steamlink pas op. Als ik nu beneden speel ben ik steeds overal net te laat.
Bedraad, PC in de router, Steamlink in de router....looyenss schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:03:
[...]
haha tja, en hoeveel en welke switches zitten er tussen, zit je bedraad of op wifi etc...
Shit, vanavond kan ik niet.MrMistral schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:40:
[...]
Klopt inderdaad.
@jenpet zit er goed bovenop in ieder geval![]()
Anders had ik je graag uit de brand geholpen
Succes in ieder geval!
Ik heb mij al opgegooid om Mr. Mistral bij te staan in de lijdensweg. Vanavond om 23:00 is het grote moment
Reageer even op mijn bericht wat je email adres isUtoka schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:44:
Ik heb mij al opgegooid om Mr. Mistral bij te staan in de lijdensweg. Vanavond om 23:00 is het grote moment
Dankje!DaLucovic schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:40:
[...]
Shit, vanavond kan ik niet.
Anders had ik je graag uit de brand geholpen![]()
Succes in ieder geval!
Ik zou het echt leuker hebben gevonden als er op het uiterlijk na geen enkel verschil tussen de auto's zou zitten.spokje schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:16:
[...]
Mwah, als je dan toch een winnaar uit moet spreken zal dat de Octane zijn, en die heb je direct als je het spel koopt, dus eerlijker...
Weet ook zeker dat ik ooit gelezen heb dat het zo zou zijn, dus heb ik nu na zo'n 1300 online potjes toch weer wat geleerd haha.
Ik kies trouwens om de zoveel potjes een andere auto en rouleer hiermee tussen een stuk of 4-5 soorten.
Het zou leuk zijn als je inderdaad op die manier je auto kon kiezen.On_E schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:33:
[...]
Ik zou het echt leuker hebben gevonden als er op het uiterlijk na geen enkel verschil tussen de auto's zou zitten.
Weet ook zeker dat ik ooit gelezen heb dat het zo zou zijn, dus heb ik nu na zo'n 1300 online potjes toch weer wat geleerd haha.
Ik kies trouwens om de zoveel potjes een andere auto en rouleer hiermee tussen een stuk of 4-5 soorten.
Als Psyonix dit vanaf het begin had gedaan zou niemand er echt om boeien denk ik.
Wanneer ze dit nu zouden gaan doen, zou dit betekenen dat spelers die een persoonlijk voorkeur hadden voor een andere auto dan bijv. de octane, zouden deze spelers zich benadeeld voelen omdat hun voorkeur voor bijv. een lagere auto weg is
Kwestie van stapsgewijs invoeren. Als je bij iedere update de hitboxes een fractie dichterbij elkaar brengt, laat je spelers langzaam wennen aan een algemene hitbox en zullen ze hun speelstijl automatisch aanpassen. Ik denk dus dat Psynonix er nog wel degelijk voor kan kiezen zonder 'ruzie' met de huidige community te krijgen.BSchinkel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:15:
[...]
Wanneer ze dit nu zouden gaan doen, zou dit betekenen dat spelers die een persoonlijk voorkeur hadden voor een andere auto dan bijv. de octane, zouden deze spelers zich benadeeld voelen omdat hun voorkeur voor bijv. een lagere auto weg is
Wellicht dat het grootste gros van de spelers dit niet merkt. De pro's daar in tegen. Het is gewoon fijn dat je keuze hebt tussen hoge en lage autos. Ik kan bijvoorbeeld totaal niet dribbelen met de octane, puur omdat ik de bal niet om mn motorkap kan krijgen. Met de dominus gaat dit voor mij een stuk gemakkelijker.MiBe schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:20:
[...]
Kwestie van stapsgewijs invoeren. Als je bij iedere update de hitboxes een fractie dichterbij elkaar brengt, laat je spelers langzaam wennen aan een algemene hitbox en zullen ze hun speelstijl automatisch aanpassen. Ik denk dus dat Psynonix er nog wel degelijk voor kan kiezen zonder 'ruzie' met de huidige community te krijgen.
Het gaat niet om het niet merken, naar mijn mening moeten ze er gewoon transparant over zijn. Een pro ondervindt er wellicht hinder van als je het in twee of drie stappen doet, maar in tien stappen is dat al stukken minder. En uiteraard zullen er een paar zijn die het ermee oneens zijn, maar so what? In reguliere sporten worden er ook wel eens veranderingen doorgevoerd in de spelregels, zie niet in waarom dat in 'e-Sports' niet zou kunnen.Hajame schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:38:
[...]
Wellicht dat het grootste gros van de spelers dit niet merkt. De pro's daar in tegen. Het is gewoon fijn dat je keuze hebt tussen hoge en lage autos. Ik kan bijvoorbeeld totaal niet dribbelen met de octane, puur omdat ik de bal niet om mn motorkap kan krijgen. Met de dominus gaat dit voor mij een stuk gemakkelijker.
Je noemt zelf het voorbeeld met de Dominus, dat is een betaalde auto. Daarmee bestaat er dus de situatie dat sommige dingen makkelijker gaan met een betaalde auto dan met een gratis auto (uiteraard niet alles, maar er zijn dus situaties waarin een betaalde auto voordeel biedt). Zoals ik eerder in dit topic ook al noemde is het ook een optie om te zorgen dat alle verschillende hitboxes beschikbaar zijn in de gratis auto's, maar om het pay-to-win-element volledig te elimineren zou Psyonix er naar mijn mening goed aan doen om met een betaalde auto nooit een andere hitbox te bieden dan wat beschikbaar is op de gratis auto's.
[ Voor 26% gewijzigd door MiBe op 21-04-2017 09:56 ]
In die Google Docs link kun je gewoon kijken in hoeverre de hitboxes verschillen: https://drive.google.com/...GvVmzA91-FeGU3Y2VrWHAyXzQMiBe schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:51:
[...]
Het gaat niet om het niet merken, naar mijn mening moeten ze er gewoon transparant over zijn. Een pro ondervindt er wellicht hinder van als je het in twee of drie stappen doet, maar in tien stappen is dat al stukken minder. En uiteraard zullen er een paar zijn die het ermee oneens zijn, maar so what? In reguliere sporten worden er ook wel eens veranderingen doorgevoerd in de spelregels, zie niet in waarom dat in 'e-Sports' niet zou kunnen.
Je noemt zelf het voorbeeld met de Dominus, dat is een betaalde auto. Daarmee bestaat er dus de situatie dat sommige dingen makkelijker gaan met een betaalde auto dan met een gratis auto (uiteraard niet alles, maar er zijn dus situaties waarin een betaalde auto voordeel biedt). Zoals ik eerder in dit topic ook al noemde is het ook een optie om te zorgen dat alle verschillende hitboxes beschikbaar zijn in de gratis auto's, maar om het pay-to-win-element volledig te elimineren zou Psyonix er naar mijn mening goed aan doen om met een betaalde auto nooit een andere hitbox te bieden dan wat beschikbaar is op de gratis auto's.
De Dominus is even hoog als de Delorean en de Breakout.
Er zijn meer aspecten dan alleen de hoogte, het gaat om de combinatie van breedte, hoogte en lengte. En die is van geen één gratis auto hetzelfde als van de betaalde Dominus om maar een voorbeeld te noemen. Hierdoor kan het dus zijn dat je voorkeur uitgaat naar een betaalde auto, wat in mijn ogen een slechte zaak is. Om het pay-to-win element voor 100% om zeep te helpen zou er in mijn optiek dus altijd een gratis auto met dezelfde hitbox moeten zijn.
ik vind je begrip voor Pay-to-win best wel overkill hier.MiBe schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:06:
Er zijn meer aspecten dan alleen de hoogte, het gaat om de combinatie van breedte, hoogte en lengte. En die is van geen één gratis auto hetzelfde als van de betaalde Dominus om maar een voorbeeld te noemen. Hierdoor kan het dus zijn dat je voorkeur uitgaat naar een betaalde auto, wat in mijn ogen een slechte zaak is. Om het pay-to-win element voor 100% om zeep te helpen zou er in mijn optiek dus altijd een gratis auto met dezelfde hitbox moeten zijn.
Rocket League is easy to play -> very hard to master.
Dat je de 2 euro voor een extra auto niet wilt betalen is prima (de dominus GT kun je ruilen voor 1 sleutel =1,49 of bij 4 sleutels zelfs nog goedkoper). Maar als Psyonix er een 100% gelijke auto tegenaan gooit, snijden zij zichzelf ook maar in de vingers (blijft een commercieel bedrijf).
pro league laat zien dat er geen pay to win element zit in RL. 80% van de pro's gebruiken de octane. Reden dat ze deze auto gebruiken omdat dit een goede middenweg is.MiBe schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:06:
sowieso kan je met elke auto grand champion halen. Het is geen kwestie van pay to win. Puur een kwestie van skill.
Ik zeg niet dat het pay-to-win element in Rocket League sterk aanwezig is, maar in mijn optiek zorgt het feit dat een speler die betaalt voor een DLC een auto met een andere (in praktijk voor sommige mensen fijnere) hitbox kan krijgen ervoor dat het niet voor de volle 100% pay-to-win vrij is om het zo maar even te zeggen. Al gaat het maar om 0,1%, er zijn gewoon verschillen tussen een gratis auto's en betaalde auto's (welke beter is is subjectief, dus het feit dat veel pro-players met de Octane spelen zegt daar weinig over). Ik denk dus wel degelijk dat Psyonix er goed aan zou doen om dit te elimineren waardoor betaalde DLC's alleen cosmetische zaken zouden omvatten. Ik denk dat dat zo'n instelling op de lange termijn (zeker in de e-Sport-wereld) meer oplevert dan wat ze zouden verliezen op de verkoop van de desbetreffende DLC's. Als je ziet hoeveel keys mensen overhebben voor bepaalde cosmetische items zullen ze ook op auto's die alleen cosmetisch een meerwaarde bieden echt wel flink blijven verdienen.
[ Voor 20% gewijzigd door MiBe op 21-04-2017 11:49 ]
Als het toch subjectief is dan maakt het dus geen hond uit wat de hitbox is. De één vind misschien de hitbox van de Dominus fijner om mee te dribbelen terwijl de ander liever de Octane heeft.MiBe schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:45:
Ik zeg niet dat het pay-to-win element in Rocket League sterk aanwezig is, maar in mijn optiek zorgt het feit dat een speler die betaalt voor een DLC een auto met een andere (in praktijk voor sommige mensen fijnere) hitbox kan krijgen ervoor dat het niet voor de volle 100% pay-to-win vrij is om het zo maar even te zeggen. Al gaat het maar om 0,1%, er zijn gewoon verschillen tussen een gratis auto's en betaalde auto's (welke beter is is subjectief, dus het feit dat veel pro-players met de Octane spelen zegt daar weinig over). Ik denk dus wel degelijk dat Psyonix er goed aan zou doen om dit te elimineren waardoor betaalde DLC's alleen cosmetische zaken zouden omvatten. Ik denk dat dat zo'n instelling op de lange termijn (zeker in de e-Sport-wereld) meer oplevert dan wat ze zouden verliezen op de verkoop van de desbetreffende DLC's. Als je ziet hoeveel keys mensen overhebben voor bepaalde cosmetische items zullen ze ook op auto's die alleen cosmetisch een meerwaarde bieden echt wel flink blijven verdienen.
Het is niet dat je ineens magisch veel beter wordt met de ene auto dan met de andere. Dat 0.1% verschil is dan gewoon niet merkbaar. Het ligt gewoon puur aan de speler zelf.
Volgens mij snap je mijn punt niet. Ik beweer nergens dat iemand ineens wonderbaarlijk beter wordt met een betaalde auto. Wat ik aangeef is dat het Psyonix in mijn ogen zou sieren als ze betaalde DLC's geen enkel potentieel voordeel geven m.b.t. de gameplay (dus ook geen 0,1%).
En hoe meet je dat potentieel voordeel dan? Aangezien je net zegt dat het subjectief is dat een auto beter of slechter is.
Als Psyonix een DLC auto vrijgeeft waarbij de een vind dat het dribbelen veel makkelijker is terwijl de ander van niet vindt, is er dan voordeel bij deze auto?
Als Psyonix een DLC auto vrijgeeft waarbij de een vind dat het dribbelen veel makkelijker is terwijl de ander van niet vindt, is er dan voordeel bij deze auto?
Het siert ze al dat ze meer dan genoeg gratis content aanleveren en geen grote verschillen laten ontstaan tussen betaald en onbetaald.MiBe schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:46:
Volgens mij snap je mijn punt niet. Ik beweer nergens dat iemand ineens wonderbaarlijk beter wordt met een betaalde auto. Wat ik aangeef is dat het Psyonix in mijn ogen zou sieren als ze betaalde DLC's geen enkel potentieel voordeel geven m.b.t. de gameplay (dus ook geen 0,1%).
Het feit dat er een verschil is geeft het potentiële voordeel al aan, het is potentieel omdat het om een voorkeur gaat (subjectief) en het door andere spelers weer als een nadeel kan worden ervaren.MonkeySleeve schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:42:
En hoe meet je dat potentieel voordeel dan? Aangezien je net zegt dat het subjectief is dat een auto beter of slechter is.
Je bent echt een probleem aan het zoeken dat er niet is. Er zit meer "oneerlijk" voordeel in het gebruik van een andere controller dan in welke auto je kan kiezen. Potentieel voordeel...kom op zeg. Je zou een punt hebben als er een dlc auto duidelijk OP was en dat is zeker weten niet het geval.MiBe schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:37:
[...]
Het feit dat er een verschil is geeft het potentiële voordeel al aan, het is potentieel omdat het om een voorkeur gaat (subjectief) en het door andere spelers weer als een nadeel kan worden ervaren.
Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ